شکایت از اصناف

شکایت از پمپ بنزین جایگاه سوخت cng چگونه است؟

پمپ بنزین شاید به ظاهر جزو مراکزی باشد که امکان تخلف از جانب آنها وجود ندارد اما تجربه در طی چند سال اخیر ثابت کرده است که جایگاه‌داران پمپ بنزین در اغلب مناطق کشور اقدام به تخلفاتی مانند اخذ مبالغ بالا از مردم به عنوان انعام و کم فروشی کرده‌اند که منجر به شکایت از پمپ بنزین شده است.

بنزین جزو موارد مصرفی ضروری در تمامی کشورها محسوب می‌شود و قیمت رسمی آن توسط مراجع ذی‌ربط تعیین می‌شود. از این حیث، هیچ کدام از پمپ بنزین‌های سراسر کشور حق عرضه بنزین بالاتر از نرخ مصوب را ندارند.

البته با توجه به افزایش قیمت بنزین در چند سال اخیر، میزان مشخصی از سهمیه دولتی بنزین به مالکان خودروها داده می‌شود که در مقابل مصرف بالای وسایل نقلیه، مقدار ناچیزی محسوب می‌شود.

بروز تخلف از جایگاه‌داران بنزین، امری بدیهی است و در هرصورت، مردم به لحاظ قانونی این حق را دارند تا شکایات خود از این مراکز را پیگیری کنند.

برای آشنایی با نحوه و مراحل شکایت از پمپ بنزین و جایگاه سوخت cng در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

درباره شکایت از پمپ بنزین

شکایت از جایگاه سوخت پمپ بنزین می‌تواند به موضوعات مختلفی ارتباط داشته باشد اما اخیر مواردی از ثبت شکایات در مورد عرضه بنزین مکمل مطرح شده است.

مکمل بنزین از آن جهت که مصرف آن برای سلامت مردم مضر است، امکان عرضه توسط پمپ بنزین وجود ندارد. از این حیث فروش آنها تخلف محسوب شده و شهروندان می‌توانند چنین مواردی را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

مراجعی که به شکایت از پمپ بنزین رسیدگی می‌کنند شامل سازمان تعزیرات و سامانه 09627 و همچنین انجمن جایگاه‌داران بنزین است. بنابراین تخلف از جایگاه‌داران پمپ بنزین از طریق مراجع مزبور قابل پیگیری است و شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از طریق قانونی اقدام کنند.

در بررسی تخلفات ثبت شده مواردی مانند اجبار مردم به پرداخت هزینه بیشتر از طرف کارکنان پمپ بنزین مشاهده شده است که این موارد قابل بررسی و پیگیری از طریق سازمان تعزیرات و سامانه مزبور است.

شکایت از پمپ بنزین

مسئولان جایگاه سوخت نمی‌توانند به دلیل آن که بنزین عرضه شده به آنها کم بوده است، بنزین را با قیمت بالا به فروش برسانند. در واقع پمپ بنزین‌ها صرفا می‌توانند بنزین را با همان نرخی به مردم عرضه کنند که توسط ارگان‌های ذی‌ربط تعیین شده است.

گفتنی است که احتمال فروش بنزین با قیمت بالا به دلایل مختلف بسیار کم است؛ زیرا در زمان بنزین زدن، میزان بنزین مصرفی و قیمت آن نمایش داده می‌شود.

اما این موضوع به معنای نبود تخلفاتی چون کم فروشی و گران‌فروشی از جانب جایگاه‌داران سوخت نیست و سازمان تعزیرات به تخلفات مزبور رسیدگی می‌کنند.

در هرصورت اگر قصد شکایت از پمپ بنزین جایگاه سوخت را دارید، آسان‌ترین روش ارتباط‌گیری با سامانه 09627 است که می‌توانید تخلفات در این حوزه را گزارش دهید تا در اسرع وقت به شکایات مردمی رسیدگی شود.

شهروندان در چه صورتی می‌توانند از پمپ بنزین شکایت کنند؟

تخلفات و رفتارهای خلاف قانون در تمامی اصناف کاری و مشاغل مختلف وجود دارد و جایگاه داران پمپ بنزین از این قضیه مستثنی نیستند.

در سالیان اخیر، شاهد تخلف در حوزه فروش و عرضه بنزین از پمپ بنزین‌ها بوده‌ایم و مسئولان جایگاه سوخت به دلایل مختلف از مردم سوء استفاده می‌کردند.

سرانه مصرف بنزین در کشورمان بالا است و از آن جهت که جزو تولیدگنندگان برتر سوخت در دنیا هستیم، کمتر شاهد این قضیه بودیم که دچار کمبود مصرف بنزین شویم. بنابراین جایگاه‌داران بنزین این حق را ندارند تا به دلیل عرضه کم بنزین برای آنها، فروش بنزین را با قیمت بالا انجام دهند.

شهروندان اگر متوجه تخلفاتی از پمپ بنزین‌ها شوند، باید از طریق مراجع قانونی موضوع پیش آمده را گزارش کنند و یا حتی‌الامکان اقدام به شکایت کنند.

زمانی که جایگاه سوخت تخلفی را انجام می‌دهد و با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه اخطار داده نمی‌شود، نباید مجددا رفتار مزبور را انجام دهد.

در صورتی که پمپ بنزین در صورت تذکرات قانونی، بدون توجه به آن، مرتکب تخلف شود، در این صورت شاکی باید مراتب را به مقامات بالاتر برساند.

به طور معمول زمانی که ثبت شکایت از پمپ بنزین انجام می‌شود، در وهله اول به جایگاه‌دار، تذکر جدی داده می‌شود و در صورت بی‌اعتنایی به آن، مراتب صورت‌جلسه شده و امکان توقیف فعالیت پمپ بنزین برای مدت مشخص وجود دارد.

شهروندان این حق را دارند که اگر جایگاه داران سوخت مرتکب تخلفات و رفتارهای غیرقانونی شوند، از طریق سازمان تعزیرات یا سامانه طراحی شده توسط شرکت ملی پخش سوخت از آنها شکایت کنند.

در مواردی نیز تخلفات از این مراکز به حدی است که کار به رسیدگی در مراجع قضایی می‌رسد و باید روال قانونی طرح شکایت از پمپ بنزین انجام شود.

جایگاه سوخت بنزین که مرتکب گرانفروشی شود، نباید از این قضیه به راحتی گذشت و چشم‌پوشی کرد که شهروندان باید این موضوعات را گزارش دهند تا از بروز تخلفات بعدی جلوگیری شود.

در واقع اگر رفتارهای غیر قانونی پمپ بنزین‌ها به صورت قانونی مورد پیگیری قرار نگیرد و به تبع آن مردم در این زمینه اقدام به شکایت نکنند، طبیعتا زمینه تخلفات بعدی و حتی جرم، بروز پیدا می‌کند.

بنابراین می‌توان اینگونه بیان کرد که شکایت از پمپ بنزین و جایگاه سوخت به زمان خاصی محدود نیست و هر زمان که در این زمینه تخلفی رخ دهد، شهروندان می‌توانند اقدامات لازم جهت طرح شکایت را انجام دهند.

دلایل شکایت از پمپ بنزین

برای شکایت از پمپ بنزین قاعدتا باید تخلفی از سوی این مراکز صورت گرفته باشد تا شاکی بتواند اقدامات قانونی برای طرح شکایت را انجام دهد.

دلایلی که می‌تواند منجر به شکایت از جایگاه سوخت بنزین شود، متعدد هستند که در این بخش تنها به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. بنابراین دلایل شکایت از پمپ بنزین به شرح زیر است:

اجبار مسئول جایگاه برای بنزین زدن

یکی از موارد تخلف از جانب پمپ بنزین به کارکنان آن ارتباط دارد. گاهی اوقات مسئول جایگاه سوخت، شهروندان را اجبار به زدن بنزین بیشتر می‌نماید.

در واقع این اشخاص با استفاده از ترفندهای مختلف، رانندگان را وادار به زدن بنزین بیشتر می‌کنند تا بتوانند از این راه درآمد بیشتر داشته باشند.

هیچ کدام از جایگاه‌داران بنزین حق ندارند که مردم را به زدن بنزین بیشتر مجبور کنند. در این صورت، چنین رفتارهایی تخلف محسوب شده و امکان شکایت از پمپ بنزین وجود دارد.

نحوه شکایت از پمپ بنزین

مغایرت مبلغ پرداختی با مقدار بنزین زده شده

تخلف دیگری که ممکن است که از جایگاه‌داران سوخت رخ دهد، بحث مغایرت مبلغ پرداختی با مقدار بنزین زده شده است. به طور مثال، راننده به میزان 50 لیتر بنزین زده است اما مبلغ محاسبه شده بیشتر از مقداری است که بنزین مصرف شده است.

در واقع جایگاه‌دار، اقدام به عرضه بنزین به میزان کم اما با قیمت بالا نموده است که چنین تخلفی از طریق سازمان تعزیرات قابل پیگیری است.

فروش مکمل بنزین

به لحاظ قانونی، هیچ‌کدام از جایگاه‌داران حق فروش مکمل سوخت را دارند که البته این موضوع از طرف انجمن اتحادیه جایگاه‌داران سوخت به کلیه پمپ بنزین‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

در واقع عرضه مکمل سوخت یکی از دلایل رایج شکایت از پمپ بنزین است. برخلاف اظهارنظرها، این مکمل‌ها هیچگونه تاثیر مثبتی بر کیفیت سوخت ندارند و برای شهر و شهروندان مضراتی را در پی خواهد داشت.

طبق آزمایشات انجام شده، مکمل سوخت نمی‌تواند منجر به بهبودی عمل موتور خودرو شود و چه بسا در این زمینه، منجر به بروز ضرر و زیانی خواهد شد.

از آن جهت که مکمل سوخت حاوی فلزات سنگین و ضایعات فراوان بوده، مصرف آن برای سلامتی شهروندان مضر است و بنابراین عرضه آن توسط پمپ بنزین‌ها ممنوع است.

در هرصورت اگر جایگاه‌داران سوخت اقدام به عرضه مکمل سوخت نمایند، چنین رفتارهایی تخلف غیرقانونی محسوب شده و امکان شکایت از آن‌ها وجود دارد.

نکته بسیار مهم در این زمینه بحث زدن بنزین توسط مسئولان جایگاه سوخت است. حتما سعی کنید که خودتان بنزین بزنید؛ زیرا ممکن است که مسئولان جایگاه، پمپ را صفر نکند و در این صورت برای شکایت راهی برای اثبات ندارید. همچنین ممکن است که مسئول مربوطه، در باک ماشین شما مکمل بریزد و با توجه به عدم اثبات چنین تخلفاتی، راه برای شکایت دشوار می‌شود.

عرضه بنزین با قیمت بالاتر از نرخ مصوب

عرضه بنزین با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، جزو دلایل رایج شکایت از پمپ بنزین محسوب می‌شود.

اگر جایگاه‌داری به دلایل مختلف، بنزین را با قیمت بیشتری به فروش برساند، شهروندان می‌توانند اقدام به شکایت از جایگاه‌دار متخلف نمایند.

تفاوت نوع بنزین ارائه شده با بنزین مصرف شده

از لحاظ قیمت و کیفیت، به طور معمول بین بنزین معمولی با بنزین سوپر، تفاوت‌هایی وجود دارد. ممکن است که راننده قصد زدن بنزین سوپر را داشته باشد اما به دلیل عدم مشخص بودن جایگاه مخصوص بنزین سوپر، بنزین معمولی مصرف کرده و در نهایت پول بیشتری پرداخت کرده است.

برخی از پمپ بنزین‌ها با استفاده از ترفندهای مختلفی، جایگاه مخصوص برای بنزین سوپر انتخاب می‌کنند اما به جای بنزین سوپر اقدام به عرضه بنزین معمولی می‌کنند. در صورتی که راننده‌ای متوجه چنین تخلفی شود، می‌تواند مراتب را از طریق سامانه 09627 یا مستقیما از طریق تعزیرات مورد پیگیری قرار دهد.

گفتنی است که در سالیان گذشته، تخلفاتی نظیر فروش آب به جای بنزین توسط جایگاه داران سوخت مرسوم بوده است که البته در حال حاضر دیگر شاهد این‌گونه تخلفات از سوی پمپ بنزین‌ها نیستیم.

شکایت از پمپ بنزین را چگونه پیگیری کنیم؟

بعد از آشنایی با تخلفات و دلایلی که منجر به شکایت از پمپ بنزین می‌شود، حال ممکن است این سوال مطرح شود که شاکی اگر قصد شکایت از این مراکز را داشته باشد، چگونه می‌تواند پیگیری کند؟ کدام مراجع به شکایات از جایگاه‌داران سوخت رسیدگی می‌کنند؟

به طور کلی برای شکایت از پمپ بنزین‌ها مراجعی مانند سازمان تعزیرات حکومتی و انجمن جایگاه‌داران سوخت رسیدگی می‌کنند. همچنین امکان ثبت شکایت از پمپ بنزین جایگاه سوخت در سامانه 09627 نیز وجود دارد.

گفتنی است که اغلب شکایات از پمپ بنزین از طریق سامانه مزبور ثبت و رسیدگی می‌شود و اگر موضوع شکایت به سازمان تعزیرات ارتباط داشته باشد، این سازمان در اسرع وقت به شکایات رسیدگی می‌کند.

ثبت شکایت از طریق سامانه مزایای فراوانی برای شاکیان دارد و نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذی‌صلاح برای طرح شکایت نیست.

شکایت از پمپ بنزین از طریق سازمان تعزیرات

یکی از مراجعی که به شکایت از پمپ بنزین و جایگاه‌داران سوخت رسیدگی می‌کند، سازمان تعزیرات حکومتی است. این که شکایت شما از پمپ بنزین در چه مراجعی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، تا حدودی به نوع موضوع شکایت بستگی دارد.

از دلایلی که سبب شکایت از جایگاه‌داران سوخت می‌شود، گرانفروشی و کم فروشی است. بحث گرانفروشی در تمام اصناف کاری رخ می‌دهد و صرفا به این حوزه محدود نمی‌شود.

هیچ‌کدام از پمپ بنزین‌ها به لحاظ قانونی حق ندارند که بنزین را بالاتر از نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار دهند. چنین امری تخلف محسوب شده و امکان پیگیری و شکایت از طرف شهروندان وجود دارد.

مرجعی که به صورت تخصصی به تخلفات گران‌فروشی رسیدگی می‌کند، سازمان تعزیرات حکومتی است.

چگونگی شکایت از پمپ بنزین

وظیفه اصلی این سازمان، رسیدگی به تخلفات حوزه گران‌فروشی اصناف مختلف است و شاکیان باید شکایت خود را در این مرجع مطرح کنند. بنابراین این سازمان صلاحیت رسیدگی به شکایت مربوط به گران‌فروشی جایگاه‌داران سوخت را برعهده دارد.

در صورتی که شهروندان احساس کردند که یکی از پمپ بنزین‌های فعال در کشور، اقدام به عرضه بنزین بالاتر از قیمت واقعی خود می‌کند، می‌توانند از طریق سازمان تعزیرات شکایت خود را مطرح کنند.

البته تخلف اعلام شده از سوی مردم ابتدا مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس نظارت‌های لازم به عمل می‌آید. به طور کلی اعلام نظر نهایی درمورد شکایت مطرح شده از سوی سازمان تعزیرات معمولا با تاخیر صورت می‌گیرد و دلیل آن هم بررسی‌های دقیق و لازم در این حوزه است.

به منظور شکایت واصله به سازمان تعزیرات مبنی بر گران‌فروشی جایگاه‌داران سوخت، در وهله اول تیم تحقیقاتی را به محل ارسال می‌کند تا مراحل شکایت انجام شود. در صورتی که تخلف صورت گرفته توسط تعزیرات محرز گردد، رسیدگی به شکایت در مرحله رسیدگی قرار گرفته و در نهایت تصمیم نهایی اتخاذ می‌گردد.

شکایت از پمپ بنزین به دلیل گرانفروشی به شکل تخصصی در سازمان تعزیرات مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت جایگاه‌داران متخلف جریمه خواهند شد.

شکایت از پمپ بنزین از طریق انجمن جایگاه‌داران سوخت

اگر قصد شکایت از پمپ بنزین را دارید، قبل از هر چیز باید بدانید که شکایت خود را باید در چه مرجعی مطرح کنید. برای هر گروه شغلی، یک‌سری از مراجع رسیدگی صالح به رسیدگی به تخلفات آن‌ها هستند که برای عرضه‌کنندگان سوخت و بنزین نیز مراجع معینی تعریف شده است.

در واقع دانستن مرجع صالح به رسیدگی شکایت از جایگاه‌داران سوخت، از آن جهت اهمیت دارد که شاکی ثبت شکایت خود را در کدام سازمان یا ارگان انجام دهد.

تقریبا تمامی پمپ بنزین‌های فعال در کشور، تحت نظر مرجعی تحت عنوان انجمن جایگاه‌داران سوخت فعالیت می‌کنند. در واقع یکی از مراجعی که صلاحیت رسیدگی به شکایت از پمپ بنزین‌های متخلف را دارد، انجمن جایگاه‌داران سوخت است.

شهروندانی که از این مراکز بنا به هر دلیلی رضایت ندارند، می‌توانند شکایت خود را در این انجمن ثبت کنند. بعد از ثبت شکایت، مراکز ذی ربط در اتحادیه اقدامات لازم را جهت رسیدگی به شکایت طرح شده انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است که شاکی برای شکایت از پمپ بنزین باید مراحلی را در این زمینه انجام دهد تا در نهایت به تقاضای او رسیدگی شود. بنابراین رسیدگی به شکایت از انجمن جایگاه‌داران سوخت، پروسه نسبتا طولانی دارد که شاکی باید به درستی آن را انجام دهد.

در واقع با توجه به طولانی بودن روند شکایت، متقاضیان باید مدت زمانی را تا اتخاذ تصمیم نهایی از انجمن جایگاه‌داران سوخت در انتظار باشند. با صدور تصمیم نهایی از این مرجع، در نهایت پمپ بنزین‌های متخلف جریمه می‌شوند و حتی امکان توقیف فعالیت کاری تا مدت معین نیز وجود دارد.

البته این انجمن، زمانی می‌تواند جایگاه‌داران سوخت را جریمه کند که ادعاهای مطرح شده به صورت قانونی بر علیه آن‌ها ثابت شود.

پیگیری شکایات از جایگاه‌داران سوخت از طریق سامانه 09627

آسان‌ترین راه برای ثبت شکایت از پمپ بنزین‌ها، ارتباط گیری با سامانه 09627 است. در واقع هرگونه شکایتی از پمپ بنزین‌ها دارید یا قصد گزارش تخلفی را دارید، می‌توانید با این شماره تماس بگیرید تا اقدامات لازم جهت پیگیری شکایات انجام شود.

در واقع با شماره گیری شماره 09627 با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در ارتباط خواهید بود و شکایات برحسب موضوعی که دارند به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شوند.

مراجع ذی‌صلاح اقدام به طراحی سامانه‌ای نموده‌اند تا اگر اشخاصی قصد شکایت از پمپ بنزین‌ها به دلایل مختلف مانند گران‌فروشی را داشته باشد، بتواند آن را به صورت غیر حضوری ثبت کنند.

چنانچه شهروندان قصد شکایت از جایگاه‌داران سوخت یا اعلام تخلفات در این زمینه را داشته باشد، می‌تواند از طریق سامانه مزبور موضوع پیش آمده را پیگیری کند.

درواقع زمانی که فردی شکایت خود را در این سامانه ثبت می کند، تیم نظارتی ابتدا موضوع مطرح شده را بررسی می کنند و سپس به واحد مربوطه فرستاده می شود تا تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شود.

همچنین واحد تحقیقاتی برای شکایات مردمی در نظر گرفته شده است تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

انجام عمل تحقیقاتی برای شکایات مردمی از جایگاه‌داران سوخت لازم و ضروری است، زیرا در وهله باید این موضوع ثابت شود که تخلفی در این زمینه صورت گرفته است یا خیر.

انجام شکایت از پمپ بنزین

اگر توسط واحد‌های تحقیقاتی وقوع تخلف به اثبات برسد، پرونده برای شکایت طرح شده تشکیل می‌شود و سپس به مراجع صالح ارسال می‌شود.

شکایات و گزارشات ثبت شده در سامانه برحسب موضوعی که دارند، به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند و سپس توسط واحدهای مربوطه مورد پیگیری قرار می‌گیرند. برای رسیدگی به این گونه شکایات نمی‌توان مدت زمان مشخص و ثابتی را در نظر گرفت و بسته به نوع گزارش می تواند متغیر باشد.

پروسه زمانی بررسی هر پرونده به نوع آن بستگی دارد. برخی پرونده‌ها باید فورا مورد رسیدگی قرار گیرند و رسیدگی به سایر پرونده‌ها مستلزم مدت زمان طولانی است. بنابراین همه این موضوعات به نوع شکایت بستگی دارد و ممکن است متفاوت باشد.

لازم به ذکر است که اطلاع رسانی های لازم درمورد شکایت ثبت شده در سامانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و همچنین امکان پیگیری شکایت مستقیما توسط شاکی وجود دارد.

این سامانه به طور شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته آماده دریافت شکایات از جایگاه‌داران سوخت است. در واقع هموطنان می‌توانند از نقاط مختلف کشور با شماره تلفن 09627 تماس گرفته و شکایات خود را در این زمینه مطرح کنند تا واحد بازرسان جایگاه سوخت، موضوع را بررسی کنند.

راهنمایی لازم برای شکایت از پمپ بنزین

اختلاف و طرح شکایت بین جایگاه‌داران سوخت و شهروندان یک امر بدیهی است و در بسیاری از حوزه‌های کاری این امر به وقوع می‌پیوندد.

ثبت شکایات و رسیدگی به اعتراضات مردمی در مورد نحوه عملکرد پمپ بنزین‌ها توسط مراجع صالحی چون سازمان تعزیرات رسیدگی می‌شود. همچنین شهروندان می‌توانند ثبت شکایت و اعلام تخلفات از جایگاه‌داران سوخت را با شماره گیری 09627 پیگیری کنند.

در هر صورت چنانچه قصد شکایت علیه پمپ بنزین را دارید، باید بتوانید مراحل مربوط به شکایت را به درستی انجام دهید تا به شکایت شما رسیدگی شود. اگر در این زمینه اطلاع کافی نداشته و نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با سامانه شکایت 24 در ارتباط باشید.

در این صورت می‌توانیم شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. طرح شکایت از پمپ بنزین‌های متخلف، نیازمند رعایت یکسری شرایط قانونی است که بدون بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می‌کند.

ما در این سامانه با داشتن تیمی از کارشناسان مجرب و آگاه، قادر هستیم تا خدمات مشاوره‌ای در حوزه شکایت از جایگاه‌داران سوخت را در اختیار شما بگذاریم و شما را در تمامی مراحل ثبت شکایت یاری نماییم.

شکایت از پمپ بنزین در ایران

استفاده از خدمات سایت شکایت 24 می‌تواند راهکاری مناسب برای طرح شکایت علیه پمپ بنزین‌های متخلف در این حوزه به شمار رود.

مشاوره‌های شکایت 24 به صورت آنلاین و تلفنی نیز انجام می‌شود که می‌تواند مزیت‌های فراوانی برای شما داشته باشد. یکی از این مزیت‌ها، برخورداری از اطلاعات لازم در ارتباط با موضوع و مشکل ایجاد شده برایتان است. از طریق مشاوره این سامانه می‌توان اطلاعات لازم در مورد نحوه شکایت از پمپ بنزین‌ها و همچنین انجام مراحل لازم در این زمینه را کسب کرد.

مزایا دیگر استفاده از خدمات این سامانه، هزینه‌های بسیار مناسب مشاوره است که با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان اطلاعات لازم در مورد شکایت از جایگاه‌داران سوخت کسب کرد.

قبل از هر اقدامی، بهتر است از مشاوره‌های تخصصی این سایت که توسط کارشناسان مجرب و متخصص انجام می‌شود، استفاده کنید و از راهنمایی‌های مشاوران متخصص در این زمینه بهره‌مند شوید تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

بنابراین اگر قصد شکایت از پمپ بنزین را دارید، اما با نحوه و مراحل طرح شکایت در این زمینه آشنا نیستید، نگران نباشید؛ زیرا مشاوران و کارشناسان حقوقی ما در کنار شما هستند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در این زمینه اقدام به طرح شکایت نمایید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

‫10 دیدگاه ها

  1. جایگاه های سوخت با دستکاری پمپ و نازل در عرضه بنزین تقلب میکنند و بعضاً دیده میشود کیفیت بنزین اصلا پایینتر از حد معمول هست
    در مورد بنزین سوپر هم با وجود موجودی از فروش به مردم عادی امتناع میکنن و برای اشخاص خاص ارائه میدهند.

  2. جایگاه شهدای قلعه نو شهر ری بنزین زدم یه مسعول جایگاه یه چیزی به عنوان مکمل به زور ریخت تو باکم که وقتی رفتم حساب کنم دیدم دویست تومن بابت مکمل ازم کم کرده وقتی رفتم و به رییس جایگاه اعلام کردم گفتن من نمی‌دونم برید هرجایی که دوست داریدپیگیری کنید

  3. کارت بنزینم تو جایگاه ۱۵۱ واقع در تهران خیابان پیروزی نبش کریمشاهیان جا ماند .
    بعد از چند بار مراجعه فهمیدم دست کیست و شیفت کاریش کی هست . روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۹ کارگر پمپ بنزین را دیدم
    ابتدای ادعای شیرینی کرد و …. بناچار قبول کردم
    گفتم باشه چقدر ؟ خلاصه ۵۰۰۰۰ تومان ناقابل گرفت

    با هم رفتیم تو اتاق کارگران و درب کمدش را باز کرد تا کارتم را شناسایی کنم
    باورش سخته ولی بیش از صد تا کارت تو کمدش بود
    گفتم همه رو پیدا کردی ؟ گفت نه بابا مال مردم و راننده های تاکسی میدن من سهمیه شون را میزنم
    به 110 بعنوان گزارش مردمی زنگ زدم
    انگار نه انگار

  4. با سلام
    جایگاه 211 یاسینی
    با ترفند اقدام به فروش یه چیزایی به اسم مکمل و موتورشوی می کنه

    1. سلام
      اونی که بعنوان مکمل و اکتان توی باک میریزند تینر معمولی هست و فقط بلدن تو قوطی اکتان خارجی بریز و با چیزی شبیه پلمب که تو بازار فراوان هست درب ش رو ببندن که ما فک کنیم اصلیه

  5. سلام.
    جایگاه احمد آباد با اصرار اقدام به فروش مکمل کرد و بدون موافقت من شروع به مکمل ریختن کرد.
    گفتم حالا که ریختی اشکال نداره ، رفتم کارت سوختم رو بردارم که ی قوطی دیگه از جیبش در آورد و گفت موتور شوی هم ریختم. قوطی دوم اینقدر استفاده شده بود که زنگ زده و داغون بود. ولی میگفت پلمپ بوده و واسه تو باز کردم.
    عجله داشتم و مهمان توی ماشینم بود و مجبور شدم سیصد تومن اضافه بدم که به کارم برسم.

  6. سلام
    تاریخ ۲۹ شهریور حوالی ساعت ۱۰ الی ۱۰/۳۰
    جایگاه ۱۷۸ ایرانپاس از دادن کارت سوخت به بهانه اتمام شارژ کارت امتناع کردن همزمان متوجه شدم با دریافت انعام یا مبلغ اضافه کارت سوخت رو در ختیار سایرین قرار میدن، مورد رو از مسئول جایگاه هم پیگیری کردم و اقدامی نکردن، این مورد قبلا هم به دفعات تکرار شده بود. تا زمان پاسخگویی مسئولین جایگاه و حل مشکل لطفا پیگیری بفرمایید.

  7. سلام طبق اعلام وزیر محترم نفت “کارت سوخت جایگاه ها محدود شده اما حذف نشده است” بنده با باک خالی به جایگاه یاس 2 ( واقع در اتوبان قم – تهران ) نرسیده به عوارضی تهران مراجعه کردم و کارت هم همراهم نبود . هر چقدر به مسئولین جایگاه گفتم کارت ارائه ندادند و من نتونستم بنزین بزنم 2 ساعت معطل شدم تا اقوام برام کارت آوردند و تونستم بنزین بزنم اگر حذف نشده است پس چرا کارت ارائه نمیدهند ؟؟؟؟؟؟

  8. جایگاه پمپ بنزین 118 شوش از مردم کارت بانکی می‌گیرند و به بهانه دریافت پول سوخت دوبار کارت می‌کشند نمونه آن خود من در تاریخ 19 اسفند ساعت 12.12 و 12.13 دقیقه. البته من همون موقع متوجه شدم و گفتند کارت بانکی بدید واریز کنیم اما واریز نکردند و اینقدر پررو هستند که با پیگیری های من اصلا بها ندادند. لطفا پیگیری بفرمایید

  9. سال ۱۴۰۰ از پمپ بنزین حافظیه اتوبان قم تهران بعلت هوا زدن داخل ماشین به جای بنزین شکایت کردم به سامانه بعد از دو هفته تماس گرفتن گفتن مشکلی نداشته بنزین جایگاه در صورتی که به طور قطع کم کم ۲۰ لیتربنزین کم وارد باکم کرده بود بیشتر شکایات بحق به جایی نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا