شکایت از شرکت

شکایت از فروشگاه افق کوروش چگونه است؟

با به وجود آمدن فروشگاه زنجیره ای از دهه 70 میلادی، شاهد آن بوده ایم که بسیاری از افراد با استفاده از آن ها توانسته اند محصولات مختلف و مورد نیاز خود را به آسانی خریداری کنند و همه آن ها را در یک مکان پیدا کنند.

به وجود آمدن این نوع از فروشگاه ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد که از بزرگترین معایب آن می توان به رواج مصرف گرایی اشاره نمود.

اما همانطور که بیان شد این نوع از فروشگاه ها در کنار معایب بسیار خود دارای مزایای بسیاری نیز می باشند. دسترسی آسان به تمامی مواد غذایی و غیره در یک مکان، راحتی خرید و استفاده، خریدهای با تخفیف و استفاده از مزایای جشنواره های مختلف آن، از مزایای آن می باشد.

در کشور ایران نیز در چند سال اخیر، حضور و فعالیت روزافزون این فروشگاه ها مشاهده می شود و بیشتر مردم از آن ها استقبال نموده اند و خریدهای خود را در این بسترها انجام می دهند.

یکی از آن ها فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را در بر می گیرد که در ادامه به معرفی و بررسی مسائل مربوط به آن و نحوه شکایت از فروشگاه افق کوروش و غیره خواهیم پرداخت.

فروشگاه افق کوروش

فروشگاه افق کوروش

در کنار دیگر فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه افق کوروش نیز با هدف عرضه محصولات مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب تاسیس شده است.

هر کالا پیش از عرضه در شعب این فروشگاه، باید مجوزها و استاندارهای خاصی را دارا باشد و همچنین باید از مرحله آزمایش های کنترل کیفی گذر نماید و پس از اینکه با موفقیت از این مراحل گذر نمود، به فروشگاه ها عرضه می شود  و به نظر می رسد که در حالت کلی نظارت زیادی بر روی انواع محصولات عرضه شده در فروشگاه وجود دارد.

آنگونه که بیان شده است، فروشگاه افق ‌کوروش روزانه ۳ هزار تن کالا را به طور مستقیم در 30 انبار با صد و پنجاه هزار متر مربع، دریافت و همین میزان کالا را نیز با ۶۰۰ ماشین به مقصد فروشگاه ‌ها در انواع مناطق، حمل می‌ کند.

این فروشگاه ادعا می کند که با استفاده از تیم های بازرسی که به صورت حضوری یا از طریق دوربین های نامحسوس فعالیت می کنند، ماهانه حداقل دو بار هر فروشگاه را کنترل می نمایند و تمامی محصولات و حتی نارضایتی های  مشتریان کنترل می شود و مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه شکایت از فروشگاه افق کوروش

پیش از اینکه به موضوع نحوه شکایت از فروشگاه افق کوروش بپردازیم باید در نظر داشته باشیم که در چه صورت هایی می توان از یک فروشگاه زنجیره ای شکایت کرد و چه خطاهایی ممکن است از آن ها سر بزند که قابل پیگیری باشد؟

چند حالت کلی را می توان برای پاسخ به این سوال  در نظر گرفت:

تفاوت قیمت های حساب شده با قیمت روی جلد

این مورد جزو تخلفات فروشگاه محسوب می شود و به بیان دیگر، شما می توانید در صورتی که مشاهده نمایید که هزینه ای بیشتر از هزینه روی جلد از شما دریافت می شود، می توانید نسبت به آن اعتراض نمایید چرا که هر محصولی با توجه به قیمت مشخص و مذکور روی جلد قابلیت فروش دارد و افراد نمی توانند به دلخواه خود، قیمت آن را تغییر دهند.

کم فروشی و عدم اعمال کد تخفیف نیز قابل پیگیری است.

فروشگاه افق کوروش

بررسی برخی مواد قانونی مربوط به کم فروشی، گران فروشی و تقلب و بررسی مجازات آن ها

در این قسمت از مطلب سعی داریم تا برخی مواد و تبصره های مربوط به تخلفات اصناف و مجازات آن ها را در قانون نظام صنفی کشور بررسی کنیم تا پیش از ثبت شکایت، بدانیم که موضوع موردنظر ما جز کدام دسته از آن ها محسوب می شود.

 ماده 57

گران ‌فروشی: عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارائه خدمت به‌ بهائی بیش از نرخ‌ های تعیین شده به وسیله مراجع قانونی ذی‌ ربط، عدم اجرای مقررات و‌ضوابط قیمت‌ گذاری و انجام دادن هر نوع عملی که منجر به افزایش بهای کالا یا خدمت به‌زیان خریدار گردد.

‌جریمه گران فروشی، با عنایت به دفعات تکرار در طول هر سال به شرح زیر است:

  • ‌الف: جبران خسارت وارد شده به خریدار و جریمه نقدی معادل مبلغ گران ‌فروشی، در صورتی که جریمه نقدی کمتر از پنجاه هزار (50.000) ریال باشد، جریمه نقدی معادل پنجاه هزار (50.000) ریال خواهد بود.
  • ب: چنانچه کل مبلغ جریمه ‌های نقدی پس از سومین مرتبه تخلف به بیش از دو میلیون (2.000.000) ریال برسد، پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان متخلف صنفی به مدت ده روز نصب خواهد شد.
  • ج: درصورتی که کل مبلغ جریمه‌ های نقدی پس از چهارمین مرتبه تخلف به بیش‌ از بیست میلیون (20.000.000) ریال برسد، پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان ‌متخلف صنفی نصب و محل کسب به مدت سه ماه تعطیل خواهد شد.

ماده 58

کم فروشی: عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارائه خدمت کمتر از‌ میزان یا معیار مقرر شده.

‌جریمه کم فروشی با عنایت به دفعات تکرار در طول هر سال به شرح زیر است:

  • متخلف علاوه بر الزام به پرداخت خسارت وارد شده به خریدار یا مصرف ‌کننده در مرتبه اول به دو برابر مبلغ کم ‌فروشی و در مرتبه دوم به چهار برابر مبلغ کم‌ فروشی جریمه می‌ شود.
  • در مرتبه سوم به شش برابر مبلغ کم‌ فروشی جریمه می‌ شود و علاوه بر پرداخت جریمه پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان متخلف صنفی به‌مدت دو هفته نصب می‌شود.
  • در مرتبه چهارم به هشت برابر مبلغ کم‌فروشی جریمه می‌ شود و پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان متخلف صنفی به ‌مدت یک ‌ماه نصب می‌شود.
  • در مرتبه پنجم و مراتب بعدی به ده برابر مبلغ کم‌ فروشی جریمه می‌شود و به‌ مدت دو ماه پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان متخلف صنفی نصب می‌ گردد. همچنین به مدت شش ماه پروانه کسب وی تعلیق و محل کسب تعطیل می‌ گردد.

تبصره – عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت (گارانتی) توسط متعهد در حکم کم‌فروشی است و متخلف از این امر علاوه بر انجام خدمت مربوط، به جریمه‌ های موضوع این ماده نیز محکوم می‌شود. مبنای محاسبه ارزش خدمات پس از فروش، قیمت کارشناسی خدمات مورد نظر است که توسط کارشناسان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می‌ شود.

محصولات

ماده 59

تقلب: عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارائه خدمتی که ازلحاظ‌کیفیت یا کمیت منطبق با مشخصات کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی نباشد.

‌جریمه تقلب، با عنایت به دفعات تکرار در طول هر سال به شرح زیر است:

  • متخلف علاوه بر الزام به پرداخت خسارت وارد شده به خریدار یا مصرف ‌کننده در مرتبه اول معادل دو برابر ما به ‌التفاوت ارزش کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی و کالای عرضه‌ شده یا فروخته ‌شده یا خدمت ارائه داده شده و در مرتبه دوم به چهار برابر ما به‌ التفاوت مذکور جریمه می ‌شود.
  • در مرتبه سوم به شش برابر ما به‌ التفاوت، جریمه می ‌شود و علاوه بر پرداخت جریمه پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان متخلف صنفی به مدت دو هفته نصب می ‌گردد.
  • در مرتبه چهارم به هشت برابر ما به‌ التفاوت جریمه می ‌شود و پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان متخلف صنفی به‌ مدت یک ‌ماه نصب می ‌گردد.
  • در مرتبه پنجم و مراتب بعدی به ده برابر ما به‌ التفاوت جریمه می‌شود و پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به‌ عنوان متخلف صنفی به‌ مدت دو‌ماه نصب می ‌گردد. همچنین به مدت شش ‌ماه پروانه کسب وی تعلیق و محل کسب تعطیل می ‌گردد.

تبصره ۱- در صورت تقاضای خریدار مبنی بر استرداد کالای مورد تقلب فروشنده علاوه بر پرداخت جریمه مقرر، مکلف به قبول کالا و استرداد وجه دریافتی به خریدار است و درصورت استنکاف، واحد صنفی تا اجرای کامل حکم، تعطیل می‌ شود.

‌تبصره ۲ – درصورتی که در قوانین دیگر برای عمل متقلبانه مجازات شدیدتری‌ پیشبینی شده باشد، فرد متقلب به مجازات مزبور محکوم خواهد شد.

تبصره ۳- عرضه، نگهداری به قصد فروش و فروش کالا بدون علامت استاندارد ایران و ارائه خدمات بدون تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در صورتی‌ که استاندارد کالا یا خدمات اجباری شده باشد، مشمول مقررات این ماده می‌ شود.

تبصره ۴- فروش کالاهای تاریخ مصرف گذشته در حکم تقلب محسوب می‌ شود و مرتکب به جریمه مقرر در این ماده محکوم می‌ شود. چنانچه کالا یا خدمات عرضه‌ شده بنابر نظر کارشناسی غیرقابل مصرف باشد، جریمه و خسارت برمبنای قیمت عرضه‌ شده محاسبه می ‌شود.

برخورد نامناسب کارکنان

برخورد نامناسب کارکنان مجموعه نیز یکی دیگر از مسائلی است که قابلیت پیگیری دارد و اگر با یک مشتری به روش نامناسبی رفتار شود، می توانند نسبت به آن اعتراض نمایند و اگر خیلی شدت داشته باشد، از آن شکایت کنند.

فروشگاه افق کوروش

کیفیت محصول

اگر محصولی که  خریداری کرده اید، کیفیت لازمه را نداشته باشد یا تاریخ مصرف آن گذشته باشد یا خراب و غیره باشد، می توانید آن را پس بدهید و پول خود را پس بگیرید. اما در حالت کلی لازم است که هنگام خرید محصولات از صحت و سلامت آن اطمینان پیدا کنید و سپس خریداری نمایید.

خوب است بدانید که اگر محصولی به صورت نادرست برای شما ارسال شده باشد یا خراب و با مشکل خاصی خریداری کرده باشید و فروشگاه مربوطه تمایلی به پس گرفتن آن نداشته باشد، می توانید علیه ان شکایت نمایید.

موارد دیگری نیز وجود دارند که اگر حق با مشتری باشد و در نهایت اثبات شود که فروشگاه کم کاری کرده است، مشتریان می توانند اعتراض و شکایت نمایند.

برای ثبت شکایت علیه فروشگاه در ابتدا می توانید از طریق پلتفرم مربوطه که خود فروشگاه آن را برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته است اقدام نمایید و پس از آن، اگر پیگیری  خاصی از سوی فروشگاه صورت نگرفت و مشکل شما حل نشد، می توانید به مراجع قضائی مراجعه کنید و علیه فروشگاه مربوطه اقامه دعوی کنید.

البته لازم به ذکر است که پیگیری مشکلات و بیان اعتراضات و شکایات، از طریق اتحادیه مربوط به فروشگاه افق کوروش نیز قابل انجام است.

چه مراجعی صالح برای رسیدگی هستند؟

در همین متن نیز به چند مورد از مراجعی که صالح برای رسیدگی به این نوع از شکایات هستند، اشاره شده است اما در این قسمت از مطلب می خواهیم به طور کامل در رابطه با مراجع صالح برای رسیدگی به این نوع از شکایات صحبت کنیم.

برای ثبت شکایت شما می توانید از طریق سایت فروشگاه یا اتحادیه مربوطه اقدام کنید اما  در صورتی که تمایل داشته باشید به صورت مستقیم شکایت خود را ثبت کنید می توانید از طریق سازمان تعزیرات اقدام نمایید.

هزینه های طرح شکایت علیه فروشگاه افق کوروش به چه صورت می باشد؟

شکایت از فروشگاه افق کوروش اگر از طریق سایت و غیره باشد هزینه ای برای مشتریان نخواهد داشت اما اگر در مراجع دیگری این شکایت ثبت شود، دارای هزینه خواهد بود و البته لازم به ذکر است که هر مرجعی دارای تعرفه خاصی است.

در نهایت نمی توان در رابطه با این مسئله به صورت قطعی صحبت کرد و این موضوع، نسبی می باشد.

فروشگاه افق کوروش

برای شکایت از فروشگاه افق کوروش باید چه مدارکی را به همراه داشته باشیم؟

هر مدرکی که نشان دهد حقی از شما نادیده گرفته شده یا پایمال شده است مفید واقع می شود. برای مثال اگر قیمت روی جلد با فاکتور متفاوت است می توانید هردوی ان ها را به دادگاه یا مرجع  مربوطه ارائه دهید.

یا مثلا اگر طرح دعوی شما به دلیل برخورد نامناسب کارکنان بوده است، می توانید از شهود استفاده کنید و از افرادی که در هنگام وقوع حادثه حاضر بوده اند، درخواست کنید تا علیه ان ها در دادگاه شهادت دهند.

استفاده از وکیل برای شکایت علیه فروشگاه افق کوروش

برای طرح دعوی و ثبت شکایت علیه فروشگاه افق کوروش، الزامی نیست که از مشاوره حقوقی وکیل خبره و غیره استفاده نمایید. اما خوب است بدانید که اگر از چنین شخصی برای ثبت شکایت خود استفاده کنید و در کنار خود وکیلی را داشته باشید که شما را در مراحل مختلف ثبت شکایت یاری نماید و مشاوره حقوقی ارائه دهد، قطعا می توانید با سرعت و کیفیت بالاتری شکایات خود را ثبت و پیگیری نمایید و همچنین این امر باعث می شود که بتوانید حق خود را به طور کامل به دست آورید.

به همین منظور شما می توانید از طریق شکایت 24 وکیل مناسب برای ثبت شکایت و طرح دعوی علیه فروشگاه افق کوروش را انتخاب نمایید تا در کمترین زمان ممکن با او در ارتباط قرار گیرید و سوالات و مشکلات خود را از وی جویا شوید.

شما می توانید یک وکیل مخصوص جرائم مربوط به اصناف و غیره را انتخاب نمایید و با خیال راحت از تجربیات و اطلاعات وی بهره ببرید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

‫64 دیدگاه ها

  1. سلام. امروز ۱۸۰۰۰۰۰ تومان خرید از اکالا داشتم و گویا به الو پیک دادند و یارو هم دزدیده و برده حالا کی میخوان به حسابم پول برگردونن خدا میدونه چون یک بار دیگه کره خریده بودم و وقتی پیک اورد له شده بود و یک هفته طول کشید پولم برگرده وقتی خودشان ی پیک ندارند و عرضه ندارند خوب جمع کنن فروشگاه اینترنتی را

  2. مردم حواستون باشه اوکالا کلاهبرداری جدید یاد. گرفته تو اوتایم تخفیف میزاره. وقتی خرید کردی پول واریز کردی . پیک میاد میگه یه قلم جنسو یادم رفته بیارم . مثلا ۴۰۰ تومن برنج خرید کردی . تا بخاد پول به حسابت برگرده سه روز طول میکشه . اینجوری پول چندین نفر سه روز تو حسابش میمونه تا درآمد رایگان پیکشو دربیاره .. اینا مفتی کاری واسه کسی نمیکنن

    1. چرا بادر اینقدر دروغ میگید ،واین کار شما یعنی تهمت به سفیرانی که تو سرما و گرما و هزار مشکل و بدبختی دیگه با موتور این بسته سفارشی رو می‌آورند در منزل وقتی شما آدرس اشتباه ،به گوشی جواب نمیدی ،با شماره دیگه سفارش میدی آدرس دیگه ای میزنی خوب مشخصه بندگان خدا مرجوع میکنند جنس رو ،اول که رایگانه تخفیفم که میدن ،باید با التماس بسته رو بیاورند بندگان خدا شغل سنگین خطرناک و اینکه باید به موقع برسه دست مشتری که جریمه نشوند شما ،و امثال شما بیشتر ایرانی ها دهنتون برای مفتی بازه ، و بازم داری میگی و فلان هست فلان ،اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشه و درست قضاوت کنه آخرتی م هست که البته ایرانی ها فعلا بوی نبردند از آن

    2. مردم مراقب باشید وزن کالاهارو بادقت ببنید،اگر روی بستنی تیتاب دولایه و غیره تو سایت وزن زده محصول دریافتی رو هم ببنید،همه محصولات وزنشون کمه،
      شوکو اسمارت فرمند200گرمی 160گرمی میارن ،بستنی95گرمی 70گرمی میارن،چیپس هر وزنی تا75گرم بزنید براتون 40گرمی میارن،بادقت وزن رو ببنید اگر اشتباه بود واحد شکایت بگید مرج.ع نگید خسارت بگید مرجوع که کل پولتون رو برگردونه

    3. های ملت مراقب باشید فروشگاهای کوروش رسما دارن دزدی میکنن
      من تو صف وایساده بودم دیدم از هر کسی که جنساشو حساب میکنه داره ۱۰ تومن بیشتر کارت میکشه!!! صبر کردم تا نوبت خودم بشه تا حالشو بگیرم
      ۲ تا سیر برداشته بودم که میشد باهم ۱۳۸ دیدم کارت کشید ۱۴۸ یهو هوار کشیدم سرش از ترس برگشت گفت این عیدی بچه هاست گفتم غلط کردی پفیوز مسیولیتون کدوم خریه نگو همون صاحابشون اینکارو بهشون یاد داده که حقوق کارمنداشو از جیب مردم برداره روزی ۱۰۰۰ نفر برن خرید اینا ۱۰ هزار تومن بیشتر بکشن میشه روزی ۱۰ میلیون!!! ملتم میرن بعدا حساب کتاب میکنن میگن ولش کن ۱۰ هزار تومن ارزش نداره بریم دوباره اونجا ! یه مشت دزد خجالتم نمیکشن

  3. افق کوروش کمالی کمیل،محرز داره دزدی میکنه.پشت فروشگاه برچسب تاریخ رو پاک میکنه و تاریخ جدید میزنه.تا متوجه میشن بازرس میخاد بیاد،درب انتهای فروشگاه و انبار رو می‌بندند، اون کارمند بدبخت رو هم مجبور می‌کنند که با خودشون همدستی کنه.متاسفانه خانمهای این فروشگاه هم که بی نزاکت و بی احترام هستند،انگار فروشگاه باباشونه

    1. متاسفم برای شما خوب مجبورت نکردند برو سوپری در خونت بگیر وقت موقعی که تخفیف میزارند و ارسال رایگان هست خوب سفارش می‌دین ،ینده خودم سفیر هستم تو این چند سال شاید یکبار یا دوبار این قضیه بوده که مقصرم نیستند اجناس زیاد سرشون شلوغه هستند از قلم نیفتد و بعد هم اگر مشتری مرجوع کنه پس میگیرند ،نمیدونم چرا مردم اون دزدی‌های که نمیان داره ازشون میشه رو نمی‌فهمند زورشون به تعدادی کارگر و جوان که برای دوزار دارند از جون دل کار میکنند اینجور هستند اگر دختر وپسرتم تو فروشگاه کار میکرد این حرف رو می‌زدی متاسفم

  4. سلام دراسلامشهرشهرک انبیا فروشگاه افق کوروش اصلا به تاریخ مصرف اقلام نظارت ندارن وبیشتر اجناس تاریخ ندارن و متاسفانه باجون آدمادارن بازی میکنندتااجناس بدون تاریخ رومردم خریداری کنن واینابه سودخودشون برسن تاحالا چندبارگزارش مردمی دادم که ترتیب اثرنداشته لطفاً رسیدگی بشه

    1. سلام و خسته نباشید. معذرت جای درج نظر وجود نداشت مجبور شدم روی پیام شما پاسخ بزنم.
      افق کورش در کرج حصارک پایین خیابان المهدی پایینتر از هشت متری اول کلاهبردار حرفه ای و درجه یکه و داره جیب مردم رو خالی می‌کنه امروز رفتم این اعتبار نفری دوست و بیست تومن کالابرگ رو خرید کنم میگه باید اول نفری پانصدو پنجاه تومن از کارت و حساب خودت از من خرید کنی بعدش اون اعتبار دویستوبیست تومنتو خرید کنی یعنی من که سه نفره هستم باید اول یک ملیون و ششصدوپنجاه هزار تومن از حساب خودم خرید کنم بعدش ششصد و شصت تومن اعتبار کالابرگمو بهم جنس بده اعتراض محترمانه هم کردم با بی احترامی انداختم بیرون و گفت هرجا هم میخوای برو گردنم کلفته اگه میخواستم نزدیک دو تومن خرید کنم چرا بیا تو صف شلوغ شما واستم از بقالی همسایه بغل خونم خرید میکردم. آیا دادرسی هست؟ آیا کسی هست با اینجور آدما برخورد کنه یا واقعاً گردنشون کلفته و قانون هم قانون جنگله و ما هم باید مثل خودش برخورد کنیم و لشکر ببریم مغازشو رو سرش خراب کنیم؟ یا اون موقع واسه ما قانون هست و میان اتکمونو متک میکنن؟ نمیدونم چ جایه ما داریم زندگی میکنیم بخدا حتماً گردنش کلفته می‌دونه زور قانون هم بهش نمی‌رسه که این حرفو میزنه دیگه.
      حالا این زورش زیاده یا قانونمون زورش کمه نمیدونم

    2. شما که آنقدر دلسوز و نگران جون مردم هستی چندتا عکس بگیر برو اداره بهداشت تعزیرات شهرستان ،به نظرم قضیه چیز دیگه ای هست درسته

  5. با سلام
    در تاریخ 25 دی از اکالا خرید اینترنتی به قیمت 2/300/000 تومان انجام دادم که متاسفانه اجناس را ارسال نکردند و مبلغ را برنمی گردانند، پیگیری ها و تماس های متعدد بنده تا به امروز که 1 بهمن است  نتیجه ای نداشته و پرسنل مدام در حال دروغ گفتن و پیچوندن هستند، فقط میتونم بگم که اینها  کلاهبردارن و اصلا خرید نکنید

  6. فروشگاه افق کوروش تهران افسریه نبش کوچه ده پانزده متری اول دو مدیر بی ادب و فحاش دارد که بی احترامی میکنند و من به چشم دیدم که کارمندان زیر ۱۸ سال دارد و آنها را تهدید میکردند ممنون میشم پیگیری بشه در ضمن اجناس تاریخ مصرف گذشته هم دارد

  7. با سلام
    شهرستان بجنوردخرید غیر حضوری از شعبه طالقانی شرقی ،
    با توجه به‌ تجربه بدی که قبلا از طریق اپلیکیشن اوکالا داشتم اگه بی ادبی نباشه واقعا آشغال باز بی عقلی کردم در تاریخ ۳۰ آذر از طریق اکالا خرید داشتم که اکثر اقلام بی کیفیت بودن بخصوص قند ۵کیلویی که زرد و خورد شده انگار از داخل سطل آشغال جمع کردن که بلافاصله تماس جهت عودت گرفتم که هیچ کس پاسخگو نبود از طریق تماس با سامانه و ثبت شکایت که باز هم بی نتیجه فقط جای تاسف برای خریداران با این جنس‌ های بنجل وبدرد نخور

  8. با سلام
    بنده چندین بار از افق کوروش
    واقع در هشتگرد تهراندشت بعد از امامزاده
    از افق کوروش قاسم اباد اقا شکایت کردم
    و هر بار از بازرسی تماس گرفتن که مورد پیگیری میشه
    اما متاسفانه مامور بازرسی هم بی شک اهل رشوه و زیر میزی میباشد
    چطور امکان دارد افق کوروش قاسم اباد اقا
    به تعدادی از افراد با هر کارت عابر یک باکس سیگار
    وینستون نقره ای میدهد که بارها بنده شاهد این موضوع بودم ولی به من میگوید وینستون نقر ه ای
    ندارم
    امروز ۲۳ اذر ماه حدودا ساعت نزدیک به چهار بعداز ظهر به بستگان من ۲۰ عدد سیگار و ینستون نقره ای داد یعنی ۲ باکس وینستون نقره ای
    و زمانیکه من در خواست کردم گفت نمیدم
    گفتم از شما بابت این موضوع شکایت میکنم
    گفت برو به هرکسی دلت میخواد بگو هیچکس نمی
    تونه کاری بکنه هر کاری دلم میخواد میکنم
    من هم با شماره ۱۵۷۲ تماس گرفتم
    و تلفنی شکایت خود را ثبت کردم
    و برایم پیام امد که در اسرع وقت پیگیری میکنن
    اما بی شک طبق دفعات قبل اگر بازرسی در کار باشد
    زیر میزی خود را دریافت و انچه را که غیره واقع میباشد به مسولان افق کوروش گزارش میدهد
    و جالب تر اینکه یه پیرزن فضول در این فروشگاه هست که اگر شما برای فرزندان خود دو عدد شیر موز کوچک یا دو عدد دبه ماست و یا غیره
    خریداری کنید میگوید شما مغازه دارید که دوتا شیر خرید میکنید
    بنده از مسولان افق کوروش عاجزانه خواهش میکنم
    جلوی این پیر زن فضول و عجوزه را بگیرن که گ و ه خوری در خرید هیچ کس نکند
    از مسولان افق کوروش خواهشمندم اگر بازرسی برای رسیدگی به افق کوروش قاسم اباد اقا می اید
    حتما با من تماس بگیرید تا در حضور خود افراد فروشگاه شکایت خود را ابراز نمایم
    با تشکر از شما
    موفق و پیروز باشید

    1. اول اینکه اصلا سیگار در فروشگاه زنجیره‌ای ما نداریم ،تعجبم حتما سوپر مارکتی هست که فراچایز هست ما شیراز همچین موضوعی نداریم که بخواهند در افق کوروش سیگار بفروشند تعجبم نمی‌دونم چی بگم

  9. متاسفانه “افق کوروش” هم مثل بسیاری از اموری که مرتبط با زندگی عموم مردم هستند، از نظارت دستگاههای نظارتی موثر و دلسوز، خیالش راحت است!؟ و هر غلط و رفتار ناخوشایندی در کل مجموعه های ستاد و فروشگاهیش با مردم روز بروز بیشتر میشود. البته یک حامی بسیار گردن کلفته مثل خودش متواری از نظارت دارد و آن هم “مجموعه اسنپ” هست که شکایتهای کتبی خیل زیادی از مشتریانی که از طریق اسنپ از افق کوروش و هفت و … خرید کرده و تجربه تلخ دریافت جنس مغایر، معیوب، کم فرستاد شده و … داشته اند را سانسور و با اتیکت: رد بررسی، کاملا از عملکرد خلاف و اعصاب خورد کن این فروشگاهها عالمانه و عامدانه طرفداری می کند (درست مانند رستورانهای ضایعی که در اسنپ فود بواسطه نارضاتی مردم حتی امتیازشان به زیر ۳ رسیده، ولی قطع همکاری نمیشوند). خواهشا،عاجزانه التماس می نمایم این سایت خوب، یا وکیل حاذق دلسوخته، یا مجموعه گرامی کانون معزز وکلا اگر دستشان بر می آید، از طرف قاطبه مردم عزیز، موضوع را پیگیری جدی نمایند. لازم به ذکر است که با خرید عمده ای که افق کوروش و هفت و رفاه و … انجام میدهند و داشتن هزاران شعبه، باید تمام اجناس را حداقل ۲۰٪ ارزانتر از سابر فروشگاهها بفروش برسانند در حالیکه صرف نطر از تخفیف های محدود مقطی شان، میری یک میلیون خرید می کنی میبینی ۲۰ ۳۰ هزار کلا تخفیف خورده!؟ و آنطرف قصه، مالیات چی؟! خوب راز عدم نظارت و برخورد جدی مشخص میشود.

    1. مگه مجبور ی بر یبخری برای بیست هزار تومان تخفیف آدم عاقل برو کاکو ،یه سوپری خرید کن تخفیفم بهت میده مجبور که نیستی نخر برادر

  10. سلام مردم عزیز ایران و خانوادههای بی بضاعت کلک و فریب تبایغات پیامکی مبنی بر تخفیف فروشگاه افق کروش را نخورید هم دروغ وهم دزدند

  11. افق کوروش دزده
    چندروزه اسیر دزدیشم
    شکایتم رو به اتحادیه فروشگاههای زنجیره ای بردم بلکه اونا بهش رسیدگی کنن
    کاشکی همه بفهمن که این فروشگاه دزده و دیگه ازش خرید نکنن
    الان در حال ورشکستگیه امیدوارم زودتر کاملا ورشکسته بشه چون واقعا حقشه
    توی روز روشن دزدی میکنه
    برعکس افق کوروش شرکت مردمی شیرین عسله
    خدا به شیرین عسل برکت بده و نسل بانیان کوروشو منقرض کنه
    آمین یا رب العالمین

  12. فروشگاهای کوروش شخصی هستن یعنی شما با مدارکهای که ازتون میخان میتونید تو استان خودتون نمایندگی این فروشگها رو داشته باشید . در اصل کارکنان بعضی از فروشگاها قشنگ دزدی میکنن متوجه نمیشید . فروشگاه افق کوروش رفتم برای خرید کالابرگ ولی مبلغ ۲۱۰ هزار تومان از اعتبار کالابرگ من کم شد و مبلغ ۵۸۰ هزار تومان هم مبلغ خرید پرداخت کردم و بعد متوجه شد کلا آزاد حساب کردن و مبلغ ۲۱۰ کالابرگ نمیدونم جیب کی رفت . چند روز بعد دوبار رفتم خرید کردم به صندوقدار هم گفتم کالابرگ حساب کن اقلامی که کالابرگ شامل میشد خرید کردم مثل دفه قبلی . سه بار بهش گفتم کالابرگ حساب کردی پرو پرو گفتن آره . از فروشگاه نیامدم بیرون گوشی دراوردم داخل همون فروشگاه از روی فاکتور مبلغها رو جمع زدم دیدم ۶۱۰ هزار تومان از من پول گرفته مثل قبل دیگه گیر بهشون دادم گفتم این چه وضعشه کالابرگ چرا آزاد حساب کردین وقتی دیدن بیخیال نمیشم و وایسادم تکلیف مشخص بشه دروباره حساب کردن و ۲۶۸ هزار تومان گفتن اشتباه شده کارت به کارت میکنم برات . دوستان دقت کنید کالابرگ خرید میکنید فاکتور نگاه کنید قیمتها رو جمع نگاه کنید ‌ همون موقع حساب کردن هم اگه برنامه شما تو گوشی داشتید رمز کارتخوان بزنید رمز بهتون داد بدید به صندوق دار بگید حالا حساب کن وگرنه کلاه میزارن سرتون .

  13. سلام فروشگاه شما واقع در ابتدای شادمان سر کوچه گلبسر پ ۳۰۶ فروشنده ظاهرا خانم یزدانی فوق العاده با مشتری بد صحبت میکنن وفقط صرف اینکه بنده مشماء بزرگ بجای کوچک برداشتم جلوی جمع به من تیکه انداختن رسیدگی کنید

  14. سلام فروشگاه کوروش شعبه ارومیه خیابان دانش نرسیده به سه راه باکری امروز ساعت 7 شب رفتم خرید دو تا کارکن اونجا نه سلام بلدن نه خدافظ وسایلمو بعد از اینکه کد رو خوند و پول رو گرفت گزاشت رو میز یه نایلون پرت کرد که یعنی خودت بزار تو نایلون بقیه پول رو هم گزاشت رو میز مثل گاو رفت سر جاش نشست رسما با یه گوساله طرفی که هیچ آداب و رسومی بلد نیست من خودم اصنافم همچین چیزی تا حالا ندیده بودم بخدا یه گاو میزاشتی اونجا بهتر بود سلام میدی جواب نمیدن خدافظ بازم هیچی عینه گاو وسایل رو زحمت نمیکشه بزاره نایلون. بقیه پول و وسایل رو همونجوری گزاشت رو میز رفت سر جاش نشست با دوست عینکیش اینستا ببینن اخه گوساله حقوقت کمه خب کار نکن احمق. امروز ساعت 7 عصر شیفتشون بود دو تا چاقالوعه بدریخت یکیشون عینکی بود مسئول اونجا دوربینهاشو چک کنه متوجه میشه من چی میگم

  15. با سلام و ادب
    بنده از قدیمی ترین مشتریان فروشگاه شما هستم اما این هزارمین باره که متوجه کلاهبرداری شماها میشم به اینصورت که برای فریب مشتریانتون یه بر چسب قیمت کم با تخفیف فریبنده‌ای زیر کالاهاتون میزنید تا مشتریانتون با دیدن آن تشویق شده و کالای بیشتری برداره بعد تو خونه متوجه میشید که همش الکی بوده و قیمت فاکتورتون خیلی بیشتر از قیمت روی اتیکتهاست. بعدا که متوجه میشیم همیشه میگن آخ ببخشید این کالا قبلا تخفیف خورده بود یادمون رفته لیبل قیمت‌ها رو عوض کنیم مگه چنین چیزی ممکنه اشتباه اونم هزار بار مگه دفعه اولتونه کلاهبرداری مال مردم خوار به خدا یه تبلیغات سویی واستون خواهم کرد که دیگه کسی سراغ فروشگاه کلاهبرداری کوروش نیاد و پشیمون بشید. چون میدونم که کارتون عمدیه و مردم رو هالو فرض کردید.

  16. باسلام و عرض ادب
    برخورد صندوق دار فروشگاه کوروش واقع در چهارراه قهوه خانه منطقه ۱۸تهران،به شدت بد و رفتار توهین آمیز بابنده داشتن،فقط برای اینکه من کارت بهشون دادم که پول داخلش کم بود،ایشون با بنده به شدت رفتار تند و بی ادبی لفظی داشتند،لطفا لطفا اگر که نمایندگی فروشگاه براتون مهمه رسیدگی کنید،تا ازاین جور افراد در کادر حرفه ای نداشته باشید.

  17. بنده تخم مرغ از افق کوروش تهران میدان شهدا خریدم
    فرداش که اومدم استفاده کنم درب نایلونش رو باز کردم چنان بوی فاسدی ازش اومد بیرون که حالم بهم خورد
    زنگ زدم پشتیبانی میگه به ما ربطی نداره باید تا ۲۴ ساعت به ما اطلاع بدی
    یعنی عملا ۱۱۰ هزار تومن رفت تو پاچه من

  18. سه ماه پیش از کوروش مرغ خریدم گرید A. مجبور شدم استخوناشو جدا کنم دور بندازم تا فرداش دستام بو میداد با شرکت تولید مرغ تماس گرفتم گفت مرجوع کن. بردم کوروش گفتن نامه تقاضا بنویس نوشتم بعد یه مدت تلفن زدم 1572 گفت ثبت نشده تلفنی ثبت کرد. بعد سه ماه امروز میگن اصلا ثبت نشده واسه چندمین بار حضوری رفتم شعبه آقاهه میگه راضی هستی از جیبم بدم. گفتم من اگه مسیول بودم میدادم. خلاصه دوباره امروز تلفنی ثبت کردن هنوز پیامک نیومده. طرف اوضاع بی صاحبی مملکتو میگه. آخه خودمونیم که باعث این وضعیت. احساس مسوولیت نکردن. میگه شما حساسیت وگرنه استفاده میکردی. الان که صحبت دوستان روخوندم فهمیدم همه یه درد داریم و بی مسیولیتی در کوروش بیداد می‌کنه. حداقل اصفهان یا تلفن ندارن یا مسدوده یا اشتباه. مسیول عاقل میگه اجازه ندارم شماره مسیول رو بدم به هر کسی. آخه مگه مسیول فروشگاه شماره اش شخصیه؟ دیگه عمرا ازش خرید نمیکنم. میگه هنوز مرغی که پس آوردین تو یخچالمونه. فکر میکنید راست میگه؟

  19. حدود ۲۰ روز پیش ۲کیسه برنج پاکستانی دانه پرور از فروشگاه کوروش بافت رو خیابان امام جنب داروخانه دکتر سالاری خریداری کردم حالا که بازشون کردم برنج داخل کیسه کپک زده بود برای پس گرفتنشون مراجعه کردم شعبه گفتن که ما ۷۲ ساعت بعد فقط می توانیم پس بگیریم هرچی هم بهداشت وجاهای دیگه زنگ زدم جوابی نگرفتم حالا من باید چطوری خسارتم را پس بگیرم

  20. فروشگاه کوروش خیابان نبرد خیابان زمزم تهران : چندین بار شخصا خودم خرید کردم تخلف داشت لیبل اجناسی که تاریخ تخفیف آن تمام شده از محلش جدا نمی کنه مشتری که میاد فکر می کنه که تخفیف همین هست که روی لیبله حتی به فروشنده هم می گیی قیمت همینه روی لیبله میگه اره وقتی پای صندوق میای حساب می کنه فاکتور نگاه می کنی می بینی قیمت بالاتر حساب کرده حالا شاید در طی روز امثال من بعد از خرید میان خونه مجدد حساب می کنن متوجه میشن ولی اکثر مردم در طی روز متوجه نمشن مخصوصا اگه تعداد کالای خریداری شده زیاد باشه که واقعا غیر ممکنه وحتی بعضی از مواقع کار به دعوا کشیده میشه ووقتی از فروشنده سوال می کنی چرا لیبل و بعد تخفیف عوض نمی کنی میگه فراموش کردم اخه چند بار فروشنده بایستی فراموش کنه چندین بار من این فروشگاه رو تست کردم اصلا روال کارش اینه اگه به همین طریق در طی روز 500هزار تومان سر مردم کلا بزاره در طول یک ماه میشه 15 میلیون تومان ……. لطفا تا کار به جای شکایت وکلانتری کشیده نشده موضوع را بررسی فرمایید .

  21. رفتیم خرید پرسنل همشون دارن از یه خاور لگن بار خالی میکنن میگن فروشگاه تعطیل رباط فرهنگی چون انبارشون ماشین جک دار نداره

  22. بدونید اگر از اینا خرید کنید پولتون رو ریختید دور ، من کلی جنس خریده بودم یه مشت جنس که معلوم نیست برای کیه برامون آوردن و پس نکرفتن و گفتن زنگ بزنید پشتیبانی دو هفته ست دارم زنگ میزنم پول رو خوردن یه آبم روش از طریق تعذیرات شکایت میکنم

  23. به عنوان یکی از قدیمی ترین مشتری های اینترنتی اوکالا باید عرض کنم دیگه فایده نداره جنساشون فیک شدن نحوه برخوردشون افتضاح شده و مهمتر از همه پشتیبانیشون هم طرف کادر و پرسنل خودشونو میگیره

  24. خیلی فروشگاه افتضاحی هست من از افق کوروش دربند خرید کردم ۳ روز پیش بسته یه مشتری دیگه رو آوردن هنوزم مه تماس میگیرم میگن تا دوشنبه حل میشه ! مواد غذایی خریدم یک هفته باید نگه دارم تا ببینم حل میکنن یا نه ، اصلا پیشنهاد نمیکنم اصلا از اکالا خرید نکنید
    اسنپ فود پیگیری عالیه

  25. سلام وقت بخیر،
    بنده روز ۳شنبه ششم تیر از فروشگاه اکالا شعبه هنرستان یک آبمیوه به مبلغ ۵۲۰۰۰ تومان خرید کردم ۱۰۲۰۰۰ تومان پرداخت کردم و باقی پول رو که ۵۰۰۰۰ تومان بود بدلیل عجله داشتن و کار بلد نبودن فروشنده(ک خودشون فرمودند ایشون کارآموز و تازه کار هستند) جا گزاشتم. روز چهارشنبه ۷ تیر برای پیگیری به فروشگاه مراجعه کردم، توضیح دادم و قبول نداشتند حرف بنده رو و دوربین هارو چک کردیم و بعد از کلی انکار فروشنده ، متوجه شدند ک بنده راست میگم به من وعده دادند ک بعد از پیگیری توسط سرپرست فروشگاه باهام تماس میگیرن اما امروز سه روز گذشته و خبری ازشون نشد ک ۵۰۰۰۰ تومان من رو پس بدن. الان نتیجه من شکایتم چی میشه!؟؟من باقی پولم رو ازشون تقاضا کردم بهم ندادند. شما لطفاً رسیدگی کنید خیلی اینکه بامن تماس نگرفتند عصبانی هستم.

    1. خدایش ما چه ادم های بیخودی هستیم..چرا برای ۵۰هزارتومن نون بری میکنید.
      چراپیش خودت نمیگی بنده خدا خسته بوده.واقعا متاسفم برای خودم و همه مردم ایران

  26. من حدو دو ماه قبل از عید از فروشگاه کو
    روش شعبه آزادگان 2 ارومیه یک گونی برنج پاکستانی نشائ سبز گرفتم نزدیک پانصد تومان کارمند فروشگاه گفت بهترین برنج خارجی است روی گونی تاریخ مصرف تاماه 11سال2023 قید شده بود بعد ازعید که خواستیم از این برنج استفاده کنیم وقتی زیپ جلد خارجی گونی را باز کردم درداخ جلد خارج برنج داخل یک گونی نایلونی بافته شده بسیار نامناسب قرار گرفته بود تعجب کردم از این بسته بندی افتضاح چون من قبلابرنج ایرانی وخارجی ازاین شعبه گرفته بودم مشکلی نداشتند در هر حال چند بار در غذاهایی مثل آش ،دلمه وسایر غذاها که از برنج استفاده می شودوگاهی مخلوط با برنج ایرانی ما ازاین برنج استفاده کردیم طعم غذا ها تلخ شده بود خوب این تلخی رابه حساب سایر مواد مثل سبزیهاو لیمو عمانی و….گذاشتیم بنده 65 سالمه تا حالاتلخی برنج ندیده وهیچ وقت تصور نمی کردم که تلخی از برنج باشد دوسه کیلو استفاده کرده بودیم نهایتا بعد از چک ردن سایر مواد از نظر تلخی بنده احتیاتا چند تا از این برنج خام مزه کردم با کمال تعجب مزه اش کاملا تلخ بود بردم شعبه گفتم آقا این برنج مزه تلخ دارد بجای پاسخ علت مدیر شعبه گفت تا سه روز بعد ازخرید می توانید بیارید ما قبول میکنیم جنس را.گفتم آقای گرامی من دنبال گدایی وپول نیومدم شما با سلامتی وجان من و خانواده ام بازی میکنید به عنوان ماده نگهدارنده از فلزاتی مثل ارسنیک استفاده میکنند که برای سلامتی کاملا خطر ناکه آیا این مزه تلخ ناشی از نگهدارندهاست که به خورد مادادید گفت ما نهایتا می توانیم اطلع رسانی کنیم گونی را همانجا گذاشتم واز شعبه خارج شدم .راستی سلامتی مردم درکجای دیدگاه تان قرار دارد؟!!!! من اولین بار دارم ازای طریق تماس میگیرم اگر تکراری است پس دیگران نیز ای مشکل داشته اند

  27. فروشگاه افق کوروش واقعدر مشهد در منطقه پنجتن ۶۶ اجناسی نظیر: چیپس.پفک.لواشک.کیک.بیسکوییت و… که تاریخ انقضای انها گذشته است را در سبدی به نام سبد تخفیف با قیمت کمتری در اختیار مشتریان میگذارن وگاهی با الکل تاریخ بعضی از اجناس را پاک میکنند و به مشتری میفروشند و فاکتور خرید نیز به مشتری ارائه نمیدهند

    1. سلام توصیه می‌کنم اصلا خرید نکنید و تحریمش کنید.
      من 2 میلیون و 300 هزارتومان خرید کردم. کالا رو به من تحویل ندادن. چند روز هست دنبال پس گرفتن پولم هستم، اما پس نمی‌دم.
      تماما کلاهبردار هستن

  28. برنج طبیعت پاکستانی خریدم ۶۰۰ تومن محتوی آن تقلبی یا برنج درجه ۴ و ۵ می باشد بردم پس نگرفتن این گه میگن قبل از فروش کنترل میشه کاملادروغه برنج با این قیمت در بازار کاملا مرغوب می باشد

  29. با سلام درتاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ به افق کورش سپاهان شهر اصفهان مراجعه نموده و اقدام به خرید سه عدد اسپری بدن نمودم و مبلغ ۱۰۹۶۰۰ هزارتومان کارت کشیدم دستگاه کارت خوان نا موفق اعلام کرد ولی این مبلغ از حساب من برداشت شد از آن تاریخ تاکنون تا بانک مرکزی هم اقدام نموده ودر نهایت پاسخ این بوده به شعبه مراجع کنید ولی کسی پاسخگو نیست لطفا تکلیف مبلغ برداشتی من را مشخص کنید وجهی که برداشت شده شماره پیگیری و ارجاع دارد ولی به حساب من برگشت نشده ونه افق کورش بعنوان عامل جوابگوست ونه بانک تجارت الکترونیک پارسیان بانک مرکزی هم پیام داده مغایرتی یافت نشد به شعبه مراجعه نمایید لطفا راهنمایی فرمائید سپایگزارم

    1. سلام من روزجمعه از شعبه دکترعبیدیخرید کردم وموقع تسویه با صندوق متوجه شدم که قیمت سس سفید برای مصرف کننده۳۲هزار تومان هست ولی ۴۴هزارتومان حساب حساب شده به مسول ف وشگاه گفتم خیلی راحت جواب دادند که این برای خرید قبل است بعدش من تراول صد تومانی دادم که گفتند خرد نداریم دو عدد کیک به من دادند وگفتند که ۸هزار تومان دیگه بدید بعد از اعتراض من مسئول فروشگاه با الفاظ زشت و وزننده جواب منو دادند
      این همه تیلیغ تو رسانه ها از افق کوروش کجا و برخورد فروشندگان کجا.

      1. سلام من امشب از افق کوروش شعبه یادگار امام گلدیس شاهین شهر خرید کردم اما گفتن پول نقد نمی‌گیرن فقط کارت من اعتراض کردم که آقا چرا گفتن دستور شرکت هست من فقط به صورت اعتراض گفتن به شرکت افق کوروش بگین کارتون اصلا درست نیست شاید یکی کارت همراهش نیست پول نقد هم بگیرید و همسرم اومد با کارت حساب کرد همینکه اومدیم با همسرم سوار ماشین بشیم یهو صاحب فروشگاه اومد مثل لاتهای سر چاله میدونی هر چی بی ادبی و فحش بود نثار ما کرد بهش گفتم آقا چرا بی ادبی میکنی شروع کرد باز بی ادبی کردن شوهرم یهو عصبانی شد گفت خجالت بکش مرتیکه هرچی هیچی بهت نمیگم نزدیک بود با سنگ بزنه شیشه ماشین ما رو خورد کنه. منم زنگ زدم پشتیبانی تهرانشون و شکایت کردم ازش اما بعید میدونم پیگیری کنن
        خواستم بگم لطفا کسایی که گلدیس شاهین شهر هستن سمت این لات خونه برا خرید نرن چون صاحبش فوق‌العاده آدم بی فرهنگی هست.

  30. افق کوروش شعبه وحیدیه کارمندش امروز به بدترین شکل ممکن جلو دیگران باهام حرف زد . در صورتی که من خودم فر‌وشگاه شهروند بیهقی کار کردم جرات نداشتیم گل کمتر به مشتریا بگیم علاده بر اینکه خیلی ناراحت شدم که جلو دیگران باهام اونطوری رفتار شد بلکه هیچ وقت تحت هیچ شرایطی از فروشگاه های کوروش خرید نمیکنم .

  31. از شعبه کوروش تهرانپارس سجده ای بابت دروغگویی کارمند در مورد تخفیف قیمت کالا ها به شماره شکایات آفی کوروش انتقاد ثبت کردیم خود کارمنده متخلف با موبایلش به خطی که شکایت ثبت کرده بودیم تماس گرفت و طلبکار بود !به جای رسیدگی شماره تماس ها رو میدن دست خود همون کارمند و حریم خصوصی مردم رو رعایت نمیکنن

  32. سلام.در یکی از فروشگاه ی افق کوروش در شهر همدان‌ احدی از کارکنان ان فروشگاه بسیار چشم ناپاک است.و هرگاه خانومی به فروشگاه میاید این آقا به نحوی به وی نزدیک شده و چشم ناپاکی و حیضی میکند.چندین بار به چشم دیده ام و زیر نظر داشته ام.

    1. رفتم شیر پگاه خریدم از فروشگاه کورش شعبه خیابان مطهری بعداز خیابان سنایی هنوز تاریخ انقضای شیر نرسیده بود ولی شیر ترش بود بردم بهشون پس بدم قبول نمیکنن تازه فاکتورم حدود ۸۵۰ هزار تومن بود بعد میگه چون تاریخ داره نمیتونیم قبول کنیم برو به شرکت پگاه اعلام کن ، خنده داره واقعا بخاطر یه شیر ۲۰ هزار تومنی وقتمو تلف کنم هر چی جنس آشغاله میارن میزارن تو فروشگاهشون . میخواهیدچیزی بخرید برید از سوپر مارکت سر کوچه تون بخرید بهتره تا از این فروشگاه های بنداز بخرید، حداقل اونا مشتری مدار ترن ، من که دیگه هرگز ازشون چیزی نمیخرم .

  33. به خدا تو روز روشن دزدی میکنه افق کوروش. من از افق کورش شعبه شالی خرید اینترنتی داشتم. جنس هفتاد و نه تومنی که قیمت داره رو صدو پنج تومان به من فروخت و پیگیری هم که کردم هیچ کاری نکردن. کاش می شد راحت علیهشون اقامه دعوی کرد و این دزد مال مردم رو سر جای خودش نشوند. امیدوارم پیام من رو چاپ کنید من فاکتورشون رو هم نگه داشتم هر کسی خواست براش ایمیل خواهم کرد.

  34. رفتم برای کار افق کوروش.با وجود 5 سال سابقه کاری در برترین فروشگاه زنجیره ای کشور.مسئولش به بهانه های مختلف ازم کار کشید.گفت 3 روز آزمایشی بیا با حقوق قانون کار.3 روز ک تموم شد.گفت نه 7 روز بیا.حقوقم 3 ماه اول 3ونیم از ماه چهارم قانون کار.7 روز که تموم شد گفت من کلا 3 میدم.اعتراض کردم با کمال بی احترامی هرچی دلش می‌خواست بارم کرد.منم خواستم برم گفت مشتری هارو راه بنداز همون 4 میدم.وایستادم تا آخر شب.فرداش گفت نه همون 3 میدم.یعنی بدترین از سرپرست های افق کوروش جایی ندیدم.تا امروز ازونجا خرید میکردم.اما نه خودم دیگه خرید میکنم و هم به تمام کسایی که میشناسم میگم خرید نکنن.شکایت میکنم ازشون

  35. ۲۰ روز پیش گوشت خریدم فاسد بود قرار شد مرجوع کنن و عوض بشه بعد از یه هفته که بوی گندش یخچال رو گرفته بود و کلی تماس گفتن پولش برمیگرده و عوض نمیکنن الان بعد از بیست روز هنوز پولو پس ندادن و هر بار که تماس میگیرم میگن تا فردا پول واریز میشه دزدی تو روز روشن به این میگن

  36. سلام بنظر شخصی ام اگه برخوردی قاطع وجود داشت حال و روز ما این نبود اول از سازمان و اداره های دولتی و دولتمردان باید شروع کرد عدم شفاف‌سازی و مخفی کاری بیداد میکنه تشکر

    1. سر مردم کلاه نگذاشتم.بنده فرهنگی بازنشسته پیش از موعد کرمانشاه هستم.چرا ایمیلم رو پنهان کنید.افق کوروش نوبهار.واقعا افتضاحه.دوبار مرغ وماهی گرفتم هر دو بو تعفن داده..تازه افساط هم چیزی که حقمان باشه انجام نمیده.یعنی چه،،،باید کلاس توجیحی برای کارمنداش یا مدیر بگذارن.کی دیده راجع به اجناس کارمندا از خودشان تخفیف بدن؟اما آنطرف چیزی که میگن اجرا نمیکنن.گوشت رو بندازی جلو گربه.ازبو بدش فرار میکنه؟.واقعا درسته؟؟انسان بودن یعنی بی وجدان بودن؟؟

  37. آقا من گوشت خریدم ۲کیلو بوی گند میده الان یک روزه زنگ میزنم نمیان ببرن خدایی خجالت اوره کلاه سرمردم بزارین بوی تعفن میده تمام یخچال خونم برگرفته

    1. دقیقا.بنده ماهی ومرغ گرفتم.زور داره پس میبری؟فقط بفروشن.فکر سلامت مردم کیلوئی چند.تازه بنده فرهنگیم مثلا اقساطی سه ماهه 1500000 اعتبار داریم باید 600نقد بدیم بقیش رو سه ماهه کنند.راه دله دزدی رو یاد گرفتند.
      کلاس های توجیحی آموزش خوبی بهشان میدن.ای بابا.وجدان مال مرغه روزی یک تخم میزاره.برای اینا وجدان یعنی کلاهبرداری ودزدی.مگه دزدی فقط از دیوار مردم بالا کشیدنه؟؟

  38. پوشش هر کسی به خودش مربوط هست. یاد بگیریم در پوشش فردی که جز حریم خصوصی هر فرد هست براش تعیین تکلیف نکنیم.

  39. پشتیبانی اکالا خیلی بی خوده هفتاد نفر باید تو انتظار بمونی اخرم هیچ کاری نمی کنن و جنگ عصابه. پاشید برید از سر کوچتون خرید کنید گیر این …. نیفتید

  40. تنها راه اینکه نخرید….
    افق کوروش مال گروه کسب و کاری گلرنگ اند هست که کلا خیلی خدا و پیغمبر نمیشناسند و بهتره از برندهاشون کسب و کارهاشون فاصله بگیرید.

  41. دوستان افق کوروش داره کلاهبرداری میکنه و سفیرهای گذاشتن ک یاد ندارن چطور برخورد کنن واقعا تاسف باره

  42. با سلام از فروشگاه افق کوروش کبیری طامه ( شاهین شمالی) خرید کردم متاسفانه اصلا قیمت مصرف کننده رو لحاظ نمیکنه و وقتی اعتراض می‌کنی میگه قیمت تولید کننده که درصد آن در بعضی اقلام افزایش آن به به ۳۰ درصد میرسه به قیمت مصرف کننده اضافه می‌کنه این چه بازی جدیدیه مثلاً مایع ماشین لباسشویی مصرف کننده ۳۸۰۰۰ تومان اتیکت ۴۸۵۰۰ تومان و اقلام دیگر دستمال کاغذی تنو۱۵۰ برگ مصرف کننده ۱۱۲۰۰ تومان اتیکت ۱۳۸۰۰ و همه اقلام دیگر به همین صورت خواهشمند است رسیدگی شود و این افراد که از مردم سواستفاده میکنند مورد مجازات قرار گیرند .با تشکر

    1. سلام تو تمام فروشگاه های زنجیره ای پرسنل فرودگاه خیلی گرم باهات برخورد میکنن یا ازتون استقبال می‌کنند.ولی افق کورش شهرری خیابون سرگرد محمدی اصلا انگار نه انگار.هر موقع روز بخوان می‌بندن هر موقع بخوان باز می‌کنن فروشگاه همش ریخته وا ریخته است این همه راه میای کلی فروشگاه سرراه هست نمیگری میای که در خونه خرید کنی میبینی بسته است میگن داریم جنس میچینیم ده نفر وایسادن میبینی فروشنده داره با تلفن صحبت می‌کنه انگار نه انگار این همه آدم منتظرن خداروشکر نیرو هم زیاد دارن هرچند کسی رسیدگی نمیکنه ولی لااقل بازرس رو بفرستین ببینه

  43. سلام من پوشک بچه سایز4 بیرون میخرم تا 112000تومان افق کوروش به من فروخته 141800تومان روی کالا هم نوشته شده قیمت کارخانه 112000تومان یعنی روی یک پوشک چقدر باید بکشید

  44. سلام ، مطالب عالی بود ومورد استفاده من وهم چنین خانواده قرار گرفت، در صورتی که این رسانه جهت قیمت مصرف کننده که بر روی اجناس در فروشگاههای مختلف زنجیره ای تحلیلی داشته باشند مفید خواهد بود، دیده شده فروشگاهی حتی تا ۴ درصد تخفیف وکد تخفیف برای مشتری ارسال می کند ) ( سئوال این اجناس را به چه قیمتی خریده اند که بعد از اعمال ۴۰درصد تخفیف هم هنوز سرپا هستند، اگر این مورد بررسی کارشناسانه شود خیلی خیلی مفید واقع خواهد شد ودیگر شاهد گرانی های روزمره کمتر خواهیم شد باتشکر وسپاس از این رسانه مردمی موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا