شکایت از شرکت

شکایت از شرکت سایپا چگونه است؟

در چند سال گذشته میزان شکایت از شرکت های خودرو سازی از جمله سایپا افزایش چشمگیری داشته است و معمولا توجه خاصی نسبت به این گونه شکایات نمی شود. طی چند سال اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که شرکت های خودرو سازی ایران خودروهای باکیفیتی تولید نکرده اند و به گونه ای زمینه شکایات را به وجود آورده اند.

با توجه به آمار های منتشر شده، میزان رضایت مردم از کیفیت خودرو های تولیدی شرکت سایپا در سطح قابل قبولی قرار ندارد و هر ساله در حال کاهش است. مدیران شرکت سایپا همواره تاکید داشته اند که هدف این شرکت تولید خودرو های با کیفیت و در سطح استاندارد های جهانی می باشد، اما در عین حال همچنان خودرو های بی کیفیتی توسط شرکت سایپا تولید می شود.

لازم به ذکر است که عمده شکایات مردم تنها به کیفیت محصولات تولیدی شرکت سایپا ختم نمی شود، بلکه قیمت های بالا خودرو های داخلی نیز همواره مورد اعتراض عموم مردم قرار داشته است. همچنین شرکت سایپا خودرو های خریداری شده را در مدت زمان معین به مصرف کنندگان تحویل نمی دهد یا در برخی مواقع خودرو معیوب یا خودرویی غیر از آن چه که خریداری شده، به مصرف کنندگان تحویل داده شده است.

در خصوص تاخیر در زمان تحویل خودرو یا تحویل خودرو های معیوب باید به این موضوع اشاره کرد که خریداران این محصولات را پیش خرید می کنند و با توجه به این که با شرکت سایپا معامله ای منعقد می کنند، به راحتی می توانند از آن ها شکایت کنند.

بسیاری از اعتراض کنندگان نتوانسته اند شکایت خود از شرکت سایپا را به نتیجه دلخواه برسانند و دلیل عمده آن عدم اطلاع کافی در خصوص نحوه شکایت و مواردی از این قبیل می باشد. برای اینکه با نحوه شکایت از شرکت سایپا آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با سایت شکایت 24 همراه باشید.

شرکت سایپا

معرفی و تاریخچه شرکت سایپا

سایپا یکی از شرکت های شناخته شده خودرو سازی در ایران می باشد. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1346 تحت عنوان تولید اتومبیل سیتروئن آغاز نمود و بر پایه مقررات شرکت های سهامی پایه ریزی شده است. وانت آکا و سواری ژیان از جمله اولین محصولات تولیدی این شرکت بود که تولید آن ها بدون استفاده از تجهیزات مدرن صورت گرفت. تقریبا از سال 1353 به بعد تولیدات شرکت به واسطه استفاده از ابزار های جدید و مکانیزه شدن برخی از بخش ‌های تولیدی، روند صعودی یافت و بر تنوع محصولات شرکت نیز افزوده شد. به گونه ای که علاوه بر خودرو های مذکور، محصولات پیشرفته تر و با امکانات بیشتری نیز تولید شد.

در سال 1354 نام شرکت تغییر یافت و عبارت ” شرکت سهامی ایرانی تولید اتومبیل” با نام اختصاری سایپا شکل گرفت. همچنین در سال 1358 شرکت سایپا تحت مالکیت دولت جمهوری اسلامی قرار گرفت و سرمایه آن نیز به بخش های مختلف انتقال گردید. در اوایل سال 1378، بیش از 51 درصد سهام این شرکت واگذار شد و به همین جهت سایپا در زمره شرکت های خصوصی قرار گرفت. هدف از این کار، کاهش تصدی و مالکیت دولت و خصوصی سازی شرکت های دولتی مطابق قانون بودجه کل کشور بود.

امروزه شرکت سایپا با در اختیار داشتن بیش از 90 شرکت خودرو‌ساز، قطعه ساز، تحقیقاتی، مالی و رفاهی به یک گروه خودرو‌سازی بزرگ با امکان تولید انواع مختلف خودرو های سواری و تجاری تبدیل شده به طوری که در عرصه جهانی به عنوان بیست و یکمین شرکت خودرو‌ساز بین‌المللی مطرح شده است.

تخلفات شرکت سایپا

شرکت سایپا طی سالیان گذشته مرتکب تخلفات غیر قانونی شده است و همین مسئله موجب نارضایتی مصرف کنندگان نیز شده است. با توجه به افزایش نارضایتی ها، این شرکت به دفعات گوناگون مصرف کنندگان را مورد تهدید قرار داده است تا از شکایات خود صرف نظر کنند و در نتیجه عواقب جبران ناپذیری برای آن ها در پی خواهد داشت.

در واقع شرکت سایپا از خریداران درخواست کرده است یا پول پرداختی به شرکت را پس بگیرند یا اعتراضی بابت تحویل خودرو و مواردی دیگر نداشته باشند. درواقع این شرکت با رویه ای که در پیش گرفته، منجر به نارضایتی و بی اعتمادی مردم شده است و قطعا در این زمینه ضرر و زیان فراوانی خواهد کرد.

سایپا

دلایل اصلی شکایات مطرح شده از شرکت سایپا

اغلب شکایات مطرح شده از شرکت سایپا به دلیل بدعهدی های این شرکت در تحویل خودرو یا عدم کیفیت و کارایی خودرو می باشد که مشکلات فراوانی را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است. همین امر باعث شده است تا اعتماد خریداران از این شرکت سایپا سلب شود و کمتر کسی قصد خرید خودرو از این شرکت را داشته باشد. با توجه به این که هرساله تعداد شکایات فراوانی علیه شرکت سایپا مطرح می شود، اما مدیران این مجموعه توجهی خاصی نسبت به اعتراضات مطرح شده ندارند و خریداران ناچار به طرح شکایت از این شرکت می شوند.

چنانچه مجموعه خودروسازی سایپا به اعتراضات مصرف کنندگان رسیدگی کنند و نقد های به وجود آمده را در دستور کار خود قرار دهند، یقینا میزان شکایات کاهش می یابد و تاثیر به سزایی در کیفیت خودرو های تولیدی خواهد داشت.

از جمله شکایات مطرح شده از شرکت سایپا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تحویل به موقع خودرو یکی از موارد شناخته شده شکایت از شرکت سایپا می باشد. زمانی که خریدار خودرویی را پیش خرید می کند و زمان تحویل نیز به طرفین تعیین می شود، شرکت به تعهد خود مبنی بر تحویل به موقع خودرو پایبند نمی باشد و چه بسا بعد از گذشت مدت طولانی از زمان تعیین شده خودرو را به خریداران تحویل می دهد.
  • عدم تحویل خودرو خریداری شده از دیگر دلایل شکایت از شرکت سایپا به شمار می رود. در مواقعی این شرکت علاوه بر اینکه خودرو را به موقع به خریدار تحویل نمی دهد، از تحویل کلی خودرو امتناع می ورزد. در واقع با دریافت وجه از خریدار به دلایل مختلفی خودرو خریداری شده را تحویل نمی دهد و در این زمینه حتی امکان شکایت کیفری از این مجوعه خودرو سازی وجود دارد.
  • افزایش قیمت خودرو در هنگام تحویل، یکی دیگر از شکایات مطرح شده از این شرکت می باشد. بدین گونه که خریدار با قیمت مشخص اقدام به خرید خودرو می کند اما در زمان تحویل بنا به دلایل مختلفی قیمت محصول تغییر می کند. در این حالت خریداران چاره ای جز پس گرفتن پول یا پذیرش افزایش قیمت ندارند.
  • عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی شرکت سایپا
  • انعقاد قرارداد های یک طرفه و منافع جویانه از سوی شرکت سایپا. قرارداد های خرید و فروش خودرو توسط سایپا به گونه ای منعقد می شود که تماما به نفع این شرکت باشد و خریدار در این بین متحمل ضرر و زیان فراوانی می شود.
  • وجود نقص فنی در خودرو خریداری شده بعد از تحویل که البته این مورد ناشی از کیفیت نامناسب قطعات به کار رفته می باشد.
  • عدم تحویل ابزار و وسایل ضروری خودرو مانند لاستیک زاپاس و غیره. برخی اوقات خودرو تحویل داده شده از قطعات ضروری برخوردار نمی باشد که معمولا با درخواست مجدد خریدار این محصولات به وی داده می شود.

میزان رضایت خریداران از نحوه خدمات دهی شرکت سایپا

موارد مطرح شده جزو عمده دلایل شکایت از شرکت سایپا به شمار می روند که هرساله شاهد اینگونه مسائل می باشیم. متاسفانه مجموعه خودرو سازی سایپا نه تنها به شکایات مطرح شده توجه خاصی نمی کنند بلکه با همین روال اقدام به تولید خودرو می کنند. در واقع عدم لحاظ این موارد منجر به تولید خودرو بی کیفیت و بدون استاندارد جهانی می شود و یقینا تقاضا برای خرید این محصولات کاهش می یابد.

همه این موارد باعث می شود خریداران رضایت کافی از محصولات تولیدی شرکت سایپا نداشته باشند و شکایات گوناگونی از این مجموعه مطرح شود. همچنین میزان رضایت مصرف کنندگان از خدمات دهی شرکت خودرو سازی در سطح قابل قبولی وجود ندارد و هرساله این مجموعه با چالش های مختلفی در زمینه تولید خودرو روبرو است.

البته باید به این مورد توجه کرد که تحریم های بین المللی علیه صنعت خودرو سازی در سطح کیفی خودرو های تولیدی نقش موثری دارد و می توان تا حدود زیادی مشکلات ناشی از تولید خودرو را به عوامل تحریم واگذار کرد. در واقع تحریم های صورت گرفته باعث شده است قطعات کافی در اختیار تولید کنندگان خودرو قرار نگیرد و در نتیجه محصولی بی کیفیت تولید شود. درواقع نارضایتی مردم از صنعت خودرو سازی، تنها به شرکت سایپا ختم نمی شود، بلکه شرکت ایران خودرو نیز با چنین مشکلاتی مواجه  است و نسبت به این مجموعه شکایاتی نیز مطرح می شود.

به عبارت دیگر نه تنها شرکت سایپا بلکه صنعت خودرو سازی ایران در چند سال اخیر مسائل و مشکلات گوناگونی را تجربه کرده است و تحریم های بین المللی نیز در افزایش قیمت خودرو های داخلی نیز تاثیر فراوانی داشته است.

خط تولید سایپا

چگونه از شرکت سایپا شکایت کنیم؟

روش های مختلفی برای شکایت از شرکت سایپا وجود دارد که در صورت اعتراض می توان به مراجع صالح رجوع کرد. حال سوال اساسی اینجاست که برای طرح شکایت علیه شرکت سایپا از چه راه هایی می توان اقدام کرد؟ در صورتی که قصد شکایت از این مجموعه خودروسازی را دارید، می توانید یکی از روش های زیر را استفاده نمائید.

شکایت از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت

یکی از روش های متداول طرح شکایت علیه شرکت سایپا، از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد. درواقع مطابق قانون، رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص صنعت خودرو در صلاحیت این سازمان می باشد. فرد شاکی باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و شکایت خود را به ثبت برساند. البته رسیدگی به این گونه شکایات در سازمان مزبور کمی زمانبر است و پروسه مشخصی را طی می کند.

البته سازمان صنعت برای پیگیری شکایات مردمی در زمینه خودرو، سامانه ای را طراحی کرده است تا افراد به راحتی بتوانند شکایت خود را ثبت کنند. متقاضیان و شاکیان ضمن مراجعه به سازمان استان مربوط شکایات، انتقادات و درخواست های خود را طرح و پیگیری نمایند.

در صورتی که مصرف کنندگان از نحوه رسیدگی به شکایت در سازمان صنعت رضایت کافی نداشته باشند، می توانند شکایت خود را مجدد در سازمان صمت مطرح کنند که پیگیری این مسائل توسط دبیرخانه هیات اختلاف خودرویی صورت می گیرد.

شکایت از طریق سازمان تعزیرات حکومتی

از روش های دیگر شکایت از مجموعه خودروسازی سایپا، مراجعه به سازمان تعزیرات حکومتی است. شاکی می تواند با مراجعه به این سازمان، شکایت خود را ثبت کند. اعلام نظر نهایی درمورد شکایت مطرح شده از سوی سازمان تعزیرات معمولا با تاخیر صورت می گیرد و دلیل آن هم بررسی های دقیق و لازم در این حوزه است. درواقع ابتدا باید تخلف صورت گرفته در سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده علام شود و بعد از تشکیل پرونده، شکایت مربوطه به سازمان تعزیرات ارجاع داده می شود.

خودروهای سایپا

شکایت از طریق سازمان بازرسی کل کشور

مطابق ماده ۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، اعلانات و شکایاتی در این سازمان قابل رسیدگی است که در خصوص عملکرد شرکت ها و موسسات و ارگان های دولتی و یا موسسات و شرکت های عام المنفعه و سازمان هایی که تمام یا قسمتی از سرمایه یا سهام آن ها متعلق به دولت است یا دولت به نحوی از انحاء بر آنها نظارت یا کمک می نماید، باشد. پس در خصوص شکایت از شرکت سایپا می توان از طریق سازمان بازرسی کل کشور اقدام نمود.

شکایت از طریق مراجع قضایی

در صورتی که شرکت سایپا مرتکب تخلفی شده باشد که قوانین و مسائل حقوقی کشور را نقض کند، امکان شکایت از این مجموعه وجود دارد. شاکی این حق را دارد که در خصوص مسائلی مانند آسیب دیدن سرنشینان خودرو به دلیل بروز نقص فنی، شکایت خود را در مراجع کیفری به ثبت برساند. شکایت مربوطه ابتدا در دادسرا صالح رسیدگی می شود و سپس برای صدور رای به دادگاه کیفری ارجاع داده می شود.

طرح کلیه شکایات کیفری در مراجع قضایی از طریق شکوائیه صورت می گیرد و تا زمانی که شکوائیه به مرجع مربوطه تقدیم نشود، رسیدگی به شکایت صورت نمی گیرد. تنظیم شکوائیه باید مطابق تشریفات و شرایط قانونی صورت گیرد و در صورتی که به درستی تنظیم نشود، مرجع صالح ترتیب اثری به آن نخواهد داد. به همین جهت با توجه به اینکه ارائه شکوائیه مستلزم رعایت تشریفات قانونی است، به شما پیشنهاد می کنیم تهیه و تنظیم آن را به سایت شکایت 24 واگذار نمائید.

مشاوره حقوقی برای شکایت از شرکت سایپا

در صورتی که تخلفی از سوی شرکت سایپا رخ داده است و بنا به دلایل دیگری قصد شکایت از این مجموعه را دارید، راه حل مناسب برای شما استفاده از خدمات و سرویس های متنوع سامانه شکایت 24 می باشد که می توانیم شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم. سامانه شکایت 24 با بهره مندی از مشاوران و کارشناسان مجرب و متخصص در امور حقوقی و کیفری و ارائه خدماتی نظیر مشاوره های تخصصی حقوقی، می تواند شما را در تمامی مراحل ثبت شکایت یاری نماید. پس بهتر است قبل از هر اقدام حقوقی از خدمات این سامانه بهره مند شوید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۴ رای

‫49 دیدگاه ها

  1. سلام بجهت لرزش ماشین در نیم کلاچ برای تعویض صفه کلاچ ب نمایندگی سایپا در کرج رفتم.صفحه رو عوض کردن ولی مشکل همچنان وجود داشت . مجددچندین چندبار رفتم نمایندگی و اعلام کردم که ماشین لرزش داره، فقط گفتن سالمه مشکلی نداره. ناچارا به تعمیرگاه و نمایندگیهای دیگه سایپا رفتم همه میگفتن مشکل داره، الا نمایندگی اول…بالاخره از بین اطلاعاتی که من از مکانیکای دیگه بهشون گفتم بعد از ۱۰ روز متوجه شدن باید فلایویل تراش بخوره. ولی من بجهت بی اعتمادی گفتم صفحه کلاچ خودم و ببندید و پولمو پس بدید.ولی تهدید کردن پول دستمزد و پس نمیدیم!!!آیا نمایندگی میتونه پول و کسر کنه؟ با توجه به اینکه ایراد کار از خودشون بوده؟؟؟

  2. باسلام
    خودروی رنگ شده درسال۱۴۰۲ به من تحویل دادن نامه کارشناسی هم داره بعدازکلی تماس گرفتن کارشناس فرستادن خودروبازدیدکردن باکمال پررویی گفتن خودرو بی رنگ است.
    کلی ضربه من زدن من که راضی نیستم هرکسی هم دیدم گفتم ازاین شرکت دزدوکلاهبردارخودرونخرید.

  3. اسفند سال ۱۴۰۱ یه پیش فروش کوئیک ثبت نام کردم و حدود ۱۱۳ میلیون تومن پول دادم قیمت کوئیک کارخانه آن موقع ۱۶۸ میلیون بود الان دعوت نامه اومده ۱۸۴ میلیون دیگه بریزید یعنی کلش ۲۹۷ میلیون می شه روی چه حسابی از سال گذشته تا حالا سایپا قیمت کوئیک را دو برابر کرده لعنت بر مسئولین سایپا و مسئولین کشور که به این دزدان سر گردنه پر و بال دادند که اینگونه برای خودرو بی کیفیت آشغال مردم را بچاپند لعنت بر تولید داخل و لعنت بر مسئولینی که واردات خودرو بدون گمرک را نمی گذارند آزاد بشه اینها همشون دزد و بی دین و خدانشناسند

  4. نمایندگی خدامی شرکت سایپا واقع در استاد معین یکی از بی‌مصرف ترین و بی مسئولیت ترین نمایندگی هاست . خودرو رو دو ماهه تحویل داده . چراغ موتور روشن میشه بهشون گفتیم اصلا نگاه نکردن و گفتن چیزی نیست تا اینکه خودرو در اتوبان خاموش شد .بعد از کلی هزینه کسل که آوردیم درنمایندگی با اینکه گارانتی داشت خودرو رو تحویل نگرفتن . کی واقعا به اینا رسیدگی می کنه . هر ظلمی که می خوان می کنن

  5. ما ساینا جی ایکس دوگانه سوز به نام ما افتاد برای بهار ۱۴۰۳ الان پیش پرداخت شو پیامک اومده هفت هشت ماه زودتر و نکته جالب‌تر اینکه فقط ساینا معمولی بنزینی مخوان بدن به زور آخه اینا چرا مردمو بازی میدن 😔😔😔

  6. طرح یکپارچه نوبت دوم سسبناماینا اس دوگانه بنام خانمم ثبت نام کردیم،اولویت پاییز1402درآمد،متأسفانه مورخ 28خرداد ساعت 5بعدازظهر پیامک اومد که شما تا پایان 29خرداد فرصت دارید 143میلیون واریز کنید،آخه فرصت کمتر از 24ساعت کی میتونه این مبلغو جور کنه؟؟؟
    اسم این کار رو واقعا چی میشه گذاشت؟؟
    هیچی دیگه..
    نتونستم جور کنم
    یکی راهنماییم کنه باید چیکار کنم؟؟

  7. با هزاران مشگل یک دستگاه خودرو گوییک خریداری کردم از لحضه تحویل موتور صدای غیر عادی داشت دو بار روغن موتور با اسبک هیدرولیکی {انگشتی سوپاپ}عوض شد خودرو درست نشد در ادامه موتور خودرو باز و میللنگ و یاتاقانهای ثابت و متحرک تعویض شد متاسفانه خودرو با 2000گیلومتر کارکرد درست نشد .کارشناس سایپا فرمودند تویوتا لندکروز نخریدی که کوییگ خریدی !!!!!
    وای بر ما !!!!
    حمایت از تولید داخلی !!!!

    1. سلام واحترام شرکت سایپا با این ماشین تحویل دادنشون ماشینای داغون میری تحویل بگیری یا کاپوت خورده یا مشکل فنی داره خاک تو سرتون فقط خون مردمو کردین تو شیشه لعنت برشما و اون کسب که از شما حمایت میکنه بازم میگم ریدم تو شرکت سایپای فرغون ساز که فرغون شرف داره به تولید سایپا

  8. عرض سلام
    بهمن ۱۴۰۰ ثبت نام شاهین داشتم
    اسفند ۱۴۰۱ فراخوان تکمیل موجودی دادند که انجام شد دوباره اردیبهشت ۱۴۰۲ فراخوان دادن بیمه و مالیات دادن به جای ۲۸ این ماه ۳۰ خواستم واریز کنم سایت را بستند
    سه ماه تمام سایپا تاخیر داشته بعد برای ۱روز تاخیر مشتری باید سامانه من بسته بشه
    آنهم برای وجهی که اصلا اول ثبت نام صحبتی ازش نشد
    حتی در واریزی دوم هم صحبتی از بیمه و مالیات نبود
    حالا موقع تحویل این بحث پیش میاد
    آنهم آخر برج که مردم منتظر هزار تومان پول هستند که خرج خانواده بکنند .
    بنده بابت این موضوع به هر جایی که لازم باشه شکایت میکنم تا بالاخره صدایم با جایی برسه
    در ضمن از برخورد بسیار ناشایست کارکنان  نمایندگی ……. شاکی هستم که واقعا مشتری جرات نمیکنه یک سؤالش بشه دو سوال که باید مورد هجمه این عزیزان قرار بگیره
    من واقعا تقاضای رسیدگی دارم و هر جا که باشه شکایت میکنم و پیگیرش میشم

  9. مشکل من خنده داره یه کوییک ۶ ماه پیش ثبت نام کردم الان دعوت نامه اومده با ۳۵ میلیون تومان گران کردن محصول و پول بیشتر. تازه میخواهم پول واریز کنم میگن فقط از طریق atm بانک پارسیان یا اینترنتی که چند روز هر چه سعی میکنم نمی‌شود میگم از طریق شعبه بانک واریز کنم میگن قبول نیست نمی‌دانم چه زد و بندی پشت این مسئله است یا اینطوری می‌خواهند مهلت واریز من تمام شود و بگویند خودت نخواستی نمی‌دانم منظورشان نیست خلاصه هیچکس هم جوابگو نیست بیچاره ما ایرانی‌ها که در چنین کشوری زندگی می‌کنیم

  10. سلام این چه قیمتی هست که برای ساینا اس‌ دوگانه گذاشتید.
    خدا وکیلی انصاف نیست.
    من که درآمد خاصی ندارم چطور باید بقیه پول رو جور کنم.
    280تومن بدیم برای ساینا اس‌
    اونوقت پژو پارس که خیلی از ساینا سرتره 250تومن شرکت میفروشه.
    فقط میخوام بگم که وجدان داشته باشید.

  11. الان چرا ماشین فاکتور نمیکنید من ماشین باید برج ۱۲ ۱۴۰۱ میگرفتم و الان برج ۲ شد هنوز ندادن تازه اضافه قیمت هم خورد

  12. سلام
    من ۲۷اسفند۱۴۰۱ثبت پراید وانت با تکمیل وجه با اناق لاینر زدم ۲۲۰.۷۰۰اون موقع بدون لاینر ۱۹۹.۷۰۰بود یا۱۹۹.۹۰۰ولی زیر ۲۰۰میلیون بود تازه یه هفته پیش پیام فرستاده تبدیل میشه به بدون لاینر ما هم جیب خالی رفتیم تغییر زدیم اونجا نمایندگی گفتن قیمت مشخص نیست الان زده ۲۱۸میلیون بدون لاینر اخه لامصب ها باید به قیمت همون اسفند که پول با لاینر گرفتید حساب کنید نه اینجور یا قیمت رو میگفتید اختلاف قیمت حالا ۳ تومن هست تا ما تبدیل نمیزدیم حالا اگه ماشین بیاد بیاد ۵تومن روش بزاریم بریم لاینر بزنیم من واگذارتون میکنم به خدا ان شاالله سرنگون میشید

  13. پس از تکمیل وجه کامل با قیمت قطعی خودرو کوییک اتوماتیک در طرح پیش فروش فوق العاده اکنون سایپا مبلغ یازده میلون تومان دیگر جهت تکمیل وجه از ما می‌خواهد.واقعا جای تاسف دارد با این همه نارضایتی و زور گیری از مردم در شرکت سایپا و بازتاب بی پرده آن بازهم این شرکت به این چپاول حرام خود ادامه می‌دهد.
    هر قدر آدم تلاش می‌کند راجع به سایپا در مورد فساد حکومتی خوب فکر کند واقعا امکان پذیر نیست.

  14. سلام چرا قیمت سایناs معمولی با گاز سوز چهل میلیون متفاوته چرا اینقدر ظلم میکنید چه خبره یه کپسول گاز ده م میشه خدا ازتون نگذره من کارگرم ندارم مجبورم انصراف بدم بعد این همه انتظار چرا این قیمت رو تایید کردین بابا چه خبره پژو پارس دویست و سی ،!

  15. سلام من که خرید خودرو ساینا اس یکساله کردم و دو سوم نرخ آن را پرداخت نموده ام چرا با بالا رفتن قیمت خودرو باید نرخ آن را به قیمت روز بدهم این واقعا بی انصافی است و باید فقط آن مبلغ یک سومی که مانده را همان درصدی اضافه کنند نه کل مبلغ خودرو را حساب کنند با تشکر

  16. دیماه ۱۴۰۰بانزدیک به ۸۸میلیون پیش پرداخت قرارشد بهمن ماه۱۴۰۱ تکمیل وجه واسفند خودرو کوییک تحویل داده بشه موقع تکمیل وجه نمایندگی خزر درشهررشت اعلم نمودند که بیمه طلایی اجباریه وتیپDaهم اجباری شده وجمعا پنج میلیون بیشتر ازقرارداد پول گرفتند الان که نوزدهم فروردین ۱۴۰۲شده بازم دعوتنمامه دیگه دادند که باید شش میلیون وهفتصد دیگه واریز کنید درحالی خودرو درمرحله تخصیص بود.دیگه موندیم چیکار کنیم اون ازکارت طلایی اجباری وافزایش قیمت عوارض ووووووو…….ازروز ثبت نام تا حالا ۱۵میلیون بیشتر پول پرداخت کردیم معلومم نیست خودرو چه وقت تحویل شود.مطمئنا مرجع پیگیری هم وجود نداره فقط خدا باید نسل این خوروسازها رو ازبین ببره

  17. سلام، “از ماست که بر ماست”. شرکت سایپا یک دزد به تمام معناست. لطفا نظرات هموطنان مشتری سایپا رو بخونید!! کسی مریض نیست که دروغ بگه، سال های سال هست که شرکت های خودروسازی ایران با حمایت تمام و کمال دولت، خون مردم رو توی شیشه کردن!! من تیر ماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام کوئیک با گریبکس معمولی انجام دادم و پیش پرداخت واریز کردم ، طبق قرارداد دوم بهمن با دعوتنامه مابقی مبلغ را تکمیل وجه نمودم. و باید بعد از ۳۰ روز کاری خودرو را تحویل میگرفتم ، اما…. اما….. الان ۱۹ فروردین هست و نه تنها خودرو من تحویل نشده ، بلکه گفتن بعنوان مابتفاوت مبلغ ۸ میلیون پرداخت کنم، چیزی که خلاف قرارداد هست. قبل از این جریان، دو پیام متفاوت برام فرستادن، یکی خواسته بودن برای اینکه خودرو مدل ۱۴۰۲ بجای ۱۴۰۱ دریافت کنم، برم و درخواستم رو تغییر بدم و دیگه اینکه درخواست خودرو کوئیک رو با ساینا تغییر بدم،که هر دو کلک برای فرار شرکت از تعهدات و جریمه بود! و من قبول نکردم!!
    میدونید تنها راه من چیه؟ اینکه از وقت و کار و زندگیم بزنم و به ناکجا آباد شکایت کنم، که معلوم نیست آخرش چی میشه!! اینو میدونم که میگم!!!
    هممون هم میگیم خدا لعنتشون کنه ، خیر نبینن، اما نه عزیزم..!!!ااونا کار خودشونو میکنن و داستان ادامه داره….!!!!

    1. سلام اقا برا منم این بلا سرم اومده چیکار کردی؟ یعنی بعد از تکمیل وجه دوباره گفته ک باید برم پول بریزم و نمیدونم چقدره شنبه باید برم شما چیکار کردین؟

  18. سلام
    من خودروی کوییک آر با رینک آلومینومی ثبت نام کرده ام . اینک با تاخیر 80روزه با رینک معمولی میخوان تحویل بدن . خودرو تو نمیندگی هست و
    هنوز تحویل نگرفتم . میخواستم ببینم موضوع چیه؟ به کجا بایستی مراجعه کنم؟ از کجا پیگیری کنم؟

  19. با سلام .ایهاالناسسسس دردمون به کی باید بگیم .عاقا ما اول بهمن رفتیم برای ثبت نام فروش فوق العاده نیسان وانت دوگانه قیمت ۳۹۸ میلیون که ساعت یازده قبل از ظهر سایت باز میشد بمدت یک ساعت به یکی از نمایندگی های سایپا مراجعه نمودیم برای ثبت نام اونجا شلوغ بود حدودچهل پنجا نفری بودن بعد که سایت باز شد همه اونا ثبت نام کردن با رمز پویا، بعد نوبت من که شد ثبت نام اولیه انجام شد نوبت رسید به پرداخت وجه که از حسابم کم بشه رمز پویا هم میداد ولی اجازه برداشت نمی داد .بانک سپه درحالی که پول در حسابم بود ده بار ثبت نامم کرد همون مسول نمایندگی هرده باررمز پویا میداد ولی اجازه برداشت نمی دادوه هعی erorrمیزد اخر سر هم ثبت نام نشدیم.مسول نمایندگی میگه تخصیر بانکه میری بانک میگه تخصیر نمایندگیه،ایهاالناس من چه گیری کردم با اینا این وسط هرروز قیمتش میره بالادیگه ثبت نام هم نداره هروز هم گرونتر میشه خداوند نیستو نابودتون کنه بحق علی واولاد علی .یاحق .

  20. من ساینا مدل 1400خریدم 16هزارتاکار کرده صفحه کلاج ایراد داره با اینکه خودشون میگن گارانتی 40هزارتا یا دو سال از زمان تولید ولی نمایندگی قبول نمیکنه میگه سه میلیون باید خودت پرداخت کنی خدا لعنت کنه تمام اونایی که کار مردم و درست انجام نمیدن این پول که بابت این قراضه که میگرن حرومشون بشه

  21. در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ در سایپا به خودرو شاهین ثبت نام کردم الان هم از تاریخ تحویل گذشته خودشون گفتن در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ماشین رو تحویل میدیم ولی الان زنگ زدم میگم ماشین از تاریخ تحویل گذشته میگن که شما در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ثبت نام کردی میگم من که الان مدرک دستمه که در این تاریخ ثبت نام نکردم میگن که نه شما در این تاریخ ثبت نام کردین. یعنی خدا لعنت کنه هر چی خودرو سازی در ایران است. واقعا جای خجالت داره

  22. سلام نیسان دوگانه خریدم، بعد ۷ هزارتا کارکرد ایسیو خراب شد تو حرکت خاموش می‌کنه سر بریدگی خاموش کرد جان ام به خطر افتاد. بردم نمایندگی بعد یک هفته زنگ زدم ۰96550(صدای مشتری) میگه هنوز درخواست قطعه نشده. ماشین کار بوده کلی خسارت دیدم از کارو زندگی افتادم. به من میگن معلوم نیست کی قطعه میرسه.
    تازه واشر سرسیلندر و دیسک و صفحه کلاچ اش ایراد داره

  23. سلام،، بنده 3بهمن حساب وکالتی باز کردم ،واسه خرید شاهین،ولی سایت مختل کردن کسی نتونه ثبت نام کنه،، 6بهمن بهم پیام دادن از سایپا میتونی کوئیک ثبت نام کنید، بنده 6بهمن ثبت‌نام کردم ولی هیچ کد رهگیری یا پیگیری یا پیامی برام ارسال نشد ،،،واخرش اصلان متوجه نشدم که ثبت سفارش شدم یا نه،،،9بهمن به بانک مراجعه کردم گفتم من واسه خودرو 3بهمن وجه بلوکه کردم،، ولی هیچ خبری نشد،، شعبه بانک بهم گفت مبلغ شما اگه واسه خرید خودرو قبول میشود بایستی بلوکه میشود مسدود،، ولی مال شما مسدود نیست احتمالا قبول نکردن، میتونی پولتو واسه ایرانخودرو بلوکه کنید،،، بنده واسه ثبت نام مجدد نمیدونم ثبت سفارش کنم سایت بهم میگه شما از سایپا ماشین تحویل گرفتید ،،، من هم رفتم نمایندگی سایپا بهم میگه حواله صادر شده کسر نشده،، شما تا 48ماه نمیتونی ثبت نام کنید، بنده ده روز پولو وکالتی کردم، ،،ماشینم ندادن،، 48ماه هم نمیتونم ثبت نام کنم،،، یعنی تو قانون این مملکت چرا کسی جوابگوی قشر ضعیف جامعه نیست بنده 4ساله دارم ثبت نام میکنم تا یه خوردرو از کارخونه بگیرم باهاش بتونم کار کنم خرج زن بچه بدم، یعنی ملت چقدر بایستی زیر بار این خودرو سازها لح بشن

  24. سلام
    تیبا صفر داشتم از ۲۰۰۰ کیلومتر به تعمیر افتاد تا ۲۵۰۰۰ کیلومتر فروختم و یه نفس راحت کشیدم
    والا پژو مدل ۸۱ داشتم جونم راحت بود اینقدر که تیبا صفر و بردم تعمیرگاه پژو مد۸۱را نبردم

  25. سلام بزرگوا جانباز ۳۰درصدم انگشتان دست راست ندارم کمک معیشتی بگیرم سه فرزند دختر دارم بیارتی هم بهم زده و چند جراحی دیگه کردم جای نمیتونم کار کنم وسیله نقلیه ندارم خیلی اذیت میشم لطفا کمکم کنید بتونم ماشین بگیرم ۰۹۳۸۴۶۵۰۲۱۲

  26. سلام شهریور ماه 1401طرح اسقاط ثبت نام کردم 4مهرخودرو تحویل دادم با کلی دوندگی وحرص خودرو تاریخ 17اذر پلاک شد اما هنوز ک29تذر هست تحویل ندادن واقعا اعتماد ب ستاد سوخت و سایپا ک طرح تعویض گذاشتن اشتباه است اعتماد ب بخشنامه های غیر واقعی .قرار بود 65روزه تحویل دهند آنروز شده 87روز ب کجا باید گفت ک بداد من برسه می‌دونم اینجا می‌نویسم اما کو پیگیری کو خدا شناسی و.؟…….فقط رازی نیستم آرزو میکنم هرکس ب هر طریقی تو این داستان دستی داره امیدوارم روز خوش نبینه .اگه این پست خونه شد و پیگیری شد ک نمیشه

  27. سلام بر مردم
    امروز تاریخ ۲۴.۹.۱۴۰۱ است یه کویک اس خریدم از نمایندگی ۱۵ کیلومتر امدم جلو تر دنده خلاص شده زنگ زدیم امداد امد گفت باید گیریکس عوض بشه اخه ماشین باید ۲۰ کیلومتری خراب بشه واقعا حیف پهن بدی و این کویک را بخری تازه برج ۷ تحویل بوده برج ۹ تحویل دادند کثیف و بی نظم دو ساعت بعد تحویل دوباره باید برگرد نمایندگی

  28. باعرض خسته نباشد خدمت شما بنده یک خودرو کوییک r مدل ۱۴۰۰که ۱۳۰۰۰کار کرد از شخصی خریداری کرده‌ام که بخاطر کم اوردن در سر بالایی به نمایندگی سایپا ناصر معالج تهرانسر مراجعه کردم گفتن صفحه کلاج تمام کرده طبق یکیش خرابه ۳میلیون وپانصد هزار تومن پرداخت کردم بخاطر این که شخص قبلی که از آن خریداری کرده بودم سرویس ۱۰۰۰۰۰تا رو نبرده بود گفتن گارانتی نداره خارج شده ولی سرویس ۲۰هزارتا شامل گارانتی میشود ۱۷هزارتا مراجعه کردم بخاطر پرتاب دنده به بیرون در دنده عقب وجانرفتن دنده ها که کارشناس آنجا خودش تست کرد گفت ایراد داره ویک صدای خش خش در سرعت اولیه که ماشین در حرکت اولیه در هربار ماشین روشن میشود ایجاد میشود بعد از ۲۰ثانیه قطع میشود متاسفانه بخاطر دروغ گویی آن نمایندگی بنده متضرر شدم گفتن گیربگس جزوه گارانتی نمیباشد ‌ماشین شما گارانتی ندارد همکار ما اشتباه کرده وزیر بار نرفتن بنده بیرون به تعمیر اقدام نمودم وهنوز آن صدا قطع نشده میخواهم بگویم مگر ماشینی که هنوز یکسال از استفاده اش نگذشته چرا باید این ایراد ها را داشته باشد ‌نمایندگی سایپا صلب مسولییت کند ‌نمایندگی ناصر معالج کارمندش فریب داد من را این هم مشتری مداری شرکت سایپا

  29. سلام من ماشین صفربعد یک ماه ازتاریخی که بهم گفتن تحویل گرفتم بعد دوروز توی جاده ماشین گاز خالی کرد نزدیک بود بمیریم روز بعد بردم گذاشتم نمایندگی بعدیک هفته ماشین اوردم بازم همون مشکل داشت دوباره بردم گذاشتم میگه باید ماشین باشه تاکارشناس بیاد ماشین صفر حتی یک هفته واسم کارنکرد جایی هم نیست که برم شکایت کنم خدالعنتت تون کنه که همتون دزد هستین الهی که زن وبچه خودتون توی همون ماشین هایی که خودتون تولید کردین ازبین برن تایکم درد مردم شاید حس کنید

  30. سلام واقعا این چ وضعشه بعد میگن خودرو ملی بخرید من تیبا۲ خریدم ازخرابی ک هیچ الانم سرویس 10000ک بردم انجام دادن برام حالا میگن سرویس ثبت نشده نمیدونم کجا شکایت کنم ماشین همینجوری خراب مونده اونا هم برو پیگیر میشیم واین دوماهه علافیم لطفا ب مابگید کجابریم مشکلمون حل کنن

  31. سلام سایپا کلاه بردار ۱۰۰ در صد که به هیچ کجا پاسخگو نیست خودرو را ۶ ماه با تاخیر تحویل میده خوردیم که ثبت نام کردیم نیست رینگ فولادی رو برداشتن سینی زیر موتور برداشتن لاستیک متفاوت گذاشتن باتری یک روز کار کرد خراب شد الی ماشاء الله ایراد اعتراض میکنی میگه همین که هست دیر گفتی به نمایندگی که تحویل گرفتی بگو بردی گارانتی بگو خلاصه که خودرو اقتصادی نیست همه عتراضات به در بسته میخوره موقع پول گرفتن ۲۴ ساعته باید بریزی موقع تحویل هزارتا ایراد اخلاق هم که نمایندگی ها زیر صفر تجربه خوبی نبود خرید ماشین از سایپا

  32. با سلام خدمت مسئول محترم بنده در تاریخ 11,11,1399ازشرکت سایپا یک دستگاه نیسان بنزینی خریداری کردم که کل مبلغ رو در همان تاریخ به حساب سایپا واریز کردم و تحویل ماشین 3ماه آینده بود که ماشین رو که برای کار وگذراندن مخارج زندگی خریداری کرده بودم در تاریخ 20,9,1400تحویل من دادن که در جلوی ماشین ضربه خورده بود ودر نمایندگی دقیقا فرمودن که صافکار نداریم ماشین رو ببرید هر جا دوست دارین درست کنید،شرکت سایپا باید سود تأخیرکه قرار بود 3ماهه به من تحویل بدهد ولی 6ماه بعدش ماشین رو بهم تحویل دادن رو به من نمیده صد بار زنگ زدم جوابی نگرفتم صدبار ایمیل زدم باز جوابی نگرفتم من کارگر باید به کجا شکایتم رو ببرم که ماشین رو بعد از 6ماه دیر کرد با در خراب وضربه خورده تحویل من دادن

  33. با سلام خدمت مسئول محترم بنده در تاریخ 11,11,1399ازشرکت سایپا یک دستگاه نیسان بنزینی خریداری کردم که کل مبلغ رو در همان تاریخ به حساب سایپا واریز کردم و تحویل ماشین 3ماه آینده بود که ماشین رو که برای کار وگذراندن مخارج زندگی خریداری کرده بودم در تاریخ 20,9,1400تحویل من دادن که در جلوی ماشین ضربه خورده بود ودر نمایندگی دقیقا فرمودن که صافکار نداریم ماشین رو ببرید هر جا دوست دارین درست کنید،شرکت سایپا باید سود تأخیرکه قرار بود 3ماهه به من تحویل بدهد ولی 6ماه بعدش ماشین رو بهم تحویل دادن رو به من نمیده صد بار زنگ زدم جوابی نگرفتم صدبار ایمیل زدم باز جوابی نگرفتم من کارگر باید به کجا شکایتم رو ببرم که ماشین رو بعد از 6ماه دیر کرد با در خراب وضربه خورده تحویل من دادن

  34. سلام
    ماشین کوییک دارم سه بار گیربکس باز شده یکبار پمپ بنزین سوخته الان هم برای سرویس ۳۰ هزار روغن بردم میگن روغن سوزی داره و موتور رو باز کردند و تقریبا سه هفته ماشین می خوابه
    دستتون درد نکنه خدا رحمت کنه پدر و مادرتون رو واقعا لیاقت ما شمایید

  35. با سلام واقعا باید به وضعیت بد برخورد کارکنان نمایندگی ها سایپا و همچنین نحوه تحویل خودرو بی کیفیت و معیوب افسوس خورد در تمام دنیا برای جلب رضایت مشتری همه کار انجام میدن ولی در این کشور با توجه به اینکه مردم مجبور هستند که منحصرا ازاین خودروسازان خرید کنند علاوه بر اینکه کالای معیوب دریافت میکنند و دچار ضر رو زیان مالی و گاها جانی میگردند و مورد بی حرمتی نیز قرار میگیرند و هیچ کس و هیچ جا جواب گو نیست

  36. لعنت بر هرچی خودروسازی ایران
    کوییک صفر استارت مشکل داره چهار بار بردم نمایندگی مرکزی شماره ۲ سه راه آذری درست نکردن هر سری میگن این قطعه انداختیم ببرید خدا همتون لعنت کنه که مردم آزاری میکنبد به کی شکایت کنیم وقت نداریم پول نداریم فقط لعنت

  37. با سلام و وقت بخیر
    بعد از هزار جور وام و قسط و قرض بالاخره یه کوییک آر خریدم، هنوز 5 ماه نگذشته با 2500 کیلومتر کارکرد تو جاده کلاج مرخص شد. زنگ زدم امداد میگه فعلا امدادگر نداریم معلوم نیست کی آزاد میشن. از 118 شماره امدادهای جاده ای رو بگیر با اونجا تماس بگیرید یعنی واقعا افتضاحه.
    بردم نمایندگی میگه مشمول گارانتی نیست
    نخرید
    اصلا محصولات سایپا رو نخرید.
    یعنی یه خودروهای با قطعات بی کیفیت بدون پشتیبانی

    1. طبق گفته کارشناس خدمات پس از فروش نمایندگی شماره 1 سایپا در جاده دماوند تهران دیسک و صفحه تا 20 هزار کیلومتر مشمول گارانتی هست
      برای خود من هم این اتفاق افتاد
      یکبار رو 5 هزار کیلومتر و یکبار رو 9 هزار کیلومتر با مشکل دیسک و صفحه و لرزش شدید خودرو موقع نیم کلاچ کردن مواجه شدم
      بار دوم هم عنوان کردم که باید بهمراه دیسک و صفحه فلایویل هم تعویض بشه که به خرجشون نرفت و مجدد دیسک و صفحه رو عوض کردن

    2. من میخوام‌ازشرکت سایپاشکایت کنم سال ۹۹شاهین نعلتی ثبتنام کردم رنگ‌مشکی تااسفند۱۴۰۱همش دعوت نامه سفیدمیومدمنم تکمیل وجه انجام نمیدادم سرتون دردنیارم ۲۴اسفندتکمیل وجه همان سفیدبعدمانده شرکت سایپادیوس انجام دادم ۳ماهه العان هشتم برج ۵سال ۱۴۰۲شده هنوززنگ میزنم شرکت سایپامیگن دارن ۲۹اسفندتحویل میدن من موندم ۳ماهه زنگ میزنم هنوزمیگن ۲۹اسفندتحویل میدن اقابیاجمع بشیم اعتراض کنیم واسه پول گرفتن ۳روزوقت میدن واسه ماشین دادن۶ماه کدام قانون این گفته ریدم توسودی که شمابخواین بدین که نمیدین من ۴۸ساعت صبرمیکنم فقط ماشین من ندن ببین باشرکت سایپاچکارمیکنم

  38. سلام وقت بخیر
    کوییک دارم و کیلومتر 40 هزار ماشین رو برای سرویس به نمایندگی بردم . تماس گرفتند گفتند دیسک و صفحه نیاز به تعویض داره و بعد مجدد تماس گرفتند و گفتند فلایویل هم باید عوض بشه
    بعد از تحویل گرفتن گلاچ خیلی خیلی نرم بود انگار هوا فشار میدم . یکی دو روز بعد مجدد کلاچ سفت شد و موقع حرکت ماشین میلرزید
    بردم نمایندگی گفتند صفحه معیوب بوده و با گارانتی قطعه براتون تعویض میکنیم
    بعد از تحویل مجدد یک روز بعد کلاچ مجدد سفت شد و دنده یک و دو به سختی جا میرفت
    مجدد بردم نمایندگی گفتند درست میکنیم و مجدد تحویل دادند
    بعد از یکی دو روز باز کلاچ سفت شده و دنده یک و دو خیلی خیلی سخت جا میره
    شما جای من بودید چکار میکردید ؟ واقعا از کار و زندگی افتادم . خسته شدم

    1. یبار همین بلا سر من آمد
      رفتم بازار آزاد دیسک و صفحه خریدم بیرون بردم تعمیرگاه مشکل حل شد
      ۱.اینا دیسک و صفحه ضعیف نیندازندکه در اکثر مواقع فقط صفحه عوض میکنند
      ۲.فلایویل تابدار میشه باید تراشکاری بشه یا عوض بشه که تجربه شخصی من نه عوض کردند ونه تراش
      بخاطر همینه این مشکل پیش میاد

  39. اینجانب یک دستگاه خودرو شاهین در تیر ماه سال جاری از نمایندگی سایپا تحویل گرفتم ؛ مشکل اول اینکه شرکت سازنده این خودرو را به مبلغ 15ُ835ُ388 ریال گرانتر از مبلغ ابلاغی یعنی 3ُ445ُ800ُ612 ریال به اینجانب فروخته یعنی به مبلغ 3ُ461ُ636ُ000 ریال ثانیا از تیرماه که خودرو را تحویل گرفتم بصورت علی الحساب مشکل فنی از قسمت ترمز داشت در نمایندگی زنجان احتمال دادن از سیلندر ترمز باشد بعد حدود 20 روزاز تهران قطعه را فرستادن که بعد تعویض هیچ فرقی نکرده بود ؛ حالابا کلی آزمایش و خطا از مشکل این خودرو سر در نیاوردن خلاصه کلام جوابم کردن مانده ام چیکار بکنم منی که با کلی وام با بهره بانکی و دیرکرد فراوان و با قرض و قوله حدود یکسال پیش پول این خودرو را به حلقوم سایپا سراریز کرده ام سزاوار است اینگونه در به در و درد سر بیفتم آیا مسول باوجدانی پیدا می شود به داد من برسد ! اگرهست لطفا به مشکل اینجانب رسیدگی بکند اولا این خودرو را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع عیب بشود ثانیا شرکت خاطی بعلت تحویل خودرو معیوب قبل از کنترل نهایی خودرو باید خسارت بپردازد . لذا از شرکت سازنده ادعای خسارت میکنم لازم به توضیح اینکه خودرو یاد شده اکنون در نمایندگی سایپا در زنجا نگهداری میشود .

    1. دوست عزیز خیلی اشتباه کردی که وام رودادی شاهین.یه پارس مدل۹۶میگرفتی مابقی پولتم داشتی بابه قول خودت قرض وقوله نمیکردی.شما کمترین حقتون همینه.ماشین میشه صدتومن میخرین..میشه۲۰۰میخرین..میشه۳۰۰میخرین.میشه۴۰۰میخرین.یک کلام هرکی بخره یه خره به تمام معناست.پراید۲۳۰م حقتون هست.

  40. چرا باید ماشین صفر که تحویل دادن کاپوت استوک تعویض کارخونه باشه؟؟؟؟ این اگر اسمش دزدی نیست پس چیه؟؟؟

  41. لعنت به این خودرو سازهاوکسانی که پشت اینها ایستادن.
    خودرو صفرسی دقیقه بعد ازتحویل بعلت روغن ریزی شدید به تعمیرگاه برگشت،حالا معلوم نیست درست بشه یا نه لعنت خدا براینها

  42. لعنت بر سایپای حرام لقمه ؛ خودرو صفر تازه تحویل شده به علت مشکل سیلند ترمز به تعمیر گاه برگشت خورد تازه زنگ زدن بیا خودرو را ببر قطعه را سفارش کردیم بعد حدود 2 هفته دیگر ارسال میکنند . مسولین چرا اینقدر بیخیال و بی توجه به مشکلات مشتری هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا