شکایت از شرکت

شکایت از همراه اول چگونه است؟

همراه اول جزو اپراتور های ارتباطی فعال و شناخته شده در کشور به شمار می رود که خدمات گوناگونی را در اختیار مردم قرار می دهد. از جمله خدمات اصلی این شرکت می توان به ارائه انواع سیم کارت، اینترنت (اینترنت خانگی و تلفن همراه)، پیامگیر صوتی و غیره اشاره کرد.

همراه اول فعالیت خود را از سال 1373 در تهران در قالب شرکت سهامی خاص آغاز کرد که بعد ها به شرکت سهامی عام تبدیل شد. این شرکت یکی از بزرگترین اپراتور های تلفن همراه در ایران و خاورمیانه محسوب می شود که در حال حاضر در اغلب مناطق ایران نمایندگی دارد و هر ساله تعداد مراکز خود را در سراسر کشور گسترش می دهد.

همراه اول در ابتدای شروع فعالیت خود تنها در زمینه سیم کارت و اینترنت خدمات خود را به مشتریان ارائه می نمود که به مرور زمان سطح امکانات و خدمات خود را افزایش داد.

به طور معمول مشترکین همراه اول از امکانات این مجموعه رضایت کافی دارند و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می کنند.

اما در برخی مواقع عوامل مختلفی باعث می شود که میزان رضایت از نحوه خدمات دهی اپراتور همراه اول کاهش یابد و به نوعی در حد انتظار امکانات خود را در اختیار مشترکین قرار نمی دهد. همراه اول مانند هر اپراتور دیگری طی چند سال اخیر به دفعات زیاد مورد انتقاد قرار گرفته است و حتی برخی از مشترکین اقدام به شکایت از این اپراتور کرده اند.

در صورتی که از نحوه خدمات دهی همراه اول ناراضی هستید و قصد شکایت از این اپراتور را دارید، با مجموعه شکایت 24 همراه باشید تا در ادامه مطلب به بررسی دلایل اصلی شکایت از شرکت همراه اول و نحوه طرح شکایت از این مجموعه بپردازیم.

سیم کارت همراه اول

دلایل اصلی شکایت از اپراتور همراه اول

در چند سال اخیر میزان شکایت از اپراتور هایی نظیر همراه اول افزایش چشمگیری داشته است و دلیل عمده بروز اینگونه نارضایتی ها، عدم ارائه خدمات و امکانات در سطح ایده آل می باشد.

البته این موضوع تنها مختص به همراه اول نمی باشد و سایر اپراتور های ارتباطی نظیر ایرانسل و رایتل نیز با مشکلاتی نظیر عدم رضایت مشترکین از خدمات و امکانات مجموعه، مواجه شده اند. موارد زیر می تواند موجب بروز نارضایتی مشترکین از خدمات مجموعه همراه اول شود که در صورت تداوم این مشکلات منجر به شکایت نیز می شود.

مواردی که منجر به شکایت مشترکین از خدمات شرکت همراه اول می شود، بسیار زیاد هستند و تنها به دلایل اصلی آن اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • اقدام به شارژ کردن سیم کارت خود می کنید اما بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوید که حسابتان شارژ نشده و با بررسی مجدد موجودی، مشاهده می کنید که موجودی سیم کارت من به صفر رسیده است. در نهایت فهمیده اید که بسته اینترنت رزرو داشته اید که به محض شارژ فعال شده است.
  • در اغلب مواقع پیش آمده است که در سفر های زیارتی مانند اربعین، هزینه قبض تلفن همراهتان از کل هزینه ‌های سفر تان بیشتر شده که در صورت عدم پرداخت هزینه های تماس توسط اپراتور سیم کارت، قصد دارید علیه شرکت مربوطه اقدام به شکایت نمایید.
  • در برخی مواقع ممکن است که از نمایندگی های همراه اول سیم کارت با شماره مشخصی را خریداری کرده اید که در زمان تحویل با شماره دیگری مواجه می شوید.
  • شماره تلفن مشترکین بدون هیچ گونه دلیل خاصی غیر فعال یا توقیف شده که می تواند خسارت های جبران ناپذیری به افراد وارد کند.
  • سیم کارت توسط فرد خریدار شده اما زمان تحویل آن مدت زیادی طول کشیده یا سیم کارت اصلا به وی تحویل داده نشده است.
  • در یک سری از مناطق کشورمان هنوز دکل های اپراتوری که مردم بتوانند به راحتی باهم ارتباط داشته باشند، نصب نشده است و مسئولان مربوطه تا کنون هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام نداده اند و سهل انگاری می کنند.
  • با تهیه بسته های اینترنت ممکن است قبل از آن که حجم یا زمان آن تمام شود، ببینید که بسته صفر شده است. به عبارت دیگر حجم بسته های اینترنت زودتر از موعد تمام شود.
  • سرعت اینترنت تهیه شده بسیار پایین باشد.
  • در مناسبت های خاص از اپراتور همراه اول، پیامک اینترنت رایگان دریافت می‌کنید و پس از استفاده از حساب شما پول کسر می‌شود.
  • گرفتن مالیات زیاد از مشترکین. گاهی اوقات برای خرید شارژ و بسته اینترنت از شما ارزش افزوده چند برابری اخذ می شود که در واقع اپراتور همراه اول بیش از مقدار تعیین شده از شما مالیات دریافت کرده است.
  • عدم برخورداری برخی از شماره های سیم کارت همراه اول از امنیت کافی که منجر به ایجاد مشکلات قانونی برای مالکین سیم کارت ها در آینده می شود.
  • زمانی که بسته های مخصوص مکالمه تلفن همراه را شارژ کرده اید و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی متوجه می شوید که حجم زیادی از موجودی حساب شما کسر شده یا به صفر رسیده است.
  • عدم آنتن دهی در منطقه ای که از شرایط مناسب آنتن دهی برخوردار است. گاهی اوقات در مکانی حضور دارید که اصولا شرایط آنتن دهی آن منطقه در سطح مناسبی قرار دارد و سیم کارت شما آنتن نمی دهد.
  • عدم پاسخگویی مناسب و صحیح پشتیبان های اپراتور همراه اول
  • عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل جدید

مراجع صالح به رسیدگی شکایت از همراه اول

عمده شکایات مشترکین همراه اول به نحوه خدمات دهی و میزان امکانات این مجموعه ارتباط دارد که در وهله اول می توان از طریق اپراتور های مربوطه اقدام به ثبت شکایت نمود. در این صورت کارشناسان مجموعه همراه اول اقدام به بررسی شکایت مزبور نموده و اقدام به حل و فصل آن می نمایند.

شکایت مربوطه را می توان علاوه بر اپراتور از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح نمود. در صورتی که از سوی شرکت همراه اول تخلف غیر قانونی صورت گیرد،

می توان از مراجع قانونی نظیر دادگاه ها و دادسرا های صالح ثبت شکایت کرد. اختلافات در این زمینه اصولا به صورت مسالمت آمیز حل و فصل می شود و نیازی به طرح شکایت خاصی نمی باشد.

اما در مواردی شکایت تنها راه حل برطرف شدن اختلافات در این زمینه می باشد که می توانید با بهره گیری از خدمات مجموعه شکایت 24 به بهترین شکل ممکن شکایت خود را علیه اپراتور همراه اول طرح نمایید.

اپ همراه من

نحوه طرح شکایت از همراه اول

در مواردی که به هر دلیلی شرکت همراه اول از ارائه خدمات به مشترکین خود امتناع می ورزد یا امکانات با سطح کیفی پایینی را در اختیار افراد قرار می دهد، باید از طریق مراجع ذیربط اقدام به ثبت شکایت کرد.

برخی از مشترکین همراه اول بهترین راه حل در صورت بروز چنین مشکلاتی را عدم استفاده از خدمات مجموعه بیان می کنند که یقینا این روش به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود. اگر به دلایل مختلفی این مجموعه خدمات مناسبی را در اختیار شما قرار نداد، باید برای دفاع و رسیدن به حق و حقوق خود اقدام به طرح شکایت نمایید.

نحوه طرح شکایت از همراه اول در مراجع قانونی بسیار ساده است و از طریق شکواییه صورت می گیرد. اگر شکواییه به روش صحیح تنظیم نشود، قطعا توسط محاکم عمومی رد می شود و هیچ گونه رسیدگی نسبت به آن نمی شود. مجموعه شکایت 24 با سابقه چندین ساله در زمینه تهیه و تنظیم انواع گوناگون شکواییه می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

راه حل مناسب برای شکایت از همراه اول

رسیدگی به کلیه مراحل دادرسی توسط وکیل می تواند نتیجه مناسبی برای هر پرونده حقوقی داشته باشد. اما در مواردی امکان دسترسی به وکیل وجود ندارد که در این صورت برای طرح شکایت علیه همراه اول و تهیه شکواییه می توانید از خدمات مجموعه شکایت 24 استفاده کنید.

شکایت 24 با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص، ارائه دهنده انواع خدمات حقوقی نظیر مشاوره، تنظیم انواع شکوائیه و لوایح دفاعیه و غیره می باشد که می توانید نهایت بهره را از خدمات مذکور داشته باشید.

اصولا طرح شکایت علیه اشخاص حقوقی نظیر شرکت همراه اول کمی زمانبر و نیازمند رعایت یکسری موارد قانونی است که بدون بهره گیری از کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می کند. در صورتی که قصد طرح شکایت علیه مجموعه همراه اول دارید، استفاده از خدمات مجموعه شکایت 24 می تواند بهترین راه حل برای شما باشد.

با توجه به افزایش نرخ حق الوکاله در چند سال اخیر، استفاده از وکیل می تواند هزینه سنگینی را برای شما به همراه داشته باشد که برای بهره مندی از خدمات و شرایط مناسب تر به شما توصیه می کنیم شکایت 24 را به عنوان راهنما و پشتیبان خود در امور حقوقی انتخاب نمایید.

شکایت از همراه اول

بررسی آمار میزان طرح شکایت از همراه اول

در این بخش آماری از وضعیت شکایت های ثبت شده از همراه اول مورد بررسی قرار گرفته است که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است. آمار به دست آمده حاکی از ‌آن است که بیش‌ترین شکایت مشترکین از شرکت همراه اول مربوط به عدم آنتن دهی، عدم دسترسی به شبکه پرسرعت اینترنت و پیامک متنی می باشد. از مجموع ۱۴۲۸ شکایت ثبت‌ شده طی ماه های گذشته، تقریبا ۸۹۳ مورد رسیدگی‌ شده است.

آمار مذکور نشان دهنده حجم بالای شکایت کاربران از همراه اول می باشد که یقینا با رسیدگی به این شکایات، بسیاری از مشکلات خدمات دهی ظرف مدت زمان کوتاه برطرف خواهد شد.

در صورتی که سیم کارت همراه اول بدون دلیل خاصی غیر فعال شود، برای رسیدگی به این موضوع چه کاری باید انجام دهیم؟

در وهله اول موضوع مربوطه را با پشتیبان اپراتور همراه اول در میان بگذارید که در صورت عدم نتیجه دلخواه می توانید شکایت خود را از طریق مراجع مذکور مطرح کنید.

بیشترین آمار شکایت از همراه اول در چه مواردی بوده است؟

طبق آمار بدست آمده، پیامک های متنی، خرید بسته های اینترنت و مکالمه تلفنی و عدم پاسخگویی پشتیبان بیشترین موارد شکایت از همراه اول را به خود اختصاص داده اند.

آیا برای طرح شکایت علیه همراه اول، استفاده از وکیل الزامی است؟

خیر، با استفاده از خدمات مجموعه ما می توانید به بهترین شکل ممکن از همراه اول شکایت نمایید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

‫32 دیدگاه ها

  1. من ۳ تا تیکت ثبت کردم واسه سرعت نت هرسری زنگ میزنم میگن تا ۲۱ روز بشه بعد از ۲۰ روز اخر سر یه پیامک میاد که تعقیرات لازم انجام شد و مشکل مرتفع گردید درصورتی که مشکل هنوز هست بعد زنگ میزنن سوال میپرسن اگه نتونستی جواب بدی تیکت رو میبندن منکه بیخیال شدم ایرانسل نت گرفتم اخرسر تیکت سوم اس دادن مشکل مرتفع گردید خوشهال شدم نت خوب شده بسته ۱ روزه گرفتم دیدم مشکل هنوز هست تا حدی ضعیف بود که نتونستم بسته رو استفاده کنم روز بعد زنگ زدن گفتم مشکل هنوز هست میگه نه باید بازم بسته بگیری این بار سرعت سنج نصب کنی و سرعت رو در ۳ نقطه از خونه تست کنی گفتم من بسته ندارم و نمیگیرم اینو باید کارشناس شما بیاد تو منطقه نت رو تست کنه

  2. سلام اشغال ترين….. …… من الآن بسته ميخوام بخرم مجبورم ولي نهميشه هرشب ساعت 12به بد بروز رساني …

  3. وقتی با اینهمه اجحاف هیچکی جلوی این چپاول را نمیگیره، اسباب تاسفه، درحالیکه مدیران ما برپایه و استناد تعهدمحور، دین، ایمان، و چارچوب منشور اخلاقی در منصب قرار گرفته اند، درعمل پشت پازدن به این اصول، سرلوحه کار خود قرار میدن، خدا عاقبتشون رحم کنه بخیر

  4. دزد هم دزد های قدیم، لااقل حیا داشتن، روز روشن برا من قبضی متقلبانه باندازه 25 تا صورتحساب صادر کردند انهم بعد پرداخت صورتحساب میاندوره، و قطع یکطرفه کردند. زنگ میزنی 9990 بعد کلی سرکار گذاشتن،، میگن پیامک. میدیم کد پیگیری شکایت، بعد چندروز تماس و فشار بالاخره یه پیامک کد پیگیری فرستادن، که در سامانه خودشون بیاعتباره، چند روز هم صرف وقت که بهشون حالی کنی شماره پیگیری نادرسته، سپس 9990 زنگ زد. خوشحال شدم. بعد بیست دقیقه توجیهات نادرست و تلاش برای انکه منو قانع کنه قبض درسته و پس از انکه کاری از پیش نمیبره، میکه خب پشت خط باش وصل کنم همکارم که براتون اقدام کنه، چند دقیقه پشت خط انتظار یکی دیگه میاد میگه درسته قبض اشتباهه ولی اشکال از اپراتور نیست. گوشی شما مشکل دلره، مردم اخمق حساب کردن، اخه گوشی من چکاره است که در اشتباه صدور قبض نقش دلشته باشه،، دست اخر بعد 10 روز یه پیامک امده که قرار شد تنظیمات گوشی تغییر و درصور عدم رفع سیمکارت در گوشی دیگه امتحان کنید. مگه مشکل من انتنه که با اینکار درست بشه، هرچی هم دیگه تماس میگیرم جواب سربالا میدن دست اخر شروع کردند به بهانه گیذی، مالک خط خودتی، شماره ملی چیه اسم بابات چیه و.. بلکه یه بهانه ای دربیارن.. ناگزیر کار وزندگی گذاشتم زمین افتادم در پی مراجع قضایی و مجلس و…

  5. مگه نگفتن ۳۰ درصد بسته ها گرون نیشه پس چرا همراه اول خود سر صد در صد گرون کرده بسته ۱۰ گیگ سه ماهه رو از ۴۰ تومن کردن ۸۲ تومن غین کجاش ۳۰ درصده ؟؟؟

  6. همراه اول دیگه تو روز روشن دزدی میکنه حق هم داره قبلاً دزدی و کلاه برداری تو خفا میکرد از ترس اینکه کسی بفهمه اما از وقتی دید دزدی تو خفا قدیمی شده و همه تو روز روشن دزدی میکنند و کسی نیست جلوشون بگیره یا بهتر بگم کسی نمیخوا جلوشون بگیره چون خودشون سران دزدان همراه اول به خودش جرات میده و هر روز بیشتر میشن..
    من خواستم کیف پول همراه دزد را صد تومن شارژ کنم اشتباهی 1 ملیون شارژ کردم بعد نیم ساعت خواستم پولمو به کارت بانکیم منتقل کنم انتقال انجام نشد و مبلغ 1ملیون تو کارتی پولم موند از کارت سفید پول یشارژ 5هزار تومنی گرفتم موند 995هزار تومن از برنامه همراه اول خارج شدم شماره کارتمو کپی کنم که دوباره منتقل کنم پولو…
    دوباره به برنامه اشغال و کلاه بردارشون رفتم و دیدم موجودی کیف پولم صفر شده چندین بار برنامه را بستم و دوباره وارد شدم اما هیچ همون صفر بود..
    زنگ 9990زدم اول با طی کردن هفت خان رستم بهم گفتن باید 3روز بگذره اگه پولت بر نگشت دوباره زنگ بزن .؟!!؟احتمالآ خواستن خمیرش ور بیا..
    خلاصه بعد 3روز دوباره زنگ زدم و دوباره تکرار اما بجای هفت خان رستم هست خان رد کردم و با گستاخی زیاد گفتن 3روز دیگه صبر کن😠😬
    حتما خواستن بهتر خمیرشون ور بیا …
    دوباره 3روز گذشت منم خوشحال از اینکه این دفعه پولمو پس میدن 😧اما بقران دوباره گفتن 3روز دیگه صبر ک..
    ناگفته نمونه این دفعه نخواستن من مزاحمشون شم خودشون پیامک فرستادن…
    خو چرا مملکت اینقدر بیصاحب شده که هر بی سر و پای یمغامی یا پارتی گیرش اومده بجا اینکه وظیفه انجام بده نه تنها وظیفه انجام نمیده بلکه دزدی میکنه اف

  7. معاون شرکت ارتباطات سیار به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پرداخت صورت حساب کاربران پرداخت و اظهار کرد: اگر فردی هزینه قبض خود را در میان دوره و پایان دوره پرداخت کرده باشد و در قبض بعدی مابه التفاوتی به او تعلق نگرفته باشد، حاضریم 10 برابر رقم بستانکاری را جایزه بدهیم.گفته معاون شرکت ارتباطات تکراری نیست

  8. سلام اول اینکه بسته های خریداری شده همراه خیلی اول زودتمام میشه دوم اینکه این پیام اومده مشترک گرامی بدهی شما به سقف مجاز نزدیک شده است. برای جلوگیری از یک طرفه شدن، این امکان برای شما فراهم شده است تا در صورت مشمول بودن سقف قطع میان دوره خط خود را افزایش دهید. در صورت تمایل به استفاده از این سرویس، می توانید با شماره گیری کد #117*10* از نحوه فعال سازی و قوانین مشمولیت آن مطلع شوید. قبلا اصلاتاحالا من پولی بابت میاندوره نداده بودم فقط پایان دوره این دزدی ازجیب مردمه من که راضی نیستم .

  9. سلام من ازاول سال هیچ پولی بابت میاندوره نداده بودم قبلا هم نداده بودم امروزبابت میاندوره 2103000ریال همراه اول ازم گرفت غیرازپول پایان دوره که پرداخت کرده بودم من ازعملکردغلطشون شکایت دارم بایدرسبدگی بشه این میشه دزدی ازجیب مردم 🤔🙂

  10. چندین بار تماس گرفتم برای آنتن دهی ضعیف و سرعت نت پایین
    متاسفانه فقط میگن پیگیری میکنیم
    واقعا براتون متاسفم
    در قبال هزینه هایی که به حسابتون میاد هیج خدماتی نمیدید

    1. والا خوب برا خودتون کاسبی را انداختین خط که یمدت غیر فعال میشه سریع میفروشینش 10خط ایرانسلم واگذار نشده لعنت بهتون نمیگین طرف شاید ریجستر گوشیش روش باشع

  11. سلام
    شرکت همراه اول جدیدا زده تو کار دزدی از جیب مردم
    و اصول حرومزادگی رو سر لوحه کار خودش قرار داده و یورش برده به بیت المال و جیب مردم و همه جوره داره مردم و چپاول می کنه
    من کربلا بودم ۲۳۰ تومن به خاطر رومینگ برام قبض اومده و ۴۲۰ تومن هم برای ۵ گیگ اینترنت ازم گرفته ولی به هیچ عنوان آنتن دهی و پوشش شبکه نداشت
    الانم هیچ کس پاسخگو نیست
    دزدی به چی میگن این خودش پدرجد دزدی و حرومزادگی هستش.

  12. باسلام:همراه اول اینقدر گداشده که شروع به جمع آوری سیم‌کارت‌های مردم می‌کنه اونم بی دلیل من وقتی یک خطی رو‌میخرم ومالک اون خط هستم و میایدبدون اجازه اون رو بلوکه میکنید که برید بفروشید به یکی دیگه خب برید گدایی کنید نه دزدی از مردم، هرچقدرم از اون خط استفاده نشه شما حق جمع آوریشو نداریدچون پول دادیم بابت خریدش،اگرم میخوای. جمع آوری کنید باید پولش رو بدیداونم قبضی چه فقط طی چند سال مبلغ آبونمانش به ۱۱۰تومن رسیده بود برا ۱۱۰تومن خطوواگذار میکنن .واقعا متاسفم براتون

  13. يكسال و نيمه برا انتن دهي بسيار ضعيف تماس ميگيرم
    همش ميگن بررسي ميكنيم
    تيكت ثبت ميكنيم و فلان
    تا حالا هيچ اقدامي صورت نگرفته
    همراه اول فقط داره جيبمون رو خالي ميكنه

    1. خانم شما یک سال و نیمه درگیرید، من از سال ۹۷ با همراه اول درگیرم سر آنتن دهی ضعیف
      واقعا هم نمیدونم چکار باید بکنم

  14. بنده تعدادی پیامک تبلیغات مربوط ب کارم به چندتا املاکی فرستادم و خبر هم نداشتم که این کار مجاز نیست
    بدون اطلاع خطمو مسدود کردن
    حداقل اولش پیامک هشدار بدین که این کار غیرمجاز هستش و اگه دوباره تکرار بشه خط مسدود میشه و بعد اقدام کنید بی انصافا، من با خطم کار میکنم

  15. با سلام و احترام
    چرا نمی‌توانیم از کیفیت بد و سیستم فاسد همراه اول شکایت کنیم؟ من برنامه نویسی هستم که بخاطر کارم مجبورم با خارج از کشور ارتباط زیادی داشته باشم. بسته های این مجموعه نه تنها کیفیت و سرعت کافی ندارن بلکه به نسبت حجمشون خیلی هم گران قیمت محسوب میشن. من اگه بخواهم یه شکایت کامل و از جانب عموم مردم ازشون داشته باشم باید چیکار کنم؟

  16. خیلی نامردید بعداز استفاده بیش از ۳۰تومن بصورت تعرفه آزاد بمن پیامک اومده که شما داری از تعرفه ازاد اینترنت استفاده میکنی خاک توسرتون با این اپراتور بودنتون
    حل کنید این مشکل گندتونو
    بارها اینجوری شدم هم من هم دوستام

  17. بسته اینترنت یک روزه خریداری کردم نوشته بعد تموم شدن حجم بسته ماهانه فعال میشه
    این دیگه چه قانون مزخرفیه که بسته ماهانه را تموم کن تا برات یه روزه فعال بشه 🤦🏻‍♀️

  18. سلام. چرا شکایت از “همراه اول” را در صفحه اول سایت گذاشته اید و به صورت کلی شکایت از اپراتورها را ذکر نکردید؟

    1. چون همراه اول،مخترع، پیشرو، و هوش برتر در ابداع دزدیوصاحب امتیاز اصلی کلاهبرداری، بنیانگذار کلان ترین چپاول جیب مردم است، و در واقع ظهور اپراتورهای دیگر بعنوان رقیب، دست همراه اول را رو کرد، و گرچه هم اکنون ممکنه اپراتورهای دیگه هم نقایصی داشته باشند، ولی هرگز به گرد همراه اول نمیرسن در فساد(یادتون رفته اول بار که تلفن همراه اومد توکشور همین همراه اول بود که یه دونه سیمکارت را به مبلغ یک قطعه زمین مسکونی تو شهرستان و یا معادل 25 برابر حقوق ماهیانه یک کارمند، فروخت به مردم، وقتی ایرانسل امد معلوم شد که چه چپاولی کرده همراه اول) الانم براحتی قبضهای متقلبانه صادر میکنن، و… بقیه اپراتورها چنین چپاولی نمیکنند،

  19. باسلام بنده یک خط داشتم که چند وقت بود به علط بدهی قط بود حالا که رفتم پول بدهی شو پرداخت کنم میگن خط به نام شما نیست خط رو به یکی دیگه فروختن میخواهم بدانم که چرا باید خطی که مالکش من هستم بدون اطلاع فروختن

    1. چون پشت همراه اول گرم گرمه،در تمام دنیا، فک نکنم هیچ کلاهبرداری بتونه جلو همراه اول خودی نشون بدهد.

  20. قابل توجه مدیر همراه اول :
    اول از همه جرم اصلی شما ترساندن مردم از طرح دعوی از مراجع ذیصلاح قانونی دادگستری ، قوه قضائیه و بازرسی قوه قضائیه است که عنوان کردید این روش کار خیلی طولانی و زمانبر و پر هزینه ای است ، به عبارتی شما بصورت مستقیم کاربران همراه اول را از شکایت ترساننده اید که این کار از نظر قانونی خودش جرم خیلی بزرگی است ، به عبارتی شما به مخاطبانتان که چندین بار قبض دریافت کرده اند و بعد از پرداخت یک ماه دیگر اپراتور همراه اول در صورتحساب قید کرده شما بدهی قبلی دارید ، در صورتی که اصلا بدهی نداشتند ، من با کارشناس شما صحبت می کنم و ایشان می فرمایند شما در فلان تاریخ 81 هزار تومن پایان دوره پرداخت کردید و 14 هزار تومن میان دوره از صورتحساب شما باقی مانده که من هم برسی کردم و هم علم داشتم که الباقی پایان دوره من نسبت به میان دوره من 1400 تومان بود نه 14 هزار تومان ، این عمل در دوره های مختلف نیز صورت گرفته ، من به نمایندگی از تمام مخاطبان شما ، که توان یا سواد حساب و کتاب ندارند و هر چیزی را که شما در صورتحسابشان ثبت می کنید بدون توجه و هیچ اعتراضی پرداخت می کنند ، این میشه گفت سوء استفاده از ناآگاهی و بعضا بی توجهی مخاطبانتان و باز تاکید می کنم ، شمادمی فرمائید شکایت قانونی به شخصیت حقوقی چنین است و چنان هست ، پس این را بدانید که اگر شخص حقیقی بر علیه شخص حقوقی شکایت کرد ، اولا مستقیم با دفتر مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مطرح می کند و وکیلی نیز لازم نیست چون ممکن است خودش از وکلای مطرح کشور باشد ، اگر هم نباشد در پایان رسیدگی تمام هزینه های دادرسی آن هم طبق فرمول خاص و اعلام تورم ماهانه بانک مرکزی از متشاکی گرفته می شود و بعد از ثابت شدن جرم از طرف متشاکی ، شاکی می تواند در این مسئله را در مطبوعات به سمع و نظر مردم برساند ، جهت اطلاع رسانی نه به قول بعضی ها تشویش اذهان عمومی ، یک فرد حقوقی سر مردم کلاه بگذارد و بعد از محکوم شدنش در جراید و مطبوعات کشوری درج نشود که تشویش اذهان عمومی می شود ، نه بعد از محضر شدن جرم ، شاکی می تواند جهت اطلاع عموم آن را در مطبوعات درج کند و…
    مدیر همراه اول لطفا تمام هزینه هایی که در چند سال اخیر از من به ناحق به نام بدهی های معوقه کسر شده است محاسبه و پرداخت کن ، متشکرم

  21. بنده حدود دو سال است كه پيگير عدم آنتن دهي همراه اول در منزل را با كارشناسان همراه اول مطرح و متاسفانه هيچ اقدامي صورت نگرفته واقعا اين روش مشتري مداري است ؟!!!! خواهش ميكنم پيگيري فرماييد 🙏

  22. درود من یک هفته پیش ۱۲گیگ اینترنت خریدم امروز پیام داده فقط۳گیگ دارین زنگ اپرانور زدم میگه شما دانلود ۱گیگابیت۵۰۰و۷۰۰مگ داشتید که من روحم خبردار نیست والا اینا دزدی از مردم کم باارزش افزود از پول مردم بدبخت میخورین به حجم بسته هم رحم نمیکنید؟

  23. ریاست محترم همراه اول
    با سلام و احترام ، بنده یکی از جانبازان در گیلان ، رشت عارضم که عروس و فرزندم حدودا ده سال در پیشخوان دولت به شماره ۱۰۶۲ فعالیت دارند ، همراه اول در سال جاری به مجرد اینکه دفتر نتوانسته پیش بینی ابلاغی را تحقق دهد همکاری خود را با دفتر قطع کرده آیا اینگونه تصمیم واقعا منطقی است ؟ واقعا اینجور اتخاذ تصمیم که زندگی دو جوان تحصیل کرده که در شرایط بد اقتصادی امرار و معاش دارندتحت فشار قرار داده ناامیدم کرده و نمی دانم این درد را به کجا و به چه کسی باید منعکس نمود . ارائه طریق فرمائید .

  24. با سلام من سیم کارت همراه اول داشتم تو گوشیم بوده و روش هم تلگرام داشتم هم واتساپ و کلا کارهای بانکیم با اون خط که به نامم بود انجام میدادم بدون اطلاع یکدفعه قطع کردن و خط تخلیه شد، کجا باید برم شکایت کنم راهنمایی کنید ممنون میشم

  25. سلام
    لطفا بجای پرداختن به مسائل کوچک و کم اهمیت به مشکلات ویژه بپردازید .. کجای دنیا کسی طرح شکایت میکنه برای یک بسته اینترنتی یا ادم آنتن دهی .. مشکلی که هم اکنون برای آن قصد طرح شکایت جدی از رویکرد و سیاست سیستم فاسد همراه اول دارم … خط من دارای قطع قضایی بوده برای برطرف کردن اقدام کردم یک ماه است که میروم و می آیم هر بار از من تقاضای نامه ای میکنند مبنی بر اینکه دستور قطع قضایی مثلا از فلان دادگاه وقتی میرم نامه را میگیرم میگویند نامه را ببر بروز کن بیار مجدد اقدام میکنم نامه جدیدی هست که اطلاع ندارم این فرایند 4 نامه تا امروز ادامه داشته .. از طرفی احساس خشم ونفرت دارم از این اپراتور از طرفی برای روکم کنی هم که شده ادامه میدم تا خط رو بگیرم … این سیستم فاسد برای خیلی ها در حال اجراست که اصلا پیگیری نمیکنند …. لطفا من را راهنمایی کنید چگونه میتوانم حق این مال مردم خورهارو بشون بدم

    1. متاسفانه هیچ مرجعی پاسخگو نیست..منم عین شما درگیر هم قضایا هستم …سیم کارتم قطع کردن بدون اطلاع قبلی..و برا وصل شدن دوباره هیچ کسی پاسخگو نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا