شکایت از شرکت

شکایت از تیپاکس چگونه است؟

یقینا برای شما یا اطرافیانتان این موضوع پیش آمده است که قصد ارسال بسته یا محصولی را به شهر یا استان دیگر داشته باشید و به همین جهت به مراکز مربوطه مراجعه می کنید.

در کشور ما به جز اداره پست، مراکز دیگری در زمینه ارسال مرسولات به نقاط مختلف کشور خدمات رسانی می کنند.

شرکت هایی که وظیفه ارسال مرسولات به سراسر ایران را برعهده دارند، باید در وهله اول اعتماد عمومی مردم را به خود جلب کنند. زیرا وسایل و محصولات شخصی اشخاص توسط این مراکز به استان های دیگر فرستاده می شود و باید در این زمینه اطمینان خاطر کافی داشته باشند.

اصولا مراکزی که نقل و انتقال مرسولات را به نقاط مختلف کشور برعهده دارند، مسئولیت هرگونه خطرات احتمالی که ممکن است برای محصولات رخ دهد، برعهده دارند و به همین جهت جز مراکز مهم در کشور به شمارمی روند.

در سالیان اخیر بسیاری از شرکت های پست به دلیل مسئولیتی که در زمینه دارند، متحمل ضرر و زیان فراوانی شدند که مطابق قانون باید خسارت وارده را به طور کامل پرداخت کنند.

البته در این خصوص مشکلات قانونی زیادی به وقوع پیوست و در برخی مواقع شرکت های پست مسئولیت جبران خسارت را قبول نکردند و منجر به بروز دعاوی حقوقی نیز شد. مطابق قانون شرکت یا سازمانی که چنین وظیفه ای را برعهده دارد، در خصوص بروز خسارت ملزم به پرداخت آن می باشد، در غیر این صورت شاکی این حق را دارد تا علیه آن ها شکایت کیفری یا حقوقی مطرح کند.

در صورتی که تخلف صورت گرفته از سوی شرکت های پست به صورت جزئی باشد، می توان از طریق گفتگو و پیگیری های مستقیم این مشکل را برطرف کرد و نیازی به شکایت قانونی نمی باشد. اما گاهی اوقات تخلفات این مراکز جنبه قانونی پیدا می کند و مرتکب رفتار هایی می شوند که در قانون جرم تلقی می شود.

در این صورت بهترین روش برای شکایت از مراکز متخلف، استفاده از راه های قانونی و مراجعه به مراجع قضایی صالح می باشد.

شرکت تیپاکس یکی از شرکت های فعال در زمینه خدمات پستی در ایران می باشد که در صورت انجام تخلف می توان اقدام به شکایت قانونی از آن کرد.

حال سوال اساسی اینجاست که در صورت تخلف از شرکت تیپاکس باید به کجا مراجعه کرد و چگونه باید علیه این شرکت طرح شکایت نمود؟ در ادامه مطلب با شکایت 24 همراه باشید تا توضیخات بیشتری در خصوص نحوه شکایت از شرکت تیپاکس به شما ارائه دهیم.

تیپاکس

معرفی شرکت تیپاکس

تیپاکس یکی از شرکت های خصوصی فعال در حوزه ارائه خدمات پستی در کشور می باشد که وظیفه حمل و نقل مرسولات پستی را برعهده دارد. در صورتی که قصد ارسال کالا یا محصولی را به سایر نقاط کشور دارید، می توانید به سه روس تلفنی، مراجعه به سایت و مراجعه حضوری به نمایندگی های شرکت تیپاکس این کار را انجام دهید.

در واقع این شرکت همان وظایف اداره پست را با تفاوت های جزئی انجام می دهد و در زمینه جا به جایی مرسولات پستی فعالیت می کند.

در تیپاکس مدت زمان ارسال بسته به تحویل گیرنده توسط خود مشتری انتخاب می شود که هر کددام از این خدمات شرایط خاص خود را دارند.

شرکت تیپاکس تقریبا در بسیاری از استان های کشور نمایندگی های فعال دارد و آماده سرویس دهی به نقاط مختلف ایران می باشد. این شرکت با برقراری نمایندگی ها در استان های مختلف، ارسال بسته پستی از مکانی به مکان دیگر را با ارائه خدمات متنوع انجام می دهد.

تیپاکس جز اولین شرکت خصوصی پست در کشور به شمار می رود که در چند سال اخیر نیاز مردم را در این زمینه به خوبی تامین کرده است.

زمان ارسال مرسولات توسط تیپاکس به مشتریان اعلام شده و در زمان مشخص به مقصد فرستاده می شود. به همین جهت مشتریان می توانند زمان ارسال بسته به مقصد را تخمین بزنند.

خدمات دیگری که شرکت تیپاکس به مشتریان ارائه می دهد این است که امکان پیگیری محصولات به صورت آنلاین وجود دارد و مشتریان می توانند هر لحظه وضعیت ارسال مرسولات را به طور دقیق بررسی کنند. محصولاتی که توسط شرکت تیپاکس ارسال می شوند، حاوی کد رهگیری مخصوصی هستند و از این طریق امکان پیگیری برای مشتریان وجود دارد.

همچنین مرسولات در پاکت های خاص تیپاکس قرار داده می شوند و سپس با بارکد و کد رهگیری به مقصد نهایی فرستاده می شوند.

در حال حاضر تیپاکس یکی از شرکت های خصوصی ارائه خدمات پستی در کشور می باشد و مورد اعتماد مردم قرار دارد. درواقع فعالیت های موثر در زمینه حمل و نقل محصولات پستی و میزان رضایت مشتریان از خدمات آن منجر شده تا این مجموعه به فعالیت خود همچنان ادامه دهد.

در این شرکت همانند اداره پست نحوه ارسال مرسولات با توجه به سلیقه مشتریان انتخاب می شود که از دو روش پست عادی و پیشتاز امکان حمل و نقل محصولات وجود دارد.

در پست پیشتاز مرسولات تیپاکس با سرعت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد و در اختیار تحویل گیرنده قرار می گیرد که طبیعتا از هزینه بیشتری هم برخوردار است. اما پست عادی در شرکت تیپاکس در مدت زمان طولانی تر به مقصد ارسال می شود و در مقایسه با پست پیشتاز هزینه کمتری دارد.

تحویل بسته

دلایل شکایت از شرکت تیپاکس

شرکت تیپاکس همانند سایر مراکز پستی عاری از هرگونه خطا یا نقص در حین انجام فعالیت نمی باشد.

البته در مواقعی تیپاکس در ارائه خدمات پستی مرتکب تخلفات جزئی می شود که مشتریان به لحاظ قانونی این حق را دارند تا از این شرکت شکایت حقوقی به عمل آورند. دلایلی که می تواند منجر به شکایت از تیپاکس شود، به شرح زیر می باشند:

  • عدم تحویل به موقع مرسولات پستی. یکی از دلایل شایع شکایت از تیپاکس، عدم تحویل مرسولات در زمان تعیین شده است. معمولا ارسال بسته های پستی بین 3 الی 7 روز کاری زمان می برد و در صورتی که بیشتر از حد معمول ارسال بسته به طول بیانجامد، مشتری می تواند از شرکت پستی شکایت کند. البته اگر ارسال محصولات بنا به دلایل مختلفی به تاخیر بیافتد، توسط شرکت تیپاکس به مشتریان اطلاع رسانی می شود.
  • اشتباه در ارسال مرسولات پستی. گاهی اوقات ممکن است مشتری یک کالا یا محصولی را در اختیار این شرکت قرار دهد، اما کالا دیگری را به مقصد ارسال کند. به طور مثال مشتری ارسال مرسولی را به مقصد شهر تهران از تیپاکس درخواست می کند، اما این شرکت اشتباها مرسول را به شهر مشهد می فرستد.
  • عدم پیگیری های لازم در خصوص ارسال مرسولات. در حالت کلی مراکز ارائه دهنده خدمات پست این وظیفه را دارند تا زمان ارسال کامل محصول به مقصد نهایی، پیگیری های لازم را انجام دهند. در غیر این صورت اگر در این زمینه پیگیری های لازم را انجام ندهند، امکان شکایت از آن ها وجود دارد.
  • گم شدن مرسول پستی. مرسولی از مبدا به مقصد مشخص ارسال شده است اما در بین راه مفقود می شود که در این صورت شرکت پذیرنده تحت هر شرایطی مسئول می باشد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و شرکت تیپاکس مسئولیت آن را نپذیرد، به راحتی می توان علیه آن اقامه دعوی کرد.
  • عدم پاسخگویی مناسب و صحیح پشتیبان های مجموعه تیپاکس. شرکت تیپاکس تعداد زیادی کارمند در بخش پشتیبانی دارد اما در مواقعی که مشتری در زمینه های مختلف دچار مشکل می شود یا نیاز به راهنمایی دارد، به خوبی مورد پشتیبانی قرار نمی گیرد.
  • عدم جبران خسارت به مشتری. مسئولیت ارسال مرسولات پستی برعهده شرکت پذیرنده مانند تیپاکس است که اگر تحت شرایطی به محصول آسیبی وارد شود یا مفقود شود، ملزم به جبران خسارت می باشد.

نمایندگی تیپپاکس

شکایت از شرکت تیپاکس از طریق مراجع قضایی

اگر در ارتباط با نحوه ارسال مرسولات با شرکت تیپاکس دچار اختلاف شدید، در وهله اول بهتر است به صورت مسالمت آمیز این مشکل را برطرف کنید. در بسیاری از مواقع مشتریان توانسته اند از طریق مکاتبات مستقیمی که با شرکت پستی داشته باشند، اختلافات جزئی را حل و فصل کند.

اما ممکن است اختلافات همچنان ادامه داشته باشد و از روش مزبور برطرف نشود. در صورتی که شرکت تیپاکس مرتکب تخلفی شده است که جنبه قانونی دارد، می توان برای طرح شکایت از طریق مراجع قضایی اقدام کرد.

اگر شکایت مربوطه جنبه حقوقی دارد( مثلا شرکت پست ملزم به جبران خسارت نمی باشد) باید به محاکم حقوقی مراجعه کرد. در این صورت برای طرح این دعوی باید در وهله اول دادخواستی متناسب با موضوع شکایت تنظیم کرد.

برای ارائه دادخواست باید تمام نکات و تشریفات قانونی در آن رعایت شود تا از سوی مرجع صالح مورد پذیرش قرار گیرد. در غیر این صورت دادخواست شکایت از شرکت تیپاکس توسط مرجع مربوطه رد می شود. بعد از ثبت دادخواست در دفاتر الکترونیک قضایی، به دادگاه صالح ارسال می شود تا رسیدگی به شکایت آغاز شود.

حال اگر شکایت از تیپاکس جنبه کیفری داشته باشد و این شرکت مرتکب رفتاری شود که مطابق قانون جرم تلقی شده است (مثلا تعدادی از کارمندان شرکت تیپاکس مرتکب جرم توهین به مشتریان شوند)، می توان از طریق دادسرا شکایت کیفری را مطرح نمود.

طرح شکایت کیفری از شرکت تیپاکس از طریق شکوائیه صورت می گیرد که همانند دادخواست می بایست تمام نکات حقوقی و قانونی در آن رعایت شود. دادسرا ابتدا تحقیقات لازم در خصوص شکایت کیفری را انجام می دهد و باید ادله و مستندات ارائه شده توسط شاکی اثبات شوند.

در صورتی که دادسرا شکایت مطرح شده را وارد نداند، قرار موقوفی تعقیب را صادر می کند. بدین صورت که اتهام وارده به شرکت تیپاکس از سوی مرجع تحقیق مورد تایید واقع نشده است.

دادسرا بعد از بررسی های لازم و انجام تحقیقات مقدماتی، ضمن صدور کیفرخواست پرونده را به دادگاه کیفری صالح برای رسیدگی به اتهام مطرح شده ارجاع می دهد.

صدور کیفرخواست از سوی دادسرا و ارسال پرونده به دادگاه کیفری به این معناست که هنوز اتهام وارده به شرکت تیپاکس ثابت نشده است و باید در خصوص شکایت مطرح شده تصمیم نهایی صورت گیرد.

تیپاکس

تجربیات دیگران درمورد شکایت از شرکت تیپاکس

شرکت تیپاکس امکانات و خدمات مختلف پستی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و در طی چند سال اخیر میزان رضایت از این مجموعه در سطح قابل قبولی وجود داشته است. اما همانطور که گفته شد، دلایلی می تواند زمینه بروز شکایت از این شرکت را فراهم کند که در این بخش قصد داریم تجربه دیگران را درمورد شکایت از مجموعه خدمات پستی تیپاکس بیان کنیم.

یکی از مشتریان تجربه شکایت از شرکت تیپاکس را این گونه عنوان کرده است: « برای ارسال یک محصولی به شرکت تیپاکس مراجعه کردم و نحوه ارسال آن را از نوع پیشتاز تقاضا کرده بودم. بعد از گذشت تقریبا 10 روز با بررسی های صورت گرفته متوجه این موضوع شدم که هنوز مرسول پستی به مقصد نرسیده است. این موضوع را ابتدا مستقیما با شرکت مطرح کردم و جواب قطعی در این زمینه به من داده نشد. بعد از پیگیری های مجدد به بنده اطلاع داده شد که مرسول شما به دلیل وجود نقص فنی تا چند روز آینده به مقصد خواهد رسید.»

همچنین کاربر دیگری در این زمینه عنوان کرده بود: « مرسول پستی به دلایل مختلف مفقود شد و از تیپاکس درخواست جبران خسارت کردم. در وهله اول این شرکت جبران ضرر و زیان وارده را جزو وظیفه خود تلقی نکرد و به نوعی قصد امتناع از پرداخت خسارت را داشت. بعد از پیگیری های قانونی این شرکت میزان خسارت وارد شده را پرداخت کرد.»

مرسولات پستی

شکایت بابت توهین کارمند شرکت تیپاکس

گاهی اوقات ممکن است مشتریان بابت تاخیر در ارسال مرسولات با توهین و فحاشی تعدادی از کارکنان و پرسنل شرکت تیپاکس مواجه شوند که در این صورت امکان طرح شکایت کیفری از آن ها وجود دارد.

در قانون ایران توهین و فحاشی جرم تلقی می شود و در صورت احراز شرایط خاص مرتکب به میزان مجازات مقرر محکوم خواهد شد. در صورت اثبات جرم توهین از سوی کارمندان شرکت تیپاکس، به مجازات نقدی بین 20 میلیون ریال تا 80 میلیون ریال محکوم خواهند شد.

شکایت بابت ضرب و جرح کارمند شرکت تیپاکس

این امکان وجود دارد که مشتری به واسطه تاخیر یا عدم ارسال مرسول پستی با کارمند این شرکت وارد مجادله شود و در نهایت از سوی آن مورد ضرب و جرح قرار گیرد.

ضرب و جرح نیز در قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده است و مرتکب به میزان مجازات مندرج در قانون محکوم می شود. در صورت ارتکاب این رفتار، کارمند شرکت تیپاکس به حبس تعزیری درجه شش به مدت شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

شکایت خیانت در امانت از شرکت تیپاکس

شرکت تیپاکس مسئولیت حفظ امنیت مرسولات پستی را برعهده دارد. اگر به هر دلیلی مرسولات ارسالی مفقود شوند یا مقداری از آن ها کسر شوند یا اصلا بسته ارسالی به مقصد نرسد، مصداق بارز جرم خیانت در امانت است و امکان شکایت کیفری از این شرکت وجود دارد.

در این صورت شخصی که بسته ارسالی نزد او ‌بوده و با استفاده، تصاحب یا تلف یا مفقود شدن آن به صاحب محصول ضرر و زیان وارد کند، به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد. البته مطابق قانون کاهش حبس تعزیری این میزان مجازات به نصف کاهش می باید.

تیپاکس

چگونه شکوائیه مرتبط با شکایت از شرکت تیپاکس تنظیم کنیم؟

تنظیم شکوائیه متناسب با شکایت از مجموعه خدمات پستی تیپاکس که تمام قواعد و مقررات قانونی در آن رعایت شده است، می تواند در روند رسیدگی به شکایت بسیار موثر باشد.

به طور کلی تنظیم شکوائیه مزبور تشریفات خاص خود را دارد و به همین جهت بهتر است از مشاوره حقوقی مجرب در این زمینه بهره بگیرید. درواقع رعایت نکات مهم و قواعد خاص تنظیم شکوائیه باعث می شود که مرجع قضایی سریع تر به پرونده رسیدگی کند و شکایت مربوطه زودتر به نتیجه برسد.

برای تنظیم شکوائیه شکایت از شرکت تیپاکس باید از افراد متخصص استفاده نمائید که تهیه و تنظیم آن را می توانید به سامانه شکایت 24 واگذار نمائید.

شکایت 24 با تجربه چندین ساله در زمینه تنظیم انواع اوراق قضایی نظیر شکوائیه، دادخواست، لوایح دفاعیه و غیره می تواند شما را در ارائه انواع شکایت نامه یاری نماید. با توجه به این که تنظیم شکوائیه مستلزم رعایت اصول و تشریفات قانونی خاصی است، به شما توصیه می کنیم تهیه این گونه اوراق قضایی را به سامانه ما بسپارید.

آیا برای شکایت از شرکت تیپاکس نیاز به مشاوره حقوقی دارید؟

چنانچه شرکت تیپاکس مرتکب تخلفی شده است و به همین جهت قصد شکایت از این مجموعه را دارید، راه حل مناسب برای شما استفاده از خدمات و سرویس های متنوع سامانه شکایت 24 می باشد که می توانیم شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم.

سامانه شکایت 24 با بهره مندی از مشاوران و کارشناسان مجرب و متخصص در امور حقوقی و کیفری و ارائه خدماتی نظیر مشاوره های تخصصی حقوقی، می تواند شما را در تمامی مراحل ثبت شکایت یاری نماید. پس بهتر است قبل از هر اقدام حقوقی از خدمات این سامانه بهره مند شوید.

در صورت توهین یکی از کارکنان شرکت تیپاکس امکان شکایت کیفری از او وجود دارد؟

بله، باتوجه به این که توهین در قانون ایران جرم تلقی می شود، در صورت انجام چنین رفتاری از سوی کارمند شرکت تیپاکس می توان در دادسرا علیه او شکایت کیفری مطرح نمود.

اگر از سوی کارمند شرکت تیپاکس مورد ضرب و جرح قرار گرفتیم، می توانیم علیه او اقامه دعوی کنیم؟

بله، ضرب و جرح در قانون جرم انگاری شده و در این صورت می توانید از کارمند ضارب شکایت کیفری کنید.

تفاوت اداره پست با شرکت تیپاکس چیست؟

حوزه فعالیت این دو مرجع کاملا شبیه به هم می باشد اما اداره پست یک ارگان دولتی و تیپاکس یک شرکت خصوصی محسوب می شود. همچنین نحوه بسته بندی مرسولات توسط اداره پست با شرکت تیپاکس متفاوت است.

بیشترین میزان شکایات از شرکت تیپاکس در چه زمینه هایی می باشد؟

بیشترین میزان شکایت مشتریان از شرکت تیپاکس در زمینه هایی مانند تاخیر در ارسال مرسولات، عدم تحویل مرسول پستی به مقصد تعیین شده، عدم جبران خسارت به مشتری و غیره می باشد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

‫26 دیدگاه ها

  1. بسته من رو بعد از ۱۰ روز با کلی پیگیری آوردن تازه ماموری که آورد گفت باید به من پرداخت کنی از طریق اپلیکیشن به دستم نمیرسه ( خودشون میدونن چه دزدای ماهری سر کارن ) الان ۱ ماهه برای دریافت وجه پرداختیم از طریق اپلیکیشن زنگ میزنم هی سر میدونن
    الهی گوله بشه تو گلوشون بمونه حق مردم اینقد زنگ میزنم تا پولمو بدن کثافتا

  2. تیپاکس یه مجموعه ی به شدت بی مسئولیت و دروغگو هستش
    مخصوصا نمایندگی شاهین شهر به مدیریت آقای عزیزی
    از طرفی به دلیل ناسالم بودن افراد مجموعه، پشتیبانی و کارشناسان تیپاکس هم، همه، کم کاری شعبه ها را کاور میکنن.

    دوستان عزیز شاهین شهری
    برای بسته های کوچک از پست استفاده کنید که هزینش کمتر از نصف تیپاکس هستش.

    برای بسته های بزرگ و حساس از چاپار استفاده کنید هم سرعت بالایی داره و هم نمایندگی شاهین شهر، تیم درست و با شخصیتی دارن.

  3. مزخرفتر و بی مسئولیت تر از تیپاکس وجود نداره محاله ممکنه یه بسته رو سر وقت مقرر برسونن. هزینه هاشونم چند برابر از بقیه جاهاست. ماموران توزیعشون هم بی شخصیت و بی ادب هستند. هرچقدر هم به سامانشون زنگ میزنی و شکابت ثبت میکنی هیچ رسیدگی نمی کنن.

    1. بسیار مذخرف و دزد هستن لطفاا استفاده نکنید .من ناخواسته در دامشان افتادم و ده روزه حرص میخورم.دزد و کلاهبردارن اعتماد نکنید

  4. یعنی حالم از تیباکس بهم میخوره برای من با شماره بارکد 9947407005097 ی بسته که از سمت اهواز تاریخ 1402/03/18 ارسال شده به سمت تهران و دوروز بعد رسیده تهران و الان 1402/04/02 که دارم با عصاب خورد تایپ میکنم هنوز بسته به دستم نرسیده و هرچی تماس میگیرم الکی میگن تو مسیر هستش و صبور باشین. یعنز وقتی میگن صبور باشین میخام 😡😡😡 حالا داخل بسته قطعه ای برای خودرو هستش که باید عوض بشه و بهشون میگم من با ماشین کار میکنم و خرج زندگیم با 2 فرزند درمیارم الان 15 روز هستش نتونستم قشنگ کار کنم چون ماشینم مشکل داره باز میگن صبور باشین😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  5. دوستانی که مثل من با تیپاکس اذیت شدن یا شورای حل اختلاف برید یا 195 زنگ بزنید،من فعلا به 195 زنگ زدم قلبم خیلی درد گرفته بس که حرص خوردم امیدورام در این تیپاکس به زودی تخته بشه با این هجم شکایت

  6. اینهمه شکایت باز به کار خودشون ادامه میدن،بسته من نزدیک ده روزه به دستم نرسیده بهشون میگیم ،بسته کجاس اگه زحمتتون میشه کار دارید ما خودمون از داخل شهر تحویل میگیریم میگن نمیشه بهتون بگیم کجاس،میگیم مدیر بالاتر از شما کیه باهاش صحبت کنیم میگن نمیشه اسمشو بگیم،میگیم چرا بسته نرسیده پس گم شده که نمیارین میگن اسکن شده نمیشه بهتون بگیم چی شده نیاوردیم ،حالا صبور باشید باهاتون تماس میگیریم،خلاصه قلب درد گرفتم بس که حرص خوردم حتی یه زنگ نمیزنن توافقی به یه نتیجه برسیم،بس که بی وجدان هستن،حالا میخوام برم شورای حل اختلاف

  7. با سلام -برای اینجانب در تاریخ 1401/10/29 از شهر قاین پاکتی به شماره رهگیری 0000 به مقصد بجنورد اداره مخابرات ارسال شده که متاسفانه تا این لحظه ساعت19:30 مورخه1401/11/07 علی رغم پیگیریهای مکرر از طریق 0218457 تهران و دفتر قاین متاسفانه هنوز نرسیده تقاضای تسریع و پیگیری عاجل را دارم.

    1. سلام دوست عزیز.
      از طریق سامانه 195 شکایت دزدی بسته توسط تیپاکس(پست فاخر ایرانیان) رو ثبت کنید.
      من انجام دادم.
      منتظر جواب هستم.

  8. با سلام -برای اینجانب در تاریخ 1401/10/29 از شهر قاین پاکتی به شماره رهگیری 11128202311994660234 به مقصد بجنورد اداره مخابرات ارسال شده که متاسفانه تا این لحظه ساعت19:30 مورخه1401/11/07 علی رغم پیگیریهای مکرر از طریق 0218457 تهران و دفتر قاین متاسفانه هنوز نرسیده است، بنده ضمن شکایت علیه شرکت تیپاکس در خصوص اهمیت ندادن به امانتداری و عدم اجرای قانون و خلاف مقررات دستورالعملهای شرکت تقاضای رسیدگی در تسریع و پیگیری عاجل را دارم.

  9. باسلام خدمت مشتریان تیپاکس
    شرکت تیپاکس یک مجموعه دزدبی مسولیت وحرام خور هست چرا در راس آن پدر وپسری قرار داد اشنا به مسایل حقوقی (ف ا خ ر)رسم رسوم حق مردم رو ندادن رو بلدن.مطمئن باش توان پس میدی در زندگی .نظرات بقیه هم تایید این مسله هست .۰۹۱۴۴۰۰۶۸۰۵ مالک محترم تیپاکس حرفی برای گفتن داری تماس بگیر شماره موبایل گذاشتم.

  10. من واقعاااا شکایت دارم
    واقعا حلالشون نمیکنم
    بسته من شکسته شده شکایت کردم میگن چون بسته رو توی خونه باز کردید و همکاران اونو ندیدن قبول نمیکنیم. این انصافه؟ من بسته‌مو تو چشم کارمند باز میکردم ک چی؟ شاید لباس زیر باشه باید تو چشم دیگران نگاش کنم؟
    خیلی زشته… اگ هزینه رو متقبل نشن دیگ هیچوقت اطمینان نمیکنم

  11. واقعا شرکت مضخرفی هست جدیدا یه لینک پرداخت هزینه توی اس ام اس میذارن من از طریق اون پرداخت کردم بعد که مامور ارسال اومد قبول نکرد پرداخت من رو و دوباره ازم پول گرفت الان یک ماهه هرچی زنگ میزنم فقط پاس میدن به همدیگه و کاملا مشخصه که نمیخان پول رو بدن، قبلا باهاشون کار میکردم ولی دیگه اگر حتی با پست یک ماه هم طول بکشه هیچ بسته ای رو با تیپاکس جابجا نمیکنم

  12. بسته من پس پرداخت بودش اما لینک رو زدم و اینترنتی پرداخت کردم. با موتور طرف برداشته مانیتور به اون حساسی آورده ، ۲ برایر پول‌میخاد. میگم اقا من پرداخت کردم هزینه رو. میگه من نمیدونم. تازه ۱۰‌هزار هم میگه باید بدی بعنوان انعام. همه میدن، تا بسته رو بده. بخدا نمیداد بسته رو. زنگ زدم شاکی شده. الان ۲۰‌روزه میخان پول برگشت بدن. یعنی بخدا به اتوبوس بسپاری بری ترمینال بگیری خیلی بهتره تا تیپاکس. اصلا و ابدا پیشنهاد نمیکنم. ۱۰۰ رحمت به دیجی کالا

  13. من از تیپاکس شاکیم بسته ام با چند روز تاخیر و مضمحل شده به دست گیرنده رسید
    جالب آنکه دروغ همدیگر راهم پوشش نمی دهند زنجان ادعا خرابی خودرو حمل نقل می کند و تهران اظهار بی اطلاعی
    حال که بعد از چند روز تاخیر و ارسال با پیک و هزینه مضاعف
    چون از باجه زنجان شکایت کردم ، بسته را کاملا تخریب شده و لگد خورده و شکسته تحویل دادند
    حالا که میخواهم از سمت تهران پیگیر باشم کلا کد ثبت شکایت را پاک کردن
    و با کد رهگیری هم نمی توانم مجددا ثبت شکایت کنم
    هرچند که ره به جایی ندارد و این آخرین دفعه ای بود که از این شرکت مزخرف استفاده کردم

    1. دقیقا کاری کردن که میتونی با همون‌کد پیگیری بفهمی بستتت در چه حاله ولی برای ثبت شکایت کد رهگیری میگه نامعتبره این همه هزینه میگیرن حروم خورها کوفتتشون بشه ایشالله از کمر زن و بچشون بیاد بیرون

    2. ای کاش دستی از غیب شرکت تیپاکس را از تاریخ بشریت حذف میکرد.مایه ننگ پلتفرمهای جابه جایی کالا. بی مسئولیت، دروغگو، بد قول. واقعا اینکه تیپاکس هم‌رده شرکت ملی پست قلمداد شود بی احترامی به شرکت پست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا