شکایت از شرکت

شکایت از گروه بهمن چگونه است؟

راهنمای مطلب

پس از اعمال تحریم‌های یک جانبه شرکت‌های خودرو سازی ایرن و خروج شرکت‌های نام آشنایی مانند پژو، رنو، مزدا و تعداد دیگری از خودروسازان از کشور و واگذاری اختصاصی توان و سرمایه‌‌های شرکت‌های خودروساز ایرانی همچون گروه بهمن به واردات یا مونتاژ خودروهای چینی، هم‌ اکنون تا حدودی تولیدات شرکت‌های خودروساز افزایش نسبتا مناسبی یافته، ولی به دلیل پاره‌ای از مشکلات که در هنگام تحویل خودرو خصوصا توسط گروه‌ خودروسازی بهمن صورت گرفته است.

همچنین تحریم صنعت خودروسازی کشور، این موضوعات موجب شده که شکایت‌های متعددی علیه گروه خودرو سازی بهمن مطرح گردد.

یکی از پر تیراژترین شرکت‌های خودروساز کشور، گروه بهمن است که به عنوان سومین قطب تولید کننده خودرو در ایران به فعالیت مشغول است.

در صورتی که شما نیز از شاکیان این گروه خودروسازی در کشور هستید و قصد طرح شکایت از آن را دارید، لازم است با مطالعه این مقاله و ضمن آشنایی با تاریخچه شکل‌گیری این شرکت، روش‌های طرح شکایت از گروه بهمن را نیز دنبال بفرمایید.

تاریخچه شکل‌گیری گروه بهمن

گروه بهمن در سال 1331 و در زمینه حمل و نقل دریایی و حق العمل‌کاری با عنوان شرکت سهامی ایران خلیج کو تاسیس گردید.

این شرکت خودروساز در سال 1338، اولین تولید خود را با عنوان وانت سه چرخ مزدا به بازار روانه کرد و از همان تاریخ نام شرکت به کارخانه اتومبیل سازی مزدا تغییر نام یافت و توانست بعد از انقلاب، وانت مزدا 1600 را به مرحله تولید انبوه برساند و در نهایت نام این شرکت به ایران وانت تغییر یافت.

در سال 1378 با تغییر نام شرکت مذکور به گروه بهمن، نحوه فعالیت‌ها و حوزه کاری این خودروساز به زمینه‌های بازرگانی، تولیدی و سرمایه گذاری توسعه یافت.

کسب عناوین بهره ورترین خودروساز سال، خودروساز نمونه، اولین خودروساز سبز، از دستاوردهای این مجموعه تولیدی محسوب می‌شود.

در سال‌های گذشته و با رویکردی جدید و ماموریتی متفاوت از قبل، بخشی از سهام عمده گروه خودروسازی بهمن، از طریق معاملات بورس توسط بخش خصوصی خریداری گردید.

ماموریت اصلی گروه خودروسازی بهمن، پوشش نیازهای بازار حمل و نقل کشور با تولید وسایل نقلیه سبک از جمله انواع خودروهای سواری، خودروهای تجاری سبک و سنگین و حتی موتورسیکلت، در قالب شرکت‌های بهمن دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور و ایران دوچرخ، توانسته نقش تاثیر گذاری در صنعت خودرو کشور به ویژه در بخش خودروهای تجاری و کاری ایفا کند.

البته هم‌ اکنون گروه بهمن در سه حوزه اصلی انرژی، نفت، خودرو، گاز و پتروشیمی و سرمایه‌گذاری مالی مشغول به فعالیت است.

تخلفات احتمالی گروه بهمن در زمینه ساخت و عرضه خودرو

از مهم‌ترین تخلفات عمده گروه خودروسازی بهمن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گروه خودروساز بهمن، خودرو را در موعد تعیین شده تحویل خریدار نمی‌دهد.
  • گروه خودروساز بهمن قیمت خودرو را در هنگام تحویل افزایش می‌دهد.
  • گروه خودروساز بهمن، خودرویی که توسط مشتری خریداری شده است را تحویل نداده و در عوض محصولات سایر خودروسازان را به مشتری خود واگذار می‌کند.
  • گران فروشی، وجود عیب یا نقص در هنگام تحویل خودرو، عدم توجه به تعهدات در هنگام تحویل خودرو، خدمات پس از فروش ضعیف و بسیاری از موضوعات مرتبط دیگر، می‌تواند از تخلفات این گروه سازنده خودرو باشد.

امکان طرح شکایت از شرکت‌های خودروساز، هم از جنبه کیفری و هم از طریق دادگاه‌های حقوقی و هم از مسیر نظارت دستگاه‌های حاکمیتی همچون سازمان تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور ممکن خواهد بود.

اگر خودرویی که گروه بهمن به شما فروخته دارای نقص فنی باشد، امکان فسخ قرارداد یا مطالبه خسارت از این گروه خودروساز را ممکن نموده که لازم است با کسب مشاوره از یک وکیل متخصص در این زمینه، و ارائه دادخواست و شکواییه درست و بی‌نقص، تقاضای ضرر و زیان و خسارت‌های وارده را  مطرح نمایید.

گروه خودرو سازی بهمن، به واسطه اعمال تحریم‌ها و فشارهای زیادی که این موضوع بر کشور و اقتصاد ما وارد نمود و از سوی دیگر به علت عوارض و صدمات پدیده کرونا، همانند سایر کشورهای جهان و منطقه و سایر خودروسازان کشور، تحت تاثیر قرار گرفت.

در بسیاری از اوقات نیز به علت مدیریت نادرست در این صنعت، مشکلاتی بر سر تحویل اتومبیل به ثبت نام کنندگان ایجاد شد و شکایت های بسیاری به این شرکت روانه شد.

لوگوی گروه خودروسازی بهمن

راه‌های طرح شکایت از گروه خودرو سازی بهمن

مناسب ترین راه برای طرح شکایت از گروه خودروسازی بهمن به این صورت است که شما می‌توانید با اصل قرارداد منعقده با این شرکت و مدارک هویتی خود، به صورت حضوری یا غیر حضوری به ساختمان یا سامانه وزارت صنعت، معدن، تجارت مراجعه کرده و شکایت خود را به شیوه‌های ذیل طرح نمایید:

مطرح کردن اعتراض و اعلام نارضایتی به وسیله سامانه آنلاین گروه بهمن

از این طریق باید موضوع شکایت خود را از طریق سامانه و وبسایت گروه خودروساز بهمن به آدرس اینترنتی https://bahman.ir/Customer-Voice مطرح نمایید.

پس از طرح شکایت، کمیته رسیدگی به شکایات گروه بهمن موضوع را رسیدگی خواهد کرد و در نهایت از اقدامات انجام شده خود، مشتری را نیز مطلع می‌نماید.

مشتریان معترض در خصوص نحوه تحویل خودرو، قرارداد منعقده، خدمات پس از فروش و بسیاری از موضوعات دیگر می‌توانند با ورود به این سایت و در قسمت ثبت شکایات مشتریان، شکایات و اعتراضات خود را با تکمیل نمودن فرم‌های خاصی پیگیری نمایند.

پیگیری شکایت از گروه بهمن از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت

برای طرح شکایت از هر خودروسازی، این امکان در سامانه وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین سامانه ارتباط مردمی به شماره ۱۲۴ فراهم آمده است که تمامی تخلفات صورت گرفته خودروسازان، از جمله موانع مربوط به عدم تحویل خودرو را گزارش نموده و منتظر پیگیری بازرسان این وزارتخانه باشید.

ضمنا به جهت سرعت بخشیدن به فرآیند شکایت و پرهیز از هدر رفتن زمان، لازم است متقاضیان و شاکیان در استان‌های دیگر، شکایات خود را از طریق ادارات استانی وزارت صنایع پیگیری نمایند.

ضمنا از طریق درگاه اینترنتی به آدرس: https://www.mimt.gov.ir/fa/page/54466-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF.html شاکیان می‌توانند هرگونه شکایت از خودروسازان مانند گروه خودروسازی بهمن را در این سامانه ثبت کرده و پیگیری نمایند.

در صورتی که مشتریان شخصا و به صورت مستقیم و بدون دخالت مراجع نظارتی، تصمیم بگیرند که بر علیه گروه خودروسازی بهمن شکایتی تنظیم نمایند، ابتدا باید اظهارنامه‌ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده و شعب مرتبط در آن سازمان موظف هستند به شکایات مشتریان رسیدگی نمایند.

بعد از طی کردن تمام مراحل قانونی شکایت و نهایتا صدور رای، گروه بهمن مکلف خواهد بود برابر با رای مرجع مربوطه خسارت جریمه مشتری را پرداخت و همچنین به همان میزان موظف به پرداخت جزای نقدی به حساب دولت می‌باشد.

مونتاژ خودرو گروه بهمن

طرح شکایات از گروه بهمن از طریق سازمان تعزیرات حکومتی

در صورتی که از طریق مسیرهای فوق نتوانستید شکایت خود از گروه خودروسازی بهمن به سرانجام برسانید، این امکان برای شما وجود دارد که به سازمان تعزیرات مراجعه کرده و شکایت خود را در این سازمان علیه گروه خودروسازی بهمن مطرح کنید.

شکایت از گروه بهمن از طریق سازمان بازرسی کل کشور

مطابق ماده ٢ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، امکان طرح و پیگیری شکایت از طریق این سازمان نیز که در خصوص کارکرد سازمان‌ها و شرکت‌ها و مراکز دولتی و یا سازمان‌ها و شرکت‌هایی که سود و منفعتشان به عموم مردم می‌رسد.

همچنین موسساتی که همه یا بخشی از سهام یا سرمایه آن‌ها به دولت تعلق گرفته است یا دولت به طریقی به آن‌ها رسیدگی یا کمک می‌نماید، وجود خواهد داشت.

طرح شکایت از طریق دادسراهای عمومی

سوالی که در این بخش مطرح است، این است که اگر ثابت شود به علت نقص فنی خودرو خساراتی مالی یا جانی به اشخاص وارد شود و این نقص مربوط به عملکرد نادرست گروه خودروساز بهمن باشد، آیا می‌توان از این شرکت خاطی شکایت کیفری مطرح کرد؟

برای مثال فرض کنید شخصی  که در حال رانندگی با یکی از خودروهای ساخته شده گروه بهمن است به علت نقص فنی خوردو با عابر یا خودروی شخص ثالثی تصادف کرده و متاسفانه فوت شده یا نقص عضوی در اندام او ایجاد شده است.

در این شرایط آیا اولیای دم  او می‌توانند علیه شرکت خودروساز بهمن شکواییه مطرح نمایند؟ پاسخ مثبت است و برای مطرح کردن شکایت‌ باید به دادسرای محل وقوع جرم مراجعه کرد.

در این شرایط می‌توان به مواد ٧١۴،٧١۵،٧١۶،٧١٧، قانون مجازات اسلامی نیز هم اشاره‌ نمود.

همچنین مطابق مواد ٣۶٣ و ٣۶۵ قانون مجازات اسلامی هم می‌توانیم از باب تسبیب، گروه خودروسازی بهمن را مجرم دانست و مسئولیت کیفری ذکر شده در قانون مجازات اسلامی را متوجه این خودروساز کرد.

نمایشگاه خودروی گروه بهمن

آیا امکان طرح شکایت از گروه بهمن به علت تاخیر در تحویل خودرو وجود دارد؟

همانگونه که ذکر شد مناسب ترین راه این است که ابتدا با مراجعه به سامانه ثبت شکایات وزارت صنعت و معدن یا مراجعه حضوری به آن وزارتخانه به همراه اصل قرارداد و مدارک شناسایی خود اقدام به طرح شکایت نمایید. بررسی شکایت از طریق وزارت صمت به صورت رایگان انجام خواهد شد.

شکایتی که از این مسیر انجام می‌شود به اداره فروش گروه خودروسازی بهمن ارسال شده و جوابیه آن نیز پس از گذشت ٣٠ روز کاری از به وزارت صمت ارسال خواهد شد. پس از شکایت از گروه بهمن باید در این خصوص در مهلت قانونی توسط آنان تعیین تکلیف شود.

چنانچه از این مسیر به جواب قانع کننده نرسیدید و شرکت مذکور مسئولیت‌های محوله را به درستی انجام ندهد در مرحله بعد می‌بایست از مسیر سازمان تعزیرات شکایت خود را مطرح نمایید.

همچنين شما قادر خواهید بود برابر با قرارداد منعقده بین خود با گروه خودروسازی بهمن، دادخواست الزام به ایفای تعهد مبنی بر تحویل خودرو مذکور مطابق قرارداد و مطالبه خسارت را علیه شرکت بهمن را در در دادگاه‌های عمومی و حقوقی محل انعقاد عقد یا قرارداد طرح نماید ولی از آن جایی دعوای شما مالی محسوب می‌شود، هزینه دادرسی را باید در ابتدای امر پرداخت نمایید و در صورتی که در دعوا پیروز شدید آن را از خوانده مطالبه کنید.

شکایت از گروه خودروسازی بهمن به واسطه نقص فنی خودرو و ایراد صدمات در زمان تصادفات

اگر به علت مشکلات فنی وسایل نقلیه و وجود نقص‌ در خودروی سازنده، جان و مال فردی دچار آسیب شود، در صورت اثبات این نقص فنی، مشتری قادر خواهد بود از قصور و تقصیر شرکت بهمن در ساخت خودرو شکایت نماید.

برای مثال گاهی شخصی در حال رانندگی در سراشیبی سختی قرار دارد که البته باید مهارت و کنترل بیشتری نسبت به وسیله نقلیه خود داشته باشد، اما به علت نقص فنی در سیستم کلاچ یا ترمز خودرو، به وسیله دیگری برخورد کرده و باعث ورود خسارت به وی‌ می‌گردد که می‌توان خسارت خود را از طریق محاکم قضایی که عموما دادسراها هستند مطالبه نماید.

بر اساس قانون مجازات اسلامی، در صورتی که به علت اهمال در کار، بی‌مبالاتی و عدم رعایت اصول و نظامات دولتی، شخصی به قتل غیرعمد برسد و یا دچار صدمات جسمانی شود، تخلف کننده و خاطی این جریان به حبس و یا دیه محکوم می‌گردد و بر مطابق این قانون و از باب تسبیب، مقصر و متخلف محسوب شده و مسئولیت کیفری نیز خواهد داشت.

متاسفانه امروزه ایرادات و نقایص خودروهای تحویلی شرکت‌های خودروسازی ایران نه تنها کم نشده بلکه بسیار افزایش پیدا کرده و ایراداتی همچون کار نکردن ترمز، مشکلات گیربکس و حتی با کارنکردن قسمت‌هایی از اتومبیل و مشکلات فنی مواجه هستیم.

آیا برای طرح شکایت از گروه بهمن خودرو باید هزینه پرداخت کرد؟

بررسی کلیه تخلفات صنفی در سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی کل کشور و همچنین از طریق سامانه وزارت صنعت و معدن تجارت، فاقد هرگونه هزینه بوده، بنابراین طرح شکایت از این گروه خودروساز نیز هزینه خاصی برای شاکی در بر نخواهد داشت.

اما اگر بخواهید از گروه خودرو سازی بهمن، از طریق مراجع قضایی دادگستری اقدامات حقوقی و قضایی خود را پیگیری و طرح شکایت نمایید، باید شکایت خود را در دفاتر خدمات قضایی ثبت نموده و مطابق با تعرفه‌های سالانه، هزینه ثبت شکایت را پرداخت نمایید.

البته در موضوعات کیفری هزینه چندنی نیست، ولی در مسائل حقوق با عنایت به مالی بودن این نوع دعاوی باید متناسب با ارزش خواسته دعوای شما تقویم گردد.

چنانچه خسارت سنگینی از سوی این خودروساز متحمل شده‌اید، بهتر است مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری نمایید.

دفتر فروش گروه بهمن

مدارک مورد نیاز برای طرح شکایت از گروه بهمن

همانگونه که در ابتدای مطالب ذکر شده کلیه اسناد و مدارکی که دلالت بر تخلف صورت گرفته توسط گروه بهمن دارد از جمله قرارداد با فروشنده شرکت خودرو ساز، رسیدهای واریز وجه و فاکتور رسمی و غیره باید به همراه لایحه تنظیم شده و نوع دقیق خواسته، پیوست پرونده شده و به سازمان تعزیرات یا سازمان بازرسی و یا دادگاه تسلیم گردد.

همانگونه که قبلا نیز ذکر شد، در طرح شکایت یا هر ادعایی، شما باید تمامی مستندات و مدارک را که دلالت بر حقانیت شما دارد، در صورت نیاز به مرجع مربوطه ارائه نمایید و آن‌ها را به همراه لایحه دفاعیه حتما ضمیمه پرونده‌ کنید.

توجه داشته باشید که مطابق قانون، برای اثبات هر دعوایی از سند، اقرار، شهادت، قسامه و سوگند می‌توان استفاده کرد هر چند علم و آگاهی قضات و کارشناسان رسیدگی کننده نیز در بسیاری از پرونده‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود.

شکایت از شرکت‌های خودروساز چقدر زمان می‌برد؟

امروزه با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی در کشور و وضعیت نامطلوب تمام خودروسازان در تحویل خودرو که گروه خودروسازی بهمن نیز از آن مستثنی نیست، همواره شاهد طرح شکایت‌های متعدد از خودروسازان هستیم.

حجم  بالایی از این شکایات معمولا همه روزه در وزارت صنایع، سازمان تعزیرات و و دادگاه‌ها، ثبت و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

لذا باید عنوان کرد که تخمین زمان شروع و خاتمه دعوا، متناسب با موضوع شکایت به صورت دقیق قابل پیش بینی نخواهد بود و انجام کار کارشناسی‌ متعدد در این مراحل، زمان بر شدن آن‌ها را نیز افزایش خواهد داد.

معمولا در مسائل حقوقی، حتی متبحرترین وکلای کشور با توجه به پیچیدگی‌های کار قضایی سعی می‌کنند از دادن زمان نهایی پایان کار، خودداری نمایند.

مزایای استفاده از خدمات وکلا و مشاوران دادگستری برای شکایت از خودروسازان

مشاوران و وکلای دادگستری افراد با تجربه‌ای هستند که در زمینه مسائل حقوقی، دارای بینش، تخصص و آگاهی کاملی بوده و می‌توانند در رسیدگی به تمامی پرونده‌های حقوقی و کیفری، خصوصا موضوعات اشاره شده، گره گشای موکل خود باشند.

دیدگاه و نگاه یک وکیل با تجربه به مسائل حقوقی و کیفری بسیار متفاوت است. تنظیم دادخواست یا حتی شکواییه‌ای که شاید از نظر شما تمام جوانب احتیاطی در آن لحاظ شده باشد، بعد از مطالعه آن توسط یک وکیل یا مشاور حاذق در امور حقوقی یا کیفری، بعضا ممکن است دستخوش تغییرات بنیادین گردد. بنابراین کسب مشاوره و یا تنظیم شکایت خود را حتما به یک وکیل متخصص واگذار نمایید.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از وکلا و مشاوران سامانه حقوقی شکایت 24: صرفه جویی در وقت و هزینه، رسیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب در کمترین زمان ممکن، رهایی از رفت و آمدهای متوالی، وقت گیر، چالش برانگیز و استرس زا به دادگاه، تامین و حفظ حق و حقوق موکل در پروسه رسیدگی به دعاوی مربوط به قانون کار خواهد بود.

گروه خودروسازی بهمن

ارائه خدمات تخصصی حقوقی و پشتیبانی از آن توسط سامانه حقوقی شکایت 24

عمده مشکلات پیش آمده در مراجع حل اختلاف خودروسازان و دادسراها و دادگاه‌های عمومی و عدم موفقیت در طرح دعوا علیه خودروسازان بد قول و متخلف، کم‌توجهی به مقررات و اصول درست تنظیم دادخواست و شکایت است که در این زمینه یا هر مورد مشابه باید از تخصص افراد متخصص بهره برد.

اگر در خصوص تنظیم شکایت تخصصی در هر زمینه‌ای نیاز به مشاوره حقوقی دارید یا قصد دارید تهیه و تنظیم دادخواست را برعهده کارشناسان و وکلای متخصص قرار دهید، بهترین امکان برای شما استفاده از خدمات بسیار متنوع سامانه حقوقی شکایت 24 خواهد بود.

متاسفانه بیشتر افراد جامعه ما که با مشکل حقوقی مواجه می‌شوند، در ابتدا برای رفع معضل خود به وکیل دادگستری مراجعه نمی‌کنند و همین موضوع تبعات جبران‌ناپذیری را برایشان ایجاد خواهد کرد.

اخذ وکیل در مسایل مربوطه می‌تواند کمک شایان توجهی به طرفین دعوی نماید اما به علل مختلفی شاید امکان دسترسی شما به وکیل دادگستری وجود نداشته باشد که در این شرایط استفاده از خدمات مشاوره حقوقی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مشاوره حقوقی از جهات مختلفی می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی برایتان داشته باشد که در کمترین حالت، اطلاعات حقوقی شما را در خصوص مورد مربوطه افزایش خواهد داد.

حتی شما می‌توانید با مطالعه دقیق محتواها و مقالات ارائه شده در سامانه مذکور که توسط وکلا و مشاوران مجرب حقوقی نگارش یافته، مسیر طرح شکایت را شخصا دنبال نمایید.

سامانه حقوقی شکایت 24 با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است.

لازم به ذکر است که این سایت حقوقی علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید.

در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، قبل از هر اقدام حقوقی به سامانه شکایت 24 مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

تخلفات عمده گروه خودروساز بهمن را در زمینه ساخت و عرضه خودرو کدام است؟

گروه خودروساز بهمن، خودرو را در موعد تعیین شده تحویل خریدار نمی‌دهد و یا قیمت خودرو را در هنگام تحویل افزایش می‌دهد.

به جای محصول اصلی، محصول جایگزین به مشتری تحویل دهد. گران فروشی، وجود عیب یا نقص در هنگام تحویل خودرو، عدم توجه به تعهدات در هنگام تحویل خودرو، خدمات پس از فروش ضعیف و بسیاری از موضوعات مرتبط دیگر، می‌تواند از تخلفات این گروه سازنده خودرو باشد.

آیا امکان طرح شکایت از گروه بهمن به علت تاخیر در تحویل خودرو وجود دارد؟

بله ممکن است. مناسب ترین راه مراجعه به سامانه ثبت شکایات وزارت صنعت و معدن یا مراجعه  حضوری به آن وزارتخانه است.

همچنین امکان ارائه دادخواست الزام به ایفای تعهد مبنی بر تحویل خودرو مذکور مطابق قرارداد و مطالبه خسارت تاخیر بر علیه شرکت بهمن در در دادگاه‌های عمومی و حقوقی محل انعقاد عقد یا قرارداد  نیز امکان‌پذیر است.

آیا برای طرح شکایت از گروه بهمن باید هزینه پرداخت کرد؟

بررسی کلیه تخلفات صنفی در سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی کل کشور و همچنین از طریق سامانه وزارت صنعت و معدن تجارت، فاقد هرگونه هزینه بوده، اما شکایت از طریق مراجع قضایی دادگستری در موضوعات کیفری هزینه چندنی نیست، ولی در مسائل حقوق با عنایت به مالی بودن این نوع دعاوی باید متناسب با ارزش خواسته دعوای شما تقویم گردد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

‫5 دیدگاه ها

  1. یکی از افتضاح ترین وو داغون ترین خدمات پس از فروش رو دارہ بھمن،تو ایام تععطیلات ماشین تو جادہ خاموش شدہ از ساعت ۲ تا ۷شب تو جادہ موندیم کہ اومدن،بعدم ماشین ایران خودرو بودہ کہ زور نداشت فیدلیتی رو بکشہ بالا،چند بار با ضربہ این کارو کردہ کہ شاسی رو خراب کرد بعد ھم میگہ ھل بدین کہ بیاد بالا۔
    الان ۱۰ روز ھم ھست کہ یہ پمپ بنزین میخوان عوض کنن میگن ھنوز از مرکز مجوز صادر نشدہ،رفتم میگم ماشین رو تحویل بدین بیرون میخوام انجام بدم کارو زندگی دارم،تحویلمم نمیدم و جالبہ کہ ماشینی کہ امداد شدہ بہ نمایندگی و خاموش ھست فاکتور فرستادن کہ چون موقع سرویس ۴۰ ھزارتا ھست روغن گیربکس و موتور رو رو تعویض کردیم بہ مبلغ ۵ تومن،بیاین پرداخت کنین کہ رو گارانتی پمپ بنزینتون رو عوض کنیم۔

  2. سلام وقت بخیر
    متاسفانه نمایندگی 1037 بهمن موتور با داشتن کارکنان بی مسولیت وقت مردمو هدر میدن و بسیار برخورد نامناسب دارند هم آقا مسئول پذیرش که می فرمایند من همه کاره هستم مدیر عامل این نمایندگی هستم و هم خانوم کارمندی که اونجا پشت سیستم نشسته بسیار بی ادب تشریف دارن.

  3. ماشین رو از مهر ماه تا دی ماه ۴۸ میلیون گران گردین بدون مصوبه . دولت هم اومد جریمه کرد
    حق ما مصرف کننده چیشد ؟ اینا دزدی نیست؟ چرا تو قرارداد نوشتین۴۳۵ تومن قیمت خودرو و ۴۸ میلیون عوارض چرا یک دولتی که حرف از اسلام خدا و پیغمبر میزنه دزده؟ چرا باید دزدی کنید ؟

  4. سلام مشکل اسقاط داشتم از برج 2هنوز مشکلم حل نشده ب اقای اصغری زنگ میزنم جواب نمیدن سرشون شلوغه و اینکع اصلا بهمن متور بد ترین و افتضاح ترین شرکته همشون طلبکار ادم هستن زنگ میزنین رسیدگی کنین مردم علاف شماها نیستن

  5. سلام خسته نباشید لطفا واریز ئجه را دوباره تمدید کنید تا جا موندهها به تونن واریز وجه انجام دهند اخه یه دفعه 200تا300 ملیون افزایش دادید نمی گید یه دفع چطور تهیه میشه اینا فقط برا ادمای پول دار هستن ماها فقط باید ارزو بدل باشیم هر چی وام و طلا و ماشین فروختیم یه شب افزایش دادید خدایی چه فکر می کنید خوبه سال مهار تورم هست اگه نبود چی میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا