سامانه های رسیدگی به شکایت

شکایت در سامانه 195 چگونه است؟

مخابرات امروزه در تمام دنیا یکی از نقش های تاثیر گذار در زندگی روزمره را برعهده دارد.

این تاثیرگذاری اغلب به این دلیل است که ابزارهای مختلف و ضروری زندگی روزمره با مخابرات اجین شده و ارتباط کامل دارد. مثل اتصال به اینترنت، آنتن دهی، تلفن ثابت، خدمات پستی و سایر موارد مرتبط با ارتباطات که امروزه بیش از پیش زندگی مردم با آن گره خورده است.

پیروی تجربه شخصی و شکایت‌های متعدد از ارائه دهندگان خدمات در این سامانه٬ متاسفانه هیچ فرایند کنترلی و نظارت درستی به شکایات و رسیدگی به آنها انجام نمی‌شود. تجربه اعلامی از ۵ سال گذشته تا به اکنون می‌باشد. وقتی که اپراتور دسترسی بستن شکایت را داشته باشد و پاسخ مشترک نادیده گرفته می‌شود این سامانه به چه دردی می خورد؟ اگر مشکل جدی دارید حتما در دادگاه دارای صلاحیت مربوطه شکایت و پیگیری کنید. این سامانه طی تجربه ۵ ساله شخصی هیچ کاربردی نداشته و ندارد.

لذا اخلال و خلل حتی جزئی در این سیستم ممکن است باعث آزردگی افراد و ایجاد مانع در انجام کارهایش گردد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از تجمیع معاونت امور مخابراتی این وزارتخانه و اداره کل ارتباطات رادیویی تاسیس شد و در راستای افزایش رضایت مشتریان، زیرمجموعه­ های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط با مشترکین، سامانه پاسخگویی ۱۹۵ را در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به دستور وزیر ارتباطات راه انداری کردند.

همچنین بخوانید

کلیه مشترکین مخابرات با مراجعه به این سامانه قادر خواهند بود، درخواست ملاقات خود باوزیر ، هر نوع شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تقدیر خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زیرمجموعه­ های این وزارتخانه که دارای مشترک و کاربر نهایی می­باشند ثبت نمایند.

سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 با هدف افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی گردیده و در حال ارائه خدمات در تمام ساعات شبانه روز می باشد.

اگر شما در زمینه اتصال به اینترنت، آنتن دهی تلقن همراه، اختلالات تلفن ثابت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و سایر مسائل در حوزه ارتباطات و تنظیم مقررات شکایتی داشتید، به راحتی به واسطه سامانه 195 قادر خواهید بود اقدام به ثبت شکایت و پیگیری پاسخ آن کنید.

در صورتی که شما از مخاطبین محترم شکایت 24 هستید و به دنبال طرح شکایت از خدمات وزارت ارتباطات در موارد ذکر شده می باشید، می توانید با دنبال نمودن این مقاله، با نحوه و چگونگی طرح شکایت در سامانه 195 آشنا شده و شکایت خود را در موضوعات مرتبط  مطرح نمایند.

مراحل و فرآیند ثبت و پیگیری درخواست در سامانه 195 چگونه است؟

در بدو امر شاکی می بایست نسبت به ثبت درخواست خود در این سامانه اقدام نماید. پس از انجام ثبت نام در سایت و ارسال کد رهگیری به تلفن همراه شاکی،  شکایت شما در سامانه 195 به ثبت می رسد.

در ادامه پس از بررسی شکایت توسط کارشناسان و بر اساس اطلاعات اولیه شکایت مطرح شده، موضوع آن جهت پیگیری به مبادی رسیدگی کننده زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اپراتورها، شرکت های اینترنتی، دفاترپستی و غیره ارجاع میگردد و این نهادها موظف هستند در اسرع وقت نسبت به ثبت شکایت و پیگیری های لازم اقدام لازم را به عمل آورند.

ادامه فرآیند ثبت و پیگیری در خواست به این شکل است که در صورت عدم ارائه پاسخ نهایی ظرف 14 روز از سوی نهاد مربوطه، درخواست به واحد تخصصی بازرسی سازمان مربوطه ارسال خواهد شد که پس از صدور تصمیم نهایی در این خصوص، شاکی قادر خواهد بود حداکثر ظرف 3 روز از تصمیم صادره تجدیدنظرخواهی نماید.

پس از انجام فرآیند تجدیدنظر خواهی درخواست مذکور به بالاترین مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارجاع می گردد و در نهایت پس از صدور تصمیم مفتضی و تجدیدنظر خواهی مجدد شاکی از تصمیم قبلی، رسیدگی نهایی و صدور رای توسط کمیته حل اختلاف به عمل خواهد آمد.

لازم به توضیح است کلیه اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی محرمانه تلقی شده، و توسط سازمان مذکور حفظ و صیانت خواهد شد.

سامانه 195

روش ثبت شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های ارتباطات سیار و ثابت در سامانه 195 چگونه است؟

در این سامانه در صورت درخواست یا ثبت شکایت از این نوع سرویس ها، باید پس از انتخاب نوع سرویس (ارتباطات سیار یا ارتباطات ثابت)، ابتدا استان یا شهر مد نظر خود را دقیقا مشخص نمایید و در ادامه مشخصات کامل خود و خلاصه ای از درخواست یا شکایت خود را به همراه موضوع درخواست در سامانه مذکور ثبت کنید.

در ادامه مشخص می گردد که درخواست شما به کدام یک از ادارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا نهادهای رسیدگی به شکایات ارسال خواهد شد که در این صورت پیگیری شما نیز کمی راحت تر از قبل خواهد بود.

در ادامه این فرآیند و از طریق خود سامانه و با وارد کردن کد پیگیری، شما می توانید جهت پیگیری درخواست،  از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود اطلاعات لازم را بدست آورید.

چنانچه درخواست شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت “نتیجه بررسی” نتیجه نهایی رسیدگی به درخواست، به شما نشان داده خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت ثبت دقیق اطلاعات و انجام فرایند کامل ثبت شکایت، تمامی مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام گرفته به صورت پیامک برای متقاضی ارسال خواهد شد.

روش ثبت شکایت از  دکل ها و تشعشعات آنتن های تلفن همراه و وایمکس در سامانه 195 به چه نحوی است؟

برای ثبت شکایت یا درخواست در خصوص وضعیت آنتن های تلفن همراه و وایمکس از لحاظ میزان تشعشعات و یا بررسی استحکام ساختمان و بنای نصب شده، نوع سازه، نوع دکل، طریقه مهار دکل و غیره در سراسر کشور و برطرف نمودن هر گونه نگرانی مردمی در این خصوص شما می توانید در این بخش سرویس های رادیویی را انتخاب نمایید و بر حسب نوع درخواست که تشعشعات یا تداخلات است اپراتور آن را دقیقا مشخص کنید.

چنانچه  درخواست از نوع تداخلات می باشد، لازم است اطلاعات مربوط به را به صورت کامل تکمیل نمایید و اگر درخواست از نوع تشعشعات است، لازم است مشخصات کامل خود و خلاصه ای از درخواست را همراه با موضوع درخواست وارد سامانه نمایید.

سیستم برای شما معین خواهد کرد که درخواست یا شکایت شما به کدام یک از ادارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت رسیدگی ارسال می گردد.

در ادامه شما قادر خواهید بود جهت پیگیری درخواست و با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چنانچه درخواست شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، اطلاع رسانی لازم از طریق سامانه 195 برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

همانگونه که ذکر شد کلیه فرایندهای انجام شده و تمامی مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام گرفته به صورت پیامک برای متقاضی ارسال خواهد شد.

از آن جایی که طرح و اثبات هر در خواست یا شکایتی در زمینه های مخابراتی، دارای پیچیدگی خاص خود است و گاهی ممکن است بی اطلاعی به برخی مسائل موجب معطل ماندن و حصول نتیجه مطلوب نگردد، یا نیاز باشد علاوه بر این سامانه به صورت موازی پیگیری های لازم از ناحیه مراجع قضایی نیز به عمل آید، حتما قبل از هر گونه اقدام، با یک وکیل متخصص در این امور، مشورت نمایید.

چگونه می توان از پیامک های مزاحم خلاصی یافت؟

معمول است که روزانه پیام های تبلیغاتی زیادی به مشترکان تلفن همراه ارسال گردد. و بسیاری از افراد جامعه و کسانی که از این پیامک های شکایت دارند هم می توانند آن شماره مزاحم را به سامانه ۱۹۵ ارسال کنند و در حقیقت از ارسال کننده پیامک شکایت نمایند و آن را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

طبق گفته مسئولین امر شرکت مخابرات، در صورتی که دو شکایت از شماره ای ثبت گردد، قطعا به آن رسیدگی می گردد و در نهایت آن شماره و ارسال پیامک فیلتر خواهد شد.

سامانه 195

شکایت از شرکت های ارائه دهنده اینترنت و سرویس های خانگی در سامانه 195

گاهی ممکن است اینترنت خانگی شما یا  شرکتی که به شما خدمات ارائه می دهد اصلا مناسب نباشد و از نوع برخورد، میزان هزینه یا سرعت اینترنت شرکت یا نوع قرارداد منعقده آن شکایت داشته باشید.

به راحتی با سامانه 195 می توانید مشکل را منعکس کرده و برای حل آن، اعتراض خود را در سامانه ثبت کنید.

همچنین در صورتی که با معضل آنتن دهی اپراتورها در مناطق مختلف مشکل دارید یا ساختمان مسکونی شما در نقطه ای قرار گرفته که در تماس های تلفن همراه خود همیشه با مشکل رو به رو هستید و شما از این بابت دچار مشکل هستید و یا می خواهید به نهادی غیر از خود اپراتور سرویس دهنده این موضوع را اعلام کنید، سامانه 195 به همین منظور ایجاد گردیده است.

در این سامانه گزینه های مختلفی وجود دارد که شما قادر خواهید بود به راحتی شکایت خود را ثبت نمایید. در صورتی که قبلا شکایتی را ثبت کرده اید می توانید برای اطلاع از نتیجه شکایتتان از گزینه پیگیری شکایات استفاده کنید.

ضمنا برای مشاهده شکایت های دیگران نیز می توانید از گزینه رویت شکایات سایر مشترکین استفاده نمایید و در آخر نیز یک راه دیگر برای ثبت شکایت معرفی شده که اگر آن را انتخاب کنید به شما راهنمایی می کند که می توانید برای ثبت شکایت از شماره سه رقمی 195 استفاده نمایید، که این شماره به صورت شبانه روز شکایات شما را ثبت می کند.

  • مراحل ارائه خدمت توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت زیر است:

در صورتی که قبلا در پورتال سازمان حساب کاربری ایجاد نکرده‌ اید، باید ابتدا حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

در ادامه همانند مراحل فوق شکایت خود را در سامانه ثبت شکایت 195 ثبت کنید. این شکایت ممکن است توسط افراد حقیقی یا حقوقی ثبت گردد و شکایت از سوی اپراتور مربوط در کوتاه‌ ترین زمان ممکن (حداقل 3 روز و حداکثر 14 روز) بررسی خواهد شد.

اگر مشترک عدم رضایت خود را اعلام نماید، این شکایت توسط اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوطه مجددا بررسی خواهد‌ شد.

پس از ارائه تصمیم و باز هم در صورت عدم رضایت شاکی بازرسی سازمان نسبت به بررسی مجدد اقدام خواهد نمود.

نتیجه نهایی این بررسی ها در نهایت به کارشناسان پاسخگویی به شکایات ارجاع خواهد شد. و بر اساس تصمیم‌ گیری های انجام شده، صدور اخطاریه یا جریمه نقدی برای رفع شکایت تعیین می گردد.

البته در مواردی جلسه‌ ای با حضور نماینده اپراتور، سازمان و شاکی برای حل مشکل نیز برگزار خواهد شد.

ضمنا در صورتی که شکایت‌ هایی وجود داشته باشند که در سامانه ثبت شکایت 195 ثبت نگردیده باشد و به صورت حضوری یا تلفنی به سازمان ارجاع شده باشد، ابتدا جزئیات آن در این سامانه قرار خواهد گرفت و مشخصات فرد شاکی نیز ثبت می‌شود.

سپس کد رهگیری شکایت به شخص معترض ارائه می گردد تا در جریان پیگیری شکایت خود قرار بگیرد.

مزاحمت تلفنی

هزینه و مدت زمان ارائه خدمت به متقاضیان و شاکیان در سامانه ثبت شکایت 195 چگونه است؟

خدمات سامانه 125 به صورت کاملا رایگان به عموم افراد جامعه ارائه می گردد. مدت زمان رسیدگی به شکایات ثبت شده توسط اپراتور، با توجه به نوع و موضوع شکایت معین می‌گردد که معمولا تا یک هفته به طول خواهد انجامید.

البته این مدت زمان ممکن است تا ماه ها، در خصوص شکایت‌هایی که مربوط به عدم وجود تجهیزات فنی، نصب دکل یا قطعی تلفن ثابت و غیره باشد، طولانی گردد.

چه مدارکی برای طرح شکایت در سامانه 195نیاز است؟

به جز مشخصات هویتی که باید به عنوان کاربر در سیستم ثبت گردد، هیچ مدرکی برای ارائه در این سامانه نیاز نیست. البته در ادامه رسیدگی به شکایت شما، شاید کارشناسان سامانه 195 دلایل و مدارکی را متناسب با نوع شکایت از شما در خواست نمایند.

البته انجام یک مشاوره خوب و متناسب با مسیر شکایت پیش بینی شده، می تواند استفاده از ادله و راهکار منطقی تری را برای شما مشخص نماید.

در هر حال در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتری در خصوص شکایت در سامانه 195 دارید، می توانید با متخصصین و کارشناسان حقوقی ما در شکایت 24 تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را مرتفع کنید.

طرح و پیگیری شکایت در سامانه 195 چقدر زمان می‌ برد؟

با توجه به نوع پوشش های مخابراتی در سطح کشور و عدم رضایت بسیاری از مشتریان از خدمات اپراتورهای تلفن همراه و سایر موضوعات مرتبط در حیطه وظایف سازمان ارتباطات، حجم  زیادی از شکایات در این سامانه همه روزه ثبت و مورد پیگیری قرار می گیرد.

لذا باید عنوان کرد که تخمین زمان شروع و خاتمه متناسب با موضوع شکایت به صورت دقیق قابل پیش بینی نیست و انجام کارشناسی های متعدد در این مراحل زمان بر شدن آن ها را نیز افزایش می دهد.

در مسائل حقوقی و قضایی نیز متبحر ترین وکلای کشور با توجه به پیچیدگی های کار قضایی سعی می کنند از دادن زمان نهایی پایان کار، خودداری کنند. ولی مطمئنا کارشناسان و وکلای شاغل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تجربه ای که در پیگیری و انجام پرونده های مختلف در این خصوص کسب نموده اند، می توانند بهترین و سریع ترین مسیر را برای شما انتخاب نمایند.

برای جلوگیری از رد درخواست یا شکایت خود در سامانه 195 توصیه می کنیم قبل از طرح آن، حتما با مشورت گرفتن از یک وکیل حقوقی در حوزه فعالیت فوق، مسیر موفقیت پرونده خود را بررسی نمایید.

تنظیم شکایت

آیا تنظیم شکایت در سامانه 195 نیاز به استفاده از خدمات وکیل دارد؟

به کرات اشاره کرده ایم هر موضوع حقوقی یا کیفری ، حتی اگر  از دیدگاه برخی افراد موضوعات پیش پا افتاده باشد، پیچیدگی های خاص خود را از منظر یک حقوقدان داراست، که موضوع شکایت در سامانه 195 نیز از آن مستثنی نیست.

گستردگی قوانین و موضوعات مختلف در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پیچیدگی و تخصصی بودن این مسائل، قطعا اخذ مشاوره یا سپردن امر رسیدگی به یک وکیل با تجربه، متخصص و صادق را طلب می نماید و مطمئنا در تسریع فرآیند رسیدگی، و کسب نتیجه مطلوب نظر شما، نقش تاثیر گزاری خواهد داشت.

شما می توانید با طرح موضوع با وکلا و مشاوران شکایت 24 تا حد ممکن در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید و مسیر درستی را برای طرح شکایت خود انتخاب نمایید.

نحوه تنظیم شکایت و پشتیبانی به چه صورت خواهد بود؟

مطمئنا مطرح کردن هر شکایتی در زمینه های حقوقی یا اداری، به فراخور خود مستلزم پرداخت هزینه هایی شامل هزینه دادرسی و ثبت شکایت، هزینه های کارشناسی و غیره خواهد بود.

در پرونده ها مختلف دیده شده که شاکی یا خواهان پرونده بعد از پرداخت تمام هزینه ها و ثبت شکواییه، به دلیل نقص در مدارک یا عدم توجه به محتویات پرونده برای ارائه استدلال های قوی چه در مقام دفاع و چه در مقام مطالبه حق، شکایتش با قرار رد مواجه و علاوه بر هدر رفت هزینه، زمان زیادی را نیز صرف فعالیتی بیهوده نموده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

‫26 دیدگاه ها

  1. سلام بسته من
    توسط تیپاکس تحویل گرفته شده و‌وقتی
    رسیده مقصد بدون اینکه حتی یکبار بیارن به ادرس زدن عدم حضور و برگشت زدن و با ثبت شکایت من میگن که ادرس من جز
    محدوده خدمات تیپاکس رشت نیست
    میخوام بدونم من مشتری و فرد فرستنده از کجا باید اینو بدونیم که کجا جز خدمات
    تیپاکس هست وقتی که خود تیپاکس بسته رو تحویل گرفته و نمیدونسته؟ چطور شرکت ماهکس دیجی کالاو… بسته منو به همون
    ادرس میارن فقط تیپاکس رشت با ادرس
    من مشکل دارن؟
    کد نمایندگی ۱۳۰۲ هست ، لطفا رسیدگی
    کنین بسته من همچنان دست تیپاکس
    هست و به پشتیبانی شکایات اقای
    محمدی زنگ زدم میگن برنمیگردونن پس تکلیف بسته من چی میشه؟ هیچ قسمتی پاسخگو نیستن و بسته منو نمیدن بهم

  2. ساعت ۱۱ شب به موبایلم ( همراه اول) زنگ می زنن با اضطراب از خواب بلند شدم تلفن گویا هست تبلیغی برای پوست !!! زنگ زدم ۹۹۹۰ اعتراض میکنم میگم به چه حقی شماره های ما رو‌در اختیار اینها قرار می دهید چرا به حقوق شهروندی ما تجاوز می کنید میگه کار مخابرات هست باید شکایت تون ۱۹۵ ثبت کنید !!! الان کامنت ها رو خوندم دیدم ما مردم بدبخت فقط بین همراه اول و مخابرات داریم پاسکاری میشم !! حق کیلویی چند؟؟؟؟

  3. سلام مجدد من مشتری شرکت پیشگامان بودم هفت ماه قبل جشنواره حجم اینترنت خریداری کردم یک ماه پیش خواستم تمدید کنم گفتند نمی توانی سرویس جشنواره بخری باید یک حجم صد گیگ یک ماه را صد و هشتاد هزار تومان بخری تا بعد بتوانی از سرویس های جشنواره بخری من قصد تخلیه داشتم آنقدر شرایط تخلیه مانند ارسال تقاضا با تصویر کارت ملی و اعلام شفاهی حتما با خط ثابت و انتظار روزهای کاری تسلیم شده روی قول نماینده شرکت حساب کردم حال یک هفته قبل از اتمام یک ماه به نماینده شرکت عرض کردم لطفا حجم اعلام شده جشنواره سه هزار و سیصد گیگ شش ماه با نرخ سیصد و شصت هزار تومان را برایم رزرو کند فرمودند این مال جدیدی هاست و جشنواره ما قدیمی ها کهنه ها شش ماهه هزار گیگ شش صد هزار تومان است عرض کردم چون حجم دارم و یک هفته وقت لطفا الان برای تخلیه اقدام کنید تا آخر مهلت یک هفته ای که حجم دارم تخلیه نیز انجام شود از آنجا که روحیه خدمت و دیگر دوستی جای خود را به سودجویی مانند بدقولی در فروش حجم وعده داده شده گفتند اگر الان برای تخلیه درخواست بدم تا فردا صبح قطع و سوخت می شود الان که دیگه اگر اینتر نت رایگان با پول دستی هم بدهد نمی خواهم قطعا باید با آزار آنان از راه تاخیر در تخلیه روبرو شوم اگر دوست دارید خوش جنسی و مشتری مداری و صداقت و ارزش برای مشتریان قدیمی که ریششلن گیر رابا زدن تلفن چک کنید اگر مشتری قدیم باشید برای برقراری تماس با کارشناس باید حداقل هفت دقیقه پشت سر نه یا ده نفر صف انتظار باشید اینگونه بازار گرمی و اذیت می کنند اما اگر به عنوان مشتری جدید عدد دو را بزنید شما در همان زمانیکه باید برای تمدید حداقل شش یا هفت دقیقه منتظر بمانید بلافاصله حتی بدون یک نفر صف کارشناسان متعدد جوابتان می دهند این نحوه خدمت رسانی توراندازی و… ره به مقصود ندارد مانندسربریدن مرغ تخم طلاست کردم شعور دارند و به شرکت های خوش عهد و انسان و خدا مدار پناه می برند

  4. سلام و احترام پیشگامان با من بد قوای کرده برای تمدید بدعهدی و بدذاتی می کند و برای تسویه و تخلیه ذات سودجویی و بی وجدانی خود را با تاخیر و اذیت کردن نشان می دهد اگر رانتی نیست و آزاد هستید دستور به تخلیه دهید و نظارت خود بر روند سرویس دهی افزایش دهید

  5. سلام.من اومدم از رهام داتک شکایت کنم دیدم.حتی یک نفر هم از 195راضی نیست.پشیمون شدم.ترجیح میدم با همونا کنار بیام.واقعا جای تأسف داره که حتی یک نفر هم از 195راضی نبود.

  6. چندین بار ۹۹۹۰ و ۱۹۵ و بازرسی اداری شکایت کردم متاسفانه هیچکدوم مشکل منو حل نکردن و دیگه هم جواب ندادن.هیچ نظارت و کنترلی نیس.متاسفم برای خودم و مردم ایران با این مسئولین

    1. واقعا خنده داره صد رحمت به …
      شرکت های وب ۴۲۰۰ اینترنت گذاشته تو جشنواره ما هم پولش واریز کردیم آلن ۶ ماه میگه مخابرات با ماهمکاری نمیکنه واسه وصلش ۲۰ بار هم ۱۹۵ شکایت کردم هیچ فایده نداره فقط هر روز که بیدار میشم صلوات میفرستم به باعث بانیش

  7. طبق روال گذشته برای اینترنت سه ماه اپراتور ۲۰۲۰ شماره کارت داد و پول واریز کردم و سرویس تمدید نکرد.ادعا کرد پول نزدم و گفت اگه راست میگی برو بانک پرینت حساب بگیر با مهر بانک رفتم بعد از سه روز پرینت گرفتم و زنگ زدم گفتن به ما ربط نداره .۱۹۵ زنگ زدم گفتن مورد به مخابرات مربوط نمیشه پول رو اپراتور گرفته برو از شخص دادگاه شکایت کن.

  8. بعد میگن که چرا از اپلیکیشنهای ایرانی حمایت نمیکنید؟؟ برای اینکه میزان تنفر را در مردم به حدی میرسانید که هر برنامه خارجی را حتی اگر گرانتر بیفتد ترجیح میدهیم..صد بار با ۱۹۵ تماس گرفتم که تبلیغات برام نیاد ولی فقط کارم چند برابر شده و میبایستی شماره همه تبلیغاتی ها را براشون بفرستم و سر آخر باز هر روز بیش از ده تبلیغ میاد
    لعنت به همراه اول بی عرضه

  9. تماس های تبلیغاتی تلفنی مزاحم، خصوصا “موزه فرش” و فروش های سرویس اینترنت امان ما را برده است.
    اینجا هم کسی پاسخگو نیست، والا قطع این سرویس کار یک ثانیه است. اما برای مخابرات درآمد زاست. لذا این سایت را راه انداخته اند که شما پیام بگذارید و در مصاحبه ها هم بگویند ما پیگیریم.
    خدا خواب را از چشم شان بگیرد که خواب را از چشم مردم گرفته اند!

  10. همه تون دروغگویید و بی وجدان
    کشور از جایی ضربه میخوره که افراد فاقد صلاحیت تو ادارات دولتی مشغولند بدون ارائه خدمات و افراد لایق گاری دستی میچرخونن وکارای دیگه ویا بیکار

  11. افرین

    سامانه ۱۹۵ نمونه ناکارامدی و عدم نظارت و کنترل است. شما در سامانه ای قراره شکایت ثبت کنید که خودش نیاز به نظارت داره. بارها و بارها شکایت مطرح کردیم و هیچ نتیجه ای نرسیدیم.

    1. کاملا موافقم.
      یه سفره با اپراتورها پهن کردن دور هم نون و ماستشون رو می خورن. واسه مردم هم اشغال سبزی هارو می ریزن و به اجبار می‌گن بخورید …

      دقیقا با همین عبارت …

  12. یک مامور پست داریم که هروقت مامور پست اصلی میره مرخصی اینو میکنند مامور پست بعد این با من لجه و هیچوقت بسته های منو تحویل نمیده و الکی میگه اومدم و نبود به نام محمدرضا شهرآبادی
    امروز مخصوصا از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت دو بعداز ظهر درب ساختمان ایستادم که نتونه الگی بگه اومدم و نبود ولی بازم با کمال وقاحت در رهگیری نوشتند که اومده و من نبودم
    تازه چند بارم با من دعواش شده که تو باعث شدی یکی از زن های بیوه از ساختمان تون بره
    آخه تو چرا دنبال زن بیوه هستی اونم رفته اکباتان اگه دوستش داری برو اونجا نامه برسان
    منو چرا اذیت میکنی
    تعطیلات که تمام بشه حتما ازش با بازرسی کل شکایت میکنم
    تهران منطقه ۱۹ پستی

  13. سامانه ۱۹۵ نمونه ناکارامدی و عدم نظارت و کنترل است. شما در سامانه ای قراره شکایت ثبت کنید که خودش نیاز به نظارت داره. بارها و بارها شکایت مطرح کردیم و هیچ نتیجه ای نرسیدیم.

  14. هرآنچه که درمورد نحوه ثبت شکایت نوشته شده دروغ محض است اولا سامانه گزینه هایی را برای انتخاب قرار داده اما هرکدام را انتخاب میکنیم در فیلد مربوطه قرار نمیگیرد وچون این اتفاق نمیافتد به مرحله بعد هم هدایت نمیگردد مورد دوم کامنتی من نوشته بودم ابتدا قرار دادید بعد حذف نمودید مورد سوم وقتیکه متولیان ثبت شکایت حتی در تماس تلفتی حاضر به پاسخگویی نبوده ویا در میانه صحبت تعمدا تلفن را قطع نموده ودیگر حتی ارتباط را نیز برقرار نمیکنند چه انتظاری داشته باشیم که علیرغم قطع تلفن در جدول اعلام میکنند که میزان مصرف روزانه اینترنت چند گیگ میباشد وتوجیهشان هم ابونمان را بهانه میکنند در حالی که بحث آبونمان نبوده بحث اعلام صریح میزان مصرف اینترنت با وجود قطعی تلفن واینترنت میباشد عادلان قضاوت کنند

  15. با سلام وخسته نباشید نمیدانم که کسی مسیول رسیدگی به شکایات مردم بدبخت و بیچاره ای که با هزاران مشکل عدیده اقتصادی وتورم فزاینده درگیر هستند از طرفی شرکت مخابرات هم برای پرکردن جیب خود بدون هیچگونه شفافیتی در تعرفه های تلفن ثابت وجوه کلانی را بدون برنامه برای این مردم بدبخت تحمیل میکنند ودلیل اثباطی هم اینه که در آخر فروردین واوایل اردیبهشت مطابق جدول که در داشبورد اینترنتی صفر بوده به این علت که چند روز مانده به پایان ماه هزینه تلفن ثابت خود را پرداخت نموده بودم ویکباره در اواسط اردیبهشت اینترنت وتلفن ثابت قطع گردید بلافاصله با مراجعه به داشبورد میزان کارکرد تلفن ثابت صرفنظر از حقه های مخابرات در بالا بردن هزینه ۵۱۰۰۰ تومان بوده که در اواسط اردیبهشت اعمال ومتعاقب آن بلافاصله تلفن را دوطرفه قطع میکند واکنون که اردیبهشت ماه به اتمام نرسیده مجددا هزینه تلفن را به ۹۱۰۰۰ تومان افزایش نموده البته بنده وجه فوق را پرداخت نموده وتقاضای رسیدگی وشفاف سازی را دارم در غیر اینصورت ناچارا با استناد به دلایل ومستندات گذشته در خصوص کلاهبرداری متولیان امر به مراجع قضایی اعلام شکایت خواهم نمود

  16. سلام ، برا جابجایی خط تلفن در همان محلی سکونت به مخابرات شهید آیت مراجعه کردم ، ابراز میکنند ، پورتها پر هست و امکانات نداریم ،؟!! یعنی چی ! آبونمان را چندین برابر افزایش دادید که امکانات را افزایش دهید ! واینکه با کمال تعجب برا خطهای فروشی رند که توسط همین مرکز ارائه میشود ، امکانات جابجایی هست !! حق کشی

    1. خط تلفن من خیلی وقته قطعه و هرماه آب‌نما برا من میاد در حالی که نه تلفن وصله نه اینترنت وصله نه خاک بر سر مخابرات وصله.. هروقت رفتم مخابرات و بهشون گفتم کاری کنید تلفن من وصل بشه میگن امکانات نداریم خبر مرگ هرچی مسئول نالایق بشنوم

  17. باسلام آبونمان تلفن ثابت یکدفعه ۶برابرشده واینم مثل همه چیزظالمانست بعدهم سریع قطع میکنید
    اینقدربادنیالجبازی کردیدتحریم شدیم دلار۴۰برابرآنچه که بایدشد همه چیزگران شدوبیچاره شدیم کسانیکه آبونمان راگران کردند رحم میکردندوبودجه های الکی راحذف کنیدواین چیزارو گران نکنید عمرمان راخاااک کردید بسه

  18. سلام شکایت بنده دررابطه باعدم آنتن دهی روستای قاسم آباد(گریز)واقع درکیلومتر۱۰۵جاده اصفهان نایین گردنه ملااحمدمجاورروستای عطرافشان چیشدماهنوزنتیجه ای نگرفتیم تلفن ثابتمون هم قطع شدچکاربایدکردممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا