شکایت از اصناف

شکایت از مبل فروش در اتحادیه مبل فروشان چگونه است؟

اتحادیه­ های اصناف، انجمن­ هایی هستند که به منظور پشتیبانی صنفی و همچنین به خاطر بهبود وضعیت کسب و کار اصناف تشکیل می گردند.

یکی از فعال­ ترین اتحادیه ­ها در کشور ما که شکایات بی شماری نیز از سوی مردم به آن ها ارسال می شود، اتحادیه میل سازان است. عنوان رسمی اتحادیه مبل سازان، اتحادیه صنف درودگران و مبلمان سازان می ­باشد که این اتحادیه تمامی صنایع و شرکت های چوبی را شامل می گردد.

وظیفه رسیدگی به شکایات مشتریان از این صنف بر عهده این اتحادیه  می باشد. رسیدگی به شکایات از مبل سازان و مبل فروشان، تنها یکی از خدمات اتحادیه درودگران و مبلمان سازان می ­باشد و در مواقعی که خریداران دچار مشکل شده و بین یک شرکت یا صنف مبل فروشی با اشخاص حقیقی یا حقوقی  اختلافی حادث گردد، مردم مشکلات خود را به صورت تماس با این اتحادیه در میان می ­گذارند.

در مجموع باید اتحادیه مبل سازان را علاوه بر سایر مراجع قضایی کشور، مرجعی اولیه برای حل مشکل افرادی که در این رابطه به کمک نیاز دارند دانست.

برای مثال امکان دارد که مبل فروشی در موعد مقرر کالای سفارشی شما را تحویل ندهد، یا سفارش شما مطابق با نمونه کالای تقاضا شده در نیاید و یا خسارتی در حین حمل کالا در سفارش پیش بیاید و همچنین تزویر و تقلب در کالای تحویل شده به شما رخ داده باشد.

در این حالات مشتری در ابتدای امر می تواند برای پیگیری این موضوعات به اتحادیه مذکور شکایت کند و اتحادیه موظف است در این مواقع به شکایات مشتریان رسیدگی کند.

مطابق با قانون حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان کل کشور، وقتی مصرف کننده ای، کالایی همچون مبلمان را می خرد، در صورت بروز مشکل در جنس یا کیفیت و کمیت کار تحویل شده، می تواند به مراجع صالحی رسیدگی کننده به شکایت از اصناف مراجعه نموده و از صنف متخلف شکایت نماید.

در آمار نهایی ارائه شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی در سال 1399، صنف درودگران و مبل فروشان از جمله اصنافی است که میزان شکایت مردمی در اتحادیه این صنف و سازمان تعزیرات در خصوص آن، از تعداد بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است بیشترین میزان شکایت مردمی از اصناف متخلف مربوط به اتحادیه مشاوران املاک و بعد از آن از صنف کابینت سازان بوده است.

در صورتی که شما از مخاطبین محترم شکایت 24 هستید و به دنبال طرح شکایت از مبل فروش متخلف در موارد عنوان شده فوق می باشید، می توانید با دنبال کردن این مقاله، با چگونگی طرح شکایت از این صنف آشنا شده و شکایت خود را در موضوعات مرتبط مطرح نمایند.

نمایشگاه مبل

طرح شکایت از مبل فروشان متخلف از طریق اتحادیه درودگران و مبل فروشان چگونه است؟

یکی از مسیرها و مراحل طرح شکایت از مبل فروشان، این است که شما می توانید با استفاده از یک وکیل دادگستری یا شخصا به اتحادیه صنف درودگران و مبل فروشان، مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک و مستندات لازم به مرجع ثبت تخلفات اتحادیه مربوطه، شکایت خود را از دایره پیگیری شکایات اتحادیه مبل فروشان، پیگیری نمایید.

از جمله مدارکی که باید در جهت تصدیق و گواهی طرح شکایت شما منظور گردد و در قالب دلیل در اتحادیه مورد رسیدگی قرار گیرد، رسید یا قرارداد یا فاکتور خرید و مهم تر از آن فیش واریزی به حساب مبل ساز، یا شخصی است که در قرارداد مذکور می بایست وجه قرارداد به حساب او واریز می گردیده، خواهد بود.

اداره بازرسی صنف مبل فروشان و درودگران نیز ظرف مدت زمان اندکی، از تاریخ ثبت شکایت شما، موضوع را توسط کارشناسان مربوطه، مورد پیگیری و رسیدگی قرار خواهند داد و پس از بازدید از محل مبل های خریداری شده و مطابقت آن با قرارداد و نوع عملکرد مبل ساز و در صورتی که فروشنده یا سازنده متخلف شناخته شود، میزان تخلف را مشخص و گزارش مربوطه را به اتحادیه، شاکی و سازنده منعکس می نمایند.

در ادامه این مسیر و پس از اخطار به مبل ساز یا نمایشگاه عرضه و فروش، در صورت عدم اعتراض به تصمیم کارشناسان اتحادیه، در صورتی که نظر کارشناسان بر وقوع تخلف از ناحیه سازنده باشد، نمایشگاه متخلف مکلف است تا نسبت به رفع ایرادات کاری خود اقدام نموده یا با عودت مبلغ مورد نظر به حساب مشتری، رضایت شما را به عنوان شاکی دریافت نماید تا طرح شکایت حل و فصل گردد.

در غیر این صورت اتحادیه مذکور موظف است نتیجه تصمیمات را به مراجع بالاتر جهت اتخاذ تصمیم نهایی منعکس نماید.

شاید طرح شکایت و پیگیری از طریق اتحادیه اصناف راحت تر و سریع تر بوده و زمان کمتری را از مشتری هدر دهد، اما راه های دیگری نیز برای مجاب کردن اصناف متخلف، به جبران ضرر و زیان مشتریان وجود دارد.

ثبت شکایت از طریق سامانه ثبت شکایات مردمی سازمان حقوق مصرف کنندگان

امروزه یکی از راه های در دسترس جهت طرح شکایت های مردمی از اصناف متخلف، که به سهولت نیز از طریق درگاه ها و سامانه های اینترنتی در دسترس عموم مردم قرار دارد، طرح شکایت از طریق سامانه های وابسته به سازمان حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور است، ولی اغلب متضرران از تخلفات صنوف ترجیح می دهند تا شخصا و راسا وارد عمل گردند و تحت عنوان شاکی خصوصی، شکایت از صنف خاطی را پیگیری کنند.

در این حالت چند مسیر پیش روی شما قرار دارد که قادر خواهید بود با توجه به شرایط، هر یک از گزینه های مورد نیاز در سامانه را که تمایل داشته باشید انتخاب کرده و شکایت خود را تا حصول نتیجه از طریق همان مرجع مورد پیگیری قرار دهید.

آیا امکان طرح شکایت از مبل فروشان در سازمان تعزیرات حکومتی نیز وجود دارد؟

اگر احیانا طرح شکایت شما از مبل فروش متخلف و پیگیری پرونده در اتاق اصناف و اتحادیه درودگران و مبل فروشان به نتیجه دلخواهتان نرسید و یا فروشنده مبل به حکم صادره از سوی اتحادیه، توجه نکرد، پرونده مربوطه پس از چند روز کاری، از طریق اتحادیه به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می گردد.

البته شما قادر خواهید بود بدون طرح شکایت در اتحادیه، مستقیما از طریق سازمان تعزیرات پیگیر موضوع گردید. که خود سازمان تعزیرات فرآیند ذکر شده را راسا از طریق اتحادیه پیگیری خواهد کرد.

رسیدگی به این دسته از پرونده ها در سازمان تعزیرات بیش از یک ماه زمان خواهد برد.

البته تخمین زمان های عنوان شده شاید کاملا دقیق یا کارشناسی شده نباشد و پیش آمده که تشریفات رسیدگی به تخلفات برخی صنوف تا ماه ها به طول انجامیده ولی با توجه به برخی نظر سنجی ها و اعلام خود سازمان تعزیرات، این زمان ها به صورت تخمینی اعلام می گردد.

روش رسیدگی به پرونده شکایت از مبل ساز در سازمان تعزیرات حکومتی نیز به این شکل است که پس از دریافت شکایت توسط این سازمان، معاونین شعبه ابتدا صلاحیت ذاتی و محلی سازمان خود را در رسیدگی به پرونده واصله بررسی خواهند کرد و در بدو امر یک نسخه از گزارشات واصل شده را به اداره نظارت و بازرسی ارسال می نمایند.

اداره نظارت و بازرسی نیز ظرف مدت مشخصی،  نتیجه و نظریه کارشناسی شده خود را به شعبه مربوطه منعکس می کند.

چنانچه دیدگاه این سازمان، بر وقوع تخلف مبل ساز باشد، سازنده یا فروشنده برای ارائه توضیحات تکمیلی و دفاع از عملکرد خود به سازمان تعزیرات حکومتی احضار خواهد شد و پس از حضور او و کسب مدارک و مستندات لازم از وی، حکم نهایی از سوی این نهاد صادر خواهد شد.

ولی در صورتی که فروشنده کالا در شعبه حضور نیابد، حکم به صورت غیابی صادر خواهد شد و متهم در ادامه رسیدگی ظرف مهلت مشخصی می تواند از رای صادره تقاضای واخواهی نماید و شعبه نیز موظف است این درخواست واخواهی را از او دریافت و مورد بررسی و رسیدگی مجدد قرار دهد.

البته اگر مبل فروش متخلف در جلسه دادگاه مربوطه حضور پیدا نکند، حق تجدید نظر خواهی به رای صادره را نیز نخواهد داشت و قادر نخواهد بود پس از اجرای حکم نهایی، خواستار تجدید نظر خواهی و یا بررسی مجدد پرونده گردد.

حال چنانچه مبل فروش متخلف درخواست واخواهی خود را به شعبه ارائه نکند، پرونده بعد از تمام شدن مهلت واخواهی به دایره اجرای احکام تعزیرات برای اجرای حکم ارجاع می گردد.

از آنجایی که طرح و اثبات هر درخواست یا شکایتی از اصناف واتحادیه های آن ها در زمینه های مختلف، دارای شرایط خاص خود است و گاهی ممکن است بی اطلاعی به برخی مسائل موجب معطل ماندن و عدم حصول نتیجه مطلوب گردد، یا نیاز باشد علاوه بر طرح شکایت در سازمان های صنفی، به صورت موازی نیز پیگیری های لازم در مراجع قضایی بعمل آید، حتما قبل از هر گونه اقدام، با یک وکیل متخصص در امور صنفی، مشورت نمایید.

فروش مبل

آیا طرح شکایت از مبل سازان متخلف از طریق دادگاه های دادگستری نیز ممکن است؟

از آنجایی که طبق قانون سازمان تعزیرات مکلف به رسیدگی نسبت به تخلفات اصناف و اتحادیه های صنفی خواهد بود و لی این سازمان را نمی توان یک مرجع قضایی به شمار آورد و افراد برای اقدامات قضایی و الزام به ایفای تعهدات مبل سازان یا هر صنفی براساس قانون مسئولیت مدنی و در صورت وقوع خسارت، می توانند از طریق محاکم دادگستری نیز شکایت و دعاوی خود را پیگیری نمایند.

برای پیگیری حقوقی این موضوعات با توجه به مبلغ خسارت وارده از سوی مبل ساز به مشتری پس از اخذ تامین دلیل قضایی از سوی شوراهای حل اختلاف، می توان نسبت به طرح شکایت در همان شورای محل وقوع تخلف یا دادگاه عمومی حقوقی محل قرارداد، متناسب با بهای خواسته دادخواست مطالبه خسارت تقدیم کرد.

قانون گذار چه مجازات هایی را برای اصناف متخلف در نظر گرفته است؟

خیل بی شماری از افراد جامعه با تخلفات اصناف و مقررات تعزیرات حکومتی آشنایی لازم را ندارند و در خیلی از موارد حتی در صورت بروز چنین تخلفاتی از سوی برخی اصناف، گذشت می نمایند و از آن چشم پوشی می کنند و همین گذشت منجر به متجری شدن قانون گریزان و افزایش بیشتر تخلفات صنفی شده است که متاسفانه صنف مبل سازان نیز از این امر مستثنی نیستند و حقوق اغلب افراد نیز در این تخلفات تضییع گردیده است.

اما باید بدانید که قانونگذار ااغلب تخلفات اصناف را که موجب متضرر شدن افراد جامعه می گردد را در قوانین نظام صنفی کشور، بررسی و پیش بینی کرده است و برای آن ها نیز مجازات های در خور لحاظ نموده است.

اگر شما هم تا کنون از چنین تخلفاتی چشم پوشی کرده اید، بدانید که قانونگذار حامی شما در این شرایط خواهد بود و قادر خواهید بود با طرح شکایت از اصناف متخلف حقوق پایمال شده خود را پس بگیرید.

در ادامه به توضیح یک مورد مجازات ها و تخلفات صنفی در تعزیرات حکومتی، می پردازیم.

گران فروشی

گران فروشی به معنای فروش یا عرضه کالا یا دادن خدمات به قیمتی بیشتر از نرخ های معین شده، به وسیله نهادهای قانونی ذی ربط و همچنین عدم اجرای مقررات قیمت گذاری و در نهایت انجام دادن هر نوع عملی که باعث بالا رفتن قیمت کالاها یا خدمات به زیان خریداران خواهد شد.

مجازات های گران فروشی برابر با قوانین نظام صنفی به ترتیب زیر می باشد:

  • مرتبه اول: جبران خسارت وارده به خریدار و جریمه نقدی معادل دو برابر مبلغ گران فروشی.
  • مرتبه دوم: جریمه نقدی معادل چهار برابر مبلغ گران فروشی.
  • مرتبه سوم: شش برابر مبلغ گران فروشی جریمه نقدی و همینطور نصب پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان تخلف صنفی به مدت ۲ هفته.
  • مرتبه چهارم: هشت برابر مبلغ گران فروشی جریمه نقدی ونصب پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان متخلف صنفی، به مدت دو ماه.
  • مرتبه پنجم و مراتب بعدی: به 10 برابر مبلغ گران فروشی جریمه نقدی و پروانه کسب، به مدت ۶ ماه تعلیق و محل کسب تعطیل می گردد.

اگر از فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید مبلمان نموده اید به این توضیحات توجه نمایید:

مسیرهای مختلفی برای طرح شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی پیش روی شاکیان قرار گرفته است که از آن جمله می توان به طرح شکایت از طریق نیروی انتظامی و طرح شکایت از طریق مراجع قضایی اشاره کرد.

توصیه می گردد فروشگاهی را برای انجام خرید خود انتخاب کنید که دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، به فروشگاه هایی که صلاحیت آن ها توسط این مرکز تایید می گردد اعطاء می شود. این نشان، درحقیقت ضمانتی برای اطمینان کاربران و خریداران محسوب می گردد.

مرجع تخصصی تحقیق و پیگیری جرایم اینترنتی کشور، پلیس فتا است و مراجع قضایی نیز معمولا برای انجام تحقیقات لازم در خصوص جرایم اینترنتی، از طریق این یگان زیر مجموعه نیروی انتظامی، مبادرت به ارجاع دستورات قضایی می نمایند.

شاکی می‌ تواند از این طریق نیز، شکایت خود را در خصوص تخلفات فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی،و غیره مطرح نماید.

از مسائل بسیار مهم جهان کسب و کار، اشراف به قوانین و دستورالعمل های مشاغل آنلاین و اینترنتی است. به عبارت بهتر برای رسیدن به درک درست استفاده از کسب و کارهای اینترنتی نیاز به آشنایی به قوانین آن دارد تا از بروز مشکلات متعدد بعدی جلوگیری گردد.

چه مدارکی برای طرح شکایت از مبل سازان متخلف مورد نیاز است؟

همانگونه که در ابتدای مطالب ذکر گردید، کلیه اسناد و مدارکی که دلالت بر تخلفات صورت گرفته توسط مبل فروش دارد از جمله قرارداد، رسید، فاکتور و رسیدهای واریز وجه، باید به همراه لایحه تنظیم شده پیوست پرونده گردد.

همانگونه که قبلا نیز ذکر شد، در طرح شکایت یا هر ادعایی، شما باید تمامی مدارک و مستنداتی را که دلالت بر حقانیتتان دارد، در صورت نیاز به دادگاه یا سازمان تعزیرات یا اتحادیه مربوطه ارائه کنید و آن ها را به همراه لایحه دفاعیه حتما ضمیمه پرونده‌ نمایید.

توجه داشته باشید که بر اساس قانون، برای اثبات هر دعوایی از سند، اقرار، شهادت، قسامه و سوگند می توان استفاده کرد هر چند علم و آگاهی قضات نیز در بسیاری از پرونده ها بی تاثیر نیست.

نمایشگاه مبل

طرح و پیگیری شکایت از اصناف متخلف چقدر زمان می‌ برد؟

از آنجایی که با توجه به اوضاع نامطلوب اقتصادی در جامعه همه روزه شاهد طرح شکایت های مختلف از اصناف خصوصا صنف مبل سازان هستیم، حجم  زیادی از این شکایات در سازمان تعزیرات و اتحادیه اصناف و دادگاه ها، همه روزه ثبت و مورد پیگیری قرار می گیرد.

لذا باید عنوان کرد که تخمین زمان شروع و خاتمه متناسب با موضوع شکایت به صورت دقیق قابل پیش بینی نیست و انجام کارشناسی های متعدد در این مراحل، شاید زمان بر شدن آن ها را نیز افزایش می دهد.

هر چند در مسائل حقوقی و قضایی نیز متبحر ترین وکلای کشور با توجه به پیچیدگی های کار قضایی، سعی می کنند از ارائه زمان نهایی پایان کار، خودداری کنند.

برای جلوگیری از رد درخواست یا شکایت خود در سازمان تعزیرات یا مراجع قضایی و نهایتا جبران خسارت خود، قبل از طرح آن حتما با مشورت گرفتن از یک وکیل حقوقی در حوزه فعالیت اصناف، مسیر موفقیت پرونده خود را بررسی نمایید.

آیا طرح شکایت از یک مبل ساز یا دیگر اصناف نیاز به استفاده از خدمات وکیل دارد؟

به کرات اشاره کرده ایم هر موضوع حقوقی یا کیفری ، حتی اگر از دیدگاه برخی افراد موضوعات پیش پا افتاده ای باشد، پیچیدگی های خاص خود را از منظر یک حقوقدان داراست، که موضوع شکایت از اصناف نیز از آن مستثنی نیست.

گستردگی قوانین و موضوعات مختلف در حوزه نظام صنفی و پیچیدگی و تخصصی بودن این مسایل، قطعا اخذ مشاوره یا سپردن امر رسیدگی به یک وکیل با تجربه، متخصص و صادق را طلب می نماید و مطمئنا در تسریع فرآیند رسیدگی، و کسب نتیجه مطلوب نظر شما، نقش تاثیر گزاری خواهد داشت.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از وکلای شکایت 24 در فرآیند دعاوی و شکایات صنفی: صرفه جویی در وقت و هزینه، کسب نتیجه دلخواه و مطلوب در کمترین زمان ممکن، رهایی از رفت و آمدهای متوالی، چالش برانگیز، وقت گیر و استرس زا به دادگاه، تامین و حفظ حقوق شاکی یا مشتری در پروسه رسیدگی به شکایت از اصناف خواهد بود.

شما می توانید با طرح موضوع با وکلا و مشاوران شکایت 24 تا حد ممکن در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید و مسیر درستی را برای طرح شکایت خود انتخاب کنید.

نحوه تنظیم شکایت و پشتیبانی به چه صورت خواهد بود؟

مطمئنا مطرح کردن هر شکایتی در زمینه های حقوقی یا اداری یا صنفی، به فراخور خود مستلزم پرداخت هزینه هایی شامل هزینه دادرسی و ثبت شکایت، هزینه های کارشناسی و غیره خواهد بود.

در پرونده ها مختلف دیده شده که شاکی یا خواهان پرونده بعد از پرداخت تمام هزینه ها و ثبت شکواییه، به دلیل نقص در مدارک یا عدم توجه به محتویات پرونده برای ارائه استدلال های قوی چه در مقام دفاع و چه در مقام مطالبه حق، شکایتش با قرار رد مواجه و علاوه بر هدر رفت هزینه، زمان زیادی را نیز صرف فعالیتی بیهوده نموده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷۲ رای

‫106 دیدگاه ها

  1. سلام
    مغازه آی تک ،شهرک ولی عصر خیابان حیدری جنوبی روبروی خیابان وحدت فردی کلاه بردار بنام حامد شجاعی است ،این شیاد در اینستاگرام خیلی تبلیغ میکند و مردم را فریب میدهد پول مبل را کامل میگیرد ولی از مبل خبری نیست پرونده کثیر الشاکی در اگاهی و دادسرا دارد میلیاردی پول از مردم گرفته ولی به کسی مبل نداده و مدتی نیز متواری بود یک ساله پول مبل را کامل گرفته ولی هنوز مبل نداده ،پول هم نمیدهد
    حامد شجاعی مبل فروش نیست یک کلاه بردار حرفه ای است یک دروغگوی چرب زبان که هنوز هم دارد سر خلق الله کلاه میگذارد خیلی مواظب باشید کاسبهای محل همه میشناسنش ،فریبش را نخورید

  2. مبل ای تک شهرک ولی عصر خیابان حیدری جنوبی روبروی خیابان وحدت «حامد شجاعی»
    حامد شجاعی مبل فروش نیست یک شیاد کلاه برداره ،خیلی مواظب باشید در اینستا و تلگرام زیاد تبلیغ میکنه،سر تا پایش دروغ است یک شارلاتانه،یک ساله پول را کامل گرفته ولی نه مبل میده ونه پولمان را،خیلی خیلی زیاد شاکی داره و پرونده در دادسرا و اگاهی داره …..
    این اشغال توی مغازه اش مشغول فریب دادن مردم است الان میلیاردی کلاه برداری کرده و به هیچ کس مبلی تحویل نداده
    گول این حقه باز را نخورید

  3. سلام
    به هیچ وجه از مبلمان لاوین (پلاک 108، شهرک ولیعصر) خرید نکنید
    متعلق به آقای لاوینی هستش، به شدت انسان دروغگو و وقیحی هستن
    موقع خرید میگن از تولید براتون فیلم میگیریم، عکس میگیریم، ولی اصلا کار رو به موقع تحویل نمیدن، به شدت بددهن هستن، اصلا پاسخگوی تلفن نیستن …. کار ما رو بعد از 2 ماه هنوز تحویل ندادن، فاکتور رو هم ابطال نمی کنن و کارمون به شکایت کشیده

  4. من سال۱۴۰۱ توی قم از moblanto خرید کردم از همون اول قسمت های زیادی ضربه دیده بود پایه های وسط مبل به زمین نمیرسن
    متریال به شدت کیفیت پایین طوری ک به دسته یا تکیه گاه، تکیه میدین فرو میره و به حالت اول بر نمی گرده
    هیچ وقت ازشون خرید نکنین

  5. مجموعه چوب و زندگی ست فیگارو در دی ماه فاکتور کردن هنوز میز ناهارخوری رو تحویل ندادن مبل ها و عسلی هم هر کدام ایراد داره خدا ازشون نگذره فقط وعده وعید میدن

  6. مغازه چوب و زندگی چهاردانگه خیابان آلومینیوم کیفیت پایین چوب بکار رفته در محصول و عدم پاسخگویی بابت مشکلات

  7. هوم دیزاین. چهار دنگه خیابان الومینیوم کاران دوم نبش وصال پلاک ۹. بخدا شغشون مبل فروشی نیست کلاه برداریه . تو دو خدا مواظب باشید. ازش خرید نکنید. بیچارم کردن

    1. آخ آخ مثل اینکه چهاردانگه خیابان آلومينيوم به خیابان کلاهبرداران باید تغییر نام بده
      مجموعه چوب و زندگی ۱۸۸ میلیون پول ست فیگارو گرفته دقیقا همین مشکلات رو داره و الان در مرحله پیگیری و پاسخ گو نبودن فروشنده و مدیریت هستم

    2. من از سوفا آرت چهاردانگه جاده ی قدیم حسین آباد میدان ۹ دی خرید کردم ، کار رو قبل تحویل دیدم آماده نبود و تمیزی و ظرافت کار هم چیزی نبود که توی شو روم خودشون گذاشتن ، کار رو که سر تاریخ آماده نکردن و وقتی من به کار اعتراض کردم و خواستم کنسل کنم داد و هوار را انداختن که برو بیرون و من از پیش پرداختت خسارت ور میدارم اصلا هیچی بهت نمیدم ، آقایی اونجا از من حمایت کرد اون آغا رو بیرون کردن و با این حال که آقا رفتن پشت سرشون رفت و از ماشین کشیدش بیرون که با میانه گری بقیه ی همکاراشون جداش کردن از مشتری ، اگر من تنها بودم خدا میدونه چه بلایی سر من میاوردن ، البته به واسطه ی رفتار ترسناک ایشون من که بیمار ام اس هستم حالم بد شد و تحت درمان قرار گرفتم و بستری شدم و به دنباله ی اون مشکلات بدتری هم برای من پیش اومد که جای گفتن نیست .
      اسم مبل فروشی سوفا آرت و مسئولش رحیمی نام داره چندتا برادر هستن.

  8. باسلام. ۱۴۰۲.۱۲.۵
    هوم دیزاین با مدیریت محمدی. فقط مودب حرف زدن رو بلد بودن. ۱۲۶ میلیون پول دادم خدا شاهده یه دونه از کارا تمیزوسالم نبود‌ انگار دست دوم بود. اخرشم با دعوا گفت همینیه که هست برو هر غلطی میخوای بکنی بکن. کلا رنگ صندلی با نهار هارخوری با مبل ها کلا تفاوت محسوس داره و هرچی بهش میگم قبول نمیونه. خدا ازشون نگذره. بخدا تو این گرونی و بی پولی اینجوری بعد از یازده سال مبل خریدیم . اخرشم شد این. امیدوارم این پول از گلوی زن و بچش پایین نره. حرومش بشه. تورو خدا گول نخورید. اسم فروسگاه هوم دیزان. با مدیریت محمدی. تازه کلی شعار دادن که ما سه شعبه داریم. کارگاه خودمونه و…….

  9. با سلام. وقتی این همه شکایت و نارضایتی هست به این معنا میباشد که اتحادیه ای در کار نیست و مبل فروش هم می داند که دست هیچ کس به جایی بند نیست. می دانم که به این ترتیب راه شکایت خودم را هم نسبت به تاخیر چهارماهه از مبل فروشی سانای در شهرک ولی عصر، میدانایثارگران، مفتح شمالی، پلاک 81 ؛ از سوی اتحادیه صنف درودگران و مبلفروشان می بندم ولی اگر نگویم هم تصور بر کم کاری خودم دارم. دوستان عزیز اتجادیه می دانند و مردم عزیز و محترم هم می دانند که مدیریت اتحادیه نیز از بین مبل فروشان هستند و ضمن احترام به تمام افراد زحمتکش در هر صنفی باید این مورد را گوشزد کنم که ایا اگر تخلف از یکی از مبل فروشانی باشد که صاجب و یا شریک فروشگاه نفر حاضر در دفتر اتحادیه است و یا با او نسبتی دارد ایا شکایت به جایی می رسد؟

  10. سلام
    حامد شجاعی ،مغازه آی تک ،شهرک ولیعصر ،خیابان حیدری جنوبی
    مبل خریدن مساوی است با بدبختی و از دست دادن همه چیز

  11. صنایع آذر چوب )فروشگاه خضرا در یافت اباد نبش پاساژ برنا به ما گفتن کار ضمانت داره کار ما شرکتی هزار جور حرف دروغ انگار کار دست دوم تحویل دادن زیر بار هم نمیرن نمیدونم این پول چجوری میخورن دیگه جواب هم نمیدن پیگیری هم نمیکنن
    میدونن دست خریدار دیگه به جای بند نیست من گفتم شکایت کنم برم اتحادیه چند نفری گفتن کاری به جایی نمیبری ولی من باز شکایت میکنم

  12. مبلمان اوژان پاساژ کاسپین یافت آباد بشدت دروغگو و حقه باز تحویل یکماهه را الان چهار ماهه تحویل ندادن الان تلفن هم دیگه جواب نمیدهند مواظب این کلاهبردارها باشید پولتونو گرفتند دیگه نمیشناسند شما رو

  13. مبل تاپ هوم شهرک ولیصر (صادقیان)گول ظاهر و برخوردشون نخورین کلاه بردارن و جنسی که نشون میدن بعد با تاخیر جنس مشکل دار و ایراد دار و تقلبی میفرستن از جنس ابر تا کلاف دروغ میگن و دیگه جوابگو تلفن نیستن دوتا شعبه دارن تو همون خیابون افتادم دنبال شکایت از این حروم خورا بی پدر و مادر

  14. در بهمن 1402 میز ناهارخوری از فروشگاه میز ایران سیزده ابان خریدم . بعد از سه هفته گذشت از سفارش صندلی های کرم کثیف و بسیار کهنه مغازه اش را جمع کرده است برای من ارسال کرده . همانجا به راننده اش نشان دادم که صندلی ها کاملا کثیف و چوب ها خاک گرفته و فوم صندلی های پارچه ای نشست کرده و ختی چروک شده است. راننده گفت شاید با مایع بشویید پاک شود. گفتم 18 میلیون ندادم که روکش مبل بشویم و نشیمن صندلی را عوض کنم معذرت خواهی کرد و برگرداند ولی فروشنده زیر بار نمی رود .. می گوید سفارش شما بود … آیا مرجعی هست رسیدگی کند؟

  15. سلام. متاسفانه کسی که این صفحه را می خواند خودش دچار مشکل شده و نصیحت کردن سودی ندارد فقط امیدوارم مسئولین ببینند و نظارت ها را بیشتر کنند بعبارتی پیشگیری کنند . ما هم متضرر شدیم یک هفته است مبل کلاسیک از فروشگاه جزیره آقای غفاری در شهر کالا خریدیم رنگ پارچه فرق داشت گفتیم اشکال نداره . گفته بودند تمام چوب گردو اما از چند چوب مختلف و کمی گردو استفاده کردند متوجه شدیم و باز گفتیم بگذریم . اما متاسفانه امروز یک سوسک چوبخوار کاپنودیس روی مبل دیدم بچم خیلی ترسید زنگ زدم گفتم فروشنده با پررویی تمام میگه خونه تون سوسک داره. فردا می خوام ازشون شکایت کنم ان شالله نتیجه بدهد و پولمون رو پس بگیریم.

  16. سلام خرداد 1402 از میلمان پارس چوب چهاردانگه با فروشندگی علی سلیمی یک دست مبل استیل بهمراه میز ناهار خوری خریداری کردم پنجاه میلیون بیعانه دادم بشرط تحویل اخر تیرماه . متاسفانه هنوزم بعد هشت ماه تحویل ندادن .گوشی هم جواب ندادن .مواظب باشید شما هم با خرید از این جور آدم های زبان باز و روباه صفت متضرر نشوید

  17. سلام مبل عروس تبریز به آدرس ۲۰۰ متر مانده به پلیس راه سهند،تقلب در کسب میکنه جنس مبل ها کاملا بی کیفیت هس،همه توی اتحادیه علیه ایشون شاکی هستن

  18. مبلمان هاوس. اصفهان. رهنان. اقای کاشانی
    خدالعنتت کنه 5ماهه مبل راخریدیم وهنوز تحویل نداده ج تلفن هم نمیده. شکایت کردیم اتحادیه مبل فروشان اصفهان انجانیزماراتواب نمک گذاشته اندوپرونده رابرای تعذیرات نمیفرستند.ایشالاخبرمرگت رابشنوم برادران حروم خورکاشانی مرگ برشما

  19. از مبل و میز ترک پلاس تبریز (سردرود) کسی خرید نکنه اسمش بیوک پاسدار کلاهبرداره بعد از واریز بیانه دیگه جواب نمیده در حالی که دیوار هم تاییدش کرده ما الان ازش شکایت کردیم متاسفانه آگهی هاش هنوز داخل دیواره و سر مردم داره کلاه میزاره تو رو خدا بچه های تبریز و ارومیه و… نشر بدید کسی متضرر نشه

  20. سلام من از مبل راشان در خیابا کلاهدوز مشهد یه نیم ست با میز های جلو مبلی گرفتم مبل ها که پایه هاش ترک خورده همون لحظه اول بعد دو روز بعد هم آقای سادات صاحب مغازه که خیلی چرب زبان بود تماس گرفت و گفت میزها رو اشتباه فرستادم و از خونمون اومد برد و یک میز آشغال داد گفت براتون میسازم این امانت باشه تا من بسازم براتون هنوز که نساخته خدا نگذره از آدم دروغگو مردم از مبل راشان خیابان کلاهدوز مشهد خرید نکنید واقعا متاسفم براشون

    1. سلام
      ما از فروشگاه تاپ هوم شهرک ولیعصر خیابان وحدت خرید کردیم سرویس کامل برای جهیزیه بهد از یک‌ماه پایه مبل تک نفره شکسته تمام ابر ها فرو‌رفته مبل های سه نفره جوری شده که انگار سه ساله استفاده شده بازرس اتحادیه هم‌اومد تایید کرد
      از کارمون افتادیم اما ارزش شکایت از این حرومی هارو‌داره

  21. سلام ، این مطلب خیلی مهم هست چون من بعد از سالها برگشتم ایران و متوجه شدم که چشم پوشی و نادیده گرفتن خلاف همه جامعه را بطور چشم گیر و خطرناکی در بر گرفته.
    البته من هر خطایی را که تونستم تذکر دادم برای مثال ، احترام به حق دیگران ، موتور در پیاده رو تا ۷ ساعت معطل شدن در مطب دکتر
    در حال حاضر من از دست یک شیاد مبل فروش خیلی عصبانی هستم و تصمیم دارم بحد اشد او را تنبه کنم تا ای عمل غیر انسانی را با شهروندان انجام ندهد و در عبرتی برای بقیه افراد جامعه که قصد سود جوئی دارند گردد.
    من تمنا میکنم برای اجرای این هدف ملی بمن بپیوندید و از تمام راههای موجود برای اطلاع رسانی کمک بگیرید . با من با تلگرام و ، واتساپ تماس بگیرید . بهروز سلطانی ۰۹۱۹۴۳۰۴۸۱۲
    زنده باد ایران و مردم خوب ایران .
    بامید روزهای بهتر

  22. من یه مبل و میز ناهارخوری خریدم از مبل فروشی شاهی در قرچک
    اول از اینکه مبلی ک دادن خیلی مشکلات داشت ولی با اغماض قبول کردم
    میز ناهارخوری خوری رو ک قرار بود ۱۰ روزه تحویل بده ۲ ماه طول کشید و اصلأ اون چیز نبود حتی میزشم شکسته بود قبول نمیکرد و ما رو بازی می داد تا اینکه یه روز رفتم مغازه اش دعوا بهم ریختم و سرصدا ، پولمو پس گرفتم
    خلاصه اینکه تو ایران شکایت و اتحادیه کشک هستش همه تا جایی ک بتونن می دزدن
    مواظب باشید حتی فاکتور با قید زمان بگیرید + مهر فروشگاه

  23. مبل چیکا ( علی عبادی و وحید عمادی ) اصلا خرید نکنید کلاهبردار هستن . بسیار هم بی کیفیت و آشغال. مریتیکه های دزد

    1. سر منم کلاه گذاشتن
      علی عبادی و وحید عمادی شهرک صنعتی سهند جنب پمپ گاز
      آدم بی وجدان حرام زاده هستن

  24. سلام به همه عزیزان
    *************دقت کنید************
    من یک دست مبل از مثلا “شرکت” – خوش نشین با کلی ادعا، با هزینه بالا تهیه کردم که یک نماینده فروش تو دلاوران و یک نماینده تو یافت آباد داره و کارخانه و از این داستانها که ما درجه اول هستیم و ….
    به لعنت خدا نمی ارزه – اسباب بازی درست کردن – ما کلا دو نفریم رفت و آمدمون بسیار کمه – هر روز یک جاش خرابه یک روز پایه مبل کج میشه یک روز فوم میره تو، پشتیبانی در حد حرفه فقط حرف. از برج 3 تا لان که برج 9 ما کلا تونستیم یک ماه استفاده کنیم ازش. رسما آدمهای مودبی هستند که آشغال تحویل مردم میدن و براشون حالال حروم مهم نیست
    نخرین پولتون رو دور نریرین گول ظاهرشم نخورین

  25. عوضی تر از مسعود صالحی مبلمان ماکان چهاردونگه خودش هست ولاغیر …پول زیاد رو میگیرن و هیچ مسیولیتی نسبت گندکاریاشون ندارن ..آشغال ترین مبل مبلمان ماکان چهاردونگه…

  26. سلام من جهیزیه از آقای رسولی از مرتضی گرد خریدم علاوه براینکه به ما دیر تحویل داد و تموم وسایل خانوم خراب و مشکل دار هست و چند باربا این تماس گرفتیم جواب کد نیست اصلا از ایشون خرید نکنید

  27. توی تبریز به هیییچ عنوان از تولیدی ترک پلاس (جاده سردرود ) که آقای پاسدار باشن ، خریدنکنین ،به هیچ عنوان .علاوه بر پول سلامتی عقلی و روانیتون هم از دست میدید . کاری که گفته ۲۰ روزه میفرستم، سه ماااهه نفرستاده ، هرروز زنگ میزنی میگه فردا میفرستم ، حتما دیگه فردا میفرستم و…… حضوری رفتیم اصلا جنسمون کارگاه نبود گفت دادم رویه کوبی ،پسفردا دستته . هنوزم منتظر اون پسفرداام . نمیدونمم چیکارکنم ، شکایت کنم چیکارکنم

    1. دوست عزیز ما ازش شکایت کردیم تو رو خدا شما هم شکایت کنید طرف کلاهبرداره اسمش بیوک پاسداره باید همه شکایت کنن تا قاضی بدونه طرف کلاهبرداره و روزی سر چند نفر رو کلاه میزاره شما رو به خدا نشر بدید این شخص هنوز آگهیش توسط دیوار تبلیغ میشه و کلی مردم ضرر میکنن

    2. مبل سپیدار آدم های عوضی مال خور بی خانواده بجای پول و کامل دریافت کردن مبل و دیر آوردن و کوسن مبل هارو اشتباه آوردن بعد با خودشون بردن دیگه نیوردن .هرچی هم تماس میگیریم کلا بلاکمون کردن مال مردم خورها

  28. از چیدا چوب واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه خرید نکنید به هیچ عنوان!!!!!!!!!!
    پول و کامل از من گرفتند گفتند فردا میفرستن الان دو هفتست هنوز ارسال نکردن.

    1. واقعا درسته بنده هم خرید کردم یه ماه از تاریخ تحویل گذشته هنوز تحویل ندادن از چیزا چوب چاردانگه نخرید

  29. ضمنا دوستان نام مبل فروشی و مکان رو ذکر کنید که بقیه نرن سراغش …فوق العاده دروغگوان و حروم خور.. (مبل ماکان چهاردونگه مسعود صالحی)

      1. سلام..
        از گالری مبل سعید تانیش با مدیریت برادران دروغگوی بازپسین اصلا خرید نکنید. علاوه بر اینکه ۳ ماه طول میکشه تحویل بدن برخلاف گفته ی خودشون که میگن پایه و همه چیز آماده ست فقط پارچه انتخاب کنید نهایتا ۱۰ تا ۱۲ روز کاری بیاین تحویل بگیرید ، متریال مبلمان نمایشگاه با مورد تحویلی زمین تا آسمون فرق میکنه. مبل روز دوم فنرش و انقد کم و کاستی بریده بودن که سایزش کوچیکتر بود و از جا درومد و پارچه رو پاره کرد…! پیچ نگهدارنده ی فنر مبل پلاستیک بی کیفیت بود که شکست و ۶۰ کیلو وزن تحمل نکرد و کار و نگه نداشت. آدرس هم نعمت آباد خیابان وحدت هستش.. نوشتم تا بدونن کار خوب تحویل بدن از طرف مردم تبلیغ و کار بد تحویل بدن علاوه بر شکایت به بقیه هم اعلام میکنیم تو این چاه نیفتند.

    1. از مبل هنر اصلا خرید نکنید
      صندلی ناهار خوریم بعد ۳ ماه خراب شده دونه ای ۲۴۰۰ خریدم الان شده ۳۴۰۰ زنگ هم میزنم بی ادبی میکنن
      مبل هنر افتضاحه

    2. سلام خدمت همه کلاه سررفتگان…
      از ((مبلمان طاهری با مدیریت برادران طاهری)) تهران نعمت آباد خیابون پوریای ولی
      خرید نکنین بشدت سرتون کلاه میره

      یه دست مبل هفت نفره سلطنتی ۲۳ میلیون تومن خرید کردم
      کاره ۲ هفته‌ایو بعد یکماه تحویل داد
      ۱)جنس رنگ آشقال
      ۲) اتصالات دسته و بدنه بعده یکماه همه داره باز میشه
      ۳)یکی از دسته‌های مبل یک شکل نیست
      طرف به شدت چرب زبون و کلاه بردار هستش
      مبلمان طاهری نعمت آباد.

  30. با سلام
    از مبلمان ماکان مسعود صالحی( گروه صالحی ) ]چهار دونگه خرید نکنید دوستان به معنای واقعی پولتون رو ریختید تو فاضلاب .. کامنتای پایین رو دیدم دوستان هم شاکی بودن .. به هیچ وجه کیفیت نداره .. همون اول صدا میداد و بی کیفیت بود و رنگ پایه ها نا همخون و به هیچ وجه پاسخگو نیستن ..و توی همه کاراشون تکیه گاه تاب داره ..خدا لعننتشون کنه ..من به صورت قانونی اقدام کردم

    1. مبل مهستان ،اردوخانی ، مدام هم تو نمایشگاه ها ،از شمال تا جنوب پول مردم بالا کشیدن ،
      پول و کامل گرفت و هیچ مبلی تحویل نداد ،کلاهبردارن ،خدا ازشون نگذره .تو این شرایط اقتصادی،با هزار بدبختی وسیله بخری ،فروشنده کلاهبردار باشه …

  31. من فکر میکنم ما همه به عنوان شهروند وظیفه داریم مشکلات رو بیان کنیم تا بقیه مردم دچار مشکل نشوند.
    ما دو ماه پیش از مبل میراث در چهاردونگه با مدیریت آقای مهرفرجام و خانم افشار مبل، میزنهارخوری و میز عسلی گرفتیم. در تمام مدتی که قرار بود تحویل داده بشه با انواع و اقسام حرف های دروغ و دوپهلو ما رو سر کار گذاشتن و بعد یک ماه تاخیر از زمان تعهد شده برای تحویل کار رو تحویل دادن و بدون اینکه ما اجازه دیدن کار رو داشته باشین با ترفندهای مختلف کل پولشون رو گرفتن و کار رو توی خیابون رها کردن و رفتن. مبل ها به نظر کیفیت بدی نداره ولی میز نهارخوری اونقدر کیفیت ساخت پایین داشت که تا دست کارگر بهش خورد دو تا از پایه ها شکست. شما فکر کن توی خونه و با حضور بچه کوچیک این اتفاق می افتاد چه فاجعه ای میشد. واقعاً ما ناراضی هستیم و کارمون رو هم قانونی داریم پیگیری می کنیم تا حق مون پایمال نشه. خواهش میکنم شما هم هر موردی دیدن با ذکر جزییات محل بیان کنید تا مردم از اونجا ها گزیده نشن!!!

    1. من یک دستگاه مبل از مبلمان جی ام GM یافت آباد با برند GMOBILYA خریدم واقعا سرم کلاه گذاشتن و غیر از اینکه مبل دیر تحویل دادن هر روز یه جای مبل ترک میخوره وقتی هم پیگیری کردم گوشیشونو جواب نمیدن و ریجکت می کنند.
      واقعا سرم کلاه رفت

  32. از مبلیران پاساژ ونوس اصلا خرید نکنید مغازشون جنس خوب گذاشتن ولی سفارش که میدین جنس آشغال تحویل میدن خیلی چرب زبون ولی ی مشت دروغگو و بی کفایت

  33. ازمبل سوفا داتیس خرید نکنید مبل خراب و شکسته ارسال کردن و زیر بار هم نمیرن 2 بار مبل و بردن تعمییر باز خراب اوردن

  34. ###مبل نارووووون ###
    بی مسئولیت ترین ها در مبل نارون
    صندلی ناهار خوری با پایه های کوتاه و بلند!
    کلاف ها هرکدوم یه رنگ!
    رنگ پارچه هرچیزی که خودشون بخوان!
    صندلی ها همه لق!

  35. از مبل “نارون” به هیچ عنوان خرید نکنید. سطح پایین ترین آدم ها اونجا مشغول به کار هستن. نه میدونن مبل چیه مه میدونن چوب چیه. گول نمایشگاه بین المللی و این چیزارو هم نخورید. داخل یه خرابه دارن مبل میسازن و کاملا بی کیفیت. بعد از ثبت سفارش نمیدونن شما اصلا اسمتون چیه!!!! کلی هم باید برید و بیاید تا ایراد های کارتون گرفته بشه.

    1. من از مبل وودن تو چهاردانگه خرید کردم. بشدت ناراضیم ازشون. به معنای واقعی سرم کلاه گذاشتن و حدودا ۲۰ تومن بهم ضرر زدن. الانم دنبال شکایتم

  36. از مسعود صالحی خرید نکنید .. مبل ماکان چهار دونگه .. پول زیاد میگیرن و آشغال تحویل میدن..

  37. از مبلمان ماکان (گروه صالحی) واقع در چهار دونگه خرید نکنید .. من ممبل کاریزما سفارش دادم دوتا تک نفرش کلا تکیه گاهش تاب داره و کجه.. کل رنگ پایه ها دورنگ و بی کیفیت ضربه خوردس.. میز و عسلیاشم رنگ خیس رو سلفون کشیدن کلا خراب شده .. خیلی دیر تحویلمون دادن که اصلا تحویل نمیدادن بهتر بود ..به هیچ وجهم پاسخگو نیستن…

    1. از مبل ونیز در قشم اصلا خرید نکنید شدیدا کلاه بردار و دروغ گو هستند ، ۲ ماه از زمان تحویل گذشته تحویل ندادن و متوجه شدم ۱۲ نفر مثل من سرشون کلاه رفته مالک مبل ونیز آقای بابک افراسیابی سهزابی هستند کاملا بی ادبانه با مشتری برخورد میکنند البته بعد از اینکه بهتون مبل بفروشه قبلش خوش برخورده

  38. اوایل تیرماه از مبلیران دلاوران که صاحب مغازه صاحب کرم هستند خرید کردیم یک دست راحتی و سرویس غذاخوری و کنسول و….خلاصه یک ماه تحویل الان شد چهار ماه که چندین بار سرویس اشتباه آوردن و بردن دوباره آوردن اونم فقط راحتی ها که دسته و قاب و پاسنگیهاش هر کدوم یه رنگه کلا رنگین کمون کار کردن…پنج تا صندلی غذاخوری آوردن بقیه ش رو نیاوردن که اینها هم زدگی داره رنگ پریدگی داره اصلا با سفارش ما زمین تاآسمون فرق میکنه و همچنان منتظریم سفارشات رو کامل بیارن..خدا ازشون نگذره که اینجور اعصاب مارو بهم ریختن..بی شرف تر از مبلیران من ندیدم گول برندشون رو نخورید..

  39. سلام وعرض ادب من از فروشگاه مبل برادران لیوانی توی شهرک ولیعصر مبل خریدم نه رنگی که میخواستم بود نه کیفیت ورنگ کاری درست بود پیشنهادمیکنم از برادران لیوانی خرید نکنید بسیارزبون باز ومتقلب

    1. بله منم از این لیوانی ها خرید کردم و نه تنها کیفیت و رنگ کار رو درست انجام نداده بودند هنوز بعد از چهارماه مبل رو بهم تحویل ندادن
      می خوام ازشون شکایت کنم
      کسی می تونه راهنماییم کنه چطور ازشون شکایت کنم؟

      1. ما هم از این برادران حرام خور خرید کردیم
        متاسفانه بعد از 1 ماه هنوز مبل رو تحویل ندادن
        هیچ تلفنی رو جواب نمیدن
        دوبار مراجعه حضوری داشتیم، فقط امروز و فردا می کنن
        لطفا به هیچ وجه از این حروم زاده ها خرید نکنید

  40. سلام ما یه دست مبل راحتی از مبل یاشیل آمل خریداری کردیم که قرار بود یه ماهه تحویل بدن ولی برخلاف قولشون بعد از دو ماه ونیم بعد از پیگیری های زیاد نه درب منزل بلکه با گرفتن کرایه اضافی از انبار تحویل مادادند چند ماهی از استفاده معمول نگذشته بود که کاناپه شکست وکاناپه دیگه صداش در اومد با کارشناسی خودشان مبل را برای تعمیر بردن الان یک ماه وچند روزه که هنوز مبل ما آماده نشد وامروز وفردا میشه لطفا شماره ای برای بنده ارسال بفرمایید تا بتونم شکایتم و اعلان کنم واقعا از یک مبل برند ومدیرش این انتطار نمیره خواهش میکنم پیگیری بفرمایید

    1. از مبل وودن خرید نکنید
      ادعای تولیدکننده بودن دارند ولی از جای دیگه میگیرن و بسیار گرونتر میفروشن
      حتمأ مبل هاشون را میتونید از جاهای دیگه خیلی ارزونتر تهیه کنید
      ما ازشون خرید کردیم و بعدش متوجه شدیم ۲۰ میلیون گرونتر دادند
      مبل وودن کلاهبرداره

      1. بله صحیح می فرمایید.منم متأسفانه دیر متوجه شدم…دقیقا ۲۰ میلیون گرونتر …مبل رو از یه فروشنده دیگه تو چهاردانگه می خرند به مشتری هاشون با قیمت خیلی بالاتر می فروشند..در صورتیکه ادعا می کنند تولید کننده هستند.

  41. سلام ما ۲ ماه پیش از مبلمان فروشی همینه شیراز مبلمان خریداری کردیم قرار بود ۱۰ روز بفرستن تا الان نفرستادن و اصلا پاسخ گو هم نیستن و همش دروغ میگن که امادست میفرستیم بهتون،جالب تر از اون که ما رنگ میز و چیزی که خواستیم، حتی بهمون اماده نکردن بعد یک ماه گفتن نه رنگش شما گفتی مثل توی عکس در صورتی که چند بار بهشون گفتم من رنگ طوسی می خوام لطفا از شرکت همینه شیراز مبلمان خریداری نکنید کلاهبردارن کلا

    1. سلام وقت بخیر من از مبلیران یافت آباد تهران مبل خریداری کردم همراه با چندتا کوسن و قرار بود ۱ ماهه تحویل بده اما ۴ ماه طول کشید آخر هم دوتا از کوسن ها رو نفرستاد و گفت که پولشون رو پس نمیده یه مشت آدم بی‌شعور حروم لقمه رو هم گذاشتن سر مردم رو روزانه شیره بمالن

      گول برند مبلیران رو نخورید با بازی با کاغذ فریبکاری میکنن

      1. سلام منم از مبل ایران شعبه چهاردانگه مبل خریدم بعد از گذشت ۶ ماه هنوز کامل تحویل ندادن،به نظرم خیلی گرونتر دادن ،قرار بود یک ماهه تحویل بدن حالا
        دنبال اینم که شکایت کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم چیکار کنم

      2. امان از این برند دروغین مبلیران سر منم‌کلاه گذاشتن اتحادیه مبل سازان هم پشت فروشنده های کلاه بردارتر از خودشونه

  42. با سلام من از مبل فروشی کاندید در پاساژ مهستان مبل خریدم بعد از کلی تاخیر کار فوق العاده بی کیفیت و داغون اوردن برای ارسال مجدد هم کلی تاخیر دارن پولی که دادم میریختم تو سطل اشغال بهتر بود تا از اینا خرید بکنم

    1. سلام از مبل آرسین یافت آباد خرید نکنید موقع تحویل کوسن نمیده و اصلا کیفیت ندارم

  43. فروشگاه اینترنتی شیکودمshikodecبه شدت بدقول و بی ادب هستن
    ،پول رو که میریزی اصلا دیگه پاسخگو نیستن،همه ی کارها رو با تأخیر زیاد تحویل میدن،
    به زور هم میگن کنسلی نداریم.
    اگر اتحادیه درستی داشتن اینقدر برای مشتری پررو بازی درنمیاوردن

  44. از مبل چوب و زندگی تو چهاردانگه خرید نکنید! هم خیییلی دیر تحویل دادن کار و هم اشتباه آوردن. هر چقدر هم زنگ می زنیم نمیان درستش کنن. منم در حال شکایتم. فقط بلدن تبلیغات کنن.
    تازه اینهمه گفتن مبل نمی خوابه هنوز دو ماه نشده کلی از پارچه ش شل و ول شده و چروک افتاده.
    واقعا متاسفم.

  45. سلام
    من از مبل جیوا واقع در گلشهر کرج خرید کردم مبل بافی بهمن ۱۴۰۱ سفارش دادم قرار بود ۲۰ روزه تا یک ماه تحویل بدن ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تحویل دادن همون لحظه تو خونه پارگی یکی از مبل ها رو دیدیم همون شب اطلاع دادیم به مبل فروشی جیوا و اومدن بردن قرار شد تعویض کنند بعد از دو ماه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ مبل رو آوردن روفو کردند برداشتند با نخ و سوزن دوختند مبل رو تحویل دادند
    الانم که گفتند میگن امکان نداره ما مبل ایراددار بفرستیم خودتون تو خونه کاتر برداشتین بریدین مبل رو
    با نهایت بی احترامی و بی ادبی صحبت کردند ۶ ماه کار رو دیر فرستادن آخر هم مبل ایراد دار
    تو همه جا هم پست میزارم کسی مثل ما گرفتار نشه
    خدا لعنتشون کنه با این مدیریت
    ادعای مبل ترک و برند بافی رو هم دارند
    تا آخرش میرم و شکایت هم میکنم اگر واقعا قانونی وجود داره

  46. از فروشگاه ایران مبل پاساژ مهدی یافت اباد که کارگاه هاشمی پایین چهار دونگه به اسم آقای یزدان میشه خرید نکنید مبل شکسته که ۱۰ تومن هم ارزش نداره بهتون میده وبعدش دیگه اصلا جوابگو نیستند خدا ازشون نگذره

  47. سلام
    من از فروشگاه المهدی دلاوران یک دست مبل خریدم، بماند که به شدت بدقول و بی ادب بودند، کیفیت محصولی که تحویل دادن هم با مدل تو فروشگاه به شدت متفاوت بود. خیلی اذیتمون کردند و خدا ازشون نگذره …

    1. سلام من مبل خرید کردم از سایت مبل (پویا چوپان)اسمش آقا نوروزی. همه سایت ها فروشو شو داره مبل یک ماه تحویل گرفتم شکست خراب از جای اسفنج فوم ساختمانی کار گزاشته خدا انشاءالله نابود کنه پول مفت دادم دلم سوخت بخدا خواهش میکنم از سایت نه خرید لطفا حضوری از مغازه خرید کنید .اتحادیه رفتم فاکتور خاست به من فاکتور نه داده بود.

  48. دوماه هست میزناهارخور ی سفارش دادیم گفتند دو هفته ای تحویل می‌دهند ولی هر شب باید تماس بگیریم و پیگیر باشیم که ببینیم کی میارند فقط و فقط دروغ تحویل می‌دهند یا کلا جواب تلفن ها را نمی‌دند واقعا نمی‌دونم به کی باید شکایت کنیم
    اتحادیه هم مثل خودشون هستند مملکت بر اساس دروغ و تزویر داره می‌چرخه
    خدا ازشون نگذره که اینقدر حق الناس میکنند و با روح و روان مردم بازی میکنند
    به کجا شکایت کنیم ؟
    حالا موقع تحویل تا تسویه نکنیم بار را خالی نمی‌کنند یعنی اینقدر این مملکت بی صاحب شده که خدا هم ول کرده هر کی هرکاری دلش میخواد می‌کنه
    این لقمه های نارضایتی مردم بالاخره گلوشون را میگیره البته اگه بفهمند

    1. سلام وعرض ادب من یک سوال دارم از پاسگاه نعمت آبادمبلمان نیلی مبل خریدم پایه اش روی زمین نمیرسه وروی مبل انگار سیگار ریخته سوخته از ۳ جا وپایه ها ترک خوردگی داره فروشنده جواب نمیده میگه همینی که هست چ کار کنم ب کجا شکایت کنم به کدام آدرس

      1. به اتحادیه یا به تعذیرات خیلی کار سختی نیست فقط مدارک .فاکتور و قبض پرداختی روی فاکتور باشه

    2. من از کارگاه یونیک خاوران با ۲۴۰ میلیون مبل و نهار خوری خریدم داخل فاکتور فقط کد پارچه و مدل مبل قید شده در حالی که سایز صندلی و مبلی که فرستادن بسیار کوچکتر از نمونه ایی که من انتخاب کردم بود و اصلا چوب راش نیست پایه ها بنظر پلاستیک میان زمان تحویل تماس گرفتم رد دادن و داسخگو نیستن الان من موندم و یه مبل آشغال و ۲۴۰ میلیون پولی که حداقل باید سه سال برای اقساطش کار کنم 😭

  49. از مغازه فراهانی یا رضا تو یافت آباد خیابان شاندیز پاساژ نورانی خرید نکنید، اصلا حرف شون اعتبار نداره، تو مغازه هر چی بگید میگن مشکلی نداره، رنگ و پارچه و…
    ولی موقع تحویل میگه همینه که هست، گردنم کلفته.
    پیشنهاد میکنم هر چیزی صحبت یا توافق میکنید حتماااااااااااااااا تو فاکتور قید کنید حتی چیزایی که شاید مهم نباشه
    بهترین گزینه شکایت از طریق شورای حل اختلاف، 124 و تعزیرات هست.

  50. از مغازه فراهانی تو یافت آباد خیابان شاندیز خرید نکنید، اصلا حرف شون اعتبار نداره، تو مغازه هر چی بگید میگن مشکلی نداره، رنگ و پارچه و… موقع تحویل میگه همینه که هست و الان من رفتم شکایت کردم ازشون تا حق به حق دار برسد.

  51. سلام پارسال پاییز مبل سفارش دادم ۶۳ میلیون تا امروز ۱۴۰۲.۲.۷ می‌پیچند نمی‌داد مبل ها رو امروز به زور گرفتیم دوتا صندلی میزبان نداره دو تا صندلی میز غذا خوری کم داده ۳۰ میلیون هم اضافه گرفته رنگش اونی که من میگفتم نیست خیلی خیلی بد رنگ شده تشک هاش جدا شو گفته بودم نیست هیچ فاکتوری هم ندارم دستم تو رو قران راهنمایی کنید چکار کنم ۶۳ داده بودم

  52. سلام دی ماه 1401 سفارش مبل فرانسوی دادم به تولیدی مبل الزهرا واقع در مارلیک و اوایل اسفند تحویل دادن بدون کوسنها و هروز سرکارگذاشتن بعلتهای مختلف و دوخت و دوز بد و همچنین کیفیت بد رنگ چوب که با کوچکترین برخورد رنگ پریدگی بوجود میاره. ضمناً میخواستم بدونم تعداد کوسنها در فاکتور قید نشده آیا فروشنده میتونه ادعا داشته باشه که درکوسن اشانتیون محسوب میشه ؟؟؟؟
    ممنون میشم از پاسخوگی که طرح شکایت به اتحادیه به جایی میرسه یا نه

  53. سلام.۱۴ًبهمن ۱۴۰۱، از فروشگاه مبلیران واقع در بازار مبل شماره یک یافت آباد خرید کردیم قرار شد ۱۴ اسفند مبل را تحویل دهند. علی رغم پیگیری هر روزه هنوز مبل را تحویل نداده تند آم.بابدقولی و وعده های دروغ زندگی مارا مختل کرده آمد. به واحدرسیدگی بازار هم شکایت کرده ام٫واحد مذکور می گوید که این رویه مبلیران است.ًاین پیام را گذاشتم فقط برای اطلاع هموطنان که فریب این مبل ساز دغل باز را نخورند.

    1. همیشه توی خرید مبل یک فقره چک بدید که طرف کار خوب تحویل بده، اگرم مشکل داشت چک رو مسدود کنید تا مجبور بشه کار رو درست کنه

    2. دقیقا من رو هم همین طور اذیت کردن

      حتی پول اضافه هم ازم گرفتن و پس ندادن اون خانم عزیزی بی همه چیزی هم مسئول تمام این خراب کاری هاست هر روز یه حرف جدید میزنه

  54. پارچه مبل خریدم از مغازه پارچه مبلی زمرد واقع در خیابان انقلاب شیراز پارچه را که خریدم گفت مبلتون رو هم خودمان تعمیر میکنیم و هزینه رنگ و تعمیر پارچه را امان اول کامل خساب کردیم…برای فرار مالیاتی ما را مجبور کرد پول را در حساب یه خانومی بریزیم… بعد سه هفته پدر ما رو در آورد تا مبل ما رو برد و بعد یک ماه آورد غیر از دوخت ناقصی که انجام داد یکی از مبل ها را خم رنگ نزده بود میز جلو مبلی ما رو هم پس نداد…. هر هفته زنگ میزدیم میگفت میز را میفرستم ولی نفرستاد … دیگه هم جواب تلفن را نمی‌دهد…واقعا یک مغازه دار با یک چنین مغازه ای باید اینجوری باشه…

  55. از مبل گروسی خرید نکنید بعد ۹ماه دادو بیداد مبلامو به زور داد اونم من رفتم بالا سرشون رنگ زدن تازه الان داره میشه یک سال عسلی و جلو مبلی رو ندادن هنوز خدا لعنتشون کنه

  56. سلام . من جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ از (چهاردانگه اسلامشهر ، مبلمان آلیسون ) سفارش مبل و ناهار خوری دادم . ۴۰ میلیون تومن بیعانه دادم و پس فردا تماس گرفتند و گفتند اون طرح پارچه تولید نمیشه و ….
    در حالیکه اون برامون مهم بود و اولش نگفته بود . یک آقایی بود که ظاهرش مودب و خوش لفظ بود . بعدش در ادامه گفت اگه نمیخواین ۲۵ درصد از ۸۲ میلیون را خسارت برمیداریم بقیه بیعانه را پس میدیم . اگه نه برین شکایت کنید تا دو سال دیگه شاید بررسی کنند که دوسال بعد ارزش پولتون میفته .

  57. با سلام من ۳ماهه به مبل فروشی کاندید واقع در پاساژ مهستان یافت آباد سفارش مبل دادم، درحالیکه داخل قرارداد ذکر کردن ۲۰ تا ۳۰ روزه تحویل میدن اما مدام دارن امروز و فردا میکنن و تلفن هم درست جواب نمیدن، خلاصه یک مشت آدم دروغگوی کلاهبردار هستن لعنت بهشون ، الهی تا ریال آخر پولی که از ما گرفتن خرج بدبختی و مریضی کنن که اینجوری مردم رو اذیت میکنن

  58. من ۴۵ روز هست مبل رو اینرنتی سفارش دادم از فروشگاه مبلمان آف دکور
    هروز پیگیرم
    هروز دروغ میگن
    مبلو نمیفرستن
    میگن ۴۵ روز دیگه میفرستیم
    یعنی ۹۰ روز
    نصف مبلغ رو هم گرفتن یعنی ۱۹ میلیون
    جنگ اعصاب دارم

    خدا لعنتشون کنه اینقدر مردمو اذیت میکنن
    حرومشون بشه
    درو مرض لاعلاج بگیرن

    1. دقیقا منم همین مشکل و دارم باهاشون ۲ بهمن سفارش دادم بهشون‌قبل‌عید‌قرار‌بود‌تحویل‌بدن‌هنوز‌تحویل‌ندادن

  59. من دوهفته پیش از مبلمان ایران زمین شهرقزوین یک دست مبل وکنسول خرید کردم. وقتی محموله رو آوردن کنسول رو فراموش کرده بودن. رفتند کنسول رو آوردن کلید رو فراموش کردن ! این بار گفتند خودتون باید بیاین کلیدر و بگیرین. من قبول نکردم. چون فروشگاه مبل خارج از شهر بود و وسیله نداشتم. چند روز منو علاف کردن و وعده و وعیدهای دروغین دادن تا سرانجام کلیدو آوردن. ضمنا قیمتی رو که جهت خرید مبل و کنسول اعلام کرده بودن در برگه معامله افزایش دادن و نتونستیم بهشون ثابت کنیم که قبلا قیمت پایین‌تری گفته بودین. خلاصه می خواستم به این وسیله اطلاع رسانی کنم که همشهریان عزیز از این فروشگاه بی نظم، درهم ریخته و دست اندرکاران حقه باز خرید نکنند.

  60. با سلام- 1ماه پيش رفتم كالاشهر مبل و سرويس خواب خريدم همه خراب و داراي مشكل هست فروشنده سرويس خواب يجوري راضي كرد كه كارمون رو درست تحويل بده و داد ولي مبل خريداري شده و ميز وسط شكستگي داره تمام زخمي هست ميز ناهارخوري يه پايه كم داده و تمام ديواره ميز داره جدا ميشه چندبار زنگ زدم ولي رسيدگي نكردن همش ميگن باشه.نميدونم ديگه چكار كنم.خواهشا از كالاشهر هيچي نخريدهمه اجناس بي كيفيت هستن.

  61. من دوماه پیش از شرکت نارون تو تهران خرید کردم بعد از دوماه مبل رو تو شهرستان تحویل گرفتم وقتی رسید دستم بعد از چن روز پارچه مخملش رنگ و روش رفت کف مبل خراب شد زنگ زدم به فروشنده گفت که از دست من کاری برنمیاد من موندم چیکار کنم ۵۰میلیون بابتش پول دادم خدا ازشون نگذره

    1. سلام منم از مبل نارون مبلمان ناهارخوری ۸نفره گرفتم ،صندلی ناهارخوریش گلش فرق داره با مبلش بهشون گفتم عوض نکردن ،الان میخوام برم ازشون شکایت کنم،شما شکایت نکردید؟

  62. باسلام و عرض ادب.بنده چندماه پیش یکدست مبل سفارش دادم ک قیمتش ۸ میلیون بود .و من مبلغ۲ میلیون ب عنوان بیعانه اول کار دادم.ولی بعلت اینکه وضع مالی خوب نبود کلن کنسل کردیم سفارشو بعد از یکماه.الان چند ماه میگذره ولی فروشنده ۲ میلیون مارو پس نداده.الان من باید چکار کنم.بهش چند بار پیغام دادم ولی نمیده.لطفا جواب بدید.ممنون وتشکر

  63. با سلام.۳۰ابان یه دست مبل استیل خریدم.وقتی آوردن دیدم میزش شکسته بردم گفتن گره چوب بتونه میزنیم. در صورتی که اتحادیه ام وقتی عکس رو دید گفت شکسته.چندروز بعد متوجه صدای زیاد جیر جیر در مبل سه نفره شدم که دیدم قید وسط شکسته.بعد ۲۰روز هرکاری میکنم فروشنده مبل رو تعمیر نمیکنه.میگه کار رو پس بده.من سه میلون و خورده ای براش کاور دوختم.از طرفی یه آل هم طبق رنگ مبل استیل سفارش دادم.هزینه حمل دادم.اتحادیه ام میگه میخواستی موقع خرید دقت کنی.درصورتی که ۵سال ضمانت کتبی داده.۳۷۵۰۰۰۰۰ هم پول دادم

  64. سلام خدا قوت
    من در تاریخ ۷/۹/۱۴۰۱ مبل خریدیم
    بعد از دو روز متوجه شدیم مبل سه نفره قسمت تکیه گاه پارچه اش سوراخه جای منگنه هستش که باعث پارگی شده
    زنگ زدیم میگه با هزینه خودتون بیارید و ببریدش
    مبلی که ۷۲ ساعت پیش خریداری شده مشکل از طرف مبل ساز بوده هزینه رفت برگشت چرا باید من بدم من که خرابش نکردم
    مبل رو به قیمت ۱۹ میلیون از تولیدی گرفتم
    یه فاکتور هم دستشون دارند میگن داخلش گفتیم هزینه به عهده مشتری هستش من مدقع خریداری هزینه دادم
    دیگه هزینه خرابی بازم به عهده من مشترزه با اینکه مشکل از طرف مبل ساز بوده ،، این انصافه

  65. مبل خریدم با دوسال ضمانت و اسفنج ۳۵ کیلویی ساخته بشه .
    هنوز گارانتی داره ولی قسمت نشیمن و تاج آنگود افتاده و وقتی به اسفنج فشار میاد و فرو میره طول میکشه تا برگرده سر جایش !
    چکار کنم ؟ دوسال ۲۲ ماه پیش ۱۷ میلیون پول دادم . . .

  66. سلام من از یک مبل فروشی درخواست خرید کردم ومبلغ ده میلیون بیعانه واریز کردم ولی بعد از سه ساعت به مبل فروش زنگ زدم و از خرید مبل انصرافی خود را اعلام کردم ولی الآن مبل فروش حدود 11روز است پول را به ما پس نمیدهد و امروز و فردا میکنه و مارو سر کار گذاشته باید چکارکرد؟

  67. من برای میز تلویزیون زتگ زدم اتحادیه ، گفتن چون مرجوع کردی به ما ربطی نداره برو شورای حل اختلاف

    1. سلام من از مبل ایران که از طریق نمایشگاه که به شهرمون اومده بود مبل سفارش دادم رنگ مدل همون کف نمایشگاه بعد ۴ماه که مبل دستم رسید ن پارچه اون بود ن رنگش بهشون زنگ زدم برای برگشت میگه پیگیر هستیم بدون هیچ جوابی فاکتور عکس مبل که انتخاب کردیم دارم هنوز یه جنس اشغال با فی۲۷تومن دستم رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا