شکایت از اشخاص

شکایت از حساب بانکی چگونه است؟

ممکن است برای شما یا اطرافیانتان این موضوع پیش آمده باشد که به دلایل مختلف قصد داشته باشید از حساب بانکی شخص یا اشخاصی شکایت کنید.

زمانی که بحث شکایت از حساب بانکی مطرح می‌شود، به احتمال فراوان، شاکی قصد دارد تا از فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب او نموده یا به واسطه این که برای صاحب حساب مقدار پول واریز کرده است، طرح دعوا کند.

شکایت از صاحب حساب بانکی می‌تواند زمینه کیفری داشته باشد و چنانچه ارکان کلاهبرداری وجود داشته باشد، امکان طرح دعوا به دلیل وقوع جرم کلاهبرداری وجود دارد.

طبق بررسی‌های منتشر شده، اغلب جرائم مرتبط با کلاهبرداری، در حوزه فضای مجازی رخ داده است و این موضوع نشان از آمار بالای وقوع جرم به روش الکترونیکی است.

گاهی پیش می آید که فردی اقدام به واریز وجه به شماره حساب داده شده می‌کند و به دلیل آن که صاحب حساب تخلفی کرده است، قصد شکایت از حساب بانکی را دارد.

از آن جهت که مالباخته اطلاعاتی از طرف مقابل ندارد، تنها راه حلی که برای او باقی می ماند، این است که از طریق شماره حساب بانکی، مشخصات او را دریافت کرده تا بتواند به راحتی طرح شکایت کند.

با توجه به این که در زمان اقامه دعوا از طریق مراجع قضایی، باید مشخصات متشکی عنه (کسی که علیه او شکایت شده) در شکواییه قید شود، شاکی می‌تواند از طریق حساب بانکی، مشخصات او را پیدا کند.

قاعدتا اگر شاکی، مشخصات کامل متشکی را داشته باشد، دیگر نیازی به استعلام از حساب بانکی نیست و می‌تواند با درج اطلاعات او در شکواییه، اقامه دعوا نماید.

در این شرایط ممکن است که مالباخته برای استعلام از وضعیت حساب بانکی و دریافت مشخصات صاحب حساب، به بانک مراجعه کند. بانک به لحاظ قانونی، اجازه ارائه اطلاعات صاحبان حساب را ندارد؛ مگر آن که متقاضی از مرجع قضایی نامه و یا گواهی در این زمینه داشته باشد.

شکایت از حساب بانکی، جنبه کیفری داشته و شاکی باید شکایت خود را از طریق مراجع قضایی کیفری پیگیری نماید. البته که در این زمینه، پرونده در مراجعی مانند پلیس فتا انجام شده و بعد از انجام تحقیقات ابتدایی، پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرا صالح ارجاع داده می‌شود.

شاکی برای شکایت از حساب بانکی، باید اقدام به تنظیم شکواییه کرده و آن را در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت کند. شکواییه به دادسرا محل وقوع جرم فرستاده شده و فرآیند قانونی رسیدگی به شکایت انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که برای طرح دعوا علیه صاحب حساب بانکی، شاکی باید مدارک و مستندات کافی داشته باشد تا بتواند ادعای خود و جرمی که علیه او واقع شده است را ثابت کند.

کارت بانکی

شکایت از حساب بانکی چه زمانی انجام می‌شود؟

صاحبان حساب بانکی اگر مرتکب رفتارهای غیرقانونی که مصداق بارز جرم هستند را انجام دهند، علیه آن‌ها طرح شکایت انجام می‌شود.

این موضوع به دفعات زیاد در طی سالیان اخیر در کشور ما رخ داده است که شخص یا اشخاصی با ترفندهای مختلف اقدام به برداشت غیر قانونی از حساب بانکی مردم کرده‌اند. طبیعتا چنین رفتارهایی جنبه مجرمانه داشته و شاکی می‌تواند اقدام به طرح شکایت کیفری نماید.

گاهی اوقات مبلغی مشخص به شماره حساب فردی وازیر شده است و طبق توافق طرفین، باید در قبال پول واریز شده، کاری مشخص انجام شود.

حال صاحب حساب منکر این موضوع می‌شود که پولی را دریافت کرده است یا توافقی بین طرفین برای انجام اموری صورت گرفته است.

در این صورت، فردی که برای طرف مقابل پول واریز نموده است، برای آن که بتواند به حق قانونی خود برسد، راه حلی جزء طرح شکایت در مراجع قضایی را ندارد.

شکایت از حساب بانکی، زمانی انجام می‌شود که صاحب حساب تخلفی را انجام داده است و طرف دیگر قصد دارد از او شکایت کند.

تقریبا دلایل عمده شکایات در این زمینه به بحث واریز وجه به شماره حساب اعلام شده از طرف شخص خاطی و عدم مسئولیت از طرف او ارتباط دارد.

با مطرح شدن بحث شکایت از حساب بانکی، طبیعتا صاحب حساب تخلفی را انجام داده است که شاکی قصد طرح دعوا علیه او را دارد.

اما آن چه که در مورد شکایت از حساب بانکی حائز اهمیت می‌باشد، آن است که گاهی اوقات شاکی قصد شکایت از شخصی را دارد، اما جزو شماره حساب، هیچگونه اطلاعاتی از صاحب حساب را ندارد.

در این زمینه ممکن است که فردی از شخص دیگر طلبکار باشد و برای آن که بتواند طلب خود را وصول کند، تنها شماره حساب بانکی بدهکار را دارد.

در این صورت، تنها راه حلی که برای طلبکار وجود دارد، شکایت از طریق شماره حساب بانکی فرد بدهکار است. البته در این زمینه، شاکی باید برای مشخص شدن وضعیت صاحب حساب، استعلام قانونی بگیرد تا بتواند مراحل شکایت در مراجع قضایی را انجام دهد.

در واقع این که بسیاری از افراد مستقیما از طریق حساب بانکی، اقدام به شکایت می‌کنند، به این دلیل است که تنها مشخصاتی که از طرف مقابل دارند، صرفا شماره حساب او است.

طبیعتا اگر فردی مشخصات و نشانی کامل محل سکونت و حتی محل کار طرف مقابل را داشته باشد، از طریق حساب بانکی برای شکایت اقدام نمی‌کند؛ زیرا با در اختیار داشتن نام و مشخصات طرف می‌تواند شکایت خود را در مرجع قضایی مطرح کند.

شکایت از حساب بانکی، مراحل خاصی دارد و شاکی به راحتی نمی‌تواند در این زمینه اقامه دعوا نماید. در وهله اول باید از شماره حساب استعلام بگیرد تا وضعیت و مشخصات او مشخص شود.

گرفتن اطلاعات و مشخصات صاحب حساب بانکی، فرآیند خاص خود را داشته و پروسه نسبتا طولانی دارد. بعد از آن که شاکی از طریق استعلام قانونی، مشخصات صاحب حساب را دریافت کرد، می‌تواند مراحل قانونی شکایت را انجام دهد.

خدمات بانکی آنلاین

شکایت حقوقی از حساب بانکی

شکایت از حساب بانکی می‌تواند جنبه حقوقی داشته باشد. البته ناگفته نماد که اغلب شکایات مطرح شده از صاحب حساب بانکی، زمینه کیفری داشته و شاکی از طریق دادسرا و پلیس فتا موضوع را پیگیری می‌کند.

حال که بحث شکایت حقوقی از حساب بانکی مطرح است، باید به شرایط آن اشاره کرد. در واقع تصور اغلب افراد از طرح دعاوی در این زمینه به وقوع جرم و شکایت کیفری ارتباط دارد.

اگر قصد اقامه دعوا حقوقی از صاحب حساب را دارید، باید موضوع شکایت شما مطالبه وجه باشد. چناچه پولی را به حساب بانکی فردی واریز کردید و شرایط قانونی جرائمی نظیر کلاهبرداری نیز وجود ندارد، در این صورت باید شکایت خود را به دادگاه حقوقی ببرید.

در واقع اگر این موضوع ثابت شود که به اختیار خود به شماره حساب مبلغی را واریز کرده‌اید، صرفا می‌توانید شکایت مطالبه وجه را مطرح کنید.

اما اگر مدارک و مستنداتی داشته باشید که نشان دهد صاحب حساب شما را فریب داده است و از این طریق برای او پولی را واریز کرده باشید، در این صورت به جای شکایت حقوقی، این امکان برایتان فراهم است تا شکایت کیفری از صاحب حساب کنید.

بنابراین اگر صاحب حساب، شما را وادار به واریز پول ننمود یا با استفاده از ترفندهای مختلف اقدام به فریب دادن شما نکرد و صرفا با اختیار خود برای او وجه معینی را واریز کردید، اقامه دعوا حقوقی مطالبه وجه امکان پذیر است.

شکایت کیفری از حساب بانکی

اغلب دعاوی مطرح شده مرتبط با حساب بانکی در مراجع قضایی، جنبه کیفری دارد. البته برای شکایت کیفری از صاحب حساب بانکی، شاکی باید بتواند مدارک و مستندات کافی به دادسرا ارائه دهد تا وقوع جرم در این زمینه ثابت شود.

در واقع اگر شاکی نتواند ثابت کند که به دلیل اغفال صورت گرفته برای صاحب حساب پول واریز کرده است، شکایت کیفری او در دادسرا مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

بنابراین برای آن که بتوانید از صاحب حساب، شکایت کیفری کنید، باید این مسئله برای مرجع قضایی ثابت شود که مورد اغفال قرار گرفتید و به واسطه آن وجه مشخصی را به طرف مقابل داده‌اید.

برای شکایت کیفری از حساب بانکی، کافیست شکواییه تنظیمی را در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت کنید. پرونده شاکی به دادسرا برای رسیدگی فرستاده می‌شود.

آیا شکایت از حساب بانکی به دلیل کلاهبرداری امکان‌پذیر است؟

شکایت کیفری از حساب بانکی شرایط خاص خود را دارد و شاکی صرف این که برای صاحب حساب حساب پول واریز کرده است، نمی‌تواند اقدام به طرح دعوا کیفری نماید.

در این زمینه، ممکن است این سوال مطرح شود که امکان شکایت از حساب بانکی به دلیل کلاهبرداری وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، باید جرم کلاهبرداری و شرایط تحقق آن را مورد بررسی قرار دهیم.

برای شکایت از حساب بانکی به دلیل کلاهبرداری، در وهله اول باید اعمال متقلبانه و فریبانه از سوی صاحب حساب رخ دهد. همچنین مرتکب باید قصد و نیت چنین امری را داشته باشد.

در صورتی که رفتارهای متقلبانه انجام نشده باشد، جرم کلاهبرداری به تبع آن به وقوع نپیوسته است. در واقع اصلی‌ترین رکن برای آن که در شکایت از حساب بانکی بتوان ثابت نمود که شخص یا اشخاصی کلاهبرداری کرده‌اند، آن است که شاکی مدعی فریب اعمال متقلبانه صاحب حساب شود.

اعمال متقلبانه به این معناست که تقلبی بودن وسایل یا هرنوع عملیات خلاف واقع یا حتی عناوین مورد استفاده فرد کلاهبردار به منظور فریب افراد استفاده قرار گیرد که اگر چنین رفتارهایی انجام نشود، شاکی نمی‌تواند از صاحب حساب بانکی به جرم کلاهبرداری شکایت کند.

صرف انجام اعمال متقلبانه نمی‌تواند باعث شود تا شاکی بتواند تا از صاحب حساب بانکی شکایت کیفری کند. در واقع علاوه بر این موضوع باید سوء نیت مرتکب نیز محرز گردد.

فردی که با روش‌های مختلف، طرف مقابل خود را فریب می دهد و با ارائه شماره حساب به او، مبلغی را دریافت می‌کند، باید در این زمینه با قصد فریب و سوء نیت و همراه با آگاهی کامل، قصد بردن مالی را داشته باشد.

در صورت محقق شدن موارد مزبور، کلاهبرداری رخ داده و شرایط برای شکایت از حساب بانکی به دلیل جرم کلاهبرداری فراهم است.

کلاهبرداری می‌تواند به روش سنتی یا به صورت اینترنتی رخ دهد. شکایاتی که از حساب بانکی می‌شود، در اغلب مواقع به دلیل کلاهبرداری اینترنتی است.

در کلاهبرداری سنتی که امروزه در بین کلاهبرداران، چندان رواج ندارد، مرتکب با توسل به وسایل متقلبانه، مال اشخاصی را ببرد. مانند این که فردی اقدام به تاسیس شرکت نموده و با هدف این که اشخاص مختلف را به صورت قانونی به خارج از کشور ببرد، از آن‌ها پولی را دریافت کند.

در این صورت فرد کلاهبردار شماره حسابی را اعلام می‌کند که متقاضیان مبالغی را به آن واریز کنند. اشخاص فریب خورده در نهایت متوجه می‌شوند که قربانی کلاهبرداری شده اند که در این زمینه اقدام به شکایت از حساب بانکی می‌کنند.

شکایت از حساب بانکی به دلیل کلاهبرداری از روش‌های اینترنتی مرسوم‌تر است. در واقع وسایل متقلبآن‌های که کلاهبردار در این روش از آن استفاده می‌کند، متفاوت از کلاهبرداری سنتی است.

بنابراین، شاکی برای آن که بتواند از اطلاعات حساب بانکی و صاحب حساب، به دلیل کلاهبرداری شکایت کند، باید به ادله‌ای استناد کند که نشان‌دهنده وقوع جرم کلاهبرداری باشد.

حساب بانکی

شکایت از حساب بانکی به دلیل برداشت غیر مجاز

یکی از موضوعاتی که به شکایت از حساب بانکی مرتبط است، بحث برداشت غیر مجاز است. این قضیه ممکن است برای بسیاری از افراد رخ داده باشد.

برداشت غیر مجاز وجه یا پول از حساب به معنای آن است که شخصی بدون اینکه اجازه برداشت کردن وجهی از حساب بانکی ما را داشته باشد، اقدام به ارتکاب جرایمی در این حوزه نموده و از حساب پول یا وجهی را به صورت غیر مجاز برداشت کرده باشد.

این موضوع می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد و اگر از حساب بانکی شخصی بدون آن که صاحب حساب مطلع باشد، وجهی معین برداشت شود، امکان شکایت کیفری از حساب بانکی وجود دارد.

سرقت اینترنتی، کلاهبرداری اینترنتی و عمل فیشینگ می‌تواند از جمله دلایل اصلی برداشت غیر مجاز از حساب بانکی دیگران باشد.

در سرقت اینترنتی، مجرم از طریق در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به برداشتن پول از حساب دیگران می‌نماید. در کلاهبرداری اینترنتی نیز فرد کلاهبردار در بستر اینترنت و با اغفال افراد، مالی را حساب آن‌ها برداشت می‌کند.

عمل فیشینگ نیز که یکی از راه‌های مرسوم در بین کلاهبرداران برای برداشت غیر مجاز از حساب بانکی است. در این روش، سایت‌های جعلی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و با ورود به آن‌ها و پرداخت اینترنتی، اطلاعات حساب بانکی سرقت شده و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی انجام می‌شود.

شکایت از حساب بانکی از طریق نام و شماره کارت

ابتدایی‌ترین سوالی که در مورد شکایت از حساب بانکی مطرح می‌شود، این است که از طریق نام و شماره کارت می‌توان علیه صاحب حساب اقامه دعوا کرد؟ در واقع صرف داشتن نام و شماره کارت برای شکایت از حساب بانکی کفایت می‌کند؟

زمانی که به هر دلیلی قصد دارید از فردی شکایت کنید، اما صرفا اطلاعات حساب بانکی او را دارید، قبل از آن که از طریق مرجع قضایی اقدام به شکایت کنید، باید یک سری اقداماتی را انجام دهید.

گاهی اوقات، شاکی برای شکایت خود تنها نام و شماره کارت فرد مورد نظر را دارد و در این صورت باید از وضعیت او استعلام بگیرد.

صرف داشتن نام و شماره کارت نمی‌توان از کسی به لحاظ قانونی شکایت کرد. در واقع این موارد، می‌تواند به شکایت شاکی کمک کند، اما دلایل قانونی برای شکایت نیستند.

برای شکایت از حساب بانکی از طریق نام و مشاوره کارت، می‌بایست در گام نخست، از وضعیت و شرایط صاحب حساب اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای استعلام از مشخصات حساب بانکی، کافیست به بانک دارنده حساب مراجعه کرده و اطلاعات او را دریافت کنید. البته بانک از لحاظ قانونی نمی‌تواند مشخصات صاحبان حساب را به افراد مختلف بدهد؛ مگر آن که شاکی در این زمینه از دادسرا گواهی داشته باشد.

البته می‌توانید در شکواییه، هرگونه اطلاعاتی که از دارنده حساب بانکی دارید را وارد نمایید تا مرجع قضایی در این زمینه استعلام لازم را بگیرد.

شاکی به دلیل آن که مشخصات و نشانی کاملی از متشاکی عنه ندارد، از طریق حساب بانکی او اقدام به طرح دعوا می نماید. در واقع تنها مدرکی که برای شاکی جهت طرح دعوا وجود دارد، صرفا اطلاعات شماره کارت است و مشخصات دیگری از صاحب حساب در اختیار ندارد.

بنابراین می‌توان اینگونه بیان کرد که امکان شکایت از صاحب حساب بانکی از طریق نام و شماره کارت وجود دارد و در صورت وقوع جرم کلاهبرداری و جرائمی از این قبیل، شاکی می‌تواند شکایت خود را از طریق پلیس فتا مورد پیگیری قرار دهد یا مستقیما با تنظیم شکواییه در دادسرا مطرح کند.

اطلاعات حساب بانکی

مراحل شکایت از حساب بانکی

برای شکایت از حساب بانکی باید در ابتدا این موضوع محرز شود که قصد شکایت حقوقی دارید یا کیفری. در واقع اگر با ترفندهای طرف مقابل، مور اغفال قرار گرفتید و به شماره حساب اعلامی، پول واریز کردید، می‌توانید به دلیل جرم کلاهبرداری از حساب بانکی شکایت کیفری نمایید.

اگر کلاهبرداری به روش اینترنتی صورت گرفته باشد، می‌توانید از طریق پلیس فتا، شکایت از حساب بانکی را مطرح کنید. در غیر این صورت، باید اقدام به تنظیم شکواییه و ثبت آن در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای ارجاع به دادسرا انجام دهید.

از آن جهت که شکایت از حساب بانکی در این شرایط، جنبه کیفری دارد، باید روال قانونی مربوط به شکایت کیفری انجام شود.

روند رسیدگی به شکایات از صاحب حساب بانکی، به این صورت است که شاکی باید در وهله اول شکایت خود را در دادسرا مطرح نماید. در واقع دادسرا محل وقوع جرم، صلاحیت رسیدگی به دعوا مطروحه را دارد.

در واقع قبل از آن که شکایت به دادگاه فرستاده شود، باید تحقیقات مقدماتی جرم صورت گیرد. تحقیقات مقدماتی جرائم در دادسرا صورت گرفته و در صورت نیاز، انجام بخشی از تحقیقات جرائم برعهده کلانتری قرار می‌گیرد.

اگر پرونده به پلیس فتا ارجاع داده شود، شاکی به مرجع مربوطه مراجعه می کند تا اطلاعات و تحقیقات دستور داده شده توسط ضابطین دادگستری مربوطه انجام گیرد و پرونده دوباره به دادسرا ارجاع داده شود.

در صورتی که پرونده به یکی از شعبات بازپرسی یا دادیاری فرستاده شود، در این حالت شاکی پس از تحویل شکوائیه از معاونت ارجاع باید به شعبه دادیاری یا بازپرسی مشخص شده مراجعه کند تا پرونده در همان مرجع ثبت شود.

البته ممکن است قبل از ثبت شکایت، دادیار و یا بازپرس دستوراتی برای انجام تحقیقات مقدماتی برای پلیس فتا صادر کند که در این صورت شاکی باید به  پلیس فتا که پرونده در آنجا تشکیل شده است، مراجعه کند و مراحل گزارش شده انجام گیرد تا پرونده به شعبه مزبور دوباره ارجاع داده شود.

تحقیقات مقدماتی در مورد شکایت کیفری مطرح شده، ممکن است که چندین ماه به طول بیانجامد. در صورتی که تحقیقات در دادسرا تکمیل شد، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری صالح فرستاده می‌شود.

مدارکی مانند فیش واریزی می‌تواند دلیلی بر اثبات ادعای شاکی در شکایت از حساب بانکی به شمار رود. اگر شکایت از حساب بانکی به کلاهبرداری اینترنتی مرتبط باشد، تصاویر و یا اسکرین شات مربوط به صحنه وقوع جرم و تبادل ارتباط بین بزده دیده و کلاهبردار، می‌تواند به عنوان اماره قضایی در شکایت مربوطه کارایی داشته باشد.

تنظیم شکواییه برای شکایت از حساب بانکی

در صورتی که قصد دارید با در اختیار داشتن نام و شماره کارت بانکی از صاحب حساب شکایت کیفری کنید، باید در وهله اول در این زمینه شکواییه مرتبط با موضوع دعوا تنظیم نمایید.

برخلاف دعاوی حقوقی که طرح آن‌ها در مراجع قضایی از طریق دادخواست انجام می‌شود، دعاوی کیفری بوسیله شکوائیه مطرح می‌شوند.

ثبت شکواییه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ارائه آن به دادسرا، در واقع اولین و مهم‌ترین قدم در شکایت از حساب بانکی است.

بنابراین اگر تمایل دارید که شکایت شما در اسرع وقت و بدون وجود مشکل خاصی مورد بررسی قرار گیرد، باید بتوانید شکوائیه با رعایت اصول قانونی تهیه و تظیم نمایید.

تنظیم شکوائیه اصولا توسط وکلا و کارشناسان حقوقی صورت می‌گیرد که تنظیم آن را باید برعهده اشخاص متخصص در حوزه حقوق کار قرار دهید.

به همین سبب تهیه و تنظیم شکواییه مرتبط با موضوع شکایت از حساب بانکی را می‌توانید در اختیار سامانه شکایت 24 قرار دهید.

کلاهبرداران حساب بانکی

انتخاب مشاور حقوقی برای شکایت از حساب بانکی

شکایت از طریق مشخصات و اطلاعات حساب بانکی، یکی از راه‌های طرح دعوا علیه اشخاص حقیقی است. در واقع اگر تخلفی از دارنده حساب بانکی رخ دهد، می‌توانید با پیگیری های قانونی از وی شکایت کنید.

به همین جهت، اگر قصد شکایت از حساب بانکی متخلف را دارید، راه حل مناسب برای شما استفاده از خدمات و سرویس‌های متنوع سامانه شکایت 24 است.

در این صورت می‌توانیم شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم و اطلاعات حقوقی لازم را در اختیار شما قرار دهیم. طرح شکایت از دارنده حساب بانکی، نیازمند رعایت یک سری شرایط قانونی است که بدون بهره گیری از کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می‌کند.

ما در این سامانه با داشتن تیمی از وکلای دادگستری مجرب و مطلع و کارشناسان حقوقی آگاه، قادر هستیم تا خدمات مشاوره‌ای در حوزه شکایت از حساب بانکی را در اختیار شما بگذاریم و شما را در تمامی مراحل ثبت شکایت یاری نماییم.

استفاده از خدمات سایت شکایت 24 می‌تواند راهکاری مناسب برای طرح شکایت علیه صاحبان حساب بانکی به شمار رود. این سامانه، آماده خدمت رسانی در ارائه انواع خدمات حقوقی نظیر تنظیم شکوائیه، دادخواست، لوایح دفاعیه و مشاوره‌های تخصصی می‌باشد.

قبل از هر اقدام حقوقی بهتر است از مشاوره‌های تخصصی این سایت که توسط وکلا و کارشناسان مجرب و متخصص انجام می‌شود، استفاده کنید و از راهنمایی‌های مشاوران متخصص در این زمینه بهره مند شوید تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

چرا باید شکایت 24 را انتخاب کنیم؟

یکی از روش‌هایی که می‌توان از طریق آن به اطلاعات حقوقی دست یافت، مشاوره حقوقی است. در واقع از طریق مشاوره حقوقی می‌توان به موضوعات و مسائلی که در مورد آن دچار مشکل شده‌اید، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

اگر تمایل دارید که با وکلا و متخصین حقوقی در ارتباط باشید و از این افراد مشاوره حقوقی دریافت کنید، سامانه شکایت 24 یقینا انتخاب قابل قبولی برای شما بوده و استفاده از خدمات این سامانه می‌تواند مزایا فراوانی داشته باشد.

یکی از این مزیت‌های بهره‌مندی از مشاوره حقوقی سامانه شکایت 24، برخورداری از شرایط مناسب اطلاعات حقوقی است. از طریق مشاوره حقوقی این سامانه می‌توان اطلاعات لازم در مورد نحوه اقامه دعاوی حقوقی و همچنین انجام مراحل لازم در این زمینه را کسب کرد.

مزایا دیگر استفاده از مشاوره حقوقی این سامانه، هزینه‌های بسیار مناسب مشاوره است که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توان اطلاعات حقوقی لازم را در مورد مسائل مختلف کسب کرد.

با توجه به این طرح دعاوی حقوقی از طریق مراجع قانونی، کمی زمانبر و نیازمند رعایت یک سری موارد قانونی است و اصول دادرسی مشخص دارد، که بدون بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می‌کند.

در صورتی که قصد دارید از حساب بانکی شکایت کنید اما در این زمینه با نحوه و مراحل شکایت آشنا نیستند، نگران نباشید؛ زیرا مشاوران و کارشناسان حقوقی ما در کنار شما هستند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در این زمینه اقدام به طرح شکایت نمایید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    از حساب یک نفر پول سرقت شده و به حساب من واریز شده.پلیس فتا به من گفت تو کاری نباید انجام بدی با دستور قضایی پول یه حساب شخص برگردونده میشه خواستم بدونم این مراحل چقدر طول میکشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا