شکایت از شرکت

شکایت از تعمیرکار لوازم خانگی چگونه است؟

آیا می توانید زندگی خود را بدون تلویزیون خود تصور کنید؟ یا یخچال؟ زمانه ما وجود این نوع وسایل را در هر خانه‌ای ضروری کرده است. لوازم خانگی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، پنکه، تهویه مطبوع، اجاق مایکروویو هر روز در زندگی روزمره ما استفاده می شود.

اما یک روز زندگی بدون اینها، می تواند برای بسیاری یک کابوس باشد. تصور کنید این وسایل از کار بیفتند و ما با یک پشتیبانی بد از طرف فروشگاه و یا تعمیر کار روبرو شویم، این وضعیت برای ما هولناک خواهد شد.

اگر شما هم در چنین وضعیتی قرار گرفته اید که تعمیر لوازم خانگی تان توسط تعمیر کار دچار مشکل شده، این متن برای شماست. شکایت 24 در کنار شماست تا درک بهتری در مورد شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی داشته باشید.

شایع ترین مشکلات گزارش شده برای شکایات لوازم خانگی

شایع ترین شکایات لوازم خانگی که توسط مصرف کنندگان گزارش شده است، شامل این موارد است:

  • کار نکردن محصول
  • نقص فروخته شده
  • تعمیرات انجام نشده
  • خدمات پس از فروش ارائه نشده

برای ثبت شکایت خود درباره تعمیر لوازم خانگی، می توانید یا با شماره پشتیبانی مشتری آن فروشگاه تماس بگیرید و درخواست تعویض کنید یا خودتان به صورت حضوری اقدام کنید. اگر محصول شما تحت گارانتی قرار می گیرد، دریافت جایگزینی برای یک لوازم خانگی معیوب بسیار آسان است. با این حال، دردسر واقعی زمانی شروع می شود که گارانتی نداشته باشد.

تقریبا هر شرکتی محصولی را در صورت کمی خراشیدگی یا شکستگی بعد از فروش داشته باشد، نمی پذیرد. زیرا محصول در معرض آسیب فیزیکی قرار گرفته که شامل گارانتی یا خدمات پس از فروش نمی‌شود. بهترین کار در این مورد این است که آن را برای تعمیر به یک فروشگاه محلی یا مرکز خدمات مجاز آنها بفرستید. تقریبا هر شرکت معروف لوازم خانگی در هر شهر یک مرکز خدمات دارد. این روند معمولا حدود 2-3 هفته طول می کشد.

اما شکایات رایج لوازم خانگی گزارش شده توسط مصرف کنندگان، اینگونه دسته بندی می شوند.

  1. لوازم خانگی معیوب:
    این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که مردم از آن گلایه دارند. بسیاری از مردم لوازم خانگی معیوب را تحویل گرفته‌اند. یا در آغاز، دستگاه‌ها خوب کار می‌کرده، اما پس از یک یا دو ماه فعالیت بدی داشته است. تغییر رنگ در تلویزیون ها، کار نکردن درهای یخچال یا خنک نشدن AC برخی از انواع شایع شکایات هستند.
  2. جایگزینی رد شده:
    تصور کنید محصول خود را دریافت کرده و برای مدتی از آن استفاده می کنید. حتی یک ماه هم نگذشته و دیگر کار نمی کند. حالا در وضعیتی هستید که شرکت در مورد تعویض محصول پاسخی نمی دهد. این یک داستان تخیلی نیست. این اتفاق برای هزاران نفر می‌افتد که لوازم خانگی معیوب دارند و زمانی که درخواست جایگزینی می‌کنند، پشتیبانی فروشگاه جواب درستی به آنها نمی دهد.
  3. بدون پشتیبانی مشتری:
    این اتفاق در برند Voxya زیاد دیده شده است. در صورت آسیب دیدن محصول، پشتیبانی مشتری بسیاری از شرکت‌ها به ایمیل‌ها/پیام‌ها/تماس‌های مشتری پاسخ نمی‌دهند. این کار نه تنها باعث ایجاد خشم در ذهن مصرف کننده می شود، بلکه به شدت بر هویت برند نیز تأثیر می گذارد.
  4. بازپرداخت دریافت نشد:
    یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که بین مصرف کنندگان مشاهده می شود، این است که مردم بازپرداخت خود را دریافت نمی کنند. هزاران نفر شکایتی را در مورد انواع فروشگاه ثبت کرده اند مبنا بر اینکه چگونه شرکت لوازم خانگی آنها در صورت لغو سفارش، مبلغ پرداخت شده را پس نمی دهد. برخی از فروشگاه ها برای خود این قانون را وضع کرده اند که در صورت لغو سفارش (برای نمونه) 10% از مبلغ کل کسر خواهد شد و مابقی به حساب مشتری واریز می شود. اما بسیاری از افراد همین مابقی مبلغ را نیز دریافت نمی کنند و این هم باعث شکایت از فروشگاه لوازم خانگی می شود.
  5. بدون سرویس یا تعویض تحت گارانتی:
    چه چیزی بدتر از عدم تحقق وعده نیز وجود دارد؟ گارانتی دادن ولی سرویس ندادن. بررسی های انجام شده در مورد مشتریان برخی برندها نشان داده است که افراد از خدمات پس از فروش شاکی هستند. بیشتر فروشگاه ها تنها به فروش محصول خود فکر میکنند و سرویس بعد از فروش و یا گرانتی دستگاه برای آنها مهم نیست.

در برخی موارد نیز دیده شده که تعمیر کار فرستاده شده از طرف فروشگاه، مبلغ هنگفتی را برای تعمیر درخواست کرده در صورتی که این سرویس با گارانتی محصول همراه بوده است. تمامی موارد ذکر شده در بالا موجب ایجاد اختلاف و طرح شکایت از فروشگاه و یا شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی خواهد شد.

وسایل خانه

اولین قدم برای طرح شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی

در صورتی که با هر کدام از مسائل بالا روبرو هستید، در ابتدای امر مشخص کنید که آیا طرح شکایت شما از فرد تعمیر کار است یا تولید کننده آن محصول. در صورتی که از تولید کننده محصول خریداری شده (مثلا مبلمانی که از یک کارگاه خریداری کرده اید) شکایتی داشته باشید، باید به سازمان صنعت و معدن مراجعه کنید.

اما طرح شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی روند دیگری دارد. معمول است که در ابتدای امر به اتحادیه آن ها مراجعه کنید. شماره و آدرس اتحادیه هر نوع محصول به راحتی از طریق سرچ در گوگل در اختیار شما خواهد بود. رجوع به اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی، همان کاری است که باید انجام شود.

اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی کجاست؟

لوازم خانگی، در دسته بندی های مختلفی شناخته می شوند و هر کدام از این دسته ها، اتحادیه خاص خود را دارند. برای نمونه دستگاه هایی مانند چرخ گوشت، قهوه ساز و یا ماکروفر در دسته لوازم الکترومکانیکی و چرخنده هستند که اتحادیه خاص خود را داشته و ثبت شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی این دسته نیز به آن ها مربوط می شود.

به همین منوال، تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری، تعمیر کاران دستگاه های برودتی و تهویه هوا، همگی اتحادیه خاص خود را دارند. برای طرح شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی خود باید به این مهم واقف باشید که مراجعه به کدامیک از این اتحادیه ها ضروری است.

تعمیرکار لوازم خانگی

قوانین مربوط به اتحادیه ها و اصناف طبق قانون

مطابق با فصل هشتم قانون نظام صنفی کشور، انواع تخلف و مجازات های آن ها در این دسته بندی قرار می گیرند.

  • گران فروشی
  • کم فروشی
  • تقلب
  • احتکار
  • عرضه خارج از شبکه
  • عرضه و فروش کالای قاچاق
  • عدم اجرای قیمت گذاری و توزیع
  • فروش اجباری
  • عدم درج قیمت

برای طرح شکایت خود از تعمیر کار لوازم خانگی، باید بدانید که نوع رفتار و فعالیت او در کدام دسته از جرایم بالا قرار می گیرد. آیا او شما را مجبور به خرید اجباری کرده و یا با استفاده از موضوع عدم درج قیمت روی کالا سعی دارد مبلغ بیشتری را از شما دریافت کند.

با تکیه بر ماده 64 قانون صنفی کشور «فروش اجباری، عبارت است از فروش اجباری یک یا چند نوع کالا یا خدمت به همراه کالا یا خدمت دیگر. جریمه فروش اجباری به شرح زیر است:

  • الف: برای فروش اجباری کالا، الزام فروشنده به پس گرفتن کالا و جریمه نقدی معادل پنج برابر قیمت فروش کالای تحمیلی.
  • ب: برای فروش اجباری خدمت، جبران خسارت وارد شده به خریدار و جریمه نقدی معادل پنج برابر مبلغ خدمت اجباری».

همچنین عدم درج قیمت کالا طبق ماده 65 این قانون جرم است و اگر در چنین وضعیتی قرار گرفته اید، باید قانون مربوط به آن را بدانید. در متن قانون آمده است که «عدم درج قیمت، عبارت است از نصب نکردن بر چسب قیمت بر کالا، استفاده نکردن از تابلو نرخ دستمزد خدمت در محل کسب یا حرفه یا درج قیمت به نحوی که برای مراجعه کننـدگان قابل رؤیت نباشد. جریمه عـدم درج قیمت در هـر بار تخلف دویست هـزار (۲۰۰٫۰۰۰) ریال است».

در صورتی که هنگام خرید و یا تعمیر لوازم خانگی خود با امر «تقلب» رو به رو بوده اید، باید بدانید که قانون حامی شماست. طبق ماده 59 قانون صنفی «متخلف علاوه بر الزام به پرداخت خسارت وارد شده به خریدار یا مصرف‌کننده:

  1. در مرتبه اول معادل دو برابر ما به‌ التفاوت ارزش کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی و کالای عرضه شده یا فروخته شده یا خدمت ارائه داده شده.
  2. در مرتبه دوم به چهار برابر ما به‌ التفاوت مذکور جریمه می شود.
  3. در مرتبه سوم به شش برابر ما به‌ التفاوت، جریمه می‌شود و علاوه بر پرداخت جریمه پارچه یا تابلو بر سردر محل کسب به عنوان متخلف صنفی به مدت دو هفته نصب می گردد.
  4. در مرتبه چهارم به هشت برابر مابه‌التفاوت جریمه می‌شود و پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان متخلف صنفی به مدت یک ماه نصب می گردد.
  5. در مرتبه پنجم و مراتب بعدی به ده برابر مابه‌التفاوت جریمه می شود و پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان متخلف صنفی به مدت دو ماه نصب می گردد. همچنین به مدت شش ماه پروانه کسب وی تعلیق و محل کسب تعطیل می گردد.

تعمیر لوازم خانگی

طرح شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی در تعزیرات

رجوع به سازمان تعزیرات حکومتی زمانی توصیه می شود که شما جواب شکایت خود را از صنف و یا از اتحادیه مورد نظر دریافت نکرده اید. زیرا که این سازمان مسئول پیگیری موارد کوچک نیست اما در صورت بروز اختلاف بزرگ‌تر در اصناف می توان به قوانین این سازمان تکیه کرد.

در چنین وضعیتی، اگر طرح شکایت خود را در اتحادیه مطرح کرده و نتیجه درست را به دست نیاورده اید، با مراجعه با سازمان تعزیرات و به همراه داشتن مدارک لازم، شکایت خود را از تعمیر کار لوازم خانگی و یا نوع سرویس دهی فروشگاه/تولیدی مورد نظر ارائه کنید.

یکی از وظایف سازمان تعزیرات رسیدگی به طرح شکایات مربوط به اصناف است. پس از طرح شکایت شما و بررسی کارشناسان، اتحادیه موظف است میزان خسارت وارد شده را پرداخت کرده و رضایت مشتری خود را جلب نماید.

در صورتی که این اتفاق نیفتد و طرح شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی یا آن اتحادیه از طرف شما همچنان پا بر جا باشد، موضوع برای حل و فصل به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.

شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی بابت گارانتی

در برخی از شکایت های مردمی دیده شده که با وجود گارانتی دستگاه، تعمیرکاران هنگام نصبت مبالغی حدود 200 تا 500 هزار تومان را برای نصب لوازم خانگی دریافت می کنند. گاهی برخی از شرکت ها با طراحی لوگو و برچسب های تقلبی گارانتی سعی دارند تا با فریب مردم، کار خود را پیش ببرند. اما راه حل این ماجرا چیست؟

در وهله اول برای خرید لوازم خانگی، به خصوص لوازم برقی و گران قیمت، گزینه خرید اینترنتی را از ذهن خود پاک کنید. شما باید صحت و سلامت دستگاه را هنگام خرید در اولویت قرار داده و به چشم ببینید که دستگاه هنگام تحویل، پلمب شده است.

همچنین شماره گارانتی دستگاه را از طریق سایت «سامانه جامع گرانتی» استعلام کنید. این کار باعث می شود تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و از صحت گارانتی مورد نظر، مطمئن باشید. لازم است هنگام خرید تمامی شروط فروشگاه را بدانید. برخی از فروشندگان با استفاده از بازی های زبانی، برخی شرایط را طوری جلوه می دهند که گویی انجام برخی امور وظیفه شماست، نه آن ها.

در نتیجه مهم است که قبل از قرار گرفتن در شرایطی که شما را به سمت شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی سوق دهد، خرید آگاهانه داشته باشید. اگر قرار است برای داشتن برخی از لوازم جانبی دستگاه خود هزینه کنید، بهتر است که آن را از قبل بدانید و در دیگر فروشگاه ها شرایط بهتر را بررسی کنید.

تعمیرکار

در صورتی که تعمیر کار لوازم خانگی را به صورت اینترنتی پیدا کرده ایم، چگونه شکایت کنیم؟

لازم است که هنگام استفاده از برنامه ها و سایت های اینترنتی، صحت و سلامت رفتار آن ها را بررسی کنیم. برای شکایت از تعمیر کار لوازم خانگی که از طریق اینترنت با او آشنا شده اید، ابتدا به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید و اگر جواب مناسب دریافت نشد، از طریق شماره تلفن فرد به دادگستری شکایت کنید.

اگر تعمیر کار و یا نمایندگی هزینه تعمیر را دریافت کرد و وسیله خراب ماند، چه کنیم؟

باید در این شرایط پیگیری خود را از طریق صنف و اتحادیه مربوطه پیگیری کنید.

اگر تعمیر کار جنس تقلبی و یا قاچاق را به ما داده باشد، چه باید کرد؟

طبق مفاد قانون اشاره شده در متن، قاچاق و فروش محصولات تقلبی جرم است. در وهله اول به اتحادیه مربوطه مراجعه کنید و اگر پاسخی دریافت نشد، طرح شکایت را از طریق دادگستری و یا تعزیرات پیگیری کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

‫19 دیدگاه ها

  1. سلام
    یخچال قدیمی داشتیم که رله ان خراب شده و خودم هم تشخیص دادم و رله را جداگذاشته و به پدرم گفتم اومدن بگین اینه قضیه حالا تعمیرکار اومده و فقط رله رو عوض کرده و مبلغ ۷۰۰ هزار تومن گرفته از بابای پیرم قیمت رله نو ۶۰ هزار هست که رله کهنه انداختن و هزینه بازرسی ۱۵۰ هزار در مجموع حداکثر باید ۲۵۰ هزار میگرفتن فاکتور هم ندادن ما فقط یدونه فیش ۷۰۰ هزار تومنی کارتخوان رو داریم ممنون میشم راهنمایی کنین چجوری پیگیری کنم

  2. وسیله ای را به فروشگاه کاریران فریدونکنار بردم .بعد از چند روز گفتند بردش خرابه ما نداریم حالا که آوردم خونه میبینم شکستنش حالا زنگ میزنم ولی اونا که زیر بار نمیرند .والا من بازنشسته روا نیست اینطور ضرر کنم

  3. سلام وسیله ای که دادم برای تعمیر گفتن بردش خرابه و ما نداریم پسم دادند وقتی آوردم خونه دیدم اونو شکستن .اگرم بهشون بگم که حتما زنگ میزنم میگم ولی زیر بار نمیرند

  4. نمایندگی تلوزیون هایسنس واقع درمیدان استقلال تهران آمدن منزل بنده تلوزیون رابردن تعمیرگاه خودشون رنگ تلوزیون آبی شده بود فرداتماس گرفتم برای هزینه گفتن حدودا شش میلیون تومان هزینه دارد. با پرسوجو یی که بنده ازمتخصصان دیگرکردم دیدم ایشان سه میلیون تومان زیادی قیمت گفتن .تلوزیون را آوردم منزل تعمیرکار دیگری که برای دامادم تلوزیونشان را درست کرده بود ئآمد منزل تلوزیون را درست کردند با دومیلیون وپانصدهزارتومان ودوسال گارانتی کتبی دزدی ازدیوارمردم بالارفتنه . اسم این کارچیه اگر من تحقیق نمیکردم واین پول را ازمن بازنشسته میگرفتن خدارا خوش می آمد چرا؟ ……

  5. من بخچال فریزرم نشتی اب داره‌وماشین لباسشویی موقع خشک کردنش‌بشدت سرو صدامیکنه‌که زنگ زدم یک مغازه محلی کارشناسش بعد۲روزامدوگفت‌یخچالت شلنگ تخلیه اش یخ زده ماشینت هم بلبرینگش لقه‌و۵-۴ملیون هزینشه والانم۱۵۰بابت کارشناسی بایدبدی گفتم اولایخچال ۴ روزخارج ازبرق بوده ومنم تازه آمدم اینجااماخودم دست به آجارم ویخچالو باز کردم وکلی هم آب جوش ریختم ولی بازهم بازنشده ومشگلش این نیست بعد دوباره گشته ومیگه اینجای یخچالت درزش بازه هوای گرم میره توفریزرگفتم خوب این باعث یخ زدگی میشه قبول اما باعث آب نرفتن به محل درین یخچال که نمیشه وچرا آب زیر جامیوه‌ایش جمع میشهگفت یخچالت پوسیده وجواب پرت دادن امامن سوالم اینه که وقتی توی یوتیوب وپلت فرمهای کامپیوتری بازو بست کردن ورفع عیب لوازم خانگی را کاملاآموزش‌میدهنداین۱۵۰ تومن هزینه‌کارشناسی اونم الکی وجوابهای پرت وپلا چیه دیگه؟باورکنیدمن حتی الان میتونم خودم‌ماشین لباسشوییم راهم خودم بازکنم وتعمیرش کنم با شاید۵۰۰ تومن اما چون حالشو نداشتم گفتم یکی بیاد درستش کنه اما اینکه بیادواین قیمتهای پرتو بده خیلی نامردیه اونم تواین شرایط

  6. من یه چرخ خیاطی ژانومه ۸۰۲ دارم برای سرویس بردمش پیش تعمیرکار تتدید گفت گریپاژ کرده و ۵۰۰ هزار تومان بابت تعمیر گرفت یکماه نشده دوباره چرخ مشکل پیداکرد بردیم نمایندگی گفت تمام تنظیمات چرخو بهم زده ودوباره چرخ گریپاژ کرده بود ایندفه ۷۸۰ هزارتومان از ما گرفتن ولی ضمانت‌دادن تا سه ماه چجوری میشه از اون شیاد که اول چرخمو‌مثلا تعمیر کرد شکایت کنم؟

  7. باسلام واحترام سایت دکتر آچار تعمیرکاری را برای تعمیر اجاق گاز منزل بنده فرستاند وایشان با گرفتن مبلغ بیش از دومیلیون تومان اعلام کردند تا یکسال گارانتی دارد هنوز چهارماه نگذشته اجاق گاز دچار مشکل شده است؟! ولی نطلقا نه تعمیر کار نه دکتر آچار وتشکیلات کذائی ایشان زیر بار نمیروند تکلیف چیست؟!

    1. سلام بابت تعمیر برد پکیج و دستمزد مبلغ 2600000 مبلغ خواسته و الان پس از یک روز دوباره مثل قبل که روشن نمیشود شده چکار کنم

    2. لباسشوییه ما کار نمیکرد نمیچرخوند زنگ زدیم از محل یک تعمیر کار امد برای 10 تا پیچ بازو بسته کنه یه قطعه که 150 هزار قیمتشه از ما یک میلیونو دویست گرفت حرومش باشه همه دزد شدن ایشالا خرجه دوا درمون کنی بی ناموس

  8. من از طریق اینترنت یک تلفن به اسم نمایندگی سامسونگ پیدا کردم و یک تعمیرکار آمد و ساید بای ساید من رو گفت موتورش سوخته،قراربود موتور اصلی بیاره با یکسال ضمانت،بعد از دوهفته اومده یک موتور دوو سه میلیونی نصب کرده و ۶ میلیون اجرت گرفته(جمعا۹میلیون).تقاضای فاکتور کردم و فهمیدم اصلا نماینده سامسونگ نبوده و متفرقه بوده،کلا یک فاکتور دست نویس به من داده. .تحقیق کرده کلا هزینش میشده ۴ میلیون و این آقا پنج میلیون اضافه گرفته.اگر عضو اتحادیه نباشه،کجا باید ازش شکایت کنم.

  9. اکثر تعمیر کارا بی انصاف شده اند. موتور عوض میکنند . تعمیر میکنن. چند روز بعد که مشکلی پیش میاد زیر بار نمیرن. نمی‌دونم چطور این پول رو میخورن

  10. حدود۲۵روزه به شرکت الکترو استیل مرکزی زنگ زدم یک میلیون ۶۵۰ تومان هزینه کردم هیچکس پاسخگونیست فریزر کار میکنه قسمت بالا یخچال باد کم میزنه شماره اتحادیه ندارم نوی این تورم چه بلایی سر مردم میارند پیگیری جواب نمیده تلفن آدرس اتحادیه ندارم

  11. سلام
    کولر گازی آکبند بدون گارانتی خریداری کردم واز فردی که کارهای نصب وسرویس کولرهای بیمارستانمون رو انجام میداد خواستم بیاد وکولر رو نصب کنه.تابستون همون سال کار کرد وپاییز وزمستون کلا کولر خاموش بود.تابستکن سال بعد کولر گاز گرم میداد وجلوش یخ میزد.نصاب دیگر اومد چک کرد گفت پیچ گاز رو خوب نبسته گاز کولر رفته وهزینه ای حدود ۶ برابر نصب قبل برای تعمیر خواستن.آیا امکان شکایت از نصاب قبل هست؟مرسی

  12. تاریخ آبان ۱۴۰۱ ماشین ظرفشویی را به نمایندگی بردم و ایشون گفت موتور سوخته و مبلغ ۳و نیم میلیون ت گرفت الان هفت ماهه هر وقت میرم سراغ ماشین ظرفشویی میگه شرکت هنوز جواب نداده و منو الکی سروکار میزاره من باید چکار کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید

  13. از اسنوا یکم اسفند خرید اقساطی داشتم. همان روز نصف وجه و چک ارایه کردم. بعد از دو روز سفارش من را یک طرفه لغو کرده اند. امروز که 13 اسفند هست دفتر مرکزی شرکت میگویند تا ده روزی بعد وجه باز پس داده میشود. یعنی بیش از سه هفته 16 میلیون بنده دست شرکت میمونه و در این فاصله اجناس را گرون کرده اند. چگونه میتوانم شکایت کنم؟

  14. از شرکت سام سرویس برای خاموش شدن مانیتور یخچال ساید در اثر نوسان برق و بالا نیامدن دیسپلی تقاضای تعمیر کردم تعمیر کار را فرستادند و پس از در اوردن دوقطعه برقی ان و تعویضش تکنسین اصرار داشت که قطعات داغی را با خود ببرد من قبول نکردم و قطعات را نگه داشتم پس از پرداخت صورتحساب بمبلغ یک میلیون وهفتصد هزار تومان شک کردم و قطعات را به خیابان جمهوری بردم و انجا متخصصان ازمایش کردند که سالم بود در واقع تعمیر کار میخواسته مرا فریب بدهد به کجا مراجعه کنم؟

  15. سلام.یخچال شاید هایسنس سال ۹۶خریداری کردم .ازاول فروردین تمامیه لوازم داخل یخچال درعرض یک هفته که فقط خنک نگه می‌داشت فاسدشد.نمایندگی یمباراول ماه رمضان ۱۴فروردین بردندبعدازیکماه حدود ۳میلیون هزینه آوردن.وبااینکه گارانتی موتورداشت موتورشوتعویض شد .مجدددوهفته بعدتکرارشد مجددبردن نمایندگی درشادابادهست بعداز۳۲روزآوردن اینباربدون هزینه اما همچنان مشکلات تکرار.ومجددپنجشنبه آمدن درمنزل چک کردند که موتورش اتومات نمیکنه خنک نمیکنه یخ نمیزنه .گفتن چندروزهمانطوربمونه ببینیم چی میشه.وهربارگفتن فقط شانس شمابوده .واقعا که.الان باید چکارکنم ۴ماهه اززندگی ساقط شدیم

  16. تلویزیون ب نمایندگی مادیران بردم لامپ LEDسوخته بود تعویض کردند و گفتند از تاریخ گارانتی ۳ ماه گذشته یک میلیون وهفتصد هزار پول گرفتند و ۶ ماه گارانتی دادند تلویزیون ایراد دارد و مشکل مربوط ب لامپ آن ک تعویض شده میباشد اما نمایندگی قبول نمیکند و پاسخگوی مشکل تلویزیون و گارانتی خودشان نیستند

    1. سلام ماشین ضرفشویی را تکنسین دید گفت باید ببریم تعمیر گاه مرکزی بعد از چند روز اوردند درش باز بسته نمیشد چندین بار بتکنسین و دفترشان تماس گرفتیم جواب گو نبودند
      خیابان پیروزی روبروی پمپ بنزین
      تعمیر گاه ال جی تلفن۳۳۳۳۸۵۴۸
      نزدیک چهار ملیون پول گرفتند بدون فاکتور
      خواهشمند است رسیدگی نمایید
      من یک بازنشسته هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا