شکایت از اشخاص

شکایت اینترنتی از پزشک چگونه است؟

پزشکی یکی از مشاغل مهم و حساس در سراسر دنیا محسوب می شود که همواره با خطرات مختلفی همراه است.

امکان رخ دادن اشتباه یا خطا از سوی هر پزشکی وجود دارد و این امری اجتناب ناپذیر است. سالانه شکایات بسیاری به دلیل قصور و خطاهای پزشکی در کشور مطرح می شود که زمینه بروز آن ها به شرایط و عوامل خاصی بستگی دارد.

پزشکی که در هنگام عمل جراحی مرتکب خطایی می شود، باید این مسئله را بپذیرد که به دلیل اشتباه و یا قصور وی چنین امری اتفاق افتاده است.

برخی از پزشکان خطا و اشتباهات خود را نمی پذیرند و وقوع آن ها را به عوامل مختلفی ربط می دهند. البته اگر برای بیمار مشکل خاصی به وجود آید که قصور پزشکی در این زمینه اثبات شود، امکان شکایت از پزشک وجود دارد و باید عواقب آن را نیز بپذیرد.

وظیفه قانونی و شرعی پزشک نجات جان انسان ها است و هر پزشکی در ابتدای شغل خود در این زمینه تعهد می کند. مسئولیت پزشکی را می‌توان یکی از مهمترین بحث در حوزه مشاغل به شمار آورد، زیرا پزشکان به طور مستقیم با جان و سلامت بیماران سر و کار دارند و هر گونه قصور آن ‌ها در انجام وظایف می‌تواند منجر به فجایع انسانی شود.

حرمت و اخلاق در حوزه پزشکی زمانی پایمال می شود که پزشکان سوگند و تعهد خود را زیر پا گذارند و از روش های غیر قانونی کسب درآمد کنند.

متاسفانه پدیده ای به نام زیر میزی چند سالی است در حوزه پزشکی رواج پیدا کرده و تحت هیچ شرایط نمی توان انکار این موضوع شد. همین موضوع سبب می شود تا سلامت و جان مردم به خطر بیافتد و زمینه شکایات از پزشکان نیز فراهم شود.

بحث خطا و اشتباهات پزشکی موضوعی بسیار مهم به شمار می رود که برای کاهش وقوع آن راه حل های گوناگونی در نظر گرفته است که در اغلب مواقع کارساز می باشد.

زمانی که یک پزشک وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام نمی دهد و مرتکب تخلف می شود، به لحاظ قانونی بیمار این حق را دارد تا تخلف صورت گرفته را از طریق سازمان نظام پزشکی پیگیری کند و در صورت نیاز شکایت خود را در مراجع قضایی نیز مطرح کند.

امکان طرح شکایت اینترنتی از پزشکان متخلف وجود دارد که به همین منظور سامانه ای طراحی شده است تا مردم به راحتی بتوانند انتقادات و یا اعتراضات خود را به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که ثبت شکایت اینترنتی از پزشک مراحل خاص خود را دارد که در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.

سامانه 190

ثبت شکایت اینترنتی از پزشک از طریق سامانه 190

شاید در وهله اول این طور به نظر برسد که امکان ثبت شکایت از پزشک از طریق سامانه های اینترتی وجود ندارد اما این امکان برای عموم مردم وجود دارد تا شکایات خود را در حوزه پزشکی در سامانه 190 مطرح کنند.

این سامانه مختص تخلفات پزشکی و درمانی است که توسط وزارت بهداشت طراحی شده است. اگر فردی به دلایل مختلف قصد شکایت از پزشک و کادر درمان یا اعلام تخلفات در این زمینه را داشته باشد، می تواند از طریق سامانه 190 موضوع پیش آمده را به ثبت برساند.

تخلفاتی که در سامانه 190 ثبت می شوند، از ابعاد انتظامی، انضباطی و تعزیراتی مورد بررسی قرار می گیرند و در اسرع وقت به شکایات مطرح شده رسیدگی به عمل می آید.

واحدهای نظارتی مختلفی برای سامانه مزبور در نظر گرفته شده تا رسیدگی به این گونه شکایات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در واقع زمانی که فردی شکایت خود را در این سامانه ثبت می کند، تیم نظارتی ابتدا موضوع مطرح شده را بررسی می کنند و سپس به واحد مربوطه فرستاده می شود تا تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شود.

همچنین واحد تحقیقاتی برای شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 190 در نظر گرفته شده است تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

انجام عمل تحقیقاتی برای شکایات مردمی از کادر پزشکی لازم و ضروری است، زیرا در وهله باید این موضوع ثابت شود که تخلفی در این زمینه صورت گرفته است یا خیر.

اگر توسط واحد های تحقیقاتی وقوع تخلف به اثبات برسد، پرونده برای شکایت طرح شده تشکیل می شود و سپس به مراجع صالح ارسال می شود.

شکایات و گزارشات ثبت شده در سامانه برحسب موضوعی که دارند، به چند دسته تقسیم بندی می شوند و سپس توسط واحد های مربوطه مورد پیگیری قرار می گیرند.

برای رسیدگی به این گونه شکایات نمی توان مدت زمان مشخص و ثابتی را در نظر گرفت و بسته به نوع گزارش می تواند متغیر باشد.

پروسه زمانی بررسی هر پرونده به نوع آن بستگی دارد. برخی پرونده ‌ها باید فورا مورد رسیدگی قرار گیرند و رسیدگی به سایر پرونده ها مستلزم مدت زمان طولانی است. بنابراین همه این موضوعات به نوع شکایت بستگی دارد و ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال تعدادی از پرونده ها لازم است تا به مراجع قضایی فرستاده شوند تا کارشناسی های لازم صورت گیرد و به همین جهت شکایت مطرح شده کمی زمانبر است.

لازم به ذکر است که اطلاع رسانی های لازم درمورد شکایت ثبت شده در سامانه در اختیار مردم قرار می گیرد و همچنین امکان پیگیری شکایت مستقیما توسط شاکی وجود دارد. سامانه 190 به صورت دائم فعال است و شهروندان می توانند شکایت خود را در ساعات مختلف ثبت کنند و هیچ محدودیتی بابت ثبت شکایت در این زمینه وجود ندارد. خوشبختانه نحوه عملکرد این سامانه برای مردم رضایت بخش بوده است و بسیاری از شکایات مطرح شده علیه پزشکان مورد دلخواه شاکیان بوده است.

لازم به ذکر است که هیچ الزامی برای ثبت شکایت از پزشکان به روش اینترنتی وجود ندارد و می توان شکایت را به صورت حضوری از طریق مراجع ذی ربط پیگیری کرد. درواقع سامانه مزبور برای رفاه حال مردم طراحی شده است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن شکایت خود را ثبت کنند.

پزشک

رایج ترین خطاهای پزشکی

میزان خطا و اشتباهاتی که از سوی پزشکان صورت می گیرد، بسیار زیاد هستند و همین مسئله سبب می شود تا آسیب های مختلفی به بیمار وارد شود.

امکان وقوع خطا و اشتباه از سوی هر پزشکی حتی اگر در حوزه تخصص خود بسیار کارآمد باشند، وجود دارد و برخی از آن ها در نهایت منجر به جنایت می شوند.

حال در این بخش سعی داریم تا به رایج ترین خطاهای پزشکی اشاره کنیم که می تواند مشکلات فراوانی را برای بیمار به وجود آورد.

نداشتن مهارت و توانایی کافی

داشتن توانایی و مهارت در هر حوزه پزشکی ضروری و مهم است و پزشکان باید بتوانند در حیطه کاری خود بهترین عملکرد را داشته باشند.

تصور کنید پزشکی برای معالجه بیمار تبحر کافی نداشته باشد و این امر سبب می شود تا در نهایت سلامت کشور به خطر بیافتد. نداشتن مهارت کافی جز رایج ترین خطاهای پزشکی به شمار می رود که می تواند آسیب های فراوانی به بیماران وارد کند.

بی احتیاطی توسط پزشک

از دیگر خطا های پزشکی می توان به بی احتیاطی پزشکان در انجام امور و وظایف خود اشاره کرد. بی احتیاطی پزشکی زمانی رخ می دهد که پزشک کاری را انجام داده که نباید توسط آن صورت می گرفت.

در واقع پزشک در انجام وظایف اصلی خود دچار بی دقتی شده است که در صورت وقوع آن جزو خطا های پزشکی به شمار می رود. در این صورت خسارت یا آسیبی جسمی یا روحی و بیمار وارد می‌شود.

به طور کلی پزشکان در حین انجام وظایف خود باید احتیاط را در سر لوحه کار خود قرار دهند تا مشکلی خاصی در این زمینه رخ ندهد. معمولا این گونه رفتار ها در حین عمل های جراحی رخ می دهد که در نهایت پزشک به عنوان مقصر اصلی حادثه شناخته می شود.

بی مبالاتی توسط پزشک

علاوه بر بی احتیاطی، بی مبالاتی پزشک می توان جزو خطا های پزشکی به شمار رود. بی مبالاتی پزشکی زمانی مطرح می شود که پزشک از انجام یک سری وظایف خود امتناع می کند.

به عبارت دیگر کار های ضروری و لازم برای بیمار از سوی پزشک انجام نمی شود و در این بین تنها به بیمار آسیب وارد می شود. به طور مثال، پزشک باید کار های لازم و ضروری قبل از عمل جراحی را برای بیمار بازگو کند تا در حین و بعد از عمل برای او مشکل خاصی به وجود نیاید

تقریبا برای انجام تمام عمل های جراحی نیاز است تا بیمار اقداماتی مانند انجام آزمایش یا عکسبرداری را انجام دهد که عدم بازگو کردن آن ها توسط پزشک از جمله موارد بی مبلاتی در این حوزه به شمار می رود.

عدم توجه و رعایت موارین قانونی توسط پزشک

مورد دیگری که جز خطاها و اشتباهات پزشکی محسوب می شود، عدم توجه و رعایت مقررات توسط پزشک است. کلیه پزشکان باید امور پزشکی را در چارچوب و ضوابط قانونی تعیین شده انجام دهند، در غیر این صورت مرتکب تخلف شده اند.

در واقع پزشکان متعهد به رعایت مقررات و موازین قانونی هستند که در صورت مشاهده چنین رفتار هایی امکان شکایت از آن ها وجود دارد.

به طور مثال، مطابق قانون برای انجام عمل های پزشکی رضایت سرپرست و اولیا بیمار ضروری است، در غیر این صورت عمل صورت گرفته از سوی پزشک غیر قانونی محسوب می شود. البته در موارد فوری که امکان اخذ رضایت از اولیا بیمار وجود ندارد، عمل جراحی انجام می شود.

شکایت آنلاین

مراجع پیگیری شکایت از پزشک

شکایات مطرح شده از پزشکان به دلیل انجام یکسری تخلفات صورت گرفته معمولا از طریق سازمان نظام پزشکی و واحدهای مربوطه حل و فصل می شوند.

اما گاهی اوقات تخلفی که از سوی پزشک سر می زند، جنبه حقوقی پیدا می کند و به همین جهت شکایت مربوطه باید در مراجع قضایی صالح مطرح شود. در سالیان گذشته شاهد این موضوع بوده ایم که قصور پزشکی منجر به وقوع جرم و حتی جنایت می شود و در این صورت طرح شکایت کیفری از پزشک خاطی امکان پذیر است.

در حقیقت جرایم پزشکی شامل مواردی می شود که قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات تعیین کرده است. مرتکب شدن قتل عمد، صدمه‌ های بدنی و قتل ترحم‌ آمیز و سقط جنین جزو عناوین مجرمانه ناشی از اعمال پزشکی به شمار می ‌آیند.

حال ممکن است این سوال مطرح شود که شکایات مطرح شده از پزشک به دلیل انجام خطا ها و قصور پزشکی در کدام مرجع رسیدگی می شود؟ رسیدگی به جرایم پزشکی در صلاحیت کدام مرجع قضایی می باشد؟ مراجعی که به جرایم پزشکی رسیدگی می کنند به شرح زیر می باشد:

دادسرا ویژه جرایم پزشکی

شکایاتی که جنبه کیفری دارند، ابتدا در دادسرا صالح به آن ها رسیدگی می شود. به همین جهت جرایم پزشکی در صلاحیت این دادسرا می باشد.

دادسرا ویژه جرایم پزشکی به صورت تخصصی به تخلفات و جرایم صورت گرفته توسط پزشکان رسیدگی می کند و در صورت نیاز پرونده را به نیرو انتظامی برای انجام تحقیقات مقدماتی ارسال می کند.

زمانی که از پزشک به دلیل مرتکب شدن جنایت مانند قتل عمد شکایت می شود، در وهله اول در دادسرا مزبور تشکیل پرونده صورت می گیرد.

بعد از انجام تحقیقات لازم در خصوص تخلف صورت گرفته، پرونده به دادگاه صالح ارجاع داده می شود. دادگاه تحقیقات صورت گرفته از سوی دادسرا را در صدور حکم مقتضی مبنا قرار می دهد و پزشک متخلف بر حسب نوع جرمی که انجام داده است به میزان مجازات مشخصی مانند پرداخت دیه و یا خسارات وارده به بیمار محکوم می شود.

در صورتی که پزشک در حین انجام امور پزشکی مرتکب خطا یا اشتباهی شود که منجر به صدمات جسمی به بیمار گردد، ملزم به جبران خسارت می باشد.

لازم به ذکر است که دادسرا مزبور در تمامی استان های کشور وجود ندارد و صرفا در یک سری از شهر های بزرگ مستقر می باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این مرجع نسبت به رسیدگی به مشکلات و شکایت‌ های خود اقدام کنید.

سازمان تعزیرات حکومتی

سازمان تعزیرات حکومتی نیز از جمله مراجع شناخته شده به منظور حل شکایات پزشکی است. در این سازمان، تخلفاتی از جمله ایجاد موسسه پزشکی توسط افراد متخصص بدون پروانه، ایجاد موسسه پزشکی توسط افراد غیر متخصص و همچنین مسائلی مانند عدم پذیرش بیماران اورژانسی توسط بیمارستان ‌ها رسیدگی می‌شود.

شورای حل اختلاف

اصولا پرونده هایی که به صلح و سازش برای طرفین نیاز است، به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود. اما در خصوص پرونده های پزشکی که دیه کمتر از پنج میلیون تومان خواهد داشت، در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود.

لازم به ذکر است که مرجعی تحت عنوان دادسرا انتظامی وجود دارد که به تخلفات پزشکان در زمینه هایی غیر جرایم پزشکی رسیدگی می کند. این دادسرا وظیفه رسیدگی به جرایم پزشکی را ندارد و در صلاحیت قانونی آن نمی باشد. اما اگر صرفا می‌خواهید پروانه طبابت پزشک را باطل کنید یا توبیخ کتبی برای او فرستاده بفرستید، از دادسرای انتظامی اقدام کنید.

چنانچه یکی از خطا های رایج پزشکی از سوی پزشکان سر بزند، ابتدا توبیخ کتبی به آن ها داده می شود. در صورت تکرار این رفتار ها توسط پزشک، پروانه پزشکی وی باطل می شود و دیگر امکان فعالیت در این حوزه را ندارد.

پزشک

رسیدگی به شکایت از جرایم پزشک

تخلفات صورت گرفته از سوی پزشک، در مراجع صالح مورد پیگیری قرار می گیرند و در نهایت نتیجه نهایی به شاکی اعلام می شود. اگر پزشک مرتکب جرمی شود و قصد شکایت از او در مراجع قضایی را دارید، باید در وهله اول شکوائیه متناسب با تشریفات قانونی تهیه و تنظیم کنید.

سپس شکوائیه مربوط را به دادسرا ویژه جرایم پزشکی ارجاع می دهید تا شکایت کیفری از پزشک آغاز شود. شکایت مطرح شده در دادسرا در یکی از شعبات دادیاری و یا بازپرسی رسیدگی می شود.

در صورت نیاز پرونده برای انجام تحقیقات مقدماتی به کلانتری فرستاده شده و برای رسیدگی مجدد به شعبه دادسرا جرایم پزشکی ارسال می گردد.

دادسرا تحقیقات لازم برای جرم به وقوع پیوسته را انجام می دهد و بعد از طی کردن این مراحل، پرونده برای تحقیقات نهایی و صدور رای به دادگاه صالح فرستاده می شود. در صورتی که اتهام وارده به پزشک تایید شود، وی به میزان مجازات تعیین شده در قانون محکوم می شود.

مشاوره حقوقی برای شکایت اینترنتی از پزشک

اگر از سوی پزشک تخلفی صورت گرفته یا مرتکب یکی از جرایم پزشکی شده است و قصد شکایت از وی در این زمینه را دارید، راه حل مناسب برای شما استفاده از خدمات و سرویس های متنوع سایت شکایت 24 می باشد که می توانیم شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم.

اصولا طرح شکایت اینترنتی از پزشک کمی زمانبر و نیازمند رعایت یک سری موارد قانونی است که بدون بهره گیری از کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می کند.

سایت شکایت 24 با بهره مندی از مشاوران و کارشناسان مجرب و متخصص در امور حقوقی و کیفری و ارائه خدماتی نظیر مشاوره های تخصصی حقوقی، می تواند شما را در تمامی مراحل ثبت شکایت یاری نماید. در صورتی که قصد طرح شکایت اینترنتی از پزشکان متخلف را دارید، بهتر است قبل از هر اقدام حقوقی از خدمات این سایت بهره مند شوید.

رسیدگی به جرایم پزشکی در صلاحیت کدام مرجع می باشد؟

دادسرا ویژه جرایم پزشکی صلاحیت رسیدگی به جرایم صورت گرفته توسط پزشکان را برعهده دارد.

ابطال پروانه کسب پزشکان توسط کدام مرجع صورت می گیرد؟

ابطال پروانه کسب پزشکان به دلیل انجام تخلفات در حوزه پزشکی به دفعات مکرر توسط دادسرا انتظامی انجام می شود.

اگر پزشک در حین انجام عمل زیبایی به بیمار خساراتی وارد کند، آیا امکان شکایت از وی وجود دارد؟

بله، در این صورت قصور پزشکی رخ داده است و امکان شکایت از پزشک متخلف در مراجع قضایی وجود دارد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۶ رای

‫28 دیدگاه ها

  1. سلام .من درشغل کنتور نویسی آب وفاضلاب ۱۷سال مشغول به کار بودم که یکبار عمل فتق انجام دادام حتی معافیت پزشکی ازخدمت سربازی شده ام الان حدود ۶ماه است که به علت مشکل جسمی قادربه انجام کار نبودم وپیمانکار بدون نامه عدم نیاز قردادبامن امضا نکرده وبامراجعه به واحد اچ اس ای باتوجه به عمل دوم فتق وبدونه معاینات پزشکی دکتر نظربه عمل وبازگشت به کار نموده بدونه معاینه چطور میتوننداز روی پرونده نظر بدند

  2. سلام بنده خانمم بردم دکتر برای اندسکوپی هم پول اندسکوپی دادم هم پول بی هوشی وهم پول وسایل بی هوشی اینارو با دستگاه پوز کشید واخر سر منشی گفت ۱۵۰ هزارتومن پول دستی بده که من دادم آخرش که کارمون تموم شد به منشی گفتم رسید پولهایی که گرفتی بده میخوام بدم برای بیمه تکمیلی رسید همه پولهایی که گرفته بود داد فقط ۱۵۰ هزارتومن که دستی گرفته بود گفتم رسید اینم بده که یه دفعه دست منو گرفت برد داخل آبدارخانه ۱۵۰ هزارتومن گذاشت کف دستم گفت بیا این ۱۵۰ تومن نخواستم چون من پیگیر شدم رسید خواستم ۱۵۰ پس داد وگرنه هیچی نمی‌گفت ببین روزانه چندتا ۱۵۰ و ۲۰۰ هزارتومن میگیره اونم الکی مطب دکتر دهباشی متخصص گوارش کنار هتل پارس ساختمان صدف شیراز البته دکترا دیگه فقط دنبال جمع کردن پول هستن چه برسه به منشی

  3. سلام بیشتر پزشک‌ها فرشته اند بعضی از اونها هم اشتباه می‌کنند ولی باز ناجی خیلی ها بودن ما هم اشتباه میکنیم و تعدادی هم هستند که نباید روی این صندلی بشینن چون یا نمی فهمند یا افکارشون خرابه و خمیره انسانیت آنها کپک زده من هم گرفتار یه دکتر از دسته سوم افتادم و تا آخرین نفس می‌جنگم تا از صندلی که لیاقتش نداره بیارم پایین .
    یاحق

  4. سلام شماره ۱۹۰ همش اشغاله این چه رسیدگی کردنه؟صدبار تماس گرفتم اشغال بود…از دکتر حمیدرضا سعیدی متخصص کودکان در خیابان بوعلی خمینی شهر شکایت دارم ….نوبت دهی ایشون حضوریه همه داخل مطب جمع میشن احتمال کرونا گرفتن بالاس
    ساعت۶نوبت داده میگه تا۹منتظر باش

  5. باسلام روانپزشکی درتهران است به نام خانم ونوس وطن خواه ایشون بدون اینکه مریض راببیند به صورت انلاین داروتجویز می کند وداروها مخدر وروان گردان که بسیاری ازنوحوانان ودانشجویان به این قرصها معتادشدند قرصهای مثل ریتالین اکسی کدن متادون ترامادول و… فقط به خاطر250هزارتومان ویزیت انلاین به نظر بنده جرم ونوس وطن خواه از سرکرده موادمخدربیشتر است استدعا دارم مسولین پیگیری نمایند خدالعنتت کنه ونوس وطنخواه که پسرم رابه قرص معتادنمودی

  6. با سلام
    دکتر متخصص کودکان در قزوین به نام منصوره حسینی فقط پول پارو میکند تند تند مریض میبیند و بعد آن هیییچ نظارتی روی مصرف دارو ک دوز کودکان ندارد و تمام این کارها را به یک آمپول زن مطب بنام خانم چگینی سپرده است که اون آدم داروها را میبیند و نظر میدهد وقتی هم اعتراض میکنی که دارو را باید همان دکتر متخصص ببیند انگ بیسوادی به بنده زدن ایشان فکر میکندد خدا هست و با همه بد رفتاری و توهین میکند دوز بچه منم اشتباه گفت بچه من یکسال و نیمه هست وایشان وقتی دارو را میبیند توجهی به سن بچه ندارند و فقط حرف خودشان را میزنند بسیار بی ادب و مغرور هستند این خلاف قانون است که یک امپول زن در مورد داروها نظر دهد مطب در شهر قزوین است

    1. مادر من توسط دکتر احمدینژاد و دکتر فراهانی تو کرج اسلیو شد و متاسفانه بعد از ۶ ماه تشنگی و درد و عفونت فوت شد.دکترای بی سواد و بی تعهد و پول پرست .تو رو خدا دقت کنید تو انتخاب پزشک

  7. به دکتر سعید رضا یوسف مراجعه نکنید. تبلیغات ایشان همگی توسط منشی ها و یک فردی که استخدام کرده تا پیش مریض ها تعریف کند صحنه سازی است. ایشان ابتدایی ترین اصول ویزیت بیمار را هم نمی داند چه برسد به درمان. هیچ گونه شفافیتی در خصوص نحوه و فرایند درمان ، داروها و تزریقات و حتی هزینه به شما اعلام نمی کند تا بتواند سالها شما را گرفتار کند. هدف ایشان این است که یک برند گراان قیمت از خودش در دهان ها بیندازد و فقط گروه خاصی بتوانند سراغش بروند. آن گروه خاص هم بعد از سالها درمان و نتیجه نگرفتن یا به غلط کردن بیفتن یا بی خیال شوند یا اسیر دستان این دکتر ! با جان خود بازی نکنید.

  8. سلاممن قبلا هم یک بار پیام دادمخواستم دو مرتبه تاکید کنم از بخش دندانپزشکی درمانگاه ولی عصر واقع در شهر ری میدان نماز شکایت دارم
    فاامیل من مراجعه کرده بجای دکتر یک خانم دیلمه که منشی بوده جرم گیری کرده و برای فرد دیگر در همان روز دندان کشیده این در حالی است که به ایمپلنت هم دخالت و دستکاری می کند. متاسفانه دکتر در اتاقی دیگر دایم کشیدن گل است و هیچ منعی برای اون خانم قایل نیست. لطفا ایمیل من محفوظ باشد . با تشکر

  9. مهنوش اسماعیلی دکتر زنان خوش تهران برای ای یو ای مراجعه کردم آنقدر عجله داشت که به مسافرتش برسه اصلا نه آزمایش نه سونو هیچی نگرفت من بزور آزمایشهای قبلمو نشونش دادم برای اینکه زودتر انجام بده دارو آمپول داد .به دارو هاش شک کردم چند بار زنگ زدم که داروها اشتباه هم خودش هم منشیش خیلی با لحن بدی برخورد کردن

    روزی که برای ای یو ای مراجعه کردم فهمید آمپول اشتباه داده و من دیگه نتونستم اقدام کنم به جای عذر خوای هم خودش هم منشیش کلی توهین کردن
    خیلی بی تعهد بی مسولیت بی ادب

  10. سلام،من به متخصص چشم دکتر محسن علیجانی برا تاری دید در مشهد مراجعه کردم که متأسفانه راضی نبودم،برام عینک اشتباه تجویز کردن که وقتی بهشون گفتم نه دوباره منو معاینه کردن نه اشتباهشون رو پذیرفتن و نه وج حداقل عینکی که بلااستفاده موند رو برگردوندند،خوب شد از عینک استفاده نکردم اگه نه چشمم احتمالا آسیب میدید

  11. سلام.بنده کل ایران وگشتم تادکترخوب برای تومورمغزی پدرم داشت پیداکنم ودکترگیوشریفی درتهران راپیشنهاددادنوپس رامراجعه بعدازکلی ازمایشات وام ای ار وانژیوگرافی ارجاع شدبیمارستان لقمان تهران عمل به صورت اندسکوپ بشه ازبینی.روزعمل پدرم ازساعت ده صبح اتاق عمل رفته یازده شب اومده بیرون وای سیو که متاسفانه فردابعدازظهرگفتن خوا الود شده وبعداز چند روزفوت شدجراحی بازبدون رضایت همراه انجام دادن بدون درنظرگرفتن سن طولانی بیهوش نگهش داشتن.شمابودیدچکارمیکردید؟پدرم راباپای خودش بردم ازمن هم سالمتربودجنازش وگرفتم

  12. دکتر حسام پناهی( بیمارستان ناغان استان چهارمحال و بختیاری) به برادر من گفتند خالکوبی ها تو لیزرمیکنم تا محو بشن ، بعد بردش اتاق عمل و کل قسمتهای خالکوبیشو با تیغ برید و از ما کلی پول گرفت.دکتر اصلا واسه ما توضیح نداد که میخواد پوستشو ببره به ما گفت لیزر میکنم در صورتی که اصلا دستگاهشو نداشت،با دروغ واسه خودش مریض جمع میکنه بدبختشون میکنه

    1. سلام وقت بخیر یه خانم که مدرک تحصیلی دیپلم هم ندارن و از اقوام همسرم هستن داروی گیاهی برای خانمهایی که بچه ندارن تجویز می‌کنه کی باید رسیدگی کنه؟

  13. دکتر حسام پناهی( بیمارستان ناغان استان چهارمحال و بختیاری) به برادر من گفتند خالکوبی ها تو لیزرمیکنم تا محو بشن ، بعد بردش اتاق عمل و کل قسمتهای خالکوبیشو با تیغ برید و از ما کلی پول گرفت.دکتر اصلا واسه ما توضیح نداد که میخواد پوستشو ببره به ما گفت لیزر میکنم در صورتی که اصلا دستگاهشو نداشت،با دروغ واسه خودش مریض جمع میکنه بدبختشون میکنه

  14. سلام من ساکن شیراز هستم دکتر گوارش اندوسکوپی عکسبرداری ازطریق میاد انجام داده نمونه گیری کردندجوابش 10روز دیگه میدند همون روز رفتم نظر همین دکتر فقط بپرسم داروهای قبلی بخورم یانه منشی میگه 100تومن ویزیت بده جواب بده دکتر واقعا فقط سوال بود دکتر عزیزی فوق تخصص گوارش ساختمان شایان روبروی هتل پارس لطفا رسیدگی کنید لطفا

    1. خوب كاري كرده كي گفته بايد مفت شما رو ببينه؟مگه ازمايش يا عكس براي شما نبوده؟؟؟مگه مركز خيريه رفتي كه براي صدتومن ويزيت هم جونت در مياد؟

  15. با سلام و خسته نباشید
    خانمم میخواست در شهرستان کوهدشت لرستان سزارین کند ،، پزشک (نسیم امرایی با نظام پزشکی 139415)به ایشان گفتند چون سزارین دوم هستید باید5تومن بدید ،، لازم به ذکر است بیمارستانی که ایشان عمل میکنند دولتی است ،، جالب تر هم اینکه من قبول نکردم و ایشون یه دفتر بهم نشون دادن که چقد زیر گرفته بودن و نوشته بودن داخلش ،، واقعا به اوضاع ما رسیدگی کنید ،،خواهشا

  16. متاسفانه آقای دکتر حقی آبی که با سهمیه مناطق محروم در شهر الشتر لرستان رفتند رشته جراحی کلیه تخصص گرفته اند، علاوه بر اینکه مطب خصوصی زده اند، بابت عمل جراحی زیر میزی میگیرند.

  17. سلام حدود سه هفتست تتوی دستمو پاک کردم والان عفونت کرده هیچ داروخونه ای پماد نمیده بهم میگن خطر داره وضعیت دستت خوب نیست و اون شخص فقط پول گرفتن و عمقی سوزونده گوشت دستم زده بیرون
    اصفهان خانه اصفهان خدمات زیبا رویان
    09140100575
    شماره تماسشون

  18. با سلام. من عمل زیبایی بینی انجام دادم و به محض باز کردن آتل با اون همه ورم متوجه شدم بینی رو کج عمل کرده و از بالا هم یه استخون اضافه کاشته بود به سمت مخالف.. همون لحظه اعتراض کردم و دکتر گفتن الان ورمه و چند دوسال طول میکشه تا بینی اصلیت رو ببینی و با همین ترفند منو گول زد.. و بعد از یک سال و نیم رفتم پیشش گریه کردم گفتم ببین همه مسخرم میکنن و خلاصه گفت به من چه اشتباهه دیگه پیش میاد. منم پول نداشتم دوباره عمل کنم خدا ازش نگذره. نظام پزشکی هم گفت باید تا یک سال شکایتت رو ثبت میکردی و دیگه نمیشه شکایت کنی
    بندر عباس_ نرسیده به پاساژ طبابائی_ دکتر حسن خجندی

  19. برای بیماری مادرم به مطب دکتر خاندوزی (سید رضا خاندوزی)مراجعه کردیم. متاسفانه برخورد منشی این مطب بسیار زشت و توهین آمیز هست. از مسئولین خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی کنید. قرار نیست که مردم علاوه بر مریض داری به توهین های یک منشی هم گوش بدن.
    آدرس مطب
    گرگان عدالت ۲۱ ساختمان ویلا طبقه چهارم واحد ۱۸ و ۱۹

    1. سلام ، امروز به یک دکتر غدد مراجعه کردیم برای مادرم و حدود ۱ ساعت تو نوبت بودیم ،نوبت مادرم که شد رفت داخل و دکتر یک آزمایش برای مادرم نوشت ،مادرم ی سوال در مورد ی قرصی کرد ازش که صدای دکتر بلند شد و خیلی داد زد سر مادرم و گفت تو وقت منو خانوادمو میگیری و دستشو محکم کوبید روی میز و میگفت مریضید همتون که من با صدای بسیار از بلندش وارد اتاق شدم و شکایت کردم از رفتاری که داشت ،دکتر عصبانی شد و در اتاق و روی ما کوبید واقعااا متاسفم برای همچین پزشکی مشکل عصاب داشتن ،مادر من خیلی ناراحت شد و میلرزید، هیچیکس تاحالا اینجوری بهمون بی احترامی نکرده بود واقعا این دکتر مشکل داشتن و منشی های بداخلاقی هم داشتن
      دکتر علی مصدق خواه متخصص غدد درون ریز و متابولیسم
      آدرس خیابان پیروزی بین اول و دوم نیرو هوایی پلاک ۲۷۵
      لطفا رسیدگی کنید

      1. سلام دکتر خراسانیان متخصص مغز واعصاب هستن در تهران ایشون ۱۳۰ پول ویزیت میگیرن بعد میگن نقدی بده درحالی که دستگاه کارت خوان هم دارن ایشون نزدیک ۳۰ سال از پول مردم رفته درس خونده الان میخواد از مالیات فرار کنه نقدی میگیره درحالی که اون حق همه مردم لطفا مسولان خواب زده رسیدگی کنند

        1. سلام وقتتون بخیر دکتر زنانی در نبرد شسلاممالی کوچه علیان بنام فاطمه آقاباقری مطب دارن که تزریق ژل هم انجام میدن و با اینکه میدونن زدن رژ بعد از تزریق ممنوعه برای تبلیغه کارشون روی لب من که پر از خون بود از رژی که برای همه زیبا جویان استفاده کرده بودن برای من زدن و من نگران شدم ودرحالی ک گفتم نمیخوام رژ بزنم توجهی نکردن و ب کارشون ادامه دادن چرا ک سلامتی افراد براشون اهمیتی نداره

  20. با سلام و خسته نباشید متاسفانه متوجه شدم خانئمی که قبلا توی دانشگاه ازاد شهرقدس رشته علوم تربیتی میخوند و همکلاسی من بود خیل اتفاقی به مطبشون مراجعه کردم و او اصلا من رو نشناخت و روی دندان من میخواست کار انجام بده که خودم به یه بهانه ای حاضر نشدم کار انجام بدهند بطور کل مهارتی هم نداشتند از شما خواهش میکنم رسیدی کنید چون خانومی هم اومدن بودن و بابت بیلچینگ که براشون انجام داده بودند و لثه هاشون باد کرده بود بیمار نمیتونست صحبت کنه و این خانم با بد اخلاقی گفت مقصر خودتون بودید گفتم برق ندارم گفتید انجام بدید کرج نرسیده به ایستگاه درختی ساختمان پزشکی میترا طبقه دوم دندان پزشکی لبخند به تازگی هم تاسیس کردند .بیمار گفت من میرم شکایت میکنم و خانم به اصطلاح پزشک ادعا میکرد من همه جا اشنا دارم فقط خودت را ضایع میکنی.
    در جریان باشید این خانم صبحها تا 2 در یک شرکت خصوصی کارمند هستند و بعد از ظهرها در مطب هستند .
    ممنون میشم پیگیری سختی داشته باشید

  21. با سلام و خسته نباشید.
    برای بیماری و در مان مادرم به دکتر متخصص مراجعه کردیم.
    بهد از معاینات و ازمایشات معلوم شد که باید بستری و عمل بشه.
    حرف و شکایت من این هست که. اقای دکتر میگوید خرج بیمارستان و عمل ۵۰ میلیون تومان میشود.
    و باید ۲۰ میلیون هم زیر میزی به خودم بدید.
    ایا این عدالت هست. ایا این اقای دکتر انسان هست. ایا این اقای دکتر وجدان داره. خیلی خیلی متاسفم برای پزشکان کشور مان. همه ما روزی میمیریم و اگر ان دنیایی وجود داشته باشه پس وایی به حال خیلی ها. وقت خوش

    1. با سلام برای درمان بیماری که بسیار شدید هم بودبه مطب دکترعلینقی مهری رودپشتی کلاری درتنکابن مراجعه کردم زمان نوبت دادن ۹ روز طول کشید وقتی برای درمان مراجعه کردم منشی گفت شما اینجا پرونده دارید گفتم بله من چند سال قبل چندین مرتبه به این پزشک مراجعه کردم ولی حالم خوب شدودیگه مراجعه نکردم گفت پزشک کسانی رو که قبلا بیمارش بودن مرتبه مراجعه نکردن ویزیت نمی کنن ولی من باورم نشد وقتی به حضور پزشک رفتم او با بی ادبی گفت من شما را پذیرش نمی کنم من نه شما ونه بیمارانی را مثل شمابودن ویزیت نمی کنم من حتی بیمار سرطانی را شرایط شما را داشت ویزیت نکردم این پزشک دراین شهردکان کاسبی باز کرده واخلاق پزشکی رو کاملا زیر پا گذاشته فقط می خواهد که بیماران جیب بیماران رو خالی کند لطفا رسیدگی نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا