شکایت از شرکت

شکایت از شرکت بادران چگونه است؟

چند سالی است که نام شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای بر سر زبان‌ها افتاده و حتی ممکن است برخی از شما تجربه کار کردن در آن را داشته باشید.

در ایران شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مختلفی به ثبت رسیده و وجود دارد اما در این مطلب، سامانه شکایت 24 تصمیم دارد درباره یکی از آن‌ها یعنی شرکت بادران صحبت کند.

شرکت بادران شرکتی است که این روزها بسیار تبلیغاتی در زمینه کسب درآمد به یورو می کند و از این راه در پی جذب عضو است. حتی گزارشاتی ارائه شده مبنی بر این که در متروی تهران نیز گاهی در مرد آن تبلیغات انجام گرفته است.

رویای پولدار شدن و ره  صد ساله را یک شبه طی نمودن چیزی است که پیر و جوان نمی شناسد و همه به دنبال راهی هستند که بتوانند در کم‌ترین زمان، بیشترین درآمد را به دست آورند.

همین میل در افراد، باعث شده است تا عده‌ای از آن سوءاستفاده کرده و اشخاص را فریب دهند. برخی از شرکت‌ها هستند که به دنبال سودجویی از افراد هستند و در این میان جوانان طعمه بهتری به حساب می آیند، زیرا تجربه کمتری دارند و بیشتر و زودتر خام وعده‌های دروغین آن‌ها می شوند.

زمانی که فردی وارد این شرکت‌ها می شود پس از مدتی متوجه می گردد که تمامی وعده‌ها دروغین و صرفا جهت جذب او بوده است و پس از مدتی نه تنها پول خود بلکه اعتبارش میان سایرین را از دست داده است.

گزارشات متعددی در خصوص شکایت از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و شکایت از شرکت بادران شده است. به همین منظور سامانه شکایت 24 تصمیم گرفت در این باره بیشتر صحبت کند و آگاهی‌های لازم را ارئه دهد.

معرفی شرکت بادران

پیش از آن که به بررسی شکایت‌های ارائه شده از شرکت بادران بپردازیم، خوب است که به صورت اجمالی این شرکت را معرفی کنیم. بادران یک شرکت تولیدی ایرانی است که کارخانجات متعددی دارد و کالاهای متنوع بسیاری از جمله کالاهای سلولزی، آرایشی بهداشتی، غذایی و غیره تولید می کند.

شرکت بادران یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای است به این معنا که فعالیت آن بر پایه بازاریابی شبکه‌ای استوار است. این شرکت کالاهای خود را به صورت اینترنتی و با حذف هزینه‌ها و واسطه‌هایی همچون عمده فروشان و غیره، در سراسر کشور به صورت مستقیم پخش و به دست مصرف کننده می‌رساند.

این شرکت هزینه‌های صرفه جویی شده را میان خریداران و بازاریابان خود به صورت تخفیف و پاداش پخش می کند.

لوگوی شرکت بادران

بازاریابی شبکه‌ای چیست؟

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شده باشد که اصلا بازاریابی شبکه‌ای به چه معناست؟ و زمانی که می گوییم فعالیت شرکت بادران بر بازارایابی شبکه‌ای استوار است منظور چیست؟

بازاریابی شبکه‌ای یک سیستم فروش است که به موجب آن شخصی از طریق فروش کالا به مشتریان خود و با اخذ تخفیفات درآمد به دست می آورد. به عبارت دیگر به جای آن که خود شرکت کالاهای خود را در فروشگاهی قرار دهد تا مشتری به دنبال آن برود،  خود به صورت مستقیم به دنبال مشتری می رود و با فروش کالاهای شرکت به او، درآمد به دست می آورد.

حال شرکت برای آن که عمل فروش کالا در سطح گسترده‌تری انجام بگیرد، افرادی را به عنوان بازاریاب استخدام می کند و تیم فروش تشکیل می دهد تا همه آن‌ها مشتریانی پیدا کرده و کالاهای شرکت را بفروشند.

این افراد معرفی شده و بازاریاب، کارمند شرکت نیستند، اما مبالغی را براساس طرح درآمدی آن شرکت به عنوان تخفیفات و دریافت‌های جمعی می توانند به دست آورند. این مبالغی که شرکت به بازاریاب‌ها پرداخت می کند در واقع همان هزینه‌های صرفه‌جویی شده است که کمی پیشتر گفتیم.

شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای که در ایران فعالیت می کنند مانند شرکت بادران، ادعا دارند که فعالیتشان قانونی است و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز رسمی دارند.

البته ادعای داشتن مجوز آن‌ها بی مورد نیست و واقعا وزارت صمت، به این شرکت‌ها مجوز رسمی فعالیت داده است اما بیشتر اقتصاددانان کشور، فعالیت این شرکت‌ها را تایید نمی کنند.

اصل کار این شرکت‌ها بازی روانی است. در تمامی این نوع شرکت‌ها شستوشی مغزی وجود دارد و اعضای این شرکت را تشویق به کار بردن جمله‌های انگیزشی و مثبت کرده و آن‌ها تشویق می کنند که برای اهداف خود بجنگند و به اصطلاح اهداف خود را تیک بزنند.

آن‌ها از طریق تحریک جوانان برای دست یابی به هدف و رسیدن به آرزها، وسیله را توجیه می کنند.

یکی از افرادی که اقدام به طرح شکایت از شرکت بادران کرده بود می گفت، خانمی که به اصطلاح پرزنت می کرد (یعنی به معرفی شرکت و طرح درآمدی آن می پرداخت) با هیجان زیادی می گفت: «با 5 میلیون تومان نمی توان در هیچ جا سرمایه گذاری و کسب درآمد کرد اما در شرکت ما با این مبلغ می توان به یورو سود به دست آورد.»

ولی تجربه‌ها و گزارشات ارائه شده نشان می دهد که سرمایه گذاری در این بخش از شرکت به صورت 100 درصدی برابر با از دست دادن پول است.

با این حال، با وجود تمام خلاها و مشکلاتی که در سیستم این شرکت‌ها وجود دارد و حتی بعضی از اساتید و چهر‌ه‌های بزرگ علم اقتصاد کشور نیز با آن‌ها مخالف هستند، ولی اداره صمت به این شرکت‌ها مجوز رسمی برای فعالیت داده است.

البته عده‌ای معتقد هستند علت این کار این است که بخشی از موج بیکاری در میان جوانان به این صورت مدیریت شود. البته برای این کار بهتر بود با متخصصان و اقتصاددانان مشورت کنند تا این مشکل حل شود.

شکایت از شرکت بادران: سرمایه‌گذاری در یک ارز بی ارزش

در گزارش‌ها و شکایت از شرکت بادران، زیاد دیده شده که افراد حرف از خرید ارز دیجیتال فیک و تقلبی می زنند. یکی از افرادی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده و ارز دیجیتال فیکی با نام کینگ مانی خریده است بیان می کند: «شرکت بادران یک ارز دیجیتال به نام کینگ مانی معرفی کرد و بازاریابان و سایر افراد را تشویق می کرد که درآمدهای خود را تبدیل به این ارز دیجیتال کنند و یا در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری نمایند.»

چیزی که در حقیقت اتفاق می افتاد این بود که این شرکت به این طریق از افراد کلاهبرداری می کرد. افرادی که اقدام به شکایت از شرکت بادران کرده‌اند می گویند این شرکت زمانی که قیمت ارز دیجیتال رشد می کرد، به اعضا و افرادی که در آن سرمایه گذاری کرده بودند اجازه نمی داد که سرمایه خود را خارج کنند و کیف پول‌ها را می بست.

در مقابل زمانی که قیمت ارز دیجیتال مزبور به کف می رسید والت‌ها را باز می کرد و به این طریق اجازه کسب سود و درآمد را به اعضا نمی داد.

در این زمینه اعتراضات گسترده‌ای صورت گرفت اما عکس العمل شرکت بادران به تمامی اعتراضات این بود که ارز کینگ مانی به آن‌ها ارتباطی ندارد آن هم در حالی که تمامی درآمدها و پورسانت‌ها از طریق این رمز ارز پرداخت می شد.

از دیگر شکایاتی که نسبت به شرکت بادران مطرح شده این است که این شرکت علاوه بر آن که دسترسی افراد را به کیف پول در زمان افزایش قیممت ارزدیجیتال کینگ مانی قطع می کرد، به کیف پول و دارایی افراد دست درازی هم می کرد و ارزهای دیجیتال با ارزش افراد همچون بیت کوین، تتر و غیره را برمی داشت و با ارز دیجیتال بی ارزش کینگ مانی جایگزین می کرد. به این صورت کلاهبرداری‌های عظیمی انجام می داد.

کارکنان شرکت بادران

تجربه دیگران در شکایت از شرکت بادران

عده‌ای از کسانی که جذب این شرکت می شوند، یا بهتر است بگوییم اکثریت آن‌ها، از قبل سرمایه چندانی در دست ندارند. راه حل این شرکت نیز برای جذب افراد همین است که نیازی به سرمایه زیادی در آغاز ندارد.

یکی از کسانی که جذب وعده‌های دروغین این شرکت شده بود می گوید: «در دانشگاه و از طریق یکی از همکلاسی‌هایم به این کار دعوت شدم. چندباری در جلسه‌های سرمایه گذاری آن حضور یافتم، ولی من هیچ سرمایه‌ای برای شروع این کار نداشتم اما آن‌ها نمی خواستند که من بدون عضویت آن جا را ترک کنم به همین دلیل به من گفتند که پول قرض بگیرم و این کار را شروع کنم. آن‌ها به من گفتند نه تنها در مدت زمان کمی این پول را پس می دهم، بلکه چندین برابر آن را به عنوان سود به دست می آورم. بنابراین 12 میلیون تومان قرض کردم و ارز دیجیتال کینگ مانی خریدم. پس از گذشت دو سال افراد این شرکت نه تنها از والت ما دزدی کردند، بلکه مقدار کمی بیت کوین که در کیف پول خود داشتم نیز برداشتند.»

این شخص اضافه کرد: «اکنون برخلاف نظر خانواده‌ام جایی مشغول به کار شدم تا بتوانم قروض خود را پس بدهم. این کلاهبرداری زندگی من را تحت تاثیر قرار داد و از آنجایی که با میل خود این ارزهای بی ارزش را خریداری کرده‌ایم، نمی توانیم شکایت کنیم.»

شخص دیگری که فریب این شرکت را خورده جوان دیگری است که اعتقاد دارد این شرکت راه پلیدی برای فریب دادن جوانان به کار گرفته است. این شرکت در ابتدا مجوز رسمی برای فعالیت خود گرفت، اما اکنون برخلاف اساسنامه خود عمل می کند.

به دلیل آن که ممکن است طی کردن مراحب شکایت از شرکت بادران بسیار طولانی باشد و پیگیری و سماجت زیادی بطلبد، عده زیادی از شکایت خود صرف نظر می کنند و یا اصلا اقدامی در جهت شکایت از شرکت بادران نمی کنند.

برای چه باید به نتورک مارکتینگ نه بگوییم؟

نه گفتن به نتورک مارکتینگ و دور ماندن از هیاهوها و جنجالات آن، دلایل مختلفی دارد. اما در ادامه سامانه شکایت 24 چندتا از دلایلی که شما را قانع می کند از نتورک مارکتینگ دور بمانید را بیان خواهد کرد.

مشتری اصلی شرکت نتورک مارکتینگ، خود شما هستید.

زمانی که شما کار خود را در یک شرکت نتورک مارکتینگ آغاز می کنید، به شما گفته می شود که باید یک سری کالا بفروشید. اما نحوه کار آنها به این صورت نیست که کالا را در اختیار شما بگذارند تا آن را بفروشید و سپس سود را تقسیم کنید.

بلکه در ابتدا به خود شما کالا را می فروشند و سپس می گویند که شما آن را بفروشید. پس مشتری اول شرکت خود شما هستید و شرکت دیگر مسئولیتی بابت فروش رفتن یا نرفتن آن کالا توسط شما ندارد.

محصولات آن‌ها بی‌کیفیت است.

کالاهایی که در شرکت‌ها بازاریابی شبکه‌ای وجود دارد، طبق ادعای کارکنان، کلاهای مصرفی است. اما همین امر مشکل ساز است. زیرا کالاهای مصرفی رقبای زیادی دارند و فرد با سر زدن به مغازه می تواند مشابه آن را با انواع قیمت و برندهای مختلف خریداری کند، مانند چای، ادکلن، دستمال کاغذی و غیره.

کالاهای این شرکت‌ها معمولا برند آشنایی ندارند و غالبا نیز محصولات بی کیفیتی ارائه می دهند. همین امر باعث می شود در بازار به فروش نرسند. شما با فروش این کالاهای بی کیفیت به دوستان و آشنایان خود، اعتمادی که نزد آن‌ها دارید را لکه دار می کنید.

نتورک مارکتینگ، در حقیقت «مارکتینگ» نیست.

مارکتینگ که همان بازاریابی است، یک علم است و پیش از آن که کالایی به فروش برسد، انجام می گیرد. در صورتی که نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه‌ای، ربطی به بازاریابی ندارد زیرا پس از فروش کالا، عملیات فروش انجام می گیرد.

از رویای یک شبه پولدار شدن بیرون بیایید.

می توان چنین گفت که تمامی افرادی که جذب چنین سیستم و شرکت‌هایی می شوند رویای یک شبه پولدار شدن دارند. آن‌ها با این خیال و تصور وارد شرکت بادران می شوند که در مدت زمان کوتاهی به پورسانت‌های زیاد برسند، در صورتی که چنین اتفاقی نمی‌افتد.

شاید بعد از چندین ماه کار کردن در این سیستم به درآمدی معمولی برسید. شما وقت زیادی باید برای این کار بگذارید و زمان زیادی را صرف چانه زدن با افراد برای وارد زیر مجموعه شما شدن و یا خرید کالا بکنید. جدا از آن، درآمد این کار اصلا ثابت نبوده و همیشه دچار نوسان است.

نحوه کارکرد شرکت‌های نتورک مارکتینگ، مانند شرکت‌های هرمی است.

با وجود آنکه در شرکت‌های هرمی کالایی وجود ندارد و به شیوه پانزی کلاهبرداری انجام می گیرد، در این شرکت‌ها کالا وجود دارد. اما در نهایت نحوه کارکرد هر دو مشابه است. در هردوی آن‌ها شخص زمانی به درآمد می رسد که زیر مجموعه داشته باشد و زیر مجموعه‌های او نیز زیرمجموعه داشته باشند الی آخر.

تنها دفاع افرادی که در این سیستم کار می کنند این است که شرکت بادران یا سایر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز رسمی فعالیت دارند.

تفاوت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با شرکت‌های هرمی این است که آن‌ها به دولت مالیات پرداخت نمی کردند و غیرقانونی بودند اما این شرکت‌ها مالیات می پردازند، درنتیجه قانونی هستند.

شبکه تلویزیونی بادران

فرآیند شکایت از شرکت بادران و شکایت از بازاریابی شبکه‌ای

شکایت از شرکت بادران یا سایر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای تنها مخصوص به افرادی که جذب آن شدند نیست، بلکه بسیاری از افراد از محصولات این شرکت‌ها ناراضی بوده و شکایت دارند. از آن جایی که این شرکت‌ها دارای مجوز رسمی هستند، می توان از آن‌ها در واحد اصناف شکایت کرد.

شکایت از شرکت بادران نیز مانند شکایت از سایر اصناف است. بنابراین افرادی که می خواهند اقدام به طرح شکایت از شرکت بادران کنند می توانند از طریق مراجع زیر اقدام کنند:

سامانه 124

معروف‌ترین مرجع برای شکایت از شرکت بادران، سامانه 124 است. وزارت صنعت، معدن و تجارت این سامانه را راه اندازی کرده و به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و افرادی که می خواهند از شرکت بادران شکایت کنند، می توانند با این سامانه به صورت تلفنی تماس بگیرند و شکایات خود را مطرح نمایند.

سامانه 124 شکایات تلفنی مردم را ثبت می کند و پس از آن، فرایند رسیدگی به شکایات توسط کارشناسان آغاز می گردد و نتیجه رسیدگی به شاکی اعلام می شود.

تعزیرات حکومتی

مرجع معروف بعدی برای شکایت از شرکت بادران یا سایر واحد‌های صنفی، سازمان تعزیرات حکومتی است. اگر تصمیم دارید اقدام به شکایت از شرکت بادران از طریق این مرجع کنید، می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین شکایت خود را در این سازمان به ثبت برسانید.

البته در اینجا نیاز به یک شکواییه قوی نیاز دارید تا بتوانید شکایت خود را مطرح کنید. البته نباید هیچ نگرانی در این مورد داشته باشید. سامانه شکایت 24 این امکان را فراهم کرده که در زمینه موضوع شکایت، برای شما شکواییه تنظیم کند.

پس از ثبت شکایت از شرکت بادران در این سازمان، کارشناسان شکایت مطرح شده را پیگیری می کنند و اگر تخلف گزارش شده محرز شود، برای آن شرکت جریمه تعیین خواهد شد. البته چنانچه تخلف انجام گرفته از سوی شرکت جرم باشد، آن صنف به مجازاتی که در قانون مقرر شده است محکوم می گردد.

بازرسی اصناف و اتحادیه‌ها

افراد برای ثبت شکایت از شرکت بادران می توانند به اتاق اصناف نیز مراجعه کنند. در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها اتحادیه و اصناف مختلف وجود دارد و افراد می توانند اگر با تخلفی از سوی افراد مشغول در اصناف روبرو شدند به این اتاق اصناف مربوطه مراجعه کرده و تخلف آن واحد صنفی را اعلام کنند.

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که این اتحادیه‌ها و اصناف معمولا به صورت سریع به شکایت شما پاسخ نمی دهند و ممکن است یک بازه زمانی 1 الی 2 هفته زمان ببرد.

ثبت شکایت در دادسرا

راه دیگری که افراد می توانند از شرکت بادران شکایت کنند این است که شکواییه‌ای تنظیم نموده و به دادسرا محل وقوع شرکت ارائه دهند. در این حالت تنظیم شکواییه اهمیت زیادی دارد زیرا اگر شکواییه به دستی و توسط افراد مجرب و متخصص تنظیم نشود، امکان دارد رد شود.

بنابراین توصیه می کنیم تنظیم شکواییه خود را به کارشناسان شکایت 24 بسپارید تا این کار را زیر نظر افراد ماهر و باتجربه انجام دهند. سامانه شکایت 24 حتی اگر شما قصد اخذ وکیل نداشته باشید هم، برای شما شکواییه تنظیم می کند.

پس از تنظیم شکواییه، شخص باید آن را به دادسرا تقدیم کند. از آنجایی که رسیدگی کیفری در نظام حقوقی ما دو مرحله‌ای است، ابتدا دادستان یا بازپرس تحقیقات مقدماتی را در مورد موضوع شکایت انجام می دهد، و اگر از نظر آن‌ها تخلف صورت گرفته محرز شد، قرار جلب دادسری صادر می کنند و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارجاع می دهند. در نهایت در دادگاه رای مقتضی صادر خواهد شد.

جذب مردم در بادران

برای شکایت از شرکت بادران حتما باید به دادسرا مراجعه کرد؟

برای آن که از این شرکت شکایت کنید، ضرورتی ندارد که به دادسرا رجوع کنید، شما می توانید هر یک از مراجعی که در فوق بیان شد را انتخاب کنید. همچنین می توانید شکواییه خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی ثبت نمایید.

هزینه شکایت از شرکت بادران چقدر است؟

هزینه شکایت از شرکت بادران بسته به مرجعی است که برای شکایت انتخاب می کنید. زیرا هر مرجعی هزینه رسیدگی متفاوتی با سایرین دارد. اما اگر از طریق دادسرا شکایت خود را ثبت کنید، باید 40 الی 180 هزار تومان هزینه دادرسی بپردازید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه دادرسی به دست آورید، با کارشناسان سایت شکایت 24 در ارتباط باشید.

آیا برای شکایت از شرکت بادران به وکیل دادگستری نیاز داریم؟

احتمالا با خود فکر می کنید که برای شکایت از شرکت بادران اخذ وکیل و یا مشورت با او ضرورتی ندارد، اما باید بگوییم که بهترین کار این است که در این زمینه با یک وکیل دادگستری مشورت نمایید. یک وکیل خوب می تواند بهترین راه حل‌ها را به شما نشان دهد و حتی با راهنمایی‌هایی که می کند، راه رسیدن به حق را آسان‌تر کند.

نحوه پشتیبانی سایت شکایت 24 از شکواییه‌ها چگونه است؟

سامانه شکایت 24 در مقابل دریافت هزینه برای افراد شکواییه تنظیم می کند. اما به متقاضیان تنظیم شکواییه، خدماتی هم ارائه می کند. به عنوان مثال اگر کسی درخصوص شکواییه تنظیم شده سوالی داشته باشد و یا در روند دادرسی با مشکلی مواجه شده باشد که مربوط به شکواییه بود، می تواند با پشتیبانی این سامانه ارتباط برقرار کرده و سوال خود را بپرسد و راهنمایی‌های لازم را دریافت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

‫4 دیدگاه ها

  1. چندسال پیش ازطریق یکی از آدم‌های به اصطلاح فرهنگی درکلاسهاشون شرکت کردم چندجلسه ازوقتم رو دادم اما فعالیتی نکردم فقط دراون جلسات مدارکمو گرفته بودن امامی ندونستم که اونها دنبال آدمهای ضعیف بیسوادی میگردندکه تشنه درآمدن منی که حتی کرایه تاکسی ورود به جلساتشونوقرض میکردم تازه بعداز چندسال فهمیدم به اسم من یه کارایی کردن چون مالیات‌ برام اومده فهمیدم هنوزم گیجم، یکی بهم بگه چکارکنم.

  2. سلام من سال ۹۶ یا۷ وارد بادران شدم که اون موق ۲۷۲۰۰۰۰تومان هزینه ثبت نام بود بعد لز ۳ روز برادرم رو اوردم برادرم ۲۹۷۰۰۰۰تومان واریز کرد بعد از تقریبا یکماه یکی از همکارانم که کارگر ساده بود وارد بادران کردم ولی متاسفانه هیچ کدام از ما موفق به جذب نیروی بیشتر نشدیم.وکارمن در بادران ۸ ماه طول کشید که ادک پسندازی که برای خرید زمین کنار گذاشته بودم تا کم کم برای خودم زن وبچه ام یه سر پناه درست کنم رو در این راه با اوردن زیر مجموعه و پرزنت مصرف کردم من حدود ۱۰۰ نفر برای پرزنت به شرکت بادران معرفی کردم که ازاین حدود ۱۰۰ نفر ۲نفر و نیم به بادران ملحق شدن وهر موقع کلاسهای انگیزشی داشتن مخصوصا جمعه ها به شرکت میرفتم وحسابی داغ و حریس به پولدار شدن برمیگشتم وتو کوچه و خیابان دنبال مشتری یا زیر مجموعه بودم برادرم و همکارم که در همان یک ماه اول کنار کشیدن ولی من زور خودم رو زدم ولی نشد این شد که دست از پا دراز تر شرمنده خانواده برگشتم والان در مرغداری مشغول به کار شدم ولی جبران ندانم کاریم را هنوز نتوانستم انجام دهم

  3. خدا نگذرد از انهاییکه به این دزدان مجوز دادند باعث بدبخت شدن هزاران یا شاید میلیونها جوان شدند سرمایه اندک وقت گرانبها وکنکور وهمه رو از دست دادند که شغل پردراند داریم ولعنت به مسئولی که از اینها بگذرد میلیون میلیون از جوانها گرفتند وچند جنس بی کیفیت مثل شامپو وصابون وووبه انها قالب کردند پول بدرک .بیست جوان با معدلهای بالای هجده وکمتر میشناسم که کنکور نخوندند ودنبال این شرکت بعلت عضویابی هرمی وتلاش بیهوده جهت درامد بودند چقدر دعوا کردیم نصیحت کردیم مگر ول کن بودند الان عاطل وباطل کارگری میکنند

  4. خدا ازشون نگذره چه وعده های دروغین تحویلمون دادن حدود پنجاه میلیونم رفت ک هنوز دارم بدهیامو دارم میدم،خدا لعنت کنه مدیران بادران،،خیلی ها مثل من خام حرفهای دروغین اینا شدن آبرو،تایم،پولمون گرفتن ازمون،بدون حتی هزارتومن‌ سود بما بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا