شکایت از سایت اینترنتی

شکایت از دیجی کالا چگونه است؟

دیجی کالا یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد که در زمینه های مختلف خدمات رسانی می کند.

دیجی کالا قدمت چندین ساله در کشور دارد و به همین سبب مورد اعتماد عموم مردم است. امروزه بسیاری از افراد برای تهیه کالا های مورد نیاز خود به این مجموعه مراجعه می کنند و خوشبختانه از نحوه خدمات دهی و کیفیت محصولات رضایت کافی دارند.

اغلب خدمات دهی فروشگاه دیجی کالا به صورت اینترنتی می باشد و همین امر منجر شده است تا مردم به راحتی بتوانند به اجناس مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

خرید اینترنتی به یکی از مرسوم ترین روش های تهیه محصولات و اجناس مورد نیاز مردم تبدیل شده است و عموما خریداران ترجیح می دهد تا اجناس خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

با قاطعیت می توان گفت که در حال حاضر دیجی کالا جزو یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی در کشور ما به شمار می رود و هر ساله در حال گسترش خدمات خود می باشد. در این فروشگاه هر نوع کالایی که مورد نیاز مردم باشد، موجود است و صرفا به یک سری از محصولات خاص محدود نمی شود.

با توجه به امکانات و خدمات دهی بالا فروشگاه دیجی کالا اما در برخی مواقع خریداران از میزان کیفیت و نحوه سرویس دهی این مجموعه رضایت کافی ندارند و همین امر سبب می شود تا مورد انتقاد و شکایات مردمی قرار بگیرند.

فروشگاه دیجی کالا مانند هر مجموعه ای عاری از هرگونه خطا و اشتباهی نمی باشد و در طی چند سال اخیر شکایات بسیاری از این فروشگاه شده است. البته شکایات مطرح شده از دیجی کالا بیشتر در زمینه کیفیت محصولات خریداری شده و زمان ارسال کالا می باشد و این فروشگاه همواره در تلاش است تا بتواند مشکلات به وجود آمده را برطرف کند.

دیجی کالا

درباره فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

این روز ها اگر شخصی قصد خرید کالا از فروشگاه اینترنتی داشته باشد، یقینا دیجی کالا انتخاب اول او خواهد بود.

در واقع وجود امکانات بالا و شرایط مناسب، تقریبا تمام خریداران را به خرید از این فروشگاه ترقیب می کند. مجموعه دیجی کالا فعالیت هایی که مربوط به توسعه فروشگاه است را با جدیت تمام پیش گرفته و همین امر منجر به پیشرفت آن در طی سالیان اخیر شده است.

دیجی کالا در سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در حال حاضر جزو محبوب ترین فروشگاه اینترنتی در ایران محسوب می شود.

این فروشگاه تنها با تعداد کمی از پرسنل فعالیت خود را در حوزه کسب و کار های آنلاین شروع کرد و به مرور زمان تعداد پرسنل و حوزه خدمات دهی خود را افزایش داد.
دیجی کالا در ابتدای فعالیت منحصرا در زمینه های خاص و محدودی فعالیت می کرد و خیلی از افراد در آن زمان شناخت کافی از این مجموعه نداشتند.

عمده فعالیت دیجی کالا در زمینه دوربین های عکاسی بود و بنیان گذاران آن هم در حوزه فیلم و عکاسی تخصص داشتند. سرمایه اولیه فروشگاه مزبور بسیار اندک و ناچیز بود و به نوعی با سرمایه خرد فعالیت آن آغاز شد.

در حال حاضر در مجموعه دیجی کالا تعداد زیادی از پرسنل و کارمند در حال فعالیت می باشند و روزانه حجم بالایی از سفارشات را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهند.

مجموعه دیجی کالا در طی چند سال اخیر زمینه اشتغال زایی را فراهم کرده است و هر ساله تعداد کارمندان خود را افزایش می دهد. دلیل افزایش تعداد پرسنل و کارمندان به دلیل حجم بالای سفارشات و خرید مردم از این مجموعه می باشد.

از جمله اقلام موجود در فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا می‌توان به کالا های دیجیتال، لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت، خودرو، ابزار و اداری، مد و پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، کتاب، لوازم تحریر و هنر، اسباب بازی، کودک و نوزاد و تجهیزات ورزش و سفر و غیره اشاره کرد.

از سال 1397 هم بخشی تحت عنوان سوپر مارکت به این فروشگاه افزوده گردید و انواع مواد غذایی و سایر محصولات مورد نیاز مردم توسط این بخش تامین می شود. لازم به ذکر است که کالا های سوپر مارکت توسط این فروشگاه نشانه گذاری شده اند و همین امر منجر شده تا از سایر محصولات فروشگاه های دیگر متمایز گردد.

ارسال دیجی کالا

رایج ترین دلایل شکایت از دیجی کالا

همانطور که گفته شد، دیجی کالا در عین حال که امکانات متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهد و میزان رضایت از این مجموعه در سطح قابل قبولی وجود دارد. اما این فروشگاه مانند هر مجموعه دیگری انتقاداتی به آن وارد شده و حتی منجر به طرح شکایت نیز می شود.

با توجه به بررسی های صورت گرفته در چند سال اخیر میزان شکایت از فروشگاه های اینترنتی از جمله دیجی کالا افزایش محسوسی داشته است و دلیل عمده بروز این گونه نارضایتی ها، عدم ارائه خدمات و امکانت در سطح ایده آل می باشد.

البته این موضوع تنها مختص به دیجی کالا نمی باشد و سایر فروشگاه های اینترنتی نیز با مشکلاتی نظیر عدم رضایت خریداران از کیفیت کالا خریداری شده و خدمات و امکانات مجموعه مواجه شده اند. موارد زیر می تواند موجب بروز نارضایتی مردم از خدمات مجموعه دیجی کالا شود که در صورت تداوم این مشکلات منجر به شکایت نیز می شود.

مواردی که منجر به شکایت از فروشگاه دیجی کالا می شود، بسیار زیاد هستند و تنها به دلایل اصلی آن اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • عدم ارائه کیفیت محصولات در سطح مورد انتظار. باتوجه به سابقه و قدمت فروشگاه دیجی کالا، تقریبا همه خریداران انتظار دارند که محصول خریداری شده از سطح کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. در مواردی مشاهده شده است که این مجموعه محصول بی کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است و زمینه بروز شکایت را فراهم آورده است.
  • تفاوت میان محصول سفارش داده شده با کالا تحویل گرفته شده. در واقع خریدار اقدام به تهیه یک نوع محصول می کند اما در زمان تحویل کالا دیگری به او تحویل داده می شود. مثلا شخصی تلوزیون با مدل مشخصی را سفارش داده است اما در زمان تحویل تلویزیون با مدل دیگری به او داده می شود. البته این گونه موارد توسط دیجی کالا به دفعات زیاد رخ داده است و ممکن است در اثر اشتباه سهوی چنین مشکلی را برای خریداران به وجود آورد.
  • عدم تحویل به موقع کالا. یکی دیگر از دلایل رایج شکایت از فروشگاه دیجی کالا، بحث عدم تحویل به موقع محصول است. در مواقعی مشاهده شده است که کالا از زمان خرید تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد، چند ماه به طول انجامیده است.
  • عدم پاسخگویی مناسب و صحیح پشتیبان های سایت. فروشگاه دیجی کالا تعداد زیادی کارمند در بخش پشتیبانی دارد اما در مواقعی که مشتری برای خرید دچار مشکل می شود یا نیاز به راهنمایی دارد، به خوبی مورد پشتیبانی قرار نمی گیرد.
  • افزایش ناگهانی قیمت محصولات سفارشی
  • عدم عودت محصول خریداری شده. دیجی کالا قوانین مشخصی برای پس گرفتن محصولات خریداری شده دارد و چنانچه خریداری چنین مقرراتی را رعایت نکند، با مشکل مواجه خواهد شد. اما مشکل اصلی اینجاست که دیجی کالا تحت هیچ عنوان محصول سفارش داده شده را عودت نمی دهد و زمینه شکایت را فراهم می کند.

تجربه دیگران درمورد شکایت از دیجی کالا

شکایت از دیجی کالا می تواند در ارتباط با موضوعات مختلفی باشد و صرفا به یک حوزه ثابتی ختم نمی شود. با توجه به بررسی های صورت گرفته، بیشترین میزان شکایت و اعتراضات از این فروشگاه اینترنتی مربوط به عدم کیفیت محصولات سفارشی می باشد. بدین گونه که محصول خریداری شده از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار نبوده است و موجب نارضایتی خریداران شده است.

در سایت دیجی کالا بخشی تحت عنوان “نظرات و دیدگاه کاربران” وجود دارد که خریداران نظرات و انتقادات خود را درمورد محصولات خریداری شده بیان می کنند. در یکی از این اعتراضات و شکایات بیان شده بود که دیجی کالا به جای محصول اصل، جنس تقلبی را برای خریدار ارسال کرده است یا در مورد دیگر به عدم پاسخگویی مسئولان این فروشگاه برای پس گرفتن محصول خریداری شده اشاره شده بود.

یکی از کاربران در صفحه مجازی خود این چنین عنوان کرده بود: « من از دیجی کالا یک تلوزیون مدل سامسونگ سفارش داده بودم که در زمان تحویل با مدل دیگری از تلوزیون مواجه شدم.»

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

برای شکایت از دیجی کالا به چه مرجعی مراجعه کنیم؟

اگر در زمینه خرید محصول یا کالا با مجموعه دیجی کالا دچار اختلاف شدید، در وهله اول بهتر است به صورت مسالمت آمیز این مشکل را برطرف کند. در بسیاری از مواقع شخص خریدار توانسته از طریق مکاتباتی که با فروشگاه داشته است، اختلافات جزئی را حل و فصل کند.

اما ممکن است اختلافات همچنان ادامه داشته باشد و از روش مزبور برطرف نشود. در این صورت برای شکایت از دیجی کالا روش های مختلفی در نظر گرفته شده تا شاکی بتواند به حق و حقوق قانونی خود برسد.

از جمله روش های شکایت از این مجموعه فروشگاهی به شرح زیر می باشد:

  • شکایت از طریق اتحادیه کسب و کار های مجازی

هر گونه کسب و کار قانونی که در حال حاظر در کشور فعالیت می کند و دارای مجوز رسمی است، زیر نظر اتحادیه کسب و کار های مجازی می باشد. این اتحادیه فعالیت های تجاری که در غالب فضای آنلاین و اینترنتی صورت می گیرد را تحت نظارت قرار می دهد.

یکی از روش های طرح شکایت علیه دیجی کالا مراجعه به اتحادیه کسب و کار های مجازی است که شکایت مربوطه را باید در سامانه مخصوصی که طراحی گردیده است، به ثبت رساند.

این اتحادیه بعد از ارسال شکایت، بررسی و نظارت های لازم را به عمل می آورد و بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، نظر خود را در این باره اعلام می کند.

  • شکایت از طریق وزارت صنعت

از روش های دیگر شکایت از دیجی کالا، مراجعه به وزارت صنعت می باشد که طرح شکایت از طریق این وزراتخانه مراحل خاص خود را دارد. درواقع رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص کسب و کار های آنلاین از جمله دیجی کالا در صلاحیت این سازمان می باشد.

فرد شاکی باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و شکایت خود را به ثبت برساند. البته رسیدگی به این گونه شکایات در سازمان مزبور کمی زمانبر است و پروسه مشخصی را طی می کند.

البته سازمان صنعت برای پیگیری شکایات مردمی از فروشگاه دیجی کالا، سامانه ای را طراحی کرده است تا افراد به راحتی بتوانند شکایت خود را ثبت کنند. متقاضیان و شاکیان ضمن مراجعه به سازمان استان مربوط شکایات، انتقادات و درخواست های خود را طرح و پیگیری نمایند.

شاکیان برای اعلام نظر قطعی از سوی این وزراتخانه باید مدت زمانی را منتظر بمانند تا نتیجه نهایی وصول شود.

  • شکایت از طریق سازمان تعزیرات

برخلاف تصور اغلب افراد، تعزیرات یک سازمان غیر قضایی محسوب می شود که زیر نظر دولت فعالیت خود را انجام می دهد. این سازمان صلاحیت رسیدگی به شکایت مربوط به گران فروشی سایت دیجی کالا را برعهده دارد.

در صورتی که خریداران احساس کردند، این فروشگاه اجناس خود را بالاتر از قیمت واقعی خود به فروش می رساند، می توانند از طریق سازمان تعزیرات شکایت خود را مطرح کنند. البته تخلف اعلام شده از سوی خریداران ابتدا مورد بررسی قرار می گیرد و سپس نظارت های لازم به عمل می آید.

به طور کلی اعلام نظر نهایی در مورد شکایت مطرح شده از سوی سازمان تعزیرات معمولا با تاخیر صورت می گیرد و دلیل آن هم بررسی های دقیق و لازم در این حوزه است. درواقع ابتدا باید تخلف صورت گرفته در سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اعلام شود و بعد از تشکیل پرونده، شکایت مربوطه به سازمان تعزیرات ارجاع داده می شود.

  • شکایت از طریق سیستم قضایی

اگر بنا به هر دلیلی شکایت از طریق مراجع مزبور کارساز نباشد و تخلف صورت گرفته از سوی دیجی کالا جنبه حقوقی پیدا کند، می توان از طریق مراجع قضایی صالح اقدام به طرح شکایت نمود. البته طرح شکایت از طریق سسیتم های قضایی به سلیقه افراد هم بستگی دارد.

چنانچه تخلف انجام شده از این فروشگاه جنبه کیفری داشته باشد، در ابتدا شکایت مطرح شده در دادسرا مورد رسیدگی قرار می گیرد و سپس بعد از انجام تحقیقات قضایی، پرونده به دادگاه کیفری ارسال می شود.

در صورتی که شکایت مطروحه جنبه حقوقی داشته باشد، رسیدگی در دادگاه های حقوقی صالح به عمل می آید. اگر شاکی با خرید محصولی از دیجی کالا متضرر شود و به نوعی به او ضرر مالی وارد آید، مجموعه دیجی کالا مسئول جبران خسارت است.

شکایت حقوقی از دیجی کالا معمولا زمانی مطرح می شود که این فروشگاه قصد جبران خسارت وارده را ندارد و به همین جهت شاکی اقدام به طرح دعوی علیه آن می کند.

کارکنان دیجی کالا

نحوه طرح شکایت حقوقی و کیفری از دیجی کالا

طرح کلیه دعاوی حقوقی از طریق دادخواست و دعاوی کیفری به وسیله شکوائیه صورت می گیرد. نحوه تنظیم دادخواست و شکوائیه برای طرح شکایات حقوقی و کیفری در رویه قضایی بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر طبق تشریفات قانونی تنظیم نشوند، توسط مراجع صالح رسیدگی به عمل نمی آید.

به همین ترتیب برای شکایت از دیجی کالا باید دادخواست و یا شکوائیه متناسب با آیین و تشریفات قانونی تنظیم شود تا رسیدگی به شکایت در بهترین حالت ممکن انجام گیرد.

در واقع رعایت نکات مهم و قواعد خاص تنظیم دادخواست و شکوائیه باعث می شود که مرجع قضایی سریع تر به پرونده رسیدگی کند و شکایت مربوطه زودتر به نتیجه برسد. برای تنظیم دادخواست و شکوائیه مرتبط با شکایت از دیجی کالا باید از افراد متخصص استفاده نمائید که تهیه و تنظیم آن را می توانید به سامانه شکایت 24 واگذار نمائید.

شکایت 24 با تجربه چندین ساله در زمینه تنظیم انواع اوراق قضایی نظیر شکوائیه، دادخواست، لوایح دفاعیه و غیره می تواند شما را در ارائه انواع شکایات حقوقی و کیفری یاری نماید. با توجه به این که تنظیم دادخواست و شکوائیه مستلزم رعایت اصول خاصی است، به شما توصیه می کنیم تهیه این گونه اوراق قضایی را به سامانه ما بسپارید.

مشاوره حقوقی برای شکایت از دیجی کالا

در صورتی که دیجی کالا مرتکب تخلفی شده باشد و قصد شکایت از این مجموعه را دارید، راه حل مناسب برای شما استفاده از خدمات و سرویس های متنوع حقوقی سامانه شکایت 24 می باشد که می توانیم شما را در تمام مراحل شکایت راهنمایی کنیم. اصولا طرح شکایت از فروشگاه های اینترنتی از جمله دیجی کالا، کمی زمانبر و نیازمند رعایت یکسری موارد قانونی است که بدون بهره گیری از کارشناسان و مشاوران حقوقی مجرب عملا روند رسیدگی را دشوار می کند.

ما در شکایت 24 با داشتن تیمی از وکلای دادگستری مجرب و مطلع و کارشناسان حقوقی آگاه، قادر هستیم تا خدمات مشاوره‌ ای در حوزه شکایت از فروشگاه های اینترنتی را در اختیار شما بگذاریم و شما را در تمامی مراحل ثبت شکایت یاری نمائیم. در صورتی که قصد شکایت از دیجی کالا را دارید، بهتر است قبل از هر اقدام حقوقی از خدمات این سامانه بهره مند شوید.

امور مشتریان دیجی کالا

بیشترین میزان شکایت از دیجی کالا در چه زمینه ای می باشد؟

بیشترین میزان شکایت از دیجی کالا مربوط به کیفیت پایین محصولات سفارشی و عدم پاسخگویی مناسب مسئولان این فروشگاه می باشد.

از چه روش هایی می توان از دیجی کالا شکایت کرد؟

روش های مختلفی برای شکایت از فروشگاه دیجی کالا در نظر گرفته شده است که عبارتند از: از طریق وزارت صنعت، سازمان تعزیرات، سیستم های قضایی، اتحادیه کسب و کار های مجاری.

آیا برای شکایت از دیجی کالا دسترسی به وکیل الزامی است؟

اصولا برای طرح دعاوی حقوقی و کیفری وجود وکیل می تواند تاثیر به سزایی در روند رسیدگی داشته باشد، اما ممکن است دسترسی به وکیل تحت شرایط خاص وجود نداشته باشد که در این صورت استفاده از مشاوره های تخصصی حقوقی سایت شکایت 24 را به شما پیشنهاد می کنیم.

هزینه های طرح شکایت از دیجی کالا چه مقدار می باشد؟

شکایت از دیجی کالا با توجه به مراحل مختلف آن، مستلزم هزینه های متغیری می باشد. ما در سایت شکایت 24 این امکان را برای شما فراهم کردیم تا با بهترین شرایط ممکن بتوانید شکایت خود را در این زمینه مطرح کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

‫45 دیدگاه ها

  1. دوستان ، هموطنان ، چقدر دیگه باید نظرات مردم را بابت کلاهبرداری های دیجی کالا بخونید باز برید از این وب سایت دزد و کلاهبردار خرید کنید‌‌. تلویزیون معیوب و بدون گارانتی فرستادن مرجوع نمی کنند می گن برو از نمایندگی شکایت کن. نمایندگی مادیران می گه دیجی کالا نماینده فروش ما نیست. دیجی کالا می گه برو از مادیران شکایت کن. دعوای زرگری راه انداختن و مشتری این وسط فقط متضرر شده . خواهش می کنم. من که وظیفه خودم می دونم که تجربه خودم را از دیجی کالا بگم از شما خواهش می کنم از دیجی کالا نخرید تا جمع بشه

  2. دوستان 15 روز گذشته پول منو خوابوندن تو حسابشون کالا رو نفرستادن ولی توی سایتشون زدن تحویل مشتری شده به هیچ عنوان از دیجی کالا خرید نکنید مستقیما فروشنده رو پیدا کنید و خرید کنید هرگز دیگه اعتماد نمیکنم به اینا،جنسارو گرونتر از بازار میدن

  3. دوستان دیجی کالا در حال حاضر به هر قیمتی فقط داره جیب خودش رو پر میکنه و هیچ پشتیبان پاسخ گویی نداره
    شدیداً توصیه میکنم به هیچ عنوان از دیجی کالا خرید نکنید
    هر زمان که دلشون بخواد مرسوله رو تحویل میدن،انتخاب بازه نمایشی هست
    بعد کالا خراب و دست دوم تحویل میدن،در اخر هم بعد بیست بار پیگیری شاید بیان برای مرجوعی ببرن
    از دیجی کالا خرید نکنید

    1. دوستان فروشگاهی که اینترنتی هست باید ۲ قانون رو رعایت کنه
      ۱ ارزانتر از فروشگاهای شهر بفروشه
      ۲ مهلت تست داشته باشه
      وگرنه مگه سر انسان رو خر گاز گرفته که خرید اینترنتی بکنه
      الان دیجی کالا نه ارزونتر میفروشه نه دیگه مثل سابق مهلت تست میده
      دیگه وقتی پول رو گرفت تمام!!!! پولو میخوره و بعدم هیچ مسیولیتی گردن نمیگیره

  4. از بقال سر کوچتون بخرین از دیجی کالا نخرین چون تمام ضمانتش الکیه اقا گوش بدین تمام ضمانتیش الکیه نخاین خودتون خرید کنین که تا متوجه بشین

  5. اقا من از دیجی کالا خرید زیاد میکردم ولی الان وضعش افتظاح شده یعنی نمیدونم چی بگم یکی از وسیله های هم که سفارش دادم خراب هست هارد گرفتم از دیجی کالا اصلا هارد خدا وکیلی بیرون بهت 500 تومن هم ارزش نداره هارد یک ترا اصلا توش فایل نمیشه ریخت معلوم نیست جنسش چه طوره اقا اصلا از دیجی کالا خرید نکنین احتمال اینکه خراب و جنس داغون براتون بفرستن خیلی زیاده واصلا پس هم نمیگیرن همش الکیه ضمانت بازگشت اصلا نداره هر چند وسیله تون قیمتش بالا باشه و در موعد زمانش خودش بفرستین به شدت کلاهبردار

    1. دقت کنید دیجی کالا به شدت در حال دزدیست! تمام ضمانت هاش علکی وسوری و برای گول زدن خریدار است
      بنده گوشی خریدم ازش از عمد لیبل دیجی کالا رو چسبونده رو نایلون دقیقا روی کد imei که بخای اصالت گوشی رو چک کنی مجبور باشی نایلون رو پاره کنی! بعد چک میکنی میبینی گوشی قاچاق هست و رجیستر نمیشه! در صورتی که در سایتش زده تا ۱ ماه حتی اگر رجیستر نشد ضمانت مرجوعی داره! خلاصه ۸ میلیون پول دادیم اخرشم بعد ۲ ماه هیچی به هیچی نهایتش بعد صد بار زنگ زدن یه شماره گارانتی دادن و گفتن به ما مربوط نیست! دیگه انداختیم بهتون و خرمون از پل گذشت! به شدت بیشرف و دزد
      حقه باز شدن جدیدا

      1. من حوله خریدم و واقعا اشتباه کردم. تمام خونه زندگیم شد پرز حوله ینی یک هفته اس جارو میکنم پرزا تموم نمیشن به قدری افتضاح که اصلا تو عمرم ندیدم مرجوع کردم کارشناسش میگه آب خورده و کلا 850 هزار تومن دادی کیفیتش همینه دیگه به اندازه پولتون کیفیت داره دی جی دزد کالا
        خاک بر سر ما کنن که از این دزد خونه جنس میخریم.

  6. سلام
    من 1 شارژر سامسونگ با گارانتی رسا ارتباطات ایساتیس از دیجی کالا خریدم که وقتی جعبشو باز کردم دیدم شارژر خط و خش و ساییدگی و همونجوری از کالا عکس گرفتم و درخواست مرجوعی زدم ولی شبش پیام اومد که مرجوعی تایید نشده و کالا بازگردانده میشه! بعد ک زنگ زدم پشتیبانی یه مردک بیشعور خودخواه که حتی خودشم درست معرفی نکرد گفت که دیجی کالا نمیتونه خدماتی به شما بده و شرکت ی سری قوانین داره و همینی ک هست و اگرم ناراحتی برو هر جا دوست داری شکایت کن! با شرکت گارانتی کننده هم تماس گرفتم گفتن ایرادات فیزیکی شامل گارانتی نمیشه! خب پدر سوخته های دزد الان من با این شارژر خط و خشی که 500 هزار تومن پولشو از من گرفتید و معلوم نیست بعدا مشکلی برای گوشی من ایجاد کنه یا نه چکار باید بکنم؟ آخه شماها چقدر پول پرست و فاسدین آخه

  7. یادگرفتن جنس دست دوم تاناکورا را میندازم به ملت عودت میدی میگن ادکلن زدی پوشیدی!در صورتی که کمتر از نیم ساعت بعد از دریافت مرجوع کردم کیف لکه دار میفرستن میگن خودت عمدا کالا رو معیوب کردی. کلا شدن دزد و دست تو جیب ملت کننن من ۱۲ سال از زمانی که فقط محصول الکترونیکی میفروخت خرید میکردم اما از امروووووز دیگه نه آقا خرید نکنید بیناموسن دزدن دروغگون همه چیزن امکان پیگیری هم نیست به هیچ عنوان گویا از ما بهترونن از کی شکایت میکنی به هر دری بزنی بسته اس

  8. موقع خرید کنار کالا زدند هفت روز مهلت مرجوع. بدون اینکه بسته بندیشون رو باز کنم مرجوع کردم قبول نکردند گفتند باز شده . در صورتی به هیج عنوان باز نشده بود.اینا کلاه بردارند همین. خرید نکنید

  9. سلام من ی دانگل بلوتوث باسئوس سفارش دادم از این حر**میا .. ب سینما خانگی نخورد و درخاست مرجوعی دادم اومدن بردن و باز گفتن ک کالا مشکلی نداره و پلمپش باز شده …. آخه مگ لوازم آرایشیه ک میگی پلمپش باز شده توی اون سایت کوفتیتونم نوشته ک وسایل حساس نباید پلمپش باز بشه … دانگل سالمه و توی وضعیت اولش قرار داره چرا مرجوعیو رد میکنی؟ مشکل شما پوله پول… من کارای شکایت و اینارو تا جایی ک بتونم انجام میدم اگرم نشد باید باهاتون صلح کنم ی شامی بیارم براتون مثل کوکتل ک مشکلاتمون حل بشه ❤️

  10. من یه جارو شارژی بوش به مبلغ ۹میلیون و ۷۴۷هزارتومن خریدم،جارو که رسید دستم بازکردم و حتب استفاده نکردم فقط دکمه ی روشنشو زدم و دیدم فوق العاده مکش پایینی داره.دوباره همونجور آکبند فرداش مرجوع کردم.بعد ۱۵روز دوباره میگن کالا رو براتون پس میفرستیم چون مشکلی نداره.میگم کالاتون بی کیفیت و فیکه اون کیفیت اصلی بوش رو نداره من حتی استفاده نکردم.میگن نه چون کالا باز شده پس گرفته نمیشه!!!
    ایا واقعامیشه در خرید اینترنتی بدون باز کردن کارتنِ کالا از کیفیت کالا مطمئن شد؟؟
    مشتری تا درب کالا رو باز نکنه که متوجه نمیشه کالا اصله یا نه یا همونیه که واقعا باید باشه یا نه؟؟!!
    این دگ چه شرایط بی منطق و مسخره ایه که کالا باز بشه دگ پس نمیگیرن حتی اگه فیک و بی کیفیت باشه
    حتی خرید حضوری فروشنده جلوت کالا رو تست میکنه اینا چطور انتظار دارن چشم بسته کلی پول بدی و کالا رو هم بدون تست اولیه بپذیری؟؟
    حرومتون باشه ازتون شکایت کردم
    منم سازمان صنعت شکایتمو ثبت کردم و این اخرین خرید من از دیجی کالای دزد بود.فقط منفعت خودشون و فروشنده براشون مهمه و مشتری هیچ حق و حقوقی نداره.

  11. یک مورد کالا گرفتم که بسته بندی پاره و کالا کثیف شده بود، مرجوع کردم تایید نشد، و الان ۱۳ روزه نه کالا و نه هزینه رو پرداخت نکردند
    این پول که بدون دلیل بر نمی گردانند حلال نیست,

  12. ما هم گوشی گرفتیم از دیجی کالا برامون اوردن هم صفهش خط وخش دار بود مثل گوشی کار کرده هم بلندگوش کار نمیکرد صدای طرف نمی ومد اگه زنگ میزدیم پس فرستادیم دوباره همون رو برامون پس دادن الانم دو هفته ست جواب مارو نمیدن

  13. بنده با کد تحویل 50148 دو جفت لاستیک کویرتایر خریدم به مبلغ 8500 که همین جنس رو تو سایت ترب زده 6800 این همه اختلاف واقعا برای چیه
    من خیلی ناراضی هستم تاریخ خرید 21 تیر 1402

  14. به تازگی خردکن مولینکس از دیجی‌کالا خریداری کردم، به قیمت حدود ۴ تومن که در شگفت‌انگیز ۵۰۰ تومان تخفیف داشت.

    با حساب اینکه خردکن‌های ارزان‌تر هم با قیمت کمتر از ۲ تومان در همین فروشگاه وجود داشت و پندار اینکه این خردکن اصل هست، اقدام به خرید کردم‌. پس از بازکردن جعبه مشاهده کردم که روی کابل دستگاه، Made in Iran درج شده و از همون مدل‌های زیر ۲ تومانی هست.

    فورا درخواست مرجوعی دادم. با این وجود، متاسفانه دستگاه رو به این دلیل که سالم هست و باز شده، مرجوع نکردن و من ماندم و جنسی بنجل.

    قصد شکایت در دادسرا دارم؛ چون حتی تصویر محصول درخواستی با تصویر درج‌شده در فروشگاه، مغایر هست‌ و این نمونه بارز کلاهبرداری هست.

  15. من ۳تا ژاکت سفارش دادم و دوتاشو مرچوع کردم گفتم منصرف شدم بعد امدن گفتن یکی از ژاکتا مغایرت داره من تازه اونموقع فهمیدم اونی که من سفارش زده بودم نبوده هیچی دیگه اصلا گردن نگرفتن و پدرسوخته ها ۴۵۰تومنمو بالا کشیدن و تهمتم بهم زدن بعد از ۱۲سال خرید!

  16. دیجی کالا خیلی دزده، حدود یک ماه پول من رو که میخواستم ماشین ظرفشویی بخرم به مبلغ 24 میلیون نگه داشت اخرش گفت کالا موجود نیست، مرده بود همون موقع بگه الانم 4 روز گذشته پول رو برگشت نداده، الان دیگه با این پول نمیتونم ماشین ظرفشویی بخرم خیلی دزد و بی شرافت هستن. هر چی هم بهشون زنگ میزنیم میگیم شما گفتین خسارتش رو میدیم میگن ما خسارت نمیدیم. خدا لعنتشون کنه ازشون خرید نکنین.

  17. دیگه از دیجیکالا اصلا خرید نکنید، من سالهاست مشتری دیجیکالام، این دیجیکالا اون دیجی سابق نیست، به شدت بی نظم و پلشت شده، اصلا رضایت مشتری براش مهم نیس فقط سود و منفعت خودشو میبینه، یا مرسوله رو خودش خودسر لغو میکنه یا جنس بنجل میفرسته یا اصلا یه چیز دیگه میفرسته یا جنس غیر اصل میفرسته که اینو جدیدا بارها من ازش تجربه کردم، یه نمونه از اتفاقاتی که بارها توی این یک سال اخیر برام افتاده براتون میگم که به کلاه بردار بودن و منفعت طلب بودن دیجیکالا پی ببرید، من چند روز پیش از دیجیکالا چند تا اقلام مخصوص دوچرخه سواری و یک جفت کفش پیاده روی سفارش دادم، بعد از 5 روز خیلی شیک و راحت یک روز قبل از تحویل یکی از کالا ها رو بدون اجازه حذف کردن و دو روز تاخیر خورد، دوباره فرداش یکی دیگه رو هم خودشون حذف کردن و دوباره تاخیر اضافه تر، زنگ زدم خیلی خونسرد و طلبکارانه گفت نتونستیم کالای شما رو تامین کنیم حذفش کردیم اگه انتقاد یا شکایتی دارید داخلی 6 رو بگیرید بررسی میشه، حتی یه معذرت خواهی خشک هم نکردن که ببخشید ما حدود یه هفته وقت شما رو طلف کردیم و گند زدیم تو حالتون، پول یکیشون بعد از دو روز برگشت ولی هنوز هزینه بقیه شون برنگشته، تروخدا حواستونو جمع کنید، دیجی دیگه قابل اعتماد نیس، سعی کنید از سایت های دیگه یا حضوری خرید کنید که خیالتون راحت تر باشه

    1. خیلی بی شرف هستن منم خیلی وقته که مشتریشون هستم ولی دیگه خریدی ازشون نمیکنم چون جنسی که مشکل داشت رو پس فرستادن و گفتن ایرادی نداره

  18. من از دیجی کالا خرید کردم مرسوله را به یه آدرس دیگه فرستاده‌اند و مرسوله در آدرس دیگه به فرد دیگه تحویل شده میگن به ما مربوط نیست مرسوله تحویل شده شما باید از پست پیگیری کنی در حالی که من از دیجی کالا خرید کردم و پول به دیجی کالا داده ام و الان یه هفته هست بین اداره پست و دیجی کالا پاسکاری میشم به نتیجه ای هم نرسیدم

  19. فروشگاه درد و فاسد دیجی کالا که این همه شاکی داره تو فضای مجازی فقط باید ریخت تو امور مشتریان زد خواهر مادرشون را یکی کرد همین راهشه بی ناموس مادر قحبه چند تا دختر استخدام کرده جواب تلفن میده خودش شده کس کش عالم فقط یک راه داره همدیگر را پیدا کنیم همه با هم بزنیم تنش را به گا بدیم

  20. از دیجی کالا به مبلغ ۷۰۰ هزار تومن دارو خریدم ،دو روز پیش پیام اومد که تحویل داده شد ولی هیچ جنسی به دستم نرسیده ،حالا نه پولم را میدن نه داروهارو همش میگن در حالا بررسی هست ،انقدر محتاج پول مردم هستید بدبختا

  21. اصلا من جنسم رو تحویل نگرفتم !!!
    من ماه قبل یه سفارش سوپرمارکتی داشتم حدود 500 هزار تومن وقتی آورد اوردم خونه دیدم نصف بیشترش حدود 300 هزار تومن نیست . نایلون چون پر جنس بود فکر کردم حتما یه نایلون دیگه هست یادشون رفته میارن . چند ساعت گذشت زنگ زدم پشتیبانی دیجیکالا گفتن بررسی میکنیم که بعدش بهم زنگ زدن گفتن ما با مامور تماس گرفتیم که جنس رو کامل تحویل دادن بعدش با قسمت شکایات تماس گرفتم اونها هم بررسی کردن همین رو گفتن بعد از چند تا تماس دیدم هیچ جوره قبول نمیکنن رفتم که سایت فتا ثبت کنم شکایتم رو دیدم یه چیزایی میخوان مثل شماره مرجع و شماره ترمینال که اصلا نمیتونستم گیرش بیارم قید شکایت تو فتا رو هم زدم . الان اتفاقی سرچ کردم تو گوگل این سایت رو پیدا کردم گفتم ثبت کنم خودم که به حقم نرسیدم حداقل این کلاه سر مردم نره .

  22. از طریق دیجی کالا از گالری آمانژ طلا خریدم. بعد از یک ماه سیاه شد و میگن چون یک ماه گذشته مرجوع نمیکنیم.
    کلاهبرداری و دزدی در روز روشن

    1. سلام منم یه ارپاد خریدم بعد یک ماه پورز انداخت بعد دوماه کلا از کار افتاد تقریبا نه میلیون تومن الان اصلا میگن گارانتی نداره

  23. مضخرف ترین جنس بدترین برخورد با مشتری داشتن هيچ کس نباید ازشون خریداری کنه من ک حلال شون نمیکنم هر چی پول گرفتن صددرصد خون میشه.

  24. یه کالا رابعدسفارش لغو زدم چند روزه هنوز پولش مرجوع نشده بی شرفای دزد 8 ساله ازشون خرید میکنم این آخرین دفعه بود

  25. دیجی کالا بعد از ورشکستگی بامیلو در ایران بی رقیب شد. الان رضایت مشتری براش چندان اهمیتی نداره و هرجنسی را میفروشه و فقط به فکر سود هست. من خریدهای زیادی داشتم هم برای خودم و هم برای آشناها گاهی اوقات مشکلاتی داشته. یه بار یه خمیردندان اورال بی خریدیم اما وقتی از خمیردندان استفاده میکردی باعث دندان درد میشد و مشخص بود کاملا فیکه.حتی یه بار خمیردندان ایرانی خریدیم ته تیوپ خمیردندان کاملا پاره شده بود اما کارتنش سالم بود !!مرجوع کردیم اما بعد مرجوع گفتن کالا مشکلی نداره!!! فروشنده هم خود دیجی بود بعد دوباره با پشتیبانی صحبت کردیم گفتم اگر سالمه خودتون استفاده کنید و در نهایت به سختی قبول کردن. یه شامپو از دیجی خریدیم تاریخشو کامل پاک کرده بودن و از نو درج کرده بود و یه شامپو دیگه تاریخشو مخدوش کرده بودن برای مرجوعی قبول کردن اما بعد گفتن مشکلی ندارن گفتم خب اگه مشکلی ندارن مال خودتون .گفتن نه بسته بندی کالا باز شده.جالب بود که یه شامپو اصلا بسته بندی نداشت و یکی دیگه خودشون دور کارتنش یه سلفون کشیده بودن و همونجور دست نخورده مرجوع کردم اما در نهایت گفتن نمیشه مرجوع کرد. من هم گفتم کالای اشغال مال خودتون پولش هم حرامتون.
    حواستون به لوازم آرایش ی و بهداشتی و سوپر مارکتی و کلا کالاهای دارای تاریخ مصرف باشه.و حضوری از مغازه بخرید.و در صورت امکان خریدهاتون را حضوری انجام بدین. دیجی دیگه دیجی سابق نیست الان بی رقیبه .به شدت جنس فیک وآشغال و حتی کارکرده و دست دوم زیاده داره.حتی گوشی موبایل تعمیری را جای نو بهتون میندازن. قیمتهاش هم الان در موارد زیادی حتی از بازار هم بیشتره. اگر نظر منفی بزاری تایید نمیشه.برای من هرا آنچه اتفاق افتاده بود را در نظرات دیجی نوشتم اما هیچکدام تایید نشدن!!!
    خوبیهاش هم خودتون میدونید.اما به نظر من نقطه قوتش اینه که تقریبا یه فروشگاه کامله و میشه هرچیزی را که میخوای سفارش بدی

  26. سلام گول دیجی کالا را نخورید این یک شرکت مشتری را استعمار میکنه من به صورت یک گوشی خریدم گوشی مشکل داشت که مقصرش خود دیجی کالاست به عوض خسارت وجه اعتباری من را بر نمی کرده‌اند وبه کیف پول واریز کرده که امکان برداشت نیست فقط خرید اونم فقط از دیجی کالا و‌اقساط هم کسر می کند گوشی که عودت شده اقساط برای چی کسر میکنه از طرفی باز میخوام گوشی دیگر بخرم میگه چون کیف پولتان پول کمتری داره نمیشه میخوام الباقی نقدی بدم میگه نمیشه روز یک میلیون تومان بیشتر حق شارژ کیف پولتان را ندارید میگه پلیس فتا اجازه واریز بیشتر از یک میلیون تومان نمیده حالا دیدید این چی اسمش میذارند غیر از استعمار چیز دیگه هست تا اون روز هم اون گوشی را گرانتر کرده هم پول توی حسابشان هست

  27. یک هفته پولم رو نگه داشتن تو حسابشون چهار بار زمان تحویل سفارش رو به میل خودشون تغییر دادن دو روز خودم و همسرم با داشتن کارهای ضروری خونه موندیم برای تحویل گرفتن سفارش آخر سر هم عدم حضور زدن و خیلی شیک و راحت کالایی که اصلا از بیخ و بن وجود نداشت رو به ما فروختن .خدا ازشون نگذره پول هر کسی رو تو حسابشون یک هفته نگه دارن ببینین چه سودی میشه واسه این از خدا بی خبرا.امیدوارم همه این شیاطین رو بشناسن و تحریمشون کنن

  28. من از دیجی کالا اتو مو خریدم با اینک معیوب بود حاضر به پس گرفتن نیستن چرا ک کارشناس میگ من اینک قفل دستگاه درست عمل نکنه و صفحات مشکل داشته باشن مشکل نمیدونم.

  29. یک کالا ازدیجی xبیارین، اقای پیک تلفن را روی من قطع کرد وبه اقا برخورده، حالا 3بار دیگه سفارش دادم میاد در محل وبدون اطلاع تعمدا میزنه عدم پاسخگویی،
    پشتیبانی هم پیگیر نیست. واقعا +-=) متاسفم برای مدیریت.

  30. واقعا خیلی بد شده و اصلا سرویس دهی مناسبی نداره و فشل شده بنده یک کالایی را سفارش دادم بعد از گذشت 4 روز و دست در موعد تحویل بدون اطلاع رسانی سفارش را لغو کرده اند و امروز که 6 روز از سفارش میگذره هنوز پولمم را عودت ندادند معلوم چکار میکنند و شگردشون شده پول مردم را در حسابشون نگهداشتن ! یکی نیست بهشون بگه اخه وقتی سفارش را ثبت میکنید چرا همه جوانب از جمله محل تحویل کالا را کنترل نمیکنید و بعد ثبت و سفارش انجام بشه و کد سفارش شماره پیگیری 224042138و271958143

  31. من از دیجی کالا دستگاه گرفتم کاملا مشخص است لوگو محصول قبلی پاک شده و لوگو جدید خورده ، کارتون و تمام متعلقات فیک هستند ولی به هیچ عنوان دیجی کالا قبول به عودت کالا و بازگشا مبلغ نشد.
    به نظر من بهترین کار آگاهی مردم از کالا برداری های صورت گرفته در دیجی کالا است.

  32. نظارتی هم هست روی شرکت‌هایی که اقدام ب فروش کالا از طریق دیجی کالا میکنن؟مثلا شرکت رایان استور فروش گیفت کارت که هزینه کارت رو دریافت میکنه ولی کد در اختیار مشتری نمیزاره بجاش اطلاعات اکانت از ما میخواد یعنی عملا داره کلاه برداری می‌کنه اعتراض هم که میکنیم هزارتا دلیل بی پایه و اساس میاره
    متاسفم واقعا

    1. فقط با وزارت اطلاعات به خاطر ایجاد فضای نارضایتی مردم و عدم امنیت جامعه توسط دیحی کالا تماس بگیرید حتما نتیجه میگیرید پلیس فتا فقط به مو مردم اخبار کار داره از همه پاک تر فقط وزارت اطلاعاته باز

  33. نخرین از دیجی کالا من خودم مشتری چند ساله این فروشگاه هستم دیگه اون دیجی قبل نیست. کلاهتونو بر میدارن خیلی خونسرد جوری که شوکه میشید.

  34. هرکی رو می بینی در حال حاضر از دیجیکالا نا راضیه . فقط تبلیغات دارند و حرف های قشنگ می زنند اما در عمل افتضاحن.

  35. این دزدیا و کلاهبرداریایی که دیجیکالا میکنه و پول مردمو الکی نگه میداره نه جنس میده نه پولو برمیگردونه الهی همش خرج سنگ قبرتون بشه الهی خرج دوا دکترتون بشه همش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا