شکایت از شرکت

شکایت از ایرانسل چگونه است؟

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استفاده مردم از گوشی‌های هوشمند فزونی یافته است، شاهد آن هستیم که افراد از آن به‌ عنوان وسیله برقراری ارتباط به اشکال گوناگون استفاده نمایند.

در ایران افراد با استفاده از سیم‌کارت‌ شرکت‌های خدماتی مختلف که معروف‌ترین آن‌ها ایرانسل و رایتل و همراه اول هستند، با دیگران ارتباط تلفنی و غیره برقرار می‌کنند.

در واقع شرکت‌هایی مانند ایرانسل، امکانات مختلفی از جمله برقراری ارتباط تلفنی، پیامکی و امکان ثبت شماره در اپلیکیشن‌ها را برای کاربران فراهم می‌کنند.

هرکدام از آن‌ها مزایا و معایبی را دارا می‌باشند که در مقایسه می‌توان بیشتر متوجه این موضوع شد. معایب آن‌ها در عمل باعث می‌شوند که شکایات مختلفی از آن‌ها توسط افراد مختلف ثبت گردد. در ادامه شکایت از ایرانسل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شکایت از ایرانسل

درباره شکایت از ایرانسل

شکایت از ایرانسل به دلایل مختلف و گوناگونی صورت می‌گیرد. شکایت از ایرانسل را می‌توان از جهات مختلف بررسی کرد و دلایل مختلف را مورد توجه قرار داد.

در واقع می‌توان بیان نمود که هر فردی می‌تواند با توجه به دلیل خود، شکایت از ایرانسل را ثبت نموده و آن را پیگیری نماید. شکایت از ایرانسل می‌تواند شخصا یا از طریق وکیل صورت گیرد.

این نوع از شکایت نیز مانند دیگر انواع آن از طریق وکیل راحت‌تر انجام می‌گیرد و به این ترتیب، با خیال راحت می‌توانید ثبت شکایت و پیگیری آن را به وکیل بسپارید.

شکایت به دلیل سرعت کم اینترنت

همان‌طور که بیان شد، این نوع شرکت‌های خدماتی، خدمات اینترنتی را نیز ارائه می‌دهند و بستری برای کاربران فراهم می‌نمایند که با استفاده از آن، بتوانند بسته‌های اینترنتی را خریداری نمایند.

در واقع بسته‌های مختلف روزانه‌، ماهانه و حتی سالانه وجود دارند که در مقادیر مختلف آماده عرضه به مشتریان هستند و می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

وظیفه این شرکت‌ها در این مقطع این است که اینترنت را با بیشترین سرعت ممکن به مشتریان عرضه کنند. بنابراین اگر مشتریان در رابطه با سرعت اینترنت دچار مشکل شده و اعتراضی داشته باشند، می‌توانند آن را بیان نموده تا توسط شرکت ایرانسل مورد پیگیری قرار گیرد.

شکایت از ایرانسل به دلیل کم بودن سرعت اینترنت متداول است. چرا که ادعای این شرکت این است که اینترنت پرسرعت را با کمترین هزینه به مشتریان عرضه می‌کند و اگر چنین ادعایی درست نباشد می‌توان از آن‌ها شکایت کرد.

البته این مورد به میزان آنتن‌دهی منطقه و مسائل دیگر نیز بستگی دارد و نمی‌توان گفت که در هر صورت می‌توان این شکایت را ثبت نمود.

شکایت به علت عدم دریافت خدمات

در بسیاری از مواقع اتفاق میوفتد که افراد در ازای پرداخت پول به اپراتورها و شرکت‌های خدماتی، خدمات مدنظر خود را دریافت ننمایند. شکایت از ایرانسل به این دلیل نیز امکان‌پذیر است.

بنابراین افراد می‌توانند شکایت از ایرانسل را به دلیل عدم دریافت خدمات ثبت نمایند و با استفاده از کمک مشاوران و پشتیبانان ایرانسل، خدمات را مجددا دریافت کنند.

عدم دریافت خدمات می‌تواند بسته‌های اینترنتی و مکالمات و غیره را شامل شود. همچنین ممکن است افراد قبض خود را پرداخت نموده اما این اعمال نگردد و کماکان امکان برقراری ارتباط و تماس و غیره را نداشته باشند.

گرانی قبض مکالمه نسبت به میزان استفاده

برخی کاربران شکایت‌هایی علیه ایرانسل مطرح کرده‌اند که از گرانی قبض و بیشتر بودن هزینه نسبت به استفاده ناشی می‌شود. آن‌ها بیان نموده‌اند که در ازای مقدار کم مکالمه که داشته‌اند، قبض‌هایی با مقادیر بسیار زیاد برای آن‌ها درنظر گرفته شده و عدم رضایت خود را اعلام می‌نمایند.

از بین این شکایات، برخی از افراد اعلام کرده‌اند که پس از ابراز شکایت‌شان به ایرانسل، آن را پیگیری نکرده است و بیان شده است که به علت وجود گرانی‌ها  در سراسر کشور این اتفاق افتاده است.

در هر صورت شما می‌توانید اعتراضات و درخواست‌های خود را بدون وجود نگرانی بیان نمایید و در صورتی که به جا و درست باشند، برای احقاق حقوق از دست رفته خود تلاش کنید.

می‌توانید این کار را از طریق ثبت شکایت در سایت ایرانسل یا به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر آن انجام دهید که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

نحوه شکایت از ایرانسل

شکایت از ایرانسل به روش‌های گوناگونی ممکن است. در حالت کلی نوع آن با توجه به اینکه شکایت شما در رابطه با چه چیزی است و در چه دسته‌ای قرار می‌گیرد، متفاوت می‌باشد.

در وهله اول بهتر است که شکایت از ایرانسل را با پشتیبانان خود مجموعه ایرانسل در میان بگذارید. پشتیبانان شرکت ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و درخواست‌های شما را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بنابراین هر فردی می‌تواند با مراجعه به سایت ایرانسل و دریافت شماره تلفن مربوط به پشتیبانی، با آن‌ها در ارتباط قرار گرفته و شکایت خود را ثبت نمایند.

البته لازم به ذکر است که اگر شکایت شما راه به جایی نبرد و نتوانستید آن را از طریق پشتیبانی ایرانسل حل و فصل کنید، می‌توانید از طریق روند قضائی آن را پیگیری نمایید و از طریق دادگاه شکایت خود را ثبت کنید.

مراحل شکایت از ایرانسل

برای ثبت شکایت از ایرانسل در قسمت مربوطه خود سایت، باید مراحلی را طی کنید که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. اعلام شکایت:‌ در ابتدا باید از طریق سایت اصلی ایرانسل و با یکی از روش‌هایی که در آن‌جا اعلام گردیده است شکایت خود را ثبت نمایید و به اطلاع پشتیبانان برسانید.
  2. دریافت شکایت توسط پشتیبان: شکایت شما ثبت می‌شود و مورد پیگیری قرار می‌گیرد و به همین منظور، به هریک از درخواست‌ها کد رهگیری تعلق می‌گیرد.
  3. بررسی اولیه شکایت:سوابق و مدارک در این مرحله بررسی می‌شوند و اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت توضیحات باشد، با شما تماس گرفته می‌شود و این روند ادامه می‌یابد.
  4. حل و پیگیری شکایت: پس از اینکه بررسی اولیه انجام شد و شکایت مورد تایید قرار گرفت، شکایت به واحد مربوطه ارجاع می‌گردد و فرایند پیگیری به جریان میوفتد و پس از آن اقدامات لازم انجام می‌شوند.
  5. اطلاع‌رسانی و نظرسنجی: در نهایت نتیجه اقدامات کارشناس به اطلاع شما می‌رسد و می‌توانید از آن آگاهی یابید. همچنین می‌توانید میزان رضایت خود را از فرایند رسیدگی و عملکرد مسئولان اعلام کنید و از طریق پیامک به اطلاع رسانید.
  6. امکان پیگیری شکایات: شما می‌توانید تمامی درخواست‌های خود را از طریق کد رهگیری پیگیری کنید و از روند آن آگاهی یابید.
  • شکایت‌های ثبت شده باید مستند و دارای دلایل معتبر باشند و بتوان در صورت نیاز مدرک ارائه کرد.
  • در هنگام ثبت شکایت باید حتما شماره تلفن خود را ارائه کنید تا در صورت نیاز، مسئولان با شما تماس گیرند و در روند رسیدگی ابهامات را شفاف‌سازی نمایید.
  • به جز مالک اصلی یا وکیل قانونی وی، افراد دیگری مجاز به ثبت درخواست نمی‌باشند و مثلا شخص ثالت یا شخصی که صرفا ذی‌نفع محسوب می‌شود نمی‌توانند شکایت ثبت کنند.

ثبت شکایت از ایرانسل

شکایت و پشتیبانی از آن به صورت آنلاین

پس از ثبت شکایت از ایرانسل، پشتیبانی در آن به صورت آنلاین و با روش‌های مختلف صورت می‌گیرد. برای مثال پشتیبانی در اپلیکیشن ایرانسل من، ربات‌های مخصوص ایرانسل، توییتر و اینستاگرام ممکن است که به هرکدام به‌صورت جداگانه می‌پردازیم.

پشتیبانی از طریق چت آنلاین ایرانسل به این صورت است که فرد می‌تواند با انتخاب آیکون مخصوص چت در وبسایت، سوال خود را طرح نماید. در اپلیکیشن ایرانسل من نیز این امکان وجود دارد و در قسمت ارتباط با ما یا چت آنلاین آن برنامه، می‌توانید شکایات خود را ثبت نمایید تا مورد پیگیری قرار گیرند.

شکایت از طریق توییتر نیز ممکن می‌باشد و هر شخصی می‌تواند با گذاشتن منشن در صفحه ایرانسل، پرسش خود را مطرح نموده و شکایت موردنظر خود را ثبت نماید.

ایرانسل دارای ربات پشتیبان نیز می‌باشد و سامانه هوشمند آن در پیام‌رسان گپ وجود دارد. بنابراین افراد از این طریق نیز می‌توانند اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کرده و شکایات مربوطه را ثبت نمایند.

در رابطه با این موضوع، پشتیبانی اینستاگرام نیز می‌تواند پاسخگوی کاربران باشد و از طریق صفحه رسمی ایرانسل، شکایات خود را ثبت نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شایان توجه است که در صورت عدم پاسخگویی مسئولان در قسمت‌های یادشده، می‌توانید نسبت به این موضوع نیز اعتراض کنید و آن را پیگیری نمایید چرا که وظیفه اصلی پشتیبانان، پاسخگویی در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌باشد.

درباره شکایت از ایرانسل

شکایت از ایرانسل به صورت حضوری

مشتریان همچنین می‌توانند شکایات خود را به صورت حضوری ثبت کنند. در واقع می‌توان بیان نمود که شرکت ایرانسل روش‌های بسیار متنوعی برای ثبت شکایات قرار داده است که هر شخصی با توجه به شرایط خود می‌تواند هرکدام را که بخواهد انتخاب کند.

شکایت از ایرانسل به صورت حضوری از طریق مراجعه به دفاتر یا واحدهای فروش و خدمات توزیع‌کنندگان یا نمایندگان و مراکز حقوقی و نمایندگان فروش انجام می‌گیرد.

اگر هم فردی تمایل به مراجعه حضوری به دفاتر نداشت یا ثبت شکایت و اعتراض از طریق بسترهای اینترنتی برای وی ممکن نبود، می‌تواند از طریق خطوط تلفن همراه و ثابت با ایرانسل در تماس قرار گرفته و شکایت خود را بیان کند.

برای این کار باید با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه تماس گیرد یا برقراری تماس را با شماره‌گیری 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت انجام دهد.

جرائم و تخلفات مربوط به سیم کارت‌ها

تا اینجا مسائل مربوط به شکایت از ایرانسل و جرائم و تخلفات آن مورد بررسی قرار گرفتند. در این قسمت قصد داریم تا شکایات و جرائم مربوط به سیم کارت‌ها و مجازات‌ آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

از جمله جرایم متداول مربوط به سیم‌کارت‌ها می‌توان به سوءاستفاده از سیم‌کارت‌ها توسط افراد سودجو اشاره کرد. افراد سودجو سیم‌کارت‌هایی که به نام افراد دیگر است را دزدیده یا از راه غیرقانونی خریداری می‌کنند و با آن اقدامات غیرقانونی انجام می‌دهند.

به همین منظور افراد می‌توانند از این اقدامات نیز شکایت کرده و حقوق خود را به دست آورند. انواع دیگر جرائم مربوط به سیم‌کارت‌ها نیز وجود دارد که برای مثال یکی دیگر از آن‌ها استفاده از شماره فرد دیگر برای ورود به اپلیکیشن‌ها و پیام‌رسان‌ها می‌باشد.

فرد سوءاستفاده‌گر از این طریق قصد دارد تا هویت اصلی خود را حفظ کرده و آن را فاش نکند و اطلاعات شخص دیگری را در آن پلتفرم ثبت نماید.

بررسی جرایم رایانه‌ای مربوط به شرکت‌های ارتباطی در قانون

در رابطه با شرکت‌هایی مانند ایرانسل می‌توان بیان نمود که اگر تخلفاتی مانند دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و داده‌های کاربر و سوءاستفاده از آن‌ها در فضای مجازی انجام گیرد، طبق ماده ۷۲۹ قانون جرائم رایانه‌ای:

هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.


در رابطه با دزدی در بستر اینترنت و استفاده غیرمالکانه از شماره و سیم‌کارت فرد نیز می‌توان به ماده ۷۴۱ همان قانون اشاره کرد که در آن بیان شده است:

هر کس به طور غیرمجاز داده‌های متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد، به جرای نقدی از یک میلیون (1.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

مواد مختلف دیگری نیز در این خصوص وجود دارند که با توجه به تشخیص قاضی به آن‌ها استناد می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نحوه شکایت از ایرانسل

نیازمندی به وکیل در شکایت از ایرانسل

شکایت از ایرانسل به دلایل مختلف، می‌تواند شخصا یا از طریق یک وکیل خبره صورت گیرد. شکایت از ایرانسل از طریق یک وکیل آگاه، باعث می‌شود که افراد در کمترین زمان ممکن به حقوق از دست رفته خود دست پیدا کنند.

دلیل این امر آن است که وکیل باتجربه، در رابطه با نحوه ثبت شکایت و پیگیری آن و همچنین چگونگی جمع‌آوری شواهد و مدارک آگاهی دارد و می‌تواند بهترین مدارک موجود را به دادگاه ارائه داده تا تقصیر و کوتاهی ایرانسل را اثبات کند.

بنابراین در صورت دارا بودن وکیل، نیازی به پیگیری پرونده و جمع‌آوری تمام مدارک نخواهید داشت و تمامی ابلاغیه‌ها به ایشان صورت خواهد گرفت. وکیل باتجربه و آگاه، شما را در تمامی مراحل راهنمایی می‌کند و تمامی ابهامات شما را برطرف کرده و پرسش‌های شما را پاسخ می‌دهد.


استفاده از وکیل خبره و در واقع انتخاب آن، شرایطی دارد که باید در نظر گرفته شود. در حالت کلی برخی ویژگی‌ها میان وکلای درست و کاربلد مشترک هستند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

یک وکیل خبره باید تعهد کاری داشته باشد. به این معنا که به صورت مرتب، جریانات و روند رسیدگی به پرونده را پیگیری نماید. همچنین باید بتواند به تمامی تعهدات ناشی از عقد وکالت عمل کند و آن‌ها را در نظر داشته باشد.

وی باید از تمامی قوانین و قواعد جدید مربوط به همان موضوع اطلاع داشته باشد. به این دلیل که اگر مصوبه یا لایحه خاصی در رابطه با شکایت از شرکت‌های خدماتی مانند ایرانسل تصویب شده باشد و باعث شود که رای دادگاه به سود موکل وی صادر شود، باید بتواند به آن نیز استناد کرده و در جریان دفاع از موکل، از آن بهره جوید.

علاوه بر مورد فوق، نیاز است که وکیل در رابطه با تمامی قوانین و مقررات مربوط به موضوع و همچنین جرایم این حوزه و مجازات‌های آن‌ها اطلاع داشته باشد.

مسائل دیگری مانند تعیین حق‌الوکاله معقول و توجه به کار و کیفیت کار نیز در انتخاب وکیل مجرب دخیل هستند. به همین منظور نیاز است که هر فردی این موارد را در انتخاب وکیل در نظر داشته باشد تا به بهترین شکل ممکن پرونده را پیگیری نموده و حقوق از دست رفته خود را بازیابد.

دریافت مشاوره حقوقی از وکیل

یکی دیگر از گزینه‌هایی که با استفاده از آن می‌توان شکایت ثبت کرد و به شکل آسان‌تری حقوق از دست رفته را باز یافت، دریافت مشاوره حقوقی از وکیل یا حقوق‌دان آگاه می‌باشد.

این روش در مقایسه با انعقاد عقد وکالت، مزایا و معایبی دارد که بررسی خواهیم کرد. بزرگ‌ترین عیب آن را می‌توان این در نظر گرفت که امکان مراجعه حضوری به وکیل نخواهید داشت و همچنین روند رسیدگی به پرونده را باید شخصا پیگیری نمایید.

در حالت کلی مزایای این روش در مورد شکایت از ایرانسل یا شکایت از پلتفرم‌هایی که بستری برای ثبت شکایت در سایت آن‌ها وجود دارد بیشتر است و می‌توان بیان کرد که بهترین نوع محسوب می‌شود.

در دریافت مشاوره حقوقی از وکیل یا حقوق‌دان، می‌توانید به روش دلخواه خود با وی در ارتباط قرار گرفته و پرسش‌های خود را مطرح کنید. بنابراین پاسخ تمام ابهامات خود را دریافت می‌کنید و می‌توانید شخصا برای ثبت شکایت اقدام کنید.

از طریق سامانه شکایت ۲۴ می‌توانید انواع شکایات خود را ثبت کنید و برای ثبت آن‌ها از یک وکیل کمک بگیرید. بنابراین این امکان وجود دارد که کل روند ثبت شکایت را به وکیل بسپارید یا خودتان آن را انجام داده و صرفا مشاوره حقوقی دریافت کنید و پرسش‌های خود را از وی بپرسید.

شما می‌توانید با شکایت ۲۴ هرکدام از کارهای مذکور را انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود پش از ثبت شکایت برسید. پرسش‌های شما از وکیل در دریافت مشاوره حقوقی شکایت از ایرانسل، می‌تواند در رابطه با جرم محسوب شدن یا نشدن عملی که ایرانسل انجام داده یا حتی ضمانت اجرا و غیره آن باشد.

ثبت شکایت توسط وکیل در شکایت ۲۴

هر فردی می‌تواند برای ثبت شکایت از ایرانسل یا هر نهاد و پلتفرم دیگری، به شکایت ۲۴ مراجعه کند. این سامانه با بهره‌گیری از حقوق‌دانان و وکلای مجرب در پی این است که شکایات مردم را پیگیری و ثبت نماید.

بنابراین شما می‌توانید برای شکایت از ایرانسل، از وکلا و حقوق‌دانان مجرب شکایت ۲۴ استفاده نمایید و سفارش خود را در این بستر ثبت کنید.

این امکان در این سامانه وجود دارد که در کم‌ترین زمان ممکن درخواست ثبت شکایت را به شکایت ۲۴ ارائه کنید و با خیال راحت روند آن را به وکلا بسپارید یا پاسخ تمام پرسش‌های خود را دریافت کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام، من یه سیم کارت دائمی ایرانسل داشتم که استفاده کمی داشتم ازش، یه بار دیدم که 100هزار تومان برام بدهی درست کردن منم واریز نکردم که بعد ها دیدم که همون سیمکارت دایمی منو دادن به کس دیگه در ارومیه،
    دیروز هم به این سیم کارتم پیام دادن که صورت حساب سیم کارتتون رو واریز کنید، آخه بیشور احمق بی بند و بار، امتیاز سیمکارت رو دادین به یکی دیگه، پس به من نمیرسه که پرداخت کنم، سیم کارت دائمی دیگه بعد 90روز استفاده نکنی واینا نداره،
    دزد سر کوچه و خیابون ها از شما ها آبرو دار تره،

  2. قبض رو پرداختم، دوباره صورت حساب برام اومد
    در ضمن من از سیم کارت دائمی استفاده میکنم و
    شک دارم قبضی که پرداختم دو برابر بسته اینترنتی بود که خریدم اما بازم همون مقدار صورت حساب اومد
    کجا شکایت کنیم…

  3. از تالیا استفاده کنید ولی از ایرانسل استفاده نکنید این شرکت بدرد نخور هم سرعتش پایینه هم بیشتر از اپراتورای دیگه حجمه اینترنتو میخوره چنبارم بسته زدم نه بسته فعال شد نه پولش برگشت.

    1. سلام من مبلغ ۴۳۰۰۰ تومان شارژ داشتم که بدون هیچ علتی بلافاصله صفر شد علت چیست این چه نوع دزدی است

      1. یجوری دست کنید تو جیب مردم به همتون برسه !!!تا زمانی که به بهونه ی تحریم و … فروش کالا و ارائه خدمات تو انحصار خصولتی ها باشه وضع از همینی که هست هم بدتر میشه

  4. باسلام من یکبار بسته اینترنتی خریدم فقط یکبار نیم بها حساب شد والان بعد اون دوبار بسته اینترنتی خریدم هیچ کدوم نیم بها حساب نشد😐😐سرعت اینترنت به شدت مایین هس،بسته ها هم نیم بها حساب نمیشه س برا چی الکی جار زدین بسته های اینترنتی نیم بها حساب میشه حروم تون باشه اون همه پولی که از مردم بابت اینترنت بدست میارین اون پول ا حرومه به خدا که حرومه از گوشت سگ کثیف تره اون پولی که از مردم بالا میکشین بابت خدماتی که ارائه نمیدین خجالت اوره دزد اسمش روشه که دزده ولی شماها دست هر چی دزد هس رو از پشت بستین اون همه پول بابت خرید بسته های کوفتی تون واینم نحوه ی خداماتتون خدا نگذره ازتون بابت این وضعیتی که برا ما مردم درست کردین.اینترنت و نیم بها کنین والا حلال نمیکنم تاایشالله خرج دوا ودکتر عزیز ترین کس اتون بشه انشالله.

  5. من بیشتر از اینترنت ایرانسل واسه گوشی استفاده میکنم و به شدت سرعتش پایینه. روی ۴g پلاسه ولی سرعت افتضاس. پولو از مردم میگیرید و اینترنت بی کیفیت تحویل میدید. این چه وضعه؟ سرعت خیلی پایینه. همراه اولم همینه اوضاعش. توی این وضعیت بدِ ایران کم اذیت میشیم که شما هم به این شکل اذیت میکنید؟ توی این کشور یه اینترنت خوبم نداریم.

  6. سلام ، بنده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ بسته ۱۵ گیگ برای شارژ مودم فروشگاه خرید آنلاین کردم با کد رهگیری خرید ، 170379895209960 میباشد. اما
    متاسفانه الان ۵ روز گذشته و هنوز شارژی برای من فعال نشده ، از حساب من پول کسر گردید و متاسفانه عده ای بعنوان کارشناس ایرانسل فقط با وقت مردم بازی میکنند و با چت و چند کلمه چرندیات بنده رو سرگردان این موضوع رها نمودند و پول مفت را به جیب زدند ، عجب کاسب حلالی دارید ،،، دستمریضاد

  7. باسلام… خیلی محترمانه بابت خدماتی که به مردم نمیدید ازتون ناراحتیم، هیچ جای دنیا ندیدیم که شرکتهای مخابراتی تو کارهای سیاسی دخالت کنند و بخاطر مسائل داخلی کشور سرعت اینترنت رو به خاک بکشن… از شرکت ایرانسل یه خواهش داشتم و میگم اگه نمیتونین به مردم خدمت کنین و توان برآورده کردن نیاز مردم رو ندارین لطفا جمع کنین شرکتتون رو و جاتون رو به کسایی بدین که اراده و شعور دارن و میتونن به حق و حقوق مردم احترام بزارن…
    خدا وکیلی مردم کفری شدن ازبس ازشون دزدی میشه و بهشون بی احترامی میشه،اون از فروش کارت شارژهاتون که دوهزار و پنج هزار میفروشین دو و دویست و پنج و پانصد و بجای دوهزار ،هزارو هشتصد میده و بجا پنج هزار، چهار و هشتصد..‌اینم از وضعیت اینترنت کوفتی که ماهیانه میخرم و انقد سرعت مسخره س که فقط پولمون دزدیده میشه خورده میشه،اختلاس میشه… تنها تو کشور ماست که حتی اگه یه اتوبوس چپ کنه این شرکتهای مخابراتی زود اینترنت رو قطع میکنن…واقعا مسخره س… قلبتون سلامت نباشه انشاءالله چون داروهای مادرم رو باید اینترنتی بگیرم و نمیشه و سلامتی میلیونها نفر در خطره ،پس امیدوارم نزدیکترین کستون سرطان بگیره

  8. ۴۰۰۰۰تومان شارژ خریدم زدم ۳۶۰۰۰شارژ کردن،هر شارژ۲۰۰۰۰تومان ۱۸۰۰اضافه گرفتند.بعد ۸۱۵سر۴۰۰تک تومان بدهی به من شارژ اضطراری نمیداد!چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا