شکایت از شرکت

شکایت از شرکت 5040 چگونه است؟

فروشگاه اینترنتی 5040، یک فروشگاه اینترنتی است که محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده و محصولات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد. ادعا می شود که این فروشگاه، به منظور ارائه کالاهای مختلف به اقشار مختلف با قیمت مناسب و کیفیت خوب تاسیس شده است.

رعایت حقوق مصرف کننده و پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مردم از وظایف ذاتی کسب و کارها و رعایت حقوق عامه است. این مطلب نه شمارا به سمت شکایت از کسب و کارها هدایت می‌کند و نه خدمتی جهت تنظیم و انجام شکایت ارائه می‌کند.

همچنین بیان شده است که این فروشگاه بسیار مشتری مدار بوده و کالاها و خدمات این فروشگاه با طیف های مختلفی و به طور کامل پشتیبانی می گردند.

در این فروشگاه همچنین از سیستم هایی مثل تخفیف، هدیه، اشانتیون و غیره استفاده می شود تا رضایت مشتریان به طور کامل جلب شود.

علاوه بر آن مشتریان می توانند کالا را مرجوع کند و این به این منظور است که اگر از کالا رضایت نداشته باشند هزینه خود را به طور کامل دریافت می کنند آن را پس می‌دهند.

البته این موضوع امروزه بین فروشگاه های اینترنتی و همچنین حضوری کم دیده می شود می‌توان این را وجه تمایز این فروشگاه با دیگر فروشگاه های موجود در نظر گرفت.

شکایت از فروشگاه 5040

همانطور که بیان شد با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مردم از فروشگاه های اینترنتی استفاده میکنند و به جای مراجعه به مغازه ها و فروشگاه های حضوری از این بسترها برای تهیه لوازم مورد نیاز خود استفاده می کنند، مشاهده می‌کنیم که به تبع آن، مسائل و مشکلات مربوط به استفاده از این فروشگاه ها و مشتریان آن ها نیز افزایش یافته است.

به همین منظور در این مطلب سعی داریم تا برخی از آن ها را بررسی کنیم و بیان کنیم که در صورت ایجاد نارضایتی و تمایل برای ثبت شکایت، مشتریان این فروشگاه چگونه می توانند اقدام کنند و مرجع صالح برای رسیدگی کدام است.

شکایت از فروشگاه ۵۰۴۰ هم می تواند از طریق اطلاع به پشتیبانی فروشگاه و هم با ثبت شکایت در سایت صورت گیرد. همچنین مشتریان می‌توانند شکایت خود را در دادخواستی نوشته و تقدیم دادگاه بکنند تا به جرایم فروشگاه، پس از احراز شدن آن رسیدگی شود.

در نهایت به نظر می رسد که بهترین راه برای ثبت شکایت، ثبت شکایت از طریق سایت شرکت 5040 است و زمانی که این شکایات ثبت می شوند، توسط پشتیبانان و مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار می گیرند و سعی می شود که مشکلات، حل و فصل شوند.

علاوه بر موارد فوق، در صورتی که موضوع دعوا در دسته جرایم اینترنتی قرار گیرد، مشتری می تواند شکایت خود را به پلیس فتا اطلاع دهد و در آن را ثبت کند.

شکایت از طریق سایت

با تماس گرفتن با شرکت و پشتیبانی، افراد می توانند مسائل و مشکلات خود را با واحد های مربوطه درمیان گذاشته  با شماره گیری 021-44845040 و شماره های واحدهای دیگر، اعتراضات و نارضایتی های خود را بیان کنند و از این طریق، شکایات خود را پیگیری و بررسی نمایند.

واحدهای پشتیبانی، پاسخگوی مشتریان هستند و حتی الامکان، تلاش می کنند تا مشکلات کلی و جزئی مشتریان را حل کنند.

فروشگاه 5040

استفاده از وکیل در ثبت شکایات علیه فروشگاه 5040

همانطور که همه ما میدانیم، در بسیاری از مواقع به دلیل محدودیت زمان و منابع، نمی‌توانیم همه علوم را فرا گیریم و از کمک کسی استفاده نکنیم. به همین منظور توصیه می شود که افراد هنگامی که می خواهند کارهایی را در حوزه های مختلفی انجام دهند، از راهنمایی های متخصصان حوزه بهره گیرند و دیگر با خیال راحت، کارهای خودشان را پیش ببرند.

در حوزه ثبت شکایات قضایی و کیفری و غیره نیز پیشنهاد می شود که افراد از راهنمایی های یک وکیل یا حقوقدان حرفه ای بهره ببرند. به همین منظور این پلتفرم تشکیل شده است تا افراد مختلف هنگام ثبت شکایات، در هر کجای ایران که هستند وکیل نزدیک محل زندگی و در حوزه مد نظر خودشان را انتخاب کنند و پس از آن، هر سوال یا مشکلی که در حوزه ثبت شکایات علیه فروشگاه های مختلف یا افراد حقیقی و حقوقی داشتند، از وی پرسیده و از راهنمایی های او بهره مند شوند.

شکایت 24 برای شکایت از فروشگاه 5040

شما می توانید از شکایت ۲۴ برای ثبت و پیگیری شکایات خود استفاده نموده و همچنین از کمک افراد خبره در حوزه های مختلف بهره مند شوید و با بهترین کیفیت و در کمترین زمان، حقوق خود را در چارچوب قانونی به طور کامل محقق کنید.

در چه صورتی می توان علیه فروشگاه 5040 شکایت کرد؟

حالت های مختلفی برای شکایت از فروشگاه ۵۰۴۰ موجود است. در ادامه برخی از آنها را احصا خواهیم کرد.

شکایت از فروشگاه اینترنتی 5040 به علت مغایرت  کالا در واقعیت با تصویر آن

در صورتیکه کالا با تصویر آن مغایرت داشته باشد یا حتی جنس آن با توجه به چیزی که توضیح داده شده بوده نباشد یا حتی مشکلی در کالا وجود داشته باشد، با توجه به ادعای فروشگاه مشتریان می‌توانند آن را پس بدهند و وجه خود را به طور کامل دریافت کنند.

پاسخگو نبودن پشتیبانی

در صورتی که اتفاقی بیفتد که شما نیازمند صحبت با پشتیبانی باشید یا بخواهید کالای خود را به دلایل  مختلفی مرجوع کنید و آن ها پاسخ شما را ندهند یا از پاسخگویی درست به شما امتناع ورزند، می توانید علیه آن ها شکایت کنید و و دادگاه در صورتی که این عدم پاسخگویی را احراز کند، افراد خاطی را به مجازات های مشخصی محکوم می کند.

خرید اینترنتی مطمین چگونه صورت می گیرد؟

خرید اینترنتی مطمین یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از افراد آن را دارا هستند و به دنبال این هستند که با خیال راحت از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنند و نگران کلاهبرداری فروشگاه یا بی کیفیتی محصولات آن نباشند.

خرید اینترنتی مطمین از طریق سایت هایی صورت می گیرد که دارای نماد اعتماد و مجوز از وزارت بهداشت و غیره باشند و در حالت کلی تایید شده و بدون مشکل باشند.

در ادامه نیز سعی داریم تا نکاتی را در رابطه با شکایت از فروشگاه های اینترنتی بیان نماییم.

بیان شده است که فروشندگانی که دارای فروشگاه آنلاین و مجازی هستند، باید اطلاعات دقیقی را از محصولی که برای فروش گذاشته اند در اختبار مشتریان قرار دهند تا ان ها آن را بررسی نموده و به خوبی بتوانند از اطلاعات محصول باخبر شوند. اطلاعاتی از قبیل:

  1. زمانی که پیشنهاد ارائه شده توسط فروشگاه دارای اعتبار است.
  2. شماره تماس، ایمیل و یا هر روشی که بتوان با سایت فروشنده کالا در صورت نیاز ارتباط برقرار کرد
  3. شرایط خرید و فرآیند عقد قرارداد از جمله نحوه پرداخت و تحویل کالا و یا فسخ قراداد و ارجاع، خدمات پس از فروش
  4. مشخصات و ویژگی های کاربردی و فنی کالا و یا خدمات
  5. نام تجاری که با آن نام به فعالیت مشغول می باشد و آدرس وی
  6. تمام هزینه های که به عهده خریدار کالا است (از جمله قیمت کالا، میزان مالیات، هزینه حمل و نقل)

فروشگاه 5040

متخلفان و مجرمان فروش اینترنتی

همانطور که پیشتر نیز در متن بیان شد، جرائم اینترنتی به طور روزانه زیاد می شوند اما از مهم ترین آن ها می توان به تحویل ندادن کالا یا متفاوت بودن کالای خریداری شده با کالای دریافت شده اشاره نمود و بسیاری از افراد که قربانی این جرائم از سوی افراد سوءاستفاده گر شده اند، با توجه به تجربه تلخشان دیگر تمایل به انجام اینترنتی خرید خود ندارند.

نکاتی در رابطه با خرید اینترنتی

  • شناخت کامل مشخصات کالایی که می خواهید خریداری کنید: شما باید به طور کامل از مشخصات کالا آگاه باشید و با توجه به نیازهای واقعی خود آن را انتخاب کنید. برای این کار می توانید به قسمت توضیحات مربوط به کالا مراجعه کرده و شرایط و ویژگی های آن را که در سایت بارگذاری شده است به دقت مطالعه کنید.
  • شناخت فروشنده یا فروشگاه پیش از خرید از آن: قبل از خرید، آدرس و شماره تلفن فروشنده اینترنتی را بررسی نموده و مطمین شوبد که آدرس و شماره تلفن صحیح هستند. از این طریق می توانید هنگامی که با فروشگاه به مشکل برخوردید، از آدرس و شماره تلفن صحیح استفاده کنید و پیگیری های لازم را انجام  دهید.
  • در نظر داشتن اطلاعات دقیق کالای خریداری شده: به این منظور است که با دانستن نام کالا و شماره مدل آن می توانید ویژگی های آن را با دیگر کالاهای مشابه مقایسه نموده و کالاهایی را که بیشتر به دردشان می خورد و مفیدتر واقع خواهد شد را انتخاب کنید و پس از خرید و دچار مشکل نشوید.
  • حفاظت از اطلاعات شخصی: پیش از این که اطلاعات کارت بانکی و حساب های خود را در اختیار فروشگاه ها و فروشنده ها قرار دهید بهتر است که از امنیت آن اطمینان کامل را حاصل نموده و سپس انتقال وجه و واریز مبلغ مورد نظر را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که اکثر فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای درگاه پرداخت اینترنتی می باشند و اگر فروشگاه اینترنتی و فروشنده آن مدعی شد که برای خرید کالا باید اطلاعات کارت اعتباری خود و رمز های آن را از طریق ایمیل یا پیامک و غیره برای وی ارسال نمایید، این کار را انجام ندهید و حتما از امنیت آن مطلع شوید.

همچنین نباید به لینک هایی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می شوند و اطلاعات مالی شما را درخواست می کنند اعتماد کنید و اطلاعات شخصی خود را در اختیار آنها قرار دهید

  • خرید خود را از طریق وای فای های عمومی انجام ندهید: به این معنا که اگر به یک وای فای عمومی دسترسی پیدا کردید، سعی کنید هیچ گونه عملیات مالی و انتقال وجه انجام ندهید و در واقع اطلاعات شخصی خود را از طریق این وای فای ها منتقل نکنید چرا که بسیاری از کلاهبرداران و سوء استفاده گران از طریق همین شبکه‌های وای فای عمومی اطلاعات کاربران را هک کرده و از آن ها سوء استفاده می کنند و حتی در بسیاری از مواقع اطلاعات کارت‌های بانکی آنها را ذخیره و از آنها سوء استفاده می کنند.
  • حساب های مالی خود را به طور روزانه بررسی کنید: باید به طور روزانه گردش های مالی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه انتقال ها و گردش‌های مالی از طریق خودتان صورت گرفته است و فرد دیگری در حال استفاده از حساب های بانکی شما نیست و همچنین بهتر است که هزینه ها را از طریق کارت اعتباری خودتان پرداخت کنید و پرداخت وجه نقد دارای ریسک است و اگر هزینه کالا را به صورت نقدی پرداخت کرده باشید دیگر نمی توانید آن را پس بگیریم اما رسید های بانکی را می توانید برای مدرک و غیره استفاده کنید.

فروشگاه 5040

در نهایت می توان گفت که اگر در حل کردن مشکلات با مسئولان فروشگاه اینترنتی و پشتیبانی به توافق و نتیجه نرسیدید، می توانید شکایت خود را از طریق مراجع صالح پیگیری نمایید:

  • از فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز نماد الکترونیی(e-Namad) شکایت کنید.

این نماد اعتماد الکترونیکی توسط ارگان های رسمی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت به سایت های دارای صلاحیت اعطاء می شود. با این نماد، کاربران با اطمینان خاطر از درگاه های اینترنتی اقدام به خرید می کنند.

اگر در خرید اینترنتی از این سایت های دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیک دچار مشکل شدید، کافی است به صفحه ثبت شکایت از نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه کنیم: http://www.enamad.ir

  • گزارش تخلف به پلیس فتا

اگر در خرید اینترنتی با مشکل مواجه شدید و فروشگاه اینترنتی پاسخگو به پیگیری شما نبود می توانید به پلیس فتا (پلیس فضای تبادل اطلاعات)، اعلام شکایت کنید. برای این کار می توانید به صفحه گزارش تخلف فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۴۸ رای

‫60 دیدگاه ها

  1. الهی هم مدیران هم تک تک کارکنان ۵۰۴۰ پول هایی که درمیارن و حقوقی که دریافت میکنن رو خرج بیماریهای لاعلاج خودشون و عزیزترین کساشون بکنن

  2. من ازشون کرم پودر خریدم گفتن پوشانندگی عالی داره یک میلیون و دویست و چهل هزار تومان پول دادم ولی به اندازه یک ضد آفتاب هم پوشانندگی نداره هرچی هم تماس میگیرم اصلا پیگیری نمیکنن

  3. واقعا چرا اصلا پاسخگو نیستن من دی دی کرم خریدم ، دو میلیون خرید کردم کسی شماره اتحادیه داره ؟

  4. الهی خیر نبینن دروغ گوهای شیاد،صدا سیما هم از این شرکت پست تر و شیاد تر، تو رو خدا مردم گول نخورید،همشون دزد و شیاد و مال مردم خورن.۵۰۴۰کثیف

  5. فقط فقط کلاهبرداری و تمام محصولاتش هم آشغال من قبلا کرم‌صمیم و اسکراپشو خردید بودم و ناراضی بودم ونتونستم هم مرجوع کنم بعد اون هم چند باری دوباره برای محصولات دیگه شو زنگ میزدن که خرید نکردم و فوششون دادم و الان هم با پیش شماره دیگه ای برای فروش زنگ میزنن بعد خرید متوجه میشی که همون شرکت ۵۰ ۴۰ و متاسفانه دوباره قولشون رو خوردم و پک سفیدکننده دندان خریدم که متوجه شدم مال ۵۰۴۰ گفتم نمیخوام پولمو ندادن بسته مم بهم تحویل ندادن طور خدا خرید نکنید و قولشون رو نخورید

    1. سلام
      همین مشکل برای من هم پیش اومده اولش کلی تبلیغ میکنن.پول روکه گرفتن دیگه تحویلت نمیگیرن..
      کلاهبرداران بزرگ

  6. سلام به مدیر شرکت ۵۰۴۰ بگید به والله این پولها خوردن نداره .به وعده دروغین تضمین میکنید و قشنگ کلاهبرداری میکنید .جنس خریدم از ۵۰۴۰.نتیجه نگرفتم مرجوع کردم که قرارشد پولم روبدن ندادن هیچ بعداز ۸ ماه یه کرم بنام مروان خیر برام ارسال کردن که قیمتش حدود ۱۸۰هزار تومنه.من حدود ۵۰۰هزارتومت خرج محصول کرده بودم.الهی خیر نبینن.

  7. من و دوستم بعد مصرف کرم صمیم رنگ پوستمون تیره تر شد و حتی آنقدر که در تبلیغات برای از بین بردن چروک توضیح می دهند نبود فقط کمی حفره های صورت را کمتر کرد اما این همه تبلیغات الکی بود زمان خرید هزار بار تماس گرفتن ولی زمان پس گیری جوابی نمی دم

    1. الهی بدین جا صدر و کافور پول بی زبون مردمو چه راحت میخورین و اصلا هم جوابگو نیستین،خیر نبینید،این کارا آخر عاقبت نداره،از خدا و قانون کارما بترسید.خیلی پست و کثیف هستید،متأسفم

  8. سلام. منم گولشون رو خوردم و محصول ضد چروک رو گرفتم که اصلا نتیجه نداد و هیچ فرقی نکرده. الان محصول ضد لک رو با این قول که در فاکتور ضمانت بازگشت وجه باشه گرفتم که در فاکتور قید نشده و یه مشت کلاه بردار اونجا جمع شدن
    پشتیبانی شون هم جوابگو نیست
    باید همه متحد بشیم و ازشون شکایت کنیم
    خواهشا اگر شاکی هستین بگین که با هم بریم شکایت کنیم تا سر مردم بیشتری کلاه نذارن

  9. الهی خیر نبینن الاهی نخورن پولمو حروم کردم کرم ضد لک خریدم پوستم افتضاح تر شده گفتن مرجوع کن یه محصول دیگه میدم ۳ ماهه جوابمو نمیدن نه

    1. تشکر از نظرات همه گی خدا خیر تان بدهد من دیروز شماره مو ثبت کردم تا الان پنج شیش بار بران زنگ زدن میخواستم خرید کنم اما وقتی دیدم همه شکایت دارن دیگه صرف نظر کردم واقعاً ممنونم از همه شما کسای که تجربیات خودتون رو به اشتراک گذاشتید

  10. خدالعنت کنه تمامی پرسنلتون واون بی همه کسی ک اینوتبلیغ کرد
    فک کردم باوجدانه وراستگووالا با این تبلیغات هیچ وقت خام نمیشدم
    گفتندبرای مرجوعی باید سه ماه بگذره بعدسه ماه هیچ اشغال حرومخوری جواب نمیده
    درد بی درمون بگیریدپول مابیچاره هاخرج دوادرمونتون بشه

    1. این سایت رسما داره دزدی و کلاه برداری میکنه..
      کرم ضد چین و چروکشون ذره ای تغییر در چروک ریز صورتم نداشت، چون هر چند روز یبار از چهره م عکس میگرفتم… خریدم به مبلغ 760 هزار تومان و در برگه داده شده قید شده مرجوعی دارن حالا که تماس گرفتم میگن میتونی محصول دیگه انتخاب کنی…
      خب آخه دزدی ازین شفاف تر!!!!!!؟؟؟
      خیلی بی وجدانن

  11. فروشگاه 5040نه پول منوداده نه محصول فرستاده الان نزدیک 20روزه1116000یک ملیون وصدوشست هزارتومان گرفته همش زنگ میزنم کسی جوابگونیست

  12. سلام من هر کاری میکنم برای شرکت ۵۰۴۰ شکایتم ثبت نمیشه ،سه ساعته هر چی زنگ میزنم و هر کاری میکنم ثبت شکایت اصلا انجام نمیشه ،لطفا راهنماییم کنید چکار کنم با این کلاهبردارها؟؟؟؟؟

      1. محصول خریدم به پوستم نساخته خودشون گفتن مرجوع میشه ولی الان ۴ ماه جواب منو نمی دن کلاهبرداری ۵۰۴۰

      2. سلام عزيزم خوبي شماره این اتحادیه کسب و کارها رو داری به منم بدی پول منم نمیدن تازه من یک میلیون و چهارصد دادم

      3. خانم توروخدا من دومیلیون خرید کردم الان جواب نمیدن اتحادیه هم زنگ زدم گفتن بررسی میشه دوروزه خبری نشده😔

        1. الهی که درد بی درمان بشه به همشون سرطان بشه شب و روز آفرینشون میکنم دومیلیون پول دادم فیلرجذبی لب گرفتم دورلبام کلا تاول زده چیکار کنم پولموپس بگیرم توروخدایی که میپرستید یکی راهنماییم کنه زنگ زدم اتحادیه کسب و کارمجازی گفتن باهاتون تماس میگیریم هیچ خبری نشده چهارروزه تمام زندگیموگذاشتم پای گوشی هیچ کس جوابگونیس

  13. کرم ضدلک به من فروخته حالاهیچ تاثیری نداشته.میگه واسه مرجوعی باید3ماه ازتاریخ فروش بگذرد.اخه یکی نیست بگه عوضی امروزبا3ماه دیگه چه فرقی می‌کنه.اگه ماشینت خراب بشه ایران خودرو باید بگه برو3ماه دیگه بیا

    1. من سفیدکنندشو گرفتم واسه دتدووون میگن توش وایتکسه خدالعنتشکن کنه پدرشووونو درمیارم

  14. سلام. من هم گیر کلاهبرداری ۵۰۴۰ افتادم. ۶ ماه پولمو ندادن. هی زنگ می زدم. تا بالاخره ازشون تو این سایت شکایت کردم.
    https://ecunion.ir/complaint
    سایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی. طی ۲ ساعت خودشون زنگ زدن و پولمو دادن. کلی هم عذرخواهی کردن و خواهش تمنا کردن که تو سایت شکایت رو ببندم ولی نبستم و می خوام پیگیری بشه. شما هم اگر مال باخته این شرکت کلاهبردار هستید حتما شکایتتون رو ثبت کنید چون مجبور میشن خیلی سریع پول رو پس بدن

    1. سلام داداش خوب هستید ..انقد تعریف کردن از محصولشون منم فریبشون رو خوردم نزدیک ۱ تومن محصولشون رو خریدم پوست صورتم داغون شد … ممنونم که این سایت شکایت رو گذاشتید..منم رفتم شکایتم رو ثبت کردم ولی واقعا جواب میدن .. ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏

    2. مشاورفروشتون کی بود خیلی بی ادبن من زنگ میزنم فوری قط میکنن خیلی میترسم پولمو ندن خوب شد نصفشو ریختم ۷۰۰تومن بود ای خدااا کاش دلم گرم بشه اینا جوابمو بدن

    3. خدالعنت کنه این خانمی که توتلویزیون تبلیغ کرم میکردتوتلویزیون باحجاب بودکه بگن خوبه ولی توماهواره بی حجاب که همه عالم ببیننش 2ماهه پول منوخورده نه کرم اومده وشکایت کردم رسیدگی نشده الهی سرطان خون بگیره همین کارکنان شرکت 5040

  15. خواستم کلی فوش بدم به این شرکت.دیدم دوستان از خجالتشون دراومدن.فقط خواستم خواهششش کنم گول این شرکت کلاهبردارو نخورید.خداروشکر هیچکی راضی نیس از خریدش😐😐پیامای تبلیغاتیشونم ک دهنمونو سرویس کرده

  16. یه کرم ضد چین وچروک گرفتم 490ولی اصلا اونجوری که تعریف میکنن نیست من تمام مراحلوروزانه انجام دادم ولی انگار نه انگار

  17. خواستم خرید کنم محصول ضد چروک که تو تلویزیون تبلیغ کردن شبکه یک اما با این حجم نارضایتی ،پشیمون شدم ..خدا خیرتون بده که تجربیات رو به اشتراک میگذارد

  18. این شرکت 5040 به ولله که همه کارکناش بیناموسن خدا بلایی نزاره که سر اینا نیاره حرومزاده های بی همه چیز دیگه اعصابم کردن جاتون خالی چنان فوشایی بهشون میدم ک… ا تبلیغ دادن شمارتونو بزارید مشاوره میدیم برای روش سفید کردن دندون بهم زنگ زدن اسم و آدرس گرفتن گفتن دوباره زنگ میزنیم برام اسمس دادن شما سفارش دادین باید 400 تومن پول واریز کنید سفارشم داره ارسال میشه زنگ زدم گفتم من سفارش ندادم میگن به ما چه مزاحم شدی باید تحویل بگیری ینی رو یه حالتی ام اگه تا عید کسی به اسم من بسته بیاره همون جا خوردش میکنم چالش میکنم

  19. ممنون از هموطن هایی که تجربه خود رابرای آگاهی مردم به اشتراک گذاشته اند
    من خواستم برای خرید گوشی اقدام کنم ولی بعد از مطالعه و عقل سالم منصرف شدم ممنون از نظرات کاربران

  20. متاسفانه سایتی است با چقدر کلاهبرداری بنده یک گوشه آیفون ۱۴ با تبلیغات ماهواره گرفتم بر اساس تبلیغات میبایست یک اسکیپر وایر پاد علاوه بر گلس و اپل واچ تحویل میداد در صورتی که ۷۹ هزارتومان هزینه پستی گرفه ونه از ایر پاد خبری هست نه از اسپیکر بعد بهانه میآورند اسپیکر تمام شده وایر پاد مال ۲۵۶استدر صورتی که هم در تبلیغات اشاره دارند وهم فروشنده شان خانم محمدی گفت الان هم که جواب تلفن نمیدهند واز نظر کیفیت تقلبی بوده و حافظه با نصب چند برنامه پرشده پس مرجع رسیدگی کیه که بشه اعتماد کرد

  21. خدا کنه کسی که ازمن کارگر پول گرفت بچش سرطان بگیره بحق چادر خاکی زینب فیلم ناموسش تو گوشیا بیفته همش دروغ بودو کلاهبرداری الهی ک بحق گهواره علی اصغر دودمانت داغون بشه

    1. این شرکت یک کلاه برداره.
      شرکت ۵۰۴۰ با محصولات آرایشی که تحویل مردم میده و حرف از ضمانت و عودت هزینه میزنه کاملا کلاه برداره.
      محصولاتش کاملا آشغاله و تقلبی و بد هست. حتی پوست را هم نابود میکنه.
      من جعبه محصولش را پس دادم اما پنج ماهی هزینه به من عودت نشده.

  22. شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 گلاهبردار از آب در آمد پول واریز کردم الآن خیلی وقت هست که جواب نمی دن اداره پست رفتم میگن همچین بسته ای نیامده و آنها می گن رسیده بارکد ازشان خواستم ندادن لطفاً از این شرکت خرید نکنید گولتان می زنند

  23. شرکت 5040 متاسفانه کلاه بردار از کار در آمده دو ماه پیش محصول سفید کردن دندان خرید کردم استفاده کردم جواب نداد که هیچ به لثه هام اسیب زد مرجوع کردم نه جواب میده نه مبلغ رو مرجوع میکنه خیلی زشته که دزدی میکنن متاسفم برای شرکت 5040 هیچی نخرید
    اگه هم کسی بنویسه که نه شرکت 5040 خوبه از کار کنان خودشونه

    1. این شرکت یک کلاه برداره. شرکت ۵۰۴۰ با محصولات آرایشی که تحویل مردم میده و حرف از ضمانت و عودت هزینه میزنه کاملا کلاه برداره. محصولاتش کاملا آشغاله و تقلبی و بد هست. حتی پوست را هم نابود میکنه. من جعبه محصولش را پس دادم اما پنج ماهی هزینه به من عودت نشده.

  24. شرکت کلاهبرداریه. یه کرم سفارش دادیم یه کرم دیگه اوردن. دو هفته داریم زنگ میزنیم ولی پس نمیگیرن و جوابگو نیستند.میگن قانون ما اینجوریه که باید سه ماه بگذره و مصرف کنید بعد مرجوع کنید. هر چقدر میگیم کرم رو اشتباه اوردید نمیفهمن. ضمانت مرجوعی شون دروغه. وقت و پولتون رو با این شرکت کثیف هدر ندید.

  25. مزخرفترین شرکت ودزدترین شرکت همین شرکت ۵۰ ۴۰ هست تبلیغات میکنن که عدم رضایت محصول هزینه برگشت پیدامیکنه ولی بعدش اصلا پاسخ نمیدن واین یعنی دزدی.البته ازگشنگیشونه که دزدی میکنن .اصلا محصولانش بدردنمیخوره و.

  26. دزد بی شرف که میگن اینان موقعی ک قراره محصول روبفروشن کلی وعده میده اما وقتی شاکی شدی با پرویی میگن پولت رو نمیدیم .لطفا گول بلاگرها رو نخورین من از تبلیغ یه بلاگر از این شرکت خرید کردم اما سرم بد کلاهی رفته . خداوند لعنتتون کنه .

    1. خدا لعنتشون کنه با چه بد بختی پول قرض کردم خدا از تون نگذره الهی خرج دو ا و دکترتون بشه قسم میخورد ۱۵ کیلو تضمین میکنم لاغری رو دریغ از یک گرم نخرید ایها الناس به خدا کلاهبردارن اینا

  27. شرکت ۵۰۴۰ یک شرکت کلاهبرداره کالا گارانتی مرجوع داره کالا رو گرفتن پول رو برگشت نمی دن

  28. گول شرکتها رو نخورید دروغ میگن ضمانت بازگشت وجه دارن من محصولات ۵۰۴۰ رو کامل ارسال کردم پولمو ندادن که هیچ درست حسابی جوابم نمیدن رسما از آدم دزدی میکنن

    1. من سفارش دادم ازهمون روزسفارش متوجه کلاهبرداریشون شدم بعدهرچی تماس میگیرم کسی جواب نمیده سفارش بیاددم درتحویل نمیگیرم هیچ آبروشونم میبرم تااینجوری پول مردمونخورن فک کنن زرنگن به زورک نمیتونه محصول قلابی وآشغالشوبندازه به من

  29. مزخرف ترین سایت برای خرید سایت شماس.. ینی کاملا ضعیف عمل میکنید.. بیچاره ترین سایت خریدی ک دیدم ۵۰۴۰

    1. سلام این شرکت ۵۰۴۰ چه قدر عوضی حروم خور هستن پول مرجعی نمیدن فیش فرستادم میگن نفرستادی هیچ کس نخره محصولات تش اشغال

      1. درست میگویید، من هم محصول لاغری خریدم، نتیجه نگرفتم، محصول رابافاکتورفروش وشماره شبای فرستادم ولی کسی جوابگونیست، پول من راهم نمیدهندکلاهبرداری است نبایدخریداینترنتی کرد

        1. منم خریدم کرم زد چروک رو مرجوع کردم ولی پول نزدن برام دروغ گوها با این که من گفتم هیچی نمیخام و پولمو میخام ورداشته ژل ترک پا فرستاده ترک پا میخام چکار منکه گفته بودم پولمو میخام 👺😭😭😭🤬🤬🤬👺👺

    2. شرکت۵۰۴۰ کلاهبرداریه بخداقسم.زنگ زدم میگم محصول سفیدکننده دندانم بدستم نرسیده،داخلی۹۲۹۵ میگه همینی که هست باید صبر کنی.الانم دوماهه سفارش دادم.پلیس فتا شکایت کردم دارن پیگیری میکنن

      1. خدا را شکر که گولشون نخوردم ممنون از سایت و کسایی که نظر گذاشتن به من زنگ زدن برای مشاوره بعد که بهشون گفتم کمی تحقيق کنم بعد سفارش میدم گفتن بیا و قسطی خرید کن با این هزینه و تضمین هیج جا بهت جنس خوب نمیدن و با اصرار میخاستن محصولات به من تحمیل کنن ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا