شکایت از شرکت

شکایت از شرکت ایران خودرو چگونه است؟ شکایت در 1401

این روزها شکایات زیادی از شرکت‌های خودرو سازی و شرکت ایران خودرو می شود و بسیاری از مصرف کنندگان از کیفیت خودروی دریافتی رضایت ندارند و برای رسیدگی به امور خود اقدام به شکایت از ایران خودرو می کنند.

مراجعه کننده محترم لطفا خلاصه شکایت خود را جهت ایجاد سابقه در قسمت پایین همین مقاله (دیدگاه‌ها) ارسال فرمایید تا به صورت عمومی نمایش داده شود.

البته بسیاری از اعتراض کنندگان نیز در این مسیر با شکست مواجه می شوند و نمی توانند حق ضایع شده خود را از شرکت ایران خودرو دریافت کنند. چیزی که اهمین بسیاری در گرفتن حق دارد نحوه شکایت و پیگیری شکایت است و آشنایی با راه‌های شکایت از ایران خودرو می تواند بسیار در روند رسیدگی به خواسته مصرف کننده تأثیر گذار باشد.

معمولا مصرف کنندگان از قیمت بالا و پایین بودن کیفیت خودرو دریافتی رضایت ندارند. همچنین نارضایتی مصرف کنندگان از تاخیر در تخویل خودرو، تحویل خودروی معیوب و دیگر تخلفات رایج ایران خودرو است و همین موارد است که موجب می گردد مصرف کننده دست به شکایت از ایران خودرو بزند.

در این خصوص باید بیان کرد که چون معمولا خودروها از این شرکت پیش خرید می شود، کالا کلی محسوب شده و معامله آثار بیع کلی را خواهد داشت، در نتیجه شاکی می تواند درخواست تعویض خودرو، با خودرویی سالم را داشته باشد.

شکایت از ایران خودرو از جهت تحویل دادن خودرو معیوب و یا تاخیر در تحویل خودرو از جمله مهمترین شکایاتی است که علیه این شرکت معروف خودروسازی در ایران صورت می گیرد.

حال باید بیان کنیم که افراد زیادی ممکن است وجود داشته باشند که از ایران خودرو شکایت دارند ولی نحوه شکایت از این شرکت و پیگیری آن را بلد نیستند. از همین جهت سایت شکایت 24 این مطلب را تهیه نموده تا افراد با نحوه و راه‌ های شکایت از ایران خودرو آشنایی پیدا کنند.

ایران خودرو

معرفی شرکت ایران خودرو

ایران خودرو نام شرکت خودرو سازی ایرانی است که در گذشته ایران ناسیونال نیز نامیده می شد. ایران خودرو (Iran Khodro Company) که به اختصار “IKCO” گفته می شود در سال 1341 بیان گذاری شد.

این شرکت در حقیقت از مهم‌ترین و شناخته شده‌ ترین شرکت‌ های خودرو سازی ایران است و انواع خودروهای سبک و سنگین را با همکاری کردن با شرکت‌های خارجی و یا به تنهایی مونتاژ می کند. بر اساس آمار موجود می توان گفت که شرکت ایران خودرو سالانه 550 هزار دستگاه تولید می کند.

مشکلات شرکت ایران خودرو و نارضایتی خریداران

همانگونه که کمی پیشتر اشاره نمودیم، از شرکت ایران خودرو شکایت‌های زیادی شده است و اکثر این شکایات به دلیل بدعهدی‌ های این شرکت در تحویل خودرو پیش خرید شده و یا ایجاد شدن مشکلات فنی پس از تحویل خودرو است.

همین امر باعث شده است تا اعتماد مصرف کنندگان از این شرکت سلب شود. حال اگر شرکت مزبور به سوالات و شکایات مشتریان توجهی نشان ندهد، آن ها ناچار می شوند که اقدام به شکایت از ایران خودرو کنند. بیشتر شکایاتی که از ایران خودرو می شود در خصوص عدم تعهد به وعده‌ هایش است.

تخلفات شرکت ایران خودرو

در بحث شکایت از ایران خودرو مبحث دیگری وجود دارد و آن تهدید این شرکت در مورد خریداران و مصرف کنندگان است. اشکایات متعددی مطرح شده مبنی بر این که شرکت ایران خودرو از مصرف کننده یا خریدار خواسته که یا پول خود را پس بگیرند و یا آن که هیچ شکایتی در مورد افزایش قیمت خودرو نداشته باشند.

علاوه بر آن قراردادهایی که این شرکت خودرو سازی با خریداران منعقد می کند غالبا به صورت یک جانبه و کاملا به نفع شرکت است و خریداران هیچ اعتراضی نمی توانند در مرد مفاد قرارداد داشته باشند و فقط باید آن را امضا نمایند.

به صورت کلی اعتراض‌های زیادی در مورد شرکت ایران خودرو وجود دارد که اگر این شرکت اقدامی در جهت رسیدگی به این اعتراضات انجام ندهد، از طریق طرح شکایت از ایران خودرو، شکایات پیگیری می شود.

سامانه 096440

سامانه 096440

گروه صنعتی ایران خودرو برای آن که سطح رضایت مندی مشتریان و خریداران را افزایش دهد و اعتراضات وارده به این سازمان را مرتب سازی کند، سامانه 096440 را راه اندازی نموده است. حفظ حقوق مشتری و داشتن برخورد مناسب و محترمانه با او از عواملی است که در صنعت فروش اهمیت بسیار زیادی دارد.

در صورتی که فعالان بخش فروش شرکت ایران خودرو این دو اصل را رعایت نکنند موجب دلخور شدن مشتری و نارضایتی او می شوند.

زمانی که با یک مشتری برخورد نامناسبی صورت بگیرد در حقیقت شرکت ایران خودرو آن مشتری را از دست داده و علاوه بر آن مشتری می تواند عدم رضایت خود از شرکت ایران خودرو را به سایرین نیز منتقل کرده و آن ها را نیز از خرید محصولات این شرکت منصرف کند و همگی شرکت خودرو سازی دیگری را برای خرید خودرو انتخاب کنند. پس باید با مشتری به بهترین نحو ممکن رفتار شود.

گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل وسعت محصولاتی که دارد با تماس‌های زیادی برای ارائه پیشنهادات و همچنین شکایات مواجه می شود.

طبق آماری که در خصوص تعداد تماس‌های ثبت شده در سامانه 096440 منتشر شده، روزانه بیشتر از 6 هزار تماس با سامانه مزبور صورت می گیرد که درباره فروش، پیگیری خدمات پس از فروش و شکایات است.

در حقیقت از سال 1390 گروه صنعتی ایران خودرو به جهت آن که سطح تعامل این شرکت با مشتریان را ارتقا دهد، سامانه 096440 را راه اندازی نمود و به این طریق شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که مشتریان، خریداران و مصرف کنندگان بتوانند به صورت مستقیم با شرکت ایران خودرو در ارتباط باشند و شکایات و سوالات خود را مطرح نمایند.

هرکسی که از نوع برخورد، عملکرد و تعامل مجموعه‌هایی که با شرکت ایران خودرو همکاری دارند شکایتی داشت می تواند با این سامانه تماس گرفته و پس از فشردن کلید 2، شکایت خود را ثبت نماید.

رییس مرکز پاسخگویی ایران خودرو در مورد اتفاقی که پس از ثبت شکایت رخ می دهد و اعلام نتیجه آن اظهار داشت: پس از ثبت شکایت، کارشناسان ما موظف هستند تا در بازه زمانی 48 ساعته نتایج پیگیری های خود را به مشتری اعلام کنند.

در بخش پاسخگویی گروه صنعتی ایران خودرو تیمی وجود دارد که به آن واکنش سریع گفته می شود. تیم واکنش سریع در برخی از موارد وارد میدان می شوند و کار مشتریانی که ضروری است را در عرض یک ساعت انجام می دهند. این تیم زمانی را که ممکن است طول بکشد تا کار مشتری انجام بگیرد به وی اعلام می کنند، تا برای دل مشغولی ایجاد نشود.

شرکت ایران خودرو مدعی است زمانی که کسی با سامانه مزبور تماس گرفته و شکایت خود را ثبت می کند کارها به صورت سیستماتیک پیش می رود و ضرورتی ندارد که شخص شکایت خود را در مراجع دیگری مطرح سازد. به دیگر بیان سامانه 096440 یک بستر امن برای طرح شکایت از ایران خودرو است.

لوگو ایران خودرو

روش‌های شکایت از ایران خودرو

شکایت از ایران خودرو از چند مرجع امکان پذیر است و افراد می توانند یکی از روش‌های ذیل را انتخاب کرده و پروسه شکایت را طی نمایند. اما چیزی که در پروسه شکایت از ایران خودرو اهمیت بسیاری دارد، شکواییه است.

کسی که می خواهد از ایران خودرو شکایت کند و می خواهد که شکایتش به نتیجه برسد باید یک شکواییه قوی تنظیم کند. تنظیم یک شکواییه قوی به طور حتم در توان هر کسی نیست. سایت شکایت 24 مرجعی است برای کسانی که نیاز به تنظیم شکواییه دارند ولی خود نمی توانند آن را تنظیم نمایند.

از همین رو سایت شکایت 24 این امکان را فراهم کرده است که خیلی راحت و سریع برای افراد در خصوص موضوع مورد شکایتشان زیر نظر افراد ماهر و متخصص شکواییه تنظیم کند. لازم به ذکر است که سایت شکایت 24 حتی برای کسانی که نمی خواهند وکیل بگیرند نیز شکواییه تنظیم می نماید.

اما راه‌های که می توان از طریق آن از شرکت ایران خودرو شکایت کرد به شرح زیر است:

  • شکایت کردن از طریق مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت هر استان

اصلی‌ترین راه برای شکایت از شرکت ایران خودر این است که شخص شاکی به سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان خود مراجعه نموده و شکایت خود را ثبت نماید.

به موجب اصلاحیه‌ای که در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان صورت گرفت، رسیدگی کردن به کلیه شکایات که در ارتباط با شرکت‌های خودرو سازی است، در صلاحیت سازمان صنعت ،معدن و تجارت بوده و افراد باید به این سازمان مراجعه نموده و شکایت خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است که در صورتی که مصرف کنندگان یا خریداران ز روند رسیدگی سازمان صنعت و معدن و تجارت ناراضی باشند، این امکان را دارند که به دبیرخانه هیئت اختلاف خودرویی که در سازمان صمت مستقر است مراجعه نموده و دوباره شکایت خود را ثبت کنند. این هیئت حل اختلاف وظیفه دارد ظرف 20 روز از تاریخی که شکایت ثبت می گردد به پرونده رسیدگی نموده و نظر خود را اعلام کند.

  • شکایت از طریق مراجعه به سازمان تعزیرات حکومتی

دومین راه برای شکایت از ایران خودرو این است که شخص شاکی به سازمان تعزیرات حکومتی کشور مراجعه و شکایت خود را ثبت نمیاد.  یکی دیگر از روش های ثبت شکایت، مراجعه به سازمان تعزیرات حکومتی است.

البته برای آن که شکایت در این سازمان مورد رسیدگی قرار بگیرد لازم است که اول در سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده  اعلام تخلف شده و پرونده تشکیل گردد و سپس به این سازمان ارجاع داده شود. در حقیقت شکایت از این طریق باعث می شود که پروسه رسیدگی و شکایت طولانی شود.

خریداران و مصرف کنندگان شاکی همچنین می توانند با سامانه 135 سازمان تعزیرات و یا سامانه 124 سامانه حمایت از حقوق مصرف کنندگان تماس بگیرند و شکایت خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

  • شکایت کیفری از طریق مراجع قضایی

راه بعدی برای شکایت از ایران خودرو مطرح کردن شکایت در مراجع قضایی است. شاکی این امکان را دارد که شکایت خود مانند بروز نقص فنی در خودرو و آسیب دیدن سرنشینان به دلیل این نقص را در دادسرا و با تقدیم شکواییه ثبت کنند تا از سوی این مرجع مرد رسیدگی قرار بگیرد. تنظیم شکواییه در چنین شرایطی بهتر است به سایت شکایت 24 سپرده شود تا بتواند زیر نظر افراد متخصص بهترین شکواییه را تنظیم کند.

سمند

رایج‌ترین شکایات مطرح شده از شرکت ایران خودرو

موارد زیر از رایج‌ترین مواردی است که در شکایات آمده است و عبارتند از:

  • تاخیر در تحویل دادن خودرو
  • رعایت نکردن مفاد قرارداد اولیه؛ مثلا در قرارداد، خودرو با تهویه اتوماتیک قید شده درحالی که خودروی تحویل داده شده فاقد آن است.
  • وجود هرگونه آسیب ظاهری در بدنه، چراغ‌ها و…
  • کیلومتر تحویل؛ با عنایت به مکان تحویل نباید بیشتر از 100 باشد.
  • تحویل ندادن موارد ضروری از جمله لاستیک زاپاس، مثلث خطر، جک، و… .
  • تحویل ندادن مورادی که در قرارداد ذکر شده؛ بعضی از خودروها حافظه gps دارند و لازم است به صورت کارت حافظه و رایگان تحویل داده شود.
  • تحویل ندادن خودرو به صورت روشن؛ اگر که شما به هر دلیل خودرو را خاموش تحویل گرفتید و بعدا متوجه مشکل شدید می توانید شکایت کنید.
  • تحویل فاکتور فروش و سویچ یدکی

محصول ایران خودرو

هزینه تمام شده تنظیم شکایت از ایران خودرو چقدر است؟

شکایت از شرکت ایران خودرو در مراجع مختلفی ممکن است صورت بگیرد لذا هزینه تنظیم شکایت بستگی به مرجع انتخابی برای شکایت دارد چون هزینه دادرسی در هر مرجع متفاوت است. چنانچه تمایل دارید از هزینه تمام شده ثبت شکایت از ایران خودرو اطلاع یابید کارشناسان سایت شکایت 24 می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

آیا شکایت از ایران خودرو احتیاج به اخذ وکیل دارد؟

پروسه شکایت کردن مخصوصا شکایت از ایران خودرو ممکن است کمی پیچیده باشد و هرکسی نتواند به خوبی از پس آن بربیاید. لذا در این مواقع بهتر است به یک وکیل پایه یک دادگستری که در این زمینه تخصص دارد مراجعه نمود تا به فرایند شکایت از ایران خودرو به بهترین شکل انجام بگیرد.

سایت شکایت 24 چگونه از شکواییه تنظیمی پشتیبانی می کند؟

شکواییه‌های تنظیمی از سوی سایت شکایت 24 مستلزم پرداخت هزینه است. با این حال سایت شکایت 24 این امکان را فراهم کرده است تا متقاضیان تنظیم شکواییه هر سوالی درباره شکواییه تنظیم شده داشتند و یا اگر شکواییه رد شد، با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و راهنمایی دریافت کنند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱۵ رای

‫444 دیدگاه ها

  1. درود بر شما.

    بنده در طرح یکپارچه پژو پارس سفارشی برای زمستان برنده شدم.

    حدود یک سال میگذرد و الان میگن فقط معمولی ها رو میدیم و بقیه بعد از تمدید استاندارد.

    مگه توی این یک سال نمیدونستین که تمدید نمیشه.

    چرا همه ثبت نامی هارو تولید نکردین که الان به بهانه عدم مجوز نمیخواین تحویل بدین.

    اگه واقعا مردم واستون مهم هستن پیگیری کنین و حق مردم رو نذارین ضایع بشه تو این اوضاعی که همه دچار مشکل هستن.

    ممنون.

  2. سلام حدود سه ماه من خودرو سمند سورن تحویل گرفتم حدوداً ۴۰۰۰ تا کار کرده روغن سوزی داره با شرکت تماس گرفتم میگم موتور تعمیر می‌کنیم تعویض نمی‌کنیم باید چیکار کنم

  3. باسلام بنده موقع تحویل خودرو از نمایندگی متوجه وجود چندین خط روی بدنه ی خودرو شدم و مستندات لازم رو هم جمع آوری کردم و خودرو رو تحویل نگرفتم میخواستم بدونم چطوری میتونم شکایت ثبت کنم و قضیه رو از کجا باید پیگیری کنم و چه اتفاقی الان میفته ممنون از سایت و مطالب خوبتون.

  4. خدا شاهده ایرانخودرو کلاهبرداره و پول مردم رو الکی میکشن بالا من برا دناپلاس توربو نزدیک 500میلیون تکمیل وجه کردم و قرار بوده 20روز پیش ماشینو تحویلم بدن الان زنگ میزنم و پیگیری میکنم همش میگن فعلا فاکتور نمیشه چرا وقتی پولو کامل تحویل میگیرین ماشین رو تحویل نمیدین با پول مردم دارین برا خودتون بازی میکنین این یه نوع دزدی از مردم شریف ایرانه یا به مردم نگین تکمیل وجه کنین یا اگه تکمیل وجه میکنن ماشینو تحویل بدین

  5. با سلام و احترام،
    قرارداد اولیه بنده در سامانه یکپارچه خودرو با سود مشارکت 16% و خسارت تأخیر 12% بوده که با صدور دعوتنامه سود مشارکت و خسارت تأخیر به صفر درصد تغییر کرده،، متأسفانه با تماس تلفنی با نمایندگی ایرتان خودرو میگن به علت تورم صفر درصد شده…

  6. ما رانا پلاس پیش فروش کردیم، طرح جوانی جمعیت. دهه فجر 1401، تحویل آذر 402 به قیمت 215 میلیون تومان.
    خودشون گفته بودن پیش فروشهای با سود مشارکت صفر درصد افزایش قیمت بهشون نمیخوره. حالا که دعوتنامه اومده اولاً قیمتش شده 290 میلیون. یعنی یه مننتی سرمون گذاشتن و گفتن به خاطر پولی که گذاشتید 33 تومن تخفیف میدیم بهتون. ثانیاً حالا که تکمیل وجه کردیم به جای آذر گفتن تا 75 روز دیگه تحویل میدیم. یعنی آخر بهمن.
    من نمیدونم این خراب شده سر و صاحابی نداره که هر جور دلشون میخواد به مردم بچپونن و هیچکی هم جوابگو نباشه؟!
    اگه صداتون میرسه برسونین به مسئولین از خدا بی خبر ایرانخودرو.
    واگذارشون به خدا

    1. برادر عزیز اولا همه اینها با هم هستند وقتی یک نماینده مجلس خودرو مجانی دریافت می کنند یا با پول یک سرمایه دار هزینه تبلیغاتش را تامین می کنند ما مردم باید هوشیار باشیم انسان مومن تبلیغات نمی کند چون پولی ندارد سرش بلند است نمونه این انسانها بزرگ زیاد هستند خیلی حرفها دارم چون سالها بعنوان بازرس یا مسئول اجرایی پای صندوق بودم چند سالی است بهتر شده بخصوص در زمان آقای رئیسی که پای آقازاده ها قطع کرد بروید دلم پر است خیلی از برکت انقلاب بدون اینکه یک وجب خدمتی به انقلاب یا جبهه کرده باشند نه سربازی رفتند نه در جنگ شرکت کردند ولی پولشان از پارو بالا می رود این پولها و این باغ ویلاها باید به خزانه برگردد چرا مردم دارند می بینند شخصی که قبل از انقلاب تو روستا زندگی می کرد الان میلیاردی شده البته تو دولت اول روحانی و قبل از روحانی پیگیری کنیداکثر باغ ویلاها مال پولدارها هستند من شهر دیگر نمی دانم ولی شیراز مثل روستای خان زنیان . قلات . سپیدان روستای فاروق که چند سال پیش برنج . یونجه .گندم کشت می کردند الان همه باغ ویلا شده هیچ کس هم کاری به آنها ندارد حتی برق و آب هم می گیرند چون نفوذ و پول دارند خدا رحم کند البته ما جانبازان بخاطر دفاع از انقلاب و کشورمان به جبهه رفتیم و به انقلاب مان افتخار می کنیم ولی اینها که گفتم اما فرزندانشان یا اروپا است یا آمریکا و خودشان را دوتابعتی کرده اند این است که نقش مجلس خبرگان و تشخیص مصلحت جهت رد صلاحیت نه اینکه اشتباه نیست بلکه بهترین کار است

    2. با سلام و خسته نباشید بنده با هزار بدبختی تونستم سال ۱۴۰۱ پژو پارس سفارشی ثبت نام کنم و در موعد زمستان ۱۴۰۲ برنده شدم که اون زمان قیمت ماشین ۱۸۴ میلیون بود الان قیمت ماشین نزدیک به ۳۱۰ میلیون شده با توجه به اینکه کارگر هستم با هزار بدبختی ۸ ماه پولم رو توی بانک گذاشتم تا وام بگیرم برای خرید پژو پارس حالا هم که یه روز سایت بازه یه روز هم میگه شما سفارشی ندارین بخدا آنقدر استرس وارد شده به ما و خانوادمون که دیگه ناامید شدیم از اینکه به ما ماشین بدن تو رو خدا برای یکبار هم که شده پای عهدتون بمونید بخدا ما هم انسانیم با این همه ناراحتی لااقل شما یکبار خوشحالمون کنید من دوتا دختر دارم از اون روزی که موفق به برنده شدن پژو پارس شدیم هر روز دعا میکنن با توجه به کسری پولمون دخترام میگن بابا نگران نباش ما هم گوشواره رو می‌فروشیم بهت کمک میکنیم تو رو خدا ناامیدم نکنید ممنون

  7. ما انقدر بدبخت هستیم که مجبوریم از شماها ماشین های آشغال بخریم بخدااااااا که حق بچه ها شماست اینارو سوار بشن ، که یک قطع رو تو سه ماه گذشته سه بار خراب شده و الان باید منتظر بمونیم یک مشت احمق به نام ( کارگروه ) بیان ببینن شما چه قطع کثافتی انداختید رو ماشین که باید عوض کنن یا نه و آیا مجوز بدن یا نه ، خدا لعنتتون کنه که چیزی لایق شما هست و زن و بچتون را ما باید سوار بشیم .
    به اون کارگروه احمقتون بگید برن به نمایندگیها سر بزنن و مجوووووووز قطعات آشغالتون را بدن که برای بار سوم بندازن رو ماشینمون ، ما بیکار نیسیتیم که منتظر باشیم گروه احمق کارگروه کی بیاد برای دیدن و مجوز دادن

  8. تو بیخود کردی به بهانه ۲ تا آپشن الکی مبلغ رو ۲ برابر کردی کدوم نهاد به شما این اجازه رو داده بیاد پاسخگو باشه.تو سال مهار تورم این عملکرد دقیقا ضد فرمایشات رهبر عزیزمون هستش

    به داد ملت برسید این چه نوع مدیریتی در ایرانخودرو هستش

  9. این یک نوع اخاذی کردن از ملت است
    به بهانه گیربکس و .. بهانه های بنی اسرائیلی قیمت خودرو رو ۱۰۰ درصد افزایش دادید و فک میکنید کسی متوجه نیست
    اونم تو سالی که مقام معظم رهبری اذهان رو متمرکز به اقتصاد کردن ایرانخودرو فیلم هاشو به نمایش میزاره

  10. سلام
    دوستان سمند۱۴۰۰ تحویل گرفتم هیچ ضمانت و تضمینی این خودرو های ایران خودرو ندارن ۲ماه پیش با سرعت ۸۵ تا خود ماشین یک لحظه کشید سمت راست یک دفعه خود ماشین کشید سمت چپ رفت خورد به تیر چراغ برق و کلی هزینه برای درست کردن ماشین دادم چند بار رفتم به نمایندگی گفتم همش ماشین میکشه بطرف راست گفتن باد تنظیم نیست اصلا به باد ربطی نداشت رفتم نمایندگی تنطیم فرمون کردن ولی کشیدن فرمون به طرف راست بیشتر شد و این حادثه برای من پیش اومد خود کارشناس آتش نشانی اومداز روی خط و رد لاستیک ها گفت ماشین کامل راست بوده کشیده اینطرف من گفتم هیچ عکس العملی نتونستم انجام بدم خود ماشین یک دفعه از دست خارج شد وقتی موتور باز کردن مکانیک گفت دست موتور بریده

  11. خدا براشون نسازه و اونی که باعث و بانیشه تو زندگی خیر نبینه، طرح حمایت ثبت نام کردم اسفند 1401 و اردیبهشت 1402 نصف پول رو دادم و افزایش قیمت خورد 45 میلیون رفت رو قیمت کارخونه ماشین که اون رو هم با بدبختی جور کردم حدود 500 میلیون پرداخت کردم و قرار شد 45 رو بعد از تکمیل وجه ماشین رو تحویل بدن اون هم طرح حمایت ولی کو حمایت، هنوز که هنوزه امروز یکم آذر 1402 هستش و هنوز ماشینم فاکتور نشده و تحویل ندادند واقعا آدم این درد رو به کی بگه شکایتش رو پیش کی ببره، انشاالله باعث و بانیش تو زندگی خیر نده.

  12. من ی دنا پلاس اتومات تحویل گرفتم الان دو ساله دنبال رفع عیبشم اما هنوز نتیجه ای نگرفتم
    کسی جوابگو نیست
    واقعا بی سرمیشون از حد گذشته

  13. با عرض سلام
    با هزار امید و ارزو جهت خرید یه ماشین صفر تلاشکردیم ولی به خاطر بد عهدی های ایرانخودرو کلا حالمون بهم خورده و واقعا اگه راهی داشتمهمین امروز انصراف می دادم و یهکی دو مدل پایین تر می خریدم .
    خدا وکیلی این وسط ما مقصریم یا ایرانخودرو و یا سیستم حکومت که این قدر به این ها قدرت داده ؟؟
    به قول قدیمیا خلاصه یه روزی هم توی کوچه ما عروسی میشه و ما هم عذای اونا رو می بینیم ایشالا

  14. با سلام من خودرو دنا پلاس ثبت نام کردم و نمایندگی حمید سازش کد 1096 و انتخاب کردم در تهران و قرار بود خودرو رو سه ماه پیش تحویل بدهند جالبی ماجرا اینجاست که نمایندگی تماس گرفته بعد سه ماه گفتند که خودرو تحویل داده نشده نقص فنی داره و بیارید کارت خودرو و سندش که زودتر از خودرو به دست ما رسیده را تحویل نمایندگی بدین تا ابطال بشه و خودرو را تعویض کنند و الان چندین با رتماس گرفتیم و حضوری رفتیم مارو سر میدونند و چالبت تر ماجرا اینجاست که کارکنانشون با پرویی تمام می گن به ما ربطی نداره خودتون پیگیری کنید. و با بی احترامی تمام با مشتری برخورد می کنند.

    1. سلام بنده ۳۲سال سن دارم اولین ماشینی میخام بخرم بیکارم هیچ شغلی ندارم فوق دیپلم امدادسوانح هستم بنده بخاطرپیاده بودن ولازم داشتم یخودروبخرم همچی ارث پدری باغی حدود۲میلیاردالان قیمت خوردمن اسفند۱۴۰۱به امیدماشین فروختمش ۶۰۰تومن الان همون ملک قیمتش شده ۲میلیاردموتوربرقی زدن ۱۸مردادتکمیل وجه واریزکردم ۲۰۷اتومات کد۶۰۰ نمیدونم چی انتخاب کردم چی ماشینی بهم میدن جالبه ۷۰روزه پول ریختم مراحل تحویل تیک مابه التفاوت نخورده فقط موندم چرامراحل تکمیل وجه صدورفاکتورتیک نخوردن ۷۰روزه پول دادم ولی اصلا مراحلم تحویل خودروجلونرفته منی تکمیل وجه کردم توثبت نام زده ۲۰۷اتومات نمیدونستم چه مدلیه الان پس از۷۰روزهمه کارهاانجام دادم چرامراحلم پیش نمیره یکم مهرکارشناسان ایران خودروگفتن تحویلته درصورتی ایران خودروگفت ۴۵روزه تحویلته هم نمایندگی هم کارشناسان چراتحویل نمیدن بااینکه نمیدونستم چه خودرویی برنده شدم چرامراحل تحویل ماشین تیک نمیخوره الان اکثرافاکتورشدن بخداموندم چرا ایرانخودرواینکارومیکنه ماشین موعودندادسودمشارکت سودتاخیر.پول اپشن ۸۵گانه هم پرداخت کردیم ولی کسانی تحویل گرفتن میگن هیچ چیزی اضاف نشده رهبرمعظم سال مهارتورم نامیدندولی کوگوش شنوا شورای رفاقبت تعزیرات حکومتی بازرسی دیدن احتکارشده چرانمیگین خودرو۷ماه چشم انتظارشم پولش دادیم ۱۶۷میلیون صدتومن ۲خرداد دادم بقیه وجه ۱۸مردادینی هیچکس نیست حق من مظلوم بگیره بخدا واگذارتان میکنم بعدشکایت تهران ملک ۲میلیاردیم کل دارایی ارث پدریم برا این ماشین ۶۰۰فروختم درد دل ملت گوش کنیدجان بچه هاتون ۱۳۹۹۲۰۰۸شماره قراردادم هست یکی کمک کنه حتی خودایرانخودرونمایندگی پنجعلی زاده شهرستان بم کد۴۱۲۰

      1. سلام هر وقت در ایران از کاهش قیمت حرف زدن مطمئن باشید افزایش قیمته بخدا قسم دلم میخواد برم بیرون هر چی فوش و اینا بدم منو بگیرن بکشن ازین زندگی خوبتره خدا هم صدایی مارو نمیشنوه وگرنه ایران خودرو از نمرود و ضحاک بدترن خدا بیا نابودشون کن ی نفس راحت بکشیم خدا لعنتتون کنه خدا نابودشون کنه ان شاء الله جنازه خانواده‌ تونو سینه بگیرید با این گرونی خوردو

  15. ایرانخودرو فکر میکنه خیلی زرنگه. قیمت کارخونه رو میبره بالا بعدش اخبار دروغ پخش میکنه که قیمت تو بازار افت شدید کرده. چطور میشه تو کارخونه رو ببری بالا بعد بازار افت کنه

    1. ایرانخودرو محلی است که در آن مردم را سرکیسه میکنن و مردم را میدوشن جدیدا شورای رقابت هم قاطی شده پدر سوخته ها مگه روی ماشین چی نصب کردید ۱۸۰ ملیون گرون میکنید دیوسا بی پدر مادرا حیونای کثیف سورن با موتور ۸ سوپاپ۴۴۰ ملیون با ۱۶ سوپاپ هم جمع شد

  16. کارت طلایی یه دروغ و کلاهبرداریه محضه خودروی بنده در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ در محور قروه همدان واژگون شد و طبق نظر کارشناس امداد خودرو مشمول تعویض شد کلیه مدارک درخواستی و مستندات را تا پایان بهمن تحویل دفتر منطقه ای همدان دادم پس از گذشت ۲ ماه و نیم در اردیبهشت ماه با بنده تماس گرفتن که بایستی وکالت فروش به اسم امداد خودرو بزنم و لاشه خودرو را نیز شخصا ببرم تهران و تحویل پارکینگ الیاف بدم بماند که حدود ۱۰ میلیون هزینه انتقال و جابجایی و حق وکالت پرداخت کردم بعدش مبلغ ۱۰۰ میلیون نیز مابه التفاوت ازم گرفتن حالا با گذشت حدود ۸ ماه هنوز یه جواب قانع کننده به بنده نمیدن و امروز ۱۹ شهریور اعلام کردن ممکنه تا ۴۰ روز دیگه هم به تاخیر بیفته اینا فقط بلدن پول بگیرن و متاسفانه هیچ نهاد ناظر و مسئولی هم نیست از حق مصرف کننده دفاع کنه.

    1. خدا لعنت کنه ماشين رانا پلاس ۶سرعته سقف شیشه‌ای به اسم خانم درآمد فاکتور شده بعد زدن زیرش هیچ مسئول جواب گو مشتری نیست فقط دروغ میگن به مشتری ملت سرکار گذشتن تا ی ماشين تحویل بدن واقعا مسئول های ایران خودرو به‌نفع خودشون نباشه کاری انجام نمیدن

    2. کارت طلایی یعنی چرت و پرت یه پدیده عجیب تو ایرانخودرو پژو ۲۰۶ داشتم تصادف کردم رفتم نمایندگی کلا صندوق عقب از سپر و سینی و درب صندوق و چراغها همه رو زد تعویض بردم ماشین رو بیرون با۵۰۰ هزار تومان درستش کردم بدون رنگ این دیوسا بی پدر مادر زنا زاده فقط علکی میگن تعویض راحت رو بکشی بری

  17. سلام خسته نباشین. بنده اسفند پارسال داخل ایران خودرو 207 با قرارداد 13967879ثبت نام کردم.و داخل قرعه کشی اسمم در آمد.طبق برگه ای که بمن دادن قرار بود 1402/04/02 خودرو بنده تحویل بندن . که نمایندگی مربوطه گفتن که اگر تبدیل به پانا(سقف شیشه ای) بزنین چون 207 پانا زیاد تولید کردن خودرو زودتر تحویلتون قرار می گیره ولی الان 55 روز گذشته ولی هنوز فاکتور نشدم. من خداشاهده رو این خودرو حساب باز کردم که باید قرض مردمو بدم. ممنون میشم. پیگیری کنید.

  18. متاسفانه تا فرهنگ مردم ما این است این بلاها به سرمان میاد.تنها چیزی که این شرکت زیاد دارد.بی شرفی است.این سیستم فشل مملکت ما که هیچ کس پاسخگو نیست و همه طلبکار تنها چیزی که ارزش ندارد جان انسانهاست.بنده هم ماشینی تحویل گرفتم که با پنج مورد ایراد فاحش رنگی زنگ زدگی قطعات و مشگل زاپاس روبرو بوده.شرف انسانیت و وجدان تنها مواردی هست که در ایران خودرو موجود نیست.اینها انسان نیستند اینها حیواناتی هستند که قاتل مردم و از بین بردن پول مردم را بلد هستند.همان طور که فرموده اند پژو با لندکروزر فرق ندارد.این عقل سلیم.

  19. خودرو هایما 5 در طرح پیش فروش برای تحویل مرداد 1402 بوده ولی هنوز فاکتور نشده ، دو ماه پیش هم تکمیل وجه انجام شده و نمایندگی اظهار میکنه خودروها پلاک نمیشن. اکر خودرو دارن چرا تحویل نمیدن و اگر خودرو ندارن چرا پول از مردم میگرن.

      1. جالبه برای من فاکتور ۲۸ ام مرداد و تخصیص پلاک ۶ شهریور صورت گرفته و از خودرو خبری نیست امروز ۹ ام هست

      2. سلام. بنده هایما اس ۸ نوشتم. در تبلیغات و کشور سازنده رینگ های این خودرو خیلی متفاوت و زیباس ولی در ایران مونتاژ میشود رینگ ها تغییر کرده و بد شده. لطفا رسیدگی کنید.

        1. اسفند پارسال ۱۰۰ میلیون رو ۲ ماه در سامانه یکپارچه خوابوندم و تارا دستی رو انتخاب کردم پارسال قیمتش ۲۹۳ میلیون بود و در فروردین امسال گفتند با ۲۷.۲ درصد قیمتش افزایش پیدا می‌کنه که بلاخره با افزایشات جانبی قیمت ۳۹۴ میلیون رو تعیین کردند و در ۲۶ مهر ماه دوباره با تایید شورای رقابت بخاطر چند تا آپشن معمولی ۱۹۰ میلیون تومان دیگه به قیمت قبل اضافه شد یعنی ۵۸۱ میلیون تومان سوال اینجاست که با چه منطق و چه توجیهی و چه انصافی این افزایش قیمت ظالمانه رو انجام دادند و واقعا توی این مملکت کسی نیست جلو ظلم اینها رو بگیره چند ماه با امید منتظر بودم که با وام و قرض پول ۳۹۴ میلیون را فراهم کنم که یکباره یک مبلغ نجومی دیگه اضافه شد این عین کلاهبرداری محض با اهرم قانون آنهم در سالی که به سال مهار تورم نامگذاری شده و دلار جهش زیادی نداشته

  20. با سلام اینجانب خودروی دنا پلاس سفید رنگ در خرداد ماه سال 1400 از نمایندگی ایرانخودرو واقع در خزانه تحویل گرفتم متاسفانه در مرداد ماه سال جاری چندین نقطه برروی سقف و درب ها تغییر رنگ یافته و به رنگ حنایی شده که با مراجعه به سایت شماره 2 ایساکو (2 مرحله ) نتیجه ای حاصل نشده و خواستار پیگیری مراجع ذیصلاح می باشم در ضمن اگر نتیجه ای حاصل نشود از طریق شورای حل اختلاف و بازرسی ایرانخودرو و وزارت صمت نیز موضوع را پیگیری خواهم نمود و در نهایت دست به گریبان بیست و سی و در شهر خواهم شد و موضوع را رسانه ای می کنم

    1. ممکنه برای جلوگیری از گرما، کارتون روی ماشین گذاشتی، رنگ کارتون رو به خودش گرفته ،همسایه مون همین مشکل برای پیش اومد و بعد از کلی فکر یادشون اومد.

  21. باسلام،سال گذشته تارا دنده ای باموعد تحویل یکساله برنده شدم، تحویلش فروردین 1402 بوده، هنوزبعدازگذشت 5ماه ازتاریخ تحویل،خبری از تحویلش نیست، نمایندگی پاسخگونیست
    تماس‌های مابا شرکت اصلی ایران‌خودرو بی نتیجه است، چرا خودورروبعدازگذشت 17 ماه نمیتونن تحویلمون بدهند؟؟!!باورکنید کلی وام و طلاوماشین زیرپا مون روفروختیم تاپول جورشد.متاسفانه افزایش قیمت خودروشامل حال ما که یکسال درصف انتظاربودیم هم شدو مجبوربه فروش خودروم شدم الان 5 ماهه بی وسیله با سه تابچه بخدا سخته، کلاسها و رفت وآمد…. حتی یه مسافرت کوچیک هم نشدبریم الانم بلاتکلیف موندیم هیشکی هم پاسخگونیست،بچه هام چشم انتظار… میتونین راهنماییم کنیدتاکجااز ایران خودرو میتونم شکایت کنم؟؟ میخوام جایی باشه که سریع نتیجه بگیرم نه اینکه باز 5 ماه حیرون این اداره اون اداره بشم، کلی هم هزینه کنم…. آخرش هم هیچی

    1. من ریدم تو کارخونه ایران خودرو که جلو تولید ماشین ۴۰۵ GLXرا گرفت انشاالله از دوباره تولید کنن خدا لعنتشون کنه که ماشین به این خوبی متوقف شد کسی مثل من آرزو ۴۰۵ داره باید چه کار کنه

  22. سلام. ایران خودرو برای تحویل ماشین ۲۰۷ به مردم.
    تبدیل ۲۰۷ سقف فلز به سقف شیشه ای برای تحویل اخر مرداد و اول شهریور را برای هیچکس هنوز فاکتور نشده. درحالی که‌تکمیل وجه‌کامل کردن. ولی برای برج ۷ فاکتور شده و تحویل مردم شده. پیگیری کنید لطفا

  23. سلام، من سال ۹۹ یک دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ایران‌خودرو آبادان تحویل گرفتم، که طبق قرار داد میبایست دارای سنسور عقب و ترمز دیسکی عقب باشد. که نه سنسور عقب داشته و ترمزهای عقب هم کاسه ای بود، وقتی اعتراض کردم خانمی که مسئول پاسخ گویی بود ، با یک لحن بد برخورد کرد، اخیرا هم متوجه شدم که این خودرو فاقد کاتالیزور اگزوز است، بدنه ماشین هم که فوق‌العاده ضعیف ، ما با این پول توی کشورهای خارجی میتونیم بنز و BMW بخریم .

  24. باسلام واحترام من مادر سه فرزند هستم وامسال صاحب دوفرزند دوقلو شده ام باتوجه به قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت که باید به هرمادر دارای دوفرزند خودرو تعلق بگیرد چرا این طرح رو قرعه کشی کردید که حق امثال من ضایع بشه ومن باوجود سه فرزندجزبرندگان قرعه کشی نبودم وهنوزهیچ خودرویی به من تعلق نگرفته است. اگه قانونه که باید کامل اجرابشه نه اینکه قرعه کشی بشه و حق ماضایع بشه دست ماهم به جایی بند نیست طرح حمایت از مادران روهم که کلا حذف کردید

    1. لعنت به این شرکت کلاه بردار منم طرح مادران ثبت‌نام کردم تحویل سه ماه بود ۳۱خردلد الان ۹ شهریور خبری نیست ۳۱۶ میلیون پول دادم امروز گفتن احتمالا ۴۵ روز دیکه بیاد معلوم نیست خدا لعنتتون کنه به خاک سیاه بشینید

  25. ایران خودرو و شورای رقابت باید پول های اضافه گرفته شده بابت خرید پژو ۲۰۷تیپ۵ را به مصرف کنندگان پس بدهد دزدی آشکار یعنی این مجلس شورای اسلامی کجاست

  26. با سلام
    شهریور ۴۰۱ در طرح پیش فروش تارا دستی شرکت کرده ام و تحویل خودرو خرداد ۴۰۲ بوده است متاسفانه بعد از گذشت دو ماه از موعد تحویل خودرو هنوز دعوت نامه تکمیل وجه ارسال نشده است.به احتمال زیاد دعوت نامه رو برای افزایش قیمت نگه داشته اند.
    #ایران خودرو کلاه بردار

  27. با سلام.
    من رفتم نمایندگی خرمشهر سرویس اولیه انجام دادم از ۷ صبح تا ۱۲ ظهر توی گرمای ۵۰ درجه بدون آب نشسته بودم ، از ایران خودرو تهران زنگ زدن برای جلب رضایت مشتری ، بنده موضوع سیستم سرمایشی رو بیان کردم ، گفتند پیگیری میکنن و مجددا زنگ میزنن
    الان ۱ هفته هست که هر روز به بنده ۷ بار miss call میزنن از ایران خودرو و دلیلش کاملا مشخصه ،
    الان میگن ما پیگیری کردیم زنگ زدیم مراجعه کننده تلفن جواب نمیده اینم از زنگ هایی که زدیم ….
    واقعا متاسفم

    1. سلام به دوستان عزیز،بنده مرحله اول یکپارچه برنده پژو پارس شدم تحویل تابستان ولی دو مرحله جایگزینی فرستادن مرحله اول 207تیپ دو مرحله بعدی سورن پلاس،حالا تو سیستم ایرانخودرو برامون غیر فعال خورده یعنی ماشینی به شما تعلق نمیگیره سایت سورن باز کردید اومدین بیرون باید وجه واریز میکردین بدون اینکه جای رو قسمتی تأیید کنم،تا نوزدهم تیر مهلت واریز داشتم،حالا کسی هم جوابگو نیست اگه مسئولین عزیز این پیام میخونن یا بهمون یک مهلت واریز وجه سورن بدن یا تو سیستم همون پارس برامون فعال کنن درست نیست بعد دوماه تاخیر نوبت ما غیر فعال بشه

    2. سلام لطفا برای کسانی که طرح جایگزینی خودرو بجای پارس مرحله اول طرح یکپارچه سورن گذاشته بودین و خیلی ها موفق به واریز وجه تا 19تیر نشدن مهلت دوباره بدین،درست نیست بعد این همه چشم انتظاری و تاخیر نوبتمون حذف بشه،

  28. با سلام امروز برای شکایت از گرانفروشی کرمان خودرو مراجعه کردم به وزارت صنایع واقع در میدان ولیعصر گفتند که پس از تحویل خودرو با مدارک خودرو شامل سند و کارت و قرارداد و فیش واریزی مراجعه کنید تا ثبت درخواست صورت بگیره.

  29. سلام من دنا پلاس توربو پنج دنده در شهریور 1401خریدم یک روز به یکی از روستاهای بندرعباس رفتم دیدم چراغ چک و آچار روشن شده به از طریق راهنمایی در اینترنت که چه کار بکنی خاموش شد دیگر مسافرت نرفتم فقط درون شهر بندرعباس تا سر کار روی کیلومتر1000گارانتی کردم و روی کیلومتر شش هزار که می خواستم بروم شیراز رفتم تعویض روغنی که روغن تعویض کنم آن آقا گفت خودرو زیاد لرزش دارد و بهار از محفظه روغن موتور بیرون می آید روز بعدش بردم نمایندگی رحیمی در بندرعباس گفتند باید نوبت اینترنتی بگیری خلاصه خودرو بعلت مشکلات که داشت نگه داشتند و رینگ پستون شاتون وووو تعویض کرده بودند خودرو تحویل گرفتم بیست کیلومتر نرفتم که چراغ چک خودرو روشن شد و کمکم موتور خودرو از شتاب افتاد حتی گاز هم نمی خورد چند بار بردم نمایندگی تعمیر کار با دستگاه خطای خودرو پاک می کند و با هزینه شخصی ترخیص می کند بردم تنظیم موتور بیرون گفت خطای سنسور ضربه گیر یا نام می زند این تعویض بکن درست می شود اما فروش گاها و نمایندگی ها رفتم قطعه ای که خود ایران می زند ندارند من از کیلومتر 300تا الان که 12000کیلومتر کار کرده همیشه خودرو من خراب و شتاب اصلا ندارد فقط شب آنم نیم ساعت رانندگی با سرعت کم خوبه اصلا مسافرت نمی شود رفت حتی بیست کیلومتر نمایندگی هم قطعه ندارد تکلیف من بدبخت که با قرض و کوله با دلرخوش خودرو پارس فروختم و این لکن خریدم چیست من از طریق دادگاه شکایت ایران خودرو می کنم من 25تیر نوبت دارم اگر نمایندگی کاری نکرد 26تیر مستقیما دادگاه شکایت می کنم من با فروش خودرو و فروش طلا به امید اینکه خودرو خوب خریدم هزینه کردم این خودرو از روز اول قبل از 1000کیلیومتر چراغ چک آن روشن و خاموش می شد و کیلومتر 6000کلی قطعه تعویض کردند الان خودرو نه شتاب دارد نه گاز می خورد نه می شود کولر روشن کرد

  30. بنده پژو پارس سفارشی مدل ۱۴۰۲تحویل گرفتم بعلت عدم کارکرد موتور فن بخاری و کولر در نمایندگی شهرستان ملکان کد۱۸۶۷پذیرش متاسفانه بعلت عدم موجودی قطعه مورد نظر الان ۴۰روز هست توی این گرما بدون کولر رانندگی مجبوری میکنم مسئولین محترم چطور ماشین تولید شده قطعه موجود نمیباشد مگر همچین چیزی منطقی هست توروخدا کمک و راهنمایی کنید وهمچنین کارت سوخت صادر نشده ثبت نامی۱۴۰۱/۱۱بوده چرا چنین خیانتی انجام میشه الان باید کارت سوخت رو تحویل میگرفتم تازه میگن باید ثبت نام کنید

  31. بنده پژو پارس سفارشی مدل ۱۴۰۲تحویل گرفتم بعلت عدم کارکرد موتور فن بخاری و کولر در نمایندگی شهرستان ملکان کد۱۸۶۷پذیرش متاسفانه بعلت عدم موجودی قطعه مورد نظر الان ۴۰روز هست توی این گرما بدون کولر رانندگی مجبوری میکنم مسئولین محترم چطور ماشین تولید شده قطعه موجود نمیباشد مگر همچین چیزی منطقی هست توروخدا کمک و راهنمایی کنید وهمچنین کارت سوخت صادر نشده ثبت نامی۱۴۰۱/۱۱بوده چرا چنین خیانتی انجام میشه الان باید کارت سوخت رو تحویل میگرفتم تازه میگن باید ثبت نام کنید

    1. موتور فن بخاری پژو پارس سفارشی میخواستم واسه خودرو مدل ۱۴۰۲.مسئولین میفرمایند موجودی نداریم. شاید دولت افغانستان داشته باشدمیگن تحمل داشته باشین الان ۴۰ روزه توی گرما روزی دوسه بار لباسها رو بخاطر عرق کردن شوره میشورم پیکان شرافت داره به این خودرو مدل جدید ومسئولین بی‌وجدان وبیخیال ایران‌خودرو ننگتان باد بمیرید بهتر است الهی ایران‌خودرو رو سرتون آوار بشه جواب نداره مشکل من وامثال ما تو خوابید عجب پیشرفتی آفرین به شما برید بمیرید مردم کم اذیت کنید مگر وجدان ندارید قطعه رو نمی‌تونید عوض کنید باید ما از عوض کردن خودرو شروع کنیم تا موفق بشیم یه قطعه رو عوض کنیم خاک عالم توی سرتون

    2. موتور فن بخاری پژو پارس سفارشی میخواستم واسه خودرو مدل ۱۴۰۲.مسئولین میفرمایند موجودی نداریم. شاید دولت افغانستان داشته باشدمیگن تحمل داشته باشین الان ۴۰ روزه توی گرما روزی دوسه بار لباسها رو بخاطر عرق کردن شوره میشورم پیکان شرافت داره به این خودرو مدل جدید ومسئولین بی‌وجدان وبیخیال ایران‌خودرو ننگتان باد بمیرید بهتر است الهی ایران‌خودرو رو سرتون آوار بشه جواب نداره مشکل من وامثال ما تو خوابید عجب پیشرفتی آفرین به شما برید بمیرید مردم کم اذیت کنید مگر وجدان ندارید قطعه رو نمی‌تونید عوض کنید باید ما از عوض کردن خودرو شروع کنیم تا موفق بشیم یه قطعه رو عوض کنیم خاک عالم توی سرتون

  32. باعرض سلام وادب
    بنده یک سورن پلاس دوگانه از نمایندگی دلال وکلاش وکلاه بردار تربت حیدریه به نام برادران توکی یا همان سهراب توکلی که با کلاشی واذیت کردن مردم روزگار میگذرونه
    اول اینکه بنده ماشین از فرد ثالث خریدم که این اقا دلالش بود که برای گرفتن مدارک ماشین چقدر منو اذیت کرد وبا هزار نظر نیاز مدارکمم رو گرفتم اما بقیر از کارت سوخت که بازم متاسفانه من ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ تعویض پلاک کردم واداره پست ۱۲/۲۱کارت سوخت منو تحویل نمایندگی داده
    که با چند روز از کار افتادن واذیت شدن متوجه شدم مامور پست بدون گرفتن مدرک کارت سوخت منو تحویل نمایندگی داده وجالب اینه که دیروز از نمایندگی به زنگ زدن میگن برو کارت سوختت رو بسوزون چون ما از کارت سوخت شما استفاده کردیم برو هرکار دوست داری انجام بده
    من اول از دست نامه رسان به بازرسی پست شکایت کردم ودر قدم دوم از هم از نمایندگی ومامور پست شکایت در دادسرا میکنم ومیدونم که بازرسی ایرانخودرو مشهد سری پیش برای مدارک رفتم نون قرض این نمایندگی کلاش میده حالا اگه از بازرسی تهران مطلب منو میخونه لطفا کمم کنید که هم من به حق حقوقاتم برسم وهم نماینگی کلاش سهراب توکلی توبیخ بشن انشاالله

  33. سلام
    ایرانخودرو خودروی 207 تیپ 5 را که امکاناتی شامل مانیتور، کروز کنترل، دوربین و سنسور دنده عقب، ترمز عقب دیسکی، رینگ آلومینیومی و … را ندارد با داشبورد قدیمی 206 با قیمتی بیشتر از 207 جدید که همه امکانات بالا را دارد به ما فروخته است. 207 تیپ 5 حدود 350 میلیون و 207 اصلی با امکانات بیشتر به قیمت 330 میلیون فروخته می شود. عین ظلم و گرانفروشی محض است اگر پول اضافی گرفته شده از ما برگردانده نشود.
    با احترام

    1. حالا متوجه شدم که چرا نباید از ایران خودروی با صلابت و سایپای سرافراز خودرو خرید.
      با خرید خودروی صفر خودتان و اطرافیان را به مرز جنون رسانده و قدرت و کیفیت تولیدات داخلی شگفت زده شوید.
      ننگ تان باد خودروسازان بازار سید اسمال

  34. سلام من سال 1401برج ده برای طرح جوانی جمعیت خودرو پارس برنده شدم موعود تحويل زده بودن سه ماهه تکمیل وجح کردم
    برج 1402,2,12که بعد ازچندوقت دیرکرد دوباره پیامک آمدکه 26میلیون تومان واریز کنید والا قرارداد فخص میشودمن هم باهزارمکافات ازچهارنفردستی گرفتم بعدایران خودرو اعلام کرد کسانی که تکمیل وجح داشتن پولشون برمیگرده چرا باید توکشوری که دم ازاسلام وقرآن میزنن اینهمه دزد وکلاه
    بردارو گذاشتن که صهم من وخانواده منوکه باهزاربدبختی پولوجورکردیموبخورن زلم پایدارنمیماند ازخدا میخوام که یجوری به سرشون بیاره که بفهمن نداشتن وپول مردم خوردن چه زجری داره

  35. سلام، بنده خودروی دنا پلاس توربو اتومات تحویل اردیبهشت 1402 خریدم. صرفنظر از متریال بسیار ضعیف رینگ و لوازم داخلی خودرو، مصرف سوخت بسیار بالایی داره. سیستم پخشش هم امکانات سیستمهای پخش پیشین دنا معمولی مثل سیستم رهیاب رو نداره. همچینین از ناحیة چرخها صداهای زیادی داره که یکبار به امدادخودروزنگ زدم، بازدید کرد و گفت مشکلی نداره. در صورتی که این صدا، صدای مربوط به یک خودروی صفر نیست. به صدای یک وانت پیکان دهة شصت بیشتر شباهت داره!

  36. عزیزان به هیچ وجه کارت طلایی خودرو نگیرید پول خودتون حرام نکنید من کارت طلایی داشتم تصادف کردم خرابی ۶۰ درصد به بالا هنوز ۷ ماه گذشته بهم خودرو ندادن همش دروغه …. بیمه بدنه معتبر کنید بهتره تابحال کلی پول خرج کردم ۷ماهه بدون ماشین …اینم کارت طلایی ایران خودرو اون تلفن ۰۹۶۴۴۰ هم چند تا کارمند گذاشتن بگن چشم …بلی … میدیم …مردم رو گیج فرض کردن

    1. والا ما که بیمه طلایی داشتیم و تصادف عمدی هم بود و خسارت بالای ۶۰ درصدش تایید شد بهمون خودرو جدید دادن. زمان بر هست ولی میدن انتظار نباید داشته باشید سریع فرداش خودرو جدید بدن دستتون . ضمن اینکه خودروی ما سمند بود ولی چون تولیدش متوقف شده بوده دناپلاس دادن

  37. واقعا کسی میتونه کمکم کنه از مسعولین ایرانخودرو بهم زنگ بزنه من با کلی دردسر ماشین از شهرستان آوردم نمایندگی 1068 از تاریخ 1402/03/20 هنوز درست نشده جواب درست هم نمیدن میگن مشکلش حاده ماشینم سمند سورن پلاس مدل 1401 هستش و 1600 تا کار کرده.

  38. خودرو صفر تحویل گرفتم ۵۰ کیلومتر درب منزل دیگه روشن نشدزنگ زدم امداد اومد کاری نکردن گفتن ببرید نمایندگی نمیدونیم چشه دوباره زدم زدم امداد جرثقیل فرستادن ماشینو بردن نمایندگی ۵۰۴۲ اونجا از من میپرسن خودرو چشه و بعد میگن الان که روشن شد ، مگه امداد نیومده گزارش امدادتونو بخونید

    1. آغا ماشینی که من از ایرانخودرو گرفتم پژو پارسال سفارشی که شیشه های عقب را دودی نصب کرده بابت اینم هزینه گزافی از مشتری دریافت کرده.بعد راهنمایی رانندگی منو جریمه کرده که شیشه دودی ممنوع است حالا کسی هم جواب درست نمیده که تکلیف مشخص بشه

    2. با سلام خودرو دنا پلاس توربو شارژ اتومات در آبان سال ۱۴۰۱در نمایندگی زیبایی اهواز ثبت نام کردم با تحویل شهریور ماه 402پیامک تحویل وجه اومده برای تحویل خودرو با مهلت چند روزه بنده ماشین زیر پامه بخاطر تکمیل وجه زیر قیمت فروختم مراجعه کردم نمایندگی زیبایی گفتن پیامک اشتباه شده زمان شما نیست در صورتی که ردیف قرارداد و مشخصات کاملا مربوط به بنده می باشد هرچه تماس می گیریم با ایران خودرو ونمایندگی زیبایی هنوز به نتیجه نرسیدم …کی باید جوابگو باشد خدا داند

  39. سلام علیکم موضوع مصوبه 473 شورای رقابت خرید خودرو
    ما و کسانی که در طرح پیش فروش خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو شرکت کرده‌ایم از شورای رقابت و وزارت صنعت و معدن درخواست داریم تا مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت موضوع پنجم را اجرایی کرده و مبلغی که در مرحله اول پرداخت شده است را شامل افزایش قیمت نکنند و صرفا درصد افزایش قیمت به باقی مانده مبلغ خودرو در زمان ثبت نام تعلق بگیرد. بدیهی است مبلغ پرداختی در زمان ثبت نام ارزش خود را داشته و در صورت اجرا نشدن قانون مصرف کننده متضرر می‌شود.
    البته که بسیاری از ثبت نام کنندگان و حواله داران بدون مشارکت و بدون سود انصرافی در این طرح ها شرکت کرده اند بنابراین درخواست داریم قوه قضاییه و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و وزارت صنعت از مصرف کنندگان حمایت کرده و نیز قانون را اجرا کرده و حسن نیت خود را به مردم محترم ایران نشان دهند.
    من نیز در طرح پیش فروش سایپا در بهمن 1401 شرکت نموده و یکصد و چهارده میلیون برای ساینا اس پرداخت نموده ام که در مهر 1402 خودرو را تحویل میگیرم و الباقی را گفتن به نرخ روز باید پرداخت کنید.
    باتشکر این مورد را رسیدگی کنید.

  40. برای شکایت از نمایندگی مورد نظرتان به سایت https://crm.ikco.ir/#/app/home
    مراجعه کنید.
    موضوع را با مدارک و مستندات و تاریخ دقیق شرح دهید.
    لااقل برای نمایندگی مربوطه که مشکل شما را حل نکرده یک اختیاریه صادر میشه
    از دوستانتان هم بخواهید همین کار را انجام دهند.

  41. وقت بخیر تاریخ 19 اردیبهشت 133/300/000 پیش پرداخت دنا پلاس دادیم
    و 23 خرداد دعوتنامه تکمیل وجه امده
    و افزایش قیمت غیر متعارفی داشته بطوریکه تفاوت قیمت تمام شده این تیپ خودرو با دنا 6 دنده توربو شارژ هفتاد میلیون تومان شده
    و این در صورتیه که دنا توربو شارژ تفاوتهایی داره مثل موتور توربو شارژ
    رینگ الومنیومی سایز16
    سانروف
    اکسل عقب دیسکی
    و خیلی آپشن های دیگه
    خواستم بدونم اون شخصی که افزایش قیمتها رو تایید میکنه اصلا از چیزی سر در میاره؟ یه حساب کتاب معمولی بلده بکنه؟ رو چه حسابی خودرویی که سال 1401 قیمت کارخانه اش 198 میلیون بوده با حذف کلی آپشن الان قیمت کارخانه اش باید بشه 347 میلیون و قیمت تمام شده اش 410 میلیون
    واقعا هیچ ارگان نظارتی ای نیست؟

    1. ماشینای آشغال تحویل ملت میدن واقعا متاسفم واسه این همه سهل انگاریتون خیر نبینید ایشالااااااااااا
      دنا پلاس توربو تو قرعه کشی دادن از اولش خراب بود و هی داریم میبریمش نمایندگی …نمایندگی ها هم که یکی از یکی بدتر واقعا شرم اوره خجالت بکشید

  42. سلام بنده درمورخه 1402/02/21یکدستگاه سواری پژو سفارشی دریافت نمودم باتوجه به اینکه در زمان برنده شدن در قرعه کشی 1401/11/8تمام وجه خودرو تمام وکمال پرداخت شده بود متاسفانه در زمان تحویل 25میلیون پول دریافت نمودند پس 20روز تحویل موتور فن و بخاری خودرو معیوب وبه نمایندگی مراجعه وامداد قطعه انجام اعلام داشتند دو دیگر از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود که بعد از یک هفته طی پیگیری خودم اعلام داشتند قطعه خودرو تهیه شده واما درمراجعه قطعه مال خودرو مدل پائین بوده یعنی سیم کشی خودرو مدل قدیمی می‌باشد حال شما اولا پولی که دوباره گرفتید به چه دلیل بود دوما مگر خودرو مدل 1402نیست چرا مدل سیم کشی و قطعات مدل پایین بکار رفته که بنده این موضوع را از طریق پخش در اینستاگرام ورسانه ملی اخبار 2030پیگیری کردم.

    1. جواب مشکل که حل نشه بدبینی بجاو حق با مشتری می‌باشد مسیولین ایران‌خودرو جواب جواب جواب کد ملی۲۹۷۰۵۵۹۱۲۹

  43. سلام این چه وضعی که درست کرید خواهشن یک نفر پاسخگو باشد این چه قیمت های است که اعلام کردید از یک طرف کل آپشن های دنا پلاس دنده ای رو کم کردیداما قیمت اون رو افزایش دادید بعد جواب میدید هر کی نمیخواد پول واریز نکند آقایان مسئول به خودتون بیاد اخه تا کی این همه بی عدالتی

    1. دقیقا شکایت ما هم همینه دلیل کم کردن آپشن ها و این‌همه افزایش قیمت طی دو ماه چیه؟

  44. با سلام من پارسال 1401/21/13از ایران خودرو دنا پلاس پیش فروش کردم تا حالا هیچ جوابی بهم ندادن وهنوز تکمیل وجه نکردم قرارداد دارم که 1402/2/31تحویلم بدهند اما نه چرا

    1. آخه این چه وضعیه قیمت دنا رو خیلی بردن بالا و مطمعنا کیفیتش هم مثل قبل پایینه این شورای رقابت چرا کاری نمیکنه حالا دیگه خود دولت بجای دلالان دست تو جیب مردم کرده مثلا خواستن قیمت مناسب بدن دست مصرف کننده ولی همه این داستانا نقشه بود برای سرکیسه کردن مردم

  45. با سلام
    من دوماهه ماشینو دادم اسقاط بدون دریافت یک ریال پول حالا هم که پیامک واریز وجه نمیاد
    چرا باید ایرانخودرو هیچ پولی بابت ماشینم نده و مثل بقیه بهم ماشین بده اونم با قیمت روز

    1. سلام بنده ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ طرح مادران پارس xu7p elx برنده شدم و واریز پولو انجام دادم تحویل ماشین ۱۴۰۲/۲/۸ بود تکمیل وجه هم انجام دادم ولی موعد تحویل،ماشینو تحویل ندادن ۲/۸ باز گفتن که این ماشینو نداریم اگه میخواید زودتر تحویل بگیرید باید تبدیل کنید تا یک ماهه تحویل بگیرین.متاسفانه این کارو انجام دادم و قرار بود ۳/۲۰ تحویل بگیرم ولی باهاشون تماس که میگیرم میفرمایند که تا آخر برج اگه خبری نشد ما نامه میزنیم و پیگیری میکنیم.تحویل فوری ۳ ماهه الان شده ۵ ماه ولی هنوز خبری نیست.در ضمن نمایندگی من خیلی بد جواب ارباب رجوع رو میدن انگار ماشین باباشونو میخوای بگیری.(نمایندگی حسین پور میدان فهمیده مشهد)

  46. ماشين آشغال دنا پلاس توربو صفر كيلومتر گرفتم الان با 12000 كيلومتر صفحه كلاچ و سيستم مربوط به آن خراب شده است تعميرگاه ايران خودرو مي‌فرمايند چون از كفي سه بعدي زير پا انداختيد شامل گارنتي نمي‌شود.
    1- به نظر من هيچ ربطي صفحه كلاچ به كفي زير پاي ماشين ندارد.
    2- اگر هم يك در ميليون ربط داشته باشد خودتان قضاوت كنيد كه از چه محصول بي كيفتي استفاده مي‌كنند كه به يك فوتي خراب مي‌شود.

    هرچند مي‌دانم هيچ توجهي به اين متن و شكايت من نمي‌شود ولي و ديگر هيچ . هيچ اميدي به بهبود وضعيت خودرو و خدمات آن نيست فقط وقت خودمان را تلف مي‌كنيم و آنها به ريش ما مي‌خندند

  47. لعنت خدا بر پدر و مادر این شرکت ایران خودرو که داره با روح و روان مردم بازی میکنه. آخه حروم خورها این چه ماشینی هست که تحویل مردم میدید؟ من ۶۰۰ میلیون دادم پژو پارس آشغال بهم دادید و همه جاش مشکل داره .توی هر نمایندگی خراب شده ای هم که نوبت میگیرم انجام نمیدن. این پولهایی که از مردم بدبخت که با سختی جور میکنن از گوشت سگ حروم تره که اون مسئول خائن و نامرد داره میگیره. درب اون ایران خودرو رو گِل بگیرید توی اونجا کود حیوانی باید بفروشن نه ماشین. خدا ازتون نگذره. هیچ خری هم نیست که جواب مردم رو بده. بعد میگن چرا مردم مهاجرت میکنن.از دست همین دزدهای حروم خور

  48. با سلام من پژو پارسال سال با موتور 1800 (xuv7p) توی یکپارچه برنده شدم دیروز بهم تحویل دادن قرار بوده رینگ فولادی بدن اما رینگ معمولی دادن آینه برقی قرار بوده بدن آینه معمولی دادن

  49. با سلام
    اینجانب مالک خورو رانا پلاس موتور tu5pگیربگس ۶دنده از مدیریت ایرانخودرو شاکی میباشم درصورت پیگیری نکردن حتما ب شعب قضایی میرم .ماشین صفری ک به من دادین ۳لکه آبرنگی دارم
    ۲لکه آبرنگی روی کاپوت و یک لکه هم روی در هر۳لکه بیشتر از کف دست و قابل مشاهدست
    ماشین و بردم تشخیص رنگ الان میگه ابرنگی داره

  50. باسلام و احترام ، اینجانب در الویت تابستان 1402 با خودروی TU3پذیرش شدم ولیکن با اعلام بخش سوم الویت تابستان تاکنون پیامکی ارسال نشده است و کسی پاسخگو نیست

  51. هیچ وقت کارت طلایی نخرید من کارت طلایی دارم ۶ ماهه ماشینم تصادف کرده و ماشینم ب نام ایران خودرو زدم و میگن متنظر باش تا اسمت بیاد بعد اینکه اسمت اومد ۶ ماه بعدش بهت ماشین میدیم الان دوماه فقط منتظرم اسمم بیاد

  52. زنگ بزنید ایرانخودرو هر روز شکایت کنید . لطفا. اونایی هم که ماشین ندارن بازم شکایت کنن. هم بخاطر افزایش قیمت هم خرابی

    1. شکایت چی برادر من مگه میتونی از خود دولت شکایت کنی.شرکت خصوصی نیست که.اگه پول داشتم میرفتم در حد پولم ماشین خارجی مدل پایین میخریدم ولی ماشین ایرانی نمیخریدم

  53. سلام 29اسفند 401 مراجع داشتم نمایندگی ایران خودرو برای تعویض کامل خنک کننده روغن ef7 با نا واردی و بی دقتی مکانیک مجموع ماشین دوچار یاتاقان شده و بعد 14روز محکوم شدن مکانیک توسط خود کارشناسان ایرانخوردو ماشین رو ارجاع دادن به یکی دیگه از نمایندگی‌ها و بعد 40روز از خرابی ماشین ماشین اماده شده و جالب این جریان این است که ماشین نزدیک 35 میلیون تومان خرج برداشته مکانیک محکم شده به پرداخت 18تومن ما بقی این خرج رو از بنده به زور میخواهند بگیرن ده ها بار زنگ زدم به 096440جواب گو نیستن کسی هم پیگیری نمیکنه و ماشین تحویل نمیدن ایا توی این مملکت کسی پاسخگو نیست

  54. سلام.
    من از اول که اعلام شد به مادران دو فرزند خودرو تعلق میگیره توی تمام قرعه کشیها شرکت کردم.ولی هیچ خبری نیست..

  55. باسلام بنده ماشین تارا مدل ۱۴۰۱ دارم یک هفته ای هست ماشین راه نمیره بردم نشون دادم میگن مشکل دیسک و صفحه هست کیلومتر ماشین حدودا ۲۵۰۰۰ می‌باشد نمایندگی میگه دیسک و صفحه مصرفی تا ۲۰۰۰۰ گارانتی دارد حال بنده چکار باید انجام دهم بنظرتان گارانتی دیسک و صفحه واقعا تا ۲۰۰۰۰ تامیباشد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید . متشکرم

  56. سلام.کی قراره ایران خودرو این پول اضافه را برگردوند به حساب ملت چرا حق مردم را ضایع میکنید.شما که طبق بخشنامه مورخ ۱۱تیر ۱۴۰۱ مبلغ پیش پرداخت برای پیش خرید را باید درصدی از خودروی ثبت نامی لحاظ کنید که تورم امسال به الباقی خودرو میخوره ولی شما چیکار میکنید دست در جیب مردم.ملت هم که بیسواد وبدبخت .یکی جواب بده به مردم

  57. سلام
    دروغ و کلاهبرداری جدید ایران خودرو و صمت
    در ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو اسفند ماه 1401 با بلوکه کردن صد میلیون تومان به مدت حدود 36 روز (از 22 اسفند 1401 تا 28 فروردین 1402)
    برای ثبت نام ایران خودرو هر سه مدل پژو پارس را برای تحویل حداکثر تیر ماه 1402 اعلام نموده بود و بنده و چند نفر دیگر که سراغ دارم همه به علت تحویل حداکثر تیر ماه پژوپارس ثبت نام کرده بودیم.
    ولی ایران خودرو موعد تحویل همه پژوپارسها را بهار 1403 اعلام نموده است.

    1. باسلام من اسفند برای۲۰۷معمولی ثبت نام کردم الان اجبارا باید سقف شیشه ای که دویست تومن بردن روش توی دوهفته اخیر انتخاب کنم تماس گرفتم شرکتش میگه همینه اگه نمیخوای انصراف بده میگم من سقف فلز ثبت نام کردم الان مجبورم انصراف بدم بعداینهمه انتظار هیچ احترامی برای مردم قایل نیستن همش باید مردم به سازشون برقصن این حمایت ازحقوق مصرف کننده کجاس چرا وقتی چیزی ثبت نام میکنیم قیمتش روهواس خب لعنتیا قیمت باید معلوم باشه از زمان ثبت نام تاالان دوبرابر شده تازمان تحویل معلوم نیست چقدر میشه چراکسی پیگیر حق مردم نیست این کلاهبردارا هرکاری میخوان دارن میکنن

  58. سلام خسته نباشید ایران خودرو با ترفند اینکه کلیه ی ماشین های ثبت نامی و در سال ۱۴۰۲ می‌دهد مردم و گول زد ما ثبت نام کردیم ولی تحویل ها افتاده ۱۴۰۳ . خیلی کلاهبردارن

    1. خوب وقتی شما میبینی هنوز ثبت نام های بهار 1401 فاکتور نشده و حرفهای اینارو باور میکنی دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه … 1403 هم اگر بدن آخراش بهت میدن

  59. با سلام، بنده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ یه پژو پارس سفارشی با موعد تحویل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ (سه ماهه)برنده و با توجه به اینکه جزء طرح فروش فوری یه همون فوق العاده بود تمام پولش+هزینه کارت طلایی جمعا به مبلغ ۱/۸۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و هشتاد و هشت میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت کردم، الان به قول خودشون یه الحاقیه زدن برام و میگن ۲۴ میلیون تمان باید دوباره واریز کنی، درحالی که بنده تمام پول ماشین رو همون روز اول واریز کردم و این رو هم بگم که تو طرح فروش فوری بعد از تکمیل وجه بصورت کامل، دیگه اگه قیمت کارخانه ای خودرو هم تغییر بکنه، هیچگونه مبلغی به هر عنوانی با طرح های فروش فوری قبلی نباید تعلق بگیره، حالا دوستان خواهشا این رو به گوش مسئولین اگر هست و البته گوش شنوا دارن برسونید، آیا واقعا این کار درسته، واقعا جای تاسف داره که به هر نحوی باید ….

  60. سلام.وقت بخیر.یک اشتباه انجام دادم و توسط بورس ازایران خودرو ۲۰۷خریدم.طی قراردادکل مبلغ مشخص بودوپرداخت شد.اما امسال هنوز یکماه نگذشته ۳مرحله و حدود ۱۰میلیون پول اخازی شده.به کدام مرجع شکایت کنم؟دیوان عدالت اداری؟بازرسی ایران خودرو؟وزارت صمت؟

  61. آقای مدیر. ی فکری ب حال پلاک بکنید، من از سال ۹۹ دارم ماشین ثبت نام میکنم ب اسمم درنمیاد حالا بقیه میان ماشینشون ب اسم خانومشون میکنن، و دوتا دوتا ب اسنسون درمیاد. ی قانون یا ی طرح بدین ک کسی ک سال ۱۴۰۲ تعویض پلاک کرده خودرو تعلق نمیگیره ، لطفا پیگیری کنید.

  62. سلام وقت بخیر برج 11. 1401 آریسان پیش فروش فروی ثبت نام کردم پولش هم تمام پرداخت کردم الان برج 1 .1402 ایرانخودرو میگه باید 24 میلیون باید پرداخت کنی تا بتونی ماشینت را تحویل بگیری رئیسی دولت محترم فقط از حلال حرام صحبت میکنید بعد پوله منو که با هزار بدبختی بدست آوردم خیلی راحت از گلو منو زنو بچم داری میکشی بیرون اگه واقعا اورزه دارید در عمل به داد مردم ندارید جمع کنید برید با تشکر

    1. خطاب به کل مردم ایران.به هیچ عنوان خودرو داخلی نخرید،از خودرو سازان داخلی اصلا نخرید،همگی دزد هستند،پول خودرو را ازت میگیرند و به هیچ کسی هم پاسخگو نیستند،هر کاری دلشون بخواد میکنند،چهار ماهه کل پول دنا پلاس آشغال ازم گرفتند،بعد از چهار ماه تاخیر،سی میلیون هم بیشتر گرفتند کاملا به ناحق قیمت نهایی مشخص بوده ولی زور دستشون هست گفتند برو شکایت کن .بعد تحویل هم هر روز یه جای ماشین عیب می‌کنه و جالبه میگن قطعه نداریم،یعنی همه جوره سرتون کلاه جور وا جور میزارند..اصلا سمت اینها نرید از همون اول ثبت نام ،بلوکه کردن،هزار داستان دیگر

      1. سلام .بنده هنوز ماشین دستم نرسیده چطور پیام عوارضی ازاد راه میاد برام ..یعنی یکی داره با ماشینم ……چرخ میزنه .یا همه ماشینا تو بارگیری وقتی از عوارضی رد میشن شاملشون میشه

  63. سلام من شهریور ماه خودرو دنا اتومات ثبت نام کردم و 40 درصد مبلغ خودرو رو هم به مبلغ 159.500.000 تومان واریز کردم. الان چرا افزایش قیمت باید به کل قیمت خودرو بخوره مگه شورای رقابت مصوبه 473 رو تنظیم نکرده که افزایش قیمت شامل مبلغ پیش پرداخت نمیشه گس چرا ایران خودرو رعایت نمیکنه و کل افزایش قیمت رو از مردم میگیره و هیچ نهادی هم پاسخگو نیست اخ باید به کی شکایت کنیم. شورای رقابت که افزایش قیمت رو تصویب کرد بع 1 روز ایران خودرو و سایر شرکت ها اجرایش کردن و حالا مصوبه ای که 1 سال پیش تصویب شده چرا اجرا نمیشه اخه این پول زور هست از کجا بیاریم خدا لعنت تون کنه انشالا قوه قضاییه کجاست که حق مردم رو بگیره و جلوی این بی عدالتی ها وایسته ما چه جور کشور اسلامی هستیم ما که عدالتمون رو به رخ دنیا داریم میکشیم پس چرا به خودمون داره ظلم میشه تو رو خدا به هر چی میپرستید و اعتقاد دارید پیگیری کنید

  64. سلام ،در تاریخ ۳۱خرداد۱۴۸۱ ثبت نام کردم درقرارداد بنده تاریخ تحویل دی ماه ۱۴۰۱بوده ،ولی پس از۸۰ روز تاخیر ماشین رو درتاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ تحویل اینجانب دادن امروز که ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ هست کارت ماشین از طریق پست تحویل شد در کمال ناباوری مدل ماشین رو ۱۴۰۱ قید نمودند ،سوال؟ چرا ماشینی که درفروردین سال ۱۴۰۲ تحویل مشتری شد است باید مدلش رو به سال گذشته صادر کنند؟ پاسخ و حق حقوقات یک سال افت بی دلیل ماشین با چه ارگانی اس؟آیا صرف پرداخت اندکی افت ماشین از سوی ایران خودرو عدالت است ،؟چرا ماشینی که توسال جاری تحویل شده ،مدلش یک سال عقب تر تو کارت قید بشه ،این ظلم نیس در حق مشتری ماشینی که تنها ۱۰کیلومتر کارکرد داره باید یک سال مدلش بیاد پایین ،لذا درخواست اصلاح مدل ماشین از ۱۴۰۱به ۱۴۰۲ رو دارم و با گرفتن مبلغ ناچیز افت خودرو توسط ایران خودرو راضی نیستم ،لطفا اقدامات لازم را مبذول بفرمائید باتشکر

  65. سلام من خودروی پژو پارس را به نمایندگی مرند مهدیلویی بردم که از شیشه جلو آب به داخل نشت می‌کرد. فرداش رفتم ماشینو بگیرم دیدم کمی چسب به درزش زدن اعتراض کردم کلی بهم حرفهای ضدو نقیص و ناروا زدن و توهین کردند دوباره دوروز هم ماشین ماند نمایندگی مهدیلویی مرند. بعد از اینکه ماشین را تحویل گرفتم شب همان روز که باران می‌بارید دیدم آب بیشتر از دفعه قبل به داخل نفوذ می‌کند و خیلی بدریخت و نامنظم چسب زده اند. مضاف بر اینکه در نمایندگی دادن یه فرم هم امضا و انگشت زدم که شیشه را تعویض کرده اند در حالی که خبر از تعویض شیشه نبود. در کل نارضایتیم را نسبت به این نمایندگی اعلام می‌کنم و از خدا میخوام جوابشون را بدهد. نمی‌دانم چگونه شکایت کنم که به نتیجه برسم

  66. قبل عید ۱۴۰۱ ی دنا سه ماهه برنده شدیم،،پولشو دادیم،،تا الان سه بار فقط مابه التفاوت ازم گرفتن؟؟ماشینی ک با همه چی ۴۱۱ تومن بود،،۴۲۳ تومن تا حالا گرفتن،،هنوزم تکمیل وجه کامل توومیز مشتری نزدن برام….ببینید چقدددد مردم ما بدبختیم ک فقط ایران خودرو تیغمون میزنه،بیشررررفاااا….دم ب دم مابه التفاوت انرژی و ماده،،،ی بار دو بار سه بار چهار بار ،،بسسسسسسسه دیگه….

  67. با سلام دوستانی که از ایران خودرو پیش فروش کردند به گوش باشند جدیدا ایرانخودرو قراردادهای قبلی را دستکاری میکنند تا مابه التفاوت بگیرند .

  68. سلام
    من سال 1400 پیش فروش یکساله خودرو دنا اتومات ثبت نام کردم و مبلغ 160 میلیون دادم
    تا 15 اسفند 1401 ک دعوتنامه اومد و تکمیل وجه مردم و کلا 409 میلیون پرداخت کردم. موعد تحویل خودرو طبق قرار 29 اسفند 1401 بود ک با تاخیرر تا 22 فرودین 1402 ندادن

    و حالا باز برام پیامک تکمیل وجه اومده و ازم پول میخوان

    آیا طبق قرار دادی ک باهاشون دارم میتونم شکایت کنم و با قیمت قبلی ماشینمو تحویل بگیرم یا مجبورم باز تکنیل وجه کنم

  69. باسلام من یه خودرو 207 تو طرح پیش فروش در ایران خودرو برنده شدم تحویلش برج 1401/12 بوده 1401/12/18 تکمیل وجه کردم و پول ماشین را کامل پرداخت کردم و تو قرارداد ذکر شده که تحویل 1401/12/29 هست الان بعد 32 روز که از تاریخ پرداخت وجه گذشته ایران خودرو پیام داده که جهت پرداخت مابه التفاوت خودرو به نمایندگی مراجعه کنید. این در حالی است که شورای رقابت برای سال جدید خودرو را افزایش داده در صورتی که من تحویل خودرو برا سال 1401 بوده و الان باید خودرو را دریافت میکردم الان میخواستم بدونم از چه طریقی باید مشکلم را پیگیری کنم

  70. با عرض سلام
    شکایت از ایران خودرو بابت افزایش قیمت بی منطق به خودرو های پیش فروش
    اینجانب در شهریور ماه 1401 خودروی دنا پلاس اتومات پیش فروش ثبت نام کردم با موعد تحویل تیر ماه 1402 بدون سود مشارکت که ایران خودرو مبلغ 159.500.000 تومان معادل 40% قیمت روز خودرو را از بنده دریافت نموده. ودر قرارداد تاکید نموده که قیمت تحویل به قیمت روز و مبلغ پرداختی کمتر از 50% قیمت خودرو میباشد. وبا توجه به اینکه شورای رقابت مصوبه ای به شماره 463 برای خودرو سازان تصویب نموده که در قراردادهای خودروهای پیش فروش مبلغی که بابت پیش پرداخت ازمشتری برای خودرو در زمان ثبت نام دریافت میشود به هیچ عنوان مورد افزایش قیمت احتمالی در زمان تحویل قرار نمیگیرید فقط افزایش قیمت به باقیمانده قیمت خودرو تعلق میگیرد. بنابرین خودرو ساز ها برای اینکه افزایش قیمت بیشتری موقع تحویل به خودرو ها تعلق بگیرد مبلغ کمتر از 50 درصد خودرو را از مشتری میگیرند. ولی متاسفانه ایران خودرو از فروردین 1402 که بخشنامه افزایش قیمت دولت شامل خودروها شد. دعوت نامه های پیش فروش را با قیمت نجومی برای مصرف کننده ارسال نموده و بلکه افزایش قیمت 100% را به مصرف کننده تحمیل نموده است و این در صورتی است که ایرانخودرو 40 % مبلغ قیمت خودرو را زمان ثبت نام دریافت نموده که طبق مصوبه شورای رقابت افزایش قیمت شامل مبلغ اولیه نمیشودو افزایش قیمت شامل 60% باقیمانده قیمت خودرو میشود و این در حالی هست که ایران خودرو به طور کامل مصوبه شورای رقابت را زیر پا گذاشته و اعتنایی به بخشنامه شورای رقابت نمیکند و بخشنامه هایی را اجرا میکند که به سود ایران خودرو میباشد و حقوق مصرف کننده و رضایت مشتری هم به هیچ عنوان برای شرکت مهم نمیباشد و به هیچ نهادی هم پاسخگو نیست و مورد بعدی اینکه هزینه های جانبی 11 درصد بوده که امسال 19% هزینه جانبی به کل مبلغ کارخانه اضافه نموده است. طوری برخورد میکنن که همینه که هست دوست داری بگیر باهمین قیمت نمیخوای هم انصراف بده. یعنی این خودرو ها با این شرایط به مردم ایران تحمیل شده به هیچ جایی هم نمیشه شکایت کرد خواهش میکنم نشر دهید بلکه دولت و یا یک ارگانی بالاخره بهشون بر بخوره بلکه از جلوی ای مافیا بازی خودرو در بیاین و در صورتی که تمام این التهاب درست کردن بازار همه دست خود این دو خودرو ساز هست هر وقت با هر شرایطی که دلشون میخواد خودرو داخل بازار میدن قطره چکانی و باز یه مدت قطعش میکنن به قول خودشون ماهی 30.000 خودرو تولید میکنن ولی هر 2 ماهی به زور 7000 خودر به گفته خودشون میزارن اونم با شرایط خاص. و تا زمانی که این دو خودرو ساز زیر مجموعه دولت باشن وضع از این بدتر میشه و بهتر نمیشه چرا که رقابتی نیست و درهای واردات به روی کشور بسته هست اگر این دو شرکت ایران خودرو و سایپا تونستن در بازار جهانی نمیگیم اروپا در همین خاورمیانه اسیا خودرو بفروشن و ارز اوری داشته باشن اونوقت میشه گفت خودرو ساز در غیر این صورت ارز اوری هم که ندارن که هیچ ارز کشور رو هم به باد میدهند

    1. ایران خودرو و شورای رقابت باید پول های اضافه گرفته شده بابت خرید پژو ۲۰۷تیپ۵ را به مصرف کنندگان پس بدهد دزدی آشکار یعنی این مجلس شورای اسلامی کجاست

  71. لعنت بهتون
    تارا اتومات دارم برا سرویس اولیه بردم نمایندگی ۵۰۴۰
    ماشینم مشکی هستش و ۱۴ میلیون هزینه سرامیک دادم معلوم نیست این ۳ روزی ک ماشین اونجا بود چی ریختن رو ماشین ک هیچ جوره تمیز نمیشه
    انگار رنگ سفید پاشیدن روش
    گلگیر عقب هم خورده هییییچ کسی گردن نمیگیره

  72. با سلام ، من ۴۰ درصد خودرو را قبلاً پرداخت کردم و در ساخت ۴۰ درصد آن شریک هستم الان باید قیمت جدید روی ۶۰ درصد دیگه اعمال بشه ، درصورتی که ایران خودرو قیمت جدید رو برای کل مبلغ جدید اعمال میکنه و اصل مبلغ پیش فروش رو از مبلغ کل کم میکنه در صدور دعوتنامه ، اخلاقا و شرعا اینجور محاسبه قیمت درست نیست

  73. اوایل 1401 تارا اتومات پیش فروش یکساله تحویل فروردین 1402 بدون سود مشارکت !!!! 166 میلیون واریز کردیم.یکسال گذشته و الان 20 فروردین 1402 هست و 10 روز مانده به موعد تحویل قانونی قرارداد خودرو ، هنوز دعوتنامه تکمیل وجه نفرستادند و منتظر قیمت جدید شورای رقابت هستند . گوش شنوایی هست ؟

  74. با سلام بنده یک دستگاه سورن پلاس جدید مالتی مدیا در مهر ماه از ایرانخودرو تحویل گرفته ام.اما متاسفانه از کیلومتر 20 که تحویل گرفتم مشکل گیربکس و دل زدن به شدت دارد و نمایندگی از تعمیر کردن سرباز میزنند.طوری شده که مشکلات به دسته موتور فرمان و کل سیستم تهویه و کل سیم کشی رسیده و در حالی که خودرو 9000 کیلومتر خود را کشانده و اکثرا در نمایندگی ها بوده این کیلومتر ها را.میگویند سر در نمیاوریم و گفته اند به این مشکل دل زدن که مربوط به کامپیوتر معیوب میشود دست نزنند.وزارت صمت نیز شکایت را وارد نمیداند.من چه گلی به سرم بزنم

  75. هایما s5 دارم تصادف کردم از جلو شاسی یکم داخل رفته نمایندگی بردم ماشینو قبول نکرد گفت تصادف کردی ما درست نمیکنیم از یه شهر دیگه بودم خلاصه خواهش اینورو اونور ماشینو بردن تو قرار داد اورد سفید گفت امضا کن گفتم این چیه گفت قرار داد گفتم چیزی ننوشته توش گفت همینیه که هست معلوم نیست چقد میشه ما خودمون بعدا مینویسیم فعلا امضا نکردم موندم چیکار کنم ماشینمم قابل حمل نیست

  76. باسلام تقریبا یک ماه مانده بود به عید که ایران‌خودرو یک ثبت نام انجام داد که 130 میلیون پول تو حساب وکالتی داشته باشیم ما هم انجام دادیم که قره کشی در کار نبود با اینکه ما تا الان هیچ ماشینی به اسم ما نبوده یعنی اصلاً پلاک به اسم ما نیست بعد برای ما پیام آمد که برنده نشدید می‌خوام بپرسم یعنی چی شما گفتید هیچ قرکشی در کار نیست

  77. سلام بنده برج 1401.9پول واریز کردم تحویل خودرو سه ماه بوده الان داخل فاکتور زده تحویل 1401.11.22ولی الان 50روز از تحویل خودرو میگذره هنوز هم فاکتور نشده هیچ کس هم پاسخگو نیست الان شکایت رو پیش کی باید بر چرا اینقدر بی وجدان هستید 9لطفا رسیدگی کنید جواب گو باشید وجدان کاری

  78. سلام من در تاریخ 1401/08/16 متاسفانه برنده خودرو 207i MC در نمایندگی نقشینه کد 2459 شدم بعد این خودرو 6 ماه نه فاکتور شده نه پلاک زده شده نه مدارکش امده به نمایندگی زنگ میزنم میگن چیزی نمیدونیم به تهران زنگ میزنم میگن چیزی نمیدونیم میخوام بدونم این وسط پس کی میدونه یعنی واقعاً واقعاً این شرکت خودروسازی ایران‌خودرو مزخرفه واقعاً

  79. بابا جمع کنید مردم رو مسخره خودتون کردید آشغالای کثافت بنده از سال ۹۸ تا الان دارم ثبت نام میکنم ولی هنوز یه بار هم اسم در نیومده اانم سه هفته هس ۱۰۰میلیون از حسابم مسدود شده ولی هر کاری میکنم ثبت نام نمیشم اعصاب ملت رو بهم ریختید بستونه دیگه میخاید چطور با ملت مظلوم این بلاها رو سرشون بیارید گمشید برید دیگ اه

  80. لطفا” جهت محافظت از نمایشگر کیلومتر شمار و دور موتور و سایر علائم نمایش دهنده پژو 207 مثل سایر خودروها محافظ شیشه ای تعبیه گردد.فکر نمیکنم هزینه بر هم باشه.

  81. به نام خدا
    متاسفانه تاکنون و تا به انروز ایران خودرو هیچ طرحی تنظیم و اجرا نکرده که به نفع اقشار ضعیف جامعه و با هدف ماشین دار شدن خانواده های بی خودرو از جمله خود من و خانواده من ، باشه که از نعمت داشتن حتی یک خودرو در زندگیشون محرومند و حتی یک ماشین هم تابحال بنامشون نبوده و نیست و همیشه طرح ها طوری برنامه ریزی و اجرا میشن که به نفع اقشار پولدار ، ثروتمند و سود جو که معمولا از اطرافیان خودشون هستند و یا ارتباطی دارند ،تموم میشه و متاسفانه خود من بعد از گذشت ۴۰ سال و اندی که از انفلاب گذشته ، دیگه هیچ امیدی به این سیستم ندارم و ایمان دارم که بزرگان این نظام هیچ کدوم از برنامه هاشون بر مدار عدالت نبوده و نخواهد بود و فقط امید بستم به یک نجات بخشی ظهور کرده و این همه امکانات رو از دست افراد متقلب و متفعت طلب در آورده و به دست افراد خیرخواه واقعی مردم برسونه . انشالله

  82. ‎با عرض سلام و وقت بخیر
    ‎شرکت ایران خودرو دیزل در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌ای را جهت پیش‌فروش خودروی پیکاپ بنزینی (با گیربکس اتوماتیک) برای تاریخ ۲۳ اسفند، ساعت ۱۰ صبح، منتشر کرد.
    ‎سایت حدود ۵۰ دقیقه دچار اختلال در ثبت سفارش بوده و کاربران با خطاهای متعدد مواجه می‌شدند که دیگر به روندی طبیعی در طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان داخلی بالاخص ایرانخودرو و سایپا تبدیل شده است. بعد از در دسترس قرار گرفتن سایت و امکان ثبت سفارش نیز کاربران فرصت زیادی برای ثبت نام نداشتند زیرا اطلاعیه پایان ثبت نام به دلیل «تکمیل ظرفیت» منتشر و فروش متوقف شد!
    ‎فارغ از این موضوع، برخی کاربران در همان مدت زمان کم موفق به ثبت سفارش و واریز وجه شدند. مدتی بعد نیز وجوه پرداختی توسط واحد مالی تایید و به کاربران کد مشتری و تعهد برای سفارش‌هایشان با موعد تحویل «هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲» اختصاص داده شد. فردای آن روز اما مشتریانی که برای امضای قرارداد و تحویل مدارک به نمایندگی انتخابی مراجعه کرده بودند متوجه تغییر تاریخ تحویل خودرو از اردیبهشت به تیر، مرداد و… شدند.
    ‎مدتی بعد پیامکی مشابه پیام زیر برای مشتریان ارسال شد:
    ‎«متقاضی محترم با سلام و احترام
    ‎ضمن تشکر از جنابعالی برای انتخاب یکی از محصولات این شرکت بدینوسیله به اطلاع می‌رساند در پاسخ به استقبال گسترده‌ی مشتریان محترم از طرح فروش پیکاپ بنزینی اتوماتیک در تاریخ 1401.12.23 ظرفیت فروش این خودرو مطابق برنامه تولید افزایش یافت، لذا زمان تحویل خودروی شما مرداد ۱۴۰۲ تعیین گردیده است.
    ‎سازمان فروش شرکت ایران خودرو دیزل»

    ‎تماس با امور فروش نتیجه‌ای ندارد، خط‌ها کاملا اشغال و اگر هم متصل شود کسی پاسخگو نیست، برخی بخش‌ها هم که تلفن را برداشته و صدا را قطع می‌کنند تا صرفا خط مشغول بماند!

    ‎سوال اینجاست، اگر طرح فروش ظرفیت مشخصی دارد، که دیگر استقبال گسترده چیست؟ اگر ظرفیت مشخصی ندارد، چرا فروش‌ها به دلیل تکمیل ظرفیت متوقف می‌شوند؟ در هر صورت اگر ظرفیت فروش افزایش پیدا کند، چرا افرادی که ثبت نام و واریز وجه‌شان تکمیل شده و کد متشری و تعهد به آنان اختصاص داده شده باید کدهایشان و موعد تحویل آن‌ها تغییر کند؟ فارغ از اینکه قیمت خودرو را در یک شب افزایش دادند، موعد تحویل آن را نیز چندین ماه به عقب انداختند، چون اگر موعد تحویل همان اردیبهشت می‌ماند شرکت باید جریمه تاخیر در تحویل را به مشتریان بابت هر ماه دیرکرد محاسبه و پرداخت می‌کرد، اما با این کار جریمه تاخیر را برای خود نگه داشت.

    ‎اگر این موارد اگر از قبل اعلام می‌شد هیچ کس ثبت نام نمی‌کرد! امکان انصراف وجود دارد بله، اما وجه پرداختی حداقل ۲۰ روز کاری زمان می‌برد که برای واریز به حساب، که با توجه به سال نو و تعطیلات رسمی و غیررسمی عید، در بهترین حالت نهایتا مشتریان اوایل تا اواسط اردیبهشت پول خود را می‌گیرند که تا آن زمان ایران خودرو دیزل از وجه دریافتی نهایت استفاده و سود را می‌برد. این چنین ظلمی ویا تخلف گسترده‌ای را هیچ شرکتی در دنیا با مشتریان خود انجام نمی‌دهد.

    ‎چرا باید خودروسازان کشور هر کاری دلشان می‌خواهد، کنند و پاسخگوی هیچ کس و هیچ جایی نباشند، اگر همین امروز با این تخلف ایرانخودرو دیزل برخورد نشود چنین اقداماتی را توسط دیگر خودروسازان داخلی نیز به زودی شاهد خواهیم بود.

  83. با سلام
    برای سیستم اقتصادی کشورم و وزارت صمت متاسفم که توسط یک مشت آدم سود جو، بی سواد، بی تجربه و بی مصرف اداره می شه. امیدوارم روزی پاسخگوی هرز رفت زمان و دارایی مردم باشین . اگر مرد بودین به بی لیاقتی خودتون اعتراف می کردین و مردم رو بازیچه دستتون قرار نمی دادین. برای خرید یک دستگاه خودروی کم کیفیت و بی ارزش باید بهایی چندین برابری پرداخت بشه و اون هم اگه بشه. سامانه یکپارچه، قرعه کشی ( عادی، جوانسازی و …)، مزایده، بورس و … چرا مردم رو سر کیسه کردین؟ ملت به امید حداقل آسایش باید بهای گزاف نالیاقتی شما رو پرداخت کنن؟
    امیدوارم مسببین این امور به اشد سختی ها در زندگیشان دچار شوند.

  84. من نمیدونم این حساب وکالتی و کی پیشنهاد داد برای طرح مادران خب ما اگر صد میلیون پو داشتیم‌میرفتیم یه ماشین میخریدیم مینداختیم زیر پامون‌من الان دوماهه که فرزند‌دومم بدنیا اومده شوهرم کارگره ماهی ۴ میلیون کل حقوق ماس میشه بگید از کجا بیاریم صد میلیون بریزیم به حساب تا به ما خودرو تعلق بگیره؟؟؟ مگه مت جز مادران نیستیم این انصاف نیست که یه عده تو طرح مادران ماشین بردن و الان که به ما رسیده میگن باید پول بریزید مگه مردم مسخره ی شما هستن که دارین قانون رو دور میزنید

  85. سلام
    اصلا اطلاع رسانی درست در مورد ثبت نام ماشین ایران خودرو بدون قرعه کشی نشد
    ما مدت ها به دنبال ثبت نام ماشین بدون قرعه کشی بودیم که در روز ۲۴ اسفند متوجه شدیم
    بسیار بسیار ضعیف در مورد تبلیغ بدون قرعه کشی عمل کردند
    لطفا برای جامانده ها هم فکری بشود
    ماهم می خواهیم در طرح بدون قرعه کشی شرکت کنیم

  86. من 207 گرفتم با کاکرد 30 هزارتا همه جلوبندی خراب شده است – آخه چه قطعاتی استففاده کردن که سریع خراب شده- بدترین قطعات و ارزونترین قطعات را بکار میبرند

  87. با سلام
    من یه چک از ایران خودرو برا سال ۷۹ دارم به مبلغ بیست هزار تومان بانک صادرات رفتم چند سال پیش کارمند بانک گفتش اینو همون موقع میتونستی یه قواره زمین بخری ولی الان دیگه حساب ایران خودرو اینجا بسته شده باید بری دم کارخونش جاده مخصوص
    بنده الان چیکار کنم؟ 😭

    1. مردم عزیز ،مبلغ مازاد را پرداخت نکنید
      موعد تحویل خودروی آریسان۲ بنده ۲۹ اسفند ۴۰۱ بوده، تاخیر خورده و تا امروز ،در پورتابل دیدم که باید حدود ۱۶میلیون پرداخت کنم ،در صورتی که تا چند روز پیش مرحله صدور فاکتور بوده الان برگشته روی تکمیل پرونده
      نوشته بابت آیتم جدید اجباری سال ۴۰۲ ، ۱۷تومن و بیمه و غیره که تاخیر رو از کل کم کردن شده ۱۶ تومن که من باید پرداخت کنم
      اگر هیچ کس پرداخت نکنه مجبورن بدون دریافت مازاد خودروهای مردم رو تحویل بدن
      آخه ما کل مبلغ ۲۸۵تومن رو آذر۱۴۰۱ پرداخت کردیم چرا باید الان مازاد پرداخت کنیم
      مگه من چقدر میخوام با یه وانت کار کنم؟؟
      یه شکایت دیگه که از ایرانخودرو دارم اینه که چرا قبل از اضافه کردن مبلغ مازاد به مردم خبر نداده و باز چرا در این مورد هیچ توضیحی نداده چه آیتمی به خودرو اضافه شده که این مبلغ را از مردم گدایی میکنند؟؟
      کسی که مردم را اذیت کند بی شرف است.

      1. سلام خدمت شما بزرگواران من یک سوال داشتم درمورد پژو۲۰۷ تیپ۵وانم با داشبورد ۲۰۶ بدون سنسور دنده عقب با قیمت ۳۴۸۶۰۰میلیون تومان چرا ماشین پژو ۲۰۷ دستی تمام فول با قیمت ۳۳۴۶۰۰میلیون تومان بایدقیمیت گذاری بشه وبفروش برسه چگونه شکایت باید کرد از ایران خودرو و وشورای رقابت آیا مجلس شورای اسلامی در مورد این کار خبری دارد وپس چرا کاری نمی کند دزدی آشکار یعنی این

    2. سلام.
      والا من توی سامانه یکپارچه ثبت نام کردم و الویت تابستان ۱۴۰۲ برام انتخاب شده است ولی اصلا پیامک نیومده و اسم دنا پلاس هم اصلا توی بخشنامه ها نیس…لطفا پیگیری کنید

  88. واقعا پشیمان شدم که در ایران خودرو ثبت نام کردم بااینکه اسمم درامد ولی در تاریخ مقرر تحویل ندادند ،بعداز پیگیری های فراون قرار بود ۲۰ روز پیش پلاک بشه وتحویل دهند بااینکه تگام وجه واریز شده وخودروهم فاکتور شده والان که یک هفته مانده به پایان سال هنوز تحویل نشده تازه میگن مدل ۴۰۱ خورده در صورتیکه دراین پایان سال هنوز تحویل ندادند چه جواب دارید

  89. واقعا پشیمان شدم که در ایران خودرو ثبت نام کردم بااینکه اسمم درامد ولی در تاریخ مقرر تحویل ندادند ،بعداز پیگیری های فراون قرار بود ۲۰ روز پیش پلاک بشه وتحویل دهند بااینکه تگام وجه واریز شده وخودروهم فاکتور شده والان که یک هفته مانده به پایان سال هنوز تحویل نشده تازه میگن مدل ۴۰۱ خورده در صورتیکه دراین پایان سال هنوز تحویل ندادند

  90. سلام خسته نباشید من پژو پارس دارم برج ۴ تحویل گرفتم الان ۳ ماهه بلوک ای بی اسش خرابه و هیچ ترمز نمیگیره امداد برام زدن ولی بعد از ۳ ماه هنوز خبری نیست و هی میگن توی مرحله خرید هستش ولی چ خریدی بود معلوم نیست فقط هی قیمت ماشینهارو میبرن بالا اما کیفیت زیر صفر هستش لطفا پیگیری کنید الان اگه کیلومتر از ۴۰ هزار رد شد بعد هی میگن شامل گارانتی نمیشه

  91. سلام من بعد از مدت طولانی و با سختی زیاد توانستم برای تعمیر خودرو سورن پلاس صفرم نوبت اینترنتی بگیرم.
    بعد از دو هفته معطلی که نوبتم رسید بعد از بازدیدکارشناسان، اعلام کردن قطعه نداریم(بلبرینگ چرخ جلو)
    بهم گفتن برو هر جا که ماشین خراب شد به امداد خودرو زنگ بزن.
    امداد خودرو هم که همش اشغاله.

    اینم پیام نمایندگی ؛

    ««««((((مشتري گرامي درخواست امدادويژه شما به شماره 1401849202 در نمايندگي 4001245 ثبت گرديد ، نمايندگي پس از تامين قطعه با شما تماس خواهد گرفت.)))))»»»»

    ماشینم از چرخ جلوش صدای اگزوز خاور میده (از زوزه گذشته دیگه)

    آخه یه بلبرینگ چیه که تو نمایندگی ندارید.
    جالبتر اینکه هر ماه یکبار هم نمیشه نوبت گرفت.
    خدمات پس از فروش و گارانتی خیلی ضعیفه
    خواهشاً یکم رسیدگی کنید

  92. سلام بنده در ۴۸ ماه گذشته هیچ گونه ثبت نامی برای خودرو نداشتم ولی الان برای ثبت نام مشکل ۴۸ ماه برای من می‌زند. نه تنها ۴۸ ماه گذشته بلکه تا ۵ سال گدشته شاید هم بیشتر هیچ ثبت نامی نداشتم از پلاک های فک شده هم این را می‌توان فهمید .چرا چرا چرا .هیچ راه پیگیری هم ندارم.

    1. سلام من برج 10 پارسال1401 در طرح جوانی جمعیت مادران برنده پارس ای ال ایکس شدم و کل مبلغ رو با تمام هزینه ها اعم از شماره گذاری و مالیات و بیمه و غیره … یکجا پرداخت کردم ، چون فروش فوق العاده ، نقدی و مثلا فوری بود ، ولی متاسفانه بعد از گذشت 4 ماه و تاخیر یک ماه در تحویل خودرو العان از بنده مبلغ 23 میلیون دیگه می خوان تا خودرو رو تحویل بدن ، آیا این مملکت صاحب نداره تا این دزدی ها رو جلوشو بگیرن ، دزدی تو روز روشن و دست بردن تو جیب مردم ، ( این مبلغ افزایش حداکثر باید حدود یکی دو تومن باشه بابت اضافه بیمه ) نه بیست و سه میلیون تومان

  93. سلام ماشین پژو پارس تیو فایو را ایران خودرو فولادشهر تحویل گرفتم سالم بود ، ماشین گارانتی است ، و بیمه تک ستاره ،
    هزارکیلو متر رفتم به سایت مراجعه کردم گفتم آچار کشی کنید و تنظیم چرخها نیاز است ،پذیرش شدم یک ساعت طول کشید تا کارشناسش به نام سلطانی آمد گفت چی شده گفتم آچار کشی کنید و ماشین کیج میزنه ، نشست داخل ماشین و دوری زد و گفت ماشین مشکلی نداره و خودت گیج میزنی
    برو وروی چهار هزار بیا و روغنش را عوض کن
    آمدم وروغنش را عوض کردم و دوباره گفتم ماشین روی آب سر میخوره گفت طبیعیه
    آمدم و یک مسافرت هزار کیلو متری رفتم یک روزه وبر گشتم متوجه شدم هر دو چرخه جلو از نصف به طرف بیرون صاف صاف شده
    دوباره به ایران خودرو مراجعه کردم
    آقای سلطانی گفت تایر ها خرابن و مرا دست به سر کرد واز ایران خودرو بیرون کرد
    باز برگشتم و گفتم اگر لاستیک عوض کنم همین مشکل پیش خواهد آمد چکار کنم نشست و دوری زد و گفت عیبی نداره ، باز اسرار کردم تا این که به زیروبن ساز گفت دوری بزن و او گفت مشکل از دهنه چرخهاست و میل انداخت و طایرهای عقب را با جلو عوض کردن و بدون دست مزد و بدون برگه گرانتی مرا روانه خانه کردن و گفتن که ایران خودرو عکس فرستادیم قبول نکرد
    حال لاستیکت صاف دارم با گارانتی و بیمه تک ستاره و با دوبار مراجعه برای این مشکل
    باید چکاردکنم ماشین ۶ هزار کار کرده با دو حلقه لاستیک صافد

  94. سلام. یعنی چی که باید قبل ثبت نام پول تو حسابت باشه. من تاحالا بیشتراز10بارثبت نام کردم به اسمم درنیومده حالا این طرح رو ریختن. خوب یکی مثل من که پولش نقد نیست طلا هست باید چیکار کنه؟ من الان بفروشم ثبت نام کنم به اسمم درنیاد بعد بخوام همون طلا رو بخرم که کلی باید اجرت و مالیاتو….. بدم

  95. سلام.من توی دو طرح عادی و جوانی و جمعیت حداقل ده مرتبه ثبت نام کردم و برنده نشدم تا در اول بهمن پیام استعلام از ثبت احوال آمد و بعدها دو پیام دیگر ودهم دوازدهم بود که اعلام شد ومن رزرو شدم تا به حال ماشین هم نداشتم از ثبت نام بهمن هم جا موندیم البته ناگفته نماند طرح مادران رزرو شده بودم بعد از چهل روز زد برنده نشده اید به همین راحتی حالا هم میگن دیگه قرعه‌کشی انجام نمیشه این واقعا درسته حداقل این قدر مارو اذیت نمی‌کردیم من که همه شما را واگذار کردم به خدا انشاالله که حق مارو به این شب عزیز خدا از شما و از بچه هاتون بگیره.آمین

  96. متاسفانه پس از تحویل یکدستگاه خودرو هایما s5 از نماینگی , وطی مسافت کوتاهی الارم وچراغ چک موتور روشن که پس از مراجعه به نمایندگی و ریست نمودن الارم مجددا ظاهر و هم اکنون خودرو جهت تعمیر تحویل نمایندگی ایران خودرو میباشد

  97. یک سال است ماشین را تحویل گرفته و بعد از 20 روز کار کرد 800 تا به نمایندگی مراجعه کردیم که برق ماشین مشکل دارد و باتری باید عوض شود ولی توجه داده نشد و بعد از چندین ماه همچنان ماشین خاموش میشد و دوباره به نمایندگی بالای چندین بار اهواز،شوش،قم مراجعه کردیم و همچنان همین مشکل برق و باتری بر روی ماشین هست.باتری خراب شده است و نمایندگی مسئولیتی قبول نمیکند و چندین بار هم امداد ماشین را بکسل کرده است.لطفا رسیدگی شود

  98. سلام خدمت مسولین ایران خودرو
    بنده پارسال برج ۸ یک خودرو برنده شدم و اون وقت ۸۱ میلون تومان بحساب ایران واریز کردم و قرار بود برج ۹ امسال تحویل بدم و همه پول رو در آذرماه امسال واریز کردم ولی تا دیروز بعد از سه ماه تاخیر تحویل دادن چرا باید بابت این همه تاخیر و قبل از آن مبلغ اولیه فقط ۶ میلون تومان تاخیر کارکرد بدن ولی اگر یک قسط عقب بیفته همین ایران خوردو تاخیر جریمه را دوبرابر از مشتری میگیره آیا انصاف هست ۲۳۸ میلون پول سه ماه بدون هیچ گونه سودی در حساب ایران خودرو باشه و جالبه اینکه هیچ منتی نیست نسبت به پولی که به ایران خودرو دادیم ماشین با آبشن کمتر گرفتیم دنیا روز به روز به پیشرفته ما اینجا روز به روز از آبشن های خودرو کم میکنن بنده نسبت به سود تاخیرپولام اعتراض شدید دارم و از مسولین ایران خودرو میخام نسبت به حساب کردن به روز به سود تعیین شده تاخیر تمامی پولام رو عودت بدن در غیر این صورت شکایتی در دادگاه تنظیم خواهم کرد

  99. سلام.سمند مدل ۸۶ سیلندر مجبور به تنویض شدم نامه گرفتم درخواست دادم. میگن باید سیلندر داغی تحویل داده شود. تعمیرگاه شخصی است. قیمت سیلندر ایرانخودرو با ازاد یک قیمت است. قیمت داغی سیلندر ۱/۷۰۰/۰۰۰ هزار. چرا باید تحویل بدم و کجا میره پول این ضایعاتش؟

    1. سلام من بالای ۱۰ بار است ثبت نام کردم. برای طرح جوانی جمعیت.ولی متاسفانه هیچ ماشینی برنده نشده ایم. شما سران ایران خودرو که اعلام کردین که به مادران بدون قرعه کشی و بعصا با قرعه کشی ولی در اسرع وقت ماشین تحویل میشود .این چه قانونیه.ماماشین نداریم الان نبتید روی حرف خودتان باشید و ماشین به ما تحویل بدهید.

  100. سلام و خسته نباشید.ماشین سمند مدل ۸۶ سیلندرش سوراخ شده و نامه تعویض سیلندر گرفتم و درخواست دادم. ولی سوال اینجاست که چرا ایرانخودرو داغی سیلندر را از من میگیره و به گفته کارکنان معلوم نیست بهت پس بدن یا نصفش کنن . اینها در شرایطیه که مییدونم قیکت سیلندر ایرانخودرو با بیرون یک قیمت هست و قیمت داقی سیلندر خودم ضایعاتش یک ملیونو هفتصد هزار تومان است. چه قانونی و چه منطقی این سیلندر را از من طلب میکند ؟ و نهایتا این سیلندر ضایعات ایا مجانی به چرخه صنعت برمیگرده یا خودشان میفروشند ؟ داستان چیه واقعا ؟ این هم بگم این سیلندر قابل جوش دادن و ببخشید انداختن به شخص دیگر هم به هیچ عنوان نیست

  101. لعنت به ایران خودرو . هرروز یه لعنت به ایران خودرو این دزدان عوضی می فرستم . شما باید با التماس به مردم ماشین بفروشید نه اینکه به ما ضرر وزیان بزنید آخرش هم ماشین ندید . لعنت به اون شخصی که برنامه وکالتی را پیشنهد داد .

    1. سلام دوستان من پارس سفارشی ۳ ماه از ایرانخودرو ثپت نام کردم ۱۰ دی ۱۴۰۱ الان چهاره ماه فاکتور نشده زنگ میزنیم شرکت مگه اخر خرداد فاکتور میشه یعنی ۶ ماه ابن مدیر عامل جدید اومده ریده تو همچیز سایپاه هم بود ماشینا را دیر تحول میدادن

    1. سلام من پارسال خودرو پیش فروش ثبت نام کردم و ۱۶۰تومن دادم الباقی موقع تحویل باید اون موقع خودرو خودم تیبارو فروختم اینو ثبت نام کردم حالا میگن قیمت به روز باید حتی اون مبلغی که پیش پرداخت دادم هم مشمول ۳۰درصد افزایش میشه این انصاف نیست خودرو خودم الان شد سیصد تومن من دارم ضرر در ضرر میشه باید اون پولی که دادم ازدرصد افزایش قیمت کم کنن واقعا نامردیه

  102. با سلام و احترام مجدد
    یک پیشنهاد
    اگر امکان دارد صرت و ترتیب نمایش دیدگاه ها بر برعکس کنید آخرین نظر در معرض دید باشد و قدیمی ها در پایین با پوزش

  103. با سلام و احترام
    من یک مشتری مالباخته در شرکت ایران خودرو هستم در تاریخ ۱۳۹۱/۰۸/۱۴توسط صاحب امتیاز نمایندگی ۳۰۰۹ که از خویشاوندان من بود و گاها در امور مالی و اداری نمایندگی از من مشورت می گرفت مجاب شدم که برای یکدستگاه ثبت نام کنم ۱۰میلیون تومان پرداخت کردم و پیش قرارداد ۶۹۱۹۹۴۲ را دریافت کردم که در آن تاریخ تحویل ۱۳۹۱/۱۲/۲۹تعیین پس از پرداخت ۵میلیون تومان دوم منتظر بودم زمانی دعوتنامه ام صادر شود که شرایط تحویل برای ۱۳۹۱/۱۲/۲۹فراهم شود .
    اما متاسفانه دعوتنامه با تاخیر صادر شد چرا چون از تنش ارزی پایان سال ۹۱ خواستند استفاده کنند لذا دعوتنامه را با تاخیر صادر کردند که تاریخ انقضای آن بعد از تاریخ تحویل بود و من چون ناراضی بودم از قبول و امضاء آن امتناء کردم و تاکنون دعوتنامه امضاء شده ای از من ندارند زیرا مستند به بند ۷ دعوتنامه است که مشتری حق هرگونه شکایت و اعتراض را از خور سلب می کند ،
    سامانه ۰۹۶۴۴۰ هم بیشتر سرکاری است و ابتداء سعی می کنند با عباراتی چون شکایت شما وارد نیست و ..‌‌‌. مشتری را منصرف کنند اگر سماجت کردید ثبت می کنند اما اقدام موثری انجام نمی دهند به وزارت صنعت و معدن هم شکایت کردم افاقه نکرد چون صاحب امتیاز نمایندگی معدی بود شکایت علیه من در دادگستری رد می شود وکسی نمی تواند علیه من از دادگستری حکم بگیرد و از طرفی هم خویشاوند من بود خواست من این بود که درون سازمانی حل شود ولی نشد تاکنون به خودرو وپولم نرسیدم مقابل نمایندگی متحصن شدم و نسبت کلاهبرداری دادم بعنوان افتراء شکایت کرد دفاع جانانه ای کردم و شاکی وادارشد در دادگاه اعتراف کند برای اینکه راضی شوم و آنجا نروم حاضر است یکدستگاه ال۹۰ بدهد که راضی شوم عبارتی که در صورتجلسه دادگاه آمده این است .” در ادامه رسیدگی شاکی سیدعلی ج..اظهار می دارد صرفا می خواهم جلو این آقارا بگیرم که جلو نمایندگی نیاید و حاضرم یک ال۹۰ به ایشان بدهم که راضی شود . ” لذا علی رغم اینکه شاکی پرونده فرزند صاحب امتیاز بود و سمت حقوقی نداشت لذا علاوه بر اینکه پرونده ایرادشکلی داشت دادگاه ورود ماهوی کرد و حکم برائت گرفتم .
    با پوزش یک نکته را اضافه کنم که علی رغم اینکه دعوتنامه امضاء شده ای ندارند ترتیبی اتخاذ کردند که تفاوت قیمت را پرداخت کنم و بعد ادامه دهم چون شرکت خواست باصطلاح پایش را از قضیه بیرون بکشد و من و نمایندگی را در مقابل هم قراردهد و چون خویشاوند بودیم برای جلوگیری از اعتراض و ….. دعوی را به اختلافات شخصی و خانوادگی نسبت دهد نهایت رذا

  104. لعنت و هزار لعنت به ایران خودرو بابت فقط ثبت نام و حساب وکالتی ۵۰ میلیون ضرر دادم . جمع کنید بساتتون را با این ماشین های آشغال ۶ برابر قیمت جهانی . پارس ۱۰ ساله دارم ۱۰ بارواشر سرسیلندر عوض کردم .

  105. سلام به خدمت شریف مظلوم همیشه در صحنه لیاقت مااین ماشین های دربه داغون شرکت ایران خودرو و سایپا نیست حیف پولهای بی زبان ما که این شرکت‌ها بالای کشند من هم مثل بقیه با هزار بدبختی پول جور کردم یه پارس خریدم یک ماه نشده هیچ چیش درست کار نمیکنه میبرم نمایندگی از اش سر درنمیارن بدترش هم کردن تور خدا ازاین شرکت ها ماشین نخرید من نمی دونستم اینقدر وضع شرکت خرابه

  106. عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه‌ی شما زحمتکشان گرامی،اینجانب مالک خودرو فرسوده پیکان مدل ۸۲ هستم که تمام طرحها ثبتنام کرده‌ام ولی متاسفانه هنوز برنده نشده‌ام،به نظر من الان که شرط خرید و پیش ثبتنام این شده که باید نود میلیون در حساب وکالتی موجود باشه،تا شخص بتواند ثبتنام کند،اگر مالکان خودروهای فرسوده هم بتوانند در طرح عادی ثبتنام کنند و پلاک خودروی فرسوده آنها به عنوان پلاک فعال حساب نشود خیلی خوب میشد،چون در ان صورت هرکس که موجودی داشت میتوانست در طرح عادی شرکت میکرد و شانس بیشتری برای برنده شدن ،خلاصه شما را به خدا به فکر مردم فقیر باشیدچون با این اوضاع گرانی امسال من که چندین ساله این پیکان را تحمل کرده‌ام باید تا عمردارم،خودم و بچهام با این ماشین زندگیمون را بگذرونیم و حسرت یک زیارت با ماشین خودمون به دلمون بمونه

  107. از نمایندگی فروش ایساکو بحق قطغه معیوب خودرو خریداری نموده ام ولی مرجوع نمیکند

  108. سلام در قرعه کشی ایرانخودرو رزرو انتخاب شدم هردفعه به سایت مراجعه کردم نوشته بود رزرو (همیت الان هم به همین صورت هست) الان اعلام کردن برنده نشدید{تماس با امور مشتریان) 3 زوز پس از پایان مهلت 5 روزه واسه برندگان میگم چرا توسایت و سایر جاها دیگه اعلام نکردید(الان هم اعلام نکردن) وضرر من که سه روز پیش دلار 44 تومان بود و الان 51 تونه جی میشه (16 میلیون ضرر)چی میشه میگن ما فقط از طریق تماس اعلام میکنیم

    1. سلام .من پارسال پارس برنده شدم متاسفانه پیامک رو ندیدم و تکمیل وجه نکردم الان میتونم طرح یکپارچه ثبت نام کنم؟

  109. من ۱۷ بهمن ۱۴۰۱حساب وکالتی باز کردم ولی سایت اجازه ثبت نام و انتخاب ماشین نداد.
    کلی ضرر کردم.

  110. سلام با توجه به تحقیقاتی که بنده در خودرو پژو ۴۰۵ انجام دادم این خودرو از شرکتهای ورشکسته فرانسه و از رده خارج شده است دارای نقطه ضعف بزرگی در واشر سرسیلندر داردکه در کوچکترین لحظه بی آبی میسوزد وباعث خسارت زیادی بر دارندگان این خودرو وارد میکند بنده طی تحقیقات در باره این خودرو انجام دادن واشر این خودرو پژوی ۴۰۵ فلزی است واصلا نمیسوزد که در سایت ای بی آمریکا این واشر دارای ست کامل است که به نمایش درآورده متاسفانه ایرانخودروی ما برای اینکه سود زیاد از جیب ملت ایران ببرد اقدام به تولید واشر سرسیلندر کاغذی میکند که به دنبال آن در کوتاه ترین لحظه بی آبی ماشین این واشر میسوزد وقتی که میسوزد مالک خودرو دچار خسارت زیادی میشود که افراد زیادی در جاده هها شب و نیمه شب به خاطر این خیانت در راه ماندند که وقتی واشر میسوزد باید تعویض واشر تعویض سرسلیندر و تعویض دیگر قطعات آن انجام میگیردکه با این تعویضها سودهای زیادی نصیب ایران خودرو میشود وباعث فروش قطعات این شرکت میشود اگر واشر فلزی باشد اصلا نمیسوزد و خودرو سالیان سال کار میکند بنده ۷سال پژو دارم تا حالا سه بار واشر تعویض و یک بار سرسیلندر عوض کردم لذا این شرکت به دنبال خدمت به مردم و منافع ملی نیست این است که به مردم خیانت کند وبه فکر سود خودش است در تمام دنیا شرکتهای به دنبال خدمت به ملت خودشان هستند بجز این شرکت که به دنبال خیانت و کلاه گذاشتن سر ملت است حتی بنده با مهندسین مکانیک صحبت کردم گفتند که ما طرح رفع عیب این خودرو دادیم به ایران خوددو قبول نکرد وبه دنبال اهدف خودش است لذا شکایت ما این است که این شرکت را تحویل وزارت دفاع دهند لااقل در آنجا افراد مخلص و انقلابی هستند وتولیدات نظامی انجام دهند و ماشینهای درجه ۱ خارجی مانند تویوتا که یک عمر خدمت میکنند وارد نمایند و باعث میشود سالی دهها هزار در بین جاده ها کشته ندهیم

  111. سلام با توجه به تحقیقاتی که در خودرو پژو ۴۰۵ که این خودرو نقطه ضعف آن در واشر سرسیلندر که در کوچکترین لحظه بی آبی میسوزد وباعث خسارت زیادی بر دارندگان این خودرو وارد میکند بنده طی تحقیقات در باره این خودرو انجام دادن واشر این خودرو پژوی ۴۰۵ فلزی است واصلا نمیسوزد که در سایت ای بی آمریکا این واشر وست کامل آن به نمایش درآورده متاسفانه ایرانخودروی ما برای اینکه سود زیاد از جیب ملت ایران ببرد اقدام به تولید واشر سرسیلندر کاغذی میکند که به دنبال آن در کوتاه ترین لحظه بی آبی ماشین این واشر میسوزد وقتی که میسوزد مالک خودرو دچار خسارت زیادی میشود علاوه بر تعویض واشر تعویض سرسلیندر و تعویض دیگر قطعات آن انجام میگیردکه با این تعویضها سودهای زیادی نصیب ایران خودرو میشود وباعث فروش قطعات این شرکت میشود اگر واشر فلزی باشد اصلا نمیسوزد و خودرو سالیان سال کار میکند بنده پرو دارم تا حالا سه بار واشر تعویض و یک بار سرسیلندر عوض کردم لذا این شرکت به دنبال خدمت به مردم و منافع ملی نیست این است که به مردم خیانت کند وبه فکر سود خودش است در تمام دنیا شرکتهای به دنبال خدمت به ملت خودشان هستند بجز این شرکت که به دنبال خیانت و کلاه گذاشتن سر ملت است حتی بنده با مهندسین مکانیک صحبت کردم گفتند که ما طرح رفع عیب این خودرو دادیم ایران خوددو قبول نکرد وفقط به دنبال سود خودش است من ا.. التوفیق

    1. سلام باتوجه به مسدودی بیش از یک ماهه پول ها چرا ایرانخودرو درخواست سفارش مشتریان را به بهانه های مختلف از جمله عدم تطابق کد ملی با شماره تلفن در صورتی که همه اینها درست بوده رد کرده است. لطفا پیگیر باشید

  112. سلام با توجه به تحقیقاتی که در خودرو پژو ۴۰۵ که این خودرو نقطه ضعف آن در واشر سرسیلندر که در کوچکترین لحظه بی آبی میسوزد وباعث خسارت زیادی بر دارندگان این خودرو وارد میکند بنده طی تحقیقات در باره این خودرو انجام دادن واشر این خودرو پژوی ۴۰۵ فلزی است واصلا نمیسوزد که در سایت ای بی آمریکا این واشر وست کامل آن به نمایش درآورده متاسفانه ایرانخودروی ما برای اینکه سود زیاد از جیب ملت ایران ببرد اقدام به تولید واشر سرسیلندر کاغذی میکند که به دنبال آن در کوتاه ترین لحظه بی آبی ماشین این واشر میسوزد وقتی که میسوزد مالک خودرو دچار خسارت زیادی میشود علاوه بر تعویض واشر تعویض سرسلیندر و تعویض دیگر قطعات آن انجام میگیردکه با این تعویضها سودهای زیادی نصیب ایران خودرو میشود وباعث فروش قطعات این شرکت میشود اگر واشر فلزی باشد اصلا نمیسوزد و خودرو سالیان سال کار میکند بنده پرو دارم تا حالا سه بار واشر تعویض و یک بار سرسیلندر عوض کردم لذا این شرکت به دنبال خدمت به مردم و منافع ملی نیست این است که به مردم خیانت کند وبه فکر سود خودش است در تمام دنیا شرکتهای به دنبال خدمت به ملت خودشان هستند بجز این شرکت که به دنبال خیانت و کلاه گذاشتن سر ملت است حتی بنده با مهندسین مکانیک صحبت کردم گفتند که ما طرح رفع عیب این خودرو دادیم ایران خوددو قبول نکرد

  113. با سلام و خسته نباشید.
    ما در قرعه کشی خودرو طرح مادران یکسال هست که شرکت میکنیم. یک بار برنده شدیم ولی بعلت آماده نبودن پول نتوانستیم خرید کنیم. از آن زمان به بعد دیگر برنده نشدیم. آیا ما حذف شدیم و دیگر نمی‌توانیم برنده شویم؟

    1. چطور میشه یک ماه تو رزرو قرار دارم برنده سوم اعلام شد الان میگن انشالا جزو برندهای چهارم باشی🤣

  114. به نام خدا
    ما یک خانواده 4نفره فاقد خودرو هستیم که برای هشت سال هیچ خودرویی نداریم و2سال است که برای خودرو درقرعه کشی شرکت ایران خودرو ثبت نام میکنیم و برنده نمیشویم اگر الویت برای خانواده های فاقد خودرو نیست پس الویت برنده شدن برای چه کسانی است به نظر شما برای کوتاه کردن دست دلالان این روش درست است؟

  115. سلام وقت بخیر خودرو ۲۰۷ پانا چرا فاکتور نمیشه تکمیل وجه ۱۴دی هنوز فاکتور نشده

    1. سلام من طرح جایگزین برنده خودرو سورن شدم ماشینمو ۲ ماه پیش تحویل دادم گفتن برو خبر میدیم هفته قبل خودم رفتم از نمایندگی پرسیدم چی شد آخه به من اس نیومد چکار کنم زد تو سایت گفت مهلت پرداخت وجه تمام شده سایت هم باز نمیشه بفرما برو حالا من چیکار کنم به کی بگم 🤦‍♀️😔

    2. سلام من از بورس کالا تارا نوشتم پارسال کلا همه پول با عوارض مالیات همه چی تسویه کردیم الان ایران خودرو میگه ۱۷ ملیون هم باید بدید تا ماشینتون مراحل اداریش پیش بره

  116. سلام بنده حدود یکساله در قرعه کشی طرح مادران ثبت نام میکنم ولی خودرو برنده نمیشم ولی کسانیکه حتی یک هفته از ثبت نامشون نگذشته برنده میشن و خودرو میبرن مگه نگفتین همه برنده میشن مگه نگفتین کسانی که بیش از سه فرزند دارن بدون قرعه کشی خودرو به نامشون در میاد پس چی شد این همه دروغ و دغل کاری تا کی ؟؟؟؟

  117. سلام
    ماشین پژو پارس سال1400 گرفتم و بعد از 14ماه فرمونش سفته بردم نمایندگی میگن که طبیعی و همینه و پیگیری نکردن !!

  118. هزینه اعتماد به نمایندگی ایران خودرو در بجنوردپرداخت دو برابری دستمزد برای تعویض تسمه تایم پژو پارس می باشد ،در صورتی که در بازار برای این کار مبلغ یکصدو پنجاه هزار تومان می گیرند نمایندگی سیصدو پنجاه هزار تومان دریافت کرد و بعد از اعتراض هم حرفت به جایی نمی رسد

  119. سلام
    الان این چجور قرعه کشی بود . اصلا کدوم مغز متفکر پشت این کار هستش شما که دیدین مردم بیشتر استقبال کردن برای پژو پارس یعنی نمیخاستین یه تغییری در عرضه خودرو بدین الان آریسان بدون مشتری رو با این تقاضای کم با این تعداد فروش خالی داشتین . خب چرا . عقلم برای آدم خوب چیزیه پول مردم یک هفته دست شما بوده چشم انتظار برای برنده شدن خیلی بی انصافیه کسی نیست بالا سرتون خدا که هست صدای مردم به گوشتون نمیرسه . پر از بی تدبیری . روی هر چی ادم بی سواد رو سفید کردین

  120. با سلام،
    این واقعا مسخرست که کسی که ۱۷ نتونسته پول رو واریز کنه رفته تو روز ۱۸ و ثبتنام تا روز ۲۲ بهمن ادامه داره ولی تو قرعه کشی نمیتونه شرکت کنه این واقعا هیچ جای دنیا نمیتونی ببینی جز ایران.
    یعنی واقعا بی تدبیری رو نشون میده که پیش فروش رو تا تاریخ ۲۲ بهمن تمدید میکنن ولی کسی که بعد ۱۷ ثبتنام کنه مورد قبول نیست خیلی مسخرست فکر که میکنم راجبش مگه داریم اینجوری اخه مگه میشه اینجور.
    من شخصا گوه تو این مدیریت و اونی که اون بالا نشسته و نمیپرسه صبح تا شب کارخونه خودرو سازی داره خودرو تولید میکنه کجا میفرسته که بازار باید ماشین از ۳۰۰ میلیون شروع و ۸۰۰ میلیون تمام بشه ولی قیمیت کارخونه بیشتر از ۳۰۰ نمیشه .مملکتی که با پسنداز سالانت نتونی کاری کنی جز خرید حبوبات سیفی جات باید بگی این مملکت نیست دزد خونست

  121. سلام مگر من یک کارگربا سن 44سالگی که بچه انقلاب هستم کاش همان روز تولدم می شد میکردم این کشورم که چه زحماتی امام کشید تا برگرداند به جمهوری اسلامی دیگرنمیدیدم که حق خوری نباشد انصاف باشد اسلام پایدار باشد حالا امام (ص)رفت ماندیم باهیج حمایتی بخشنامه ازایرانخودرو میاد بالا می خواهیم دست دلالها را جدا کنیم منی که دست کارگری حیف نمی توانم تصویر کف دستهایم را به مردم ومدیرایرانخودرنشان بدهم من باچهاربچه یک پرایدمدل۸۴ داشتم فروختم بانک سپه90ملیون وکالتایرانخودرکردم 17بهمن ساعت 10چراسایت رابسته برروی مردم عادی ۴۵ بارثبت نام کردم اسم من بالا نیامد این بخشنامه هم که اینطوری شده بانک زنگ زدم میگوید مثل تو امروزی 1500تماس داشتیم چراایرانخودرو جواب مردم نمی دهد بانک جواب مشتری‌های ایرانخودر را میدهد میگوید مشکل ازمانیست ازخودایرانخودرواست حالا گناه من چه بوده پرایدم فروختم زیرقیمت تا ۹۰ملیون راوکالت ایران‌خودرو کنم تاریخ 17بهمن140۱ آیا من دیگرمیتوانم بااین پولم ازمدل ماشینم پیدا کنم چون توان چهارسرویس برای چهاربچه مدرسی اینهم دخترندارم خدا کند این نوشته من ۴۴ساله برسد به دست ریس جمهورورهبرعزیزم بفهمد من چه مشکلی دارم

  122. سلام برای ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو طرح عادی دهه فجر 1401 وقتی اطلاعیه می زنید که هر کس تا روز 1401/11/19 حساب وکالتی نزد بانک های موردنظر باز کنه می تونه تا روز 1401/11/22 در سایت ثبت نام کنه و قرعه کشی روز 1401/11/23 انجام می شود پس چرا امروز که 1401/11/22 می باشد و من حساب وکالتی هم باز کردم وارد سایت می شوم اما نمی توانم ثبت نام کنم؟

  123. سلام چه حقه بازی سر مردم در آوردید قرعه کشی ۲۳ بهمن قرار هست نصیب افراد خاصی شود ؟؟؟
    با تمدید مهلت تکمیل وجه طبق اطلاعیه ایران خودرو که تا ساعت ۲۴ ۱۹ بهمن بوده
    اینجانب روز سه شنبه ۱۸ بهمن درساعت اداری حساب را تکمیل نمودم نیمه بهمن هم حسابم را وکالتی کرده بودم
    تا امروز سایت به من اجازه ثبتنام نداده وپیام در صورت حساب وکالتی ۷۲ ساعت منتطر باشید را می دهد
    ۵ روز گذشته ….
    از بانک پیگیر شدم نه حساب وکالتی مشکلی داشت نه میزان موجودی ونه زمانش وحتی اعلام کرد تعداد زیادی از مردم با ارتباط مردمی بانک ملی تماس گرفتند در این رابطه، مشکل از ایران خودرو هست
    ۲ روز هست مداوم با ارتباط مردمی ایران خودرو تماس می گیرم برای رفع حقه بازیشون اما کسی جوابگو نیست

    این گردش پول برای چه منفعتی بود ؟

    قرعه کشی فردا اهداف و اشخاص خاصی را دنبال می کند
    من شکایت خود را در سازمان صنعت و معدن و بازرسی کل کشور ثبت خواهم کرد

  124. ۱۱/۱۱/۱۴۰۱مزایده بوده چرا قیمت ۲تارو اعلام نکردین حتما برنده شدم زور بهتون داشته قیمت برنده رو اعلام نکردین تا۱۶روز پول من باید بلوکه بشه اخه دزدای لاشی این رسمشه حرام خورا

    1. سلام اگر قیمت خودرو تو بازار شکسته بشه مثلا ۲۰۷ بشه ۵۰۰ تکلیف اونایی که تو بورس ۵۷۲ خرید کردن و خودرو تحویل نگرفتن چی میشه ؟

  125. مزایده ایران خودرو تقلب و دزد هستن چرا سواری که پول پرداخت کردم ۱۰میلیون بابتش قیمت برنده شده رو اعلام نکردین برام…۵دستگاه ثبت کردم ۵۰میلیون پرداخت کردم ۱۶روز پولم بلوکه میشه چرا۳تاشو قیمت برنده زدن ۲تاشو نزدین….اگه من اون ۲تارو برنده میشودم کسری پول میاوردم شما های دزد اون ۱۰میلیون رو بالا میکشیدین…جیمیلم هست دلیلش بهم بگین….زنگزدم مزایده میگه اون خودرو ها مشکل داشتن مگه همشون با مشکل نبودن چرا گذاشتین مزایده تا۱۰میلیون بلوکه بکنین…لعنت به رئس ایران خودرو لعنت به نانی که گذاشتن دهن شما…

  126. سلام،من مادر سه تا بچه که دوتاش دوقلو الان دو ماهه هستن هستم،یک بهمن برام پیامک استعلام از ثبت احوال اومد پرسیدم گفتن برنده شدی،بهد دوازده روز دیدم رزرو شدم،از استرس شیرم خشک شد،بت مشکلاتی که دوقلو داره که خدا میدونه،چون رزرو نتونستم دوباره ثبت نام کنم،چرا این بلا رو سرمون اوردید،اگه برنده اعلام نشم حالتون نمیکنم…..

  127. لعنتی ها حساب وکالتی رو تمدید میکنید بعدش چرا تکذیب میکنید ملت مگه بازیچه ی شما هستن من ۱۸,دهم حسابمو وکالتی کردم مبلغ صد میلیونم پول واریز کردم الان میگید که وقت تمدید شده را تکذیب میکنیم خاک تو سرتون با این مدیریتتون

  128. سلام مردم رامسخره کردید تاالان هرچی ثبت نام انجام دادم که هیچی برنده نشدیم الان که هم گفتید 90میلیون واریزباید داشته باشید یک هفته ازطریق سایت بانک اعلامی صادرات ازطرف خودروسازحساب خودراوکالتی کردم وتائیدشده و90میلیون واریز کردم بحساب چهارروزه ولی داخل سایت ایرانخودرو ثبت نام نمیکنه

  129. ماشین(دناپلاس دستی) رو امروز بردم نمایندگی(۱۱۱۰) برای سرویس تعویض روغن موتور بعد از حدود ۳ ساعت که اونجا معطل شدم ماشین رو تحویل گرفتم. ۱۰ کیلومتر که از نمایندگی خارج شده بودم متوجه بوی سوختگی و دود سفید شدم و کنار زدم دیدم از زیر موتور داره روغن میریزه‌. بعد از یک ساعت معطلی امداد خودرو و یک نفر از طرف نمایندگی اومدن و متوجه شدیم حدودا ۲.۵ لیتر از روغن تو مسیر ریخته!اگه موتور ماشین من آسیب دیده باشه چه کسی پاسخگو هست؟ اگه قرار باشه نمایندگی عرضه تعویض یه روغن رو نداشته باشه چرا اصلا گارنتی رو منوط به تعویض روغن در نمایندگی میکنن!

    1. چرا با وجود گذشت ۶روز سایت اجازه ثبت نام با حساب وکالتی وموجودی نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟،؟؟؟!!!!!!!!@@

  130. اقا این حساب وکالتی چه دردی هست شرایط مثل قبل کنین ملت اونی که ۲ هزار تو حسابش نیست چطور بیا خودرو خرید کنه این حساب لغو کنین حداقل بزارین یکی اسمش در بیا

  131. با سلام
    من اسفند 1400 یک خودروی دنا پلاس صفر خریدم تا از مراجعه به تعمیرگاه ها و اتلاف وقت جلوگیری کنم – شنیده بودم ایران خودرو متحول شده و خدمات پس از فروش قابل قبولی رو در سطح کشور به اجرا گذاشته – اما پس از گذشت تقریبا یکسال از خریدم بسیار پشیمان و متاسفم – ایکاش همان پرشیای قدیمی خودم را نگه میداشتم – چون سالی یک یا حداکثر دو بار برای رفتن به تعمیرگاه وقت میگذاشتم.
    خودروی دنا پلاسی که گرفتم ابتدا دوربین عقبش مشکل داشت که همان ابتدا در نمایندگی درست کردیم- یکی دو ماه بعد آیینه بغل ها خراب شد که پس از یک هفته تلاش شبانه روزی موفق شدم نوبت بگیرم – مدتی بعد کروز کنترلش از کار افتاد که اینبار قریب 3 هفته وقت صرف کردم تا نوبت بگیرم- یک بار قفل درب سر نشین جلو خراب شد – یکبار درب راننده به صدا افتاد و حالا هم 3 ماه است که فرمان ماشین سفت است و هنگامی که موتور سرد است و روشن میکنیم فرمان به سمت راست نمیپیچد – 3 ماه است که از این نمایندگی به آن نمایندگی میروم میگویند باید بروی نمایندگی که پایلوت فرمان دارد ( خ وحیدیه یا علم و صنعت) اما در این 3 ماه من موفق به اخذ نوبت نشدم و وضعیت ماشین در حال بدتر شدن هست.
    براستی حمایت از تولید داخلی فقط باید واریز 400 میلیون پول برای خرید یک خودرویی باشد که دردسر آن خیلی بیشتر از یک خودروی کارکرده خارجی می باشد. نباید مسولین ایران خودرو به فکر خدمات پس از فروش به مشتری هم باشند – این همه عیب در یک خودرو آیا منطقی است؟
    وقتی هم به 096440 زنگ میزنی اگر موفق به برقراری ارتباط شویم تنها پاسخی که از خانم های محترم دریافت می کنیم این است که شب ساعت 12 که سایت بروز می شود نوبت بگیرید.
    امیدوارم یک رهگذر اینترنتی در گرفتن نوبت از نمایندگی که پایلوت فرمان داشته باشدبتواند بنده را یاری کند. ایمیل را ذکر کردم – متشکر

  132. سلام. مهرماه تو قرعه کشی اسقاطی ایران خودرو شرکت کردم. اسمم تو رزرویها دراومد از مهرماه تو شش تا قرعه‌کشی نتونستم شرکت کنم .تو پروفایل می‌اومد رزرو امکان انصراف نیست بعد چهار ماه که نگذاشتن شرکت کنم .حالا زده برنده نشدید امکان انصراف نیست .این چه وضعیه.خدا نگذره از بانی این وضعیت

  133. سلام من قرار بود آخر دی ماشینمو تحویل بگیرم ولی الان ششم بهمن حتی فاکتور هم نشدم آخه چه وضعشه مردم بابت جور کردن پول ماشین آشغال و بی کیفیت ایرانخودرو ماشین قراضه ی قبلیشونو میفروشن طلاهاشون که حاصل پس انداز چندین سالشونه میفروشن تا بیان یه حلبی یکم نوتر بخرن که واسه همونم باید اینهمه منتظر بمونن چرا اینقدر مردمو اذیت میکنین نمیتونین تولید کنین خب ثبتنام نکنید سه ماهه ماشین نداریم هرجوری بود کنار اومدیم ولی این تاخیرهای الکی برای چیه؟ برین ببینین چقدر مردم همه شاکی و ناراحتن چرا هیچکی گوش نمیکنه چرا رسیدگی نمیکننن مردم چیکار کنن دیگه بریم به کدوم خراب شده ای شکایت کنیم؟

  134. سلام من یه ۲۰۶صندقدار دارم مدل ۹۶ براش کارت طلایی خریدم یه تصادف جزی داشتم فقط باید چراغ های جلو عوض میشد با چندتا تیک پلاستیک جلوی پنجره…یکمی از کاپوت ضربه جزی داشته به اندازه یک کف دست ماشین ۲۵دی ماه۱۴۰۱(۲۵/۱۰/۱۴۰۱)بروم نمایندگی ۲۰۴۸مصلحی هنوز بعداز ۲هفته ماشینم بهم ندادن صافکاربیرون گفت کار۲روزهست الان ۲هفته شده خانوم واقایی ک موقع خرید کارت طلایی میایی اینقدر ازخدمات تعریف میکنی چراالان هیچکسی جوابگو نیست این ماشین وسیله رفت امدم به محل کارم هست الان سر این تاخیرهایی ک داشتم (باوسیله نقلیه عمومی میرم)از کارم اخراجم کردن

  135. سلام تا ازدومین دوره ثبتام ایران خودرتا این مرحله اخر دی ماه خودم وخانمم ثبتنام کردیم ولی دریغ ازیکباربرنده شدن الان رسیدم به پنجاه یک سالگی نه پلاگی بنام خودم وخانواده ام هست دوتابچه مدرسه ای دارم تویک ساختمان ۴۰متری مستاجریم درشهرستان بم توزلزله بیچاره وبیکس شدیم یک دونه ماشین حق یک خانواده هست تاکی راندخواری وفساد وشبکه های مافیایی وامول فساد بسه توقران بفکرمردم بیچارهم باشید تاکی بایدثبتنام الگی بکنیم اینم. شماره ملیم بیاد ببینید الگی نمیکم ******* ادرسم شهرستان بم خیابان شاهرخی پلاک دوازده محمدرضاسیدی ممنون ازشماعزیزیی که درراستای حق هستید

  136. سلام
    من ماشین 207 پانوراما صفر گرفتم دنده 1 با بدبختی و اعصاب خوردی جا میرفت. بعد از 1700 کارکرد خواستم بفروشم که بردم تشخیص رنگ گفتن درب موتور تو کارخونه آبرنگ داره و خریدار مبلغ 20 میلیون از ماشین کم کرد. یعنی خاک بر سر تمام مدیرای ایران‌خودرو که دزدن و بی شرف. نمایندگی دزد. بازرسی دزد. شرف و ناموس ندارید که پول مردم و میگیرید و آشغال تحویل میدید. تف به شرفتون

  137. سلام.من مادر ۳فرزند هستم چهار بار ثبت نام کردم برنده نشدم چرا؟واقعا حق من نیست که اسمم در بیاد؟!

  138. سلام به مدیران نا لایق ایران خودرو
    من بعد از یکسال انتظار ماشین ۲۰۷ را تحویل گرفتم آوردم منزل رفتم ماشین را روشن کنم هر چی استارت زدم روشن نشد به امداد زنگ زدم امدنند هرکاری کردن ماشین روشن نشد گفتند باید بره نمایندگی انر ا با کفی انتقال دادند گفتند که یک قطعه می‌خواد که فعلا منتظر آن قطعه هستند چه مدت طول بکشد خدا میداند. الان دوباره دارن ماشین را در بورس وارد کرده تا به مردم بد بخت بفروشند. بهتر نیست مشکلات ماشینها را رفع کنند بعد آنها را عرصه کنند یک کم از کشورهای دیگر یاد بگیریم هیچ کجای دنیا این جور ماشین نمی فروشند. امید وارم هر کس در هر پستی که هست خدای متعال را در نظر بگیرد وراه کج نرود

    1. سلام. مهرماه تو قرعه کشی اسقاطی ایران خودرو شرکت کردم. اسمم تو رزرویها دراومد از مهرماه تو شش تا قرعه‌کشی نتونستم شرکت کنم .تو پروفایل می‌اومد رزرو امکان انصراف نیست بعد چهار ماه که نگذاشتن شرکت کنم .حالا زده برنده نشدید امکان انصراف نیست .این چه وضعیه.خدا نگذره از بانی این وضعیت

  139. سلام من ماشین گرفتم۱۴۰۰.۱۱.۲۰ازاون موقه که گرفتم حالاایرادهای جزئی داشت ازاول دنده هاسخت جامیرفت الان گیربکس خراب شوده یه باربردم درس کردن بعداوردم یک ساعت سوارشودم دوباره خراب شوده دنده جانمیره دوباره بردم هرچی میگم گیربکس روعوض کنیدنمیکنن میگن اون موقه گیربکس ایرادداره الان کلاج نمیگیره والااینطوری که نگاه میکنم هرروزبایدنمایندگی باشین من که ماشین رومیفروشم تاعیدچون بااین نمیشه شهرستان رفت عیدهم اسیرمیشیم

    1. سلام من امیرحسین نظری هستم در تاریخ 6اسفند در قرعه کشی ایران‌خودرو ماشین سمند سورن برنده شدم ولی بعلت عدم اطلاع رسانی از شرکت نتونستم مطلع بشم حالا که متوجه شدم 20روز میگذره میخواستم بدونم میتونم پیگیری کنم

  140. سلام من مادر چهار فرزند که آخری دوقلو هست برنده قرعه کشی نشده ام در حالی که مادران اولین فرزند برنده شده اند طلا و جواهراتم را فروخته ام جهت تامین هزینه خودرو لطفا منو راهنمایی کنید به کجا شکایت کنم .

    1. من بهمن ماه ۱۴۰۱ برای جوانی جمعیت ثبت نام کروم رفتم تو رزرو بعد الان بعد ۵۰ روز هنوز نه از رزرو خارج شدم نه و برنده الانم زنگ زدم شرکت میگن آخر هفته ازلست میاین بیرون وبرای این ماه یعنی اسفند نمیتونید ثبت نام کنیدخدا ازتون نگذره بااین حق خوریهاتون

    2. خانوم شما خر نخریده آخورشو بستین؟؟مادران دومین فرزند میتونن برنده شن نه اولین فرزند….بعدشم ،شما ب حرف اینا رو چ حسابی اعتماد کردین ک رفتین طلا فروختین ب امید حرف این بیشرفا؟؟؟ما برنده شدیم تا الان ۱۳ میلیون اضافه گرفتن و هنوز تکمیل وجه نزدن واسه ما….

  141. ماشین صفر خریدیم مثلا از شر تعمیرات و خرابی قطعه تا چند سال خیالمون راحت باشه. پارس سال مدل ۱۴۰۰ تحویل گرفتم تا الان چهار بار موتورش باز شده . علافی های داخل نمایندگی بماند و اسیر شدن… . ماشین صفر از ایران خودرو نخرید ملت‌. هیچ کس هم جوابگو نیست.

  142. تف بر شرفتون گروه صنعتی ایران خودرو که ادمو مسخره میکنین یه مشت بی سواد جم شدن خدا لعنتتون کنه

    1. سلام
      در سال گذشته حدود 10روز پس از فک پلاک اقدام به شرکت در قرعه کشی ایرانخودرو کردم ولی در کمال ناباوری پس از پیگیریهای مکرر اعلام کردند که شما وارد لیست سیاه ایرانخودرو قرار گرفته اید چون زمان ثبت نام پلاک فعال داشته اید. هیچکس هم پاسخگو نیست آیا این حق الناس نیست؟

  143. سلام مدیر محترم لطفا به ما هم نگاه کنیدماهایی که اجاره نشین هستیم سرپرست هستیم وطلاق گرفتیم
    ثواب داره کمک کنید اولین باره داریم شرکت میکنیم ارزومونوبرنده بشیم مخصوصادخترم مگه چی میشه آرزوی دخترم برآورده بشه 😭🙏لطفامارونگاه کنید نابرنده بشیم دخترم خوش حال بشه اول خدابعدشما۰۹۳۳۵۹۸۳۰۹۱ماروازاین اجاره نشینی بدبختی دربیارید ثواب داره دوماه دیگه بایدبلندبشیم نروخداکمک کنیدبرنده بشم روزمادرهست به ما مادرهانگاه کنید😭🙏

  144. ماشین زیر 8هزارتا چند بار بردم نمایندگی قطعه عوض کردن امروز بردم نمایندگی لنت صدا میداد کارشناس فنی تاید کرد که لنت خرابه تعویض شه بعد تعویض لنت فاکتور رو ببندن بهم گفتن ماشینت سی بی شده. باید مبلغ لنت رو جدا حساب کنی بعد امدن باید نامه بزینم چرت وپرت تحویلم دادن میگه زیاد امدی نمایندگی ماشین سی بی شده. چشمتون کور دنگتون نرم ماشین باکیفیت وارد بازار کنید که مردم دم ب دقیقه وارد خراب شده شما نش هرچی اشغال بی کیفیت ما دم درش صف وایمیستیم مضخرف تراز ماشین ایرانخودرو من ندیدم. سگ ماشین مدیران خودرو می ارزه ب ماشینهای ایرانخودرو تف ب ذات شما با اشغالی که میسازین چند ساعت نتونستم ی شماره پیدا کنم بهشون زنگ بزنم.
    هی پشت هم زنگ میزنن از ماشین راضی هستین. خیر سرشون ماشین وی ای پی 5ستاره زدن احمق ها

  145. چرا با توجه به تبلیغات گسترده ای که شده به مادرا بدون قرعه کشی ماشین ندادید؟ در طرح جوانی جمعیت هم قرعه کشی میکنید ، چه کاریه؟ خب کسی که شانس برنده شدن داشته باشه در طرح عادی هم اسمش در میاد

  146. آقا من چندین ماهه که میخوام برای ماشینم که دنا اتومات هست وقت بگیرم،ولی هیچ نمایندگی وقت نمیده.و همش میزنه که ظرفیت تکمیل هست.آخه این ماشین هم کارت طلایی داره و هم گارانتی ۳ساله.مدل ماشین ۱۴۰۰هست.هم مشکل دنده اتومات داره هم اکسل عقبش صدا میده هم مصرفش خیلی بالا هست.انقدر عصبی شدم میخوام ماشین رو ببرم بزارم جلو کارخونه ایرانخودرو.حیفه پول واقعا…

  147. باسلام وخسته نباشید من خانومم تو طرح مادران برنده خودرو شد یه ماشین با یکم طلا فروختم و دنا پلاس خریدم الان چند ماه نه خبری از ماشین هست نه جواب درستی میدهندنمایندگی سر زدم گفتند تاخیر دارد به کجا باید شکایت کنم

  148. سلام.خسته نباشیدمن ازاستان کرمان مزاحم میشم قرعه کشی ایران خودروطرح عادی بودهمه شرکت میکیدن چه برنده میشدن چه نه ولی مردم خیالشون راحت بوددارن توقرعه کشی اسم مینویسن ازاون روزی قرعه کشی طرح عادی شدبورس ۹۰درصدمردم اصلاشرایط ثبت نام رونمیدونن کافی نتهاهم انجام نمیدن شرایطی بورس داره که نمیتونن وقت بزارن یاآگاهی ندارن پس حق خیلیااینجورداره ازبین میره لطفاهمون قرعه کشی طرح عادی روهمه قبول داشتن لطفااقدام کنید.ممنون

  149. باسلام خدمت همه ی بزرگواران آخه چطورانتظار داریم تو این شرایط که همه چی به نفع شرکت ایران خودرو هست به فکر ما باشند؟
    تو قرعه کشی4500عدد پژوپارس برنده میشند وتوسایت2859عدد رابرنده معرفی میکنند بعد هم یه عده ای را بدون هیچ علتی از برندگی خارج میکنند
    ولی توبورس8000ماشین میارند.
    بابا ول کنید این شرکت مظلوم خون مردم توشیشه کن را

  150. ریس شرکت ایرانخودرو شهرستان آبدانان با تعمییر کار عقب موندش نشستن نون حروم میبرن سر سفرشون

  151. با سلام
    چند وقت پیش برای چند تا خط ریز که جلوی کاپوت ماشینم بود به نمایندگی ایران خودرو شهرستان آبدانان مراجعه کردم ولی تعمییر کار بیشرفش ماشینمو خراب کرد و کل کاپوتم رو رنگ زد و تازه شماره رنگ با شماره رنگ ماشین من همخوانی نداشت
    ریس نمایندگی هم باهام خیلی بد رفتار کرد و بهم بی احترامی کرد
    هر چی زنگ زدم نمایندگی کسی رسیدگی نکرد کارشناسم بدون اینکه ماشین رو ببینه تیک تایید زده بود
    خدا لعنتشون کنه

  152. باسلام. دوستان ماشینمو صبح بردم نمایندگی برا گارانتی جعبه فرمانش کمی صدا داشت ولی خیلی رانندگی باهاش راحت بود بعد از ظهر تحویل گرفتم واقعا فاتحه ماشینم خونده بودن که فرمونش اصلا نمیچرخید پیگیری کردم بعد گفتن یکماه تو نوبت وایستین بعد یکماه بردم جعبه فرمون درست نشده که بماند صندوق عقب رو هم معلوم نیست به کجا زدن فاتحه ماشینمو خواندن حالا هیچ کس جوابگو نیست

  153. با سلام از ایران خودرو ماشین خریدم در زمان واریز وتکمیل وجه مبلغ اضافه واریز شده البته مبلغ مانده رو خود سایت اشتباه محاسبه کرده ومن هم بدون توجه به مبلغ دقیق وجه رو واریز کردم الان میگن مبلغ اضافه واریزی رو 90روز دیگه بهتون برگشت میدیم.

  154. سلام من سال ۱۴۰۰ از نمایندگی ۱۲۹۵ آقای شیری یک دستگاه پژو پرشیا سال خریدم به قیمت ۲۷۸ میلیون که در واقع نه ماشین صفر بود و نه کلید یدک داشت هنوز هم کلید یدک رو تحویل ندادن نمدی سقف هم باسیگار سوزونده بودن وایراد های دیگر لطفا پیگیری کنید امیدوارم شما سال دیگه زنگ نزنید چون ماقصد فروش داریم

  155. سلام
    مالک خودرو پارس به شماره شاسی هستم ،کارت طلایی دارم پیامک فراخوان آمده برا بروز رسانی نرم افزار و ترمز و…. پس از بروز رسانی ، توی ترافیک با سرعت ۴۰-۵۰ کیلومتر ماشین تو فاصله ۵-^ متر پس از ترمز متوقف نشد و با پراید جلویی برخورد کرده و سپر و جلو پنجره و کاپوت و… تخریب شد
    چه کار باید کرد ، شکایت از کی باید کرد
    ۰۹۶۴۴۰ می فرماید که باید از ایران خودرو پیگیر باشید ، ایران خودرو میفرمایند از کارت طلایی استفاده کن . مشکل اینه که کارت طلایی سهم مالک برابر هزینه بیرون از مالک پول میگیرد

  156. با عرض سلام میدونم که اونقدر واحدهای نظارتی ما ضعیفه که صدای ما به هیچ جا نمیرسه ولی می نویسیم که مردم به این شرکت اطمینان نکنن من یک پژو ۲۰۶ خریدم رفتم تعویض پلاک گفتن لیزینگی بوده باید بری از ایران خودرو نکنه فک رهن بیاری رفتم نمایندگی نجفی تو امام رضا ۷۱ ۳۰۲۳ اگه اشتباه نکنم ۱۲ آذر ۲۰۰ تومن گرفتن گفتن نامه اومد زنگ میزنیم ۱۶ ام نامه اومد رفتم تعویض پلاک گفتن هنوز تو سیستم ننشسته ۴ بار رفتم تعویض پلاک اونا به ایران خودرو پاس میدادن اینا هم به اونا بعد کلی برو بیا خانم صادقی نماینده ایران خودرو امام رضا جواب سربالا دادن آخر شماره آقای حلاجی تهران رو داد هر چی زنگ میزدم جواب نمی داد آخر بزور جواب داد گف من کارتو انجام دادم رفتم پلیس راهور مشهد متوجه شدم که کلا شماره شاسی رو اشتباه زدن مدارک های ماشین رو به یک بدبختی بعد ۲ ماه دوندگی تونستم با وکالت از صاحب ماشین بگیرم اعتبارش هم تا ۲ دی بیشتر نیس اگه نتونم تعویض پلاک کنم بدبخت میشم الان من چجوری از این نمایندگی شکایت کنم جواب ضرر و زیان و رفت آمدهای الکی منو رو کی میده. کی جواب این مشکل منو میده بخاطر سربه هوایی کارمندهای ایران خودرو .

  157. چی بگم یک دستگاه سورن صفر 1 ماهه دراومده زیر 5 هزار کیلومتر از روز اول مشکل گیربکس داشت.در 5000 کیلومتر به زور بعد از 3بار تعمیر غیر اساسی صفحه کلاچ رو تعویض کردند .مشکل که حل نشد مشکلات جدید اضافه شده.کی رو لعنت کنیم جز خودمون رو.تا کی باید بریم و بیایم تو نمایندگی؟؟؟؟هی گفتند برو بهتر میشه به مرور زمان.چی فرض میکنن آدم هارو؟من چه کنم.نقد خریدم 345 میلیون

  158. سلام. من یه تاکسی صفر برج9در سال1400تحویل گرفتم ایا خدارو خوش میاد منی که با قرض این گاری رو خریدم که باهاش کار کنم از روز اول تو نمایندگی باشم. موتور ماشین صدا داره دوبار سرسیلندر عوض کردن. اما برطرف نشد. همون اوایل تحویل لنت جلو تموم شد باکلی درد سر قبول کردن که ایراد از پمپ ترمز هستش و عوض کردن. بعد از مدتی دیسکو صفحه عوض شد. گفتم دندم خوب جانمیره گیربکسش تعمیر شد دوباره دیسکو صفحه عوض کردن بعد از تعمیر حالا هم بعد از برسی ایران خودرو بابت صدای موتور می خوان موتور رو تعمیر کنن. حالا بماند که چراغ جلو. شستی صندلی. افتابگیر. چراغ داخل اطاق هم تعویض شد از همه بدتر پلس هر دوطرف و جعبه فرمان رو هم می خواهند عوض کنن. کفتم یه موتور دیگه بزارین گفتن نمیشه. اخه کافر ها مگه من دزدی کردم که این طوری ماشبن تحویل من دادین من که همش تونمایندگی بودم پش چطوری بااین گاری کار میکردم. لطفا به من بگید چکار کنم

  159. خودرو من با ۴۶ روز تاخیر تحویل داده شده
    اما ایران خودرو فقط ۲۰ روز را تایید کرده دزدی از این واضح تر داریم ۳/۲۸ باید تحویل داده می‌شد اما ۸/۱۶تحویل دادن پیگیری کردم میگن روزهای تعطیل حساب نمیشه بقیش هم پیمانکار مقسر هست
    من که راضی نیستم
    پول مردم را اینجوری می‌خورن
    به همه جا شکایت میکنم

  160. چرا بعداز ۸ بارثبت نام طرح مادران اسم مادرنیومده پس قولی که به مادران دادین چی میشه مگه نتایج مادران چقد زمان نیاز هس که ۸ روز نتایج اعلام نمیکنن بعداز ۸ روز واقعا این همه زمانبره هست لطفا پیگیری کنید

  161. بنده جت انجام گارانتی به نمایندگی ۱۳۶۳ تاکستان رفتم ماشین بنده را پذیرش نکرد گفت برو بیرن شخصی درست کن خوردی دنا بنده دارای مشکل ایربک داره و برف پاکنش خرابه خواستم بگم لااقل در نمایندگی را ببندید لا اقل وقت مردم گرفته نشود لیاقت مردم سوار شدن خودرو هزار عیب ایرانی نیست

  162. خودرو ۴۰۵ صفر تحویل گرفته ام تاحالا کیلومتر۴۵۰۰۰ ،۹دست لنت جلو عوض کردم،ده بار به نمایندگی سرافراز مراجعه کردم وهیچ نتیجه ای نگرفتم،هر بار لنت رو عوض می‌کنند ومیگو طبیعیه،اینبار هم که بردم دیسک‌های جلو ولنتهارو دوباره عوض کردند،وهیچ تاثیری نداشت،موندم چه کار کنم….

  163. سلام.29باردرقرعه کشی ایران خودروشرکت کردم تاحال برنده نشدم ونخواهم شد.واسطه ای به بنده گفت اگه میخوای برنده باشی مبلغ سی میلیون تومان پرداخت کن تانامت دربیاد.لعنت به راندوباندودزد!!من شهروندجانبازایرانی حتی ازیه خودروایرانی هم محروم هستیم!!!

  164. سلام خدمت دوستان که شکایت میکنید از ایران خودرو شکایات شما هیچ کس نمیخونه خودتونو خسته نکنید

  165. با سلام
    چند باری طرح مادران ثبت نام کردم همش میزنه برنده نشدید مگه تو ایران چند تا مادر حائز شرایط طرح مادران هستن که نوبت به ما نمیرسه اکثرا هم نوشتن طرحو برنده نشدن پس سهمیه مادران ب کی میرسه. پیگیری لطفا

  166. 150 ملیون پول غرض کردم 206 نوشتم قرار بوده 2 ماه قبل تحویل بدهند . الان طرف پول رو با سودش میخواد . ماشین هنوز هم فاکتور نشده نمیدونم چیکار کنم از دست این مملکت بی صاحب

  167. سلام من یه ماهه واریز دوم ایرانخودرو را انجام دادم ولی هیچ خبری به من ندادند خواهشا پیگیری کنید .

  168. سلام .بنده در سال ۹۵ سمند ef7 خریدم بعد از دوسال در چند نقطه علائم پوسیدگی ظاهر شد ولی الان بعد از گذشت ۵ سال بیشتر قسمت‌های ماشینم پوسیده به طوری که قابل فروش هم نیست یعنی بیش از صد میلیون افت قیمت پیدا کرده .سوال من اینجاست آیا یک ماشین ملی در مدت ۵ سال می پوسه؟؟!!!! چرا به مردم ظلم می کنید ؟؟؟

    1. من حساب وکالتی کردم ۹۰ ریختم ب حساب ۴روز گذشت هنوز سایت برام باز نمیکنه ک ماسین انتخاب کنم اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  169. من خودم کارمند ایران خودرو هستم . همینه که هست از سرتونم زیاده. شماها خودتون تو زندگیتون مگه سالم کار میکنید که توقع ماشین خوب دارید. همه جای این مملکت کثافت هست ایران خودرو هم مثله بقیه جاها. ناراحتید برید ماشین خارجی بخرید. یک مشت آشغال جمع شدیم تو کشور ایران همه از هم طلبکاریم همه هم دزدیم.

    1. همینه که هست؟ اتفاقا یه چیزی هم پیش ما هست که میخوایم تقدیم مادر حضرتعالی کنیم
      شما بهتره زیپ اون چاه مستراحت را بکشی و گوه زیادتر از دهنت نخوری حروم لقمه
      اگه کثافت تو این مملکت هست به خاطر وجود کثیف امثال شماست

    2. سلام این طرح مادران خیلی دروغه حواستون باشه همش دروغ و کلکه ؛ من خودم هستم بردار همسرم هست خواهر همسرم هست دوتا از دوستامم هستند همگی چندین ماهه ثبت نام میکنیم دریغ از یک اسم همش رانت و لابی بازیه هیچ مرجعی هم رسیدگی نمیکنه مردم الکی پیام نزارین جز خودمون هیچی نمیخونه شما که نمیخواین بدین قول ندین دل انسان شاد نکین به دروغ

    3. سلام چرا داری به مردم توهین میکنی اشغال خودتی ..مردم مجبورن از ایرانخودرو ماشین بخرن واردات ک ازاد نیست ماشین خارجی ۵تا۷برابر قیمت واقعیش داره بفروش میرسه

      1. سلام نمایندگی های ایران خودرو پاسخگو نیستن
        راه شکایت ازشونم ۰۹۶۴۴۰
        بعدم که تماس میگیری میپیچونن و هر چی نمایندگی بگه قبول دارن

  170. پژو پرشیا صفر خریدیم روز اول سرباتریش سوت شد
    دو هفته بعد هم کلا دیگه گاز نمیخورد

    من ریدم تو این ایرانخودرو هیچ نظارتی هم نیست

  171. باسلام بنده 25 سال است از ماشين ايران خودرو استفاده مي نمايم وتابحال دومرلح به نمايندگي بي صبري درشهرستان اردبيل مراجعه نمودم درمرحله اول بلبريگ چرخ عقب را تعويض نمودند كه ماشين گارانتي داشته متاسفانه درعرض يك ماه از كارافتاده به نمايندديگر مراجعه نمودم گفتند كه لوازم تعويضي در نمايندگي بي صبري شركتر نيست بازار آزاد بود بندمتحمل هزينه بيشتري شدم ويك مرحله تسمه تايمرخودرو تعويض نمودم كه با 28 كيلومتر خراب شده بنده مجددا متحمل 5ميليون توماه هزينه اضافه شدم وبه همه توصيه مي كنم به نمايندگي بي صبري مراجعه ننمايند متاسفانه هيچ كس جوابگو نيست

  172. من از نحوه برگزاری شکایت دارم۴۳ بار شرکت کردم اما برنده نشدم داستان چیه خدا می‌دونه خسته شدیم اینم شد مملکت یه جون باید تو سن جونیش برای یه ماشین سه سال بره تو قرعه کشی پول خرید ماشین از بازار ندارم ایران‌خودرو هم با مردم این کارو می‌کنه به سود اون دلال بازار دمتون گرم بابت بدبختی که درست کردید

  173. سلام.من ماشین تحویل گرفتم یک ماهی میشه.سود در تاخییر تحویل هنوزم خبری نشده.واس پول گرفتن مهلت نمیدن ولی واس خسارتی ک خودشون تعیین کردن باید منتطر بمونیم تا کی؟؟؟

  174. الان یکسال و نیمه دنا پلاس اتومات از ایرانخودرو خریدیم انقد به نمایندگی رفتم واسه چیزا مختلف که دیگه از ماشین نو حالم بهم میخوره
    همه جا دنیا وقتی ماشینو میگن ۳سال گارانتی یعنی انقد مطمنن از ماشینشون که تو دوران گارانتی نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کرد
    ولی در ایران برعکسه عین اون چند سال گارانتی هر روز باید درب در تعمیرگاه باشی!!
    از دونطرف براورد بد نمایندگیا بیشتر سر اعصابا
    خدا لعنت کنه مال حرام خوارو

  175. خدا لعنت شان کند مردم رو سر کیسه می‌کنند جنس رو به موقع تحویل نمیدن جنس نوشونم هزار تا خرابی لاعلاج داره

    1. چی بگم یک دستگاه سورن صفر 1 ماهه دراومده زیر 5 هزار کیلومتر از روز اول مشکل گیربکس داشت.در 5000 کیلومتر به زور بعد از 3بار تعمیر غیر اساسی صفحه کلاچ رو تعویض کردند .مشکل که حل نشد مشکلات جدید اضافه شده.کی رو لعنت کنیم جز خودمون رو.تا کی باید بریم و بیایم تو نمایندگی؟؟؟؟هی گفتند برو بهتر میشه به مرور زمان.چی فرض میکنن آدم هارو؟من چه کنم.نقد خریدم 345 میلیون

  176. من برای چندمین باراست شرکت میکنم ولی اسم من درنمیاد. چطورممکنه هرکسی توفامیل مام هست اسمش درنمیاد. واقعاچطورقرعه کشی میکنین؟؟؟؟؟؟

  177. سلام من 5ماه پیش تارااتومات برنده شدم ولی هنوز ماشین من بهم تحویل نمیدن من نمیدونم کجاپیگیری کنم ماشینم بگیرم خودنمایندگی جواب ادم درست نمیده میگن هنوزنیومده اینم شده حرف حساب اگه پول ماشین الان زمین میخریدم سه برابرشده بوداگه کسی میدونه چکارکنم بهم بگه ممنون میشم

    1. لطفا بررسی کنید بیشتر شرکت کنندگان اشتباه زدن ب جا حمایت از مصرف کنندگان زدن ایرانخودرو چون حرفی ازش نبوده

  178. سلام
    من آدمی رو میشناسم که بدون قرعه کشی ماشین ثبت نام میکنه و تحویل میده به قیمت کارخانه و مبلغ 20 ملیون برای خودش میگیره الان کی باید جوابگو باشه ایشون از کارمندان شرکت ایرانخودرو هستش (به گفته خودش) کی میخواد به این رانت رسیدگی کنه؟

    من خودم تا حالا 20 بار ثبت نام کردم ولی برنده نشدم.

  179. با سلام و خسته نباشید
    بنده ماشینم 1401/07/10 فاکتور شده و تا به امروز که 1401/08/17 ماشین دستم نرسیده و تماس هم میگیرم در پاسخ می فرمایند که به علت نداشتن ماشین جهت بارگیری حداقل 20 روز دیگر زمان میبرد که ماشین شما به نمایندگی مورد نظرتون انتقال یابد . از نمایندگی سوال کردم جهت جریمه تاخیر گفنتن چون ماشینتون فاکتور شده دیگه خسارت تاخیر به شما تعلق نمیگیرد.ولی امور مشتریان شرکت گفتن ما خسارت میپردازیم .خواستم از اساتید اینجا بپرسم چگونه من میتونم خسارت تاخیر که حق می باشد را از ایران خودرو بگیرم .

  180. سلام حدود۳ماه هست که گیربگس ماشین من که دنا پلاس توربو اتومات هستش خراب شده وهردفعه به نمایندگی مراجعه یا تماس میگیرم میگن هنوز قطعه درخواستی نیامده
    این چه وضعیتیه من با یه ماشین صفر وخراب باید چه کنم

    1. باید بری جلو کارخونه ایران خودرو آتیشش بزنی فیلم بفرستی برای شرکت فورد آمریکا که ماشین اونجا از دم قسط میخری بدون سود 10 سال گارانتی بی قیدو شرط یا بفرست برای بنز آلمان بگو میشه سهم منو از شرکت بنز بدید که شاهنشاه آریامهر سهام داره..

  181. ب رییس جمهوریکی نیست بگه شماکه دراین مملکت کارای نیستین برای چی مردم وب دردسرمی اندازین اگه قرارب فرزندسوم ماشین بدن یاوام بدن دیگه این مسخره بازیابرای چی هست شماهم رییس جمهوراول بابزرگترازخودت مشورت بکن بعدکاری انجام بده چون که توبانک رفتم برای فرزندسوم وام بگیرم میگن ب رییس جمهوربگوتابدنت برای ماشینم ثبتنام کردم میگن بایدتوقرعه کشی برنده بشی پس قول الکی ب مردم ندین

  182. واقعا متأسفم که مردم مسخره خودتون کردین .الان من نزدیک 30 باره ثبت نام کردم برنده نشدم بچه دوم هم آوردم باز ثبت نام کردم از اون هم برنده نشدم الان یه هفته نوشتین در حال بررسی معلوم نیست چی بررسی میکنین بعد یه هفته در حال بررسی نوشته برنده نشده آید اصلا برا چی قرعه کشی میکنین وقتی بعد 30 بار ثبت نام و بچه دوم آوردن هیچ ماشینی در نماید این یعنی تقلب.

  183. سلام ….چرا برای مادران بعداز مهر قرعه کشی گذشتید برای خودرو مگه بچه های اون سال به ۱۴۰۰ نمیخورند این چه قانونی هست که گذشتید

  184. با سلام ، در تاریخ 1401/8/12 ماشین هایما رو برای ثبت کیلومتر و چند مورد مشکل به نمایندگی 1155 ایرانخودرو بردم.
    1. لنت های ماشین صدای جیر جیر داشت که متاسفانه گفتند عادی هست
    2. سیستم صوتی کار نمی کرد که گفتند باید گوشی آیفون بخری تا کار کنه ( ولی با چک کردن چند ماشین هایما در خود نمایندگی دیدم که برای اون دوستان با گوشی اندرویید هم کار می کنه )
    3. مولتب مدیا ایراد داشت که گفتند آپدیت می کنند.
    بعد از 2 ساعت از تحویل خودرو تماس گرفتند که آماده هست. برای تحویل رفتم که متوجه شدم سیستم دوربین جلو و دوربین های کاملا از کار افتاده و تعویض دوربین موقع دنده عقب از کار افتاده.بعد از 4 ساعت که داخل نمایدگی منتظر شدم تا مثلا درست بشه گفتند ماشین رو ببر و دوباره وقت بگیر.که من قبول نکردم و ماشین رو گذاشتم نمایندگی و گفتم تا درست نشه با خودم نمی برم. مسئول نمایندگی گفت ، چند ماه هم بمونه وقتی نمیدونیم مشکل از چی هست نمی تونیم کاری انجام بدیم. و اصلا قبول نکرد که قبل از اومدن دوربین ها سالم بوده و حتی اینکه آپشن تغییر دوربین ها در این ماشین فعال هست.
    باید یه کلاس توجیهی برای پرسنل ایرانخودرو گذاشت که اولا اگر دوربین جلو وجود داره حتما کارایی داره نه برای قشنگی روی خودرو گذاشتند . دوم اینکه دوربین های خودرو قابلیت تعویض دارند برای بهبود عملکرد در رانندگی . نه اینکه ثابت باشند
    اگر بلد نیستند پرسنل نمایندگی ها تعمیرات خودرو ها رو پس الکی گارانتی نده ایران خودرو . بگه بیرون درست کنید و تمام

  185. با سلام ۳۹ بار ثبت نام کردم هیچی نشد خیلی هم منتظر بودم یه ماشین من هم داشته باشم شما بگید چکار کنم منم صاحب ماشین بشم یه جون ۴۰ ساله با کلی دوندگی هر روز کار کردن آرزو یه ماشین برامون رویا شده

  186. سلام در تاریخ 1401/5/5فروش فوق العاده موعد 3ماهه خودرو 207برنده شدم اما بعداز گذشت 4ماه هنوز خودرو فاکتور نشده خواهشمندم پیگیری کنید لطفا

    1. من هم همین مشکل رو دارم پول غرض کردم ماشین نوشتم خدا لعنتشون کنه 3 ماه شد 5 ماه طرف پولش رو با سود از من میخواد . باید هممون جمع شیم یه جا بریم سر ایرانخودرو اعتراض کنیم . تو این مملکت جز سر و صدا و اعتراض نمیشه حق رو گرفت

  187. سلام من خرداد۱۴۰۱ تکمیل وجه کردم ۹۰ روزه بوده پارس سفارشی شهریور شد نداون مهر شد ندادن یکسره هم پیام تبدیل میومد رفتم تبدیل کردم حالا ماشین خودم ک پارس سفارشی بوده کلی قیمتش بالا رفته واین ماشین پارس ساده نه.پشیمونم ک بماند.خیر ندیده ها از ۱۶ برج ۷ همین ماشین تبدیلی پلاک شده الان نزدیک یک ماهه هنوز ندادن تو پارگینگ تهرانه.اخه ب کی وکجا بگم بابا دولت اقای رئیس جمهور تورو بخدا ب داد مردم برسید بابا ما ب شما رای دادیم ک مشکلاتمونو حل کنین.چرا اینقد برای بارگیری تاخیر دارین.ایرانخودرو باید پاسخگوی اینهمه اعتراض مردم باشه.این چ وضعیه خسته شدیم بابا!خدا ایشالله داد دلمونو بگیره ازشما.بی شعورا

    1. چرا متولدین خرداد ۱۴۰۰ نمیتونن ثبت نام کنند برا خودرو طرح مادران ولی مادرانی که بچشون ابان ۱۴۰۰ هست میتونن ثبت نام کنن همش بخاطر ۳ یا ۴ ماه خب ما هم ارزو داریم یه ماشین داشته باشیم

  188. گوه تو شركتتون . ايشال درشو گل ميگيرين . بعد كلي بدبختي يه ماشين به ما دادن كه اونم از روز اول نه دنده ميره نه كسي پاسخ گوس . نمايندگي بي شرف هم موقع تحويل خودرو قبل از تحويل خودرو هزار تا امضا ميگيره كه ماشين رو سالم تحويل داديم در حالي كه ماشين هزار تا ايراد داره . يعني ريدم تو سر در نمايندگيتون

    1. با سلام خدمت همه خریداران من سورن پلاس سری اول تو طرح سامانه یکپارچه نوشتم تحویلش ۱۴۰۱/۰۷/۰۲بوده هنوز نتونستن بدن دروغ میگن پول ملت رو میگیرن بعد به تعهداتشان عمل نمیکنن.میگن سمند بر نداریم که از تبریز بیاره بیاید خودتون ببرید.صبرم تموم شده فردا دارم میرم ایران خودرو جهت تعیین تکلیف البته از نوع درگیری

  189. خدمت همه هم وطن های گرامی که مالک خودروهای چینی هستند عرض کنم که تا جایی که امکان داره جهت تعمیرات سمت نمایندگی های مدیران خودرو نرید چون یه عده آدم ناشی و ناوارد را جمع کردند و نمایندگی زدند که بعد از مراجعه به نمایندگی و گرفتن ماشین خواهید دید که عیب ماشینتون برطرف که نشده هیچ بدتر چند تا ایراد دیگه هم بهش اضافه کردند و از همه بدتر قطعات سالم ماشینتون رو تعویض میکنن و جاش قطعات فرسوده میذارن تا مجدد به نمایندگی برید و در نهایت یه فاکتور چند میلیونی میذارن جلوتون واسه پرداخت

    این تجربه ۵ ساله من بود
    حالا خوددانید

  190. سلام بنده شهریور ۹۹ پیش فروش پژو پارس tu5برنده شدم .. ۵۳ میلیون واریز کردیم و ثبت نام کردیم .. با بدبختی این پولو جور کردیم .. بعد ۲ سال دعوتنامه اومد .. نتونستم واریز کنم .. الان که رفتم واریز کنم میگن مهلت دعوتنامه منقصی شده و چون شما در مهلت مقرر پرداخت نکردین تبدیل به پژو پارس سال شده
    اگه میخواستم پژو پارس سال بخرم همونو ثبت نام میکردم.. به کجا شکایت کنم .. این کار دزدی و کلاهبرداری نیس ؟!!!

  191. سلام بنده ماشین پارس سال صفر تحویل گرفتم دو روز باهاش تو شهر چرخیدم،روز سوم رفتم تو جاده متوجه شدم ماشین دنده پنج نداره،یعنی هرکار میکنم تو دنده پنج نمیره ،یعنی از همون اول که از کارخونه بیرون اومده دنده پنج نداشته،اخه یکی نیست بگه چه جوری این خودروها کنترل کیفیت میشن که ماشین بدون دنده پنج از کارخونه خارج میشه ومیفته گردن منه بی تجربه وبدبخت که با قسط این ماشین رو خریدم،ماشین کلا ۱۵۰کیلومتر کارکرده،حالا بردم نمایندگی میگه درخواست بزنیم اگه تایید شد یکی دوماه طول میکشه که گیربکس کامل تحویل بدن ببندیم رو ماشینت،مثلا ماشین صفر خریدم که چند سال از رفتن به تعمیرگاه راحت باشم ولی بعد از دو روز توی نمایندگی ودنبال گیربکس خودم رو دیدم،حالا تا چه موقع این داستان ادامه داشته باشه معلوم نیست،هموطن عزیز تو رو بخدا از ایرانخودرو خرید نکنین،هیچ ماشین ایرانی خرید نکنین

  192. باسلام اینجانب در ۱۹ مهر در قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت برنده خودرو شدم.در ۲۱ مهر پول آ ن رادرکافی نت پرداخت نمودم بعد از یک هفته در هنگام خرید از کارت بانکی متوجه شدم که پول به حسابم برگشته بعد از تماس با کارشناسان ایران‌خودرو فرمودند که پول به درستی پرداخت نشده ودر حساب شرکت ننشسته عاجزانه خواهشمند است این مورد را پیگیری نمایید

  193. سلام من در تاریخ 1401/3/19ماشین خریداری کردم تحویل 3ماه بوده الان تاریخ 29/7تحویل ندادن از این بگذریم کارت ماشین امده تاریخ 1400 مگه من ماشین سال 1400خریداری کردم به هر کس میگم جواب گو نیست تو این مملکت به این کار چی میگن میدونم اینجا علکی ولی مینویسم تا شاید یکی شیر پاک خورده پیدا بشه جواب گو من باشه 09174672509

    1. سلام،بیش از چهار ماه است خودروی آسیب دیده خود را به یکی از نمایندگیهای ایران خودرو جهت استفاده از خدمات کارت طلایی سپرده ام ولی هنوز خودرو را در سیستم ثبت نکرده اند و هر روز به بهانه ای به تاخیر می اندازند آیا راهی برای پیگیری نتیجه بخش وجود دارد؟

  194. قره کشی روهم جمع میکنید میخوام بدونم تکلیف مادرانی که بیش از چند بار ثبت نام درنیومدن تکلیفشون چی میشه مگه میشه یکی خودرو یا وام بگیره یکی هم هیچ کدوم نسیبش نشه لطفا پیگیری کنید همه تون اومدین گفتین به مادران یک خودرو دلخواه به قیمت کارخونه بدین کوه

  195. خانوم بند تالان ۴ مرتبه ثبت نام کردم طرح جوانی جمعیت ولی حتی به عنوان رزوهم اسمش درنیومده اخه ایا حق اولویت بامادرانی که تاحالا اسمشون درنیومده نیس اگه قراره به مادران خودرو بدن خب یکی اسمش دربیاد یکی هم بعداز این همع ثبت نام خبری نباشه ایا حقه وام فرزند اوری هم ثبت نام کردم بانک نداد اخه ما به کی باید بگیم بند فرزند معلول دارم ایا حق مانیس توروخده پیگیری کنید این شماره ملی ۶۶۳۰۰۵۳۱۸۴ اینم شماره خود ۰۹۱۰۶۴۸۸۲۱۴ استعلام بگیره ببیند حقیقت داره یانه خدا رو خوش نمیاد

  196. سلام، ماشین هایما s5 رو در تاریخ 4 تیر 1401 از نمایندگی تحویل گرفتم. بعد از تحویل متوجه شدم سیستم کروز کنترل کار نمی کند و جلو پنجره کولر شکسته که بعد از 1 ماه تونستم نمایندگی وقت بگیرم ، در طول این مدت مشکلاتی از قبیل ( صدا جیر جیر لنت، خرابی سیستم آب پاش شیشه عقب ماشین، کار نکردن سیستم صوتی ضبط، پخش نشدن فایل های تصویری ، کم شدن سریع باد لاستیک ها به صورتی کخ نیاز به تنظیم باد هفتگی دارند ، سفت شدن دنده ، ) مواردی بود که در مدت 1ماه بهش برخوردم.
    وقتی نمایندگی رفتم این ایرادات رو قبول نکرد و تنها کروز کنترل رو درست کرد و جلو پنجره کولر هم گفتند قطعه نداریم و 2 هفته بعد زنگ زدن که قطعه اومده و بیا برای تعویض…..
    الان 2 ماه هست دارم وقت می گیرم برای رفع این مشکلات ولی نمایندگی وقت نمیده
    تازه از خیر بد بسته شدن درب صندق و صدای طاقچه عقب گذشتم که نمایندگی میگه حساس نباشید در تمام ماشین های تولیدی این ایرادات هست.
    واقعا این همه هزیه کنیم برای خرید ماشین بعد با این ایرادات تحویل بگیریم
    نمایندگی هم پاسخگو نباشه ، دیگه نوبر هست
    الان برای گرفتن وقت اینترنتی که باید صبر عیوب و عمر نوح داشته باشی ، وقتی هم بتونم بگیریم همه ایرادات رو رفع نمی کنند باز دردسر گرفتن وقت داریم .
    واقعا چطور میشه به این وضعیت رسیدگی کرد ؟
    لطفا یکی پاسخگو این مشکلات باشه

  197. من یک سورن پلاست تحویل سه ماهه از ایران خودرو گرفتم سوما” مدل ماشین 1400 هست دوما” هنوز بعد از حدود یک ماه ماشین رو تحویل ندادند و اولا” محل تحویل ماشین اصفهان بوده و مدارک ماشین رو از نمایندگی اصفهان تحویل گرفتم ولی میگن ماشین رو فرستادند تبریز برید اونجا تحویل بگیرید یا چند ماه دیگه صبر کنید تا ماشین رو از تبریز بفرستند تهران و از اونجا اگر اشتباهی جای دیگه ای نفرستند به امید خدا بفرستند اصفهان تا تحویل بدن
    میخوان ماشین مدل 1400 رو سال 1402 تحویل بدن
    بعد میگن چرا مردم …..

  198. من تو جاده تصادف کردم و ماشین چندین بار رو هوا چرخید و معلق زد و بصورت واژگون کنار جاده متوقف شد ولی بعد از این همه ضربه ایربگ ها عمل نکرد در حالی که ماشین مدل ۹۸ هست و سوئیچ ایربگ ها باز بود حتی تو کروکی افسر هم به این قضیه اشاره شد حالا موندم چجوری شکایت کنم

  199. سلام
    من ماشینمو بردم نمایندگی اصفهان فخارزاده به علت نشت روغن اما بعد از چند روز امروز که پنج شنبه هست آخر وقت باهام تماس گرفتن که بیا ماشین رو ببر ماشینمو گرفتم سوار شدم کلا صدا موتورش عوض شده بود و نمایندگی هم تعطیل بود بردم بیرون ماشینمو نشون دادم میگن کاتالیزورشو برداشتن.واقعا نمیدونم چیکار کنم

  200. بنظرمن این قرعه کشی ها وتخصیص خودرو و طرح جمعیت وجوانی وفروش فوق العاده ایرانخودرو یک بازی کثیف بیشترنیست واین ثبتنام وقرعه کشی را مجوز برای پوشش رانت و فسادهایشان که همان دادن خودروها به دلالان. و سرمایه داران و افراد و وابستگان مدیران ایرانخودرو میباشد وباسرمارگذاشتن مردم،برای اهداف مالی خودازمردم سواستفاده میکنند وبس قدرتمندهستندکه هیچ سازمان نظارتی جرات ندارد باانها مخالفت کند وخود دولت هم بااینها دستشان دریک کاسه است والکی میگن بچه دوم را وام میدیم و ماشین بدون نوبت میدیم، ولی همش یه دروغ کثیفه.الان سه ماهه تونوبت تعیین شعبه ایم برای وام فرزندآوری، وسه دوره در طرح جوانی همسرم برای خودرو ثبتنام میکنه ولی اسمش درنمیاد. اگر انسان هستید وقتی میگید یک خودرو میدیم به مشمولین این طرح،پس جداگانه برای همه درچند نوبت طبق سال یاماه تولد فرزند دوم متقاضی بدون قرعه کشی یک خودرو بدهید نه اینکه عمدا صدتا ماشین میذارید تا بگید متقاضیا ازتعداد ماشینا بیشترشدقرعه کشی کردیم که بتونید راحت همه را دور بزنید وماشینها را بدید دست اوناییکه قبلا باهاشون تبانی کردید والکی میزتبد شما انتخاب نشدید، خب مشخصه که دارید با شعور مردم توهین میکنید و برای مقاصدکثیف خودتون ازمردم واسلام وشهدا وقرآن از چهل سال پیش تاالان سو استفاده کردید.خداانشاله ازتون نگذره
    جواب این ظلمها را قطعا تااخرعمرتان درهمین دنیا پس خواهیدداد وبعدچشمان حریص وناپاکتان را از دنیا میبندید.
    انشاله همین خون شهدا وقرآن هایی که مانند عمروعاص برنیزه کردید به کمرتان خواهدزد
    شمااگر انسان بودیدوراستگو شفاف کاربودید،قرعه کشی را مستقیم ازیکی ازشبکه های صداوسیما پخش زنده وباحضور مراجع قضایی ونظارتی ونمایندگان مجلس شورای اسلامی بصورت شفاف برگزار میکردید نه اینکه مخفیانه برگزار می کنید وبرلی خالی نبودن عریضه، از کل صدهزار خودرو هزار خودرو را بین این همه متقاضب عادی وطرح جوانی تقسیم وبقیه را به زالوهای مال مردمخور دلال وآشغالهایی مثل خودتان میفروشید تا سود تفاوت قیمت را بین همدیگر تقسیم کنید وکوفت کنید. که انشاله هر حقی که ضایع میکنید، سرطانی شودبجان خودتان وفرزندانتان که بفهمید چوب خداصداندارد.
    درهمین قرعه کشی اخیر برای طرح جوانی۱۳۰۰۰خودروی پارس درنظرگرفتیدو تعداد مشمولین طرح جوانی۱۲۸هزارنفر بود وهر۱۴نفریکنفربرنده میشد، چرا اگر راست میگفتید جداگانه اسامی طرح رااعلام نکردید وفقط یک عدد بنام شماره ملی را میزنیدکه اصلا مشخص نیست این شماره ها ،شماره ملی واقعی هستند یا شماره های الکی که قطعا الکی هست اگر راست میکید اسم طرف راهم بزنید،
    دروغگوهای عمروعاص وزالوصفت
    الهی بحق فاطمه زهرا وائمه هرچه زودتر به درد سرطان گرفتارشوید وبدرک واصل شویدکه اینقدرمردم را بازی ندید ونرنجانید .

  201. سلام
    بنده سال ۹۹برنده یک رانا پلاس شدم ک تا همین الان ۱۴۰۱مهر تو مکانیکی ایرانخودرو هستم بنده از روی بی تجربگی بعداز تحویل از ایران خودرو ماشین ب مکانیکی های دیگه نشون ندادم و بعد از یک حادثه جزیی و باز کردن سپر عقب مشاهده کردم ماشین تصادفی بهم فروختن.بماند ولی رادیات این ماشین همیشه آب میداد ک بعد از یک ماه مراجعه مداوم رادیات یک ۲۰۶را ب ماشینم وصل کردن.اینم بماند الان دوهفته اس یک پمپ اب پاش درخواست دادیم ک اومده بعد از دوبار سر دووندن گفت کیلومترشمارتو اشتباه وارد کردیم نمیتونیم پمپ اب پاشتو درست کنیم. خودتون بقیه شو تصورکنین

  202. سلام واقعاً متاسفم بابت این خودرو های بی کیفیت .دنا پلاس خشک تحویل گرفتم بعد تحویل دوربین عقب از کار افتاده پورت یو اس پی کار نمیکنه ماشین لحظه حرکت لرزش داره مراجعه کردم سه نماینده ایران خودرو در سه شهر متفاوت اول که برخورد درستی ندارن دوم هیچ کاری برا بنده انجام ندادن یا میگن قطع اصلا موجود نیست یا فعلا وقت نداریم با سامانه شکایت تماس گرفتم به حدی بد صحبت می‌کنه که واقعاً برا شفای عاجل خواستار شدم .دیگه حرفی برا گفتن نمی مونه . واقعاً متاسفم

    1. سه روز ماشين من رو توي نمايندگينگه داشتن فقط شيشه بالابرش خراب بود
      بعد از ٣ روز گفتن چون گارانتيت تموم شده ايساكو قطعه نميده ما نميتونيم درست كنيم
      بهشون ميگم خب چرا ٣ روز نگه داشتيد ماشين رو؟؟
      به ريشم ميخندن
      همين بود جوابشون

  203. سلام من ماشین پژو پارسtu5مدل 1401گرفتم کمتر از 5هزارتارفته موتورش سوراخ شده چرا بعد از 60سال ایران‌خودرو باید همچین خودرویی بده دست من که کل سرمایه خانواده رو دادیم به این خودرو؟؟؟؟؟درد ما را به کی بگیم ؟؟؟این خسارت و ضرر را از کی باید بگیریم و پیگیری بکنیم؟؟

  204. باسلام وعرض ادب وهمچنین لعنت بر مسئولین ایران خودرو که باتوجه به تورم ،گرانی،مشکلات معیشتی و….با تاخیر در تحویل دادن خودرو مشکلی دیگه برمشکلات وفشارهای عصبی وروزمره برمردم وارد میکنند بنده پس ازچندبار مراجعه به نمایندگی محل ثبت نام بابت تاخیر درتحویل خودروی ثبت نامی(سورن پلاس مولتی مدیا) بااین جواب که کامیون جهت حمل خودرو هاوخودروی شمابه شهرستان ندارندروبرو شده وبنده راازسر،باز میکنندخدالعنتتون کنه

  205. سلام بند ماشینم برد ایران خودرو خراسان رضوی تایباد برای تعمیر جعبه فرمان که مبلغ یک میلیون ۵۰۰ هزار ازم گرفتن برلی تعمیر کامل جعبه فرمان اما اخر وقت که تمام شد. دیدم فرمان سفت شده. به تعمیرکارش گفتم. درجواب بمن گفت فراموش کردم شیر فرمان تعویض کنم حالا نه تنها شیر فرمان حتی بوش جعبه فرمان عوض نکرد و باحس خرابی شد حالا بهشون گفتم میگه باید یک هزینه دیگه بدی درصورتی که هزینه کامل دادم. و مهم این جاست. از من پول روغن هیدرولیک گرفتن ولی روغن کار کرده ریختن داخل جعبه فرمان. حالا این نامردا هیچ کدام جواب گو نیستن.

  206. سلام خودرو دناپلاس نو را از نمایندگی تحویل گرفتم ۷ کیلومتر تا منزل که بردم متاسفانه ماشین جوش آورد آن را در پارکینگ گذاشتم و به نمایندگی برگشتم ایشان هیچ مسئولیتی قبول نکردند گفتن به امدادخودرو زنگ بزن تعمیرکار که بررسی کرد فیوز دور کند نداشت یعنی یک فیوز کم داشت که فن دور کند روشن شود و فیوز یدکی هم به گفته تعمیر کار امداد خودرو نبودند از طرفی دو لیتر آب هم ماشین کم بود که جوش آورده بود الان با این موضوع باید چکار کنم اگر در این ۷ کیلومتر ماشین نو آسیب دیده باشد چه کار باید کرد آیا کسی پاسخ گو مي باشد

  207. سلام؛
    من و امثال من خیلی محترمانه از دست شما مسئولین که ساز و کار نحوه عرضه خودرو از طریق سامانه قرعه‌کشی رو راه انداختید شدیداً منتقد،ناراحت و حیرانیم.
    بخاطر خدا این بساط دلالی قرعه کشی رو بردارید،
    آقا از این طریق مصرف کننده که واقعاً احتیاج به خودرو داره بی نصیبه،چون طرح جوانی جمعیت یا کلا قرعه‌کشی که گذاشتید مسیر رو برا دلالا باز کردید باعث شده خیلیا بدون هیچ زحمتی منافعشان رو در نظر بگیرند و اگه احتیاجی هم به خودرو نداشته باشند حواله شون رو به دلال بفروشن،مای مصرف کننده هم دستمان داخل پوست گردو،حتی وقت وتوان خرید حواله از دلالم نداریم که اونم اگر بفروشند!
    جالبه موقع اعلام نتایج قیمت بازار هم به سود خودشون که حواله رو به قیمت زیاد بفروشند،بالا میبرند.
    با حذف قرعه کشی خریدار واقعی کل مبلغ خودرو رو واریز میکنه و با اطمینان خاطر خرید میکنه.حالا ببینم اون موقع کسی که پولشم نمیرسه دنبال حواله جابجا کردن هست یا نه؟
    کاری با افکار ماها کردید که حاظریم قیمت رو بالا ببرید ولی به خواسته مون برسیم که معقولانه‌تر هم هست برای خریدار واقعی.
    تشکر،این انتظار رو دارم این درد دل به باعث و بانیش برسه و مثمرثمر باشه انشا الله.

  208. با عرض سلام اینجانب در حدود پنج ماهه دخترم بدنیا اومده ولی متأسفانه هر سری ثبت‌نام مکنیم میگن شما برنده نشدید این چه قرعه کشی هست که در طرح مادران باید پیاده بشه مگه طرح جوانی جمعیت قرار نبود بدون قرعه کشی انجام بشه خسته شدیم از بس انتظار کشیدیم….

  209. باسلام و احترام
    من از سال 99 شروع به ثبت نام در سامانه ایران خودرو کردم و امسالم در طرح سامانه یکپارچه ایران خودرو بازم شرکت کردم دو مرحله، اما متاسفانه بعد از 35 بار شرکت نمودن در سامانه ایران خودرو، هیچ وقت برنده نشدم
    علت اینکه یکی مثل من برنده نمیشه چیه؟
    مگه میشه اینهمه یکی شرکت کنه و برنده نشه
    من تقاضا دارم لطفا بررسی فرمایید

    1. مشکل اینجاست که شما حتی اگرم برنده میشدی باز هم بازنده بودی یکم فکر کن متوجه میشی چی گفتم

  210. باسلام
    مورخه 1400/10/25 یکدستگاه پژو 405 تصادفی جهت تعویض اتاق به نمایندگی ایران خودرو کاویانی کرج تحویل شد،پس شش ماه که بزور و پیگیری های مستمر ماشینو تحویل گرفتیم با مشکلات فراوان .گریبکس خالی از واسکازین،شلنگ برگشت بنزین نصب نشده بود،قطعاتی در فاکتور ذکر شده بود که بر روی ماشین نصب نشده بوده مانند سنسور اکسیژن،طاقچه عقب ،رینگ زاپاس و خیلی لوازم دیگر ،مابقی هم که تعویض شده بود کاملا معیوب و غیر حرفه ای انجام شده بود….

  211. سلام .ثبت نام نمایندگی ایران خودرو آقای کرد جزی بندر گز استان گلستان سمند دو گانه سال 98 هستم و موعد تحویل اسفند 1400 بود . تابه امروز منتظر هستم و مشکلات مالی زیادی بابت این تاخیر برای من پیش آومده لطفا پیگیری کنید

  212. سلام برج ۹ سال ۱۴۰۰ ماشین پژو پارس از ایران خودرو تحویل گرفتم وتا حالا با احتیاط کامل رانندگی ومواظبت کردم….چند روز پیش ماشین برا فروش بردم شهر ماشین همدان! خریدار گفت باید بریم کارشناسی رنگ من هم با خیال آسوده رفتم ولی اونجا گفتند ک گوشه آخر سقف سمت راننده رنگ بدون ضربه داره! خلاصه معامله کنسل شد! الان تکلیف من چیه؟ ب کی باید شکایت کنم؟

  213. با سلام. اگه یک روز از موعد پرداخت وجه بگذره ثبتنام لغو میشه ولی از نظر ایرانخودرو اگه تحویل خودرو هر چندماهی با تاخیر باشه اشکالی نداره. دیوانمون کردید. عجب گرفتاری شدیم

  214. با سلام و روز بخیر
    بنده خودرو پزو پارس خریدم هم اکنون 5000 کیلومتر راه رفته دیروز تو جاده بودم که ی دفعه متوجه صدای افتادن چیزی از زیر ماشین شدم که بلافاصله ترمز کردم و پیاده شدم و جاده رو چک کردم دیدم یک پیچ افتاده بعد از چک کردن خودرو متوجه شدم مربوط به هرزگرد خودرو است که بریده شده و افتاده تو جاده و فرمان ماشین سفت شده است .در مسیر شمال به تهران بودم بعلت بارندگی پرزکتور ماشین روشن کردم که ناگهان متوجه سوختگی سیم شدم که بعد از چک کردن دیدم پرزکتورها خاموش شدن و سوکت های پرزکتور سوخته دیگه نمیدونم چکار کنم و به کی بگم با این تولید اشغال های ایران خودرو

  215. سلام
    سید عباس نیک نزاد
    برج 3 سال 1401 دنا اتوماتیک خریداری کردم از همان ابتدا دنده عقب لگد میزد و تقه داشت دربهای خودرو باز نمی شد واینه های برقی ان معیوب بود کاور درب موتور خراب بود مغزی سوییچ هم خراب به طوری که به کلی از ان مایوس شدم به نظر شما ماشین صفر چرا اینطور باشه

  216. سلام قرعه کشی برنده شدم ماشینو ۱۰ روز تحویل گرفتم ۳۰۰ تا دونه کار کرده شیشیه بالا نمیره صندوق باز نمیشه فرمون سفت وکج هست هیچ کدومم جوابگو نیستن فقط میپیچونن من که راضی نیستم خدای منهم راضی نباشه

  217. چرا هایما را دویست میلیون تومان گران کردید چرا فرصت طلبید مگه چند درصد به حقوق کارمند وکارگر اضافه کردید در تاریخ خودروسازی کی دویست میلیون اضافه اضافه شده معمولا عرف اینه که سی یا چهل میلیون اضافه میکنن.

    1. راننده تاکسی هستم و دست به دهان . در تاریخ 20/7 تاکسی را برای رفع ایراد بالا پایین شدن دور موتور در تعمیر گاه 1110 مراجعه و بعد از چهار روز گفتند قطعه سنسور اکسیژن ایراد دارد درخواست قطعه کرده ایم . هر وقت آمد خبرتان میکنیم و معلوم هم نیست که چه زمانی به دستمان برسد. رسیدگی کننده محترم آیا درست است که من با این اوضاع نابسامان اقتصادی بیکار بمانم انصافا ؟ با این ماشین خراب چکار کنم؟

  218. سلام
    خودرو دنا پلاس توربو اتومات خريداري کردم يک نقطه زير زه درب عقب وجود دارد که انگار آب به زير رنگ نفوذ پيدا کرده و باعث زنگ زدگي و پوسگي شده هنگام تحويل زير درب باک هم زرگش عوض شده بود و زرد شده بود و چند روز بعد سپر عقب زير درب باک نيز رنگش ريخت به شرکت ايرانخودرو خجاده مخصوص خيابان نخ زرين قسمت بدنه مراجعه کردم آقاي ورزنده کارشناس بدنه آمدند عکس گرفتند براي زردي زير باک که گفتند بنزين ريخته به ما ربطي نداره من نميدونم اينا کجا زندگي ميکنند که پمپ بنزين هاشون همه قطع کن داره و بنزين نميريزه براي آن پوسيدگي نيز عکس گرفتند گفتند تماس ميگيريم بعد از يک ماه خودم تماس گرفتم بعد از چندين بار تماس موفق شدم پيدا کنم ايشون را در جواب به من گفتند استعلام کردم در کارخانه مشکلي نبوده به ما ربطي نداره خيلي باحالن اين خودرو پنج ستارشونه واي به حال بقيه ماشيناشون چندين ايراد ديگه هم داشت که چندين بار به نمايندگي مراجعه کردم ترمز ماشين گيرايي نداشت ريموت روي فرمون کار نميکرد آفتابگير شاگرد شکستگي داشت و …

  219. سلام
    بنده در طرح پیش فروش از سامانه یکپارچه از سهمیه مادران دارای دو فرزند استفاده کرده ام و برنده هایما اس 7 شده ام و خرداد ماه 272 میلیون واریز کردم در اون زمان قیمت هایما 680 بود و گفتن که در زمان تحویل قیمت هرچقدر باشه او مبلغ رو باید بدیم.الان که یواش یواش زمان تحویل هست یه دفعه قیمت 200 میلیون اومده روش…
    آیا منطقی هست این افزایش؟
    من که 840 پول ندارم که برم هایما بگیرم.بنده حساب کردم گفتم اگه کارخونه قیمت رو ببره بالا نهایتا 50&۶۰ تومن با تورم جامعه میبره.ولی ۲۰۰ تومن نه
    واقعا انصاف نیست
    تازه الان با این قیمت خریدار نداره چه برسه به اینکه از سهمیه طرح مادران استفاده بشه.
    من خیلی ناراضی هستم از این بابت
    تازه اگه بخوام انصراف بدم سود صفر درصد هست😥😥😥😥

  220. با سلام
    اینجانب صاحب سمند سورن پلاس تحویلی 1401 پس از 3500 کارکرد در جاده صاف صحفه کلاچ زد قبل از این چندبار به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کرده بودم پاسخ دریافتی چون ماشین صفر هست کم کم نفسش باز می شود مشکل از صحفه نیست الان نه کسی پاسخگو هست نه قبول دارن خدا ذلیلشون کنه

  221. چرا دروغ زور دارید زور هم بگید ولی دیگه چرا دروغ آخه… چرا ماشین به رزرو ها مرحله اول نمیدین
    طرح مادران الان شد ۷۰ روز حتی فاکتور هم نشده در صورتی که برنده ها مرحله دوم تحویل گرفتن فقط ۲۰روز انتظار کشیدن
    چرا بدبختا و بدشانسی مثل من هم از شما باید بخوره هم روزگار ….
    پول قرض کردم دوماهه فقط چون شما گفتید کمتر از یک ماه … لعنت به بهتون.

  222. درود بر شما
    ما یک دستگاه پژو پارس TU5 صفر از شرکت به اصطلاح خودرو ساز ایران خودرو تحویل گرفتیم برج ۸ سال ۱۴۰۰ و تا الان خیلی مشکل داشته که هر چند وقت یکبار باید از کار و زندگیمون بزنیم بریم نمایندگی که این امر یه در و دکانی هم برای نمایندگی ها شده
    میل پیچشی ها تعویض شده ، بلوک ای بی اس تعویض شده ، چراغ های مه شکن جلو ۴ مرتبه سوخته و تعویض شده و الان برای پنجمین بار هم سوخته که نمایندگی میگه چراغ بالای ده هزار کیلومتر گارانتی نداره در صورتی که از ابتدا برق ماشین مشکل داشته ، آینه سمت شاگرد لق بوده و لرزش داشته که گفتند خودت آینه رو زدی به جایی ، درب ها رو رگلاژ کردن تازه خراب تر شده ، فرمان ماشین بالای ۱۲۰ کیلومتر میره روی ویبره و شدید لرزش داره و ………
    خدا لعنتتون کنه با این ماشین تولید کردنتون
    خدا ازتون نگذره

  223. سلام من بعد از ۳۴ بار ثبت نام ۴ ماه پیش یه پژو پارس با تحویل سه ماهه برنده شدم وقتی برای تحویل خودرو مراجعه کردم اونم با حدود یک ماه تاخیر گفتند خودرو شنا روشن نمیشه که تحویلت بدیم و باید بازبینی بشه حال جالبه که بعد از یک هفته میگن اصلا به شما ربطی نداره که خودروتون تو چه وضعیتی پیگیری نکنید هرموقع زنگ زدیم بیاید ماشینو ببرید اینه رسم مشتری مداری. روشن نشدن خودرو یه حور میسوزنه این جور حواب ندادن بدتر از اون شخصیت ندارن یه عذر خواهی بکنن

  224. حدود یکسال و نیم میشه که یه پرشیای صفر خریدم،از کاتالیست و جعبه فرمون و سیم کشی کامل و ….که همه رو عوض کردم تو این مدت بگذریم،رفتار زشت نمایندگی و……هنوزم جعبه فرمون ماشینم ایراد داره و جوابگو نیستن،چند بارم که شکایت کردم،میگن همشون همین مشکل و داره

  225. سلام من دوم شهریور 1401 خودرو کپچر که در چالوس خراب شده بود با کامیون کفی ساعت 6 صبح به نمایندگی 1155 سعادت آباد پل مدیریت، رساندم. قبل از آوردن هر چه سعی کردم تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود، اینترنتی هم امکان نوبت گرفتن نبود. آقای گلستانی پذیرش بدون ذره ای همدردی، خودرو را تحویل نگرفت و من با کامیون دیگری از امداد خودرو به نمایندگی 5090 جیحون همانروز با کلی هزینه منتقل کردم. آنجا قیمت بالایی برای تی سی یو گفتند دو برابر آنچه شنیده بودم. مجبور شدم با کرایه اضافه آن را به نمایندگی دیگری در جاده مخصوص ببرم. انصاف کجاست؟ چرا در وضعیت اضطرار، یک خودرو صبح زود پذیرش و رسیدگی نمی شود؟ به کی باید شکایت کرد؟ یکی به من پاسخ نمی دهد؟!!!

  226. سلام
    درتاریخ ۱۴۰۱/۵/۱۸ بدلیل کاهش حجم‌آب منبع انبساط ماشین اچ سی کراس مدل ۱۳۹۷ به نمایندگی ۱۱۱۷ ایران‌خودرو تهران مراجعه کردم که پس از یک ساعت از تحویل خودرو عیب را رادیاتور خودرو تشخیص دادند ومن اظهار داشتم که از رادیاتور نشتی مشاهده نکردم ولی آنها آن را معیوب دانسته واصرار برتعویض آن داشتند که حتی من متذکر شدم ابتدا تعمیر گردد که موافقت نکردند و رادیاتور را تعویض خودرو را تحویل من دادند که‌متاسفانه نشتی و کاهش آب در چند روز بعد هم ادامه داشت با مراجعه مجدد من به نمایندگی و درخواست بازدید از خودرو مجددا پس از بازدید اظهارداشتند که نشتی نداشته وحجم کاهش یافته آب را پر کرده وگفتند بروم ، بدلیل کاهش مجدد آب و مراجعه من به مکانیک باتجربه درخارج از نمایندگی مشخص شد که هم منبع انبساط آب رادیاتور در چندین‌نقطه ترک داشته واتصالات مربوط به شیلنگ ها در قسمت پایین نشتی دارد وبنده با صرف هزینه مجدد وخرید یک منبع انبساط نو و نصب آن و رفع نشتی از اتصالات توسط مکانیک مشکل برطرف گردید و بنده دوبار هزینه متحمل شدم و اصلا رادیاتور خودرو ایرادی نداشت که مس از چند روز بدلیل درخواست داغی رادیاتور از طرف من یک رادیاتور کهنه که‌مشخص بود متعلق به خودروی من‌نیست به من تحویل دادند، عملکرد رادیاتور جدید نصب شده توسط نمایندگی بدلیل کیفیت پایین آن‌ رصایتبخش نیست و آمپر آب نسبت به قبل کمی بالاتر میاید، بدینوسیله من نسبت بازپرداخت هزینه متحمل شده از سوی نمایندگی بدلیل عدم‌دقت وعدم‌تشخیص مناسب مکانیک وکارشناس ناشی نمایندگی مذکور اعتراض وشکایت دارم.

  227. دنا پلاس توربو اتومات ۱۴۰۰
    بالای ده بار نمایندگی ها بردم و دو بار حمل باجرثقیل داشتم و دو بار امداد خودرو
    کیلومتر کارکرده ۵۶۰۰ عدد شماره شاسی شش رقم آخر ۳۹۷۷۴۲
    موارد تعویض و تعمیر
    ۱. شیشه بالابر تعویض
    ۲. سنسور اکسیژن تعویض
    ۳. کویل تعویض
    ۴. رادیاتور در نمایندگی ترکید و تعویض
    ۵. گیربکس قفل کرد و ۱۰ روز در نمایندگی و تعمیر شد
    ۶. باطری ماشین خراب بود تعویض
    ۷. سر سیلندر ماشین بابت دود کردن تعویض
    ۸. رله فن به علت کارنکردن تعویض توسط امداد خودرو
    ۹. کمپروسور کولر به علت برق دزدی تعویض
    ۱۰. مولتی مدیای ماشین به علت خرابی رادیو تعویض
    ۱۱. رله فن به علت یکسره شدن تعویض
    بنده شکایت به امور مشترکین نوشتم و پی گیر بودم
    متاسفانه اقدامی نشده و حتی مولتی مدیایی ماشین از نوع قدیمی انداختن
    متاسفانه هیچ اقدامی نمیکنند .فقط با چرب زبونی شما را از سرشون رد میکنند .اسمش را گذاشتن مشتری مداری

  228. اول لعنت به ایران خودروی دزد
    سه ماهه ماشین دنا پلاس خریدیم هر روز یه جایش مشکل داره ،آینه بغلش رو میگن به حساب خودتون عوض کنید ،اگزوز مثل فرغون صدا میده ،حرومتون باشه تو این اوضاع گرونی پول رو ریختیم تو حلقومتون

  229. با سلام تروخدا ترو قران ترا پیغمبر صدای ما را به یه جایی برسونید بابا ما دو ماه پیش تمام زندگیمون رو فروختیم تا اسممون توی قرعه کشی در اومد دلمون خوش دار و ندارمون رو دادیم هایما شش ماهه ثبت نام کردیم آخه کجای دنیا یهو داخل یه شب دویست میلیون تومن اضافه میشه اونم میان فروش سی روزه فوری میزارن آخه تکلیف بدبخت هایی که شش ماه باید توی نوبت باشن تا دعوتنامه صادر شه چیه بابا ده تومن بیست تومن پنجاه تومن افزایش بدید نه دویست تومن آخه ما الان از کجا مابقی پول رو باید بیاریم یا حداقل برای کسانی که شش ماهه به این نیت ثبت نام کرده بودن با قیمت قبلی تحویل بدید ای خدا دارم سکته میکنم ترا خدایی که میپرستید این پیام رو به گوش مسولین برسونین ای خدااااااااااااااااااااااااااااا بعد میگیم کمک به مردم کشورمون این کمکه ؟>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام . ۱۵ روز از قراردادم گذشته و هنوز ماشین فاکتور هم نشده . هرچیم زنگ میزنم میگن این ماشین کمه یه ماه دیگ میدیم . اگه کم بود برا چی پول مردمو گرفتین

  230. سلام نمایندگی مجاز ایران خودرو در چابهار اقای‌رسولی‌نه خودشان هستند و نه برخی پرسنلشون مثل آقای‌باقری‌چرا رسیدگی نمیشه من الان دو ماهه میخوام مشکل ماشینم که تعمیر کار دیده و مشکل شناسی کرده رو این آقا تایید کنه
    بی صاحبه این نمایندگی

  231. وقتی نمایندگی ایران خودرو ماشین ساخت خود ایران خودرو رو تعمیر نمیکنه
    بنده یه ال نود چند سال پیش از ایرانخودرو خریدم از اون موقع تا الان چون شنیده بودم نمایندگی هاش مزخرف هستن هیچوقت ماشین رو نمایندگی نبردم امروز گردگیر پلوس پاره شده بود گفتم برا اولین بار ببرم پیش نمایندگی که با کمال تعجب نمایندگی گفت ما کلا ماشین ال۹۰ رو تعمیر نمیکنیم واقعا خاک بر سر ایران خودرو و نمایندگی هاشون و بیچاره مردم ایران که مجبورن از این دو کمپانی مافیایی ماشین بخرن

  232. مسخره ترین شرکت و بی در و پیکر ترین شرکتی که دیدم ایران‌خودرو هستش هزینه رو واریز کردیم موقع تحویل تازه یادشون اومده که هنوز تولیدش نکردن و باید فعلا تو آب نمک بمونیم که سود پولمون بشه اندازه قیمت ماشین و با سود پولمون یه ماشین برامون بسازه یعنی فک کنید چقدر بی درو پیکره این شرکت هیچکسی هم نیست از حق ما دفاع کنه چون همه ازش سود میبرن

  233. با سلام
    خدا انشاالله همشون را لعنت کنه ،سرطان بیوفته به زندگیشون،که خون ملت را توی شیشه کردن ،یک ماه از زمان قرارداد گذشت هنوز خودرو را معلوم نیست کی تحویل بدن

  234. سلام
    یک ماشین دنا اتومات نو باکارکرد 80 کیلومتر از دست خریدم یک سفر تا رشت باهاش رفتم لنت عقب افتاد دیسک و کالیپرش هم خراب شد. الان یک ماهه تو تعمیرگاه افتاده که کالیپر برای تعویض ندارند خالا اگر یک قطعه مهمتر لازم داشته باشه چی میشه واقعا با این ماشین ساختنشون گند زدند 20 ساله ماشین دارم نه دیدم و نه شنیدم که لنت ماشین بیفته

  235. با سلام
    ماشین ما ۱۴۰۱/۴/۱۹ فاکتور شده وامروز که ۱۴۰۱/۵/۱۹ می باشد هنوز بدستم نرسیده درحالی که بیمه و گارانتی آن از ۲۹ تیر خورده شده یعنی عملا هنوز ماشینی نیومده ولی بیمه و گارانتی آن درحال سپری شدنه ، این یعنی چی ؟

  236. سلام
    مرداد ماه سال ۹۵ خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای از شرکت ایران خودرو خریداری کردم و الان باگذشت ۶ سال رنگ سقف و صندوق عقب و کاپوت ماشین کاملا پریده و از بین رفته .چطور یک شرکت میتونه انقد راحت نسبت به هزینه کرد مردم بی تفاوت باشه و بی کیفیت ترین رنگ رو برای خودرو استفاده کنه

  237. پس از آنکه متوجه شدم کارکردخودرو باید بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر باشد تا گارانتی باطل نگردد پس از خروج از نمایندگی ۲۶۱۶ شهر جم در تاریخ ۱۸/۴/۱۴۰۱ با رانندگی در شهر، کارکرد خودرو را به بالای ۱۰۰۰ کیلومتر رساندم و سپس به نمایندگی مراجعه کردم ولی مسئول پذیرش خانم پروین با گفتن این جمله که خودروی شما صبح پذیرش شده و رفع عیب گردیده چطور دوباره شما را پذیرش کنم مواجه گردیدم . با اصرار اینجانب از مسئول فنی آقای عندلیب مشورت گرفت و گفتن چون صبح پذیرش شدید گارانتی شما باطل نمی‌گردد ولی همین عدم پذیرش باعث گردید گارانتی خودرو اینجانب باطل گردد.
    از مسئول پذیرش خودرو و مسئول فنی شکایت دارم.
    لازم به ذکر است نمایندگی تجهیزات برای تنظیم نور چراغ های جلو را نداشت و این عیب اصلا برطرف نگردید و بقیه معایب (خطای سنسور نور و باران و عیب ریموت) همچنان باقی است.

    در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ با وقت قبلی به نمایندگی ۲۶۱۶ شهر جم مراجعه کردم و جهت رفع عیب پذیرش شدم ولی پس از ترخیص خودرو متوجه شدم عیوب برطرف نشده و باید کارکردخودرو بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر باشد تا گارانتی باطل نگردد پس از خروج از نمایندگی ۲۶۱۶ شهر جم در تاریخ ۱۸/۴/۱۴۰۱ با رانندگی در شهر، کارکرد خودرو را به بالای ۱۰۰۰ کیلومتر رساندم و سپس به نمایندگی مراجعه کردم ولی مسئول پذیرش خانم پروین با گفتن این جمله که خودروی شما صبح پذیرش شده و رفع عیب گردیده (عیوب هنوز وجود دارد) چطور دوباره شما را پذیرش کنم مواجه گردیدم . با اصرار اینجانب از مسئول فنی آقای عندلیب مشورت گرفت و گفتن چون صبح پذیرش شدید گارانتی شما باطل نمی‌گردد ولی همین عدم پذیرش باعث گردید گارانتی خودرو اینجانب باطل گردد.
    از مسئول پذیرش خودرو و مسئول فنی شکایت دارم.
    لازم به ذکر است نمایندگی تجهیزات برای تنظیم نور چراغ های جلو را نداشت و این عیب اصلا در پروسه رفع قرار نگرفت و بقیه معایب (خطای سنسور نور و باران و عیب ریموت) همچنان باقی است.

  238. سلام 13مرداد
    در تاریخ ۵اردیبهشت تکمیل وجه فروش فوری ایران خودرو طرح مادران انجام دادیم
    ولی هنوز خبری نیست
    تهران هم زنگ زدیم گفتن باید صبر کنی
    گفتن یک‌ماهه تحویل میدن طرح مادران رو ولی همش الکی بود خب اگه سر ۳ماه نمی‌تونید تحویل بدید اسمشو نذارید سه ماهه
    خب چرا اینقدر فروش فوری میزنید قبلی ها رو تحویل بدید بعدش فروش دوباره انجام بدید

    1. بخدا قسم پشیمونم یه جوونم که دارو ندارمو دادم یه ماشین از ایرانخودرو گرفتم مشکل گیربکس و کولر و جعبه فرمون داره ده بارم بردم گارامتی هیچکدوم رفع نشده
      خدا لعنت کنه باعث بانیش رو خسته شدم و افسرده از دستتون دیگه چند بار مرخصی بگیرم برم دنبال کارای ماشین به اصطلاح صفر بخدا دارم دیوونه میشم

  239. بنده یه اشتباهی ازرشرکت بنام ایرانخودرو خرید هردفعه هم خرید همیشه ماشینهاش ایرادتی زیادی داشتن،،الانم حدود ده ماهه یه رانا پلاس خریدم از زمان صفر ماشین تا الان چراغ چک روشنه نمایندگی های میپیچونن این به اصطلاح شماره ۰۹۶۴۴۰ هم خودش یه دلالی برا خودش والا،زمانی که میخری کلی کلاه سرت میذارن میگن کارت طلایی بگیر وقتی میگیری هیچ خدماتی نداره کلا نمایندگهای شرکت سایپا وایرانخودرو فقط دارند پول مردم رو میخورن وهیچکسی هم نیس که جلوشکنو بگیرن ماشینهای ایرانی درجهان جزو اشغال ترین ماشینها به حساب اومده حرومتون بشه،،اینجا هیچکسی هم جرات حرف زدن نداره ما ها فقط از مسلمونی اسمشو داریم به یدک میکشیم

  240. سلام و عرض ادب
    در تاریخ 1401/04/20 خودروی سورن پلاس رو تحویل گرفتم و خلاصه گفتیم با این خودروی ملی بی دردسر ی مسافرت بریم اقا سرتونو درد نیارم رفتیم شمال سمت رشت خلاصه خودرو بعد از طی مسافت 810 کیلومتر ،چراغ چک روشن شد و کم کم فرمون خودرو سفت شد و کنار خیابون پارک کردم کاپوت رو دادم بالا دیدم سمت راست کاپوت قسمت پایین روغن زده و نگاهی به قوطی روغن هیدرولیک جعبه فرمون ماشین انداختم دیدم کامل خالی شده و از اونجا به امدادخودرو تماس گرفتم ک اومدن و ماشین رو بردن نمایندگی و نمایندگی در شهر انزلی هم گفت این جعبه فرمون هیدرولیک خودرو باید کامل تعویض بشه و این ک این قطعه رو نداریم و باید از تهران برامون بفرستن و ماشین هم باید حداقل ده روز اینجا استراحت کنه خلاصه دوستان بنده با خانواده سواره رفتیم و پیاده برگشتیم این هم از مسافرت بی دردسر ما با محصولات وطنی و امروز هم روز دومی هست ک این مطلب رو براتون نوشتم
    خدا یار رو نگهدارتون باشه

  241. اقا تورو قران چرا خودروی ما رو نمیدین ۱۱۰ روز گذشت طرح مادران اخه چرا مگه ما چکار کردیم که اینجوری باید بشه پارس elxتیو سفارشی یکی پیگیر بشه خواهشن

  242. باسلام
    تاریخ 6 تیر 1401 خودرو تارا ثبت نام کردم و 166 میلیون پول به ایران خودرو دادم.روز 12 تیر بدون ذکر دلیل (با توجه به پیگیری های متعددم) پیام فرستادن که شما مشمول نیستین و گفتن از تاریخ پیامک حداکثر تا بیست روز مبلغ واریزی عودت میشه. تاروز 2 مرداد 20 روز کامل میشد و واریز نکردن. دوباره پیگیری کردم گفتن سند مالیش 19 تیر خورده بیست روز بعد اون پول میاد به حساب. امروز 9 مرداده (دوباره بیست روز بعد از نوزدهم) دوباره زنگ زدم گفتن بررسی کردیم تا سه چهار روز دیگه میاد به حساب.الان 1 ماه و 3 روزه پولم دستشونه و شامل تحویل خودرو هم نبودم!!!!!!!!!!!!! اینم دزدی و مال مردم خوری جدید ایران خوروئه…….. کاش فقط من بودم. خدا میدونه با چندین نفر این کارو میکنن. سود بانکی هم حساب کنیم کلی پول میشه. فقط خدا لعنتشون کنه. من که راضی نیستم امیدوارم هزاران برابرشو به بدترین شکل ممکن پس بدن. چون پول ما برعکس این حروم خورای دزد، زحمت کشیده ست و تو این اوضاع فاجعه اقتصادی مملکت با بدبختی ذره ذره جمع میشه. واگذار همه شون به خدا. تا دنیا دنیاست بابت حق الناس هایی که در حقمون کردین ازتون نمیگذریم. اگه خدا خدا باشه نمیذاره آه این همه مردم پایمال بشه. امیدوارم از جیگر تک تک مال مردم خورا در بیاد. آممممممیییین

  243. سلام فروردین ماه قرعه‌کشی ایران خودرو ماشین برنده شدم ۲۳فروردین تکمیل وجه کردم ،فروش فوق‌العاده و تحویل حداکثر سه ماهه ،اما الآن هرچی پیگیری می‌کنیم نمایندگی ی چیزی میگه ،شرکت ایران خودرو ی چیزی دیگه ،تا امروز هنوز ماشین فاکتور نشده

  244. با سلام بنده یه ماشین دنا پلاس صفر از شرکت ایرانخودرو تحویل گرفتم که ماشین در کیلومتر ۲ هزار موتورش مشکل پیدا کرد بعداز مراجعه برای تعویض موتور با درخواست بنده موافقت نشد و خودرو رو تعمیر کردن واقعا مصخره است ماشین صفر بالا و پایینش باز بشه و تعمیر بشه بر کوچیک و بزرگشون لعنت با این وضعیت که برامون درست کردن

  245. متاسفانه ایرانخودرو در برگشت هزینه های اضافه مشتری. خیلی تعلل می کنه.
    به دلیل مشکلاتی که برای ایرانخودرو به وجود آمده, طرح تبدیل پارس ELX به پارس معمولی زدن و من هم این تبدیل رو انجام دادم.
    43میلیون تومان باید برگشت دهند. الان بیشتر از یکماه از تحویل خودرو گذشته و هنوز خبری نیست! طی تماس با 096440 به راحتی گفتن تا 120 روز بعد از فاکتور شدن خودرو, این مبلغ برگشت داده میشه!
    کسی نیست جلوی این گروکشی ها و زورگویی های ایرانخودرو رو بگیره!
    اگر حسابدار کم دارن خب استخدام کنن. چرا باید مشتری اینقدر بی اهمیت باشه واسشون!!

    1. دقیقا همینطوره. دقیق یه 3 ماه باید بگذره تا مابقی پولت رو بدن. کسی هم پیگیر نیست. متاسفم واقعا

  246. سلام
    ماشین من پرشیا سال مدل هزار و چهارصد، ۲۸ هزار کارنکرده تعمیر موتور خورد همین که از نمایندگی تحویل گرفتم وسط راه یاتاقان زد . خدا لعنتتون کنه لعنت بر شما
    خارج از شهر گرفتار شدم با یدک کش ماشین رسوندم. خدا ازتون نگذره نونی میخورید حرامتون باشه. ننگ بر شما

  247. سلام به همه دوستان
    متاسفانه این درد همه ملت ایران از این دو خودرو ساز زالو صفت هست که فقط خون ملت را داره میخوره واصلا هیچ نهاد وسازمانی زورش نمیرسه که جلوی این زالو صفتان را بگیره یک مملکت بی در وپیکر داریم که اصلا نمیدونی به کی باید شکایت کنی ،من فروردین ۱۴۰۱ پژو پارسxu7pبرنده شدم تاریخ تحویل خودرو ۲۲ تیر ماه بود ۲۰ تیر برام پیامک آمد که بیا خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیر اما من چون به این فرغون های خودرو سازها اعتمادی نداشتم از تحویل حضوری منصرف شدم ،روز ۲۲ تیر تماس گرفتم گفتم خودرو ما را کی تحویل میدین امروز روز تحویلش هست ،گفتن خودروی شما معیوب بوده وکارشناس تایید نکرده باید عودت بخوره به شرکت وهر چی مدارک خودرو برا شما اومده همه را تحویل نمایندگی بدین ما به شما یک خودروی دیگه میدیم،واقعا ملت را مسخره کردن بعد سه ماه انتظار واینکه خودرویی که هنوز کارشناسی تایید نکرده را میخان تحویلش بدن به مشتری ،حالا میگم کی این خودرو را تحویلش میدین میگن دو ماه بعد.به خدا ملت نه عمر نوح دارن نه صبر ایوب این زالو صفت ها دارن چیکار میکنن یکی نیست جلوی اینا را بگیره،کجا باید شکایت کنیم به شماره ۰۹۶۴۴۰ زنگ میزنی میگن درخواست شما را ثبت کردیم چند روز بعد زنگ بزنید پیگیر بشید .بعد چند روز زنگ میزنی از آخر میگن صبر کنید بلاخره خودرو میاد، آقا کی ،خدا همه شما را لعن….کنه

    1. کیلومتر هفت هزار و خورده ای شدم .با دغل بازیتون بیمه ی ۵ میلیونی را برام اوکی. کردید هنوز موفق نشدم سرویس رایگانمو ببرم همش فیروزکوه .کرج خدا ازتون نگذره من ۱۱۴۰ به منزلم نزدیکه هیچوقت تو انتخابهاتون که میزارید نیست .جواب همتون با خدا

  248. سلام من سال ۱۴۰۰ برج ۴ برنده دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی شدم تحویلی خرداد ولی هنوز فاکتور نشه تا حالا کسی دنا پلاس ۶ دنده دستی فاکتور شده ؟

  249. باسلام
    من سال ۹۶ اچ سی کراس تحویل گرفتم درطول مدت حدود ۲/۵ سال که داشتمش چندمرحله بابت سرویس به ۲نمایندگی مراجعه کردم (مرکزی یادگار امام تقاطع آزادی) و( ایلیا خودرو ۵۰۹۵) وماشین فقط دست خودم بود و زمان فروش تقریبا بدون حتی خط و خش بود . نکته ^^^^ اینه که زمان فروش، خریدارمن کارشناس آوورد وگفت گلگیر سمت راننده کاملا تعویضه وخود کارشناس ازپرسنل ایرانخودرو بود وگفت پیش میاد من که باور نمیکردم مجدد خودم بردم کارشناس رنگ خودرو ودیگه متمعن شدم که چه خیانتی در حق مردم میشه ، متاسفانه آیا زمان تحویل خودرو با گلگیر تعویضی تحویل گرفتم یا این دو نمایندگی توی چند روزی که ماشین رو برای سرویس خوابوندن این گندو به ماشین زدن ، نمیدونم ….
    لطفا شماهم دقت کنید تا کمتر مضرر بشید .
    من که ۱۰ میلیون ماشینو زیر قیمت فروختم .

  250. با سلام
    برای سرویس اولیه ماشین دنا پلاس توربو شارژر رو بردم
    کارت گارانتی طلایی داره
    برای یه آچار کشی که وظیفه نمایندگی هست و جز گارانتی
    مبلغ ۳۸۰هزارتومان ازم گرفتن.
    واقعاً خجالت آوره
    اینهمه پول گرفتید و گارانتی کردید
    مردم رو شما چی حساب میکنید؟
    نمایندگی عبدالهی سر میدان بار کرج

    1. بادرودواحترام
      میشودکه کند که منم هم راکه کسی راهنمایی ام..!!ازمرحله آماده برایه فاکتورتافاکتورشده چقدرکه طولم هم که میکشد که؟؟؟

      1. سلام من سالتیر۹۹ دناپلاس اتومات توربو شارژ اسم نوشتم تحویلی دی ک ماشالا اسفند تحویل دادن،این ماشین از روز اولی ک از نمایندگی تحویل گرفتم چرخ عقب صدا میداد هرچی میبردم نمایندگی میگفتن مشکلی نداره تااینکه دیگه حین حرکت هم صدا میدا و بردم لنت عقب عوض کردم مبلغ ۵۰۰تومن ک خرابی لنت باعث خط افتادن دیسک شده این ی مورد مورد بعدی اینکه چندروز پیش ماشین بااینکه روشن بود یکدفه خاموش شد و دیگه روشن نشد یا روشنم میشد زود خاموش میشد از ۶/۶ بردم نمایندگی تاامروز ک هیچ کاری نکردن هیچ جواب درستی نمیدن،اخه خدارو خوش میاد ۵۰۰میلیون پول این ماشین دادم الان خودم بی وسیله شدم نمایندگی هم ک هیچی اصلا معلوم نیس چی میگه هردفه یچیز چرت جواب میده،الان میخوام از نمایندگی شکایت کنم کجا باید مراجعه کنم ؟

        1. ماشین دنا پلاس اتومات من هم 4 بار به خاطر خطای لامپ تحت تعمیر قرار گرفت و خطای لامپ که درست شد ایراد دیگری ایجاد شد. ماشین در حال حرکت خاموش می شود و روشن نمیشود. ماشین با 3500 کیلومتر راه رفتن ده بار به تعمیرگاه نمایندگی رفته. واقعا گل بگیرن در ایران خودرو را. مطابق منشور حقوق مشتریان و مصرف کنندگان باید خسارت توقف خودرو را بدهند یا خودروی جایگزین به مشتری بدن تا ماشین تعمیر بشود که امور مشتریان ایران خودرو اصلا اراده ای به پشتیبانی مصرف کننده نداره و فقط پول این مردم فلک زده در ایران خودرو حرام میشود و بس.

  251. با سلام
    برای سرویس اولیه ماشین دنا پلاس توربو شارژر رو بردم
    کارت گارانتی طلایی داره
    برای یه آچار کشی که وظیفه نمایندگی هست و جز گارانتی
    مبلغ ۳۸۰هزارتومان ازم گرفتن.
    واقعاً خجالت آوره
    اینهمه پول گرفتید و گارانتی کردید
    مردم رو شما چی حساب میکنید؟

  252. باسلام،دقیقا سە ماهە برندە پارس سفارشی سال طرح مادران شدەام ولی هنوز فاکتور نشدە این کجاش فروش فوق العادە 3ماهەاست

  253. از ایران خودرو رانا پلاس گرفتم و همینکه ماشین رو از نمایندگی تحویل گرفتم مشکل گیربکس داشت و سریعا اطلاع دادم،ولی با اینکه دوماه از این موضوع میگذره هنوز درستش نکردن و امروز فردا میشه

    1. سلام
      درتاریخ دی ماه۱۴۰۰خودروتاراخریداری کردم که درراه تعویض پلاک متوجه شدم دنده عقب ویک جانمی رود ازهمان تاریخ به نمایندگی سرافراز کرج مراجعه کردم ونتیجه ای نگرفتم پس ازچندبارمراجعه وانعکاس همین ایرادوروشن شدن چراغ های خطا متوجه لغوگارانتی ازطرف شرکت دزد ایران خودرو شدم حالا پس ازگذشت چندماه وپرداخت هزینه های سرسام آور درهمین نمایندگی بی لیاقت سرافراز خسته شدم وبدون نتیجه مانده ام خدالعنتتان کند

      1. سلام
        ۳۰اردیبهشت ۱۴۰۱ راناپلاس را ازنمایندگی همدان تحویل گرفتم بخاطر مشعله شدید و بیماری کرونا موفق نشدم در موعد ۵ ماهه برای سروبس اولیه مراجعه کنم ۳۰ مهر که به نمایندگیهای همدان مراجعه کردم گفتند چون دو روز دیرتر مراجعه کردی گارانتی اتومبیل باطل شده در صورتی که بنده مرخصی پزشکی داشتم و در ضمن اطلاع رسانی دقیق به بنده نشده وحقم ضایع شده

  254. از وقتی ماشینم رو تحویل گرفتم گیربکس صدا داره و دنده خوب جا نمیره،بردم نمایندگی و نتونستن درست کنن و الان یک ماه هست که امروز فردا میشه بابت اومدن نماینده از ايران خودرو

  255. فقط یه ادم احمق مثل من میتونه ماشینش رو دوباره به اایران خودرو بده..2008واقعا ماشین عالی هستش..حیف که دست اینا افتاده.. به نمایندگی یادگار دادم واسه گریس کاری فرمون و تنظیم بلوتوث ضبط…قرار بود یک شب بمونه …بعد یه روز زنگ زدن که کارتون یه روز دیگه طول میکشه…کلا بعد دو شب تحویل گرفتم.بعد خواستم ماشین رو بیمه بدنه کنم فیمیدم حروم خور ها صندوق عقب ماشین رو صاف کاری کردن…حالم بد شد..دستم هم به هیچ جا بند نیست…نمیگن حروم زادن چون حرومزاده ها ممکنه اون دنیا خرم رو بگیرن..چه قدر ما مظلومیم..

  256. بادرودواحترام
    راهنماییم هم اگرکنیدمیشوم ممنونم هم…..شدهست که ۱۱روز بنده درفروش فوری ایران خودروکه بین درقسمت آماده برایه فاکتوروفاکتورشده فکرکنم سکته مغزیهم زده ونمیرودهم به جلوهم…میشودهم کنیدهم که راهنماییه منهم که بایدچندروزصبرکنم تااینکه بشودهم فاکتورهم خودرویه منهم

  257. ماشین برای صافکاری بردم نمایندگی عزیزی کرج باغستان غربی ، بعد از دو روز تماس گرفتند که ecu ماشین سوخته .
    مراجعه کردم گفتند که عمرش تمام شده است .
    برای شکایت و پیگیری به کجا مراجعه کنم ؟

  258. باسلام.بخدا درب ایران خودرو را تیغه کنید کلی کمک به مردم گرفتار وبی بضاعت وفقیرکردید ودعا خیر این مردم حامی شما است چراکه خودرو۲۰۶ با۱۰۰ تا کارکرد مدل ۱۴۰۱ از نمایندگی تا منزل بعلت صدای ناهنجار از خودرو دومرتبه نوبت گرفتم مرخصی گرفتم رفتم نمایندگی ۴۱۱۷ صفری کرمان متاسفانه هنوز مشکل رفع نشده و خیلی آسوده میگویند دوباره بیایید…… ضمنأ ۳۰ سال قبل همین ۲۰۶ با ۴شیشه برقی ونمد درب کاپوت و….. تولید میشد وباگذشت این مدت عقب گرد کردند برخلاف تمام جهان ……به چه دلیل شیشه عقب دستی شدونمدکاپوت حذف شدو……. بخاطر رضای خدا پلمپ کنید رحمت به خودروهای چینی ……

  259. سلام
    خودرو بنده ۲۹ خرداد فاکتور شده و تا الان هنوز ملاک نمیشه و تماس میگیرم هر روز یه دروغی تحویل میدن و وعده سر خرمن میدن معلوم نیست تو مملکت چه خبره به چه کسی پناه باید برد از دست این این ایرانخودرو خونخوار

    خودرو رانا پلاس

  260. دقیقا ده روز بیشتر میشه که ماشین پلاک شده و کارت ماشین دستم رسیده .ماشین هم رفته در سیکل بارگیری و هر روز میگن فردا و فردا و فردایی نیست ….آقای مدیر عامل ایران خودرو ما بندگان خدا پول دادیم قرض کردیم تا تونستیم پول واریز کنیم .الان واقعا ظلم نیست فقط دو هفته تا یک ماه برای یک مسیر 300کیلومتری از کارخانه تا نمایندگی شهرمان منتظر دریافت خودرو باشیم ……کارخانه بینالود

  261. دقیقا ده روز بیشتر میشه که ماشین پلاک شده و کارت ماشین دستم رسیده .ماشین هم رفته در سیکل بارگیری و هر روز میگن فردا و فردا و فردایی نیست ….آقای مدیر عامل ایران خودرو ما بندگان خدا پول دادیم قرض کردیم تا تونستیم پول واریز کنیم .الان واقعا ظلم نیست فقط دو هفته تا یک ماه برای یک مسیر 300کیلومتری از کارخانه تا نمایندگی شهرمان منتظر دریافت خودرو باشیم ……کارخانه بینالود

  262. برای یه پرشیای صفر کیلومتر تو یکسال،هفت بار نمایندگی های مختلف رفتم و هنوزم دو سه تا ایراد ماشین برطرف نشده و جوابگو هم نیستن

  263. آقا این خودرو ما قرار بود ۲۵ تیر تحویل داده بشه ولی هنوز خبری نیست هر چی هم زنگ میزنیم هیچکس جوابگو نیست چکار کنیم، به کجا شکایت کنیم اینهمه میگن مادران یه ماهه تحویل میشه دروغه به خدا دروغه

  264. سلام همسرم ۳ماه پیش ماشین برنده شده از ایرانخودرو طرح مادران بماندکه قرار بود ۱ ماهه بدن الان ۳ماه گذشته هیچ کس جوابگو نیست ماشینمو فروختم. طلای زنوبچه رو فروختم ریختم تو حلقوم ایرانخودرو. اشتباه محضه ثبت نام کردن

  265. سلام همسرم ۳ماه پیش ماشین برنده شده از ایرانخودرو طرح مادران بماندکه قرار بود ۱ ماهه بدن الان ۳ماه گذشته هیچ کس جوابگو نیست ماشینمو فروختم. طلای زنوبچه رو فروختم ریختم تو حلقوم ایرانخودرو. اشتباه محضه ثبت نام کردن .یه تعداد از خدا بی خبر نشسته اونجا اصلا جوابتو نمیدن .نمیدونستم ایرانخودرو اینقد بی دروپیکره با این ماشینهای مزخرفشون

  266. سلام،تاریخ 23/04/1401 ماشین تارا دستی تحویل گرفتم از تهران پارکینگ آپکو.
    آرودم شمال.ماشین رو بردم پیش دوستم که بیمه بدنه انجام بده گفت بیمه شخص ثالث نداره.هیچ جا هم ثبت نشده‌.یعنی بدون بیمه از تهران اومدم شمال.

    1. سلام،،قبل عید طرح فروش فوق العاده،واسه جمعیت جوانی ما ی دنا پلاس برنده شدیم،،قیمت نصرف کننده هم با تمام هزینه ها ۴۱۱ تومن زده بودن،،ولی تا حالا ۴۲۳ میلیون از ما پول گرفتن،،هر سری ب علت مابه التفاوت ماده و انرژی،،،آخه این ک نشد،،،کلاهبرداری و تیغ زدن و خون مردمو مکیدن تا کِی؟؟ این بیشرررفا دارن زور میگن و مام فقط نگاه میکنیم….هیچکس یعنی نیست جلو اینا رو بگیره حداقل مول آشغالی ک میدن دست مردمو اضاف نگیرن….

  267. با سلام و وقت بخیر.اینجانب یک دستگاه پژو چهارصد وپنج slxمدل چهارصد دارم از روز اول جعبه فرمونش خراب بوده و دو بار تا به الان نمایندگی واسم عوض کرده ولی بازم خرابه.لطفا بگید چیکار کنم.دیگه کلافه شدم.ممنونم

  268. با سلام و وقت بخیر.اینجانب یک دستگاه پژو slxمدل چهارصد دارم.از روز اول جعبه فرمونش خراب بوده و تا الان دوبار نمایندگی عوضش کرده ولی بازم خرابه.لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

    1. ایران خودرو مساویه دزد ربا تزویر دورویی حق خور
      دوستان باید ایران خودرو رو تحریم کنیم
      یک هفته ست درخواست بلوک سیلندر دادم هنوز تحویل نگرفتم
      میگن دستگاه لیزر خراب شده

      ۴ روزه با چهارتا خط داریم زنگ میزنیم بهشون کل خط هارو اشغال کردن

      خاک بر سر مدیر عامل ایران خودرو و سران این خودرو سازیه آدم کش

  269. با سلام و احترام مدیریت محترم بخش فروش شرکت ایران خودرو احتراما خودرو دنا پلاس در زمان ثبت نام با کلاس ۷۰۳۱۴ می باشد و آپشن های این کلاس بوده ، در زمان ارسال دعوت نامه مغایر می باشد ، تقاضای کلاس و آپشن های زمان ثبت نام را دارم . باتشکر

  270. عرض سلام دارم
    حدودیکماه است که ماشین دناپلاس توربوشارژگرفتم
    مسیرم خورد به شهراسفراین که داخل این شهر،متوجه شدم آینه های بغل بازنمی شود بردم به نمایندگی ایران خودرو اسفراین حدود۵ساعت معطلم کردند که متاسفانه نه جایی برای اقامه نماز داشتند ونه مهری برای نماز داشتندکه بخداقسم روی آسفالت پیاده رو باسنگ نمازخواندم.آب خنک نداشتند.وسایل سرمایشی کولر نداشتندبسیارگرم بود بعداز۵ساعت معطلی درپایان گفتندماشین بایدسه چهارروزبخوابدچرا؟چون به طورکامل کامپیوترماشین ازکارافتاده است گفتم آخه ماشین که درست بودچرا اینجوری شد.گفتند وقتی ماتشخیص می دیم که سه چهارروزبماندیعنی باید بماند.من ناراحت شدم گفتم بابا نمی خواد آینه اش را درست کنید فقط روشن کنید که ببرم مشهد یاتهران.متاسفانه درکمال بی ادبی کارکنان این نمایندگی بامن برخورد کردند فحش ناموسی به من دادند باکمال بی احترامی منو ازنمایندگی بیرون کردند.
    ۸شبانه روز درهتل شاران این شهر ماندم شبی۴۸۰هزارتومان پول هتل می دادم.بعداز۸شبانه روز،قطعه مربوطه ازتهران آمد.فقط ماشین را روشن کردند اما متاسفانه آینه های بغل که درست نشد بماند.دوربین عقب وسنسور عقب ماشین را کامل ازکارانداختند.ناگفته نماند بعدازتحویل ماشین ازنمایندگی اسفراین متوجه شدم یک سری وسایل شخصی بنده که داخل ماشین بود برداشته بودند. یک عددفلش۱۲۸گیگ که۶۰۰هزارتومان خریده بودم برداشته بودند.یک عدد دستگاه اکوهمراه که ۴میلیون تومان پول داده بودم برداشته بودند.دوعددپتوشخصی که داخل ماشین بود برداشته بودند.اسباب بازی بچه ام را برداشته بودند…
    خلاصه با دل شکسته وخاطره بسیار بد ازاین شهرستان به مشهد آمدم ماشین را بردم به نمایندگی ایران خودرو نجفی گل واقع در وکیل آباد مشهد الحمدلله درست شد..
    سوالم ازمسئولین نمایندگی ایران خودرو این است:
    که آیاروش ومنش انسانیت همین است؟چرانظارتی نیست؟چراباید یک نفر درشهرغریب اینگونه باهاش برخوردبکنند؟؟مرام ومعرفت شیعه امیرالمومنین یعنی این؟
    چراباید به۹۶۴۴۰ چندین مرتبه تماس می گیرم متاسفانه جوابگو نیستند
    چرا بایدماشینی که پانصدوخورده ای پول بهش دادم درمدت کمترازیکماه اینطورایرادپیدابکند؟وچرا نیروهای کم تجربه وبی فرهنگ وبی ادبی را درنمایندگی ها می گذارید که هرجور خواسته باشند با ارباب رجوع برخورد بکنند؟؟ کجا باید فریادبزنیم؟؟خدایا به خودت پناه می بریم که خوب پناهگاهی هستی.یاعلی مدد
    09153753594

    1. سلام من در قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کردم پول از حسابم کسر شد و بعدا اس ام اس آمد که شما حائز شرایط ثبت نام نبودیدو طبق مقررات خود ایران خودرو حداکثر ۲۰ روز وجه به حساب شما عودت میگردد اما اکنون ۳۰روز گذشته اما هنوز واریز نشده است راه کار چیست ثبت شکایت کنم لطفا پاسخم رو تو همین سایت عنایت بفرمایید

  271. نمی‌دونم واقعا این همه تو این مملکت داره ظلم میشه یکجا یکنفره نیست جوابگو باشه ، شکایت از ایران‌خودرو یه چیز خنده داره چون مطمعنا برای هیچکسی اهمیت نداره و اساسا در این مورد شخص خاصی پاسخگو نیست ، بنده اشتباه کردم یه ماشین از ایران‌خودرو خریدم چند روز اول که آینه ها باز نمیشد یا اگه باز میشد بسته نمیشد یک مدت هست که بدون نشتی، روغن کم می‌کنه حالا هر ایرادی داره نمی‌دونم چی هست چون به چند نمایندگی مراجعه کردم از پیدا کردن ایراد ماشین عاجز هستن و تقریبا دیگه از رفع این مشکل ناامید شدم حالا هم فقط با سه هزار و بیست کلیومتر جک جعبه فرمان تو جاده ترکید فرمان ماشین قفل شد و فقط خدا رحم کرد که هر جور شد ماشین نگه داشتم حالا هم حدود دوازده روز هست که ماشین به دلیل نبود قطعه در نمایندگی ایران بزرو خوابیده و هیچکس هم پاسخگو نیست ،این جانب از همینجا اعلام میکنم که غلط کردم ماشین مدل هشتادونه فروختم و ماشین صفر خریدم در ضمن ماشین پژو پارس تیوفایو هست که از سایت خراسان تحویل گرفتم و این رو هم بگم که فقط با چند دقیقه کارکردن آمپر ماشین از وسط رد میشه

    1. دوست عزیز جهت بالا نرفتن آمپر ،یه فن کمکی نصب کن جلو رادیات دستی بزن فن کار کنه تا آموزش نره بالا

  272. سلام. همسر بنده در تیر ماه سال1400 در قرعه کشی ثبت نام خودرو رانا+ برنده شدن پس از مرا-جعه و انعقاد قرارداد مبلغ90 میلیون تومان جهت ثبت نام پرداخت شد و قرار شد مرداد 1401 با پرداخت 90 میلیون تومان باقیمانده ماشین را دریافت نمائیم. چون گفتن بعلت اینکه سودی بابت مبلغ اولیه پرداختی به ما تعلق نمیگیرد لذا قیمت تمام شده 180 تومان می باشد. ولی اکنون که دعوتنامه دریافت کردیم باید 124 میلیون تومان دیگر پرداخت کنیم. چرا باید یک سال و یک ماه 90 میلیون تومان نزد شرکت ایران خودرو بدون سود باقی بماند حال آنکه از پارسال تا امسال مبلغ 34 میلیون افزایش قیمت داشته است؟ همان افزایش قیمت کافی نیست که سود پولمان را هم نمی دهند؟

    1. سلام من برنده ی قرعه کشی در ایران خودرو هستم که ایران خودرو قراربود ماشینم رو سه ماهه تحویل دهد که چهار ماه شد گفتن که دیرکرد آن رو پرداخت می کنیم که دو ماه گذشته چیزی پرداخت نکردن به نمایندگی منطقه مراجعه کردم گفتن اسم شما اصلا ثبت نشده من از ایران خودرو شکایت دارم لطفا رسیدگی کنید من خسارتم رو می خواهم

      1. خانوم بند تالان ۴ مرتبه ثبت نام کردم طرح جوانی جمعیت ولی حتی به عنوان رزوهم اسمش درنیومده اخه ایا حق اولویت بامادرانی که تاحالا اسمشون درنیومده نیس اگه قراره به مادران خودرو بدن خب یکی اسمش دربیاد یکی هم بعداز این همع ثبت نام خبری نباشه ایا حقه وام فرزند اوری هم ثبت نام کردم بانک نداد اخه ما به کی باید بگیم بند فرزند معلول دارم ایا حق مانیس توروخده پیگیری کنید استعلام بگیره ببیند حقیقت داره یانه خدا رو خوش نمیاد

  273. با سلام خدمت هم وطنان مظلوم
    تمام ماشین های جدید ایران خودرو مشکل ecu دارن. به نظرم لازمه یک تجمع اعتراضی در خصوص کیفیت پایین ماشین های تولید داخل انجام بشه.

  274. ماشین دنا پلاس گرفتم ۱۰۰تا کار نکرده در و آینه ها و اگزوز و ….بعد فرداش ماشین خفه کرد ۶۰تا بیشتر نمیره الآنم ۲هفته هست نمایندگیه میگن عیب شو پیدا نکردیم اینم ماشینه زدیم ۱۰۰نرفته همه جاش باز شد بعدش با چاپلوسی بریم بگیم درست کنم اونام قیافه بگیرن هر روز تو ۳روز ۵تا عیب کرد

  275. متاسفانه همسر بنده یک خودرو ۲۰۷ از نمایندگی تحویل گرفت و در مسیر حرکت از نمایندگی به منزل خودرو دچار حریق شده و درب ها که بصورت اتوماتیک قفل شده بود باز نشده و همسر و فرزند نازنین ام زنده زنده در اتش سوختن به هرجا که فکر کنید شکایت کردیم اما هیچکس پاسخگو نبوده از دست این ظلم به کجا پناه بیاریم

  276. باسلام بنده خودرو دنا پلاس اتومات گرفتم هنوز ماشین کار نکرده مشکل گیربکس و سیم کشی….ده روز ماشین تو نمایندگی بوده دوباره تحویل گرفتم و باز هم همین مشکل هیچ کس هم جوابگو نیست و نمایندگی گردن شرکت میندازه میگه لوازم کیفیت نداره اخه دردمونو به کی بگیم که ماشینی که صفره همش راید حمل جرثقیل بشه فقط دوستان تحت هیچ شرایطی از ایرانخودرو خرید نکنید این تجربه ای که دو ماشین صفر برای من داشت ای کاش میشد به جایی شکایت کرد ما که خیر ندیدیم از ایرانخودرو ماشین چینی شرف داره

  277. باسلام بنده خودرو دنا پلاس اتومات گرفتم هنوز ماشین کار نکرده مشکل گیربکس و سیم کشی….ده روز ماشین تو نمایندگی بوده دوباره تحویل گرفتم و باز هم همین مشکل هیچ کس هم جوابگو نیست و نمایندگی گردن شرکت میندازه میگه لوازم کیفیت نداره اخه دردمونو به کی بگیم که ماشینی که صفره همش راید حمل جرثقیل بشه فقط دوستان تحت هیچ شرایطی از ایرانخودرو خرید نکنید این تجربه ای که دو ماشین صفر برای من داشت

  278. احتراما به پیوست درخواست قبلی اینجانب ایمان غفاری به مد یریت وبازرسی وحراست و واحدنظارت بعدازاین درخواست چندبازبابنده تماس گرفتند اظهار نموده اند که ماشین شما گارانتی رعدکرده بلی کاملا درسته ماشین بنده گارانتی رعدکرده ۵۹۳۰۰ راه رفته وچراغ ABC روشن شده به این دلیل مسولیت باایران خودرو نیست خیلی دوست دارم بامنطق منوراهنمایی کنید آیا ایران خودرو ماشینی که تولید می کنه بعد ازگارانتی ۴۰هزارتارعد کرد تو خیابون آتیش بگیره مسولیتش باکیه کی بایدپاسخ گوباشدآیا این مشکل برای خودتون هم پیش می آمد چکار می کرديد به خدا به دین به پیر پیغمبر این اصلا درست نیست نه شرعا نه عرفا که من اینهمه بدبختی به خاطرسهل انگاری یابه هردلیلی نصب قطعه معیوب اینقدربدبختی بشکم من چرابایدتاوان بدم. دوسه مورد نیزازامداد مشتریان بابنده تماس گرفته گفتند ماشیینتوببربه یکی ازنمایندگیها ازهمان نمایند گی ازواحد امداد مشتریان درخواست‌ قطعه‌ کنند مادراختیارشون قراربدیم تاروی ماشینت نصب کنند بنده وقتی باپستیبانی نمایندگی ۱۰۲۳ تماس گرفتم اولش گفت ماشینوبیار بعدازچند دقیقه پشتیبانی نمایندگی ۱۰۲۳ آذری تماس گرفت وگفت ما برای ماشینهای آزاد اینکاررانمی کنیم ماشین شماگارانتی ندارد باهرکی صحبت کردی بگو به ما کتبا نامه بدهند اینکارانجام بدیم بنده وقتی خواستم باشماره ای که بابنده تماس گرفته بود تعیین تکلیف کنم ازش کمک بگیرم متاسفانه متاسفانه کارمندی که پشت تلفن بود با کمال بی ادبی با لحن خیلی بد به بنده توهین کرده هرکجادوست داری برو هرکاری دلت می خواد بکن ووو…می خواهم به این مسله کاملا رسیدگی شود ویکی مشکل ماشین بنده ازشما مدیریت محترم بازرسی محترم واحدنظارت تقا ضای حل مشکلم رادارم بی نهایت سپاس

  279. سلام عرض ادب احتراما به مدیریت محترم مدیریت بازرسی وحراست محترم واحدنظارت بنده در اسفندماه ۱۳۹۹یکدستگاه ماشین پژو و پارس که توسط قرعه کشی درامده بود خریدکرده یعنی مدل ۱۴۰۰ ازتحویل ماشین گذشته بود که رودری ها ده روز پس از تحویل رودری ها ازجاش درآمده چندجابردم نمایندگی متاسفانه هربارکه رفتم جواب نه نشییدم که نداریم باید بیرون تهیه کنی حالابعدازیک سال چراغ ABC ماشین روشن شده چون کیلومتری ازگارانتی رعدشد بهدازچندباربه نمایندگی بردم متاسفانه نتیجه ای نگرفتیم میگن پمپ abc خراب باید تعویض شود آخرین باربردم نمایندگی ۱۰۲۳ اونها میگندقطعه خرابه من خودم باید تهیه کنم تونمایندگی موجود نیست الان بیرون قطعه که نمایندگی اعلام کردم شش هفت میلیون تومان پولشو من سوالم اینحاست آیا این جایز که منه کارمند باهزاربدبختی باقرض وام کلی پول به ماشین بدم این وضعیت ماشینی که ایران خودرو تحویل داده تکلیف من چیه من چه گناهی کردم اینقدربایدتاوان بایدپس بدم سر سهل انگاری کارکنان تولیدی ایران خودرو رابدم البته من تنها نیستم چندین نفرمثل من سربی نظارتی سرقطعه های نامرغوب خودرو گرفتارند لطفاً بفرمایید چرا اینقدر بایدبی درپیکرباشد نمایندگی میگن ایران خودرو تازه متوجه شده اند ديگه این قطعه رویدماشینها نصب نمی کنند خواهش بفرمایید بنده مشکلم رابه کی بایدبگم کی در باید این مشکل حل کنه چراایران خودرو مردم رابازیچه خودش کرده من هرکجا دستم برسه ازدولت جناب رئیسی گرفتهازمجلس وهرارگانی که به آنها رسیدگی می کنند شکایت می کنم چرامنو گرفتارکردید .باتشکر

  280. مگر وزیر صمت نگفته ایران خودرو و سایپا خودرو مادران رو یک ماهه تحویل می‌دهند .ولی چرا خبری از تحویل یک ماهه نیست و حتی شایعه بالای 4ماه هم هست

    1. با سلام
      خودرو تارا دستی از نمایندگی ایرانخودرو که به نام همسرم ثبت نام کرده بودیم تحویل گرفتیم به محض اینکه از نمایندگی خارج شدیم متوجه شدیم که گیربکسش ایراد داره بلافاصله به نمایندگی برگشتیم و ایراد را اعلام کردیم که جواب دادند ما پایلوت تعمیر گیربکس نداریم و ما را به نمایندگی دیگه حواله دادند که تاکنون موفق به تحویل خودرو جهت تعویض قطعه نشده ایم و به بهانه نوبت دهی طول میکشه و انواع دلایل من دراوردی هنوز خودرو رفع عیب نشده است. واقعا شرکت ضعیف و تولیداتش بی کیفیت هست و ذره ای در قبال مشتری احساس مسوولیت ندارد . مانده ام که چه باید بکنم

      1. با سلام
        من محمد حسن سپاهی هستم ،امروز ۱۵بهمن جهت تعویض تسمه تایم خودرو خود به نمایندگی ایران خودرو در شهرستان سراوان واقع در شهرک محمدی مراجعه کردم،که مدیر این شرکت با برخورد نامناسب و هل دادن بنده گفت که امروز تعطیل هست،ناگفته نماند بنده قبلا نیز مراجعه کرده بودم به بهانه نداشتن مکانیک یا نیومده مرا رد کرده بودن،اما امروز مدیر این شعبه با تحقیر و حل دادن مرا از نمایندگی بیرون کرد،بنده گفتم می رم از شما به خاطر رفتارتان شکایت می کنم که می خواست مرا زیر کتک بگیرد و هل داد و بعد گفت تو کی باشی که شکایت مرا بکنی ،یعنی خودش را خیلی بالا گرفت و بنده ناراحت شدم و از نمایندگی بیرون آمدم،این هم از وضعیت نمایندگیهای پس از فروش که دست آدمهای از خود راضی افتاده ،که از پول زیادی که از این شرکت بدست آوردن خدا را نمی شناسند ،چه برسد بنده خدا را،و با توهین و تحقیر مردم را از شرکت بیرون می کنند،ان شاءالله من هم خدایی دارم

  281. چرا با این همه تبلیغ و بوغ کرنا که خودرو مادران یک ماهه تحویل داده میشه اثر و خبری از تحویل یک ماهه نیست .کجا باید پیگیر بود .

    1. سلام من علی حسن زاده سی ام شهریور در طرح یکپارچه دور اول برام اس ام اس اومد برنده خودروی سمند سورن پلاس شدید ظرف دو ماه خودرو را به مراکز اسقاط مجاز در سامانه ستاد حمل و نقل تحویل و مدارک را به ایران خودرو تحویل دهید من دهم مهر خودرو را به مرکز اسقاط ایران خودرو دادم و رسیدها و تایید ناجا رو که دو سرهنگ اسقاط را تایید کرده بودند به ایران خودرو دادم و چون فروش فوق العاده بود مدت تحویل ۳ ماه بود الان ۴ ماه شده برام اس ام اس واریز وجه نیومده به هر کجا میرم تماس میگیرم هیچکس جوابگو نیست دلال هم نیستم مصرف کننده هستم بلا تکلیفم

  282. با عرض سلام
    من در سامانه یکپارچه برنده اعلام شدم ولی به نمابندگی مراجعه کردم گفتن نه شما برنده نشدید چرا چنین نا حقی برای من انجام میده نمایگی من حق خودم رو میخوام تا نرفتم جلوب خبر گذاری اعتراضم رو مطرح نکردم ماشین منو بدین وگرنه کارتون و تخلف نماینگی ایرانخودرو در گنبد رو رسانه ای میکنم تصاویر برنده شدن رو هم برای شما فرستادم

  283. سلام من اسفند1400 یک دنا پلاس خرید والان سه ماه است خراب شده و قطعه اش خریداری نمی شود واقعا متاسفم که بهشان اعتماد کردم و پولم حرام کردم

    1. سلام ما در طرح مادران دارای دو فرزند شرکت کردیم و بعد از هزار بار اسم نوشتن اسممون در اومد، پرشیا ثبت نام کردیم، موعد تحویل ماشین سه ماهه بود که جناب وزیر گفته بودن به مادران دارای دو فرزند زیر یک ماه خودرو را تحویل میدن… ما الان ۵ ماه هست با دوتا بچه کوچیک زیر دوسال در به در هستیم….. دیگه آخر با اجبار ماشین رو تبدیل کردیم که زود بهمون بدن اما الان ماشین فاکتور شده تقریبا سه هفته هست فاکتور شده اماااا هیچ خبری نیس:|
      به خدا ماشینه زیر پامونو فروختیم برای این ماشین
      چرا اینجوری میکنید؟؟؟چرااااا هیچکی جوابگو نیس؟؟؟؟
      به خدا مردم گناه دارن انقدر زجر ندین!!!!
      یه نفر جوابگو باشه!!!!!!!!

        1. من از مدیریت ومیکانیک های کد شعبه ۲۰۳۸ امیر چاوشی شاکی هستم بخاطر عملکرد رفتار وخدمات ناقص

        1. من ۲۰۷ پانومرا یکساله تحویل بهمن ۱۴۰۱ داشتم الان ۱۰ اسفند هنوز دعوت نامه اش هم نیامده
          زنگ میزنم میگن تولیدش طبق انتظار پیش نرفته و هنوز مال دی ماهی هارو هم تحویل ندادیم شما که بهمنی 😊
          آخه اگه خودرو ندارید چرا ۱۰ هزارتا تو بورس قیمت بالا میفروشید
          چرا تعهدات قبلیتون عمل نمیکنید بعد خودرو جدید بفروشید
          خدا شاهد پول تو حساب نگه داشتم سر دعوتنامه هی امروز فردا میکنم که بیاد
          و پولمم بی ارزش شده

    2. من در طرح جوانی جمعیت ۸ نوبت ثبت نام کردم اما اسمم در نمیاد خسته شدیم دیگه همش دروغه

  284. باسلام در بهمن ماه97 در پیش فروش یک دستگاه خودرو 207 آی شرکت ایران خودرو ثبت نام و قرارشد در اردیبهشت99 خودرو تحویل داده شود در 31 اردیبهشت با مراجعه به نمایندگی وعده تحویل را به شهریور99 دادنددر آخر شهریور نمایندگی اعلام کرد دعوت نامه در طی 6 مرحله به تلفن همراه شما در تیرماه پیامک ارسال شده و پاسخگو نبودیدبا پیگیری مشخص شدکه دعوت نامه به تلفن همراه شخص دیگری پیامک شده . برابر بند 30 قرارداد اعلام کردند دعوت نامه به آدرس پستی در قرارداد ارسال شده و جوابگو نبودید تااینجا اعتراضی نیست بحث حقوقی اینجاست در موقع ثبت نام چون اطلاعات بنده قبلا در سامانه ثبت بوده و بعدا تغییر آدرس داده بودم کاربر نمایندگی حاضر نشد مندرجات مربوط به مشخصات مشتری را اصلاح نماید وفرمود دعوت نامه به تلفن همراه پیامک خواهد شد و نیازی به اصلاح آدرس پستی نیست لذا اینجانب از امضائ محل نام و امضاء مشتری قرار داد فیمابین خودداری نمودم .برابر بند 49 قرارداد که اعلام میدارد این قرارداد پس از اخذ امضاء مشتری با مهر و امضاءنمایندگی که به معنای کنترل مندرجات آن در سیستم و اخذ تاییدیه سیستم میباشد منعقد شده تلقی و دارای اعتبار است پس برابر بند 49 چون قرارداد ی بین ما امضاء نشده آیا میتوانم ادعا کنم که ارسال دعوت نامه به آدرس پستی وجه قانونی والزام آور نمیباشدو چگونه ضرر وزیان از شرکت مطالبه نمایم

  285. سلام
    جای تأسف دارد که این شرکت عریض و طویل در پاسخگویی به تلفن و شکایات مردم ناتوان است و برخی اوقات اصلا پاسخگو نیست
    بنده منتظر شدم تا ماشینم بازبینی بشه برای فعال کردن کارت طلایی امپراتور گفت بین یک تا سه ساعت
    کل روز منتظر موندم
    فراموش کردم ایران هستم و طرفم شرکت ایران خودرو هست
    هنوز ممنتظرم

    1. چرا هرچه گرانتر بی کیفیت تر خدمات بدتر؟چرا مردم مشتی گوشت دم تیغ فرض کردید؟؟؟خدا لعنت کنه ایران خودرو نه کیفیت داره نه خدمات درست پس از فروش داره به هر کسی نمایندگی دادن بدون نظارت! قتل عامی که ایران خودرو کرده هیچوقت تروریست ها نتونستن بکنن! تروریست داخلی مردم ایران ،ایران خودرو!

  286. با سلام.من بعد از ۴۹ بار شرکت در قر عه کشی چند روز پیش اسمم.بعنوان منتخب خودروپیش فروش اعلام شداز صفحه اسکرین گرفتم.طلاهامو فروختم.ولی هر کاری کردم نتونستم وارد بشم.والان کلا تکذیب شد.جریان چیه؟کجا باید بریم.ایرانخودرو تهران ؟

    1. قسم به مرگ عزیزانتون مسیولین که باید ماشین را پنج مهر تحویل میدادید به همه مقدسات عالم به سر بریده سردار کربلا ماشین مناتحویل بدید
      نه جواب ایمیل نه شماره جواب هیچیا نمیدید بابا من گوه خوردم از ایران خودرو خرید کردم
      لعنت به پدر و مادر مسی که دیگه خرید کنه

        1. حقیقتو گفته چرا شما جبهه میگیرید،تا وقتی این اشغالارو بخرن مردم واسش سرودست بشکنن وضع همینه،شدیم عین یه گله گوسفند که همه یکهو به چپ یا راست دنبال یه چیزی میرن اون بالادستی هام سرکیسه میکنن ملتو

          1. سلام .من از روز یکشنبه 16 بهمن حساب وکالتی تکمیل کردم .ولی متاسفانه هنوز موفق به ثبت نام نشدم فردا هم آخرین مهلت ثبت نام .خواهشا راهنمایی کنید

      1. خانم دلت خوشه مگه اینا خدا و پیغمبر میشناسن که اینجوری داری قسمشون میدی این ادم نیستن که مقدسات سرشون بشه من ماشینم مدلش 94 کارکردش 89000 کیلومتره خیر سرشون سفارشی مدیران بود 20 بهمن ساعت 10 شب 50 لیتر بنزین زدم به ماشین تو اتوبان امام علی یلحظه به خودم امدم چرا اتوبان خلوت شده کسی کنارم نیست دیدم ماشین ها از پشت دارن چراغ میدن خدا امواتشو رحمت کنه یه خانمی با شرعت خودشو رسوند که بزن کنار ماشینت از زیر داره میسوزه من که اول هنگ که چی میگه مگه میشه زدم کنار زن و بچم رفتن با هزار بدبختی پایین همون خانم چند نفره دیگه هر چی کپسول بود در دیوار ماشین عبوری معرفت راننده های بی ارتی با هزار بدبختی بود ماشین خاموش شد و تازه اتشنشانی امد طبق معمول دیر من از زیر ماشین دیدم هیچ ضربه شکستگی نیست اون موقعه تازه کاپوت برای کارشناسی اتشنشانی داذیم بالا که تازه اکسیژن رسید دوباره با کمال ناباوری روشن شد اینبار با روغن موتور قاطی و همینجوری بنزین بود خطی از زیر ماشین روشن راه افتاده بود تو اتوبان
        فقط فرقش اینار این بود من که کاپوت زدم بالا جانت و کنیستر ماشین یهو منفجر شد منو اقای اتشنشان یه 5 الی 6 متری پرت شدیم عقب تازه اونجا بماند سر صورت سوخته بود و ماشین دوم از یه استگاه دیگه امد یه لوله داد زیر ماشین من 4 ثانیه بعد همه جا کف و شن و ماسه خاموش شد نصف زیر ماشین سوخت موتور و گیز بکس سوخت چون کارت طلایی داشتم هر سال تمدید میکردم من بعد دو روز تعطیلی و بیمارستان هزار بدبختی رفتم که اقایون کارشناسی کنن که ماشین برام تعویض کنن
        همه خرابی مورد ها که گردن خودشون بوده و قبل کردن ولی اقا برگشته اخرش میگه که 5 درصد کم داری میگم چی میگه ماشین باید 60 در صد از بین میرفت که بصرفه نباشه تعویض کنیم منم کلی داد بیداد رفتم 1 ساعت کمتر گذشته بودبرگشتم گفتم چند درصد گفت حرفش تموم نشذه بود بنزین رو ماشین و موتورم خالی کردم گفتم موتور سگ خورد 100 در صدش خودمم که وجدان نداری برات مهم باشه ماشین 55 درصد دیگشو میسوزونم که بشیم با هم 300 در صد تکمیل خیالت راحت شو اولش کسی توجه نکرد ولی اخر دبه رو دیدن خالی کردن رو سرم همونجا تا برن الباقیدکپسول و شلنگ بیارن به والله 5 ثانیه نشد کارتکس تعویض امضا کرد گفتم نزدم که 5 در صد تکمیل نبود قشنگ بلند داد زد گفت غلط کردم 3 روز بعدشم 35 ریختم به حساب صفر ماشین اوردن دم خونه فقط روبان قرمز کم داشت با اینا باید بد تر از خودشون باشین

  287. سلام من تو سایت یکپارچه برنده منتخب اعلام شدم ۲ روز بود چون تعطیلات بود فرداش رفتم کاراشو انجام بدم تو سایت نوشتین ارزوی موفقیت بعدی میکنیم اخه این یعنی چه تو روخدا این انصافه من طلاهای زنو بچمو فروختم وسایل های بدرد بخور خونمو فروختم تا یه ماشین برنده شدیم حالا چه خاکی تو سرمون بکنیم به کی شکایت کنیم این رسم مسلمانی نیست

  288. سلام دو روز پیش خودرو دنا پلاس توربو اتومات تحویل گرفتم از شرکت تا شهرمان 180 کیلومتر فاصله است به شهرمان که رسیدم خودرو جوش آورد و به خاطر ایراد در سیم کشی روانه نمایندگی شدو الان در انتظار قطعه است و باید ده روز به خاطر یه دسته سیم تو نمایندگی بماند. واقعا این همه تعهد و کیفیت جای تقدیر نداره؟

  289. با سلام من در سایت فروش یکپارچه خودرو تا دیروز دوشنبه به عنوان برنده معرفی شده بودم ولی اواخر روز حذف شدم و راجع به این موضوع شاکی هستم به کجا باید مراجعه کنم

    1. سلام.من برنده خودرو یکپارچه شدم ولی کارت هوشمند ساخت تولید پارسال ثبت کرده‌اند

      1. با سلام .من یک دستگاه دنا پلاس اتومات خریدم .بعد از ۲ هزار کیلومتر کار کرد حال که تصمیم به صفر داشتیم بعد از ۲۵۰ کیلومتر تسمه دینام ماشین ول کرد و با زن بچه اسیر شدم تو شهر غریب .خدایش خجالت بکشید شرم بکشید اینهمه پول میگیرید از ملت حداقل بزارید با این ماشین ها اشغال تولید داخلی لذت ببرن نه اینکه دربدر تعمیرات باشن .حیا کنید .

        1. سلام من یک دستگاه ماشین دناپلاس اتومات مدل ۱۴۰۱تولیدمردادماه رویه هفته ایه خریدم امروزاولین بارقرارشدتاروستای اطراف شهرمون باهاش بریم متاسفانه توی وسط جاده توی هوای گرم چرخای عقب ماشین قفل کردونزدیک بودباچهارنفرسرنشین بین دوماشین سنگین پرس بشیم فقط خدارحم کردکه تونستم ماشین وبه کنارجاده بکشونم وزنگ بزنم امدادخودروماشین وبایدک کش ببرن حالامن یه سوال ازمدیرعامل وگروه خونخوارایرانخودرودارم اگرمن وخانوادم امروزکشته می شدیم چه کسی وچه مرجعی پاسخگو بودآیاحق من اینه که پانصدوخورده میلیون بابت ارابه ی مرگ ایرانخودروی کثیف بدم اصلاچه تضمینی هست که این مشکل باردیگه تکرارنشه

      2. 1401/09/210 یک دستگاه پارس سفارشی
        تکمیل وجه کردم فروش فوق العاده بود

        3ماهه الان تاریخ 1402/01/12هستش
        هنوز خودرو تحویلم ندادن 20روز از موعده تحویل گذشته….زنگ زدم میگن تا اواخر برج یک تحویل میدن…اعصابم خورده…خواستم برج 12 نوروز یه سفر برم ولی تحویل ندادن ….ایرانخودرو دروغ گووووووووو😡😡😡😡😡

    2. سلام من یه رانا پلاس پانوراما ۴۰۱ دارم،بجز ایرادات خورده ریز از روز اول گیرباکسش زوزه میکشه،هیچ نمایندگی کار گیرباکس انجام نمیده بجز ۱۰۶۷ که اونم اصلا وقت نمیده ،هر کاری رو انقدر پیگیری کرده بودم تا الان ترکونده بودم.واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم

  290. برای من هم برنده اصلی زدن و بعد از فروختن طلا و کلی ضرر حالا میگن رزرو خسارت من و کی میخواد بده الان چجوری شکایت کنم

    1. با سلام من یک 206 تیب 2 خریدم 303م پول دادم 6 تا ایراد داشته از جمله سیستم abs که فراخوان دادن باید عوض بشه رفتم دو روز ماشین تو نمایندگی خوابوندن که عوض کنن و کردن الان سه روز نمیشه که نشتی روغن ترمز داره از همون دستگاه آیا واقعا درسته که من این همه پول در م بعد الاف شدم هنوز ایراد داره اگه وسط راه ترمز خالی میکرد چی میشد

  291. باسلام من یک بازنشسته هستم یک ماشین فکستنی داشتم چون پلاک فعال داشتم نمی توانستم تو قرعه کشی شرکت نمایم و برای پسرم ثبت نام کردم القضا اسمش بعنوان انتخاب اول درآمد وما با خوشحالی و دستپاچگی هرچه بیشتر هر چیز بدرد بخور داشتیم حتی ماشین زیر پایمان را زیر قیمت فروختم تاپول ماشین برنده شده را جور کنیم ولی دیروز با کمال شگفتی وناباوری رزرو از آب درامدیم بفرمایید شما بجای ما با این درد بزرگ چه کار کنیم ؟!!!

    1. با سلام وقت بخیر اینجانب دیشب در بین فرودگاه وشهر ارومیه که تقریبا بیابان وباغات هست حدود ساعت ۰۳:۳۰بامدان ماشینم از کار افتاد از امداد خودرو تقاضای امداد کردم گفتند که امداد چی های ارومیه غیبت دارند از خدمات معذوریم واگر نیاز به امداد دارید تا ساعت ۰۷:۰۰ صبح باید منتظر باشید.حالا من تنها بین راه با تعدادی سگ گرسنه.واقعا این رسمشه خودرو را چند برابر قیمت به مردم می‌فروشید .خون مردم رو تو شیشه کرده آید.بخدا اجنبی ها از شما بهترند لااقل موضع سان مشخصه.سوال اینه اگه من تو اون شرایط طوریم می شد کی باید مسئولیت کار رو عهده دار بود .تکلیف بچه های بی پدر وی بود؟

      1. خدا لعنتت کنه ایران خودرو خدا لعنت کنه از بالا تا پایین مسئولان ایران خودرو را که فقط فکر پر کردن جیب گشادشون هستن. هیچ وقت هم سیرمونی ندارن. آنقدر از بچه ها و نوه نتیجه های بی عرضه ای که پس میندازن میترسن که دارن جیبشون رو پر میکنن تا اونا بخورن و برینن تو قبرشون. بی پدر مادرا چرا فکر قشر ضعیف نیستید؟ از پس یه سایت ثبت نام قرعه کشی برنمی‌آیند یعنی؟؟؟؟ چرا مردم رو سر کار میزارید وقتی نمیخواید قرعه کشی کنید. ۴ ساله دارم ثبت نام میکنم این آخری هم که گوهش رو درآوردید همش سایت قطعه و اختلال داره. لعنت بهتون دزد های مافیایی کثیف. اژه ای کجاست الان که خدمتتون برسه سرش به اعدام گرمه فقط؟؟؟؟؟؟ جرا شماهارو محاکمه نمیکنه

  292. با سلام بنده در قرعه کشی ایران خودرو شرکت کردم و یکدستگاه 207 آی برنده شدم و هم سایت تخصیص و هم سایت اصلی بنده را برنده اعلام کردن حتی برای پرداخت با اپراتور ایران خودرو تماس گرفتم و اونجا هم تبریک گفتن که برنده شدم حالا امروز تو سایت زده رزرو یعنی فعلا ماشین ما پریده ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم طرح شکایت کنم

    1. بخدا قسم پشیمونم یه جوونم که دارو ندارمو دادم یه ماشین از ایرانخودرو گرفتم مشکل گیربکس و کولر و جعبه فرمون داره ده بارم بردم گارامتی هیچکدوم رفع نشده
      خدا لعنت کنه باعث بانیش رو خسته شدم و افسرده از دستتون دیگه چند بار مرخصی بگیرم برم دنبال کارای ماشین به اصطلاح صفر بخدا دارم دیوونه میشم

      1. ایرانخودرو فومن ولیزاده با کارگری به نام مولایی یه سری محلول با قیمت بالا با نام آلمان ولی تایلندی به هر کسی که برای معاینه فنی میره غالب میکنه در صورت عدم خرید معاینه رو با نواقص قابل پوشش رد میکنه
        لطفا این دزدی رو پیگیری کنین

      2. خدا لعنت شان کند مردم رو سر کیسه می‌کنند جنس رو به موقع تحویل نمیدن جنس نوشونم هزار تا خرابی لاعلاج داره

        1. چرا خبر تمدید مهلت وکالتی کردن حساب میدید بعد میگین اشتباه شده مگه مردم مسخره دست شمان .خدا لعنتتون کنه

        2. سلام .من از روز یکشنبه 16 بهمن حساب وکالتی تکمیل کردم .ولی متاسفانه هنوز موفق به ثبت نام نشدم فردا هم آخرین مهلت ثبت نام .خواهشا راهنمایی کنید

    2. با سلام ایران خودرو باید خجالت بکشین من و برادرم و همسرم چهار نفر هستیم هم طرح فرزندی هم عادی هم سایپا تقریبا 220اسم تا الان نوشتیم که پژو 70میلیون بود تا الان که شده 209میلیون مارو پیر کردین ۲سال هم سر نوبت اسم مینویسیم این رسمش نیست واقعا خدا رو خوش نمیاید ما هم ایرانی هستیم شناسنامه داریم خجالت بکشین

      1. من شخصی میشناسم تازه کوییک و تو عادی ثبتنام کرده بود تحویل گرفته بود و فروخت حالا طرح مادران بعد 2 ماه حالا اسمش دراومده و تکمیل وجه کرده. اسمش ساناز سلیمی یه از شیراز. اونوقت من 200 بار اسم نوشتم… واقعا هم الکیه. اگر ایرانخودرو میبینه پیگیری کن

    3. سلام به ما ملت صبور ومظلوم خدایی ما را چه گروهی وکدام زن کثیف ها در ایران خودرو و سایپا و در مجلس میچا پند بی وجدانها پا تونو از روی گلوی ما ملت مظلوم بردارید تا کی هوا آلوده قیمتها سر به فلک کشیده خاک تو سر مجلسیان که جیبشان پر نمی شود زن بچتون حرام لقمه ای میشن چهار نفر من افیایی رو بردارید از سر راه خدا شاهد ه دوبرابر رانت سوکت از ما بگیرید حلال بزارید مثل افغانستان ما هم ماشین دست دوم ارزان سوار شیم هم آلودگی .مصرف سوخت .خسارت مالی از تصادفات وای بمیرید تصادفات جانی را چطور جواب میدی مواظبت آن خودکار که از بمب هیروشیما بدتر هست شلیک نکنید شما را صدای انفجار اذیت نمی کند نوه دار ید پاهاتو انشاالله تو قبرستون است حیا کنید بخدا سواد ندارم دارم پس میارم آن بدبختهای باسواد که دو دوتا رو بلدن چه میکنند خدایا هدایت یا ریشه کن شون کن امین

      1. سلام من از مسولین خواهش دارم که برای ماشینهای اسقاطی یه فکر خوب بکن من یه ماشین مدل ۸۳دارم آردی نمیتون توجاده راه برم نه واسم معاینه فنی میدن نه امنیت جانی دارم خیلی‌ها به روز من تو را خدا یه فکری بکنی

    4. با سلام و خسته نباشید
      من سری ۱۴ یا ۱۵ باره ک دارم ماشین برای پدرم ثبت نام میکنم ولی قرعه ب اسمش درنمیاد این سری هم نوشتم امیدوارم دربیاد اسمش چون واقعا الان ب ماشین نیاز داره😔

      1. من ۴۳ بار نوشتم ولی حراااام ،در نیومد،،اونم با ۶ کد ملی همزمان…هیچکدوم درنیومد….

    5. با سلام من به نمایندگی اسفراین برای تعمیر و گارانتی خودرو مراجعه کردم سفارش قطعه داده شده الان ۳ ماه هست که هنوز مشکلم برطرف نشده با وجود اینکه یک ماه هم هست که قطعه سفارش شده به نمایندگی ارسال شده است

      1. سلام من خودرو سواری ۲۰۶ تیپ ۲ صفر کیلومتر سه روزه از بازار آزاد خریده ام با هزار بدبختی قرض و وام هنوز سوار نشدم انگار سوار ماشین ده سال کار شدم کل جلو بندی خرابه خیلی تق لق چرخ‌های جلو کلا آزاد با هزار بدبختی بکسل کردم ایران خودرو رسوندم ساعت ۱۰ صبح یکشنبه دربهای نمایندگی کامل بسته همه داخل کسی داخل راه نمیدن پیگیر موضوع شدیم آقایون بازرس دارن از تهران‌ سرويس خودرو و تعمیر امروز و صبح تعطیل لطفا چهارشنبه مراجه کنيد جالبه آقای مسؤل خودش مردم هل میده بيرون امروز کار تعطیل واقعا حیف که این طور اشخاصی می‌خواهند به مردم خدمت کنید.بعد سرويس بدن به صنعت خودرو ملی کلی پول میگیرن لگن تحویل میدن نمایندگیاشون این طور خدمت میدن واقعا درب این نمایندگی باید گل تخته بگیرن بهتره این‌قدر مردم بدبخت سر کیسه‌ نکنن من نوعی دیگه آخری بارم باشه از ایران خودرو ماشين بگیرم

        1. من امروز پارس تیوفایوتحویل گرفتم برج 12تکمیل وجه کردم قراربودآخر12بهم بدن امروز بهم دادن 21میلیون پول اضاف ازم گرفتن درحالی که تکمیل وجه هم کردم قبل سال بایدکجا پیگیری این پول زوربشیم

      2. با سلام من ی پارس ثپت نام کردم ۱۴ دی ۱۴۰۱ هنوزتحویل ندادن ایرانخودرو چراماشین بع مردم نمیده ولی سایت یک پارچه پارس دو سه روزه دارن فاکتور میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا