شکایت از فروشگاه - اینترنتی

شکایت از فروشگاه اتکا چگونه است؟

به وجود آمدن فروشگاه زنجیره‌‌، جهت خرید محصولات متفاوت، عمر طولانی ندارند. این نوع مکان‌ ها از دهه 70 میلادی شروع به کار کردند و امروزه یکی از پرکاربردترین مکان‌ ها برای فعالیت تجاری هستند.

هر یک از دو یا چند فروشگاه خرده فروشی که مالکیت یکسانی دارند و خطوط کالاهای مشابهی را می فروشند، در دسته فروشگاه های زنجیره ای محسوب می شوند.

فروشگاه های زنجیره ای بخش مهمی از فعالیت های خرده فروشی در قاره آمریکا، اروپای غربی و ایران را تشکیل می دهند. این میان امکان دارد وجود مسائلی باعث نارضایتی مشتریان آن ها شده و کار هر دو طرف به شکایت و بررسی بحث در وسعت بیشتری برسد.

از همین رو در متن حاضر به بررسی شکایت از فروشگاه اتکا می پردازیم که یکی از معروف‌ترین فروشگاه های زنجیره ای ایران است.

تأثیر فروشگاه های زنجیره ای بر جامعه

برخی از افراد بر این باورند که گسترش فروشگاه های زنجیره ای باعث تضعیف اقتصادهای محلی، فرسایش شخصیت جامعه و فقیر شدن زندگی مدنی و فرهنگی شده است.

علاوه بر این، رقابت را کاهش داده و ممکن است در دراز مدت به مصرف کنندگان آسیب برساند.

بر خلاف عقل مرسوم، افول کسب و کارهای مستقل اجتناب‌ ناپذیر نیست و صرفا نتیجه نیروهای بازار آزاد نیست. از این رو نمی توان از مزیت های وجود فروشگاه های زنجیره ای در جامعه چشم پوشی کرد.

این مسئله نیز مانند هر پدیده ای دو روی یک سکه را نشان می دهد که هم مخالفان خود را دارد و هم موافقان. اما اجازه دهید در این متن هر دو روی سکه را نشان داده و به بررسی مزیت ها و معایب این مهم بپردازیم.

شاید در برخی موارد، شکایت از فروشگاه اتکا، ریشه در این موارد داشته باشد.

مزایای فروشگاه های زنجیره ای

  • فروشگاه های زنجیره ای اغلب در فروش یک محصول خاص تخصص دارند و یا تنوع محصولی بسیار زیادی را پوشش می دهند.
  • چنین فروشگاه هایی می توانند نیازهای مردم در مناطق مختلف را برآورده کنند.
  • مکان مرکزی و مکان‌های مجلل برای فروشگاه های زنجیره ای لازم نیست.
  • در بحث تبلیغات، صرفه جویی اقتصاد خوبی برای آنها وجود دارد زیرا نیازی به تبلیغ برای هر شعبه نیست.
  • شناسایی شعبه در حال زیان و انتقال آن به جای دیگری برای دفتر مرکزی آسان است. اگر امکان پذیر نباشد حتی ممکن است تعطیل شود.
  • اشتغالی زایی در این فروشگاه ها بسیار مورد توجه است زیرا به پرسنل زیادی نیاز دارند.
  • در صورتی که شعبه ای کمبود موجودی داشته باشد، می تواند از نزدیکترین شعبه برداشت کند.
  • هزینه کلی بهره برداری از یک فروشگاه زنجیره ای در مقایسه با یک فروشگاه بزرگ بسیار بیشتر است.
  • “قیمت یکسان” در تمامی شعب یکی دیگر از نکات مثبت فروشگاه های زنجیره ای است.

فروشگاه اتکا

معایب فروشگاه های زنجیره ای

  • ممکن است اعمال کنترل بر تعدادی از فروشگاه ها/شعبه های خرده فروشی که در سرتاسر شهر/کشور ایجاد شده اند، از طرف دفتر مرکزی، دشوار باشد.
  • دفتر مرکزی نیز باید حساب های مربوطه را در مورد هر فروشگاه را نگهداری کند. ین مهم به حسابرسی دقیق نیاز دارد که در برخی مکان‌ها نادیده گرفته می شود.
  • گاهی به دلیل وسعت کار، کیفیت محصول، قیمت و مواردی از این دست در همه فروشگاه ها یکسان نیست.
  • گاهی در زمان تامین محصولات انبار تأخیر به وجود می آید.
  • افتتاح بی رویه شعب بدون در نظر گرفتن پتانسیل خرید هر منطقه، ممکن است منجر به ضرر شود.

عمده مشکلات به وجود آمده برای شکایت از فروشگاه اتکا

تا به اینجا متن، سعی کردیم در یک نگاه بی طرفانه به عملکرد فروشگاه های زنجیره ای نگاه کنیم. اما بحث کانونی ما این نیست.

ما قصد داریم تا شکایت از فروشگاه اتکا را مورد بررسی قرار دهیم. لذا ضروری بود که قبل از ورود به بحث، این مورد را ذکر کنیم که این کار تنها یک بررسی اجمالی از عنوان ذکر شده و به منظور ارائه راه حل به افراد، به قلم آمده است.

مانند تمام فروشگاه ها و تجارت های دنیا، هر شکایتی ریشه در علتی دارد. برخی از عوامل مهم در به وجود آمدن وضعیتی که منتهی به شکایت از فروشگاه اتکا می شوند، به این شرح خواهند بود.

تعاملات منفی کارکنان

مشتریان هنگام ورود به هر فروشگاه، سطح خاصی از مراقبت و خدمات را انتظار دارند، بنابراین تجربه کمتر رضایت‌ بخش با یک کارمند فروشگاه ممکن است باعث شکایت شود.

یکی از همکاران فروش ممکن است با آن ها بی ادب یا کوتاهی کرده باشد، یا ممکن است در برخی موارد احساس کرده باشند که به طور کلی توسط کارکنان نادیده گرفته شده اند.

همچنین مکان‌هایی که برای رابط‌ های آنلاین خود به پشتیبانی مجازی وابسته هستند، ممکن است شکایاتی را در مورد بی اطلاعی کارکنان و یا بد اخلاقی آنها در خطوط تلفن یا از طریق چت دریافت کنند.

مسائل مربوط به صورت‌ حساب

هزینه‌های نادرست، اشتباهات قیمت‌گذاری، کم فروشی، عدم اجرای تخفیف‌ها، کدهای فروش، یا پاداش‌های مصرف‌کننده، همگی مسائل رایج صورت‌حساب و موارد مالی نقش مهم دارند.

این موارد ممکن است باعث ناامیدی یا ناراحتی مشتریان شوند. شکایات مالی، از شدیدترین شکایات هستند، زیرا مستقیما به امور مالی مشتریان مربوط می شوند.

در بخش بعدی، چگونگی پیگیری مواردی ازاین‌دست را مرور خواهیم کرد تا در صورتی که برای شکایت از فروشگاه اتکا با چنین مواردی روبرو هستید، راه حل را بدانید.

بازپرداخت

مشکلات بازپرداخت که ارتباط نزدیکی با مشکلات صورت‌حساب دارد، می‌تواند باعث ناراحتی مشتریانی شود که از خرید خود ناراضی هستند.

اگر در مورد سیاست های بازگشت پول خود در فعالیت های یک فروشگاه سردرگمی وجود داشته باشد، یا اگر بازپرداخت نادرست باشد، فروشگاه های زنجیره ای حتما، با نارضایتی عمیق مشتریان روبرو می شوند.

کیفیت محصول

شکایات مربوط به کیفیت محصول می تواند شامل ناامیدی از کیفیت خود محصول یا نگرانی در مورد آسیب دیدن محصول در طول تحویل آن باشد.

در هر صورت، مشتریان احتمالا از خود کسب‌ و کارها، حلقه‌های اجتماعی خودشان یا رسانه‌های آنلاین مانند اینستاگرام یا سایر رسانه‌های اجتماعی به طرح شکایت خواهند پرداخت.

در عصر ارتباطات این نوع گزارش دهی در مورد مسائل مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته و تأثیر گذار است.

فروشگاه

شکایت از فروشگاه اتکا چگونه است؟

برای طرح شکایت از فروشگاه اتکا چند راه حل مختلف پیش روی شماست.

مراجعه به سیستم CRM

هر فروشگاه زنجیره ای موظف است تا با داشتن یک سیستم ارتباط با مشتری و یا  همان CRM، به ثبت و بررسی شکایات افراد ناراضی بپردازد.

مراجعه به اتحادیه مربوطه

در صورتی که واحد ارتباط با مشتری نتواند مسئله پیش آمده را برطرف کند، بهتر است که با مراجعه به اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای در پی حل اختلاف باشیم.

در این روش باید شکایت خود را با ارائه مدارک مستند به صورت کتبی به این اتحادیه ارائه دهید.

آن ها موظف هستند تا با بررسی این مهم در کمیسیون رسیدگی به شکایات اتحادیه، با توجه به ماده 7 قانون نظام صنفی، ظرف مدت 10 روز، با دعوت از شاکی و مشتکی عنه، مسئله پیش آمده را خاتمه دهند.

در صورتی که تخلف آن واحد صنفی مشخص شده باشد، اتحادیه پرونده را به سازمان تعزیرات حکومتی تقدیم می کند تا مراتب رسیدگی قانونی آن ادامه پیدا کند.

مراجعه به سازمان تعزیرات

برای شکایت از فروشگاه اتکا، بهتر است از همان روش های اول و دوم استفاده شود. زیرا زمانی که شما بتوانید تخلف پیش آمده را با استفاده از مدارک مستند، ثابت کنید، پرونده به صورت خودکار به سازمان تعزیرات ارجاع داده خواهد شد.

اما چنانچه می دانید، برای طرح شکایت در مورد گران فروشی و یا کم فروشی و غیره، می توانید هم به صورت حضوری و ه به صورت غیرحضوری در این سازمان اقدامات لازم را انجام دهید.

فروشگاه اتکا

آشنایی با برخی از قوانین تخلفات صنفی

بهتر است قبل از طرح شکایت از فروشگاه اتکا و یا دیگر فروشگاه های زنجیره ای، با برخی مواد و تبصره های قوانین مربوط به تخلفات صنفی آشنا باشد. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

‌ماده 57: گران‌فروشی که عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارائه خدمت به بهائی بیش از نرخ‌های تعیین شده به وسیله مراجع قانونی ذی‌ربط، عدم اجرای مقررات و ضوابط قیمت‌گذاری و انجام دادن هر نوع عملی که منجر به افزایش بهای کالا یا خدمت به زیان خریدار گردد.

‌جریمه گران‌ فروشی، با عنایت به دفعات تکرار در طول هر سال به شرح زیر است:

  • ‌الف: جبران خسارت وارد شده به خریدار و جریمه نقدی معادل مبلغ گران‌فروشی، درصورتی که جریمه نقدی کمتر از پنجاه هزار (50.000) ریال باشد، جریمه نقدی معادل پنجاه هزار (50.000) ریال خواهد بود.
  • ب: چنانچه کل مبلغ جریمه‌های نقدی پس از سومین مرتبه تخلف به بیش از دو میلیون (2.000.000) ریال برسد، پارچه یا تابلو بر سردر محل کسب به عنوان متخلف صنفی به مدت ده روز نصب خواهد شد.
  • ج: درصورتی که کل مبلغ جریمه‌های نقدی پس از چهارمین مرتبه تخلف به بیش‌ از بیست میلیون (20.000.000) ریال برسد، پارچه یا تابلو بر سردرمحل کسب به‌عنوان‌متخلف صنفی نصب و محل کسب به مدت سه ماه تعطیل خواهد شد.

‌ماده 58: کم فروشی که عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارائه خدمت کمتر از میزان یا معیار مقرر شده.

‌جریمه کم فروشی با عنایت به دفعات تکرار در طول هر سال به شرح زیر است:

  • ‌الف: جبران خسارت وارد شده به خریدار و جریمه نقدی معادل دو برابر مبلغ کم‌فروشی. در صورتی که جریمه نقدی کمتر از مبلغ یک‌صد هزار (100.000) ریال باشد، جریمه نقدی معادل یک‌صد هزار (100.000) ریال خواهد بود.
  • ب: چنانچه کل مبلغ جریمه‌های نقدی پس از سومین مرتبه تخلف به بیش از دو میلیون (2.000.000) ریال برسد، پارچه یا تابلو بر سردر محل کسب به عنوان متخلف صنفی به مدت ده روز نصب خواهد شد.
  • ج: درصورتی که کل مبلغ جریمه‌های نقدی پس از چهارمین مرتبه تخلف به بیش‌از بیست میلیون (20.000.000) ریال برسد، پارچه یا تابلو برسردر محل کسب به عنوان متخلف صنفی نصب و محل کسب به مدت چهار ماه تعطیل خواهد شد.

‌ماده 59: تقلب: عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارائه خدمتی که ازلحاظ کیفیت یا کمیت منطبق با مشخصات کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی نباشد.

جریمه تقلب، با عنایت به دفعات تکرار در طول هر سال به شرح زیر است:

  1. ‌مرتبه اول: جبران خسارت وارد شده به خریدار و جریمه نقدی معادل چهار برابر مابه‌التفاوت ارزش کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی و کالای عرضه یا فروخته‌شده یا خدمت ارائه داده شده، در صورتی که جریمه نقدی از مبلغ یک‌صد هزار (100.000) ریال کمتر باشد، جریمه نقدی معادل یک‌صد هزار (100.000) ریال خواهد بود.
  2. مرتبه دوم: جبران خسارت وارد شده به خریدار و جریمه نقدی به میزان هشت برابر مابه‌التفاوت ارزش کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی و کالای عرضه یا فروخته شده یا خدمت ارائه داده شده، درصورتی که جریمه نقدی از مبلغ دویست هزار (200.000) ریال کمتر باشد، جریمه نقدی معادل دویست هزار (200.000) ریال خواهد بود.
  3. مرتبه سوم: جبران خسارت وارد شده به خریدار، جریمه نقدی معادل دوازده برابر مابه‌التفاوت ارزش کالا یا خدمت ابرازی یا درخواستی و کالای عرضه یا فروخته شده یا خدمت ارائه داده شده و نصب پارچه یا تابلو بر سردر محل کسب به عنوان متخلف صنفی و تعطیل محل کسب به مدت شش ماه، در صورتی که جریمه نقدی از مبلغ یک میلیون (1.000.000) ریال کمتر باشد، جریمه نقدی معادل یک میلیون (1.000.000)‌ ریال خواهد بود.

‌تبصره این ماده نیز اذعان دارد که درصورت تقاضای خریدار مبنی بر استرداد کالای مورد تقلب، فروشنده علاوه بر تحمل مجازات های مقرر، مکلف به قبول کالا و استرداد وجه دریافتی به خریدار ‌خواهد بود.

فروشگاه

برای شکایت از گران فروشی فروشگاه اتکا به کجا مراجعه کنیم؟

سه روش مهم ذکر شده در متن اعم از، مراجعه به واحد ارتباط با مشتری، مراجعه به اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای و سازمان تعزیرات حکومتی، بهترین روش ها برای شکایت از فروشگاه اتکا هستند.

اگر قیمت گذاری محصولات اتکا درست نباشد، می توان از آن ها شکایت کرد؟

بلی. مطابق با ماده 63 قوانین تخلفات صنفی باید تمامی قیمت گذاری ها بر طبق قانون انجام شوند. در غیر این صورت گزارش این تخلف را به سازمان تعزیرات حکومتی و یا اتحادیه مربوطه ارسال کنید.

اگر هنگام خرید صورت‌حساب به ما داده نشد، می توانیم شکایت کنیم؟

با توجه به ماده 66 قانون ذکر شده، تمامی فروشگاه های زنجیره ای باید صورت حساب مشخصی را به مشتری ارائه کنند. در غیر این صورت با جریمه نقدی مواجه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

‫35 دیدگاه ها

  1. سلام فروشگاه اتکا خیلی گران فروشی می‌کنه برای مثال دلستر آب جو عالیس در کلیه فروشگاه همسان ۲۱ال ۲۲هزارتوماپ قیمت داره ولی در اتکا نیروهای مسلح به قیمت ۲۶۵۰۰بفروس میری وخیلی از کالا که گرانتر از قیمت بازار است بفروش می‌رسد لطفا رسیدگی کنید

  2. سلام .
    تو رو خدا به فریاد ملت برسید.
    چندین بار هست که فروشگاه اتکا بروجرد قیمت گوشت رو ۱۸۰ هزار تومن بیشتر از قمیت مصوب میفروشد.
    دیروز هم ۸ کیلو ران مرغ گرفتم که متاسفانه بوی تعفن مرغ ها حالم رو بهم زد. و امروز جمعه بسته است که ببرم پس بدم.
    خواهش میکنم پیگیری کنید.

  3. گران بفروشن مشکلی نیست فقط سوال منو جواب بدن چطور شرکتها از اتکا بن اتکاه به مبلغ ۳تا۵میلیون تون رو میتونن بگیرن بدن به پرسنلشون من ارتشی میرم جلو صندوق فقط با حسرت به شخصی ها نگاه میکنم که اتکا برا نظامیان میباشد ولی قدرت خرید رو ندارن چون دیگران بهتر استفاده میکنند لعنت به این عدالت 😪😪😪😪😪

  4. خدا وکیلی دزدتر از خودتون فقط خودتونید
    اخه بی انصافها حداقل قیمت فروشی اجناس نقد رو به قیمت بازار بزنید.
    بعد هرچی خواستید از این نظامیهای بینوا بدزدید رو اقساطش بکشید
    این نظامیهای بی نوا اگه دشمن نکشتشون ی مشت دزد توی اتکا هست که اونارو بکشه
    واقعا چیزی از ی دشمن کم ندارید.
    رفتم اتکا تلوزیون بخرم ایکس ویژن ۵۵
    مدل ۷۶۵ قیمت اتکا۲۲۳۵۰۰۰۰تومان
    همین تلوزیون توی ترب ۱۸۶۵۰۰۰۰تومان است
    یعنی ۴۰۰۰۰۰۰بیشر از بازار وبا اقساط که حاسب میکنن نزدیک ۳۱۰۰۰۰۰۰تموم میشه.
    دقیقا نزدیک به ۱۰۰درصد سود
    شما باخاوری چه فرقی دارید

  5. سلام بنده 14دی به فروشگاه اتکانهاوندرفتم دقیقا3دقیقه پس ازخریدبنده وارائه فاکتور بعدازرفتنم یه خرید231هزارتومنی ازکارتم خریدشده وفاکتورصادرشده آیا سیستم اختلاس کرده یا اسرائیل حک کرده؟

    1. سلام بنده سال ۹۵یخچال۳۶ماهه برداشتم امروز رفتم اتکا۵۰میلیون جنس۳۶ماهه بردارم میگه چون قبلاً ۳۶ماهه جنس برداشتی مبلغ دوملیونوپانص هزارتومان پول نقد مازادبر افزایش جنس پرداخت کنی به نظر شما این عین دزدی نیست

  6. جدیدا کلاهبرداری خیلی بدی داره میکنه برنج GTC هندی با قیمت 370تومان داخل گونی پاکستانی به مردم قالب میکنه که موقع پخت معلوم میشه

  7. چرا حقوق کارگرهای اتکا اینقد پایینه روزی 125هزار.از ساعت 14تا 22اخه ظلم نیست چیه.کسی از مجبوره باید بره سر کار و اینقد باید خسته بشه لطفا بفکر پرسنل باشین خیلی زحمت میکشن با حقوق کم

  8. مطمئن هستم که سازمان بازرسی و سازمان اتکا از زد و بند های میان فروشندگان و مسولین با خبر هستند و می‌دانند که به واسطه رشوه های بسته بندی شده چطور مشغول بکار هستند،واقعا بیچاره مردمی که دلخوش اینها هستند.
    توصیه من به دوستان این است که کالای مدنظر خودشون رو از بازار یا فروشگاه های دیگه تامین کنند.اجناس خوراکی فله ایی رو به عنوان جنس ایرانی می‌فروشند که تماما از نوع چینی بی کیفیت و ناسالم است که در دراز مدت بیماری زا هستند.

  9. قابل توجه دوستان و مسئولین از خدا بی خبر اتکا
    چندروز پیش یه روغن ۸۱۰گرمی ورامین داخل اتکا خریدم ۱۶۵هزارتومن🤔🤔🤔
    امروز یه روغن ۱ونیم لیتری داخل مغازه خریدم ۱۰۵هزارتومن
    🤔🤔🤔🤔
    بعد چه شوقی هم میکنیم که اتکا ۵۰هزارتومن اضاف کردن
    خدا خیرتان ندهد

  10. واقعا متاسفم فروشگاه اتکا یکی از گرانفروش ترین فروشگاه‌های کشور هستش همچی تو فروشگاه‌های دیگه ارزانتره اخیرا تخفیف حکمت را نیز حذف کرده فقط به فکر دزدی هستند

  11. امروز با کارت حمکت رفتم خرید قیمت گوشت توی بازار نهایتا بین ۳۸۰ تا ۴۰۰ تومن هست ولی فروشگاه اتکا مشهد مرکزی قیمت ۴۹۸ تومن با مردم حساب میکنه چرا انقدر گرونه محصولاتش‌چرا کسی رسیدگی نمیکنه تازه مثلا رون گوسفندی برمیدارین باید قلوه گاهم بردارین

  12. من یکی از کارکنان سازما اتکا بودم وقت جذب شد خاطر خواه یکی از همکارام شده بودم اونو بهانه کردن منو بیرون کردن ۵ نفر جذبی برداشتن رئیس برادرش مهره های سازمان اتکاس که همشون فامیل بودن دوتاشون رشوه دادن که از این دوتا باجناقش تو اون اداره است از اونا سه تا هم یکه پسر رفیق رئیس یکی فامیل بازرسی یه گیچ هم برداشتن که رد گم کنی باشه ممکلت نیس که گل گلاب دوسال هم تو کردستان کونم پاره شده هم تو فروشگاه از بس خر حمالی کردم کونم پاره شده بود به وقت استخدام هم اول منو اخراج کردن به جرم فساد اخلاقی درحالی تو اداره اصلا باهم حرف نزده بودیم و پیشنهاد ازدواج داه بودم بعد سه ماه دختره رو فرستادن شرکت خودش که من نرم اعتراض کنم که چرا مارو بیرون کردین و استخدامم نکردین

    1. فروشگاه ااکا جنسش نسبت به بازار حدود سی درصد گرانتره در ضمن من به فروشگاه اتکا سوشتر مراجعه کردم خانم فروشنده خیلی برخورد زشتی داشت چون روی کالا قیمتی زده بود اما اون با قیمت پنجاه درصد بالاتر میگفت که پس از بحث فروشنده آقا آمد و بهش گفت که با همین قیمت که روی محصول درج شده به مشتری بده

  13. باسلام دیروز رفتم فروشگاه اتکا صفه اصفهان تمام روغنها و مداد غذایی را زیر افتاب شدید گذاشته بودن .بدون هیچگونه پوشش کسی هم‌جوابگو نیود

  14. با سلام دستمال توالت خردیدم در تاریخ 29 خرداد 1402 روش زده 983000 ریال فاکتور کرده اول 1317000 ریال بعد با تخفیف 1277490 حساب کنید چقدر گران فروشی

  15. سلام به فروشگاه اتکا سمنان رفتم الان شما برید تمام فروشگاه ها مرغ گرم یخ زده وبسته بندی دارند نمیدانم چرا مسئولین اتکا سمنان در این خصوص کاری نمیکنن ازشون میپرسید میگن با ما قرارداد نمی ببندن یعنی روز 70الی80تا مرغ گرفتن که تو این کشور خودمون تولید میکنیم سخته با این یارانه که میدن اینقدر چیس و پفک خریدیم خسته شدیم. 😭😳😔😔😔

  16. با سلام
    از فروشگاه اتکا پایگاه هوایی بوشهر خرید کردم
    دلستر یک لیتر که قیمت مصرف کننده روش 19000تومان بود را 25000تومان فاکتور کرد با تخفیف 15درصد 21000تومان فروخت.

  17. سلام اتکا شهرستان زابل خیابان شهید باقری و میدان امام حسین به شدتت سود میکشن رو اجناس و خیلی گرون فروشی میکنن لطفا پیگیری کنید

  18. قصابی فروشگاه رو در اتکای مراغه دادن دست پیمانکار که گوشت بی کیفیت بالاتر از قیمت قصابی های بیرون میاره و دست کارکنان نیروهای مسلح میده و کسی هم نظارت ندارن چه از طرف تعزیرات و چه حراست و بازرسی و حفاظت اتکا و قیمت اکثراجناس تو اتکا گرونتر از بیرونه و کسی هم نیست رسیدگی کنه وای به حال کارکنان مظلوم نیروهای مسلح

  19. سلام وقت به خیر
    فروشگاه اتکا خیابان کارگر شمالی در تهران رفتم. پارچه ملافه ای میخواستم بخرم گفتند مسئولش رفته پایین الان میاد منتظر ماندم بعد یک ربع گفتند رفته نمیاد.
    یک روز دیگر رفتم گفتند نمیفروشند فعلا. گفتم وقتی فروشش باز بشه، قیمتش چنده؟ گفت متری ۳۰۰هزار تومان!
    این چه وضعیه چقدر گرانفروشی و طمع

  20. سلام
    امیدوارم با طرح این شکایت، مسئولین مربوطه بررسی و رسیدگی کنند تا برای سایر کارکنان محترم نیروهای مسلح ، اعم از شاغل و بازنشسته که حمل بر خودستایی نباشه ، از اقشار زحمتکش و دلسوز میهن هستند نیز با این مشکل مواجه نشوند
    چند روز پیش با اعتماد به مناسب و به قیمت بودن لوازم خانگی به فروشگاه اتکا در تهران مراجعه کردم و با توجه به نداشتن پول کافی نسبت به تقسیط آن اقدام کردم قیمت لوستر تک شاخه به صورت نقدی ۸۶۰ هزار تومان بود و روزبعد که به چند مغازه لوستر فروشی مراجعه کردم با کمال ناباوری ، مشابه همان لوستر را به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان دیدم
    جالبه که هنوز لوستر خریداری شده از فروشگاه اتکا را شرکت ارسال نکرده و ارسال آن نیز دارای هزینه پیک هست و درصورت خرید از مغازه لوستر فروشی در سطح شهر ، همان موقع تحویل می گرفتم و هزینه پیک هم نداشت
    استدعا دارم برای جلوگیری از بدبینی به فروشگاه اتکا که انصافا زحمات زیادی برای تهیه و توزیع اقلام مصرفی می کشند به این شکایت رسیدگی کنید و فروشگاه اتکا با گرانفروشی شرکتهاوسیله ای برای رسیدن به مطامع نامشروعشان و متضرر شدن امثال بنده نشوند.

  21. باسلام..فروشگاه اتکاء کالاهای خانگی اعم ازبرقی وغیربرقی که ضمانتنامه دارندبایدپیگیری بعدازفروش رادنبال کنندمثلابنده موبایل جی ال ایکس خریدم امابعدازعیب نمایندگی حاضربه تعمیرآن نشدیاکولرگازی خریدم امابعدازگذشت دوماه موفق به نصب آن ازسوی نمایندگی نشدم درحالی که فروشگاهای شخصی پیگیرهستنداین که سازمان قدیمی است

  22. بی شرفها هرچه زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست ،عمدا می پیچونن که پیگیر نشی و شکایت نکنی متاسفم واسه خودم و امسالهم

  23. سلام من یک لامپ ال ای دی از فروشگاه اتکا در شهرقدس قلعه حسن خان شعبه محله خریدم ؛ ۳ ما نشده سوخت ؛ تاریخ انقضاء هم داشت ؛ رفتم تعویض کنم ؛ تعویض نکرد ؛ گفتم پولم رو بده من راضی نیستم ؛ نداد ؛ گفتم بازرسی شکایت میکنم گفت برو هر کاری دلت میخواد بکن ؛ آیا کسی هست کمکم کنه ؛ سایتی نیست من شکایت کنم؟؟

  24. سلام. انتقاد بنده مربوط به باجه فروش فروشگاه اتکا قوچان میباشد که همیشه به یک باجه جوابگو هستند و همیشه مشتری باید کلی از زمان خود را منتظر بماند در حالی که دو باجه در این فروشگاه وجود دارد

  25. سلام زیتون ازفروشگهاهای سطح شهرخریدم کیلویی ۱۰۰ ت اتکاء کیلویی ۱۸۰ت گوشت مثلاسردست وران با۳۰٪چربی اتکاءهرکیلو۳۹۹ت بیرون قصابی سطح شهرخیلی خیلی بهترازاتکاء۳۷۰ت پسته همینطوروازچهارفاکتوریکه متٱسفانه برای عیدازاین فروشگاه خریدکردم حداقل سی چهل درصدگرانترازبازاربوددرحالیکه من باداشتن حکمت کارت انتظارتخفیف واقعی داشتم نه گرانترازبازاربهرحال این آخرین باربودکه ازاتکاءخریدمیکنم ودرفضای مجازی وهمه گروههایی که عضوهستم اطلاع رسانی خواهم کرداگرعرایض بنده راقبول نداریدازمشتریان خودباتوجه بسوابق کارت حکمت نظرخواهی کنیدتابامقایسه باهمین آشفته بازاربیرون بفهمیدکه داریدچه بلایی سرکارکنان نیروهای مسلح وهمچنین بازنشستگانشان می آورید

  26. باسلام امروز ازفروشگاه شهیدفکوری خ پیروزی تهران پنج کیلوگوشت گوسفندی وسردست خریدم قیمت هرکیلو ران وسردست را«۳۹۹»هزارتومان درپیشخوان ثبت کرده بودوقتی منزل اومدم مشاهده کردم برخلاف قیمت اعلام شده هرکیلو«۴۴۴»تومان حساب کرده است ضمن اینکه کیفیت گوشت بسیارپایین بود ازقیمت اعلامی خودشان هم هرکیلو پنجاه هزارتومان اضافه گرفته است فاکتورموجوداست من چگونه وازچه طریقی بایدشکایت وپیگیری کنم این درحالیست که در بازارهای میوه وتربارسطح شهرگوشت ران وسردست گوسفندی3۹۹هزارتومان وشقه گوسفندی ۳۷۰هزارتومان است بنده ازفروشگاه اتکاء شاکی هستم

  27. باسلام. من امروز ۴کیلو گوشت گوساله از فروشگاه اتکا کرمانشاه شعبه مرکزی شهدای ارتش خریدم قیمت کیلویی۳۷۰ نرمه پاک نشده بگذرد که اصلا کیفیت نداشت وگوشت گاو پیر وبقدری مانده بود که سیاه شده بود و انگار میگردن هر چه گوشت مانده وبی کیفیت را غالب میکنن بمردم و چون پرسنل نیروهای مسلح هستن و چاره یی ندارن به اجبار میخرن و من از قصابی بازار همین امروز قیمت گرفتم گوشت گوساله تازه وبا کیفیت در شهر کرمانشاه ۲۶۰ تومان بود یعنی دقیقا کیلویی ۱۱۰ هزار تومان گرانتر داد اونم با اون کیفیت افتضاح حالا نمیدانم چ خبره…..

    1. فروشگاه‌های اتکا اقلام رو گرونتر می‌دهند الکی تو فاکتور تخفیف میزنند کسی هم نیست رسیدگی کنه وای به حال قشر مظلوم نیروهای مسلح که وفادارترین و باحیات ین قشر جامعه هستن

  28. باسلام. چرا فروشگاهای اتکا بعضی اجناس رو دارند ولی نمیفروشند و میگن شرکت بخاطر تغییر قیمت جلوی فروش رو گرفته! یعنی جنس مثلا برج ۱۱ از شرکت گرفته و وارد فروشگاه شده الان نیمه برج ۱۲ جلوی فروش رو میگیرند تا قیمتها افزایش پیدا کنه بعد بفروشند!! مسؤلین اتکا نکنید این کارها رو از این قبیل موارد ما زیاد دیدیم. جنس ۳ ماه تو فروشگاهست ولی میگن فروش آزاد نشده!! چرا؟؟؟ مسؤلین اتکا به فکر ما باشید نه بفکر سود شرکتها، هرچند شاید اون شرکتها هم از خودتون باشه. وگرنه فرش ایرانی دیگه چرا باید جلو فروشش گرفته بشه به بهانه افزایش قیمت؟ !! مگه این فاکتور نمیشه نمیاد تو اتکا و سودش مشخص نیست؟ پس نفروختنش یعنی چی؟؟!! بازرسی و حفاظت اتکا، شما اینهارو میدونید یا نمیدونید؟؟ احتکار قانونی، جنس هست ولی نمیفروشن تا قیمت افزایش پیدا کنه. همین الان فرش در فروشگاه ایرانشهر……. خدایا زودتر قیامت بشه مردم لگد مال تصمیمات مسؤلین بی لیاقت شدند. هرکی هر کاری دلشمیخواد میکنه. ارگانهای نظارتی هم فقط اسم شون هست ولی…..!! ولی…!

  29. با عرض ادب وخسته نباشید میخواستم بدونم چرا فروشگاه اتکا لاهیجان هیچ وقت جواب گوی تلفن نیست در هیچ بازده زمانی کاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا