شکایت از ادارات / سازمان ها

شکایت از بانک سپه چگونه است؟

به احتمال فراوان برای امور مالی خود به بانک‌هایی مانند بانک سپه مراجعه کرده‌اید و ممکن است که به دلایل مختلف قصد شکایت از بانک‌ها را داشته باشید. در خصوص شکایت از بانک، تفاوتی بین بانک‌های دولتی و خصوصی نمی‌کند و رسیدگی به آن در مراجع صالح انجام می‌شود.

تخلفاتی که در امور بانکی رخ می‌دهد، ممکن است که مرتبط با جرائم اقتصادی مانند پولشویی و مواردی از این دسته باشد و به همین جهت در این زمینه، مراجع قضایی کیفری ورود پیدا می‌کنند.

البته شکایت از بانک‌ها، ابتدا توسط مدیریت شعبه و شعبات مرکزی انجام می‌شود و در صورتی که تخلف صورت گرفته جنبه حقوقی یا کیفری داشته باشد، مرجع قضایی اقدام به رسیدگی می‌نماید.

بانک‌ها در قبال خدماتی که به مردم می‌دهند، ممکن است که رفتاری را انجام دهند که موجبات نارضایتی مشتریان را به وجود آورند. در این صورت شهروندان برای آنکه به حق خود در این زمینه برسند، باید تخلفات از جانب بانک‌ها را پیگیری کنند.

طبق آمارهای منتشر شده، بانک‌ها جز آن دسته از مراجعی هستند که مردم چندان رضایت کافی از عملکرد و نحوه خدمات‌دهی آن‌ها ندارند و همین امر سبب شده است تا میزان شکایات و اعتراضات از آن‌ها افزایش پیدا کند.

عمده شکایات در این زمینه به بحث وام بانکی و اخذ سودهای کلان مرتبط است. در واقع نظام بانکی کشور ما به این صورت است که قاعده خاصی در مورد نرخ سود وجود ندارد و موسسات مالی و بانک‌ها، هرکدام درصد شود مشخصی در قبال ارائه وام دارند.

گاهی اوقات مشاهده شده است که تخلفات در یک بانک از سوی کارمندان آن رخ می‌دهد و مشتری قصد دارد از کل مجموعه بانک شکایت کند.

یکی از بانک‌هایی که ممکن است طرف شکایت مردم قرار گیرد، بانک سپه است. به همین مناسبت در این مقاله قصد داریم که به بررسی شکایت از بانک سپه، روش‌های قانونی، مراحل شکایت و همچنین مراجعی که به اینگونه شکایات رسیدگی می‌کنند، بپردازیم.

معرفی بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین بانک ایران است که قدمت چندین ساله دارد.

این بانک دولتی محسوب شده و سهام آن در اختیار دولت می‌باشد. بانک سپه در تمامی نقاط کشور دارای چندین شعبه است که در امور مختلف به شهروندان خدمات دهی می‌کند.

بانک سپه در خارج از کشور نیز دارای چندین شعبه است و به نوعی در عرصه بین الملی فعالیت می‌کند. بانک سپه در کشورهایی نظیر فرانسه، انگلستان، ایتالیا، آلمان دارای شعبه است و خدمات بین بانکی بین ایران و این کشورها را پوشش می‌دهد.

از این حیث بانک سپه در جایگاه ارزنده و بالایی قرار دارد و اعتبار چندین ساله آن سبب شده است تا بتواند در جوامع بین الملل نیز ارائه خدمات کند.

تاسیس این بانک به سال 1304 برمی‌گردد و اولین شعبه آن در شهر رشت تاسیس شد. در حال حاضر بانک سپه دارای 1800 شعبه در سراسر کشور و نزدیک به 3 هزار دستگاه خودپرداز دارد.

در واقع می‌توان گفت که قدمت این بانک نزدیک به یک قرن می‌شود و به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور، توانسته است اعتماد عمومی را به خود جلب کند.

در عرصه بین الملل از خدمات مهم بانک سپه می‌توان به انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، تایید اعتبارات، صدور ضمانت نامه ارزی و غیره اشاره کرد.

تابلوی بانک سپه

چرا باید از بانک سپه شکایت کرد؟

در صورتی که در بانک سپه حساب داشته باشید، ممکن است که برای انجام امور روزانه خود به یکی از شعبات بانک سپه مراجعه کرده باشید.

در این صورت اگر تخلفی را در این زمینه مشاهده کنید، به فکر پیگیری قانونی می‌افتید. در این صورت باید اقدامات لازم جهت طرح شکایت را انجام دهید.

در پاسخ به این سوال که چرا باید از بانک شکایت کرد، می‌توان گفت که تخلفات در امور مالی و همچنین اموری که در حیطه وظایف بانک‌ها می‌باشد، باید مورد پیگیری قرار گیرد.

به طور مثال اگر یکی از شعبات بانک سپه، اقدام به دریافت وام کرده باشد اما بیشتر از آنچه که در قرارداد ذکر شده است، از مشتریان سود دریافت کند، می‌تواند طرفیت شکایت قرار گیرد. البته این موضوع صرفا در مورد بانک سپه مطرح نیست و شاهد دریافت سود بیشتر از میزان قانونی از طرف بانک‌های دیگر نیز هستیم.

بانکی که به درستی وظایف قانونی خود را انجام ندهد و خدمات مناسب در حوزه بانکی را در اختیار مردم قرار ندهد، طبیعتا مورد شکایت قرار می‌گیرد.

قرارداد بانکی که برای خدمات مالی بین مشتری و بانک بسته می‌شود، اعتبار قانونی دارد و بانک نمی‌تواند اقدام به سوء استفاده کند و سود بیشتری از آن چه که در قرارداد ذکر شده است، از مشتریان اخذ نماید.

تخلفات در حوزه امور مالی و اقتصادی که می‌تواند به بانک‌ها نیز ارتباط داشته باشد، بسیار متعدد هستند و صرفا به یک سری موضوعات محدود نمی‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اغلب شکایت از بانک‌ها از جمله بانک سپه، به خدمات وام دهی ارتباط دارد. با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی فعلی در جامعه ما، بانک سپه مانند سایر بانک‌های دیگر با کمبود بودجه مواجه شده است، اما نمی‌توان این موضوع را برای طرح شکایت از طرف مردم موجه دانست.

عدم رعایت قوانین و مقررات توسط شعب مختلف بانک سپه و همچنین تخلفاتی از سوی مدیرعامل بانک، موجبات شکایت را فراهم می‌کند.

تخلفات بانک سپه و شکایت از آن

تخلفات بانک سپه در اغلب مواقع به امور مالی و اقتصادی ارتباط دارد و همچنین می‌تواند زمینه مجرمانه داشته باشد.

در واقع می‌توان گفت که عمده تخلفات در این زمینه به بحث اعطاء تسهیلات مرتبط است. با توجه به این که ضوابط تسهیلات تمامی بانک‌ها اعم از خصوص و دولتی، از طرف بانک مرکزی تعیین می‌شود، نقض مقررات مربوطه از طرف بانک سپه می‌تواند زمینه ساز شکایت از آن‌ها شود.

تخلفات رایج در حوزه تسهیلات بانکی که ممکن است از سوی شعبات مختلف بانک سپه رخ دهد، به شرح زیر است:

  • اعطا تسهیلات با شرایط مناسب به بدهکاران بانکی
  • عدم اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات طبق معیارهای تعیین شده
  • عدم افتتاح حساب مشترک در عقود مشارکتی
  • عدم اخذ تضامین قانونی از متقاضیان تسهیلات بانکی
  • تعیین سود قطعی در عقود مشارکتی
  • مسدود کردن بخشی از تسهیلات اعطایی
  • دریافت سود بیشتر از نرخ مصوب توسط بانک
  • عدم ارائه نسخه قرارداد تسهیلاتی مربوط به دریافت کننده تسهیلات و ضامن
  • عدم رعایت ضوابط ابلاغی بانک مرکزی

موضوع بسیار مهمی که در مورد شکایت از بانک سپه مطرح است، بحث عدم رعایت ضوابط ابلاغ شده از طرف بانک مرکزی است. بخشنامه‌هایی که بانک مرکزی در خصوص اعطا تسهیلات ارائه می‌کند، کلیه بانک‌ها و حتی موسسات مالی موظف به اجرای آن هستند.

در این صورت اگر به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کردید و تسهیلاتی که مطابق با مقررات و ضوابط تعیین شده به شما اعطاء نشود، می‌توانید این مسئله را از طریق بانک مرکزی پیگیری کنید.

لوگوی بانک سپه

برای شکایت از بانک سپه به کجا می‌توان مراجعه کرد؟

بعد از آشنایی با تخلفات رایج بانک سپه، ممکن است این سوال مطرح شود که برای شکایت از بانک باید به کدام مراجع مراجعه کرد؟ کدام مراجع صلاحیت قانونی رسیدگی به شکایت از بانک سپه را دارند؟

به طور کلی، برای شکایت از بانک سپه، مشتریان می‌توانند روش‌های مختلفی را در پیش بگیرند. در واقع روش‌های متداول شکایت از بانک سپه شامل مراجعه به بانک مرکزی، پیگیری شکایت از طریق مرجع قضایی و همچنین مراجعه به شعبه مرکزی بانک سپه در استان مربوطه است.

شکایت از بانک سپه با مراجعه به بانک مرکزی

یکی از راه‌های قانونی برای طرح دعوا علیه بانک سپه، مراجعه به بانک مرکزی است. در صورتی که در ارائه تسهیلات بانکی، کوتاهی از طرف شعب بانک سپه رخ دهد، می‌توانید از طریق بانک مرکزی پیگیری نمایید.

در این زمینه می‌توانید به صورت حضوری به بانک مرکزی مراجعه کرده و شکایت خود را به ثبت برسانید. همچنین در صورتی که تمایل به ثبت شکایت حضوری ندارید، این امکان فراهم است که از طریق وب سایت بانک مرکزی و همچنین سامانه‌های طراحی شده، تخلفات بانک را گزارش دهید.

در این خصوص، سامانه ای با عنوان پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی بانک مرکزی وجود دارد و مشتریان بانک می‌توانند هرگونه شکایت و اعتراضی از نحوه عملکرد بانک سپه دارند در این سامانه مطرح کنند تا اقدامات قانونی برای رسیدگی به شکایات ثبت شده انجام شود.

زمانی که شکایت شما در بانک مرکزی ثبت می‌شود، واحد مربوطه اقدام به بررسی شکایت نموده و تیم تحقیقاتی فرآیند رسیدگی به شکایت را آغاز می‌نمایند.

در صورت احراز تخلف، تذکر کتبی به شعبه مربوطه داده می‌شود. اگر شعبه بانک به تذکراتی که از طرف بانک مرکزی ارائه شده است، توجهی نداشته باشد، امکان عزل رئیس شعبه وجود دارد و همچنین کارکنانی که در انجام تخلف، مشارکت داشته‌اند، توبیخ اداری شده و فعالیت کاری آن‌ها برای مدت مشخص تعلیق می‌شود.

لازم به ذکر است که اگر شکایت ثبت شده توسط مشتریان خارج از وظایف و صلاحیت بانک‌ها بوده و جنبه حقوقی یا کیفری داشته باشد، شکایت مربوطه به مرجع قضایی صالح ارجاع داده می‌شود.

شعبه بانک سپه

پیگیری شکایت از بانک سپه از طریق دادگاه

امکان پیگیری شکایت از بانک سپه از طریق دادگاه وجود دارد و در این صورت اگر موضوع شکایت جنبه حقوقی داشته باشد (مانند نقض مفاد قرارداد بانکی) رسیدگی به پرونده در دادگاه عمومی حقوقی صورت می‌گیرد.

یکی از دعاوی مطرح شده علیه بانک‌ها از جمله بانک سپه در دادگاه حقوقی، بحث نقض مقررات و ضوابط تعیین شده در قراردادهای بانکی است.

به طور مثال، مشتری با بانک اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت مدنی نموده و بعد از گذشت مدتی، شعبه مربوطه به تعهدات خود عمل نکرده و زمینه اختلاف بین طرفین را به وجود می‌آورد.

در قرارداد بانکی که به طور معمول بانک‌ها موظف به ارائه تسهیلات مربوطه هستند، در این زمینه به تعهدات قرارداد عمل نکرده و در نهایت طرف مقابل قرارداد برای احقاق حقوق خود برای ثبت شکایت از طریق دادگاه اقدام می‌کند.

به موجب ماده 7 قانون تسهیل اعطای تسهیلات بانکی، کلیه قراردادهایی که بین بانک و مشتری منعقد می‌شود، در حکم سند رسمی است.

از آن جهت که اسناد رسمی در محاکم دادگستری اعتبار دارند، شاکی می‌تواند به استناد قرارداد منعقده، شکایت خود را از بانک سپه مطرح کند.

در چنین شرایطی که بانک سپه به مفاد قرارداد پایبند نبوده، خساراتی به طرف مقابل وارد می‌نماید که مشتری یا همان متقاضی دریافت تسهیلات، این حق را دارد تا دادخواست مطالبه خسارت به دادگاه بدهد.

همچنین اگر بانک موظف به پرداخت خسارت باشد، ارائه دادخواست خسارت تاخیر تادیه نیز از طرف شاکی به دادگاه صورت می‌گیرد.

فرآیند قانونی شکایت از بانک سپه

در بررسی شکایات مردمی از بانک سپه، می‌توان به این موضوع پی برد که تخلفات بیشتر در زمینه تسهیلاتی است که بانک طی قراردادی که با مشتری بسته است، رخ می‌دهد.

در واقع مشتری با قراردادی که با بانک بسته است، مبلغی مشخص وام گرفته و خانه او در رهن بانک می‌باشد. در این صورت بعد از تسویه کامل وام، بانک به مشتری صراحتا اعلام کرده است که باید مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده و همچنین جریمه دیرکرد پرداخت اقساط بانک بپردازد. در صورتی که این موارد در قرارداد ذکر نشده است.

در هر صورت اگر قصد شکایت از بانک سپه را دارید، ابتدا این موضوع را از طریق شعب مرکزی بانک پیگیری کنید. اگر در این زمینه نتیجه قابل قبولی را کسب نکردید، موضوع مطرح شده را در سامانه بانک مرکزی ثبت کنید. در نهایت بعد از انجام این مراحل، در صورتی که شکایت شما نتیجه قابل قبولی نداشت، از طریق مرجع قضایی اقدام کنید.

بسیاری از شکایات مطرح شده از بانک‌ها نیازی به تشکیل پرونده در مرجع قضایی ندارد و با پیگیری‌های لازم از طریق بانک مرکزی قابل حل و فصل است.

برخی از شعب بانک‌ها تخلفات صورت گرفته را برعهده نمی‌گیرند و در چنین شرایطی، بهتر است که ثبت شکایت در مرجع قضایی انجام شود.

نماد بانک سپه

ارائه مشاوره حقوقی برای شکایت از بانک سپه توسط وکلا متخصص امور بانکی

طرح شکایت از شعب بانک سپه که مرتکب تخلفاتی می‌شوند، در مراجع ذی‌صلاح مستلزم برخورداری از دانش و اطلاعات حقوقی است که اگر مراحل اقامه دعوا طبق اصول و تشریفات مشخص شده در قانون انجام نشود، مراجع قضایی، ترتیب اثر خاصی به شکایت مطروحه نمی‌دهند.

برای آن که بتوانید از بانک سپه به شکل مناسبی شکایت کنید، بهتر است اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. به همین سبب، بهترین گزینه برای آن که بتوانید در ارتباط با شکایت از بانک به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشید، استفاده از خدمات سامانه شکایت 24 است.

در این شرایط، شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. طرح شکایت از بانک های دولتی مانند بانک سپه، بدون بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران مجرب حقوقی، عملا روند رسیدگی را دشوار می‌کند.

شکایت 24 با داشتن تیمی از کارشناسان مجرب و آگاه، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه دعاوی بانکی است و در تمامی مراحل ثبت شکایت متقاضیان را راهنمایی می‌کند.

مشاوره‌های حقوقی این سامانه، به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه می‌شود که می‌تواند برای موکلین مزیت‌های فراوانی داشته باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهره‌مندی از مشاوره حقوقی شکایت 24 چه مزایایی دارد؟

برای دریافت مشاوره حقوقی در مورد نحوه شکایت از بانک سپه، در وهله اول جستجو ساده در سایت انجام دهید و با مجموعه‌ها و سامانه‌های حقوقی گوناگونی آشنا خواهید شد.

اگر تمایل دارید که با وکلا و متخصین حقوقی در امور بانکی در ارتباط باشید و از این افراد مشاوره حقوقی دریافت کنید، سامانه شکایت 24، یقینا انتخاب قابل قبولی برای شما خواهد بود.

مشاوره‌های حقوقی این سامانه، مزیت‌های فراوانی دارد که یکی از آن‌ها برخورداری از شرایط مناسب اطلاعات حقوقی است. از طریق مشاوره حقوقی این سامانه، می‌توان اطلاعات لازم در مورد نحوه طرح شکایت قانونی از بانک و همچنین انجام مراحل لازم در این زمینه را کسب کرد.

مزایا دیگر استفاده از مشاوره حقوقی شکایت 24، هزینه‌های بسیار مناسب مشاوره است که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توان اطلاعات حقوقی لازم را در مورد مسائل مختلف کسب کرد.

این سامانه، همواره شرایط و اوضاع مالی موکلین را در نظر دارد و با داشتن کمترین نرخ آماده خدمات رسانی در مورد مشاوره حقوقی تلفنی است.

خوشبختانه افرادی که از مشاوره حقوقی مجموعه ما استفاده کرده‌اند، از کیفیت و هرینه مشاوره رضایت کافی داشته‌اند و همین موضوع سبب شده است که بهترین خدمات و امکانات حقوقی را در اختیار موکلین قرار دهیم.

در مورد نحوه شکایت از بانک سپه و دلایل موثر در طرح شکایت، در متن مقاله توضیحاتی ارائه شد اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۶۴ رای

‫82 دیدگاه ها

  1. سلام سال پیش رفت بانک سپه بابت وام بهم گفتن اگه حسابت کار کن ۲۰۰میلیون بهت میدیم بعد دو ماه رفتم بهم گفتن دیگه به این حساب وام نمیدیم دستور از بالاست باید یه حساب دیگه باز کنیددرست ۳تا حساب باز کردم آخر گفتن مدارک بیار دوتا ضامن کسر از حقوق بردم بابت ۱۶۰میلیون ۲۳ درصد برج یازده مدارک کامل کردم هر روز بهم گفتن فردا امروز هم رفتم گفتن جلوش بسته شد موند بعد عید کسی هم نیست جواب این نفهم هارو بده حساب میکردم اگر اون پول هارو به سود میزاشتم ۷۰میلیون سود میداد

  2. صد سال از تأسیس بانک سپه میگذرد صد سال از خیانت کردن آن به مردم میگذرد
    بخدا تهمت نیست افترا نیست چندین و چند شعبه بانک سپه رفتم چون نظامی هستم چندین شهر رفتم بدترین بد برخورد ترین کارمندان بانک سپه هستن سرمایه اولیه و الان از ما نظامیان هستش دریغ از یک ولم برای این قشر زحمت کش..همه وامها نصیب خودشان میشه! زندگی کارمندان بانک سپه را ببینید زندگی یک نظامی ببینید خدمت یک کارمند بانک را ببینید خدمت یک نظامی ببینید..اون کجا ؟ این کجا

  3. بانک سپه با فریب مشتری رو جذب میکنه ولی فقط برای آشناهای خودشون کار راه میندازن بانک سپه در فارسان واقع در چهارمحال الان دوماهه مدارک و ضامننین بردم میگن وام نیست ولی افرادی بودن که با سفارش دیگران اومدن گرفتن بردن

    1. بانک سپه شعبه انصار سابق (ولایت)شهرستان رزن استان همدان یکی از بدترین مدیران را در اختیار دارد که موقع حرف زدن با مشتری به سقف نگاه میکند خیلی دیوث بخدا

    2. وای برای ماهم همین شد خیلبییی دزدن موقع دادن وام گفتن سایت بسته خدا لعنتشون کنه فقط الکی پول رو خوابوندیم کلا متضرر شدیم

  4. بانک سپه بدترین بانکه که اصلا نه طبق قانون بانک مرکزی عمل میکنه نه طبق قرارداد بامشتری
    من از این بانک وام مسکن روستایی گرفتم که ۳نفر ضامن زنجیره‌ای بودیم،که یکی کامل گرفته ویکی بعداز تشکیل پرونده انصراف داده منم ۲۰تومن گرفتم بقیه‌شو بهم ندادن چون اون که گرفته ۶ماه دیر رفته برا قسط بندی،وبرای ۶ماه ۱۰ملیون دیرکرد زدن وحساب ۳نفرهم بستن والان اومده میخاد پرداخت کنه بانک قبول نمیکنه‌ومیگن باید دوباره باید ضامن بیارید،یکی که میگه من وام نگرفتم ضامن براچی بیارم یکی هم که گرفته میگه براچی بیارم من دیگه گرفتم،این وسط من نه خونه ساختم نه وام بهم دادن،حسابامو بستن ماشینم که تنها راه درآمدم بودو توقیف کردن

  5. سلام بنده وام ازدواج داشتم از بانک سپه که بعلت نداشتن ضامن چون در روستاهای مرز زابل هستیم دسترسی به ضامن نداشتیم اقدام به فروش وام در قبال مبلغی نمودیم و از شخصی که وام رو خریده بود تعهد محضری گرفتم بابت اینکه متعهد شدند تمام اقساط وام رو بپردازند و الان با گذشت یک سال و نیم از واریز وام بانک زنگ زدن و گفتن هیچ قسطی پرداخت نشده و تمام حساب‌های من و همسرم رو بستند و وقتی به بانک مراجعه کردم ریس بانک مدعی شدند که تمام ضامنین قلابی بودند که شخص خریدار وام شما آوردند و به بانک معرفی کردند اولا مگر بانک بقالی است که ضامن قلابی برد مگر استهلام از ضامن نمی‌گیرند اگر ریس بانک ساخته نبوده و جالب اینجاست که ریس بانک گفتند ایشان وام ۳۰ نفر دیگر رو خریدند و برای همه ضامن قلابی به بانک معرفی کرده ما خواهشمندیم که بازرسی بانک سپه ورود کند و این موضوع رو پیگیر بشند چون خود بانک در این موضوع کلاهبرداری ساخته بوده و این بانک سپه شعبه مرکزی زابل می باشد ۰۹۳۶۲۱۶۷۹۳۴

    1. احتمالا توی بانک آشنا داشتن….برو دفاتر خدمات قضایی یه شکایت بنویس…حتما پیگیر باش

  6. قانون جابجایی پول از مبلغی بیشتر بانک ها را مجاز به پرداخت نکردن پول مردم به خودشان کرده.و بانک ها با بهانه های بیشمار سعی در پرداخت نکرد پول مردم دارند.من باخانواده خواهر و برادرانم بخشی از ملک خود را به فروش گذاشتیم و پولش را به حساب اینجانب واریز تا مشکل پدر که ایشان هم سهمی از فروش را داشتن برطرف نماییم.با حضور در بانک سپه مشهد شعبه خیابان راهنمایی نبش راهنمایی ۱۳ و با داشتن مبایعنامه و صلح نامه که در هر کدام شماره پرونده دادگاه که پدر را محکوم به پرداخت خسارت کرده بود قصد جابجایی پول داشتم که متاسفانه رئیس شعبه حضور نداشت و مسؤول جانشین با کار شکنی وتفره رفتن از انجام وظیفه وقت و پول بنده را مالک گردید.به معنای واقعی،متاسفم برای چنین اشخاص وقانون گذارانی که دست بانک ها را برای دزدی مال مردم باز گذاشته اند.

  7. سلام توروخدایکاری کنید تاماهم بتونیم این ودیعه مسکن وبگیریم وبتونم یه خونه بگیریم خداوکیلی چراکمکمون نمیکنیدلطفاکمکم کنید یکاری کنی ازاین بانک وام بگیریم ممنون میشم…

    1. کارتم مفقود شده به بانک مراجعه کردم وتقاضا کارت مجدد کردم کارت
      کردم در فیش مربوط شماره کارت مفقودی نوشته وتیک مربوط به صدور کارت مجدد بدون تغییر شماره کارت زد اما کارت
      مربوط به بانک انصارسابق با موجودی صفر به علت شخصی بانک ترک کردم فردا دوباره تقاضا مجدد باهمان شماره سابق ولی دوباره کارت دیگه صادر شده این عدم توجه به در خواست ارباب رجوع باعث بهم‌ریختن حساب کتاب وبرنامه ریزی ها م شد و

  8. چرا بانک سپه خود سرانه حسابهای قدیمی و اعتبار اشخاص حقیقی را از شعب حذف کرده نمیتوان حساب جاری و یا حساب غیر قابل انتقال قدیمی خود را فعال کرد؟
    مگر این بانک برای ما حساب باز کرده که خودسرانه و تروریستی حساب ما را حذف کرده شعبه شهر نمیتواند فعال کند؟!!!….

  9. باسلام اینجانب مسلم طاهری درمورخ برج یازده هزاروچهارصدویک دربانک سپه شعبه مرکزی خمینی شهربرای وام فرزندمراجعه وتشکیل پرونده کامل داده وگفته شدبرویدتاپیامک برایتان ارسال گرددحدودچهارماه که پیامک نیامدهیچ بعدکارمندمربوطه ازمن کدملی خواست واردسیستم میشودومیگویدبرومدارکت رابیاورگفتم مدارک راپارسال برج یازده تحویل دادم به کمک یک کارمنددیگرپرونده راپیداکرده وگفته میشودوام شمابرج یک آماده شده درصورتی که تابرج سه هم به بانک مربوطه مراجعه مینمودم وفقط حرف ازپیامک میزدندوبه ماگفتن بروضامن بیارتاامضابزندووامت راواریزکنیم ضامن هم امضازدوبرگه سررسیداقساط راجلوی مامیگذاردبدون حتی یک ماه تنفس ووام هم آزادنشده بودماهم گفتیم حالاکه وام تنفس نداره وآزادهم نشده وام رانمیخواهیم رئیس شعبه مربوطه گفت بنویس وامضاواثرانگشت بزن نوشتیم وخودرئیس هم امضازدوبرگه هم موجودمیباشدودوباره کارمندان مربوطه به ماگفتن برای مادردسرمیشودوحق بچه است حتی دونفرهم درب منزل مافرستادندبااین حساب نه تنهاوام ندادندبلکه کارت ماراهم مسدودکردن ومبلغ یک میلیون ودویست هزارتومان هم ازشعبه دیگرازمامسدودکردندبه خاطر کسراقساط نداده حتی بازرسی اصفهان هم یک اظهارنامه برای ماارسال کردومبلغ هفتادوهفت هزارتومان پول اظهارنامه راهم ازحساب مابرداشت نمودوبعدازگذشت هفت ماه به جای وام فرزندآوری وتذکربه کارمندان مربوطه وام ماابطال گردیدوسه باربه شعبه مربوطه برای گرفتن مدارک مراجعه نمودم که گفته شدمدارک شمابازرسی اصفهان است برواونجابگیروازبازرسی هم برایمان پیام آمده که وام شماابطال ومدارک من وضامن تحویل داده شددرصورتی که امروزمورخ سیزده شش هزاروچهارصددوهم به همراه زن وبچه مراجعه نمودم ومدارک مارانمیدهندیااحتمال داره دوباره گم کردن یاکلا نمخواهندمدارک وسفته های مارابدهند

  10. با سلام دیروز حدود ساعت ۹صبح به شبعه بانک محترم سپه شبعه ممتاز سرافراز برای جابجای وجه از کارت بانکی سپه به یک حساب در بانک دیگری داشتم
    با داشتن ووکالت رسمی وقانونی وتایید شده قبول نکردند وراهنمایی فرمودند از بانک سپه ای که کارت صادره شده است اقدام شود
    بنده قانع نشدم خواستم از طریق این شبکه رسیدگی شود

    1. بله دقیقا صحیح مفرمایید.بنده پنچ شنبه ساعت نه صبح به شعبه بانک سپه مشهد خیابان راهنمایی نبش راهنمایی ۱۳ مراجع کردم و قصد جابجایی مبلغی به حساب شاکی پدرم را داشتم که با مبایعه نامه و صلح نامه که در هر کدام دارای شماره حکم صادره از دادگاه در آن ها قید گردیده بود را داشتم .که ریس بانک حضور نداشت و معاون ایشان با بدترین حالت ممکن از انجام وظیفه تفره رفته و مرا به بانکی که حساب باز کرده بودم ارجاع داد بنده با حضور در بانک دیگری که شعبه کفایی مشهد بود با حکم دادگاه چک بین بانکی گرفتم با کلی اتلاف وقت در بانک اول.این قانون به بعضی اشخاص حق تصمیم گیری شخصی و اتلاف وقت مردم و پر کردن جیب بانک هاس.کا انشاالله با برسی جدید و توبیخ متخلفین مجموعه بانک داری .برای مردم ارزش قاىل شوند.

  11. با سلام…
    بازرس ویژه بفرستین پرونده یکی از کارمندهای متخلف بانک سپه شهرستان سقز رو به اسم ف_ صنیعی که به تازگی بازنشست شده رو دقیق بررسی کنن تا متوجه بشن چه جوری موفق به دزدی از شعبه شده… ایشون قراره به زودی از ایران خارج بشه و تویه یکی از کشورهای اروپایی سرمایه گذاری کنه…

  12. بازرس ویژه بفرستین پرونده یکی از کارمندایه متخلف بانک سپه شهرستان سقز رو به اسم ف_صنیعی رو بررسی کنن… ایشون به تازگی بازنشست شده… اگه ذره بینی پروندشو موشکافی کنید متوجه میشید که این آقای محترم با شگرد خاصی که داشت چقدر پول به جیب زده تویه اون مدت کاریش و تصمیم داره بزودی در یک کشور اروپایی سرمایه گذاری کنه و از این ایران خارج بشه…

  13. با سلام اینجانب مسلم طاهری ازبرج یازده هزاروچهارصدیک برای وام فرزندآوری به بانک سپه مرکزی خمینی شهرمراجعه نمودم وکلیه مدارک خودوضامن راهم به همراه سفته تحویل داده وبه ماگفته شدبرویدتاپیامک برایتان ارسال شودباگذشت چندین ماه وچندین بارکه به همراه ضامنین به بانک مراجعه نمودم تنهاحرفی که کارمندمربوطه میزدمیگفت فقط پیامک حتی یک بارهم نگاه سیستم نکردببینه مشکل کجاست بااین حساب آخربرج سه مراجعه نمودم واینباریکی ازکارمندان ازماشماره ملی خواست وجوابی که من داده شدگفت برومدارک بچه ضامن وسفته وکپی هارابیارتاتشکیل پرونده دهیم برگشتم گفتم من مدارک راکامل برج یازده پارسال تحویل داده ام وتوسط یکی دیگرشروع به گشتن کردندتاپرونده پیداشدوگفته میشودکه وام شمابرج یک آماده شده گفتم من که چندین بارخودم وچندین بارضامن مراجعه نمودوحرف ازپیامک میزدیدحداقل یکبارسری به سیستم میزدیدوبه ماگفتن برویکی ازضامن هارابیاور تافرداوام آزادشودفردای آنروزضامن مراجعه نمودوامضازدودوباره به بانک مراجعه نمودم وبرگه سررسیداقساط راکه تاریخ شروع آن ازبرج چهاربوده راتحویل من دادن درصورتی که نه وام آزادشدونه تنفس شیش ماهه دادن وبه ماگفته شدمبلغ سیصدهزارتومان برای کارمزدواریزکنیدواریزکردیم ودوباره وام آزادنشدوماهم قیدوام رازدیم وسیصدهزاررابرداشت کردیم وشعبه ازمامبلغ شیصدوده هزارتومان ازشعبه دیگربرداشت نمودن طبق کدام قانون وحکمی چنین حقی رادارن که ازحسابی دیگربدونه مجوزکه ضامن بودم نه بدهکارازشعبه دیگربرداشت کنند حتی گفتیم وام نمیخاهیم مدارک ضامن رابده گفت خودش بیادبگیره فرداکه ضامن هم برای مدارک مراجعه نمودمدارک رابه خودش هم ندادندوباعصبانیت بانک مربوطه راترک کرد

  14. اینجانب مسلم طاهری درمورخ برج یازده هزاروچهارصدیک به بانک سپه شعبه مرکزی خمینی شهربه همراه مدارک وضامنین برای وام فرزندآوری مراجعه نمودم ومدارک راتمام وکمال تحویل داده وبه ماگفته شدبرویدتاپیامک برای شمابیایدبااین حساب چندین باردربرج یک ودو وسه به همراه ضامن به بانک مربوطه مراجعه وتنهاحرفی که میزدند میگفتن هرموقع پیامک ارسال شدبرایتان تااینکه آخرای برج سه دوباره مراجعه نمودم وکارمندمربوطه ازمن شماره ملی خواست وواردسیستم شدوگفت برومدارک بچه وضامنین رابیارتاتشکیل پرونده بدهیم گفتم برج یازده هزاروچهارصدیک همه راتحویل دادم بااین حساب به کمک یکی دیگر ازکارمندان پرونده راپیداکرده وگفته میشودوام شمابرج یک آماده شده گفتم من که برج سه هم مراجعه نمودم وحرف ازپیامک میزدید درصورتی که حتی یکبارهم واردسیستم نشدیدبااین حساب به ماگفتن یکی ازضامنین فردابیادتاوام راواریزکنیم فرداکه ضامن مراجعه وامضانمودوام بازهم آزادنشددوباره مراجعه نمودم وگفتن آن ضامن هم بیایدوجالب اینجاست سوداقساط راپیشاپیش برداشت وتاریخ سررسیداقساط راهم ازبرج چهارزدن درصورتی که وام فرزندآوری شش ماه تنفس داردبااین حساب که پنج ماه رفت وآمددیگرخسته وقیدوام رازده به خاطراینکه بدونه اجازه ازحساب بانک درشعبه دیگرپول ازاینجانب برداشت نمودن وتمام اخباردرموردوام فرزندآوری دروغی بیش نیست

  15. بانک و خدمات و کارمندان افتضاح هستند.در بحث شکایت از بانک فقط شکایت های مربوط به مسائل بانکی وجود دارد و هیچ جایی برای شکایت از کارمند و مشکلات شعب وجود نداره.پس مشخص کلا رسیدگی در این زمینه نیست اگر نه برای نظارت بر روی شعب و رفتار کارمندان هم درگاهی وجود داشت.

  16. سلام جالبه ولی بنده که کارمندش هستم می‌خوام از ادارات شکایت کنم بازرسی وقتی پیامکی میخواد برای ثبت شکایت بفرسته دیگه تمام خاموشه صدساعت هم بایستی خبری از انجامش نیست

  17. باسلام به خداوندی خدا قسم بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱قسط بانک انصار وابسته به بانک سپه بوده را پرداخت نمودم ولی الان حدود سه ماه می شود قسطاز حساب بنده کسر گردیده ولی از قسط کسر نشده حالا این پول حدود یک میلیون تومان می باشد معلوم نیست کجا رفته به بانک مراجعه کرده می گوید با شماره تیکت ۷۶۴۵۵۱ نامه نگاری کرده ولی هنوز تا هنوزه پاسخی دریافت نشده خواهشمند هستم رسیدگی نماید با تشکر

    1. بدترین بانک ایران بانک سپه است انصارسابق من پونزده سال حسابم توی انصار بود همیشه هم راضی بودم ازوقتی ادغام شدن واسه کارت مفقودی رفتم که کارت جدید بگیرم گفت سیستم قطعه خداشاهده به جون دخترام جلو چشم خودم کار بیست نفرو انجام داد دوباره من گفتم بهش گفت قطعه شما بشینید خیلی کارمندهاش عوضی بودن بانک سپه شهرستان الشتر استان لرستان ای کاش یکی به تخلفات اینا رسیدگی میکرد اینقدر پرو نشن (مخاطب آقای جابری)

  18. کاش پام شکسته بود تواین بانک حساب بازنمیکردم.باوعده های سرخرمن رئیس بانک سپه شعبه بنه گز ۲۰۰ملیون تومن پول خوابوندم توبانک خراب شده شون الانم ۵ماه گذشته هنوز وام ندادن بهم ولی اون موقع آدم میخواد پول بخوابونه توبانکشون خوب قول میدن میگن شما فقط پول بخوابون معدل که داشته باشی وام میدیم خرشون که ازپل تاکرد هزارویک اما واگرمیارن هزارویک بندوبخشنامه میارن که وام ندن فقط توروخدا ازتون خواهش میکنم توبانک سپه حساب بازنکنید چه برسه عین من بدبختیتون بگیره پولم بخوابونید انشااله ازگلوتون نره پایین به حق پنج تن جوابتونو فقط خدا بده واگرنه اینجا کسی نیست به کارما بندگان خدای فلک زده رسیدگی کنه

    1. دقیقا با منم همین کار کردن البته من هفت ماه خوابوندم.الان چپ و راست ضامن میبرم قبول نمیکنه

      1. سلام
        امروزدرتاریخ 28/6/1402به بانک سپه شعبه بندرکنگان مراجعه کردم بابت صدوردسته چک طبق قانون چیزی نگفته که من باید پروانه کسب یاکاسب باشم که به من تعلق بگیره اماکارمند بانک گفت فقط به کسبه دسته چک صادرمیکنیم خب من که کسبه نیستم یعنی دسته چک لازم ندارم

    2. منم همین مشکلو دارم…
      کاری از دستم برنیومد واگذارشون کردم بخدا
      آدم تا چه جد میتونه بیشرف و بی انصاف باشه

    3. سلام دقیقامنم همینطور۹ماه ۱۰۰ریختم به حساب الکی این هفته اون هفته کردن دوبارپرونده ام روعوض کردن الانم ۲ماه الکی میگن کالاکارت بهت میدیم درصورتی که طرحش تمام شده وامروزرئیس بانک ملی اینوگفتن ومتوجه شدم فقط بخاطراینکه پولم وبزارم توبانک بمونه سرم کلاه گذاشتن ودروغ گفتن خداازشون نگذره به زمین گرم بخورن

  19. زنگ زدممیگم چرا حسابم مسدود کردی اونم حساب حقوقیم اگه ی قسط عقب افتاده داشتم شما ک اوضاع اقتصادی بهتر از من میدونی کار درست نیست بهم میگه عشقم کشیده حال دوست داشتم چیکار میخای بکنی راست میگه چیکار میخام بکنم چون پشتش گرمه چون کسی تا باحال بهش نگفته اینجوری با مردمی که تا خرخره زیر قرض واسه ابتدایات زندگی هستن صحبت نکن شما از کی می‌ترسین تا شکایتمون پیش همون ببریم از خدا ترس دارین …که اینجوری با اعصاب مردم بازی میکنید

  20. با سلام
    من واقعا متاسفم که از بانک سپه حقوق میگیرم
    اولا برخورد بعضی از کارکنان واقعا غیر مسئولانه است
    ثانیا ساعت کاریشون خیلی کم است
    و البته امیدی به پیگیری ندارم
    خواهشمند است نسبت به عملکرد بانک شاهین شمالی تهران رسیدگی ویژه بفرمایید بویژه قسمت تایید چک

    1. سلام. شما دارایی کار نمی‌کردید و یا خواهر تون… سالها پیش یه همکار با این نام داشتم.

  21. سلام من اغز بانک سپه شعبه شاهین شمالی شاکی هستم یک کارمند بی ادب و بی مسئولیتی را نشاندهه اند نه درست ارباب رجوع را توجیه میکنئد و نه پاسخگو هست با مصیبت 20 میلیون وام از مسجد برا یمادرم که حقوق بگیر بانک سپه هست گرفتم و بخاطر بد رفتاری این کارمند که امور چکها بعهده اش هست ظاهرا مرد جوانی است بعد از دو روز بخاطر عدم راهنمایی ایشان نتوانستیم وام را بگیریم مادرم عازم خارج از کشور است و این ما را دچار دردسر کرده خدا گرفتارش کند.

  22. سلام وقت به خیر
    بنده دوفقره چک برگشتی جمعا به مبلغ یک میلیون ودوست هزارتومن دربانک سپه شعبه کارخانجات ورامین دارم که دربهمنسال۱۴۰۰ اقدام به رفع سوء کردم ولی یک هفته بعد رفتم بانک دیدم هنوزرفع سوء نشده است الان بعدازگذشت حدوددوسال نه تنها مشکل من حل نشده وفقط بالای دومیلیون کرایه اسنپ دادم وچندین باررفتم ورامین ،چون شعبات تهران هرجامیرم کارم راانجام نمیدن .نمیدونم چکارکنم چون هیچ بانک دیگه ای کاربانکی برای من انجام نمیده ،میگن چک برگشتی داری .به خداخسته شدم .

  23. سلام بنده مبلغ صد میلیون تومان به مدت چهار ماه در حسابم که خود رییس بانک انصار راهمرمزقول داده صد میلیون وام هجده درصد هم بهم بدن مسدود کردن والان نزدیک پنج ماه هم تشکیل پرونده دادم هنوز واریز نکردن برام به شعبه مرکزی اهواز هم رفتم ولی فایده ندارد اگر این اسمش کلا برداری نیست پس چی هست خواهشاً یکی جواب بده

  24. باسلام من هردفعه ک رفتم بانک سپه یه کاری انجام بدم پیچوندن مخصوصا بانک سپه شعبه چهارراه زندان شیراز هر نیم ساعت یه شماره می‌خونن طرز رفتار و برخوردشون هم افتضاحه اینا حتی شعور برخورد با مشتری رو هم ندارن که همش بخاطره عدم بازرسی دولت از بانک ها هست

  25. سلام بنده وام اشتغال زایی داشتم الان نزدیک یک ماهه ضامن هام امضا کردن دیروز دوباره زنگ زدن گفتن دوباره ضامن هات بیار امضا کنن پول واریز کردن ولی الان پول نمیتونم برداشت کنم .بانکی به مزخرفی بانک سپه خرمشهر شعبه جهان ارا ندیدم وامم توی بانکه روز به روز از اعتبارش کم میشه

  26. سلام. واقعا اول برا خودم متاسفم که بانک سپه حساب دارم و حقوق بگیر سپه هستم.
    نه تنها خدمات دهی خوبی نداره بلکه بسیار ضعیف عمل میکنه.
    و لذا به چندین شعبه مراجعه داشتم کارکنانش هم به هیچ وجه مردمی و وظیفه شناس نیستن.
    بخاطر خدا کمی نظارت و تذکر بدید.
    بخصوص شعبه الشتر واقع در لرستان
    ضمنا چرا بعد ساعت یک نیم کار بانک تعطیل میشه و کار مردم و ارباب رجوع رو انجام نمیدن.مگه نباید تاساعت ۱۴ باشه

  27. سلام چندسال پیش ضامن یک بنده خدایی شدم اونم قسطاشو سروقت میدادالانم یکماهه تسویه کرده من میخام برم جای دیگه ضامن بشم میگن اون طرف هنوز قسطاشو نداده!!!!!چی جوری نداده که پروندشو بستین چک ضمانتشم تحویل دادین؟!!خودشون باخودشون درگیرن این چه وضعشه؟بانک سپه شعبه خیام مشهد

  28. سلام
    ما سپرده با ۱۹ درصد داشتیم
    ۲ روز از سررسیدش گذشته بود که رفتیم و سرمایه گذاریمون رو تبدیل ب خرید اوراق کردیم.
    ولی بانک تاریخ باز کردن حساب رو زده ۱۹ دی ولی تاریخ سررسید سود رو زده ۷ هر ما
    یعنی عملا سود ۱۲ روزشو بالا کشیدند.
    ایا این امر طبیعیه؟ ایا همه ی بانکا همینجوره؟؟ ایا همه جا همین خبره؟ اگر عادیه چرا توجیه نمیکنن میگیم چرا میگه همینه.
    مدارکش موجوده ک چنین کاری کردند

  29. لعنت به جد و آبای مسیولین و معاون و رییس و کارمند بانک سپه شعبه شهید چمران باشه که جواب مردم نمیده.
    اون پولی که میکیرن علاوه براینکه رباست حرام اندر حرامه
    بچه هاشون هم نطفه شون حرومیه

    1. آخ دل منو خون کرده… یه وام رو یک سال هست میخوام تسویه کنم یک مشت کارمند نمیزارن خدا ازشون نگذره… فقط میخوان آدم رو در بیارن که باهاشون دعوا بیفتی بعد هم هزارتا انگ بهت بزنن و آبروتو ببرن…
      هیچ کس هم جلوشونو نمیگیره از مدیر کل گرفته تا آبدارچی اداره….
      نه مسلمون هستن نه آدم. خدایا ظهور امام زمان رو نزدیک کن تا ما از دست اینجور آدما راحت بشیم

  30. یکی از بدترین بانک ها ست ی مشت آدم مزخرف نشستن تو بانک با بی ادبی تمام جواب میدن ارث باباهاشون دست ماها جا مونده حیف پولی ک از جیب ماها ب این پرسنل میره

  31. تو رو خدا این وامهای مسکن روستایی رو باز کنید نصفه نیمه پرداخت کردین ده ماه الافیم بدهکاریم خونمون نصفه مونده با کلی بدهی منتظر وام هستیم اقایی کنید وامهارو باز کنید

    1. سلام وقت بخیر،
      ما درخواست وام فرزند آوری داشتیم از بانک سپه شعبه طلوع فجر مراغه تقریباً نزدیک دو ساله نتونستیم هنوز برداریم ضامن می‌بریم میگن فلان چیز نداره بهمان چیز نداره کلافه شدیمم فقط خدا لعنتشون کنه فقط .

  32. بانک سپه قرچک کد ۱۱۵۹با این که سند در رهن رفته درخواست یک فقره چک به مبلغ وام را هم داده .دلیل اخذ وثیقه اضافی چیه؟

  33. سلام من حدودا از ۴ تیرماه سپرده گذاری کردم که سود هر ماه پرداخت بشه اون مقداری من سپرده گذاری کردم حداد ۳۷۰۰ باید میدادندکه ۱۴۰۰ ریختن دیروز کسی منو متوجه کرده که خیلی کم ریختن رفتم مراجعه کردم گفتن بله تا به حال ۱۲ ملیون کم ریختن چرا چون کارمند بانک اشتباه کرده تو حساب اصلی نریخته حالا تقصیر من چیه .

  34. با سلام
    بانك سپه خيابان 22 بهمن بندرماهشهر آقاي محمدي مسِئول وام ميباشد كه بسيار برخورد زشت و زننده با من داشت

  35. بانک سپه منزلی را در مهرشهر به بنده واگذار کرد که متاسفانه فروش مال غیر بوده چگونه شکایت کنم و خسارتم رو بگیرم

  36. با سلام،بنده برای فروش خانه،بعلت درخواست خریدار شماره شبای کارت بانک سپه خودم رو به ایشون دادم که در قبال بدهی یه چک تضمین شده بانک ملی با مشخصات بنده و شماره شبای قید شده تحویل داد موقع مراجعه به بانک برای وصول چک کارمنده میگه که شماره شبای شما عوض شده گفتم که شماره رو از روی کارت بانک بهش دادم کارتمم فعاله،میگه نه شماره شبای شما عوض شده باید از بانک استعلام می کردی بعد شماره می دادی،بهش گفتم که شما شماره شبای مشتری رو عوض می کنید باید بهش اطلاع بدید هرچی بحث کردیم قانع نشد و چک وصول نشد مجبور شدم یه روز مرخصی بگیرم حدو پانصد تومان هم خرج کردم رفتم تهران چک رو از مبدا وصول کردم.مدیون من هستید واقعا من یه کارگر هستم و حلالتون نمی کنم.

  37. تنها بانکی که با پارتی بازی و فامیلی وام میده من خودم معدل حساب داشتم بم وام ندادن چون رییس بازنشسته شد بعد دیدم که به ی ارکان که چند نفر را معرفی کرده بودن راحت وام دادن نهایت حق خوری بانک سپه شهرکرد شعبه 17 شهریور

  38. سلام برای تسهیلات وام فرزنداوری دربانک سپه شعبه گلستان اهواز بعدازتعیین شعبه وتکمیل مدارک بامشکل نداشتن بودجه برای دریافت تسهیلات ردکردن ضامن بازنشسته مواجه شدم تقاضادارم مشکل بررسی پیگیری شودباتشکر

  39. تلفن شکایات که اصلا نمیگیره لااقل یه شماره بگذارید بتونیم حرفامونو بزنیم و بپرسیم

  40. متاسفانه جهت وام به شعبه بهبودی و استاد معین مراجعه کردم الان نزدیک یکساله میگن نداریم پس این مبلغ وامها را به کی میدهند؟ خوب آخه گرفتاریم چرا بداد ما نمیرسید حقوق بگیر همین بانک هستم

    1. با سلام بانک سپه شهرک جهان نما یکی از بدترین پرسنل داره بی ادب با پرویی تمام جواب آدم میدن من ازشون ی سوال داشتم اول اینکه درست جواب ندادن کم مونده بودن ما رو هم بیرون کنن حیف پولی ک تو این بانک از جیب ماها میره متاسفم براشون

  41. متاسفانه هربار بخاطر اینکه هنوز تایم کاری روز تمام نشده کارمند بانک چک برگشت میکنه مثلا همین ماه پنج شنبه سیستم بانکی اختلال داشت و به محض وصل شدن بنده داخل صف عابر بانک بودم چک برگشت شد و بعد از تماس با حامل چک و بانک از طرف متصدی انکار شداینکار

  42. با درود
    رئيس بانك سپه شهرخشت استان فارس به هركس دلش خواست وأم ميده بدون هيچ مدركي
    حالا من بيست سال هست حساب اونجا دارم ويه وأم خواستم وسندنخل دارم بامجوز پروانه كسب ودرضمن داخل حساب هم كار ميكنم خالا ميگه وأم ندارم ولي به هركس كه زير سبيل شه چرب كنه وأم ميده حالا من ميخام بازرسي يه محبتي بكنه يه پيگيري بكنه ويه سري پرونده بررسي بكنه

  43. بنام خدا.
    در شکایت قبل دلائل نا رضایتی از رئیس شعبه بانک سپه در فاز ۲ اکباتان ، بنام آقای بهرامی ، گفته نشد .
    نامبرده در پاسخگوئی به مشتریان بانک ، بسیار ، بسیار بد و غیر قابل قبول ، و مغایرت با اصل کرامت مراجعه کننده ، و تکریم آنها عمل میکنند ، و از اطلاع رسانی تصمیمات بانک سپه مرکز در خصوص رفع مشکلات مشتریان بانک ،مثل اختلال اخیر در موبایل بانک مشتریان ، و غیره … خود داری کرده ، و مرتب سرش روی موبایلش هست ، و از خدمت رسانی به مشتریان بطور جدی خود داری میکند ، و رفتارش در شأن رئیس بانک نیست . لطفا سریع تر بر رسی فرمايید . باتشکر سلمانزاده

  44. شکایت از ريیس شعبه بانک سپه ، شهرک اکباتان ، فاز ۲ ،بلوک ۷ ، ورودی ۱ ،شماره ۱۱۸

  45. تعدادی از کارکنان بانک فکر میکنن که دارن صدقه میدن به مردم .من وام گرفتم با هزار بدبختی ۱۵میلیون گرفتم ۲۱ پس دادم مبلغ ۳۷۵۰ میلیون مسدود کردن ازمن .حالا زودتر رفتم تصفیه کردم یک هفته اس مسدودی من را نمیدونن کجا واریز کردن .هر روز سر میدونن به بازرسی بانک استان شکایت کردم گفتن پیگیری میکنن هنوز خبری نشده وقتی یک روز دیر کرد جریمه داره پول ما تو بانک اینهمه مدت مونده سود نداره ؟ بعد چرا همون روز مسدودی را برنمیگردونن

    1. زنگ زدممیگم چرا حسابم مسدود کردی اونم حساب حقوقیم اگه ی قسط عقب افتاده داشتم شما ک اوضاع اقتصادی بهتر از من میدونی کار درست نیست بهم میگه عشقم کشیده حال دوست داشتم چیکار میخای بکنی راست میگه چیکار میخام بکنم چون پشتش گرمه چون کسی تا باحال بهش نگفته اینجوری با مردمی که تا خرخره زیر قرض واسه ابتدایات زندگی هستن صحبت نکن شما از کی می‌ترسین تا شکایتمون پیش همون ببریم از خدا ترس دارین …که اینجوری با اعصاب مردم بازی میکنید …

  46. باسلام
    بانک سپه بندرکیاشهر (گیلان) قابلیت پرداخت ۴میلیون به مشتری رو نداره و به رئیس که مراجعه شد مقصر رو دولت اعلام کرد و بدون درک شرایط مشتری با بی تفاوتی مشتری رو با دست خالی بیرون فرستاد اما به هر دری میزد تا وام ۵میلیاردی با بهره کم رو به کسیکه دعوتش کرده بود واگذار کند.
    به نظر شما شیتیل چنین وامی ارزش ناراضی کردن حتی همه مشتریان بانک رو نداره؟

  47. سلام
    فاطمه ***** هستم دارای چهار فرزندم که فرزند چهارمم در سال ۱۹/۰۲/۱۴۰۰بدنیا امده برای وام فرزند اوری اقدام کردم همه مدارک ها و ضامن اماده کردم رییس بانک سپه میگه شوهرتون کارت پایان خدمت نداره ما هم میگیم بانک مرکزی گفته احتیاج نیست اما ایشان میگن استانی دستور نداریم لطفا مسئولان رسیدگی کنند ما به این وام احتیاج داریم ما از بانک سپه شعبه رومشکان شاخص ۱۶۷۷که واقع در استان لرستان است شکایت دارم الان یک سال و هشت ماه است که برای این وام دوندگی می کنیم ولی به نتیجه نرسیدیم تشکر از مسئولانی که به مشکلات مردم رسیدگی می کنند

  48. سلام خسته نباشید امروز سومین روز به بانک سپه شعبه مرکزی بابلسر برای تعویض کارت مراجعه میکنم و کارم هنوز انجام نشد جان هرکسی رو دوست داری جان اون مادرت یه سرکشی به این بانک بکنید ۵تا صندوق داره بیشتر از دونفر نیستن ریس بانک که همیشه جیمه و بی نظمی و شلختگی در این بانک میباره یکی اون پشت داره سیگار میکشه یکی با زیتش داره صحبت میکنه یکی در حال خرید میوه تو بازاره یکی ماشینشو برده روغن تعویض کنه واقعا ریس مت خوری داره کارمنداش با منت باید کارتو برسن اگه این بانک صاحب داره یکی را اصلا بعنوان ارباب رجوع بفرستید اینجا مشخص میشه بااینکه بانک خلوتیه ساعت ۸بیای تا ظهر اینجا معتلی اگه صاحب نداره که هیچی

  49. بانک مرکزی:

    بلوکه کردن بخشی از وام به عنوان وثیقه ممنوع است

    طبق اعلام بانک مرکزی، اخذ هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی به هر عنوان، قبل یا بعد از اعطای تسهیلات توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ممنوع است.
    پس چرا مبلغ 10%از وامی که گرفتم رو بعنوان وثیقه مسدود کردن؟؟؟بعدش هم میگن قانونی هستش.
    4تومن ریختم به حساب مسدود کرده بعدش وام رو به پرداخت کردن.

    1. زنگ زدممیگم چرا حسابم مسدود کردی اونم حساب حقوقیم اگه ی قسط عقب افتاده داشتم شما ک اوضاع اقتصادی بهتر از من میدونی کار درست نیست بهم میگه عشقم کشیده حال دوست داشتم چیکار میخای بکنی راست میگه چیکار میخام بکنم چون پشتش گرمه چون کسی تا باحال بهش نگفته اینجوری با مردمی که تا خرخره زیر قرض واسه ابتدایات زندگی هستن صحبت نکن شما از کی می‌ترسین تا شکایتمون پیش همون ببریم از خدا ترس دارین …که اینجوری با اعصاب مردم بازی میکنید …

  50. باسلام و درود
    اینجانب درسال98به دلیل ضمانت طبق دستور قضایی پس از پرداخت وجه الزمانه
    طبق دستور قضایی رفع مسدودی انجام شود که درسال98توسط اپراتور255کارتهای عابربانک اینجانب رفع مسدودی گردیداماحساب 54800162812به دلیل نامشخصی تاکنون رفع مسدودی نشده وبارهامراجعه نمودم و آقای رستمی درشعبه مرکزی بانک سپه امام خمینی اظهار نمودند که کارتوسط اینجانب انجام نمی شودوبنده رابه خزانه بانک سپه فرستادندودرآنجاآقای آگاه راهنمایی کردند که کاربنده مربوط به همان شعبه می باشد آیا وقت و زمان من بی ارزش می باشد که برای یک کاری که انجامش به همان اداره مربوط می‌شودبند از دیگر کارهای شخصی خودگذشته و به این امر رسیدگی کنم لذا در این خصوص از شما خواهشمندم به شکایت بنده رسیدگی نمایید متشکرم

  51. رئس بانک سپه شعبه شریعتی گنبد کاووس استان گلستان شماره مشتری خانم رو از پرونده میگیره و مزاحمت تلفنی ایجاد میکنه.اینو باید چکارش کرد

  52. در بانک سپه ضامن یکی از همکارا شدم و او هم ضامن شده.قرار بوده اقساط از فیش کسر شود.و اتفاقا اقساط من سرماه از فیش کسر میشه ولی همکارم با آشنابازی و تخلف از رو فیشش قسط رو برداشته و اقساطش رو نمیده.نه میتونم وام بگیرم نه ضامن بشم.شعبه بازرسی بانک سپه اهواز شکایت کردم که چون فامیلشه هیچ اقدامی انجام نمیده و فقط منو سرکار میزارن و وقتم رو هدر میدن.اگه این ماه کمش نکنه بانک از من کمش میکنه.اگه کسی راهی داره لطفا راهنمایی کنه.ممنون

    1. اگه میتونی برو جلو خونه خفتش کن اگه نمیتونی چند تومن خرج کن شر خر براش بفرست حقتو بگیر اصلا نترس هیچ ردی ازت نمیمونه شاید کار غیر اخلاقی باشه ولی تو مملکتی که نمیتونی حقتو از طریق قانونی بگیری چیکار کنی با چهار تا این جوری برخورد بشه بقیه حساب کار میاد دستشون

  53. بیمه حکمت صبا مبلغ هفت ملیون تومان برلی خسارت بدنه ماشین اشتباها به حساب من ریخته و بعد از تماس با من ، مبلغ اشتباهی رو همانروز به حساب بیمه واریز کردم. دو سه روز بعد بانک سپه شعبه ستاد مشترک ارتش بدون اطلاع و هماهنگی مبلغ هفت ملیون از حساب منو مسدود نموده است بخاطر اشتباه بیمه حکمت صبا. ظاهرا برایشان مشتری بی ارزش میباشد و مهم نیست که ممکنه اون روز همین مبلغ برای مشتری حکم مرگ و زندگی رو داشته باشه. و جالب تر از همه اینه که بیمه حکمت اشتباه خودشو قبول داره و حق رو به بنده داده و هیچ حرکتی برای آزاد سازی پول بنده نکرده و بانک سپه هم برای تلفن‌های بنده هیچ ارزشی قائل نشده و پول بلوکه شده رو که مال منه عرفا و شرعا و قانونا آزاد نکرده است. واقعا هیچ اعتباری به بانک ها نیست و توی این مملکت ظاهرا باید پول رو داخل بالشت توی خونه نگهداری کنیم تا بانک ها و بیمه ها دستبرد نزنند بهش. خواستم در باب گله و شکایت مطرح کنم تا لااقل سبک بشم. واقعیت امر اینه که من امشب عروسی دعوتم و برای هدیه عروسی و خرج و مخارج این پول رو ذخیره نگه داشتم که بانک مسدود نموده و فردا هم تعطیلی عید غدیر هستش و از صبح دنبال قرض گرفتن از دوستان و فامیلها هستم برای حفظ آبروی عروسی امشب. هیچ کس هم جوابگو نیست . باهر شماره‌ای از بانک سپه تماس گرفتم پاس داد به طرف مقابل. خدا خودش کارسازی کنه و عاقبت همه مارو ختم بخیر کنه

  54. از زمان ادغام با سایر بانکهای زپرتی نظامی,بانک سپه تبدیل شده به یک بانک مزخرف که توش سگ صاحبشو نمیشناسه، یارانه بنده رو 21تیرماه واریز شده توسط وزارت رفاه، بانک سپه گورو مسدودش کرده،

  55. سلام وخسته نباشید
    من بانک سپه شعبه گلشهرکرج وام ودیعه مسکن که مبلغش هفتاد میلیونه میخوام بگیرم همه شرایطمم اوکیه هیچ بد حسابیم نداشتم تا حالا یعنی اصلآ تا حالا نه وامی گرفتم ونه چک برگشتی داشتم شرکت بزرگ ومعتبریم کار میکنم چک دادم گواهی کسر از حقوقم دادم ضامنمم همکارم بود گواهی کسر حقوق آورد بازم رییس شعبه میگه گواهی کسر حقوق شرکت خصوصیو قبول نمیکنیم رفتم گواهی کسر حقوق بازنشسته ارتشم آوردم میگه این گواهی برای شهرستانه باید حتما توی کرج حقوق بگیر باشه همینطوری فعلا بلاتکلیف موندم،شمارا بحق خدا که جزاو بزرگتر نیست،بزرگترین ترساننده وبزرگترین بخشنده هست به این بانک تذکر لازمو بدید که نمیگم خارج از قانون بلکه در چهارچوب قانون با من وامثال من که از روی ناچاری وگرفتاری این مبلغو وام میخوایم بگیریم مساعدت لازمو بعمل بیاره.ممنونم

    1. خدا للعنتتون کنه ک بخاطر ۷۰ میلیون وام همه کارشو کردم الان دوهفتس میگن سیستم قطع . این دولت ما صاحب نداره بخدا

  56. پيامك هاي بانك سپه گاهي اوقات اشتباه مي زنه تاريخ و ساعت و مبلغ موجودي را اشتباه ميزنه كه بايد اصلاح شود كه اخرين نمونه ان 6 تير ماه بوده

    1. سلام وقت بخیر
      بنده دوماه پیش درخواست وام ازدواج دادم در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴برام پیامک معرفی به بانک اومد همان روز به بانک مراجعه کردم ،به متصدی تسهیلات بانک اقای علیان درمورد وام وضامنم توضیحاتی دادم که ایشون فرمودن که ضامن من چون برای خط ۲شرکت اتوبوس رانی مورد قبول نیست ،دلیلش که پرسیدم گفتن نامه کسر از حقوق تعدادی از ضامنین به شرکت فوق ارسال کردیم که ترتیب اثری داده نشده و فردای آن روز که مجدد به بانک مراجعه کردم بازهم با همون صحبتها مواجه شدم حتی بدتر،بعد از استعلام گرفتن از سابقه بنده گفتن چون مشکوک الوصول دارید کلا وام دادن به شما منتفی به همین راحتی در صورتی که من ۴ماه پیش با همین فرایند استعلام ۱۵۰میلیون وام دریافت کردم که تماما سروقت پرداختن شده برای اینکه با ایشون وارد بحث نشوم واز مراجع بازرسی بانک پیگیر کار خود شوم از بانک بیرون آمدم وقتی از سایت پیگیروامم شدم مشاهده کردم در عرض یکروز بدون هیچ دلیل و پیگیری منو از دریافت وام ازدواج محروم کرده است و بعداز سوال پرسیدن گفتن خودت درخواست حذف دادی،که اون خوده خدا شاهده که جریان چی بوده الان به من گفتن برو ستا ضامن بیار و مجدد ثبت نام کن ،واقعا نمیدونم منه کارمند با جمعیت ۵نفره که نیاز شدیدی به وام دارم چرا باید اینقدر اذیت بشم درصورتی که میگن وام ازدواج گرفتن خیلی راحت لطفا به درد دل مشگل بنده رسیدگی کنید
      بانک سپه شعبه نبرد شمالی
      تهصیلدار آقای غلیان
      بنده مهدی لطفی
      با سپاس فراوان از رسیدگی شما بزرگواران
      یاحق

  57. یه رئیس گذاشتن برا بانک سپه ایذه خوزستان چهار راه امام علی نه وام میده نه جواب میده نه مدیریت داره.چندساله حساب دارم کارتخوانم وصل بانک سپه ولی یکبارم وام ندادن با اینهمه درخواست.هر وقت میری میگه تسهیلات ندارم ولی برا فامیل خودش داره.سیب زمینی

    1. یه مشت بی ادب خرفت رو استخدام کردن به عنوان کارمند
      تف تو هر چی بانک دولتیه
      احمق انگار نه انگار حقوق میگیره واسه همین کارا

  58. کارمند بیشعور و نفهم بانک ملی پول اضافی ریخته توحسابم..منم برا تنبیه و اینکه هواسش به کارش باشه.به سپه واریز کردم..با یه تلفن حساب ملی و سپهم الان ده روزه مسدوده..زنگ زدم میگن برو نامه بگیر گفتم اون اشتباه کرده و پولم برگردوندم حالا تو این بی جای پارکی و گرما،از کارم بزنم بیفتم دنبال گوه کاری کارمندی که زیر باد کولر نشسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا