شکایت از فروشگاه - اینترنتی

شکایت از فروشگاه جانبو چگونه است؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از فروشگاه جانبو شکایتی داشته باشید ولی نمی دانید که چگونه باید شکایت خود را از این شرکت ثبت کنید؟ و اصلا در کجا باید به ثبت برسانید.

فروشگاه جانبو شعبات بسیار زیادی در سراسر کشور دارد و شعار اصلی آن تخفیفات دائمی در فروشگاه است. اما تعداد زیادی از افراد ازاین فروشگاه شکایت دارند وادعا می کنند که تخفیفات این فروشگاه تقلبی بوده و علاوه بر آن تنوع محصولی زیادی هم ندارد.

این فروشگاه تنها تبلیغات بسیار زیاد و گسترده‌ ای می کند تا به این طریق مشتری جذب کند اما اقدامات لازم برای راضی نگه داشتن مشتری را انجام نمی دهد.

ادعاهای بسیار زیادی در خصوص تقلبی بودن تخفیفات این فروشگاه و سایر فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای شده است و بسیاراز سامانه شکایت 24 سوال شده است که چگونه از فروشگاه جانبو شکایت کنیم؟

از همین جهت سامانه شکایت 24 این مطلب را تهیه نموده تا هم اطلاعاتی درخصوص شرکت جانبو بدهد و هم راه‌ های شکایت از آن را بیان کند.

معرفی فروشگاه جانبو

فروشگاه زنجیره‌ ای جانبو با نام اورست مدرن پارس در سال 1390 معادل 2011 میلادی به ثبت رسید.هدف این شرکت عرضه کردن مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و قیمتی تا حد امکان پایین به مصرف کنندگان است.

این فروشگاه یکی از اولین فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای است که در ایران تاسیس شده و با ارائه محصولات متنوع در شعبات خود در سراسر کشور، خدماتی نوین ارائه می دهد.

در سال 1394 شرکت جانبو تصمیم گرفت که سیاست خود را تغییر داده و تمرکز خود را بر افزایش تعداد شعبات خود تا پایان سال کند. این شرکت تصمیم گرفت تا پایان سال جاری تعداد شعبات خود را به 150 عدد برساند که موفق نیز شد.

جانبو مدعی است که بسیار به کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه‌ ها اهمیت می دهد و تلاش می کند که رضایت مشتریان خود را جلب کند.

البته با وجود آن که شکایات زیادی از این شرکت شده تعداد افرادی هم که از آن خرید می کنند بی شمار است. این شرکت با افزایش دادن شعبات خود در سراسر کشور و در کلان شهرها به پیشرفت زیادی رسید، به طوری که به صورت مرتب درحال افزایش تعداد شعبات خود است. به طور حتم شما نیز دیده ‌اید که در هر خیابان اصلی حداقل یک فروشگاه جانبو وجود دارد.

فروشگاه جانبو ادعا دارد که کیفیت محصولات و کالاها در تمامی مراحل از خرید گرفته تا توزیع مورد بررسی قرار می گیرد.

در واقع این فروشگاه هدف خود را تمرکز بر اطمینان از محصول و کسب رضایت مشتری قرار داده است. همچنین ادعا دارد که پرسنلی که در شعبات فروشگاه کار می کنند مطابق با استاندادها آموزش دیده‌اند و محصولات با کیفیت را با قیمتی پایین به مشتریان عرضه می کنند.

جانبو

تخلفات فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای همچون جانبو

همانگونه که گفتیم شکایات متعددی از فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای مانند جانبو شده است از رفتار نامناسب پرسنل گرفته تا کیفیت نامناسب محصولات عرضه شده و تخفیفات دروغین.

یکی از تخلفات رایجی که بیشتر فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای انجام می دهند این است که با شرکت تولید کننده یک محصول و یا شرکت بسته بندی تبانی کرده تا قیمت را از آن چه که واقعا هست بالاتر بزنند تا فروشگاه زنجیره‌ ای بتواند به این طریق و با کم کردن وزن کالا، درصد تخفیف خود را اعمال کند.

این اقدام فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای تخلف بوده و در واقع جرم «گران فروشی» و «کم فروشی» محسوب می شود.

علاوه بر آن فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای با شرکت‌های تولید کننده یا بسته بندی هماهنگ می کنند تا به جای کالای درجه یک، کالای درجه سه یا چهار بسته بندی نموده و برای فروش عرضه کنند.

به این صورت فروشگاه زنجیره‌ ای می تواند کالای درجه 3 را با قیمت کالای درجه 1 همراه با تخفیف به فروش برساند. این فروشگاه‌ ها گاهی هم بی دلیل قیمت کالاهایی که قیمت درج شده ندارد و به صورت فله‌ ای فروش می رود را تا دو برابر افزایش می دهند.

مطابق با بررسی‌هایی که صورت گرفته اکثر فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای تخفیفات غیر واقعی دارند و مردم نباید گول این تخفیفات دروغین و تبلیغات گسترده آن ها را بخورند.

تخفیف به این معناست که اگر قیمت یک کالا 10 هزار تومان است، با قیمت کمتر از آن به فروش برسد و معمولا نیز دوره مشخص دارد، مثلا در آخر هفته یا اخر ماه و غیره. مثلا اگر یک سوپر مواد غذایی محلی کالایی را که قیمت مصوب آن 20 هزار تومان است به مبلغ 17 هزار تومان بفروشد، تخفیف داده است اما وقتی که یک فروشگاه زنجیره ‌ای قیمت آن کالا را 25 هزار تومان کرده و با تخفیف 22 هزار تومان می فروشد، نه تنها تخفیفی اعمال نکرده بلکه مرتکب تخلف گران فروشی نیز شده است.

جانبو

شکایات مردم از فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای همچون جانبو

این روزها انتقادات و شکایات زیادی از فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای می شود و مردم متوجه تخلفاتی که برخی از این فروشگاه‌ ها در خصوص شیوه قیمت گذاری کالاها و اعمال تخفیفات غیر واقعی انجام می دهند شده ‌اند.

تخفیفات دائمی و یا موقتی که در این فروشگاه‌ ها وجود دارد قابل نظارت است و مردم می توانند شکایت خود را در این خصوص اعلام کنند، تا نهاد مربوطه اقدام به نظارت و بررسی کند.

از آن جایی که فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای در سال‌ های اخیر رشد و پیشرفت زیادی در کشور داشته ‌اند و روزانه بر تعداد شعب آن ها اضافه می شود، طبیعی است که در خصوص قیمت گذاری آن ها ابهامات و ادعاهایی وجود داشته باشد.

درخصوص تخفیفاتی که در فروشگاه جانبو وجود دارد باید بگوییم که این فروشگاه به دلیل آن که از شرکت‌ های تولید کننده بدون واسطه کالاهایی با حجم بالا می خرد اعمال تخفیفات دائمی برای آن صرفه دارد در حالی که یک خرده فروش و سوپر مواد غدایی محلی نمی تواند چنین تخفیفاتی را بر روی محصولاتش اعمال کند اما فروشگاه زنجیره‌ای جانبو می تواند به دلیل حذف واسطه و خرید بالا از تولیدکننده، حاشیه سود خود را پایین آورده و تخفیفاتی دائمی یا موقت را بر روی محصولات خود اعمال کند.

با وجود آن که فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای از چنین امکاناتی برای اعمال تخفیف برخوردار هستند، اما شکایات مردم نشان از آن دارد که تنها به این امر بسنده نکرده و در پی راه‌های دیگری برای بدست آوردن سود بیشتر هستند.

همانگونه که بیان نمودیم مردم بسیار گزارش کرده ‌اند که در فروشگاه محصولی با درصد مشخصی تخفیف قرار گرفته ولی در پای صندوق آن درصد تخفیف اعمال نمی شود و یا آن که قیمت را بالا می زنند تا با اعمال تخفیف تازه همان قیمت اصلی محصول در بیاید.

چنین اقداماتی به طور حتم تخلف محسوب شده و مردم می توانند در نهادها و مراجع مربوطه شکایات خود را ثبت کنند. سامانه شکایت 24 نیز در این راه به آن ها کمک خواهد کرد.

البته نکته لازم به ذکری که در خصوص تفاوت قیمت ‌ها در فاکتور و بر روی محصول وجود دارد این است که گاهی این تفاوت قیمت ممکن است صرفا بر اثر اشتباه فروشنده و صندوقدار باشد و پشت آن یک اقدام برنامه ریزی شده و عمدی وجود نداشته باشد.

به هر صورت در هر صنفی درصدی از تخلف وجود دارد و نمی توان منکر آن شد، مهم آن است که مردم در برابر تخلفات ساکت نشینند و اعتراضات و شکایات خود را بیان کنند تا چنانچه تخلفی وجود دارد با آن برخورد شود.

علاوه بر آن، به دلیل نوسان داشتن دائم قیمت‌ها ممکن است این اختلاف قیمت رخ دهد و در زمان صدور فاکتور در درج قیمت جدید اشتباهاتی رخ دهد.

جانبو

نظارت بر عملکرد فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای برعهده چه سازمانی است؟

در خصوص سازمانی که باید به فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای همچون جانبو نظارت داشته باشد باید بگوییم که به صورت کلی به فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای نظارت و بازرسی خیلی شدید وجود دارد، به طوری که هیچ شرکتی را نمی توان پیدا کرد که تا این حد مورد بازرسی و نظارت قرار بگیرد.

در طرح نظارت از فروشگاه جانبو، بازرسان اتحادیه به صورت مرتب و منظم به شعبات این فروشگاه سر می زنند و بازرسی‌ های لازم را انجام می دهند. این کارشناسان براساس چک لیستی مشخص، شعبه فروشگاه را از جنبه‌ های مختلف و به خصوص از لحاظ قیمت محصولات بازرسی می کنند.

این کارشناسان در صورتی که با یک تخلف مواجه شوند، سریعا گزارش آن را به مراتب بالاتر اعلام می کنند.

بازرسی و نظارت بر فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای همچون جانبو چیزی است که نباید نسبت به آن غفلتی صورت بگیرد و باید با جدیت و بدون هیچ گونه اغماضی پیگیری شود.

شکایت تولید کنندگان از فروشگاه زنجیره ‌ای مانند جانبو

برخی از تولید کنندگان اعلام کرده‌اند که فروشگاه زنجیره‌ای از آنها هزینه‌ های سرسام آوری دریافت می کند. برخی از این تولید کننده‌ ها اعلام نموده‌ اند که فروشگاه زنجیره ‌ای تنها 40 درصد از هزینه درج شده بر روی کالا را به آن ها پرداخت می کند و تازه آن را هم به صورت قسطی و با تاخیر پرداخت می نماید.

در حقیقت آن ها مدعی هستند که فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای مانند جانبو مبالغ بسیار زیادی را صرف تبلیغ و نصب بیلبوردها در سراسر شهر می کنند. البته باید توجه نمود که تاکنون تولید کنندگان دراین خصوص به صورت رسمی شکایت نکرده ‌اند.

آن ها برای آن که بتوانند ادعاهای خود را به صورت رسمی و قانونی پیگیری کنند لازم است تا شکایت خود را مطرح نمایند تا از طریق دستگاه‌های مربوطه مورد رسیدگی قرار بگیرد.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد مرجعی است که تولید کنندگان می توانند شکایات خود را ثبت کنند. علاوه بر این سازمان، معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف نیز شنوای شکایات تولید کنندگان خواهد بود.

سامانه شکایت 24 می تواند درخصوص نحوه شکایت از فروشگاه جانبو و یا سایر فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای به تولیدکنندگان کمک کند و راهنمایی‌ های لازم را ارائه دهد.

جانبو

فرآیند و مراحل کلی شکایت از فروشگاه جانبو

برای آن که از فروشگاه جانبو شکایت بکنیم لازم است بدانیم که مراحل شکایت کردن از آن چگونه است و به کدام مراجع یا سازمان‌ ها باید برای شکایت کردن مراجعه کرد.

برای طی کردن پروسه شکایت از فروشگاه جانبو، لازم است تا یک شکوائیه قوی تنظیم کنید. هرکسی توان و قدرت و علم لازم برای تنظیم یک شکوائیه قوی را ندارد. از همین رو سایت شکایت 24 ایجاد شده تا مرجعی باشد برای کسانی که نیاز به تنظیم شکوائیه قوی دارند.

سامانه شکایت 24 این امکان را فراهم کرده است که افراد خیلی راحت و سریع شکوائیه خود را که زیر نظر افراد ماهر و متخصص تنظیم شده است دریافت کنند. لازم به ذکر است که سایت شکایت 24 حتی برای کسانی که نمی خواهند وکیل بگیرند نیز اقدام به تنظیم شکوائیه می کند.

آن گونه که سامانه شکایت 24 بیان می کند، برای آن که بتوانیم از فروشگاه جانبو شکایت بکنیم، می توانیم به یکی از سازمان‌ های زیر مراجعه نماییم:

سازمان تعزیرات حکومتی

کسانی که می خواهند از فروشگاه جانبو یا هر فروشگاه زنجیره ‌ای دیگری در سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کنند، می توانند از دو طریق اقدام نمایند:

  1. شماره گیری تلفن 135 و ثبت کردن شکایت یا گزارش مردمی به شکل تلفنی
  2. مراجعه به سایت T135.IR و ثبت کردن شکایت یا گزارش مردمی به صورت اینترنتی

نحوه شکایت خصوصی در سازمان تعزیرات حکومتی به این صورت است که می توانید به سایت http://www.t135.ir/ مراجعه کرده و به قسمت ثبت شکوائیه بروید و پس از آن که اطلاعات خود را وارد نمودید و مدارک لازم را ضمیمه کردید، شکایت خود را به ثبت برسانید.

چنانچه خواستید شکایت خود را پیگیری نمایید لازم است به قسمت پیگیری شکایت رفته و شماره پیگیری خود را وارد کنید تا از روند شکایت خود اطلاع پیدا کنید.

اما در صورتی که خواستید شکایت خود را به صورت گزارش مردمی به ثبت برسانید لازم است تا به بخش ثبت گزارش مردمی رفته و پس از درج اطلاعات خود، همچون مرحله قبلی، شکایت خود را ثبت نمایید. این شکایت را نیز می توانید در قسمت پیگیری گزارش مردمی پیگیری نمایید.

سامانه 124

مرجع دیگری که می توانید از طریق آن از فروشگاه جانبو شکایت کنید، سامانه 124 است. شما می توانید برای ثبت شکایت خود هم با شماره 124 تماس بگیرید و اقدام به ثبت شکایت خود کنید و هم آن که به سایت https://124.ir/  مراجعه کرده و به صورت اینترنتی شکایت کنید.

اتحادیه فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای

مرجع دیگری که برای ثبت شکایت از فروشگاه جانبو وجود دارد اتحادیه فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای است. افراد می توانند با مراجعه کردن به سایت http://etkfz.com/ شکایات خود را از فروشگاه جانبو به ثبت برسانند.

جانبو

آیا شکایت از فروشگاه جانبو نیاز به اخذ وکیل دارد؟

در خصوص شکایت کردن از فروشگاه جانبو یا هر فروشگاه زنجیره ‌ای دیگر، اگر بخواهید از طریق مراجع قضایی شکایت خود را پیش ببرید، بهترین کار این است که از راهنمایی‌ های یک وکیل دادگستری استفاده کنید. زیرا او بهتر راه و چاه شکایت کردن را بلد است و می تواند به بهترین نحو کمک کند.

سایت شکایت 24چگونه از شکوائیه تنظیمی پشتیبانی می کند؟

از آن جایی که سایت شکایت 24 در قبال دریافت هزینه اقدام به تنظیم شکوائیه می کند، مسلم است که این امکان را فراهم می آورد تا افرادی که از این سامانه شکوائیه دریافت کرده‌ اند، بتوانند سوالات خود را با کارشناسان این سایت مطرح کنندو راهنمایی‌ های لازم را دریافت نمایند.

هزینه تمام شده تنظیم شکایت از فروشگاه جانبو چقدر است؟

چنانچه شکایت خود را از فروشگاه جانبو در یکی از سامانه‌ های اینترنتی یا تلفنی انجام داده و پیگیری کنید، به طور حتم هیچ هزینه ‌ای برای شما در برنخواهد داشت. اما در صورتی که بخواهید شکایت خود را از طریق مراجع قضایی پیگیری نمایید، باید هزینه ثبت شکایت و غیره بپردازید.

اگر مایل هستید بدانید که هزینه ثبت شکایت در دادگاه چقدر است، می توانید با کارشناسان سایت شکایت 24 در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳۴ رای

‫56 دیدگاه ها

  1. بسمه تعالی

    مدیریت محترم فروشگاه های زنجیره ای جانبو

    موضوع: ضرب و شتم اینجانب از طرف پرسنل فروشگاه جانبو
    با سلام و آرزوی توفیق؛
    احتراماً ضمن عرض تبریک سال نو و عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما به عرض می رساند مقارن ساعت 13:30 روز چهارشنبه مورخ 22/1/1403 مصادف با روز بزرگ عید سعید فطر، اینجانب به فروشگاه جانبو شعبه شهرآرا-کوشک با ش م 990543073350 جهت خرید مراجعه و پس از پرداخت مبلغ مندرج در فاکتور با اپلیکیشن “تارا” متوجه اختلاف در فاکتور صادره فروشگاه با فاکتور مندرج در اپلیکیشن مزبور شدم.
    لذا درخواست توضیح از فردی که به عنوان صندوقدار بودند اما به نظر کارگر شعبه بودند کردم که با کمال تندی گفتند که خیر فاکتور درست است.
    بنده با توجه به آنکه ابهام برایم بر طرف نشده بود از فرد دیگری که خود را مسئول شعبه معرفی می کرد درخواست توضیح نمودم که در این لحظه با وارد شدن 2 ضربه مشت از طرف فرد اول بر قفسه سینه ام مواجه شدم.
    با این کار، نفر دوم از نفر وارد آورنده ضربه حمایت نمود و بنده مجبور به خروج از فروشگاه شدم که ناگهان در خیابان مجدداً فرد اول 2 لگد دیگر در حضور همشهریان در خیابان مقابل شعبه به بنده وارد نمود و با وساطت همشهریان عزیز جلوی فرد مهاجم گرفته شد.
    در ادامه، پیگیری بنده، به هیچ عنوان همکاری از طرف 3 پرسنل دیگر مستقر در فروشگاه به منظور دریافت نام این 2 پرسنل متخلف، صورت نگرفت.
    از آنجا که منشور مشتری مداری سرلوحه خدمات می باشد و افزوده شدن نام فروشگاه های جانبو که اخیراً به فهرست خدمات دهندگان به مشتریان دارای اپلیکیشن “تارا” صورت گرفته است به یقین این گونه رفتارهای زشت و بی شرمانه فرد پرخاشگر نسبت به شهروندان و به خصوص افراد فرهیخته تبعات منفی زیادی برای فروشگاه های جانبو خواهد داشت.
    با توجه به آنکه در این اتفاق به جایگاه بنده به عنوان یک عضو هیأت علمی در مقابل همسر عزیزم به شدت آسیب وارد آمده درخواست بازبینی سریع دوربین های مستقر در فروشگاه و اشد مجازات 2 فرد متخلف را دارم. بدیهی است اینجانب تا حصول نتیجه و تنبیه شدید پرسنل متخلف و ضارب، در درجه اول از طریق مدیریت محترم فروشگاه های جانبو پیگیری های جدی را معمول داشته و از طریق مراجع نظارتی و قضایی نیز این رفتار وحشیانه ضارب و جانبداری نفر دوم را پیگیری خواهم نمود.
    با تشکر

    1. سلام متاسفانه هیچ نظارتی روی فروشگاه جانبو نیست بنده دوبار پیام دادم ولی هیچ پاسخی تاکنون دریفت نکردم سوال بنده این بود»»»»
      سلام خدمت مدیران فروشگاه جانبو
      بنده روز عید فطر
      پیامی را فرستادم که متاسفانه پیگیری نشد ممنون میشوم علت عدم پیگیری را لطف بفرمایید
      موضوع از این قراربود که روز عید فطر ساعت 9 صبح فروشگاه جانبو واقع در خیابان درودیان روبروی مسجد جابری کامیون گوشت تنظیم بازار ،گوشتهای تنظیم بازار را خالی نمود و بلافاصله یک ماشین سمند که شماره ماشین خدمت بنده است کل گوشت را بار زد و در جواب اعتراض ، کارمندان فروشگاه اعلام می کنند که یخچال خراب است و این بار بایستی به فروشگاه دیگری منتقل گردد .در صورتی که یخچال ها به خوبی کار می کردند .حال مجددا دیشب هنگام خرید از این فروشگاه متاسفانه موسیقی بلند و غیر مجاز گذاشته وباهم به گپ و گفتگو و خنده بلند می پرداختند سوال بنده این است چرا مطالب بنده منتشر نشد و دوما چرا نظارتی روی این فروشگاه نیست

  2. امروز صبح جمعه ۴۰۳/۱/۱۷ از جانبو مقداد (خ پیروزی) خرید کردم اول اینکه بن تخفیف که خودشون دادن رو قبول نکردند دوم اینکه خانم صندوقدار یک نایلون بمن داد تا خریدهامو بریزم توش بمحض اینکه از فروشگاه خارج شدم نایلون پاره شده برگشتم میگم خانم محترم ضعف از نایلونهای شماس من نه نایلون خریدم بجایی خورده نه از دستم افتاده نایلون تحویلی شما تهش پاره شده شیشه عسلی که خریدم شکسته
    خیلی راحت و در کمال بی ادبی و وقاحت میگه من چیکار کنم میخوای برات عسل بشم
    در کمال بی ادبی گفت برو آقا بعدازظهر بیا با آقای رضایی صحبت کن مدیر فروشگاه
    واقعا شعور و ادب نزد کارکنان این شرکت کیمیاس
    واقعا از خرید از جانبو پشیمون شدم و دیگه هیچوقت ازشون خرید نمیکنم

  3. انقدر بی قانونی اونجا هست که رییس منابع انسانی ان در استان اصفهان با کمال بی قانونی همسرم من را تا پاسی از شب در فروشگاه نگه میداشت حتی با گرفتن حکم علیه اونها ،باکمال وقاحت حاضر به اجرای قانون نشد واعلام کرد من خودم قانونم خانم علی دوستی منتظر عواقب کارهات باش

    1. بسیار گرون فروش از همه جا گرون تر میده نمیدونم چرا یه بیسکویت ۱۴ فروشگاه دیگه ای رو میده ۲۰ تومن خیلی اختلافه و دکورش واقعا مسخره مثل بیمارستان درست کردن شیشیه دور باید بزنی تا به صندوق برسی و کلا بسیار فروشگاه مزخرف و بدیه هیچ کسی هم رسیدگی نمیکنه فقط گرون فروشی یاد گرفتن

  4. سلام مورخ ۲/۱/۴۰۳ از فروشگاهجانبو فولادشهر ۱۹۰۳_۱۹۱۲-۲خرید کردم اتیکت قیمت زیر اجناس یه قیمت هست وقتی میری حساب کنی بالاتر زده میشه بعد که ازشون توضیح میخای میگن اینها قیمت قدیمند قیمت جدید بالاتره ….یا مشتری معذرت میخام خر حساب میکنند میگند اتیکت را اشتباه زدیم زیر جنس ..با این رویه پیش بره متاسفانه باید بگم رو به نابودی هستید

  5. منم جانبو رو اصلا نمیرم سمتشون انقدر کارکنان بی ادب و بی شخصیت و خالی از هرچی انسانیت دارن تا ابد هر شعبشون ک باشه نمیرم و به بقیه هم توصیه میکنم هم گرونن و هم بی تربیت انگار تو خانواده بزرگ نشدن و ادب یاد نگرفتن ….. تو جنگلای جانبو بزرگ شدن …….. ولی میشه ازشون شکایت کرد ک نکردیم انقد عادت کردن به بی احترامی ….

      1. با سلام درخواست بنده این است بازرسی فروشگاه جانبو نظارتی دقیق ترس بایستی به فروشگاه ها تابعه داشته باشد امروز مورخ 1403/01/22 ساعت نه صبح فروشگاه جانبو واقع در خیابان درودیان روبروی مسجد جابری به محض خالی کردن گوشتها تنظیم بازار از کامیون ، کارمندان فروشگاه بدون توجه به درخواست مردم ،تمام گوشتها را داخل سمند قرار دادند و اعلام کردند این گوشتها بدلیل خرابی یخچال به فروشگاه دیگری منتقل خواهد شد
        سوال بنده این است که آیا خرابی یخچال به مرکز اعلام نمی شود که این فروشگاه توزیع کننده در فروشگاه دیگر باشد آیا این موضوع باعث بدبیننی مردم نمی شود در خواست بنده این است به این موضوع رسیدگی شود با تشکر

  6. سلام من از جانبو خرید میکردم بازنشسته هستم آخرین خرید من و پایان اقساطم مهر بوده بعد از آن هیچ خبری نکرده ام ولی 4 ماهه هر ماه از حقوق من 3 تومن کم میشه کجا باید برم که شکایت کنم دفتر مرکزی کجاس

  7. سلام من از جانبو میخواستم یک شامپو سان سیلک قرمز بخرم ، به کارمند گفتم دستم به طبقه بالا نمیرسه یک شامپو قرمز به من بدهید ، و او بجای شامپو به من نرم کننده دادند و عینک هم نبرده بودم و من هم براساس اطمینان از اطلاعات ایشان که از نوع کالا اطلاع دارند و به مشتری میدهند ، وقتی به خانه بردم و میخو استم در حمام بگذارم و عینک داشتم نگاه کردم دیدم نرم کننده اس ، وقتی مراجعه کردم اون آقا را ندیدم و به یک خانم که مدیر مجموعه بودند مراجعه کردم و توضیح دادم و ایشان با یک نرم کننده دیگه مقایسه کردند تا ببینن من از اون استفاده نکرده باشم و گفتم که ظهر گرفتم و الان عصر اومدم عوض کنم چون استفاده نمیکنم ، گفتند نمیشه باید دقت میکردید ، گفتم همکار شما به من داده
    او اشتباه کرده و شما باید به این افراد آموزش بدین و نوع کالاهای مشابه و سایر کالاها رو براشون توضیح بدین ، من که مقصر نیستم ….
    و من که اعتراض میکردم اون خانم بی ادب که جای بچه من بود ، میگفت من عوض نمیکنم و به ایشون گفتم من پول نمیخوام مابه التفاوت اون رو هم میدم ، قبول نمیکردند حتی دوتا کارمند آقای اون مجموعه با اشاره به ایشون نشان میدادند که کارش رو راه بنداز و ایشون برحرف خودشون پافشاری داشتند و میگفتند شماها شیفت تون تموم شده برین خونه من مدیرم من تصمیم میگیرم و … چند نفر از مشتریان هم واسطه شدند باز ایشون قبول نکردند و گفتند بروید و آخر سر به من گفتند خانم بفرمایید بیرون اینجا مِلکِ من هست شما نباید اینجا بایستید …..که دیگه من جوش آوردم و به شکل ناخودآگاه به سر و صورتم میزدم و میگفتم آخه چقدر زور میگین و باید زور بشنویم خسته شدیم ، مگه من از شما چی خواستم وگفتم گِرِهی رو که میشه با دست باز کرد چرا میخواهید با دندان باز کنید و ….در نهایت با پیشنهاد یکی از مشتریان که دیدند من خیلی حالم بد شده گفتند به ۱۱۰ زنگ بزن ….
    ۱۱۰ هم اومد هیچ کاری نکرد فقط گفت باید به داد سرا شکایت کنید و ….. و من متاسفم برای این مدیر بی تجربه و ناشی که مشتری مداری رو اصلا بلد نیست و فکر میکنه مدیر باید زور بگه و با مشتری جدی و بلند حرف بزنه که مشتری بترسه و از خواسته اش صرف نظر کنه ، من امیدوارم مسئولین این عزل و نصبها دقت بیشتری داشته باشن و مدیران کارآمد و صبور و خوش اخلاق و بخصوص کسانی رو به کار بگمارند که ظرفیت و تجربه حل مسئله رو داشته باشن ، نه اینکه برای کارگزاران این مجموعه ها مشکل ایحاد کنند

    1. خدا لعتتشون کنه که انقد بی رحم شدن و گستاخ و دزد ..همشون مثل آب خوردن دزدی میکنن امروز همچی سر من کلاه گذاشتن .قبل استخدام فروشنده ها دوره های آموزش‌ دورغ و دزدی رو حتما یادشون میدن

  8. امروز جانبوی جنت آباد ده بسته گوشت گوساله تنطیم بازاری رو در دو تا کیسه گذاشته بود و وقتی خواستم بردارم گفت مال مشتری است و وقتی اعتراض کردم گفت مشتری از مدتها پیش سفارش کرده مگر گوشت گوساله تنطیم بازار که این روزها نایاب هم هست را با سفارش مشتری می آورید البته دو سه فروشگاه زنجیره ای دیگر هم رفتم دقیقا همین ماجرا تکرار شد

    1. سلام بااینکه میدانم کسی جوابگو نیست و رسیدگی نمی‌شود اگه پاسخگو بودن وبه خریدار ارزش قائل میشدن اینهمه اعتراض نمیشد.ولی با این اوصاف اعتراض خودرا ازفروشگاه جامبو واقع در علامه طباطبایی اعلام میدارم من یه پودرزیره خریدم اولین بار فاکتور چک کردم دیدم روی کالا زده باارزش افزوده ۶۹تومان توفاکتور فروش زده شده ۱۶۹تومان رفتم اعتراض کردم فاکتور نشان دادم با برخورد بدوبی ادبانه کادر جامبو مواجه شدم حتی تهدید به کتک کردن کردن گفتن توسایت همان مبلغ هست مابه التفات قابل پرداخت نیست من بازنشسته‌ که سنی ازم گذشته انتظار بی ادبی که جای فرزندمن بودن نداشتم .به امید خدا آرزو دارم حق من و امثالهم پایمال نشده باشد.

  9. فروشگاه جانبو صالحیه سر گلستان 21واقعادزد تشریف دارن رو اتکت یه قیمت میزنن موقع حساب قیمت 5000تومان بالاتر فاکتور میکنن ویه پسر بی ادب بی شعور هم گذاشتن سر صندوق که مثل سگ گاز میگیره آخرین بارم شد که جانبو خرید کردم

  10. چرا اینقدرکارکنان جانبوبداخلاقن و بی مسئولیتن؟؟؟؟؟؟؟
    بخاطر دیراومدن یه کد وسایل رو ازم میگیره میزاره سرجاش؟
    اینم مدل جدید مشتری مداری هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. سلام من اومدم فروشگاه جانبواسلامشهربغل موسعسه ملل نرسیده به بازارمیوه تروباربهم میگه گوشت گوساله میخوای بایدمرغ هم ببری ایناصاحب ندارن،میگم کی گفته میگه خودم

  12. فروشگاه جانبو دزد گردن کلفت هست من بازنشسته هستم خرید کردم از من یک میلیون هشتصدو پنجاه هزار تومن اضافه برداشت کردن این فروشگاه جانبو در تبریز روبروی بیمارستان امیرالمومنین در خ قدس هست هر چقدر رفتم و گفتم گفتن به ما ربطی نداره از همه بازنشته ها مرکز اضافه برداشت کرده میگن به مرکز بگید رفتیم به مرکز گفتیم در تهران هم به مرکز گفتیم هیچکس جواب نداد آخرش گفتند این فروشگاه گردن کلفت هست دوازده ساله با گردن کلفتی میگردونه

  13. سلام من در نزدیکی فروشگاه جانبو خیابان کمالی سه راه اکبر آباد هستم رفتم گوشت گوساله دولتی بگیرم گفتن باید ۱۵۰هزار تومان خرید کنی تا گوشت وار دارین یعنی خرید اجباری گفتم چرا گفت دستور از مرکز گفتم یه گوشت دولتی بسته ای ۲۶۰ هزار تومانبا ۱۵۰ تومان خرید اضافه میشه ۴۱۰ تومان پس هیچ فرقی با قیمت بازار آزاد نداره سوال من از مسولین این چه حمایتی ایا ما مغز خر خوردیم یا هالو هستیم چرا مردم نداشته باشن ۱۶۰ خرید کنند شاید م دم بخاطر هوس بچه شان امون گوشت دولتی بخرن آنوقت میان سنگ پای مردم میزارین خدا به دادتان برسد دستان درد نکند با این حمایتان

  14. باسلام بنده در تاریخ ۱مهر به فردشگاه جانبو جهت خرید مراجعه کردم ویک شونه تخم مرغ به مبلغ ۱۳۰ تومان خریداری شد کل تاریخ که روی تخم مرغ بود تولید ۱۲ شهریور بود وتاریخ انقضا ۱۲ مهر موقعی که به منزل اوردم دوتا رو جهت سرو شام خواستم استفاده کنم که داخلشون فاسد وسیاه شده روز سوم که ۳مهر هست اول صبح باز هم یکی شکوندم باز هم فاسد بو وقتی جهت پس دادن به فروشگاه رفتم باترفنده‌های دعوا وچو به بنده تهمت دروغ گفتن بهم دادن با تخم مرغهای فاسد به منزل برگشتم وبعداز اینکه همه رو شوندم بیشتر آنها خوت یا سفیده وزرده باهم قاطی شده ودست از پا درازتر برگشتم با یک شانه تخم مرغ فاسد آدرس فروشگاه آبادان خ ۱۵ احمد آباد با مدیریت آقای قبادی عکس از تخم مرغها هم گرفتم

  15. با اینکه میدونم کارد دسته خودشو نمیبره بازم و شکایتم به جای نمیرسه تو این سایت برای قربانی نشدن افرادی مثل خودم مینویسم
    من امروز به فروشگاه جانبو واقع در میدان شهید زارع گلبهار مشهد مراجعه کردم و متاسفانه حبوباتی که از این فروشگاه خریدم شپشک زده بود وقتی برای پس دادن محصول خراب این فروشگاه مراجعه کردم فروشنده ای که میخواست کالای بنجلشو به زور و دعوا به من قالب کنه گفت فاکتور خریدت کو اصلا؟ گفتم مگه اصلا همچین چیزی بهم دادی وبعد گفت باید خودت به من میگفتی تا بهت فاکتور بدم !!!!
    من فهیدم فاکتور و این چیزا بهانه ای برای غالب کردن جنس فاسد و خراب به مشتریه خلاصه از این فروشگاه به هیچ عنوان چیزی نخرید حتی نمک

  16. واقعا متاسفممم واسه مسئولین جانبو که انقد حرومخوری میگنن.خدا ازتون نگذره اخه تو لوبیا چیتیشون حشره بالدار بود جوری شدم دیگ تبم نمیکشه غذابخام بخورم. تو برنجشون شپشه …مرغاشون فاسدو بومیده…حبوباتشون حشره اس اصن داغون به هیچ وجه خرید نکنین ازجانبو..وسیله های خرابشون میزارن دم دست که اوناروبردارین.

  17. سلام امروز اژ جامبو خرید مردم متوجه شدم کلاه بردارن ازشون شکایت میکنم قیمت ک اعلام میکنه با قیمت بعد فاکتور فرق دارن تقریبا 40هزار تومان بیشتر کرفته بعد مبگه دفعه بعا بیایین ی جنس رایکان ببرین . ن بخرید از جامبو

  18. یه چیز جالبم دیدم گفتم بزارم تا بقیه هم بدونن از تقلب فروشگاه های زنجیره ای – یه فروشگاه احمدی تو شهر ما سه تا شعبه شایدم بیشتر از 3 تا داره وقتی واردش می شی همه برندی وسیله هست برای نمونه شیشه پاک کن برند گلرنگ ، تاژ و و و همه مدل عطر شم دارن ولی وقتی در قوطی شیشه شورو باز می کنی همه شون یه مایع بد بو و تقلبیه هم گلرنگ هم تاز هم اتک ووو همه یه بوی خیلی بدو می ده، برای مثال گلرنگ اصل با عطر هلو شیشه شورش خیلی خوش بو هست یا اتک درشو وا کنی یا شیشه شورشو اسپری کنی انگار ادکلن زدی ولی تو فروشگاه های احمدی همه شیشه شورا تقلبی بود همه بد بو و یک بو رو داشت درشو باز می کردیم ریکا و تاید و شامپو هام همین مشکلو داشتف تایداشو می بردیم خونه تو قوطی یدونه یه بطری رو باید پرمی کرد یکمم اضافه می اومد ولی دوتا پاکت تایدو می ریختی بازم بطری پر نبود – چون تجربه داشتم گفتم بگم تا بقی دوستان حواسشون به این فروشگاه هام و روش هاشون برای پیچوندن ما باشه

  19. من 31 تیر 1402 یه ریکای خانواده برند تست گرفتم از فروشگاه جانبو یک گالنی بود به قیمت 112 هزار تومن دو روز قبل همون ریکا رو از دیلی مارکت گرفتم 92 هزار تومان برای خونه پدرم و وقتی به صندوق دار معترض شدم گفت شاید اونا قبل تر تو انبار داشتن رفتم خونه دیدم هردو با یه تاریخ تولید هستن و هر دو تو پخش جدید تو هر دو فروشگاه پخش شدنو جانبو 20 هزارتومن گرونتر می فروشه کلاً محصولات و خود فروشگاه جانبو خوبه ولی قیمتاش کمی بیشتر حتی از سوپرمارکتای متفرقه و گران فروش تو محله ها هست

  20. با سلام
    من راننده کامیون هستم بار واسه فروشگاه جانبو تبریز بردم ساعت 10:۲۰ صبح بارم خالی شد چون به کارگر پول چای ندادم فاکتور منو نگه داشت ساعت۱۲:۴۰ داد می‌خوام بدونم فروشگاه جانبو به کارگرانی بار تخلیه میکنن حقوق نمی ده که از رانندگان پول می‌خوان اولا چرا راننده پول بده دوما من که پول (چایی) ندادم فاکتورم رو تا ۱۲:۴۰نکه داشته من که شب تا صبح رانندگی کردم بار رو سالم تحویل دادم

  21. امروز به تاریخ ۳/۰۲/۱۴۰۲از فروشگاه شهر میانه خرید کردم متاسفانه وقتی منزل رسیدم دیدم دو فقره کالا که بنده خرید نکردم به فاکتور اضافه شده متاسفانه علی الرغم اینکه برگشتم فروشگاه و اطلاع دادم با جسارت بالا بهم میگه هر کاری دوست داری بکن واقعا که دزد هستین

    1. تنها راحش خرید نکردن از این فروشگاه‌ها ست جانبو ، کورش ،دیلی ،هایپر و…..مثل قدیم از بقای سر کوچه خرید کنید

  22. جانبو فروشگاه کلاهبردار هست . کالای تاریخ مصرف گذشته و فاسد میفروشه. من حتی شکایت رسمی به پلیس 110 بردم و تو سایت صمت و جانبو هم شکایت کردم . کاملا بی فایده هست. تعزیرات هم الکی هست . تنها راه حل اینه که ازش خرید نکنید.

  23. پرسنل فروشگاه جانبو تهران نارمک خیابان دردشت واقعا یخورده آموزش و شعور براشون بد نیست مشتری که میانگین خریدش در ماه نزدیک 8 میلیون تومان هستش مشتری بدی نیست حالا همسایه هم باسه و شلوغی و تردد و جای پارک و پارک دوبل که دیگه قابل بیان نیست
    یه دونه آبمیوه پاکتی از تو قفسه افتاده لبش باز شده هیچ اعتراضی هم از طرف من صورت نگرفته دوربیناتون رو چک کنید ساعت 8 شب جلوی کل مردم سه بار داد که باید حتما حساب کنن به ما ربطی نداره افتاده والا کل دنیا اول میرن بالای سر مشتری براش اتفاقی نیوفتاده باشه بعد اگه از همه اینا بگذریم
    مشتری از پرداخت ممانعت کرد پیگیری میکنن اما اون خانم صندوقدار که از همه بیشعور تر پیگیری کنید من کاسب روبروی فروشگاه جانبو هستم دسته آخر من همه رو حساب کردم و اومدم بیرون ولی ….

  24. ازفروشگاه جانبو واقع درامامزاده حسن تهران خیابان امین الملک شیر واقلام دیگه، جمعا۲۱۵۰۰۰تومان خرید کردم.
    درحالیکه تاریخ تولیدشیرمربوط به ۳ روزپیش بود.
    درب شیر رابازکردم،بوی بدی میداد وفاسد بود،به فروشگاه مراجعه کردم جهت تعویض آن،ولی چنان طلبکاربودن وبدصحبت کردندوگفتندبروازشرکت پاک شکایت کن،خلاصه جروبحث زیادی شد.
    برگ برنده رو کردند وفاکتورخواستند.خوشبختانه همراهم بود.
    نهایتایک بطری شیربرداشتم پس ازباز کردن آن واطمینان ازسالم بودنش،به توهینهای یک دختربچه فروشنده که خیلی بی ادب بودجواب دادم وبرای آخرین باراز فروشگاه خارج شدم وهرگزازهیچ جانبویی خریدنخواهم کرد.
    وتازه یادخریداولم افتادم که چه جوری اومد دنبالم ومنو میپایید‌که انگارمیخواد دزد بگیره.
    بااین وضع جانبوبایدبساط شوجمع کنه
    اخلاق ندارن
    جنس درجه ۳ وخراب
    دزدی وگرانفروشی هم دارن.

  25. سلام فروشگاه جانبو به آدرس بهارستان شهرگلستان خیابان نارون مراجعه کردیم برای خرید روغن دولتی ولی آقای نسبتا محترم با لحن خیلی بد به من روغن نداد درضمن ما در همسایگی فروشگاه هستیم و تمام خریدامون از این فروشگاه هست لطفاً پیگیری کنید
    ممنون

  26. من جمعه ۲۸ بهمن ازفروشگاه جانبو خیابان مجیدیه شمالی خرید اعتباری دوماهه کردم درهنگام صدور فاکتور روغن های جامد و مایع خریداری را برخلاف برچسب اعلام شده و تخفیفات اعلام شده با قیمت روی کالا حساب کرد و صندوقدار گفت این تخفیفات مربوط به دیروز پنجشنبه بوده در صورتی که طبق اطلاعیه دولت اقلام اساسی شامل روغن از فجر تا فطر در همه فروشگاههاشامل تخفیفات۱۰ تا ۲۰ درصد است واین امر اختصاص به یک روز خاص نیست صندوقدار هم گفت امکان عودت این محصولات نیست بنده هم از بردن این اقلام صرف نظر کردم ولی قیمتش را از فاکتور کم نکرد.مگر معیار قیمتها برچسب های قیمت روی کالا نیست

  27. سلام من امروز به فروشگاه جانبو در شهرک باغ‌میشه مراجع کردم خواستم گوشت بردارم که سرپرست محترمشان خانم نجار پور به من گفت به شما گوشت یا وسایل نمی‌فروشم ومن هم میخوام دلیلش را بدانم این واقعا تو یک فروشگاه بزرگ فاجعه هست متاسفم

  28. سلام درود خدا متاسفانه بنده امروز دوشنبه مورخه ۱۲ /۱۰/۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰ وارد فروشگاه جانبوشدم عجله داشتم رفته بودم قیمت آب میوه بگیرم برگردم به وقت خارج شدن از فروشگاه جانبوفرشنده جلو من را گرفت گفت باید ساک دستی که در دست داشتم بگردم گفتم به چه حقی باید کیف من را بگردی مگه من کاری کردم مگه دوربین نداری شمادارید با شرف من بازی می کنیدجلو مردم به گشتن من کردن و چیزی پیدا نکردن دیدن اشتباه کردن به جای دلجوی و معذرت خواهی بامن بد رفتاری کردن من وقتی گفتم باید ازمن معذرت خواهی کنید که به من تحمت دزدی زدید گفتن من وظیفه دارم و در فروشگاه را بستند و دونفری ریختن سرمن و بامن درگیر شدن و ناخن من شکست و نشون مردم و مغازه ها و مردم دادم واقعا کجای دنیا این جوری با مشتری برخورد می کنند 09193304620اسلامی

  29. سلام ما از فروشگاه جانبو به واسطه ی اینکه بازنشسته ی تامین اجتماعی هستیم خرید قسطی کردیم هزینه ی خریدمون 1،400،000 تومان بوده و در دو قسط 700 هزارتومانی که طی دو ماه اخیر از حساب برداشته شده اما این ماه باز هم مبلغ 700 هزارتومان از حساب برداشته شد. لطفا رسیدگی فرمایید

  30. سلام امروز یعنی به تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
    از فروشگاه جانبو خرید کردیم اومدیم منزل و فاکتور رو نگاه کردیم متأسفانه دو تا از اقلام به قیمتی بالاتر از قیمت درج شده روی جنس حساب شده
    امیدوارم این شکایت‌ها به جایی برسه
    فروشگاه خیابان مخبری

  31. فروشگاه جانبو‌ واقع در زیباشهر قرچک ورامین روبه روی نصر ۱۰ ، تمام گوشت هایشان مونده است ‌با اینکه تاریح تولیدجدید است به هیچ عنوان نخری

  32. سلام من در تاریخ16 /1401/07 مرغ منجمد خریداری کردم که متاسفانه یدونه از مرغ هارو که در منزل تمیز میکردیم دیدیم که خراب بوده و فردای همون روز به فروشگاه جانبو واقع در خیابان شهید پاشایی مقابل سایت ایرانسل مراجعه کردم جریان رو گفتم ولی مسئول فروشگاه خیلی راحت گفت چون مرغ دولتی هستش به ما ربطی نداره ایا مرغ دولتی رو مگه رایگان میدید که با پررویی تمام میگید به ما ربطی نداره من خودم مشتری دايم فروشگاه جانبو هستم ولی ممبعد تصمیم گرفتم یدونه چوب کبریت هم خریداری نکنم

  33. با سلام بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم حدودا یک هفته پیش از فروشگاه جانبو واقع در تهرانپارس خیابان زهدی بنا به پیشنهاد مامور خود فروشگاه ۳۰ کیلو برنج ایرانی با مارک بردیا خریدم و گرانترین نوع برنج داخل فروشگاه بود متاسفانه آوردم منزل پخت گردیم برنج خوبی در نیامد الان بمدت یک هفته هر روز پیگیری میکنم که عودت بدم متاسفانه هر روز به بهانه ای قبول نکردند حتی اعلام کردم که بنده عودت میدم اگر برنج خوب دارید برنج بدید ندارید جنس دیگه میبرم متاسفانه تا به امروز جوابی ندادن خواهشا رسیدگی کنید ممنون میشم حتی بنده موقع خرید گفتم اگر برنج خوب باشه مجددا میام ۲۰ کیلو دیگه میبرم

  34. جانبو و بیشتر فروشگاه های زنجیره ای دزدی علنی
    تخفیف های دروغی و چند قیمتی قیمت روی قفسه
    اجناس رو خیلی زیر قیمت نصب میکنند و موقع حساب و تحویل فاکتورقیمت ها به بالا تغییر میکنه!؟

  35. اصلا از فروشگاه جانبو خرید نکنید از قیمت با ارزش افزوده هم گرونتر جنس به خریدار میفروشن تمام تخفیفاتشون دروغه

  36. فروشگاه جانبو پارسال مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ریال از من دزدید هرچقدر هم تلاش کردم به جایی نرسید نه فاکتور خرید و نه فیلم دوربین داشتن که من در اون تاریخها خرید کرده باشم ، البته که من نه اولی بودم و نه آخریش هستم سگ خور ، مملکتی که قانون نداره همینه دیگه دیوار بازنشسته‌ها از همه کوتاه تره فعلا .

  37. با سلام من از فروشگاه جانبو رشت شعبه زیباکنار شکایت دارم چون برای من اس ام اس تخفیف میاد و وقتی مراجعه میکنم میگن خیر چنین چیزی نبوده من با توجه به رفتار کارکنان ایمان دارم خود کارکنانش احتکار میکنن چون سعی در پشیمون کردن مشتری از خرید اون کالا که اف خورده دارن .متاسفانه شعبه کیاشهر رشت هم کمی کلاهبردار هستن و قبل از عید یه سری تخفیفات میداد خود فروشگاه که با بارکد میشد دفعه بعد تخفیف گرفت هرتایمی ما رفتیم گفتن سیستم قطعه این کارها اصلا درست نیست
    یه کم از فروشگاه های دیگه یاد بگیرین مکخفیف که ندارین اینم وضع پرسنل تازه ارزش افزوده هم بیشتر از بقالی سر کوچه میگیرید

  38. من واقعا میگم تا به دو بار به فروشگاه جانبو رفتم در هر دو بار دزدی دیدم با سند می تونم ثابت کنم و ضمنا باز نسشته هم هستم

  39. سلام. من در تاریخ 12 اسفند 1400 از فروشگاه جانبو خیابان بهبودی خرید کردم و دستگاه 2 بار از کارتم پول برداشت کرد. تمام مدارک لازم را هم برای خانم خدابنده، مدیر فروشگاه، فرستادم ولی تاکنون هیچ اقدامی برای برگرداندن پول انجام نشده است. چند بار هم به ایشان پیام یادآوری دادم ولی جوابی به من نمی دهند.

  40. سلام وقت بخیر
    در شعبه قائمیه کوچه 21جانبو
    رفتار کارکنش خانم شعبانی واقعا به شدت زننده اس و کم مونده به مشتری توهین کنه بخاطر تخفیف یا پرسیدن جنس الانم که با مشتری ثابت ها سر موضوع ناموسی درگیر هستن

    1. وای راست میگین؟کدومشون بوده؟من خودمم قراره شکایت کنم ازشون
      قشنگ آوار میشن روی زندگی مردم

  41. باسلام فروشگاه جانبو بلوار شهید رحیمی پاکدشت جوشت تنظیم بازار را به رستوران دارها میدهد 100بسته به بالا و به مردم عادی نمیدهد به قول فروشنده رستوران رزرو کرده پس تکلیف مردم عادی چیه . حالارستورانی ک کبابشو به قیمت آزاد میده به مردم

    1. بنده حدود دوساله هر دوماه یکبار پنجشنبه هااز فروشگاههای جانبو خرید می کنم فروشگاههای میدان شریفی و خیابان هروی گلزار و هر دفعه بعداز خرید وبررسی فاکتورمتوجه شدم بسیاری ازاقلام در فاکتور باقیمت اقلام در قفسه مغایرت داره هر موقع هم که اعتراض کردم میگن این بخاطر نرم افزار صندوقه در صورتی که مشتری اعتمادش به قیمتهای درج شده در قفسه است چرااین مورد را درست نمی کنن تا قیمتهای درج شده و تخفیف خورده با قیمتهای صندوق وفاکتور نهایی مغایرت نداشته باشه این توهین به شعور مشتری و تضییع حق مشتری هاست

      1. ولا تو رشت بدتره بخدا دو سه بار بیشتر خرید نکردم چون از کورش خرید می کنم ولی همون دو سه بار همچین کلاهی سرم رفته بسیار دزد و … هستن هر شعبه ای رفتم همین بوده پس این رفتارشون نشون میده که برای اینکار آموزش دیدن و تصادفی نیست

  42. با سلام من از فروشگاه جانبو واقع در تهران منطقه نظام آباد خیابان شهید حیدری ریسه نبش کوچه فتحی شقاقی شاکی هستم این فروشگاه چند نمونه کالا رو با یه نوع کالا که قیمتش از همه اون محصولات قیمتش بالاتر است رو وارد سیستم می‌کنه بعد شما هر مدلی از اون کالا رو برداری اون بارکد قیمت بالاتره رو میزنه برات بعد دلیلشو می‌پرسی میگه ارزش افزوده داره در حالی که روی محصول درج شده قیمت باارزش افزوده بعد به عنوان مثال کالایی که روش درج شده قیمت با ارزش افزوده یازده هزار تومن و میزنم چهارده هزار و صد تا اونجایی که بنده علم دارم 9% یازده هزار تومن نمیشه سه هزار تومن لطفا و خواهشاً بررسی کنید مدارک کتبی هم موجوده

  43. با سلام من از فروشگاه جانبو حاج حسن واقعا در خیابان سرباز شهید تبریز ۰۹۱۴۳۱۳۱۲۶۸ به دلیل قایم کردن مرغ های منجمد دولتی و فرق‌گذاشتن بین مشتری ها شاکی هستم خواهشا رسیدگی گردد با تشکر شهروند و مشتری دائمی فروشگاه های جانبو از تبریز

    1. من هم از فجر خرید میکردم هم سر صندکق اضافی حساب میکنن هم بی ادب هستند چطور گزارش کنم ؟

    2. من جانبورو تحریم کردم اصلا خرید نخواهم کرد واقعا کادر بی ادبی دارن تو تبریز شعبه فجر خانمی که اتیکت هم نمیزنه اونقدر وحشیانه رفتار میکرد بی احترام کم مونده بود آدم رو پرت کنه بیرون چندین بار تکرار شده و دیگه نمیرم هیچ شعبه ی جانبو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا