شکایت از اشخاص

شکایت مسافر از راننده اسنپ چگونه است؟

با توجه به روزافزونی استفاده مردم از اسنپ و دیگر پلتفرم های مربوط به حمل و نقل و غیره، در می یابیم که دغدغه ها و مسائل حقوقی مربوط به آن ها نیز به تبع آن بسیار افزایش یافته و خیلی از مردم، با مزایا و معایب آن دست و پنجه نرم می کنند.

از بزرگترین علل محبوبیت این بسترها، می توان به کمتر بودن قیمت و هزینه رفت و آمد نسبت به آژانس ها و غیره و همچنین آسانی بهره مندی از خدمات آن ها اشاره کرد.

در میان بسترهای مختلف مربوط به حمل و نقل، اسنپ امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چرا که هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم دارای رانندگان بسیار زیادی در سطح شهر است و این موضوع باعث می شود که به راحتی و در کمترین زمان به درخواست های مسافران پاسخ داده شود.

چه دلایلی ممکن است باعث ایجاد نارضایتی از راننده اسنپ شود؟

  • دلایل مختلفی می تواند باعث ایجاد نارضایتی از راننده اسنپ شود و باعث شود که مسافران به فکر ثبت شکایت و اعتراضات خود نسبت به آن ها باشند.
  • برای مثال ممکن است که در طول مسیر اتفاقی بیوفتد که باعث شود بحثی بین مسافر و راننده شکل گیرد و راننده با بی احترامی و فحاشی پاسخ مسافر را دهد.
  • شاید هم رانندگی وی خوب نباشد. مثلا رانندگی او بی ملاحظه و بی دقت باشد و حتی نزدیک باشد که در حین رانندگی با ماشین های دیگر برخورد کند و منجر به تصادف شود و غیره.
  • یکی دیگر از دلایل نیز می تواند مربوط به سیستم تهویه ماشین باشد و اگر ماشین سیستم تهویه مناسبی نداشته باشد یا راننده اجازه فراهم کردن آن را ندهد، می توان از وی شکایت کرد.
  • همچنین اگر راننده حریم خصوصی مسافر را رعایت نکند یا مثلا در راه، تصمیم بگیرد که شخص دیگری را سوار ماشین کند و از این قبیل مسائل، می توان علیه وی شکایت کرد.

راننده اسنپ

چگونه از راننده اسنپ شکایت کنیم؟

در این قسمت از مطلب، سعی داریم تا چگونگی ثبت شکایت از راننده اسنپ را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که بیان شد، دلایل مختلفی می تواند برای شکایت از راننده اسنپ مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر موارد فوق، هر دلیل دیگری نیز می تواند برای آن باشد.

همانطور که از سوی شرکت اسنپ بیان شده است، این مجموعه به امتیاز رانندگان بسیار اهمیت می دهد و به گونه ای است که اگر راننده ای کمتر از حد مشخصی امتیاز داشته باشد، اسنپ عدم تمایل خود را به ادامه همکاری با وی اعلام می کند و باعث می شود که رانندگان سعی در افزایش رضایت مسافران داشته باشند.

همچنین بخوانید

علاوه بر آن از طرف دیگر اگر میانگین امتیاز راننده بیشتر از مقدار مشخصی باشد، پاداش و شرایط ویژه ای برای وی در نظر گرفته می شود تا تشویق شود و همواره در پی جلب رضایت مسافر خود باشد.

برای شکایت از اسنپ، مسافران می توانند از طریق خود اسنپ اقدام کنند. همچنین می توانند با شماره 41849000-021 و 91039000-021  تماس بگیرند تا پشتیبانان، به مشکلات و شکایات آن ها رسیدگی کنند و آن را مورد بررسی قرار دهند.

برای این کار کافی است که با شماره های مذکور تماس گرفته و پس از آن با اپراتور مربوطه در ارتباط قرار گیرید و اعتراض و شکایت خود را به وی اعلام کنید.

همچنین شایان توجه است که با توجه به اینکه هر سفر  دارای کد است و تاریخچه سفر و جزئیات آن در سرورهای اسنپ ثبت می شود، ثبت شکایت آسان تر می شود و فقط کافی است که مسافر، کد سفر را به اپراتور مربوطه اعلام کند تا جزئیات آن مورد بررسی قرار گیرد.

پس از ثبت شکایت، اپراتور اسنپ شکایت وی را به بازرسی اسنپ منتقل می کند تا موضوع موردنظر را بررسی کند و از صحت آن اطمینان یابد.

اگر تخلف راننده و صحت و درستی شکایت مسافر احراز شود، حساب کاربری راننده برای همیشه غیرفعال می شود و دیگر نمی تواند با مجموعه مذکور همکاری نماید.

در چه صورتی حساب کاربری راننده غیرفعال می شود؟

اسنپ دو حالت را برای غیرفعال کردن راننده در نظر گرفته است که می تواند غیرفعال کردن موقت باشد یا دائمی.

این غیرفعال کردن بر اساس عملکرد راننده و امتیازات وی صورت می گیرد و همانطور که بیان شد اگر از حد مشخصی امتیاز وی کمتر باشد، حساب کاربری اش غیرفعال می شود.

در صورتی که پیامک اطلاع رسانی برای اخطار و تذکرات داده شود و راننده آن ها را در نظر گیرد و جبران کند، حساب وی مجددا فعال می شود. مثلا اگر در رابطه با استفاده از ماسک یا رعایت نکات بهداشتی یا توصیه اسنپ برای فراگیری مجدد برخی آموزش ها از طریق واحد مربوطه باشد و راننده آن ها را رعایت کند، می تواند مجددا به کار خود ادامه دهد. (یعنی در یک فرصت یک ماهه سعی نماید تا رضایت مسافران را جلب نموده و امتیاز خود را از 4.3 بیشتر نماید)

البته لازم به ذکر است که اگر گزارش مسافران خیلی حاد باشد و خطای راننده اسنپ قابل جبران نباشد، حساب وی به صورت دائمی غیرفعال می شود.

اسنپ

بررسی آیین رسیدگی به شکایات با توجه به آئین نامه انضباطی کاربران راننده

آئین رسیدگی

  1. اطلاع شرکت یا واحدهای تابعه‌ی آن از ارتکاب تخلفات مندرج در این آیین‌نامه  توسط کاربر راننده به هر شکل اعم از گزارش کاربر مسافر.
  2. بررسی و تکمیل دلائل، مدارک و مستندات مربوط به ارتکاب تخلف توسط کاربر راننده از جمله اظهارات کاربر مسافر و کاربر راننده، همکاران اسنپ و سوابق موجود در شرکت توسط تیم صدای مشتریان و خدمات مشتریان شرکت.
  3. ارسال کلیه سوابق از جمله اسناد و مدارک فوق توسط واحد رسیدگی به شکایات به کمیته انضباطی.
  4. تشکیل پرونده توسط دبیر کمیته انضباطی بر اساس ضوابط تعیین شده و تعیین وقت جهت رسیدگی به تخلف ارتکابی و در صورت نیاز دعوت از طرفین و اعضاء جلسه جهت حضور در جلسه‌ی رسیدگی.
  5. رسیدگی به تخلف کاربر راننده توسط اعضاء کمیته و اتخاذ تصمیم نسبت به آن که می‌تواند مبری بودن کاربر از تخلف یا مقصر بودن نامبرده و تصمیم بر اعمال ضمانت اجراهای مندرج در این آئین‌نامه باشد.
  6. تصمیم اتخاذ شده توسط کمیته قطعی و قبل از ابلاغ به کاربر راننده قابل اجرا است و به هیچ عنوان قابل اعتراض توسط کاربر راننده نیست.
  7. تصمیمات کمیته در ۴ نسخه تنظیم و به صورت زیر توزیع می‌گردد: ۱- جهت ابلاغ به کاربر راننده ۲- جهت ابلاغ به مدیریت ۳- جهت ضبط در سابقه کاربر راننده ۴- جهت بایگانی در کمیته
  8. اجرای رأی کمیته توسط کاربر راننده با درج در سابقه کاربر توسط شرکت.
  9. اخذ نتیجه اجرا توسط کمیته و درج در سابقه کاربر راننده موجود در کمیته انضباطی.

تبصره ۱: بسته به تشخیص شرکت، در زمان بررسی پرونده و تکمیل دلائل، مسئول بررسی درصورت نیاز، اقدام به غیر فعال نمودن کاربر تا زمان اتخاذ تصمیم، کرده و در صورت عدم تمکین کاربر راننده از تصمیمات مسئول رسیدگی یا کمیته انضباطی، مراتب جهت غیر فعال نمودن کاربر به صورت موقت یا دائمی به واحد عملیات اعلام خواهد شد.

تبصره ۲: صحت تخلفات با تکرار گزارشات از جانب مسافرین قابل اثبات و احراز است و کارشناسان مدیریت کیفیت با بررسی دفعات گزارش اقدام به غیرفعالی موقت (به مدت چند ساعت یا چند روز) جهت جریمه و یا قطع همکاری می‌نمایند. اکثر غیرفعالی‌های موقت به صورت سیستمی و بدون دخالت کارشناسان انجام شده و قابلیت بازفعالی تا پایان مدت زمان جریمه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

تبصره ۳: در صورت عدم مراجعه‌ی کاربر راننده در زمان تعیین شده و یا در دسترس نبودن برای ارائه توضیحات در مورد شکایت، جلسه کمیته انضباطی بدون درنظر گرفتن توضیحات تشکیل شده و تصمیم اتخاذ شده در این جلسه برای کاربر راننده لازم الاجرا خواهد بود و جلسه مجدد تشکیل نخواهد شد.

تبصره ۴: در صورت احراز عدم صداقت در ارائه مدارک، اطلاعات و توضیحات بعد از خاتمه رسیدگی، مورد تخلف مجددا و راسا توسط شرکت قابل بررسی است.

تبصره ۵: تشخیص صحت و سقم اظهارات ارائه شده توسط کاربر مسافر، کاربر راننده و همکاران اسنپ با کمیته انضباطی می‌باشد.

تبصره ۶: چنان چه کاربر راننده نسبت به پرداخت جبران ضرر و زیان شرکت یا پرداخت نقدی اقدام ننماید شرکت مجاز خواهد بود مبلغ را  کلا یا جزئا از اعتبار ریالی کاربر وصول نماید.

اسنپ

استفاده از وکیل خبره برای شکایت از اسنپ

همانطور که بیان شد، شما می توانید خودتان به تنهایی شکایت را علیه اسنپ و راننده مدنظر ثبت کنید و تخلف وی را به عوامل اسنپ و پشتیبانان گزارش دهید تا مورد بررسی قرار گیرد و راننده متوجه عمل غیراخلاقی خود شود یا حساب کاربری وی برای همیشه یا موقتا مسدود گردد.

اما در صورتی که موضوع مورد نظر شما بسیار حاد باشد و نیاز باشد تا پیگیری های بیشتر و فراتری از شرکت اسنپ صورت گیرد، بهتر است که از کمک و مشاوره های یک وکیل خبره استفاده شود.

این به این منظور است که وکیل مدنظر، هرگونه سوال یا ابهام موجود در زمینه شکایت و نحوه ثبت شکایت و پیگیری آن را پاسخ می دهد و همچنین باعث می شود که از تمامی حقوق قانونی خود آگاهی یابید و بتوانید تمام حقوق خود را در چارچوب قانون تحقق بخشید.

بررسی برخی معایب مربوط به اسنپ

در کنار مواردی که مربوط به اسنپ بود و ذکر شد، قصد داریم تا در این قسمت از مطلب به معایب مربوط به اسنپ بپردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

به تازگی بسیاری از کاربران اسنپ گله و شکایات خود مربوط به زیاد شدن هزینه سفرها و همچنین قبول نشدن سفرها توسط رانندگان تا زمانی که افزایش قیمت بزنند را در فضاهای مجازی بیان نموده اند و نسبت به آن، گله و شکایت کرده اند.

این مورد و در حالت کلی افزایش هزینه سفرها به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران باعث شده است که افراد وقتی می خواهند از این بسترها برای حمل و نقل درون شهری استفاده کنند، مقایسه انجام دهند و از هرکدام از این پلتفرم ها که قیمت پایین تری را پیشنهاد دهد استفاده نمایند.

همچنین به گفته کاربران، مورد دیگری نیز در رابطه با هزینه اسنپ وجود دارد که مربوط به مسیرهای تکراری است.

اسنپ

به گفته بسیاری از کاربران، هنگامی که می خواهند برای رفتن یا برگشتن از یک مسیر همیشگی اسنپ بگیرند، اسنپ قیمت ها را بیشتر می کند و بیان شده است که اگر احراز کند که این مسیر، برای شما همیشگی است و زیاد در آن تردد دارید، هربار با قیمت بیشتری آن را ارائه می کند و البته این یک نوع کلاهبرداری محسوب می شود!

به همین منظور برخی کاربران نسبت به این موضوع نیز شکایت نموده اند.

مورد دیگری از معایب اسنپ، مربوط به امینت آن است. به خصوص مواردی که در سال های گذشته اعلام شده بود و مسافران گزارش داده بودند که توسط راننده اسنپ مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند یا حتی گزارش هایی مبنی بر دزدیده شدن برخی از مسافران نیز وجود داشت که البته خود اسنپ آن ها را مورد بررسی قرار داد و پیگیری کرد.

یکی دیگر از معایب آن نیز مربوط به اطلاعات شخصی کاربران و مهم تر از همه شماره تلفن آن ها است که در دسترس رانندگان قرار می گیرد و می توانند از آن استفاده نمایند که برخی افراد با آن مشکل دارند.

مشکل دیگر نیز در رابطه با لغو سفر از سوی راننده است که باعث می شود مسافر دیرتر از موعد به مقصد برسد یا با مشکل مواجه شود یا ماشین دیگری را نتواند برای رسیدن به مقصد خود بیابد.

البته شایان ذکر است که این کار اگر به دلایل موجه باشد ایرادی ندارد اما گاهی اوقات، رانندگان به دلیل کم بودن هزینه سفر یا دلایل غیرضروری دیگر، در لحظات آخر سفر خود را لغو می کنند و باعث ایجاد آسیب به مسافر می شوند.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۷۴ رای

‫83 دیدگاه ها

  1. سلام
    دیروز برای مادرم اسنپ گرفتم ،تا سوار شد مامانم سریع سفر رو لغو کرد.بعد ک بهش زنگ زدم گفت برا
    این ک کمسیون پرداخت نکنم این کار رو کردم.خدا می‌دونه کجا میخاس بره ک سفر لغو کرد از نقشه معلوم نباشه

    درستش نیس این جوری آدم اسنپ میگیره ک امینت داشته باشه خدا از سر همچنین راننده ها نگذره ک با آبروی آدم بازی میکنند.
    من ک پیگیری میکنم،ازش هم شکایت میکنم ک نخاد چشمش دنبال ناموس بعدی مردم باشه

    1. واقعا..
      شما راننده ها چرا یه جوری رفتار می کنید انگار فرشته اید همتون و همه مسافرا بد…
      همونقدر که راننده ی بد داریم مسافر بدم داریم..
      من خیلی اسنپ گرفتم خیلی زیاد خیلی وقتا خیلی عالی بودن و بعضی وقتا حتی جواب سلامتم نمیدن اما من وقتی پیاده شدم با وجود کلی وسایل… دستم نرسیده به آسانسور بهشون امتیاز ۵ دادم حتی بیشترم نقدی دادم…
      اما بعضیا بد .‌..خیلی بد رفتار می کنن انگار تقصیر ماست که کرایه پایینه برید از اسنپ شکایت کنید یا کار نکنید تو اسنپ نه اینکه بیاید روز مارو خراب کنید …مام مثل مادر و خواهرتون چرا بد رفتار می کنید..‌حتی شده برای چندثانیه ۵ تا ۱۰ دقیقه وایسادن زدم دو برابر پول دادم
      اومدم سفارش غذا دادم رستوران به اسنپ داده اورده چون کس دیگه سفارش داده من نمی دونستم اسنپ هستش فکر کردم تا بالا میاره تا زنگ خونم خورد تو بارون رفتم پایین جوریکه کاغذ پیتزا خیس شد من رفتم
      گرفتم من یدفعه با دعوا بهم میگم حمال نیستم که پنج ده دقیقه اس صبر کردم و شروع می کنه باهام دعوا بخدا من حواسم نبود و اصلا جا خوردم حتی نمی دونستم باید چیکار کنم اگه بدون دعوا از همون اول می گفت بخاطر صبرش باید برم پول بیارم بخدا می رفتم می آوردم چون همون اول باهام دعوا کرد منم دعوا کردم پول ندادم اومدم بالا اینقدر ناراحت شدم یه تیکه کامل پیتزا نخوردم ناراحت شدم رفتم اتاقم گریه کردم همینطوریشم افسردگی دارم …
      تازه تقصیر اسنپ هستش که از رستوران غذا دریافت می کنه من که نمی دونستم و باید لغو میزد همون اول فکر کنم می تونست
      و واقعا وقتی اعصاب یکم ۵ ۱۰ دقیقه رو ندارید چرا اسنپ می شید آخه…
      من پولشو می دادم اگه اذیتم نمی کرد …اما بجاش روانم رو در حد ۱۰ میلیون خراب کرد …
      همیشه احساسم به اسنپ خوب بود اما الان ..‌.

  2. نگران نباشین دیگه چیزی به پایان راه اسنپ نمونده از بس بی دلیل و با گزارش یه عده مسافر بیشعور حساب راننده هاشو مسدود دایم میکنه. اخه مسعول بیسواد پشتیبانی هیشکی نیست به تو بفهمونه که اخه تو خودت پیش راننده و مسافر بودی که بفهمی اصلا جریان چیه که فورن راننده رو مسدود میکنی؟؟؟ اقا مسافر ازت انتظار داره ماشینت هر روز کارواش برده باشی. خوشبو کننده باید زده باشی. کولر باید بزنی براش. سوارت میشه. تازه ازت انتظار داره حتی آبمیوه بستنی هم بهش بدی که نکنه بره امتیاز منفی بده بهت. چقد مسافرای بیخانواده ای وجود دارن تو این مملکت خدایا

  3. سلام
    آبجی من اسنپ گرفته که بره کلاس
    اسنپ یک کوچه عقب تر ایستاده آبجی ام بهش گفته لطفا بیان جلوتر اما ایشون متاسفانه برخورد بدی کردن ، آبجی من برای اولین بار بوده که اسنپ میزده و مدرسه ای هست ، از برخورد راننده ترسیده و کنسلی زده ، رانند چند روز خواهرمو اذیت می‌کرده و بهش پیام می‌داده
    آبجی من تجربه نداشته و نمی‌دونسته که باید از این راننده شکایت کنه الان که من این موضوع رو فهمیدم خواستم شکایت کنم اما نشد
    این موضوع در سیستان و بلوچستان شهر زاهدان بوده اینم شماره تلفن اون آقا: 09020517341
    لطفا در ثبت نام رانندگان اسنپ دقت بیشتری بکنید تا مشکلی پیش نیاد و رانندگان سو استفاده نکنند و مزاحمت ایجاد نکنند

  4. سلام دوستان عزیز
    ولا من چند روز پیش یه اسنپ گرفتم خیلی انسان خوب معلوم میشد چون من هروز با اسنپ رفت آمد دارم ایشان گفت اگه میخوای من هر روز دنبالت میام میبرمت من چون دیدم خیلی انسان خوب است گفتم باشه مشکلی نداره هروز دنبالم بیا ، بعد ۴روز گفت لطفا میشه پول ۱۵ روز رو جلو جلو بریزی تو حساب چون ماشینم خراب است درستش کنم گفتم باشه من بحساب بنده خدا ۲میلیون واریز کردم. بعد همون شب گوشیش خاموش کرد دیگه اصلا دنبالم نیامد کلاهبرداری که اصلا باورتان نشه هرکی بجای من می‌بود تو حساب ای بنده خدا واریز می‌کرد الان جبور شکایتش کنم که دیگه رو سر ملت کلاه برداری نکند
    اسم راننده شاهین هدایت ساریخان بکلو و تکسی آوا زرد داشت

  5. سلام من دو ساله تو اسنپ کار میکنم و یه بار ادم از خدا بی خبر به پستم خورد ما براش اسباب کشی کردیم ایشون بعد از یه روز زنگ زد به اسنپ و گفت که یه عدد باند ازش شکسته و حساب مارو بست از کارشناسی بیمه گفتن چون دیر تماس گرفتن بیمه تعلق نمیگیره با اینکه اون باند یه شکستگی جزئی داشت ولی ایشون ۵۰۰ از من گرفت و دیگه زنگ نزد حساب من باز کنه و هر روز یه مبلغ جدید میخواد ایا این کار اسمش اخاضی نیست

  6. چطور یک طرفه به نفع بعضی مسافر نماها مطلب نوشتید راننده یک نفر است و روزانه با دست کم ۳۰مسافر سروکار دارد حالا در این تعداد اگر دوتا مسافرنما پیدا شود راننده باید به کی شکایت کند مسافر کرایه نمیده وفرار میکند شاکی هم می‌شود همه خوب می‌دانیم راننده بخاطر شغلش تعهد پذیر درضمن اسنپ خدمات نیم بها از جیب رانندگان است برای مسافر دیگر باید چقدر راننده مفت کاری کند

  7. با سلام وقتتون بخیر من ۳ سال تو اسنپ فعالیت کردم روزی ۲۵ الی ۳۰ تا سفر رو میرفتم ولی آخرش به خاطر دروغ و تهمت یه مسافر مسدود دائم شدم خدا از اون مسافر لعنتی نگذره هر چقدر هم به پشتیبانی زنگ زدم اسنپ همیشه به مسافر حق میده.

    1. سلام متاسفم برای اتفاقی ک براتون افتاد کاش اسنپ برای اولین بار را گذشت می‌کرد ک مقطعی این راننده بند خدا رو محروم از نان خوردن مینرد.و برادر عزیز اینجور هم نیست همیشه حق رابه مسافر نمیده بستگی به فاز کارشناس داره.بنده سه ساعت ک سند دارم راننده مالمو برداشته و توهین میکنه اما کارشناسان. منو سرکار میزارن ک وصل میکنم فلان جا آهنگ میزارن وصل میکنم بثال جا آهنگ میزارن و سرآخر قط میکنن و هیچ مدیر لایقی. ما ندیدیم.البته هیچ ک نه کمترین های با خدا هستن و دیدیدم اما اکثرا فقط پول و مزایا مهمه براشون. این پول‌های ما رو کجا خرج میکنن وقتی من کاربر ناراضیم.

    2. امروز برا مادرم اسنپ گرفته بودم با اینکه ادرس خونه رو درست زده بودم طرف رفته بود جای دیگه وایستاده و برخورد بدی بامادرم داشته و حرف زشتی زده
      لطفا هر گوسفندی رو نزارین راننده شه که اسم بقیه هم بد دربیاد
      حیف اسم گوسفند که برا این افراد به کار برده شه

  8. این راننده مزاحمت ایجاد میکنه و رفتارهای ناشایست داره مثل عورت نمایی ، حرفای جنسی و حالت عادی نداره
    به پشتیبانی شکایت کردم به ۱۱۰ هم پلاکش رو اعلام کردم اینجا هم میذارم
    نام راننده : شاهین دودانگه
    پژو ۲۰۶ مشکی
    پلاک : ۶۸ایران۱۵۷ب۵۲

  9. من فاتحه خوندم تو‌سر در اسنپ ک راه شکایت مسافر رو یاد میده‌ولی شکایت راننده رو نه ، مردم ما خیلی بی انصافن ، طرف میگ راننده ازم‌خواسته لغو بزنم خب نادون ازت خواسته‌لغو بزنه چون کرایه‌ش پایینه خودت کلاهتو قاضی کن اگ‌همون مسیرو بخوای با تاکسی بری ایا ب اندازه اسنپ میگیره ازت ، من ک کار نمیکنم و همیشه ناسزا هم‌میگم حتی مدیر عامل این شرکتو ببینم به ۹۹ روش سامورایی …اره

  10. با سلام
    تعدادی از رانندگان اسناپ اخیرا پول نقد میگیرن و سفر لغو میکنن تا درصد اسناپ پرداخت نکنن
    از جمله راننده در بندر عباس به شماره
    09025542372
    که بابت سفر نقدی گرفت و لی سفر لغو نکرد، حالا اسناپ دیگه قبول نمیکنه بهم سرویس بده
    و هر چی پیام دادم به راننده مذکور، هیچ اقدامی نکرده.
    من شدیدا شاکی م و بخاطر اینجور راننده ها هر روز سفرم به محل کار سخت تر شده
    مسئولین محترم اسناپ، لطفا پیگیری بفرمایید

    1. اسنپ خودش میگه یا نقدی یا آنلاین ….چی میگی واسه خودت؟؟
      زورت میده با آژانس برو ،با تاکسی برو!میخوای مفت بری مفت بیای؟؟تا پریروز نیم ساعت منتظر آزانس بودین تا بیاد الان هواتون رفته بالا فک کردین خبریه؟؟؟همینی که هس …بعدشم چرا لغو کنه؟پولشو گرفته تمام و کمال ،لغوم نباید بکنه!قانون اسنپه پسر خوب…شماره ملتم نذار یهو یه اسنپی پیدا میشه خواهرت میشه مسافرش شمارشو همه جا میذاره هاااا از ما گفتن بود!!

      1. مشدی منظور این بنده خدا اینه که راننده گفته لغو میکنم نقد بده ولی هم پول گرفته هم به اسنپ گزارش کرده مسافرو رسوندم پول نداده. برای خودمم همین اتفاق افتاده. همه جا هم خوب داره هم بد چه مسافر چه راننده. ولی الله وکیلی ساز و کار اسنپ برای رسیدگی افتضاحه.

  11. سلام
    این چه وضعشه چرا بعضی از رانندگان بی ادب و بد رانندگی می‌کن
    راننده: روح اله رحمتی
    پژو ۲۰۶ – سفید
    568 و 42 – ایران 88
    اصلا سوار ماشین همچین آدمی نشین بچه ها

    1. حرف الکی نزن!امتیازو واسه همین گذاشتن !!خدا خرو دید شاخش نداد وگرنه ماشین بهت میداد که سوار ماشین مردم نشی!نون ملتو تو نمیتونی ببری یا بدی!خدا قط و وصلش میکنه خیلی زور نزن فشاری میشی

  12. بخاطر مشگل راه رفتنم همیشه اسنپو تو کوچه میزنم و مقصدو همیشه بادقت وارد می کنم اما راننده ها نه میان تو کوچه نه مقصد پیاده می کنن من با این پای پلاتینی لنگون لنگون باید برم تا برسم به راننده ،یکی دو بار که بیشترلغو کنم که جریمه میشم !!!!چون راننده حاضرنبست بیاد کوچه.مسیرم که اشتباه میرن اعتراض می کنی توهین میشنوی،به پشتیبانی می گی یه چیزی می گن که شر ما رو از سرسون کم کنن،فقط بفکر کمیسیون خودشونن

    1. اگه درک داشتی میفهمیدی با این کرایه های ی قرون دوهزاری ک‌شما میدین حقتون بیشتر از اینم نیست ، خودتم اگ اسنپ کار میکردی قطعا بالعکس میشد و شکایتت از کرایه و مسافر بود

  13. جدیدا من هر اسنپی میگیرم سوار ماشین که میشم راننده اسنپ از من درخواست میکنه که لغو سفر بزنم تا نخواد کمیسیون بده و منو مجبور میکنه که سریع لغو سفر بزنم و بعد از این که لغو سفر میزنم منو به مقصدم میبره. من با این شرایط نمیتونم دیگه به اسنپ اعتماد کنم اومدو فردا هزار غلطی بکنن بعد شکایت کنی ازشون و اونام میگن خودش لغو سفر زده من که به مقصد نبردمش. لطفا پیگیری کنید‌

  14. امروز عصر ساعت ۶ بعد از ظهر یک بسته بود که قرار بود به دست مشتری برسه یک اسنپ درخواست دادیم راننده خیلی قشنگ تو سیستم زد بسته تحویل داده شد در صورتی که بسته رو خیلی قشنگ دزدید و تحویل نداد بعد از هزار باز زنگ زدن به راننده که جواب نمیده و خود واحد شکایت اسنپ متوجه شدیم که واحد شکایت در اصل فقط یک واحد صوری بیشتر نیست و هیچ گونه اقدامی برای مال شما که دزدیده شده نمیکنه و رانندگان اسنپ ظاهرا از هیچ فیلتری برای استخدام رد نمیشن و هیچ سفته یا آدرس قابل پیگیری از راننده ها وجود نداره به همین راحتی دو ملیون ما دزدیده شده و هیچ پاسخی وجود نداره همین ) تنها راه شکایت از خود اسنپ هستش و تحریم اسنپ و اطلاع رسانی که همه مردم بدونن به هیچ عنوان به اسنپ اعتماد نکنن چون هم مالشون هم جانشون از دست اسنپ و راننده هایی که معلوم نیست کی هستن و از کجا اومدن در خطره اسنپ رو تحریم کنین ) به اسنپ اعتماد نکنین 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

    1. امروز توی هوای بارونی یک اسنپ گرفتم ولی چون خودم گوشی دستم نبود دوستم برام اسنپ گرفت./ وقتی وارد ماشین شدم یه راننده دیوانه و کم عقل بود که توی راه هم همش وراجی می کرد در مورد مش…روب و این جور چیز ها و کلی چرت و پرت می گفت 😐😡!!!!!!!!!!

      آخر سر گفت چون خودت اسنپ نگرفتی کرایه رو سه برابر حساب می‌کنم و کرایه ۳۲ هزارتومانی که توی سایت اسنپ زده بود رو ۵۰ هزار تومان گرفت. 😐😐😐😐
      خدا لعنتش کنه

      1. یک راننده اسنپ علاوه بر کرایه که به صورت آنلاین پرداخت کردم و رسید پرداختش هم برام اومد، از من دوباره کرایه اخذ کردند و مدعی شدند هیچ پولی به حسابش واریز نشده؟ به چه کسی باید شکایت کنیم

  15. خجالت بکشید بخدا. همین اسنپ طی ۳ سفر که مسافرهاش فرار کردند ، جمعا بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان کن رو که نامیده هیچ، تازه کمیسیون رو هم گرفته. بعد شما اومدید راه شکایت از راننده یاد میدید. آخه شما در حد اکابر سواد دارید؟ چطور بخودتون اجازه میدید اینقدر راحت مسایل پیچیده رو قضاوت کنید. اون دورزاری که اسنپ میندازه جلوتون ، پول زحمت امسال من هست. جامعه‌ای که حیا نداره ، دقیقا اینطوریه . سیستم تهویه!!!! عجب. شماها کرایه‌های مارو بدید ، بعد دستور بفرمائید. حق شما پیش ما نیست. جگر دارید روش شکایت راننده از اسنپ رو بنویسید.شماها اصلا کی هستید؟ یه مشت دورزاری که به خودتون میگید وکیل؟ تن مرحوم داور توی قبر میلرزه از حرفهای شما. حیا کنید.

  16. سلام در آگهی بازرگانی اسنپ که از برنامه فوتبالی پخش می شود گفته می شود تاکسی خود را رزرو کنید واسم شهرهای تهران مشهد تبریز شیراز و اصفهان نشان داده می شود اسم اهواز نیست لطفاً اهواز را اضافه کنید اهواز از شهرهای بزرگ و مهم ایران است باتشکر حمید

  17. من رو دیروز اسنپ مسدود دائم کرده رعایت قوانین.کسی مطالبه پول که حقش هست رو میکنه.قانون رعایت نکرده بابا ۱۴۶۰۰۰۰ریال اسنپ به من بدهکار.این حرفا خودتون گول میزنه پول من کجاست؟

  18. بعضی از راننده های اسنپ یاد گرفتند از دو سه کوچه انطرف تر گزینه اسنپ رسید رو می زنند که تا میرسند مسافر که میاد خودبخود تاخیر میخوره و جریمه میزنند و خودشون هم یک مبلغی نصیبشون میشه
    بعصی هاشون هم به این بهونه لغو سفر میزنند و ما رو معطل می کنند
    چند روز پیش راننده اسنپ از خیابون کنار کوچمون که به کوچمون راه نداره زد اسنپ رسید بهشون زنگ زدم اقا هنوز نیومدی که… گفت اره اشتباه شد

    لطفا یه فکری به حال این موصوع کنید
    مساله دوم اینه اسنپ باید در خونه بیاد نکه بمونه سرکوچه
    خوب ما مبلغ رو از مبدا تا مقصد پرداخت می کنیم اما راننده سرکوچه مبدا و مقصد می ایسته و این یعنی کم فروشی… من پام اسیب دیده اسنپ میگیرم که به پام فشار نیاد اگه قرار پیاده برم چرا پول اضافه بدم؟

    1. هیچ مبلغی به راننده اسنپ بابت تاخیر یا توقف داده نمیشه.اکسرا هم زودتر میزنند تا مسیر مقصد مشخص بشه نمیتونه به خاطر مقصد مسافر در حال حرکت هواسش پرت بشه ماشین ۲۰۰ ۳۰۰ میلیونیش خسارت بخوره.بعد تاکسی از جلوی پای شما رد میشه ۳ برابرم کرایه راننده بهش پول میدین.اون پول هم که میدین کمه برای راننده از اون کمه اسنپ هم پول ورمیداره.فوق فاجعه

      1. اتفاقا خیلی هم خوب اضافه میکنن. راننده نرسیده دکمه رو میزنه بعد ۵ دقیقه تاخیر شروع میشه. بابت هر ۵ دقیقه ۳ تومن

    2. سلام راننده هاتون مردم رو مسخره کردن
      درخواست قبول میکنن مردم رو الاف نگه میدارن بعد از چند دقیقه لغو سفر میکنن
      مگه ادما سخره شما هستن
      این چه وضعشه نمیتونین مدیرت کنید جمع کنید ادم تکلیفشو بدونه

    3. داداش می‌خواهی بیاد توی رختخواب ببرتت؟ بر دیگه نمی‌خواهی؟ ببینم در همه امور زندگیت اینجوری حقوقت رو مطالبه می‌کنی ؟ یا فقط از اینجا. خدائی ما هر بلایی سرمون بیاد حقمون هست که با امثال تو ، تشکیل یه جامعه دادیم . خیر سرمون

  19. مهمون داشتم از سوپر مارکت اینپ سفارش دادم،تا یاعت یک شب نیومد پیک ،با پشتیبانی تماس گرفتم تا ثابت بشه که پیک وسایلو نداده یه هفته اسیر شدم آخر سرم نه خسارتی نه عذرخواهی،آبروم هم پیشه مهمونام رفت هیچ برخوردی هم با پیک انجام ندادن

  20. ما که کیف پول داریم
    بعد اسنم گرفتیم طرف زنگ زده میگه یا پول نقد بده یا به شمارم کارت به کارت کن. منم مجبودم کنسلش کنم چون انگار دو دفعا پول میدم و از کیف پول اسنپمم خودبه خود کم میشه. و طرف زبونسم درازه که چرا کنسل کردی و … . بیشعوری حدو اندازه نداره

    1. بیشعوری تویی حیوان. که نمیدونی اسنپ اضافه از کمیسیون بر می داره و شاید برای تو چیزی نشه ، ولی راننده از صبح تا شب خیلی میشه. روانی مردم پول تو بانک نمیزارن، تو رفتی کیف پول باز کردی. ضمنا موقع تسویه از می‌پرسه، نقدی یا اعتباری و تو می‌تونی نقدی رو انتخاب کنی. دو بار کرایه می‌دیم یعنی چه؟

      1. یا با ادب پاسخش را بده یا ببند ! من از طرف رانندگان زحمتکش اسنپ از بی ادبی این آقا عذر خواهی می کنم .

  21. واقعا نمیدونم ناظر هست که این همه شکایت رو بخونه چون واقعا نظرات رو که خوندم واقعا تعجب کردم بخاطر پول همه چی رو به کثافت کشیدن واقعا متاسفم

    1. سلام
      واقعا از نظر پشتیبانی اسنپ خیلی ضعیف
      وانت از اسنپ گرفتم بار برده آسیب سنگین به بار زده
      گفتیم مدارک بده ببر درست کن بیار با نیرو کاره ما درگیر شده آسیب زده بهش فرار کرده اصلا مدارک نداره
      چه خبر اسنپ که پیگیر راننده هاش نیست هر آدم بی سر پارو استخدام میکنه زنگ زدیم ۱۱۰ صورت جلسه کرده
      خاک بر سر اسنپ کنم

  22. قبلا قیمت های اسنپ هم منصفانه بود هم سرویس دهی خوبی داشتن ولی الان قیمت ها چند برابر شده ولی سرویس دهیشون کمتر شده از ناظر محترم اسنپ خواهش میکنم برای هزینه ها طوری قیمت گذاری کنن که برای مسافرین هم بصرفه

    1. شما از ماشینی استفاده کن که برات بصرفه!!!میخوای هیچی نده
      پرروهای دوزاری

  23. سلام خسته نباشید هزینه چرا هزینه اسنپ وانت چند برابر شده در حالی که بنزین گرون نشده من مسیری که روزی دوبار اسنپ بار میگرفتم میشد نهایت 50هزارتومن الان شده 110 تا 130 هزار تومن منی که هر روزه از اسنپ دارم استفاده میکنم الان کم کم دارم از راننده های شخصی استفاده میکنم ولی اون ها هم دارن از شما الگو برداری میکنن مسیر رو شما چطوری حساب میکنید مگه که قیمت ها یک دفعه اینقدر افزایش پیدا کرده

    1. دوست عزیز ، چی توی مملکت چند برابر نشده؟ اون موقع که سالی یه بار فقط بنزین گرون میشد, می‌گفتید مگه چقدر تاثیر داره که کرایه تاکسی باید گرون بشه؟ الان که همه چیز با هم ، هر ۲۴ ساعت گرون میشه، کرایه‌ها سالی ۱۰ درصد می‌ره روش میگید الان که بنزین گرون نشده! خوبی الان شما؟

  24. من اسنپ باکس گرفتم بعد از اینکه آمدن شروع ب غر زدن کردن یک میلیون و دویست اضافه واریز کردم ک سرو صدا نکنن وقتی بهشون گفتم من ب پشتیبانی بابت اضافه پولی ک میخواین بگیرین گذارش میدم گفتن ما اینجوری نمیخوایم نباید ب اسنپ بگین بعد نزدیک یک و نیم ساعت ما رو اونجا معطل کردن الانم هیچ کس از اسنپ پاسخگو نیست من حتی گزارش پلیس رو هم واسه اسنپ فرستادم

  25. واقعا آدم می‌ترسه سوار اسنپ بشه فک میکردم اسنپ امن تره ولی دیدم نه بدتره
    دیروز سفر داشتم ت راه هی گیر داده بودن بهم که لغو سفر بزنم منم لغو نمیکردم گفت اگه لغو نزنی برت میگردونم یکم سر و صدا کرد و دوباره ادامه سفر داد ولی تا مقصد همش داشت حرفای زشت میزد
    فقط ۴۰ دقیقه راه بود تا مقصدم
    بعد ت اسنپ زده بود هزینه سفر 91ت میشه ولی او می‌گفت صرفم نمیکنه این همه راه برم ۹۱ت بگیرم
    آخرشم 100ت واسش واریز کردم
    مخاست من سفر لغو کنم که پول بیشتری بگیره
    معلوم نبود وقتی سفر را لغو میکردم چه بلای سرم می آورد ی دختر 1۸سالم آدم مترسه تو این دوره زمونه
    کاش بعضی هاشون حروم زاده نباشن

    1. حرومزاده اون نیس یه بنده خدایی هس که نمیفهمه اسنپ صرف نمیکنه و اون لغو میکنه که پورسانت به اسنپ نده!!!!!!

      1. مجبورت نکردن ک تو اسنپ کار کنی یا نامه دعوت برات نفرستادن ک !!
        درست جواب مردم رو بده نمیتونی ساکت شو

  26. به این نتیجه رسیدم که پشتیبانی و امنیت اسنپ بیشتر یه اسمه تا عمل!
    هیچوقت نتونستید نظارت و جدیت لازم رو در خصوص رانندگان متخلف به خرج بدید و بخاطر همینم، هنوز بعد از اینا همه سال، آدم نمیتونه با خیال راحت به راننده بگه که صدای ضبطش را کم کنه یا شیشه رو بالا بده یا کولر بزنه یا بوی سیگار نیاد و …
    شاهکار همه این اتفاقات این بود که امروز ساعت ۶ صبح راننده جلوی محل کارم با من یقه به یقه شد و هرچی از دهنش بیرون اومد، گفت.
    الانم که بعد از ظهره، علیرغم گزارشم، آب از آب تکون نخورده!
    البته وقتی اسنپ هم مثل یکسری جاها انحصاری کار کنه، بالطبع از این بیشتر هم نمیشه انتظار داشت.

    1. مگه چقدر کرایه میدید که کولر هم میخاهید ، هیچ راننده ای با صدای بلند گوش نمیکنه ، میتونی هندز فری بزاری تو گوشت

  27. دو روز پیش برای اسباب کشی زنگ زدیم شرکت اسنپ بار و درخواست ماشین دادیم که گفت با چهارتا کارگر میشه یک ملیون و سیصد که روزی که قرار بود بیان یه خاور اومد و بعد از شروع کردن کار گفت نه ساعتی یک ملیون و سیصد خاور و نفری دویست کارگر
    که ما چاره ای نداشتیم
    قبول کردیم و مجدد به شرکت اسنپ بار تماس گرفتیم
    که گفت شماره ی شما ثبت نیست
    ( کارشناس سو استفاده کرده و بدون ثبت کردن اطلاعات رو به یه غریبه دزد داده)
    که سه ساعت طول دادن اسباب کشیو که بین دو کوچه بود و میگفت ده ملیون شد که یک و دویست بیمه و یک و دویست لباسشویی و مابقی هزینه ها
    ده ملیون به زور گرفت
    و وقتی رفتن دیدیم که دم انبار فرگازمونو که نو بود ترکوندن
    بدنه دو طرف تو رفته بود و ورق جدا شده بود

  28. بنده سفیر بودم امتیازم ۴/۶۲ بوده دوتا گزارش قبلی از دوتا مسافر حرومزداده داشتم که بدون اینکه از من استعلام بگیرن ثبت کردن دیروز هم یه شکایتی داشتم که اصلا صحت نداشته خود مسافر تایید میکنه میگه دوستم از دستم گوشی رو گرفته از روی لحبازی به پشتیبانی شکایت کرده
    جالبه که الان شخصی که با گوشیش اسنپ گرفته شده میگه راننده هیچ تقصیری نداشته
    ولی اسنپ حروم خور کاربری منو دائم مسدود کرده .
    آخه شما که انقدر پیگیر هستید چرا جواب پیگیریهای ۸ ماه بنزین ندادنتون رو انقدر باجدیت پیگیری نمیکنید‌
    توف به اون روتون که واقعا همه سازمان اسنپ ریده
    فقط قضاوت یکطرفه .
    بنده شخصا بخاطر همین بی عدالتی اسنپ مفت خور
    فقط تبلیغات وتشویق بقیه به این اپلیکیشن میکنم
    وبهتون میفهونم که این کار چقدر تاثیر گذاره
    البته اگر سوادش رو داشته باشید
    که گفتن وتبلیغات دهان به دهان حرف اول رو میزنه
    فعلا تو خانواده ۶۰ تا کاربر رو حذف کردم وبه مسافرهایی هم که سوار میکنم
    میگم انجام بدن
    شما فکر کردید کی هستید
    ما نباشیم شما وجود ندارید؟؟!!!!
    توف به شرفتون

    1. پشتیبانی اسنپ باکس اصلا پاسخگ نیست یک میلیون سیصد از ما اضافه گرفتن الان هیچ کس از اسنپ جوابگو نیست لطفا گول تبلیغات اسنپ را نخورید

    2. واقعا با این ادب و منش شما خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم این متانت و حسن کلام شما مشخص کننده ی همه ی قضیه اس

  29. من ديروز سفري داشتم بجاي ٩٥ هزار تومان اشتباهي ٩٥٠ هزار تومن پرداخت كردم، تلفن راننده رو نداشتم به پشتيباني زنگ زدم فيش واريز و ارسال كردم چون مبلغ ها مي خوند باهم قبول كردن گفتن صبوري كنيد يا مجابش كنيم برگردونه يا حسابشو تعطيل كنيم، جالب اينمه آقا فرموندن اين خانم به كارت من پول زدن كه براشون خريد انجام بدن، چقدر آدم ها بد شدن و حلال و حروم نمي فهمن، در هر حال اگه ايشون هم نده شركت اسنپ بايد از اعتبارات آقا پول من و پرداخت كنه

  30. سلام من راننده اسنپ وانت مدرک رو نشون داد تو اسنپ وانتم کیف کمری من تو ماشین گذاشتم رفتم پایین بیام گوشیمو دزدید الان میگه پول بده بهت بدم .شمارشو دارم واسم و فامیلشم دارم باید چکار کنم

  31. من بلیط خریداری کردم دو دقیقه بعد کنسل کردم ولی پول برگشت داده نشده با پشتیبانی تماس گرفتم میگن چند روز طول میکشه درصورتی که اگه از آپ خریداری کنید و کنسل کنید بلیط را سریع پول برگشت داده میشه دستندر کاران اسنپ بدانیداین کار شما که پول مردم را نگهمیدارید حرام هست و من به شخصه راضی نیستم

  32. سلام، من در تاریخ 1401/12/19 در کرمان از مسیر میدان مشتاقیه تا هتل کرمان مبلغ 24000 هزار تومان هزینه سفر ثبت شد. هنگام پرداخت نقدی به راننده ، اسکناس صد تومانی به ایشان دادم، منتظر ماندم که بقیه را به من بپردازد، ولی متاسفانه پرداخت نکرد وگفت پول خرد ندارم، شماره کارت بده تا باقی مانده را به حساب شما پرداخت کنم، اما هنوز پرداخت نکرده، با پشتیبان تماس گرفتم، متاسفانه پیگیری نکرد، با تماس مجدد، جواب تلفن داده نمی شود، و ردّ تماس انجام می شود. پس لطفا به راننده اسنپ اعتماد نکنید.

  33. واقعا چه وضعشه هر دفعه که اینو گرفتم یک غری زدن هیچی نگفتم شورشو دراوردن یعنی چی آخه من دو مسیره میزنم از اخر که می‌خوایم پیاده شیم میگه شما ادرسو اشتباه زدیم اصلا باید وسط راه پیادتون میکردم هیچی نگفتم پولو دادم میگه این که خیلی کمهههه میگه کمه ۲۰ تا ۳۰ تومان هر دفعه به اسنپ اضافی میدم پرو شدن پرو آهنگ زیاااااد میکنم بچم خواب یک جوری رانندگی میکرد یک دوبار فرمون از دستش در رفته
    آقای عیدی و آقای کوه جانی گوجی

  34. من با اسنپ سفر زیاد داشتم که در دو مورد سفر یکی از ساوه به قم که نقدی با راننده مکمل پرداخت کردم و دیگری در تهران به کارت راننده کارت به کارت کردم که رسید اش هم موجود است ولی اسنپ مجددا من را بدهکار می کشد نمی‌دانم مشکل از راننده ها است و یا یا از شرکت اسنپ

  35. من خودم سفیر هستم
    اسنپ فقط یک طرفه قضاوت کرده وهمیشه حق با مسافر هست این وسط سفیر خودش پشمه که ازش استعلام بگیرن
    فکر میکنن هر کی تواسنپ ار میکنه بدبخت وبیچاره وگدا وبی سواد هست
    به خدا بی سواد شماها هستید که چهارتا بچه رو گذاشتیدکارشناس !!!
    بابا ماهم حالیمونه😏
    شما یه کم از دزدی هاتون کم کنید
    که همه چی کلا به نفع شماست راننده هیچ جا نمیتونه شکایت کنه!!
    جمع کنید خودتون همه رو خر فرض نکنید!
    خودتون رو دکتر

    1. دقیقا درود به تو همکار گرامی اصلا برا راننده ارزشی ندارن باید همه راننده ها متعهد بشم یه هفته کار نکنن ببین چطور میشه بر این ملت

      1. واقعا همینه ومملکت جوری شده که منی که راننده اسنپم مسافربرای ندادن کرایه وهم اخاذی شروع به دادوفریادکه این آقازورگیراست ومنوخفت کرده ومردم هم اومدند چندتاهم لگدومشت هم خوردم ونثاربنده به ناحق کردن تا پلیس بیاد ونشون بدیم که اسنپ هستم واین خانوم مسافره واین غش وضعفشم فیلمه ۲ساعتی موردعنایت مردم بظاهروادعای خودشون فهمیده قرارگرفتم وجالب اینجاست که حسابم درجاغیرفعال وماشین موقتا رفته پارکینگ وخانومه هم ازم ۵ میلیون تومن هم میخوادکه رضایت بده که ماشینمودربیارم وخودموگرفتارراهروهای دادگاه پاسگاه نکنم بقول این زنیکه اخاذ که فایده هم نداره ومعلومه که اصلا کارش همینه

    2. بنظرم راننده ها هناهنگ شن پول اسنپ رو همون اول سفر بگیرن تا مشکل کمتر شه

      1. اره مثل من که اسنپ زدم بیاد تا سرکوچه آمد پول و همون اول از حسابم کم کردم و پا به فرار گذاشت با پشتیبانی هم تماس گرفتم فایده نداشت همون اول کم‌کنن که راحت دزدی کنن؟؟؟؟نخیر باید وقتی رسید به مقصد مسافر تایید کنه بعد پول و بتونه برداره این چه وضعشه

  36. اسنپ گند گوه ترین اپلیکیشن یه که من دیدم تاحالا ی بارم نشده طرف راننده رو بگیره با اینکه داره از راننده بدبخت نون میخوره راننده دهنش کلیدی ولی همیشه پشت مسافره پیگیری ضعیف و بقول اون دوستمون بی در پیکر معلوم نیست کی پشته این کارا برنامس ریدم تو همچین برنامه آیی که الکی بعد ۲سال حمالی واس اسنپ الکی حسابمو بستن ریدم تو هرچی پشتیبان اسنپ کارکنانشه

    1. اسنپ خیلی از راننده هایش عوضی وپست وبی مسولیت هستند وبا ابروی مردم به راحتی بازی می کنند واصلا بجز خودشون وتفکرات احمقانه خودشان چیزی دیگر مهم نیست من برای مراسمی که پای ابرو وسط بود کادو نهیه کردم ویگ اسنپ گدفتم که ساعت یازده شب برساند به دستم الان ساعت چهارونیم صبح است وخبری ازش نیست ومراسم تمام شده وابروی من رفته7

  37. امروز یه سفر داشتم که دو ساعت طول کشید کرایش صد تومن بود که مسافر گفت اعتباری پرداخت کردم جلوی خودش به پشتیبانی زنگ زدم میگه تیکت بزن
    وقتی میگم این چه وضعشه حساب کاربریمو به دلیل نقص مدارک غیر فعال میکنن . لعنت به من که برای این ظالما کار کردم

    1. منم دیروز ۲مسافر داشتم ۵۰قدمی مقصد ماشینم خاموش شد مسافر ازم خاص ماشین هول بدم تا برسن دم درب مقصد مجبور شدم پیادشون کنم وکرایش بهش پس دادم شکایتم کرد بعد اسنب کاربریم مسدود کرد ..اسنب باید جمع بشه تا چند بنده خدا از راه ازاد نون بخورن

  38. من دوبار ازاسنپ شکایت کردم ،ازماستمالی رد کرده ،،،شکایت وزیر روپیش پادشاه میکنی ،البته که مردم آگاه باشن که اسنپ روحذف کنن ،عیبی نداره تاکسی تلفنی هست که حداقل باپنج بار ماشین گرفتن یه سرویس مجانی میدن ،اسنپ هرروز خرابتر میشود ،چون دورشون شلوغ شده حتماً…

  39. خیلی خیلی مسخره و بی کاربرد و غیر منطقی و دور از محور تاکسی اینترنتی داره میچرخه اسنپ(یک اصلا مدیریت،معاونت،بازرسی،رسبدگی کننده بالا دست از پشتیبانی هیچ چیز نداره معلوم نیست مال کجاس دولتی،خصوصی،خصولتی، یه جای مناسب برای اعمال غیر عرفی و نامشروع هستش صحنه ای که من دیدم اون بوده نمونه اش..دوما به قول دوستمون که بالا نوشته پنج شیش تا دختر و پسر گذاشتن معلوم نیست کی هستن با چه مدرکی چون اصلا اوقاتی آنرمال حرفایی میگن آدم منطق سهله جبر میشه ناخودآگاه آدم فعال میشه و حداقلش اینه قطع میکنی مقابل گفته اپراتور!!! سوما یک مرکز مخوف و غیر نرمالی هست نه دفتری داره شهرستان و جای دیگری کنار خیابون یکی نشسته چهارپایه زیرش پاهاش روی کاپوت یه لبه دار هم برعکس گذاشته نور نخوره چشماش زیر لبش یه چوب کبریت!!چیکار میکنه ثبت نام راننده!!یه کارت ملی و ک ماشین این طرف با این وضع میگیره میده یکی که اون از داخل خودروی قراضه میاد بیرون ووووو..منظور وسایل گذاشتم صندلی پشتی حدود نه۹ میلیون رنده فارسیبر دستی دریل و فرز و و و اره دستی برقی خلاصه همونطور بزاری مغازه جلوی مغازه دار ۹تومن راحت میده اگر نو حساب کنیم که فاکتور دارم عید گرفتم ۳۳/۴۰۰/۰۰۰میشه فاکتور کرده من حالا کارکرده گفتم بهرحال الان یکماهه حرفهای عجیب غریب وآنرمال جالب اینکه یارو خودش نیست ولی ماشینش داده نمیدونم کیه آشناشون اون میرونه این اسنپ هم میگه حسابو بستیم…وسایلام میگم باز میگه بله دیگه نمیتونه کار کنه یه کاغذ نمیدن که دادگاه میخوان آخه که تایئد بشه گفته من که این اتفاق افتاده درسته یا نه اونم ندادن همونطور مونده نمیدونم چیکار کنم شما وکلا هم انگار چی میخوایئم بپرسیم یه سوال داریم چیکار کنیم کجا بریم نوشتین ۹۸هزار صدهزار برا یه سوال انصاف …کوپن یارانه قبول دارین دهک اول قابل خرید هستش؟!؟!ماهم راحت نیستیم با این قیمتها ناراحتیم نوشتید شما راحت باشید چطور باشیم

  40. ۲ نوبت شکایت کردم یک موردش ۶ بار پیگیری کردم
    دریغ از ذره ای پیگیری
    مدام پاسکاری میشی
    من که تپسی رو جایگزین کردم و بندرت و در نبود تپسی اسنپ میگیرم

    1. مجموعه اسنپ یکی از بی درو پیکر ترین مجموعه های ایرانه خیلی راحت 50تومن از پول منو خورده بعدم میگه بخاطر مشکل در سیستم پرداخت در فلان روز شما باید این پولو به ما پرداخت بکنید درحالی که من تمام سفرهامو پرداخت کردم و هیچ سرویس عقب افتادی ندارم ولی خیلی شیک ازم دزدی کردن و اصلا هم پاسخگو نیستن و معلوم نیست ما باید به کجا شکایت بکنیم تمام این مملکت شده دزدی

  41. به نظر من رسیدگی به شکایات در اسنپ بسیار ضعیف است به شکلی که فقط جنبه ماستمالی کردن دارد , تعدادی دختر و پسر جوان و کارنابلد را نشانده اند که با مشتری ناراضی تماس بگیرند و شاید عذرخواهی هم بکنند. یک بار راننده اسنپ به من بی احترامی کرد و من در خود اپ اسنپ او را شکایت کردم و رسیدگی نشد. شش یا هفت بار شکایت خود را تکرار کردم و بار آخر بد و بیراه گفتم تا تماس گرفتند و با یک عذرخواهی پوچ تمامش کردند و گفتند طبق پروتکل با راننده برخورد خواهد شد , خب من از کجا بدانم اصلا با راننده برخورد بعمل آمده یا نه و دوما از کجا بدانم پروتکل اسنپ در این مورد چه برخوردی را پیش بینی کرده ؟ در کل شرایط رسیدگی آنقدر بیخود و بی محتواست که تصمیم گرفتم اگر دوباره چنین موردی پیش آمد خودم حقم را بگیرم چون اسنپ بی در و پیکر تر از چیزی است که فکرش را بکنید.

    1. کاملا موافقم اسنپ فقط یک دروغگوی سازمانی هست و نه تنها با راننده متخلف برخورد نمیکند بلکه تشویق هم میکند من دیگه استفاده نمیکنم واسه خودمو بچه هام بدآموزی دارد

      1. نه مسافر راننده رو درک می‌کنه نه راننده مسافر رو درک می‌کنه
        تو مملکتی داریم زندگی میکنیم که ی شلوار ۱۰۰ هزار تومنی رو می‌خریم ۲ میلیون جیک نمی‌زنیم ولی اگر هزارتومان بدلیل نداشتن پول خورد از مسافر بیشتر دریافت بشه هزارتا شکایت دروغ به ثبت می رسونید اسنپ هم که بدون پرسش و تحقیق از طرف راننده فورا حساب رو مسدود می‌کنه
        حالا من می‌خوام بدونم اگ مسافر فحاشی کنه واقعا اسنپ حسابشو مسدود می‌کنه ؟
        درکل اکثر مسافر ها بخاطر دادن کرایه ای که اگ کمیسیون و سوخت و استهلاک رو کم کنی هیچی تهش نمیمونه فک میکن راننده شخصی دارن طرف بهش فشار میاد عرض خیابون چهارمتری رو پیاده بیاد مجبور میشی دو کیلومتر تو ترافیک بری که دور بزنی سوارش کنی بعدش وقتی به مبدا میرسیم میگه اینجا نیست اون خیابونه میری اون خیابون میگه نه کوچه اونوریه اگ هم نری امتیاز منفی و سفرهای ۲۰ هزاری
        اینجا چون هم راننده ها هستن هم مسافر ها لازم می‌دونم بگم که اگ مسافر به راننده بی احترامی می‌کنه و راننده هیچی نمیگه بخاطر ی سری مسائل دیگ
        خانم الهه هم ….

    2. گیرم راننده اسنپ اشتباهی کرده ک اونم به ندرت پیش میاد چون رانندگان اسنپ و تپسی و حتی آزانسی ها بخدا اونقد بدبختی دارن ک فکرشون جای دیگه قد نمیده حالا شماوباید اینقدر پیگیر بشید تا اون رو از نون خوردن بیندازید.درثانی شما مطمین باشید در همون گزارش اول ؛ پشتیبانی اون راننده فلک زده رو مسدود کرده و اون از نون خوردن افتاده .اگر ب اینم راضی نیستین میخواهین شکایتتونو ببرین سازمان ملل بلکه از اونجا بهتر بتونید مجازاتش کنید. عزیزمن روغن موتور درپیت ۴ لیتری شده ۶۰۰ تومن دوماه یه بار روغن عوض کنی با مخلفات ودستمزد میشه ۲تومن…حالا شما برای بار چندم پیگیر شو…بزرگواران در همون وهله اول که مسافر محترم چه راست و چه دروغ گزارش میده راننده از ایینه دوبار نگام کرد پشتیبانی بدون اطلاع راننده رو مسدود میکنه. اگه به این راضی نیستین میتونید از شورای امنیت پیگیر باشید.

      1. دقیقا خدا پدرتو بیامرزه اسنپ فقط هدفش بیگاری از راننده و در نهایت اینکه ابروی راننده رو بخاطر یک مسافر عقده ای و چلقوز معتاد ببره و مسدودش کنه لعنت خدا بر مدیران اسنپ. بزودی اسنپ ورشکست میشه چون هیچ راننده ای دل خوش از مسافرین مفت خور و بعضا کلاهبردار نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا