پیرامون شکایت

وکیل تلفنی | شماره وکیل | مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته تضمینی

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از برجسته‌ترین خدمات موثری است که از طریق مشاوران کارآمد و وکلای با تجربه در بسیاری از موسسات حقوقی برای متقاضیان در نظر گرفته می‌شود که بتوانند با صرف هزینه‌های بسیار کم و در زمانی بسیار کوتاه، معضلات حقوقی خود را با مشاوران حقوقی یا وکیل دادگستری در میان گذاشته و موثرترین و بهترین مسیر را برای پیگیری پرونده خود انتخاب کنند.

بنابراین کمافی‌السابق به کلیه مخاطبین و کاربران این سامانه حقوقی توصیه می‌شود که قبل از هر اقدام حقوقی، حتما از مشاوره با وکلا جهت جلوگیری از تضییع حقوق خود بهره‌مند گردید.

اخذ مشاوره حقوقی به صورت تلفنی این امکان را برای موکلین و متقاضیان فراهم خواهد آورد تا به سهولت بتوانند مشکلات خود را با وکلای منتخب این سامانه حقوقی در میان گذاشته و از مراحل پرونده خود به زبانی آشنا و ساده مطلع گردند.

شایان ذکر است که متقضیان مشاوره حقوقی تلفنی باید به این نکته توجه داشته باشند که در تماس تلفنی خود با این سامانه، نوع تخصص وکلا و مشاوران این سامانه را نیز حتما مد نظر قرار داده و از مراجعه به وکیل یا مشاور، بدون در نظر گرفتن تخصص آن ها یا بدون تحقیق حتی‌المقدور خودداری کنند.

مرز بین “داشتن اطلاعات حقوقی” و” کسب مشاوره حقوقی” کمی نامشخص است. به عنوان یک قاعده یا اصل کلی و از منظر قانونگذار، صرفا یک وکیل دادگستری قادر است مشاوره حقوقی واقعی و مورد اطمینان اشخاص متقاضی را انجام دهد.

در صورتی که هر فردی غیر از یک وکیل شاید بتواند اطلاعات حقوقی خوبی داشته باشد ولی لزوما نمی‌تواند مشاور خوبی در مسایل حقوقی باشد.

اشخاصی که خواسته یا ناخواسته و بدون اختیار یا مهارت در این مسائل، اقدام به ارایه مشاوره های حقوقی تلفنی می‌نمایند، عمل آن‌ها از دیدگاه قانونگذار غیرمجاز تلقی شده و در صورت وجود شاکی یا مدعی خصوصی، به مجازات تعیین شده محکوم خواهند شد.

چه اشخاصی به اخذ مشاوره حقوقی تلفنی نیاز دارند؟

آیا تا بحال از خود سوال کرده‌اید که چرا همیشه توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدام حقوقی به مشاوره تلفنی با یک وکیل با تجربه نیاز داریم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: در جوامع امروزی و با عنایت به تخصصی شدن کلیه علوم، بهتر است در موضوعی که اشخاص به مشکلات حقوقی برخورد می‌نمایند، حتی‌الامکان از طریق یک تماس تلفنی ساده از خدمات مشاورین متخصص در آن موضوع استفاده نمایند.

حال در صورتی که فردی در ابتدای فرآیند قضایی پرونده خود به مشاور مراجعه نکند تکلیف چیست؟

اگر اشخاصی به توصیه های ذکر شده بی‌اعتنا باشند و از مشاوره حقوقی استفاده ننمایند، مطمئنا ضرر آن متوجه خود آنهاست ولی جدا توصیه می‌کنیم که در صورت رخداد مشکلاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، حتما موضوع و مشکل پیش‌ آمده را لااقل به شکل تلفنی با یک وکیل یا مشاور حقوقی در میان بگذارید:

  • اگر پرونده شما به حدی تخصصی و پیچیده بوده که بدون استفاده و بهره‌مندی از مشاوره با وکیل و مشاور حقوقی، حقوقتان ضایع می‌گردد.
  • در صورتی که شما به عنوان یکی از طرفین دعوا از قوانین و رویه‌های قضایی محاکم دادگستری آگاهی کاملی نداشته باشید.
  • در صورتی که شما با دریافت مشاوره از دیگران خصوصا افراد آگاه به مسایل حقوقی، و مطالعه قوانین، قادر نباشید به خوبی موضوع اختلافی را درک کرده و روند پرونده خود را به پیش ببرید.
  • چنانچه شما بخواهید شکواییه، دادخواست، اظهار نامه و یا لایحه تنظیم کنید.
  • چنانچه شما بخواهید موضوع دعوا را با صلح و سازش خاتمه داده و قصد این را داشته باشید که از مراجعه به مراجع قضایی خودداری نمایید.
  • شرکت های دولتی یا خصوصی و موسساتی که قصد وصول مطالبات و پیگیری برخی مشکلات حقوقی سازمان خود را داشته باشند،
  • می‌توانند با برقرای یک تماس تلفنی با وکلا و مشاورین ما، از کلیه خدمات ما در زمینه‌های مختلف بهره‌مند گردند.

تلفن زدن

ویژگی یک مشاور حقوقی خوب و زمینه‌های مختلف مشاوره حقوقی تلفنی

آیا تا کنون از خود سوال نموده‌اید که خصوصیات یک مشاور برای انجام یک مشاوره تلفنی خوب، چیست؟

دریافت اطلاعات حقوقی از خانواده، دوستان یا آشنایان به معنی یک مشاوره حقوقی کامل نیست. مشاور واقعی، مطابق با توافقنامه‌ای که بین او و موکل به امضا خواهد رسید، و طی آن یک موضوع حقوقی خاص که از سوی مشتری به وکیل ارجاع گردیده که گاهی به صورت تلفنی یا از طریق بسترهای دیگر و گاهی به صورت حضوری برقرار می‌شود، بر طبق آن مشتری ضمن ارائه کامل مشکلات حقوقی خود به وکیل یا مشاور، راه‌کارهای حل و‌فصل آن مشکل را با دریافت مشاوره مقطعی، کسب خواهد کرد.

مشاور حقوقی، فردی است که به تمامی امور حقوقی، کیفری، خانواده، قوانین، آیین‌نامه‌ها، آرای وحدت رویه قضایی به خوبی اشرافیت و آشنایی کامل دارد.

البته میان مشاور حقوقی و وکیل باید قائل به تفکیک شد، وکلا دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری هستند در حالی که مشاور حقوقی معمولا تحصیل کرده رشته حقوق است و در موسسات حقوقی و در زمینه پرونده‌های مختلف به ارائه مشاوره می‌پردازد و شاید دارای پروانه وکالت هم نباشد.

همانگونه که در ابتدای مطالب اشاره گردید، در دنیای امروز مشاوره حقوقی تلفنی در مسائل مختلف و برای کسب اطلاعات  متنوع فردی و سازمانی به شدت مورد نیاز می‌باشد.

در واقع افراد برای احقاق حقوق خود و بسیاری از مسائل مرتبط تجاری، کاری، امور شرکت‌ها، سازمانی و غیره، نیازمند کسب مشاوره با کارشناسان حقوقی باتجربه به آسان‌ترین شکل آن هستند.

طبق آن چه گفته شد مشاوران ما در زمینه‌های مختلفی به صورت تلفنی به انجام مشاوره می‌پردازند که تمامی آن‌ها دارای ویژگی های خاصی بوده که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

توانایی کامل برای متقاعد کردن افراد و قدرت سخن وری بالا

یکی از ویژگی‌های مشاوران این سامانه که آنها را از دیگر مشاوران حقوقی متمایز نموده است، قدرت نفوذ کلام و توانایی متقاعدکردن افراد و سخن‌وری بالا است.

آشنایی و تسلط کامل بر مقررات و قوانین حقوقی مرتبط در تمامی بخش‌ها

مشاوران حقوقی، مشخصا به تمامی قوانین مربوط به امور کیفری و حقوقی و حقوق تجارت، خصوصا حقوق و قوانین ناظر بر علائم تجاری، ثبت برند و طرح‌های صنعتی و شیوه اعمال آن‌ها، قوانین کار و کسب و کارهای آنلاین و بسیاری از مسائل دیگر تسلط کافی را دارند.

مسئولیت پذیری و دلسوزی

یک وکیل یا مشاور حقوقی، باید در مقابل مراجعه کننده یا موکل خود مسئولیت پذیری داشته باشد. یک مشاور خوب فردی است که دلسوز و مهربان باشد.

رعایت عدالت و انصاف

عدالت، انصاف و عدم قضاوت یکطرفه در هنگام مشاوره حقوقی تلفنی با موکلین، از ویژگی‌های مشاورین حقوقی است.

تسهیل مسائل و موضوعات حقوقی

آسان نمودن مسائل حقوقی، امتیاز و هنری است که صرفاً یک مشاور حقوقی خوب، بر اثر کسب تجربه و گذر زمان و با مطالعات موثر حقوقی به آن دست پیدا خواهد کرد.

جسارت، شجاعت و قدرت تصمیم‌گیری

مصمم بودن و تصمیم‌گیری صحیح در هنگام ارائه دادن مشاوره حقوقی از طریق تلفن، از ویژگی‌های بارز و مهم مشاورین حقوقی ما است. شجاعت، جسارت و اعتقاد به اخلاقیات نیز از خصایص مهم هنگام ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی توسط مشاورین ما به تماس گیرندگان است.

مجرب و حاذق بودن، صداقت، تعهد

تعهد به قانون و مقررات و منش صحیح، یکی از خصایص مهم در انتخاب یک مشاور حقوقی است. مشاور خوب باید بر قوانین و مقررات و مبانی حقوقی، تسلط، تجربه و مهارت کافی نیز داشته باشد.

چه مزایایی در استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی قابل تصور است؟

سوال اینجاست که چرا تا این اندازه به انجام مشاوره حقوقی تلفنی قبل از اقدام به طرح هرگونه دعوا تاکید داریم؟

پاسخ روشن است، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی این مزیت را برای متقاضیان فراهم می‌کند تا آن‌ها به راحتی بتوانند مشکل و مسایل خود را با مشاوران و وکلای متخصص مطرح کرده و بدون هرگونه اتلاف وقت و با صرف هزینه‌های معقول و مقرون به صرفه، اقدام به تنظیم دادخواست، طرح شکایت و یا دفاع از حق خود نماید.

از سوی دیگر استفاده از مشاوره تلفنی باعث خواهد شد که افراد نسبت به مقررات و قوانین محدوده دعوی خود، آگاهی نسبی پیدا کرده و با رویه‌های قضایی حاکم در محاکم دادگستری آشنا گردند.

در تمامی موارد، استفاده از مشاوره تلفنی خوب موجب خواهد شد که اختلافات حقوقی میان طرفین به صلح و سازش منتهی گردد و از ورود به مرحله طرح دعوا و رسیدگی قضایی که فرآیندی فرسایشی است اجتناب شود.

در مجموع می‌توان عنوان کرد که افراد با پرداخت هزینه‌های بسیار اندک در مشاوره حقوقی تلفنی، مانع بروز مشکلات احتمالی و ضایع شدن حقوق خود خواهند شد.

مشاوره در مورد حکم

میزان هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به چه عواملی بستگی دارد؟

سوالی که از سوی بسیاری از متقاضیان خدمات حقوقی مطرح می‌گردد این است که آیا هزینه مشاوره تمام مشاوران و وکلا باهم یکسان است؟ و آیا استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است؟

ارائه مشاوره توسط وکلای دادگستری مستلزم پرداخت هزینه و دستمزد با عنوان حق‌المشاوره است که معیار آن طبق تعرفه کانون به صورت ساعتی محاسبه و دریافت می‌گردد.

گاهی ممکن است که تعدادی از وکلا دستمزد متفاوت و حتی کمتری به نسبت دیگر وکلا دریافت نمایند، که البته این نرخ‌ها نیز تاحدودی بستگی به مدارک کارشناسان و وکلا و تجربه و سابقه کاری آن‌ها نیز دارد.

معمولا طبق تعرفه کانون، حداقل مبلغی که به ازای هر ساعت مشاوره از سوی وکلا دریافت خواهد شد بالغ بر دویست هزار تومان بوده و طبق تعرفه کانون وکلا که در آیین‌نامه آن نیز مشخص شده است برای ارائه مشاوره‌های تخصصی، برخی وکلا می‌توانند تا پانصد هزار تومان نیز دریافتی داشته باشند.

برخی موسسات حقوقی در اقدامی غیر حرفه‌ای، تبلیغاتی مبنی بر مشاوره حقوقی رایگان می‌نمایند و این امر موجب شده است که عموم مردم یا بسیاری از متقاضیان، ارائه مشاوره حقوقی توسط وکلا را رایگان بدانند.

در حالی که اینگونه نیست و مشاورین و وکلا حقوقی نیز مانند سایر مشاغل در مقابل ارائه خدمات مشاوره‌ای، مستحق دریافت حق الزحمه می باشند.

البته این را هم بدانید که در عرف وکالت چنان‌چه وکیلی پرونده موکلی را قبول نماید و در این حین با او عقد قراردادی منعقد گردد، مشاوره‌هایی که در طول جریان پرونده به او داده می‌شود، رایگان خواهد بود.

مشاوره وکیل نیز مثل تجویز نسخه پزشکان است، مگر ممکن است بعد از مراجعه به پزشک، حق ویزیت او را پرداخت ننمود و از او درخواست کرد که ویزیت معاینه او را پس از مصرف داروها یا نهایتا در صورت درمان کامل پرداخت کرد!

چه مزایای مهمی را می‌توان در استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی تصور نمود؟

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

بسیاری از دعاوی مطرح‌ شده در دادگاه‌ها بی‌اساس و بی‌فایده و بدون رعایت شرایط شکلی و ماهوی مطرح می‌شوند که شاید به خاطر یک خصومت شخصی یا دعوای خانوادگی طرح شده باشد.

در واقع طرح برخی از دعاوی در محاکم صرفا زمان را تلف خواهد کرد و می‌تواند زندگی و کار اشخاص را نیز مختل نماید.

با استفاده از درخواست مشورت یا دریافت یک مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانیم با صرف هزینه کم و یا صرف زمان اندک، این پروسه قانونی را با آرامش خاطر و به‌ راحتی طی نماییم و ذهن و فکرمان را از این بابت راحت کنیم که کلیه جوانب قانونی با مشاوره تلفنی اخذ شده به درستی رعایت خواهد شد.

کمک به تنظیم قراردادها به صورت منطقی و اصولی

مشاور حقوقی باید با بررسی کامل مفاد یک قرارداد همه مسئولیت‌ها، خسارات، ضمانت‌ها، اختیارات فسخ و همه شرایط یک عقد واقعی را در قرارداد شما پیش‌بینی کند.

مشاوره در هر قراردادی بسیار تخصصی و پیچیده است و یک مشاور قرارداد خوب باید با دقت قرارداد را مورد بررسی قرارداده تا ابهامی در تنظیم آن وجود نداشته باشد و در آینده کارفرما دچار مشکل نگردد.

همچنین لازم است کلیه قوانین، مطابق مقررات جاری کشور درج شود زیرا در صورت وجود مغایرت قرارداد با قانون، کل قرارداد فسخ و باطل خواهد شد و ممکن است ضررهای مالی بسیاری به کارفرما وارد گردد.

در واقع یکی از اصلی‌ترین اموری که مشاوران حقوقی در آن دارای تبحر هستند و می‌توانند موکل یا مراجعه کننده را راهنمایی نمایند، مشاوره برای تنظیم قرارداد‌ها به صورت تلفنی است که حتما توصیه می‌گردد در این‌گونه مسائل از مشاوران حقوقی بهره کافی را ببرید زیرا با یک اشتباه کوچک ممکن است تمام دارایی خود را از دست بدهید.

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی

کمک به انجام امور دعاوی به سبکی که شما پیروز پرونده باشید

شرکت‌ها، بسیاری از کسب‌ و کارها و سازمان‌ها در زمان فعالیت کاری خود ممکن است دچار چالش‌ها و مشکلات کیفری و حقوقی مختلف شوند و به تبع آن درگیر دعاوی مختلف گردند.

با بروز این دغدغه‌ها و مشکلات پیش‌بینی نشده، استفاده از مشاوران حقوقی در دسترس ترین افراد برای ارائه راهکار و بررسی موضوعات هستند تا این موانع بزرگ سازمانی را با هزینه مقرون ‌به‌‌صرفه، برای شما برای همیشه مرتفع نمایند.

استفاده از وکلای دادگستری هزینه بسیار بیشتری نسبت به مشاوران حقوقی دارد. شما قادر خواهید بود با استفاده از مشاوره تلفنی، هزینه‌های شرکت یا سازمان خود را به حداقل کاهش دهید.

اخیرا در کشور ما و در بسیاری از سازمان‌ها استفاده از این گونه خدمات بسیار پررنگ‌تر گردیده است و نقش بسیار مهمی را در صحنه حقوقی کشور بازی می‌کند.

شما می‌توانید از هر شهری از ایران و حتی خارج از کشور، به راحتی ‌ از این خدمات چه به صورت تلفنی یا آنلاین با تنوع بسیار زیاد مشاوران حقوقی، استفاده کرده و مشکل خود را به راحتی حل و فصل کنید.

کمک به قدرت استدلال متقاضی برای موفقیت در پرونده

در اغلب موارد افراد در هنگام حضور در مراجع قضایی و در حین مواجه با قاضی یا طرفین دعوا، قدرت دفاع از خود یا بیان استدلال‌های قوی را ندارند که مراجع مذکور به آن‌ها توصیه می‌کنند از مشاور حقوقی یا وکیل کمک بگیرند تا بتوانند در شرایطی عادلانه از حقوق خود دفاع کنند.

از اساسی‌ترین مزایایی که یک مشاوره حقوقی تلفنی برای شما خواهد داشت، تقویت فن بیان، ایجاد اعتماد به نفس و دانستن زبان قانون است که این موارد بسیار مهم، شما را در بیان دفاعیات خود با اعتماد به نفس خواهد کرد.

بنابراین با بیان دقیق و موثر و استفاده از تجربه یک وکیل یا مشاور خوب اگر حق با شما باشد، دادگاه به نفع شما رای صادر خواهد کرد و مطمئنا نتیجه امر چیزی خواهد بود که مقبول شما است.

جلوگیری از اطاله دادرسی

اطاله به معنی زمان‌بر شدن وقت رسیدگی به پرونده‌ها در دادسراها و دادگاه‌ها است. همانگونه که می‌دانید سرعت رسیدگی به پرونده‌های قضایی و حقوقی امری بسیار حائز اهمیت است.

در برخی مواقع زمان دادرسی به یک پرونده‌ به حدی طولانی می‌شود که حتی اگر قاضی به نفع شخص دادخواه یا خواهان هم رای نهایی صادر کند، ولی به علت طولانی شدن زمان رسیدگی، دیگر کار از کار گذشته و مصداق نوش دارو پس از مرگ سهراب را خواهد داشت.

بنابراین شما با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی قادر خواهید بود با دریافت اطلاعات درست و کافی، در موعد تعیین شده به مسئله‌ حقوقی خود رسیدگی نمایید.

انجام یک مشاوره حقوقی تلفنی، در کدام شکایات و دعاوی امکان پذیر است؟

از منظر قانون دعاوی به سه نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌گردند:

  1. دعاوی حقوقی
  2. دعاوی کیفری
  3. دعاوی تجاری

سایر امورات دیگر حقوقی مثل امور ثبتی، تابعیت، امور حسبی، موارد حقوقی موقوفات، روابط خانوادگی، مسائل مرتبط با املاک و امور موجر و مستاجر و اختلافات وراثتی و … برخی از موضوعات دعاوی حقوقی به شمار می‌آیند.

در دعاوی حقوقی استفاده از حضور مشاور یا وکیل حقوقی به جد توصیه می‌گردد و برای طرح دادخواست حقوقی حتما باید در برگه‌ای دادخواست نوشته شده و از طریق درگاه‌های خدمات الکترونیک قضایی به دادگاه ارائه گردد.

دعاوی کیفری نیز بخش عمده‌ای از اختلافات و شکایات را نظیر مشکلات مرتبط با زندان و عفو، چک، قاچاق، تعزیرات و غیره را شامل می‌گردد در این شرایط هر فردی خود می‌تواند بدون حضور مشاور حقوقی و وکیل بر روی هر برگه‌ای شکایت را نوشته و به دادسرا (و از آن جا به کلانتری و غیره) ارائه نماید.

اما به دلایلی از جمله بی‌اطلاعی از قوانین و تلف شدن وقت شکات و دادگاه و اطاله دادرسی و همچنین در برخی موارد محروم شدن اشخاص از طرح دعاوی جدید، لازم است حتما پیش از طرح دعوی برای مشاوره حقوقی تلفنی اقدام نماید.

صاحبان تمامی کسب و کار‌های آنلاین و غیرآنلاین و تمامی تجار نیز مشکلات و مسائل مرتبط با خود را دارند که عموما تجاری و مالی است مثل چک، چک بی‌محل، چک تضمین شده، ورشکستگی، بورس، ثبت شرکت‌ها، قراردادهای تجاری و امور بین‌الملل.

در این موارد نیز شکوائیه‌ای که غیراصولی باشد خود جرم به شمار آمده و مجازات دارد. بنابراین مشاوره حقوقی تلفنی در دعاوی تجاری اهمیت فراوان دارد.

زیرا اگر بدون کسب دانش در زمینه آیین‌نامه‌ها و قوانین و مهارت لازم در امور حقوقی چنین دعوایی را طرح کنید ممکن است مجرم شناخته شوید. توصیه میکنیم قبل از هر اقدام حقوقی با مشاورین و وکلای متخصص ما به صورت تلفنی مشورت نمایید.

شماره گرفتن

کدام مشاوره‌های حقوقی تلفنی در سامانه حقوقی شکایت 24 ارائه می‌شود؟

مشاوره حقوقی تلفنی در مسایل مربوط به خانواده

در مشاوره حقوقی خانواده، مسائل و موضوعاتی که یک مشاور خوب می‌تواند به اشخاص ارائه دهد، شامل خاتمه روابط مدنی و خانوادگی و طلاق‌، مواردی نظیر حضانت و مراقبت، حق ملاقات و تماس یا دسترسی به فرزندان، آدم‌ربایی و همچنین امور مالی، آزار خانگی و بسیاری از امور و موضوعات مزبوط به مسائل خانوادگی است.

وکلا و مشاورین متخصص به صورت تلفنی در خصوص اقداماتی که می‌بایست در پرونده خود انجام دهید، نحوه تنظیم دادخواست و درخواست به دادگاه و همچنین نحوه پاسخگویی به آن چه دادگاه از شما می‌خواهد، شما را راهنمایی خواهند کرد.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور مدنی

اگر پرونده‌ای دارید یا قصد دارید پرونده‌ای را در دادگاه‌های تجدیدنظر یا محاکم دیوان عالی کشور یا دادگاه‌های شهرستانهای مختلف بررسی نمایید، مشاورین و وکلای متخصص قادر خواهند بود در این موضوعات به شما کمک کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور مدنی، پیشنهادات و توصیه‌هایی است که توسط وکلا و کارشناسان ارائه می‌گردد. این اقدامات می‌تواند شامل نوشتن ‌نامه‌هایی از طرف مشتری و اقدام به آن‌ها در مذاکرات (از جمله دستیابی به توافقات قانونی) با اشخاص دیگر باشد.

ما از طریق سامانه شکایت 24 مشاوره حقوقی تلفنی خوبی به شما ارائه خواهیم داد.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور ملک و املاک

وکیل ملکی در دعاوی ملکی مانند دعاوی تخلیه، خلع ید، موجر و مستاجر، افراز ملک مشاعی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل مبیع و یا الزام به ایفای تعهد و … به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌نماید.

دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت دعوا، معمولا بسیار طولانی و زمانبر بوده و نیازمند تسلط به قوانین شکلی و ماهوی مدنی و قوانین ثبتی خاص خود را دارد که این امر برای افراد عادی ممکن نخواهد بود.

در بسیاری از موارد، افراد بدون مشاوره با یک وکیل دادگستری ملکی و استفاده از راه‌کارهای او، اقدام به  تقدیم دادخواست به مرجع قضایی نموده و یا پرونده خود را در مراجع قضائی پیگیری نموده‌اند ولی متاسفانه پس از طی چند ماه و یا حتی چند سال، از گرفتن حق خود باز می‌مانند و متحمل هزینه‌های زیادی از جمله هزینه های دادرسی و غیره می شوند.

بنابراین مشاوره تلفنی با یک وکیل ملکی خوب می‌تواند در این موارد هم خسارات ناشی از تاخیر را کمتر نماید و هم پرونده را با استفاده از تخصص و تجارب خویش به سمت پیروزی سوق دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص چک

برخی از وکلای دادگستری به طور کاملا تخصصی در دعاوی وصول مطالبات اعم از سفته، چک، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت دارند و در این موارد تجربه و تبحر فراوانی دارند.

دعاوی مطالبه وجه سفته و یا مطالبه وجه چک یکی از دعاوی مبتلا‌به و شایع‌ در مراجع قضایی است. مشاورین و وکلای متخصص به صورت تلفنی می‌توانند با تخصص خویش راهکارهای لازم برای صدور حکم محکومیت خوانده به شما اعلام نموده و علاوه بر آن با آشنا نمودن شما با درخواست قرار تامین‌ خواسته، راهکاری برای توقیف اموال خوانده را به شما آموزش داده تا در صورت محق بودن بتوانید به اموال از دست رفته خود دست پیدا کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور کیفری

دعاوی کیفری، یکی از پیچیده‌‌ترین دعاوی مطرح شده در محاکم کشور هستند که وکیل باید حتما با تخصص کامل در این حوزه‌ها وارد شده تا بتواند به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل خویش دفاع کند.

دعاوی مانند کلاهبرداری، قتل اعم از عمد و غیر عمد، ضرب و جرح، اختلاس، سرقت و غیره از جمله دعاوی کیفری هستند که از پیچیدگی خاص خود برخوردار بوده و قانون برای این جرائم، مجازات‌های سنگینی قرار داده است.

در نتیجه کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا صدور قرار منع تعقیب موثر باشد.

وکیل دادگستری خوب یا یک مشاور کار کشته، با تسلط کامل بر قوانین کیفری و با هوش و ذکاوت خود و با ارائه یک مشاوره تلفنی منطقی، می‌تواند شرایط پرونده را به نفع موکل یا مشتری خود تغییر داده و حتی با راهکارهای خود در ارائه دلایل قوی و قاطع در این مشاوره، بتواند حکم صادره در مرجع تجدیدنظر را نیز تحت تاثیر مشاوره تلفنی خود قرار دهد.

متاسفانه بسیاری از افراد بدون مشورت با وکیل دادگستری اقدام به طرح و ثبت شکوائیه در دادسراها نموده و به دلیل طرح اشتباه، موجب ضرر و زیان به خود می‌شوند.

همچنین متهمین پرونده‌ها نیز می‌بایست توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ورود ضرر‌های جبران ناپذیر از جمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی آن‌ها گردند.

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه ارث

مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه ارث و در ارتباط با موضوعاتی همچون انجام مهر و موم ترکه و رفع آن، تقسیم ترکه، انتشار آگهی، روش دریافت دیون متوفی، زمان ارائه مدارک لازم به شورای حل اختلاف، پیگیری جلسات رسیدگی و موارد حقوقی ارث و میراث و غیره موضوعاتی است که قبل از طرح، حتما نیاز به کسب مشاوره در آن را خواهد داشت.

متخصصین حقوقی و وکلای آمادگی دارند تا به‌ طور کاملا موضوعی و تخصصی و در مدت زمانی اندک، مشاوره تخصصی مورد نظرتان را به شما ارائه نمایند.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور مالیاتی

خواه نماینده حقوقی یک نهادشرکتی باشید، یا خیریه داشته باشید یا به مشاوره مالیاتی شخصی نیاز داشته باشید، وکلای مالیاتی ما می توانند در زمینه مسائل مالیاتی به شما کمک کنند.

ما از اهمیت ارائه مشاوره مالیاتی با شما و پیگیری تغییرات در قانون مالیات و اقدامات روزمره، به شما آگاهی کافی را خواهیم داد. با همکاری با حسابدار و مشاور مالی، قطعا اطمینان حاصل خواهیم کرد که راه‌حل موثری برای شما فراهم کرده‌ایم.

مشاوره حقوقی تلفنی در امور تجاری

مشاوره حقوقی تجاری شامل: تاسیس شرکت ها، انحلال شرکت ها، مشاوره حقوقی دعاوی تجاری، ورشکستگی و معاملات تجاری می باشد.

متخصصین حقوقی و وکلای با تجربه ما آمادگی دارند تا به‌طور کاملا تخصصی و موضوعی و در مدت زمانی اندک، مشاوره تخصصی مورد نظرتان را به صورت تلفنی به شما ارائه نمایند.

مشاور حقوقی تلفنی ، آنلاین و حضوری

شکایت24 یک سامانه حقوقی پیشرو است که بهترین مشاوره های تخصصی را در تمام زمینه های حقوقی در ایران ارئه می دهد. این سامانه حقوقی  با بهره‌مندی از برترین متخصصان در حوزه های مختلف حقوقی توانسته تا به صورت آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و مشکلات حقوقی آن ها را در اسرع وقت برطرف نماید.

مشاوره حقوقی تلفنی یکی دیگر از خدماتی است که هر سامانه حقوقی اقدام به ارائه آن می‌نماید. امکان برقراری ارتباط تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و کار بلد، راه‌های بسیار سریع و راحتی برای موفقیت در یک پرونده حقوقی به روی شما باز خواهد کرد.

اولین و مهم‌ترین قدم برای موفقیت در هر مسئله‌ای اطلاع از قوانین درست آن بوده و این مهم، نیاز به مشاوره حقوقی خواهد داشت. البته تجربه و شخصیت وکیل شما نیز در روند چنین جلساتی تاثیرگذار است.

فراموش نکنید که بهترین زمان برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی چه تلفنی چه آنلاین و چه حضوری، قبل از هر اقدامی است. قدم گذاشتن به یک بحران حقوقی، کیفری و یا تجاری نیاز به یک راهنمای با تجربه داشته تا شما را در مسیر درست آن قرار دهد.

خدمات حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی یا عقد قرارداد با وکیل دادگستری… کدام را انتخاب کنیم؟

در برخی از پرونده‌ها استفاده از وکیل ضروری است و در برخی از پرونده‌ها و مسائل حقوقی مشاوره حقوقی با متخصصان کفایت می‌نماید.

در مواردی که لازم باشد وکیل کارهای حقوقی را در ادامه جلسه مشاوره حقوقی انجام داده و اگر لازم بداند در صورت نیاز وکالت شما را نیز بر عهده خواهد گرفت.

در این شرایط نوشتن قرارداد و تنظیم وکالتنامه ضرورت دارد و در مواردی که تنها مشورت دادن حقوقدان یا وکیل کفایت کند در مکالمه تلفنی، این مورد از طرف متخصص گفته خواهد شد.

مراجعان به چه نکاتی در مشاوره حقوقی تلفنی باید توجه نمایند؟

در جلسه مشاوره حقوقی تلفنی توجه داشته باشید که صرفا به موضوع اصلی پرونده پرداخته می‌شود و لطفا از طرح مسائلی که ارتباطی به موضوع پرونده ندارد اجتناب نمایید.

در مشاوره حقوقی تلفنی بدوا موضوع مورد نظر از سوی متقاضی طرح می‌شود و وکیل دادگستری نسبت به بررسی آن و میزان موفقیت در پرونده اعلام نظر می‌نماید و راهکارهای مورد نیاز را نیز ارائه می‌دهد.

موضوعات حقوقی و قوانین کیفری دارای پیچیدگی‌ها و جزئیات فراوانی هستند که در اکثر مواقع عدم آگاهی نسبت به آن‌ها موجب پایمال شدن حقوق فردی یا جمعی شده است.

اگر برای شما هم یک مسئله‌ حقوقی یا قانونی حتی کوچک پیش بیاید و یا بخواهید در مورد قرارداد یا امور مربوط به شرکت خود تصمیم مهمی اخذ نمایید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید.

اگر به دنبال مشاوره حقوقی در هر زمینه‌ای هستید و یا یک موقعیت خاص دارید و نمی توانید جوابی برای آن پیدا کنید ما در سامانه حقوقی شکایت24 می‌توانیم بهترین مشاوره را به شما ارائه بدهیم.

امیدواریم با مطالب مطرح شده توانسته باشیم لزوم ارائه یک مشاوره تلفنی خوب توسط یک وکیل مجرب را برای مخاطبین محترم شکایت24 مشخص نموده باشیم. با وکلا و مشاوران شکایت 24 در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا