شکایت از شرکت

شکایت از ضعیف بودن اینترنت چگونه است؟

اینترنت یکی از ابزارهای اساسی امروزه در تمامی دنیا محسوب می‌شود. شاید در چندین ساله گذشته اینترنت چندان مورد نیاز جامعه بشریت نبوده است اما در حال حاضر با قاطعیت می‌توان گفت که نبود یا ضعیف بودن اینترنت اینترنت می‌تواند روابط بین کشورهای دنیا و همچنین تعامل بین انسان‌ها را دچار اختلال کند.

در واقع جدای از بحث ارتباط و تعامل بین المللی، کسب درآمد و بسیاری از مشاغل در دنیا وابسته به اینترنت است. در کشور خودمان نیز مشاغل زیادی به صورت آنلاین هستند و به نوعی از راه اینترنت درآمدزایی می‌کنند.

به همین سبب بسیاری از کشورها در حال توسعه و افزایش پهنای باند اینترنت مصرفی هستند که همواره شاهد ارائه تکنولوژی جدیدی از اینترنت هستیم.

جامعه بشریت کاملا به این موضوع پی برد است که اینترنت جزو نیازهای اساسی هر فردی است و بدون آن عملا امکان زندگی و داشتن تعامل با با سایر کشورها امکان پذیر نمی‌باشد.

اینترنت نسل نو در کشورهای پیشرفته دنیا در حال آزمایش است و حتی در برخی از کشورها در دسترس مردم آن قرار گرفته است.

با توجه به این موضوعات که اینترنت در زندگی مردم یک کشور تاثیر قابل توجهی دارد و منجر به پیشرفات جوامع خواهد شد، همواره نسل‌های جدید و پیشرفته از اینترنت در حال ارائه است.

بسیاری از پژوهشگران دنیا طبق تحقیقاتی که انجام داد‌اند، به این موضوع دست پیدا کرده‌اند که با قطع اینترنت حتی برای چند روز زندگی بشریت نابود خواهد شد و ادامه زندگی و تعامل با جهان وابسته به اینترنت است.

اینترنت نقش بسزایی را در گسترش روابط بین کشورها و جوامع بین المللی داشته است و باعث شده است که اقتصاد دولت‌ها نیز پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

علاوه بر بحث تعامل فرهنگی و اجتماعی، مسائل اقتصادی نیز تا حد زیادی به اینترنت وابسته است. کشورهایی که با تکنولوژی روز اینترنت در حال حرکت هستند، در بسیاری از مسائل در حال پیشرفت می‌باشند.

حال اگر بخواهیم بحث اینترنت را در کشور ایران مورد بررسی قرار دهیم، صراحتا می‌توان گفت که سطح کیفیت اینترنت در کشورمان چندان مورد رضایت مردم نیست و بسیاری از کاربران در این زمینه گلایه مند هستند.

اغلب شهروندان از سرعت اینترنت ناراضی هستند و نمی‌توانند کارهای خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند.

پایین بودن سطح کیفی اینترنت هم مربوط به اینترنت موبایلی و هم اینترنت خانگی است. طبق آمارهای منتشر شده ایران در زمینه ارائه اینترنت در رده های پایین آماربندی قرار دارد و طبیعتا در این زمینه از بیشتر کشورهای دنیا فاصله گرفته‌ایم.

در ارتباط با این موضوع که سرعت اینترنت در کشور پایین است، دلایل مختلفی دخیل هستند اما باید در این زمینه راهکارهای مناسبی اتخاذ شود تا دیگر شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

در هر صورت به دلیل نارضایتی مردم از اینترنت می‌توان در این زمینه اقدام به شکایت نمود تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

برای شکایت از ضعیف بودن اینترنت روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از طریق مخابرات، سامانه‌هایی نظیر 2020 و 195 و همچنین سازمان تنظیم مقررات رادیویی اقدامات لازم را انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه شکایت از اینترنت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کندی اینترنت خانگی

شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت

در خصوص استفاده از اینترنت داخلی می‌توان به اینترنت خانگی و موبایلی اشاره نمود. اینترنت موبایلی در واقع اینترنت سیم کارت توسط اپراتورهایی نظیر ایرانسل، همراه اول و رایتل است. اما در مورد اینترنت خانگی نیز شرکت‌های زیادی در ایران هستند که در این زمینه به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

مراکز ارائه دهنده اینترنت هیچگونه محدودیتی در این زمینه ندارند و هم برای منازل مسکونی و هم مراکز تجاری کار خدمات‌دهی اینترنت را انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است که برخی از مراکز تجاری و سازمان ها با توجه به حیطه کاری و شغلی خود نیاز به اینترت پرسرعت دارند و از این حیث نسبت به امکان مسکونی از سرعت اینترنت بالایی برخوردار هستند.

در عین حال که برای ارگان‌های خاص اینترنت با سرعت و کیفیت بالا ارائه می‌شود اما باز هم در این زمینه شاهد نارضایتی هستیم و چندان مورد انتظار آن‌ها نیست.

اینترنت خانگی مستقیما توسط سازمان مخابرات ارائه می‌شود اما ارائه اینترنت موبایلی یا همان سیم کارت توسط اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل صورت می‌گیرد که در هر صورت تامین کننده اصلی آن مخابرات است.

در هر صورت شرکت‌های زیر در زمینه اینترنت خانگی خدمات رسانی می‌کنند:

  • شاتل
  • آسیا تک
  • مخابرات
  • زایتل
  • پارس آنلاین
  • های وب
  • صبا نت
  • پیشگامان
  • مبین نت

موارد فوق جزو شرکت‌های برتر در زمینه ارائه اینترنت خانگی هستند. مراکز دیگری نیز در این زمینه به مردم خدمات اینترنت داخلی می‌دهند که در این بخش تنها به شناخته شده‌ترین شرکت‌ها در این زمینه اشاره کردیم.

از بین شرکت‌های مزبور، شاتل و آسیا تک در بین شهروندان محبوبیت خاصی دارند و مردم از سطح کیفیت آن‌ها راضی هستند.

البته در مجموع می‌توان گفت که کیفیت اینترنتی که در ایران ارائه می‌شود، با کیفیت اینترنت در سایر کشورها یکسان نیست و تحت هیج شرایطی قابل قیاس نیستند.

در مقایسه بین اینترنت خانگی و موبایل چندان تفاوت زیادی بین سطح کیفیت آن‌ها وجود ندارد و همه آن‌ها با شرایط یکسان در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

افرادی که به خارج از کشور سفر کرده‌اند و از اینترنت آنجا استفاده نموده‌اند، کاملا به این موضوع واقف هستند که سرعت اینترنت در آن جا بسیار بالا است و نمی‌توان این موضوع را با کشور خودمان مقایسه کرد.

استفاده از اینترنت خانگی شرایط خاصی دارد و باید ابتدا مودم یا همان ADSL مربوطه تهیه شود. کیفیت مودم در سطح کیفیت اینترنت نیز تاثیرگذار است. البته برای ارائه اینترنت خانگی نیز سرعت‌های مختلفی تعریف شده است که شهروندان با توجه به سطح نیاز خود می‌توانند هر یک ار این خدمات را انتخاب نموده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند.

برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت خانگی قدمت چندین ساله در کشور دارند اما برخی دیگر ظرف مدت کوتاهی است که فعالیت خود را آغاز نموده‌اند.

نارضایتی از سرعت اینترنت

نارضایتی شهروندان از سطح کیفیت اینترنت

نارضایتی شهروندان از سطح کیفیت اینترنت اغلب به ضعیف بودن سرعت آن ارتباط دارد. در مواردی نادر شاهد آن هستیم که کاربران از سرعت اینترنت داخلی رضایت داشته باشند.

برای افزایش سرعت اینترنت راه‌هایی مانند افزایش پهنای باند و مواردی دیگر اتخاذ شد اما چندان در این زمینه کارساز نبوده است.

استفاده از اینترنت صرفا برای انجام کسب و کار نیست بلکه برای کارهای روزمره نیز که مردم با اینترنت سرو کار دارند، از پایین بودن سرعت آن گلایه مند هستند. به دلیل ضعیف بودن اینترنت داخلی بارها شاهد شکایات و اعتراضات مردمی بوده‌ایم اما در این حوزه راهکار مناسبی اتخاذ نشده است.

در برخی از مناطق کشور سطح ارائه اینترنت چندان مورد انتظار نیست و  برخی از مردم کشورمان حتی به اینترنت دسترسی ندارند.

البته ارگان‌های ذی ربط عملیاتی را طی چند سال اخیر برای افزایش سرعت اینترنت در ایران انجام داده‌اند اما آن طور که مورد انتظار شهروندان باشد، کارایی نداشته است.

البته ناگفته نماند که میزان ضعیف بودن اینترنت در تمامی مناطق کشور یکسان نیست. مناطقی از کشور که به دکل‌های مخابراتی اتصال دارند، وضعیت اینترنت در آن جا در وضعیت پایدار قرار دارد اما در سایر مناطق که امکان دسترسی به دکل‌های مخابراتی نیست، داشتن اینترنت مناسب برای ساکنین آنجا تبدیل به آرزو شده است.

جدای از بحث ضعیف بودن و سرعت پایین اینترنت، قطعی آن از دیگر نارضایتی مردم در این زمینه است. قطعی اینترنت در مواقعی ممکن است به دلیل بروز حوادث طبیعی رخ دهد اما در هر صورت ضعیف بودن سرعت اینترنت قابل توجه نیست.

برای افزایش سطح کیفیت اینترنت باید راهکارهایی مناسب اتخاذ شود و صرف نصب دکل در مناطق مختلف کشور و مواردی از این قبیل نمی‌تواند منجر به رفع اینگونه مشکلات شود.

این که شهروندان از پایین بودن سرعت اینترنت ناراضی باشند، امری طبیعی است و این موضوع حتی می‌تواند انجام یک سری از کارهای روزمره را نیز مختل نماید.

با توجه به این که امروزه نحوه کسب درآمد بیشتر به سمت آنلاین شدن رفته است و بسیاری از مشاغل اجناس خود را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند، باید تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شود تا اینگونه مشاغل با مشکل مواجه نشوند.

در مورد عدم رضایت از اینترنت داخلی در کشور این امکان برای شهروندان وجود دارد که اقدام به ثبت شکایت کنند. مراجع مختلفی در این زمینه برای رسیدگی به شکایات مردمی برای پایین بودن اینترنت اختصاص پیدا کرده‌اند که کاربران می‌توانند شکایت خود را مطرح نموده تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

برای ثبت شکایت از ضعیف بودن اینترنت می‌توان از طریق سامانه‌های آنلاین پیگیری نمود یا با مراجعه به سازمآن‌های ذی‌صلاح اقدامات لازم را انجام داد.

در خصوص شکایت از سطح کیفیت اینترنت بسته به اپراتور مربوطه متفاوت است اما سامانه‌هایی که در این زمینه طراحی شده است، برای رسیدگی به کلیه شکایات در این حوزه اختصاص پیدا کرده‌اند.

شکایت از ضعیف بودن اینترنت را کجا ثبت کنیم؟

بسیاری از شهروندان از این که اینترنت داخلی با شرعت پایین در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، ناراضی هستند اما در بین این اقشار افرادی هستند که قصد دارند به دلیل ضعیف بودن اینترنت اقدام به ثبت شکایت کنند.

در واقع یکی از سوالات مهم کاربران در این زمینه آن است که از طریق چه مرجعی باید شکایت خود به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت را پیگیری کنند؟

برای پاسخ به این سوال می‌توان گفت که عموما ثبت شکایت در این زمینه از طریق سامانه‌ها و تلفن‌های گویا که توسط سازمان مخابرات و ارگان‌های دیگر طراحی شده است، انجام می‌شود.

مرجع ثابتی که بتوان به کلیه شکایات و اعتراضات در حوزه اینترنت رسیدگی کند، وجود دارد اما برخی از مراجع هستند که در این حوزه به مشکلات شهروندان رسیدگی کرده و پاسخگوی آن‌ها هستند.

می‌توان ثبت شکایت از ضعیف بودن اینترنت را از طریق روش‌های ذیل انجام داد:

  • شرکت مخابرات
  • سازمان تنظیم مقررات رادیویی
  • وزارت ارتباطات
  • سامانه 195
  • سامانه 2020

از بین روش‌های مزبور، اغلب شکایات در این حوزه از طریق سامانه‌های 195 و سامانه 2020 قابل پیگیری خواهد بود. در واقع شهروندان بهتر است که در وهله اول شکایت خود در زمینه اینترنت را از طریق سامانه‌های مزبور به ثبت برسانند.

در مواقعی ممکن است که اینترنت ارائه شده به مشتری براساس سرعت سفارش داده شده نباشد. در واقع مشتری سرعت مشخصی را برای خرید اینترنت انتخاب کرده باشد اما شرکت مربوطه اینترنت با سرعت پایین‌تری را در اختیار او قرار داده است.

گفتنی است که ضعیف بودن اینترنت در ایران مسئله‌ای است که به چندین سال قبل باز می گردد و نیازمند انجام امور مشخص از طرف مراجع ذی صلاح است. وزارت ارتباطات در طی چند سال اخیر یک سری راه حل‌هایی را برای آن که سرعت اینترنت در کشور افزایش پیدا کند، انجام داد اما در مجموع تغییر چندانی در سطح کیفیت اینترنت داخلی به وجود نیامد.

در خصوص ثبت شکایت در سامانه‌هایی طراحی شده می‌توان گفت که به علت اصلی شکایت در این زمینه رسیدگی شده و همچنین مسئول مربوطه راهکاری را جهت رفع مشکل به وجود آمده پیشنهاد می‌دهد.

در صورتی که بنا به دلایل مختلف، امکان رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه وجود نداشته باشد، می‌توان شکایت را به صورت مستقیم در وزارتخانه ارتباطات و همچنین سازمان تنطیم مقررات رادیویی مطرح کرد.

در هر صورت ضعیف بودن اینترنت و رفع مشکل آن از طریق مراج مزبور قابل پیگیری است اما نمی‌توان گفت که به صورت قطعی مشکل ایجاد شده برطرف خواهد شد.

زمانی که شکایت در سامانه‌های مربوطه به ثبت می رسد، ابتدا بررسی‌های لازم در مورد نحوه پوشش‌دهی اینترنت در آن منطقه صورت می‌گیرد و سپس بعد از آن به دلایل پایین بودن سرعت اینترت پرداخته می‌شود.

ضعیف بودن اینترنت برای دانلود

ثبت شکایت از طریق مخابرات

یکی از روش‌هایی که می‌توان به دلیل ضعیف بودن اینترنت اقدام به ثبت شکایت کرد، شکایت از طریق مخابرات است. شهروندان می‌توانند به جهت آن که اینترنت مصرفی آن‌ها سرعت پایینی دارد را از طریق مخابرات پیگیری کنند.

البته ناگفته نماند که شکایت از طریق مخابرات مربوط به اینترنت خانگی است. برای شکایت از پایین بودن سرعت اینترنت سیم کارت می‌تواند پیگیری‌های لازم را از اپراتورهای مربوطه انجام داد.

مخابرات به عنوان اصلی‌ترین نهاد ارائه دهنده اینترنت خانگی باید به شکایات مردمی در این حوزه رسیدگی کند. در صورتی که مردم از سطح کیفیت اینترنت راضی نباشند، می‌توانند این موضوع را به اطلاع شرکت مخابرات برسانند.

گاهی اوقات ممکن است که ضعیف بودن اینترنت به دلایل منطقه‌ای باشد که بهتر است این موضوع با شرکت مخابرات در میان گذاشته شود تا اقدامات لازم جهت پیگیری مشکل مربوطه انجام شود.

البته روش‌های دیگری برای ثبت شکایت مرتبط با موضوع اینترنت وجود دارد اما بیشتر شکایات در این زمینه به مخابرات ارجاع داده می‌شود.

ثبت شکایت از طریق سامانه 2020

روش دیگری که برای رسیدگی به موضوع پایین بودن سرعت اینترنت در نظر گرفته می‌شود، سامانه 2020 است.

این سامانه جهت رسیدگی به مشکلات اینترنت خانگی پاسخگوی تمامی کاربران است. در واقع تمامی مسائل مرتبط با اینترنت اعم از قطغی و سرعت پایین از طریق این سامانه قابل رسیدگی می‌باشد.

زمانی که شکایت ضعیف بودن اینترنت در سامانه 2020 به ثبت می‌رسد، مسئول مربوطه اقدامات لازم جهت پیگیری موضوع را انجام می‌دهد. در واقع ابتدا مشخص می‌شود که دلیل ضعیف بودن اینترنت چیست و سپس بعد از یافتن علت اصلی اقدام به رفع مشکل ایجاد شده صورت می‌گیرد.

گفتنی است که پایین بودن سرعت اینترنت خانگی در مواقعی به دلیل وجود اشکال در مودم تهیه شده است. همچنین این مشکل می‌تواند به دلیل وجود اختلال در منطقه مورد نظر باشد.

اگر احساس کردید که برای مدت مشخصی اینترنت خانگی شما دچار مشکل شده و سرعت آن به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، بهتر است که از طریق این سامانه پیگیری کنید.

گفتنی است که سامانه مزبور تنها به مشکلات اینترنت خانگی رسیدگی می‌کند و رسیدگی به مشکلات اینترنت اپراتورهای دیگر در صلاحیت آن نیست.

ثبت شکایت از طریق سامانه 195 (سامانه مرتبط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت رسیدگی به شکایات در حوزه اینترنت، سامانه 195 را طراحی نموده است تا شهروندان بتوانند شکایات خود در این حوزه را مطرح کنند. در واقع اگر به دلیل کندی سرعت اینترنت قصد شکایت داشته باشید، می‌توانید از طریق این سامانه اقدام کنید.

در این سامانه هم ثبت شکایت صورت گرفته و هم به شکایات ثبت شده در موعد مشخص پاسخ داده می‌شود. بنابراین زمانی که شکایت خود را در سامانه ثبت می‌کنید، واحد مربوطه به دقت کامل اقدام به بررسی شکایت نموده و بعد از اتمام بررسی‌ها، نتیجه مربوطه را به اطلاع شاکی می‌رساند.

سامانه 195 برای رسیدگی به شکایات اینترنت خانگی و اپراتورهای تلفن همراه اختصاص پیدا کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند علاوه بر اینترنت خانگی، شکایت از کیفیت اینترنت اپراتورهایی نظیر ایرانسل و همراه اول را مطرح کنند.

اگر از کیفیت اینترنت خود ناراضی هستید، راه حل مناسب برایتان ثبت شکایت در سامانه طراحی شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

این سامانه صرفا به پایین بودن سرعت اینترنت داخلی رسیدگی نمی‌کند بلکه گران فروشی در این حوزه را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع شهروندان این امکان را دارند که به دلیل گران فروشی اینترنت نیز در این زمینه ثبت شکایت را انجام دهند.

قطعی مکرر اینترنت را نیز می‌توان به همراه کاهش سرعت جز علل اصلی ثبت شکایت در این زمینه به شمار آورد.

شهروندان با ورود به سامانه در بخش رسیدگی به شکایات مردمی، اقدام به ثبت شکایت می‌کنند. بعد از ثبت شکایت جهت بررسی موضوع به واحد مربوطه فرستاده می‌شود.

در واقع تیم متخصص در حوزه فناوری و ارتباطات برای رسیدگی به اینگونه شکایات اختصاص پیدا کرده‌اند و از این حیث قرآیند رسیدگی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در مواردی کندی سرعت اینترنت به دلیل نبود امکانات کافی در مناطق مورد شکایت است که واحد مربوطه نمی‌تواند در این زمینه اقدام خاصی را انجام دهد. اما در مواردی نیز کاهش سرعت اینترنت به صورت موقتی است که بعد از رفع مشکل مربوطه کیفیت سرعت اینترنت به حالت سابق باز می‌گردد.

شکایت از ضعیف بودن اینترنت از طریق سامانه 195 به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و بعد از آن که واحد مربوطه تحقیقات و بررسی‌های لازم را انجام داد، نتیجه به اطلاع افراد خواهد رسید. بسته به نوع شکایت ممکن است که فرآیند رسیدگی به شکایت ثبت شده تا مدت زمان مشخصی نیز به طول بیانجامد.

بنابراین نمی‌توان مدت زمان ثابت و مشخصی را جهت رسیدگی به شکایات مربوطه تعیین کرد. اما در هر شرایطی نتایج شکایات ثبت شده در سامانه به اطلاع کلیه افراد خواهد رسید و از این حیث نگرانی وجود ندارد.

همچنین ثبت شکایت در سامانه هیچگونه محدودیتی به لحاظ زمان ندارد و در هر ساعاتی از شبانه روز شهروندان می‌توانند اقدام به ثبت شکایت مربوطه کنند.

نحوه طرح شکایت بابت ضعیف بودن سرعت اینترنت

در مواردی که به هر دلیلی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت از ارائه خدمات به مشترکین خود امتناع می‌ورزد یا امکانات با سطح کیفی پایینی را در اختیار افراد قرار می‌دهد، باید از طریق مراجع ذی‌ربط اقدام به ثبت شکایت کرد.

برخی از مشترکین اینترنت داخلی و اپراتور تلفن همراه، بهترین راه حل در صورت بروز چنین مشکلاتی را عدم استفاده از خدمات مجموعه بیان می‌کنند که یقینا این روش به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود.

اگر به دلایل مختلفی خدمات در حوزه اینترنت در اختیار مشترکین قرار نمی‌گیرد، باید برای دفاع و رسیدن به حق و حقوق خود اقدام به طرح شکایت نمایید.

نحوه طرح شکایت بابت ضعیف بودن سرعت اینترنت از طریق شرکت مخابرات و همچنین سامانه‌های ثبت شکایت آنلاین نظیر سامانه 195 انجام می‌شود. اگر شکایت مربوطه به روش صحیح ثبت نشود، هیچگونه رسیدگی نسبت به آن نمی‌شود.

مجموعه شکایت 24 با سابقه چندین ساله در زمینه ثبت شکایت در حوزه خدمات اینترنت، می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

کاربران ناراضی

راه‌حل مناسب برای شکایت از ضعیف بودن اینترنت

رسیدگی به کلیه مراحل شکایت توسط وکیل می‌تواند نتیجه مناسبی برای هر پرونده داشته باشد. اما در مواردی امکان دسترسی به وکیل وجود ندارد که در این صورت برای طرح شکایت به دلیل ضعیف بودن اینترنت می‌توانید از خدمات مجموعه شکایت 24 استفاده کنید.

شکایت 24 با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و متخصص، ارائه دهنده انواع خدمات حقوقی نظیر مشاوره، تنظیم انواع شکواییه و لوایح دفاعیه و غیره می‌باشد که می‌توانید نهایت بهره را از خدمات مذکور داشته باشید.

اصولا طرح شکایات مرتبط با حوزه خدمات اینترنت کمی زمانبر و نیازمند رعایت یک سری موارد قانونی است که بدون بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می‌کند.

در صورتی که به دلیل پایین بودن سطح کیفیت اینترنت قصد شکایت را دارید، استفاده از خدمات سامانه شکایت 24 می‌تواند بهترین راه‌حل برای شما باشد.

با توجه به افزایش نرخ حق الوکاله در چند سال اخیر، استفاده از وکیل می‌تواند هزینه سنگینی را برای شما به همراه داشته باشد که برای بهره‌مندی از خدمات و شرایط مناسب‌تر به شما توصیه می‌کنیم این سامانه را به عنوان راهنما و پشتیبان خود در امور حقوقی و سایر امور انتخاب نمایید.

ارائه خدمات تخصصی حقوقی توسط شکایت 24

خدمات سامانه شکایت 24 صرفا به ارائه مشاوره حقوقی محدود نمی‌شود. بلکه تهیه و تنظیم انواع شکواییه مرتبط با شکایت از اصناف مختلف را می‌توان از دیگر خدمات تخصصی این سامانه به شمار آورد.

در این سامانه مجرب‌ترین وکلا فعال در کشور که تخصص کافی در حوزه مسائل مختلف حقوقی دارند، فعالیت می‌کنند که می‌تواند برای موکلین جهت استفاده از خدمات حقوقی اهمیت داشته باشد.

در هر صورت چنانچه به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و قصد تنظیم قرارداد، دادخواست، شکوائیه و سایر اوراق قضایی را دارید، قبل از هر اقدام حقوقی به سایت این سامانه مراجعه کنید و خدمات و امکانات این مجموعه بهره مند شوید.

باتوجه به این که سامانه حقوقی شکایت 24 سابقه چندین ساله در زمینه ارائه خدمات حقوقی دارد و بهترین و مجرب‌ترین حقوقدانان کشور در این مجموعه فعالیت می‌کنند، می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب افراد مختلف برای بهره مندی از امکانات و خدمات حقوقی در زمینه مسائل مرتبط با دعاوی کار باشد.

در مورد نحوه شکایت از خدمات دهی اینترنت در مقاله توضیحاتی ارائه شد اما اگر تمایل دارید که در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

‫7 دیدگاه ها

  1. شکایت در ایران یعنی سنگ در تاریکی انداختن است . گنجشک هم نیست که اتفاقی بهش بخورد . لذا فقط شما وظیفه دارید مبلغ خدمات را بدهید ولی آنها وظیفه ندارند اگر کاری میکنند لطف است .

    1. این نمونه شکایت من در سامانه 195 از ایرانسل . خیلی راحت میگن که مشکلی نیست خوب لامصب اگر مشکلی نیست بیا بشین اینجا کار کن ببینم اعصابت سرویس میشه یا نه بعد بگو مشکلی هست یا نیست !

      با سلام و احترام , براساس بررسي هاي انجام شده, در حال حاضرمشكلي در مورد پوشش شبكه واستفاده اينترنت در منطقه مذكور وجود ندارد شايان ذكر است هيچگونه تغيير يا محدوديت جديدي از سمت شركت خدمات ارتباطي ايرانسل اعمال نشده است وعدم امكان استفاده از سرورها ومرورگرها و شبكه هاي اجتماعي و … خارج ار اختيارات و تعهدات اپراتور ها مي باشد. با تشكر

      1. شما ها که انقد میگین من. فلان جا اینتر نت خوب میکنم فلان جا اینتر نت خوب میکنم
        العان کجایی
        صدای من نمیشنوی

        چرا اینتر نت ما رو خوب نمی کنی

    2. آقای استان دار
      آقای فرماندار
      آقای شهر دار
      چرا شما ها به فكر اینترنت نیستید. چرا ایرانسل خدمات ندارد
      کمی به فکر باشید
      #سراوان
      #شهر محمدی
      کنار مسجد فاطمه الزهرا
      😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    1. آقای استان دار
      آقای فرماندار
      آقای شهر دار
      چرا شما ها به فكر اینترنت نیستید. چرا ایرانسل خدمات ندارد
      کمی به فکر باشید
      #سراوان
      #شهر محمدی
      کنار مسجد فاطمه الزهرا
      😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا