شکایت از اصناف

شکایت از آرایشگاه زنانه چطور است؟ شکایت از آرایشگر زن

امروزه با گسترش فضای مجازی افراد به زیادی تمایل به استفاده از خدمات آرایشگرها دارند و همچنین تعداد آرایشگرها و تبلیغات در زمینه آرایشی و زیبایی نیز به علت نرخ تقاضای بالا در این زمینه زیاد شده است.

با وجود این که عده زیادی در راین راه تخصص و انصاف دارند و طبق اصول و موازین فنی و بهداشتی و اخلاقی کار خود را انجام می‌دهند ناگزیر افرادی هم وجود دارند که به دور از تخصص و انصاف دست به این کار می‌زنند و مانند حوزه های دیگر شکایات در این زمینه گسترش یافته است.

مصادیق تخلفات آرایشگاه‌های زنانه چیست؟

در یک تقسیم‌بندی می‌توانیم این طور اشاره کنیم که تخلفات عمده در آرایشگاه‌های زنانه به دو دسته تخلفات صنفی و تخلفات بهداشتی قابل تقسیم است.

به طور مثال گران‌فروشی و دریافت مبالغی هنگفت و  خارج از تعرفه معین و مصوب شده برای خدمات آرایشگری و زیبایی، عدم نصب قیمت خدمات در محل آرایشگاه بر روی دید مشتریان، ارائه خدمات باکیفیت پایین و لوازم بی‌کیفیت یا عدم تخصص و تبلیغ خلاف واقع از جمله تخلفات صنفی در این زمینه محسوب می‌شود که قابل پیگیری از طریق اتحادیه مربوطه این صنف می‌باشد.

جرایم ارتکابی توسط آرایشگاه‌های زنانه چیست؟

برخی از افعال آرایشگران می‌تواند بجز تخلف صنفی جرم نیز باشد و در قانون برای آن مجازات در نظر گرفته شده باشد که می‌توان از طریق مراجع قضایی و دادگستری اقدام به پیگیری آن نمود.

به طور مثال انتشار تصاویر مشتریان در فضای مجازی بدون رضایت مشتریان، بر طبق قانون جرایم رایانه‌‌ای و قوانین خاص مجازات اسلامی جرم محسوب می‌گردد و قابل پیگرد می‌باشد.

البته در صورت اعلام رضایت مشتریان ، تهیه آلبوم و جمع آوری نمونه کارها و نمایش آن به مشتریان جدید در محیط زنانه آرایشگاه از منظر قانونی اشکالی ندارد.

همچنین توجه داشته باشید تزریق بوتاکس و ژل و امثال آن در آرایشگاه‌های زنانه ، مداخله غیر مجاز در امر پزشکی محسوب می‌شود و بر طبق قانون قابل پیگرد می باشد و همچنین از جمله تخلفات بهداشتی انجام شده در آرایشگاه‌های زنانه است.

خدماتی مثل لیزر پوست، سولاریوم، تزریق ژل، عمل زیبایی و غیره نیازمند داشتن مجوزهای پزشکی و انجام توسط پزشک متخصص و یا نظارت پزشک متخصص است و اصولا مراکز زیبایی نباید اینگونه خدمات را ارائه کنند چرا که ممکن است لطمات بدنی جبران‌ناپذیری مانند سوختگی پوست، ایجاد عفونت، صدمه به چشم هنگام انجام خدمات مرتبط با ابرو و غیره به وجود بیاید.

این مورد علاوه بر تخلف بودن که با شکایت شاکی یا گزارش بازرسان قابل تعقیب انتظامی و پلمپ شدن واحد صنفی مربوطه می باشد، از طریق دادسرای جرایم پزشکی در تهران و دادسراها در شهرستان قابل تعقیب می‌باشد.

سالن زیبایی

در چه پایگاه اینترنتی می‌توانیم واحد‌ها فاقد مجوز در تهران را گزارش دهیم؟

در سایت اینترنتی به پایگاه https://www.eazt.net که سایت مخصوص به اتحادیه آرایشگران زنانه در تهران می باشد، می‌توانید واحد‌های صنفی فاقد مجوز را با درج مشخصات و  آدرس واحد فاقد پروانه کسب گزارش دهید.

در سایر شهرستان‌ها نیز می‌توانید با پیدا کردن آدرس اینترنتی واحد مربوطه یا مراجعه حضوری به اتحادیه صنفی این موارد با با ذکر آدرس دقیق و مشخصات گزارش دهید تا مرجع مربوطه نسبت به پیگیری این گزاراش اقدامات لازم را مبذول نماید.

آدرس و مشخصات اتحادیه آرایشگران زنانه تهران کجا است؟

اتحادیه آرایشگران زنانه تهران به آدرس زیر می‌باشد:

سعدی شمالی، خیابان شهید برادران قائدی (هدایت سابق)، کوچه مراد زاده، پلاک ۷

کدپستی: 1149636563

تلفن: ٢٠-٧٧٦٤٩٠١٩

تماس با ریاست اتحادیه خانم عابدی: 77629132

دورنگار: ٧٧٦٢٩١٣٤

آدرس سایت: www.eazt.net

ایمیل: info@eazt.ir

ساعت کاری 14- 8   شنبه تا چهارشنبه پنجشنبه ها تعطیل است.

همچنین  آدرس اتاق اصناف تهران به شرح ذیل می باشد:

خیابان شریعتی، بعد از سه راه ملک، پ 456- اتاق اصناف تهران، شماره تماس: 85543409، 85543000

وظیفه بازرسی صنف آرایشگران چیست؟

واحدهای بازرسی وظیفه بازرسی از اصناف مختلف و ارائه گزارش و ثبت تخلف و پیگیری‌های مربوطه در صورت مشاهده تخلف دارند و صنف آرایشگران زنانه نیز از این امر مستثنی نمی باشند.

صنف آرایشگران زنانه یا اتاق اصناف ایران وظیفه بازرسی دوره‌ای از آرایشگاه‌ها را دارند و در این بازدید‌ها با برخی از این تخلفات برخورد می‌کند و نسبت به ارائه گزارش به سازمان تعزیرات حکومتی نیز اقدام می‌نماید تا پیگیری مطلوب در این زمینه انجام گیرد.

مجازات آرایشگاه‌ زنانه متخلف بر طبق قانون چیست؟

برخی از افعالی که در محیط‌های آرایشگاه زنانه رخ می‌دهد و همچنین برخی از کار‌ها که آرایشگران مرتکب آن می شوند توسط قانونگذار جرم‌انگاری شده و برای ان مجازات در نظر گرفته شده است.

با توجه به جرم یا تخلف صورت گرفته مجازات‌های متعددی در نظر گرفته شده است به طور مثال پرداخت جزای نقدی، ابطال پروانه صنفی آرایشگاه، تعطیل موقت آرایشگاه و نصب پارچه تخلف صنفی، و مجازات‌هایی از این دست، برای تخلفات صنفی آرایشگاه‌های متخلف و یا مرتکب جرم در نظر گرفته شده است.

همچنین در صورت ارتکاب جرم دخالت غیرمجاز آرایشگاه زنانه در امور پزشکی، امکان دارد با دستور بازپرس ویژه جرایم پزشکی، نسبت به پلمپ آرایشگاه نیز اقدام شود.

کوتاهی مو

جبران خسارت شاکی توسط آرایشگاه زنانه به چه نحو است؟

شکات در ورطه اثبات تخلف یا جرم صورت گرفته می‌توانند خسارات خود را جبران نمایند و متخلف و مجرم باید به ترمیم حقوق از دست رفته شاکی طبق قانون مبادرت ورزد.

به طور مثال در صورتی که مبالغی اضافه بر تعرفه از شما توسط آرایشگر دریافت شده باشد و گران‌فروشی رخ دهد شما می‌توانید با شکایت به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، خسارت خودر را دریافت نمایید.

اما اگر در آرایشگاه زنانه مداخله غیر مجاز در امر پزشکی رخ داد و بر اثر تقصیر یا قصور و مداخله غیر مجاز در امر پزشکی، متحمل خسارت جسمی یا مالی قرار گرفتید، تنها راه آن طرح شکایت در دادسرای جرایم پزشکی  در این زمینه می‌باشد.

پس از آن با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی، میزان دیه مشخص می‌گردد و پرونده جهت رسیدگی به اتهام دخالت در امر پزشکی و تاسیس مرکز درمانی بدون اخذ مجوز، پس از تحقیقات مقدماتی در دادسرا، با صدور قرار جلب  به دادرسی و کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع خواهد شد و پس از صدور حکم قطعی در این زمینه می‌توانید در دایره اجرای احکام دادگستری مبلغ معین شده خسارت و دیه خود را دریافت نمایید.

نکات مورد توجه جهت پیشگیری از موارد ذکر شده در انتخاب آرایشگاه زنانه چیست؟

امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و تبلیغ‌های خلاف واقع و تخلفات متعددی که در اخبار می‌شنویم و یا همچنین مشکلاتی که برای اقوام و آشنایان در این زمینه‌ها رخ می‌دهد باید در انتخاب یک مرکز زیبایی و آرایشی معتبر توجه و وسواس زیادی به خرج دهید تا از مشکلات متعدد و گاهی جبران‌ناپذیر در این راه رخ می‌دهد، جلوگیری نمایید.

توجه داشته باشید قبل از استفاده از خدمات مراکز زیبایی، در سامانه نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، شناسه صنفی مرکز مورد نظر را استعلام نمایید و از رسمی بودن و تحت نظارت بودن واحد صنفی مورد نظر اطمینان خاطر پیدا کنید تا بعدها دچار مشکلات متعدد نظیر بسته شدن آن مرکز و فرار کردن صاحبان آن و غیره نشوید.

آدرس وبسایت استعلام  شناسه صنفی  https://iranianasnaf.ir از هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور می‌باشد. در مورد تعرفه‌ها نیز می‌توانید تعرفه مجاز خدمات مراکز زیبایی را از سایت اتحادیه آرایشگران شهر و استان محل زندگی خود مشاهده نمایید و با آگاهی کامل از هزینه ها، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

سشوار کشیدن مو

آیا نیاز به حضور وکیل در شکایت از آرایشگر و آرایشگاه زنانه وجود دارد؟

بله، به خوبی می‌دانید که چنین پرونده هایی به علت تنوع و تفاوت‌های جزئی که با یکدیگر دارند نیاز به بررسی وکیل متخصص جرایم پزشکی جهت طرح پرونده جرایم پزشکی و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی به دادسرای مربوطه و یا اقدام به شکایت در دادسرای امور رایانه‌ای جهت رخ دادن جرایم رایانه‌ای توسط سالن آرایشی می باشند که امری تخصصی و با دانش فنی بالا می‌باشد.

در صورت استفاده نکردن از خدمات و تخصص چنین وکلایی ممکن است ضرر های جبران‌ناپذیری به شما تحمیل شود. یک وکیل متخصص به خوبی می‌تواند مراجع قضایی را در این موارد اقناع نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۰ رای

‫68 دیدگاه ها

  1. عرض سلام وقت بخير
    دختر بنده رفتن ارايشگاه زنانه ملينا تقي پور واقع در ازگل ساختمان اجلاس وقت گرفتن ايشون ساعت ٨شب وقت دادن و اينكه گفتن بايد دوسيت هزارتومن نقدي بديد رزرو شما قطعي بشه تخلفي كه مالك ارايشگاه انجام دادن ١-چرا از دريافت كننده خدمات درخواست وجه نقدي ميكنن به بهانه فرار از ماليات٢-دختر بنده راس ساعت رفتن براي خدمات ايشون گفتن الباقي دستمزد خدمت اول بايد كارت بكشي بعد انجام ميدم بعد كه ما اعتراض كرديم دختر بنده را بدون اينكه خدماتي ارايه بشه از ارايشگاه بيرون ميكنن بنده از ايشون شكايت دارم و درخواست پيگيري مجد دارم

  2. سلام
    از آرایشگاه زنانه یاس در شهرک راه آهن خیابان امیر کبیر ساختمان نان سحر شکایت دارم
    خواستم ببینم اصلا مجوز داره یانه ولی موفق نشدم.
    مراجعه کردم به آرایشگاه و گفتن کارت رنگ من ۴ساعت طول میکشه که شده ۸ساعت . بعد این همه معطلی گفتم موی منومصری بزنن انقد کوتاه کردن که چسبیده به سرم در واقع یک سوم هایلایت منو چیدن و گند زدن به مدل مو و بلندی موی من. پول هایلایتی که دیگه رو سرم نیست با وقاهت گرفتن. و مسئول رنگشون کاملا بی ادب و با بی احترامی صحبت میکنه.
    شب عیدی اعصاب منو خورد کردن پول زور هم گرفتن.
    بوی گند سیگار هم تو آرایشگاه آدمو خفه میکنه.

  3. یک سالن در مشهد بین ابوذرغفاری۸و۱۰پلاک۶۶ بدون مجوز بازه .هیچ کدوم از مدیریت و پرسنل مدرک برای کارشون و کارت سلامت ندارن .اصلا بهداشت رعایت نمیشه کارهای بوتاکس و تزریق ژل و..بصورت غیربهداشتی توسط شخص غیرپزشک انجام میشه
    خدمات دیگشون مثل تتوی ابرو و صورت و کراتین مو رو افتضاح انجام میدن برگشت میخوره مو .کارت ب کارت فقط بایدانجام بشه چون نمیخان مالیاتی بدن.
    دوستانی هم ک اعتراض میکردن خیلی نامحترمانه رفتار میشد باهاشون و بلاک میشدن
    تعزیراتو اماکن مشهد لطفا پیگیری کنین این موردو..

  4. سلام من برای آموزش کاشت مژه ۴۵۰۰پول پرداخت کردم بعد جلسه چهارم گفتم نمیتونم بیام شرایطش رو ندارم دیگه گفتم چهار جلسه رو بردارید پولم رو بدید گفتش بازگشت وجه نداریم بعدا گفت اره چون دوست فلانی هستی بهت میدم یک ماه شده هر سری میگم بهش بده میگه ندارم در حالی که الان عیده و سرش هم شلوغ و پر از مشتری ولی هر سری میگه ندارم چیکار کنم بتونم بگیرم پولم رو

  5. آرایشگاه ریحانا در خیابان انقلاب
    تو لاین مو افتضاح افتضاح افتضاح
    یعنی اگر برید موهاتون داغون شده
    حتی به خودشون زحمت نمیدن موهاتونو خوب سشوار بکشن
    و اصلا براشون مهم نیست چی میشه فقط پول میگیرن
    مدیریت به شدت طلبکار و با افاده
    اصلا به درد نمیخوره
    ول میکنن به امون خدا میرن

  6. باسلام.
    ازسالن آرایشگاه ستاره شهر واقع دررباط کریم مصلی به مدیریت بی کفایت شهناز شاهی شکایت دارم.
    1.آرایشگاه فوق العاده کثیف.
    2.دارای مواد ارزان قیمت بی کیفیت که کل موهام و ابروهام ریده شده توش
    3.دهن شون بوی مشروب وسیگار میده معلوم که تو آرایشگاه وقتی مشتری نیست همه غلطی میکنین
    4.دوست پسراشون را میارن آرایشگاه والفاظ رکیک و دون شخصیت به کار میبرند
    5.سولاریوم غیرقانونی انجام میدم.
    6.محصولات بی کیفیت آرایشی را تبلیغ و میفروشند.
    7.وقتی اعتراض می‌کنی با فحش و حرفهای رکیک که لایق خودشونه جواب مشتری را میدن
    8.هزینه و پول زیادی بابت کارهای بی کیفیتشون از مشتری میگیرند.میگی شکایت میکنم اتحادیه میگن بیا برو تو‌کونمون بابا اعضای اتحادیه همه اشنان با پول همشونو خریدیم.
    9.عمل پرسینگ‌و بوتاکس و تزریق ژل هم با مواد بی کیفیت انجام میدن.
    10.لاین هاشون بیشتر از یه ماه پیششون کار نمیکنن از بس اخلاق بد و سئورفتار با مشتری دارند.
    نمی‌دونم چرا باید همچین سالن های آرایشگاهی که ترویج فسادوفحشا میکنن باید باز باشند؟!!!!
    پلیس اماکن و امنیت و اتحادیه صنوف پس وظیفشون چیه ؟!!!

  7. سلام به سالن بهار شیدایی در ستارخان کوثر دوم رفتم بدون هیچ تابلویی داخل یا آپارتمان فعالیت میکردن
    قبل از انجام کار خدماتی که ازشون خواستم مبلغش رو گفتن کارت به کارت کن
    وبعد از پرداخت بابت رنگ ریشه یک میلیون تومن و دویست هزار تومان بیعانه گرفته بودن هم گفتن براشینگ انجام میدیم که اصلا انجام ندادن میگن موهاتو شکستیم خشک کردیم همون براشینگه
    سه میلیون هم بابت بوتاکس مو گرفتن که صورت و گوشم رو سوزوندن اصلا از کارشون راضی نیستم و هربار هم اعتراض کردم با دروغ‌هایی کارشون رو سمبل کردن فقط تبلیغ دروغی تو پیجشون هم میزارن

  8. سلام
    به ارایشگاه بهار شیدایی در ستارخان با تبلیغ اینستا رفتم هیچ تابلویی هم نداشت بابت رنگ ریشه از من یک میلیون گرفتن دویست هزارتومان بیعانه داده بودم گفتن براشینگ میکنن ولی اصلا انجام ندادن بابت بوتاکس مو سه میلیون گرفتن صورت و گوشم رو سوزوندن قراربود رنگساژ پایین موهام رو هم انجام بدن که هر بار گفتم پاسخ درستی ندادن وبا تبلیغ دروغ هنر جو میگیرن و بادروغ و کلک ازشون پول میگرفتن و من رو که پول داده بودم برای انجام کار مدل کرده بودن هنر جوها روی سرمن کارمیکردن اصلا هم کار بلد نیستن و قبل انجام کار پول میگیرن و اصلا هم بابت پولهایی که گرفتن کارانجام نمیدن

  9. سلام به ارایشگاه بهار شیدایی در ستارخان رفتم
    هیچ تابلویی هم نداره بابت رنگ ریشه و براشینگ مبلغ ۱/۲۰۰/۰۰۰ هزارتومان از من گرفتن اصلا براشینگ هم انجام ندادن ‌اصلا هم از کارشون راضی نیستم بوتاکس مو انجام دادن ۳ میلیون صورتم سوزوندن
    همش تبلیغات دروغی میکنن قراربود راسته‌ای پایین موهام رنگساژ کنن نکردن
    هر چی هم پیگیرشدم بابت چی پس این پولها و گرفتید هر دفعه به بهانه ای از جواب دادن سرباز کردن تازه بدون هیچ تابلویی آموزش هم میدن به هنرجوهای بدبخت که بادروغ و کلک ازشون پول میگیرن

  10. سلام بنده از ارایشگاه هدی بیوتی شکایت دارم …هدی مرادی که متاسفانه بهش بیعانه داده بودم به خانمی که به دروغ لوکیشن سعادت آباد میزنه و روپیجش زده تهران ولی هشتگرده…در نهایت مجبور شدم برم برای آمبره …..موهام کاملا پودر و ادامسی شده چند رنگ شده به شدت حالم بده و قبول نمیکنه میگه پول اضافه میخوام دست بزنم به موهات و از من ۶.۵ میلیون پول گرفت

  11. سالن ام بیوتی با مدیریت مهسا عابدی برای اولین بار رفتم برای ترمیم ناخونام کل ناخونام به جز دوتاش همه باهم قارچ شد بهشونم که گفتم گفتن تا حالا همچین چیزی نداشتیم ناخن کارشونم که گردن نگرفت من تو عمرم یکبارم قارچ نشده بود ناخونام مواد بی کیفیت کار ضعیف و غیر بهداشتی بودن لوازم ازشون شکایت میکنم حتما

  12. آرایشگاه گلدن سولار یا همون گلدن سالن تو یافت آباد انتهای شاندیز که مدیریتش با خانم حسنزاده بوده بعد اینکه دیدن گند کاراشون دراومده آدرسشونو تغییر دادن مدیریتشم دادن به خواهرشون اما از نظر بهداشت کارشون افتضاااحه قیمتاشون خیلی بالاست تازه برای فرار مالیاتی کارت نمیکشن مشتری رو مجبور میکنن به شماره کارت یه نفردیگه کارت به کارت کنه … من تتو انجام دادم چون تتوکارشون مجوز نداشت مسئولیتشو بر عهده نگرفت یه قسمت از تتوم برامدگی داره تا خواستم اعتراض کنم بلاکم کردن حتی مدیر سالن گف من سالنمو جمع کردم مسیولیتی ندارم در حالیکه پیج و شماره تماس سالن جدید همون قبلیه فقط ادرسشو عوض کردن …چنتا از مشتریاشون خواستن اعتراض کنن فقط کارشون تهدید و بلاک هست کااش واقعا این موضوع رسیدگی بشه

  13. سلام، شیما افشار سالن دار مشهدی یه کلاهبرداره، واسه عروسیم رفتم اونجا یه میکاپ افتاضاح تحویلم دادن، پول بیشتر از قرارمون گرفتن چون اون روز من عجله داشتم و میخواستم برم اتلیه گفتن یا پولت رو میدی یا نصفه ولت میکنیم، بعد از باغ قرار بود میکاپ کار بمونه ارایشمو تمدید کنه ولی رفته بود و هیچ‌کس جز ناخن کارش توی سالن نبود، بعد از عروسی هم که زنگ زدم بهش کلی بی ادبی کرد و گفت همینه که هست درحالی که یه میکاپ فوق افتضاح تحویلم داد ک اخرای مجلس همه ی کرما روی پوستم ماسیده بود و شنیونم همون اول باز شد، اسمش رو همه جا میارم تا امثال این خانم که سودجو هستن شب عروسی دیگران رو خراب نکن

  14. سلام من از سالن زرین همای در شهر پرند شکایت دارم ایشون قیمتهاشون فوق العاده بالا هستش و اینکه برای فرار از مالیات شماره کارت برادرش رو به مشتریها میده که پول رو به حساب برادرش بریزیم و هر نرخی دلش میخواد به مشتری میندازه و کیفیت کارش هم افتضاحه
    خانم سمیه سیاوشی یک کلاهبردار و شیاد بیشتر نیست همه ی لاین های کاریش بیشتر از چند ماه نمیتونن پیشش دوام بیارن لطفا بفرمایی کجا میتونم ازشون شکایت کنم ؟؟

  15. سلام من از ارایشگاه قشنگه در زنجان شکایت دارم رفتم پیششون موهامو کراتین کردم بعد اولین بار شستن موهام به حالت اول برگشت خودشون هم هزارتا بهانه الکی میارن میگن کار ما مشکلی نداره اخلاقشون هم صفر

  16. آرایشگاه مائده جویبار نزدیک مترو رودکی میز ناخن اجاره‌ کردم و قرارداد ۳ماهه آزمایشی بستم متاسفانه درو باز نمیکردن و همش باید باهاشون تماس میگرفتم و ساعتی با مشتریم پشت در منتظر میموندم بعد از ۲ماه گفت از ماه جدید اجاره ۲برابر میشه و اعتراض کردم که ۱ماه از قرارداد من مونده با من لج کردن دیگه درو باز نمیکردن برای به مشتریام بی احترامی میکردن وسایلم رو خراب میکردن ی روز اومدم دیدم کل وسایلم ریخته زمین به دروغ گفتن پایه میز شکسته وقتی اعتراض کردم زنگ زد شوهرش اومد منو کتک زد از همه اتفاقات عکس و فیلم دارم متاسفانه اشتباه کردم دلم براشون سوخت و شکایت نکردم و رضایت دادم همش اس ام اس میده فحاشی میکنه از پیج من عکس و فیلم کپی میکنه میزاره تو پیجش چطور میتونم دوباره شکایت کنم ازشون

  17. اومدم شکایتمو برسونم با دیدن دیدگاه ها متوجه شدم به شکایت هیچ کسی رسیدگی نشده 😐 میخام بگم همینطور که مملکت به فنا رفتن کار کردن با خانما هم وحشتناک تر شده

    1. سلام مملکت قانون نداره رفتم اموزش پیش مصی مولایی خیر ندیده کلی جنس فیک واشغال چینی با کلی تبلیغ و تعریف بهمون انداخت 30 میلیون ک 10 تومنم ارزش نداره خدا لعنتش کنه بیزینس اصلیش فروش لوازمش بود هرچقدم اصرارکردم نمیخوام قبول نکرد وزیربارنرفت با اون 30 تومن میشد وسایل برند وخیلی خوب خرید

  18. سلام، من برای کوتاهی مو به آرایشگاه نینا نرسیده به چهارراه ولیعصر مظفر جنوبی ساختمان هجده رفتم، عکس مدل مویی که میخواستم رو چندین بار به آرایشگر نشون دادم و تاکید کردم عیناً همین مدل میخوام، مدلی که کوتاه کرد ذره ای شباهت به مدلی که میخواستم نداشت و آنقدر موهای من رو بد نا مرتب و جوری نامیرون قیچی زده که نمیشه کاری کرد، بهش گفتم من این مدل و اندازه نمیخواستم، گفت دو ماه دیگه بلند میشه!!! لطفا صنف رسیدگی کنند
    ممنون

  19. سلام
    لطفا به سالن زیبایی سایه بان واقع در زعفرانیه مرکز خربد میلان رسیدگی بفرمایید
    هم بصورت غیر قانونی سولاریوم انجام میدن هم از آرایشگر اقا استفاده میکنن
    از لحاظ بهداشت محیط هم که کلا صفر هستن

    1. سلام وقت بخیر
      مرکز کراتین فاطمه بختیاری واقع در میدان کتاب سعادت آباد، برای رزرو وقت کراتین ۳۰۰ هزار تومن از من پول دریافت کردن و من ۳ روز قبل از تایم نوبتم تماس گرفتم و وقت خودم و کنسل کردم براشون شماره کارت فرستادم ولی پولمو برنگردوندن
      تماس گرفتم پیگیر پولم بشم فحاشی کردن گفتن باید یاد بگیری وقتی رزرو میکنی بیای نه که کنسل کنی هیچ پولی به حسابت برنمیگردونیم مزاحم نشو!!!!
      و بعد از فحاشی و بی ادبی های زیاد منو بلاک کردن
      با اینکه من محترمانه سعی داشتم پولم رو پس بگیرم و چندین بار تذکر دادم مودب باشن
      لطفا کمکم کنید و بگید چطور میتونم از ایشون شکایت کنم
      برام مهم نیست پولمو پس بگیرم
      فقط چون انقدر بی ادبانه باهام صحبت کردن میخوام ازشون شکایت کنم تا این کارو با شخص دیگه ای انجام ندن

      1. عزیزم یه بار که آرایشگاه شلوغ بود برو و پولت رو طلب کن،از ترس اینکه پیش بقیه مشتریها بی آبرو نشن،پولت رو پس میدن😊

  20. سلام .به آموزشگاه درنای خلیج رسیدگی کنید .چهارده میلیون پول آموزش رنگ گرفته خداشاهده در حد فیلمای اینستا هم یاد نداده،یه مدل بیشتر نیورد در حالی ک گفته بود مدل میاره اول قرار داد،ن موادی استفاده کرد،حتی یه بار مدل بچه ها آوردن پول رنگشو از ماها گرفت .خدایی این پولا خوردن نداره ،اندازه پولی ک میگیرید آموزش بدید.خواهش میکنم ب این سالن رسیدگی کنید من ک میدونم دستم ب جایی نمیرسه ولی پول حروم خوردن نداره من ک راضی نیستم میدونم خرج دوا و دکتر میشه مطمئنم چون منم با بدبختی پول و جور کردم ولی هیچی بهم یاد نداد خدا ازاین جور ادما نمیگذره

  21. سلام من هشت میلیون هزینه آموزش فیبروز و ارایش دائم کردم ولی آموزششون به هیچ وجه نمی ارزید اصلا و وقتی فهمیدم اصلا مدرک فنی نمیخاد بده و خودشون مجوز ندارن شکایت کردم تو اتحادیه اما اتحادیه و اون خانوم به هیچ وجه به شکایت من رسیدگی نمیکنن و در اخر اون خانم گفت اتحادیه منو ول نمیکنه به تو بچسپه
    این انصافه من دیگه کجا باید برم برا شکایت اتحادیه شهرستان بهارستان واقع در استان تهران که کار منو حل نکردن خانم عیسی بگلو

  22. سالن سیتیا با مدیریت فریما نعمتی پرسنل ضعیف کار افتضاح ابروهای من خواهرو فیبروز کردن مواد بد که ابروهامون بعد از ۲ هفته شروع به ریزش کرد
    الانم هرچی پیگیری میکنم قبول نمیکنن
    واقعا افتضاح ترییین بودن

  23. سلام من کراتین کردم دریک ماه دوبار پیش یک آرایشگر در بوشهر شهر برازجان اتحادیه هم با آرایشگر همدست است بنابر شناخت که از هم دارن وبه شکایت من رسیده گی نکردن هم پولم ره گرفت هم موهام سوخت و هم کراتین نشد چی کار کنم بعد اتحادیه جای که بروم شکایت کجاست؟ رهنمایی کنید لطفن

  24. من از سالن زیبایی سوپرانو واقع در ستارخان شکایت دارم! با دم اسبی کردن موی من با کش و زدن نوک آن در اون حالت عجیب ترین کوتاهی عمرم رو انجام دادن! به طوری که موهایم بسیار بد و نامیزان شد حتی خانم آرایشگر چک نکرد که موها منظم کوتاه شده باشه و از من مبلغ بالایی هم گرفتن!

    1. آرایشگاه سمیرا محمدی از شرکت النا خیابان اندرزگو مجتمع آوان مش میخواستم اینقدر زیاد درآورد که شبیه مش شده
      مال خودم کرم قهوه‌ای بود زیبا بود الان رزگلد شده و افتضاح
      چندبار گفتم شلوغ نمیخوام زیاد نمیخوام

      متاسفم واقعا
      و همه‌شون مال آرایشگاه‌های دره پیت جنوبی‌ترین نقاط شهر که اومده بودن بالاشهر

  25. سلام من تو ارومیه رفتم آرایشگاه آیسو تو البرز بغل پارک شبنم پبش یکی به اسم آیسان راد، خیلی خانم بددهن و ناشی، که موهامو کراتین کرده تضمینی و موهام اصلا فرقی نکردن همون موهای فر هستن و الان هی دروغ میگه و وقت کشی میکنه و رسیدگی نمیکنه، لطفا گول اینا رو نخورین شیادن

  26. سلام من شکایت دارم از خانومی که در یک واحد مسکونی واقعا درخیابان جمالزاده شمالی پلاک ۲۷۵ کار کاشت و ترمیم ناخن دارند از مواد اولیه استفاده نمیکند و حتی مجوز هم ندارند و اینکه چگونه میشه که تو واحد مسکونی بدون تابلو و مجوز ارایشگاه زد حتی از همسایه هاشونم پرسیدم میگن اصلا ارایشگاه نیست اگه از روهوا مجوز میدین ماهم بگیریم

      1. سلام من شکایت دارم از آرایشگاه فروهر در زنجان خانم مریم طاهری هستن من رفتم پیش ایشون مدل دادم ک موهامو یکم از پایین بزنید ی مدل که موهام زیاد کوتاه نشه ایشون قیچی زدن تمام موهای من رفت کوتاه شد ک هیچ رفتم خونه دیدم ک اینور موهام با ایندر موهام نمیخونه الانم تذکر دادم بهشون با پرویی تمام میگن ک من همچین کاری نکردم خیلی ام نرخ شون بالاست رای ی کوتاهی ۱۵۰ چه خبره سر گردنه اس چرا اتحادیه ها رسیدگی نمیکنن خواهش میکنم رسیدگی کنین از نظر بهداشت ام ضعیف هستن

      2. سلام عزیز منم دقیقا همدرد شما هستم رفتپ واس میکاپ اموزش پول گرف هیچ یاد نداد الانم دبه کرده باید تا جلسه اخر بیای و بقیه مول بدی من منصرف شدم همون پولو هم دادم اشتباه کردم نمدونم چکار کنم

  27. سلام
    من در کرمانشاه ارایشگاه ویوا نرسیده به میدان مرکزی کار رنگ مو انجام دادم موهای من دکلره شده افتزاح موهام چند رنگ زده اصلا راضی نیستم و پول زیادیم گرفتند
    راهنمایی کنید که چطور میتونم شکایت کنم

  28. سلام . سوال من در مورد اینه که بر چه مبنایی به آموزشگاه در مجتمع مسکونی مجوز میدید ؟ مگه بازرس نمیفرستید ؟ در مجتمع مسکونی آرایشگاه هم غیرمجازه چه برسه آموزشگاه !؟ لطفا پاسخ بدید

  29. من از سالن فریسا در چیذر سلیمانی شرقی جنب کافه لمنز پلاک ۱۳ واحد ۴
    محیطی کاملا زننده و مدیریت کاملا بی شعور و بی ادب
    واقعا متاسفم برای شما که هروقت هم هرکسی شکایت کرد ازشون معلوم نیست پول دادن بهتون یا هرچیزی که بااینکه جواز هم ندارن چشم پوشی میکنید ازشون

  30. سلام وقتتون بخیر خانم عابدی من از سالن که فقط مژه میزارن و نه تابلو دارند و نه پروانه شکایت دارم درخواست بازرسی دارم و رسیدگی چون چشمای بنده عفونت کرد و فوق العاده خانم بد دهن و بی ادبی هستن آدرس شریعتی کوچه سیمیاری کوچه پرستو – سمت راست زنگ سوم خانم زهرا محمدی به اسم دنیا شناخته شده – از شما درخواست دارم حتما پیگیری کنید با تشکر

  31. سلام به ظاهر آرایشگاه هست ولی نه تابلو داره و نه جواز کسب نشانی تهران بزرگراه ستاری شمال کندرو خجسته پور بین املاک ماکان و هوم کت پلاک ۴۳ واحد ۵ طبقه دوم کادری نالایق بی ادب و گرون فروش غیر بهداشتی و غیر اخلاقی آرایشگاه به نام نیکی رحیمی هست

  32. سلام .من شکایت دارم از سالن ارایشی سفید واقع در خیابان شادمان خیابان نیکروش پلاک ۱۷ و با مدیریت خانم عامری. من یکسال پیش یه خانم به اسم ساناز فکری میرم برای کار کاشت و ترمیم .امروز به یه سالن دیگه رفتم ناخن کار گفتم که مواد استفاده شده بی کیفیت بود و بخاطر سوهان کاری بد باعث شده صدف ناخن من اسیب ببینه و دوتا ناخن هم قارچ داشت شروع میشد.یه ناخنم کبود و خونمرده شده وقتی به خود ارایشگاه گفتم گفتن ضربه بوده در صورتی که ناخن سالم بود هوا گرفتی هم نداشت و زمانی که ژلیش برداشته شد کبودی معلوم شد .بیشتر ناخنام هم درد میکنه.ناخن کار جدید گفت که من روی ناخن کاشت یا ترمیم انجام نمیدم .وقتی که پیش مدیریت سالن سفید خانم عامری رفتم رفتاری بدی با من داشتن . لطفا رسیدگی کنید .

    1. سلام خانم عابدی وقت بخیر من از سالن ماهک واقع در خیابان بهار شیراز شکایت دارم موهای من رو مش کردند با هزینه ۵ میلیون و تمام موهام نارنجی و قرمز هستش و یک موی هفت رنگ برام درست کردند و الان هم گردن نمی‌گیرند

    2. باسلام آرایشگاه رومینا عبیدی توی سهرودی جنوبی نرسیده به خیابون ملک بسیار رفتارشون با مشتری بده.مبلغ اضافه تر از اون چیزی که بود گرفتن.از مشتری که میبینن وضعش خوبه سواستفاده میکنن ممنون میشم پیگیری کنید

  33. سلام .من چند روز پیش به سالن زیبایی رازمنا واقع در گوهردشت کرج که مثلا آرایشگاه معروفی است جهت هایلایت موهام مراجعه کردم و تاکید بسیار داشتم که سلامت موهام خیلی مهمه که تو دکلره نسوزه ولی متاسفانه با کار افتضاح رنگ کار ایشون و مواد آشغالی که استفاده کرده بود موهام کاملا آسیب دید و پودر شد و مجبور شدم موهامو کوتاه کنم موهام کاملا آدامسی شده و کش می یاد و وقتی اعتراض کردم گفتن موهات چون تیره بوده یهو روشن کردی آسیب دیده .من اونجا به قدری ناراحت شدم که فشارم رفته بود و نزدیک بود سکته کنم .خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید که چه کاری میتونم بکنم تا پیگیر کار افتضاح این سالن بشم

  34. سلام
    من از سالن ،آرایش رستا بیوتی توی میدان کاج اردبیل شکایت دارم همه موادشون کثیف و کهنه و مثل آشغال توی سبدها تلنبار شدن
    هرچی مصرف میکنن قلابی و کهنه هست
    از عفونت چشم دارم میمیرم بخدا
    کاش هر ماه نظافت و وسایل سالنها بررسی میشد
    خدا تومن کارکنان بهداشت حقوق میگیرند بازرسی نمیرند
    خدا رو توش نمیاد مردم اینهمه عذاب بکشن

    1. سلام
      وقت بخیر
      من از سالن مهناز بهمنی شکایت دارم بابت اینکه هزینه ی اموزشی رو ازمن به اجبار همون جلسه ی اول گرفتن که در همین حین من متوجه شدم درگیر بیماری سرطان هستم که بیشتراز سه جلسه نتونستم برم بهشون گفتم میگن مشکل خودته مشکل ما نیست نمیتونیم پول برگردونیم سال پیش از من 6میلیون هزینه گرفتن لطفا منو راهنمایی کنید بااین شرایط مریضیم که شیمی درمانی و پرتودرمانی میشم چجوری میتونم حقم رو ازشون بگیرم سپاسگزارم

  35. سلام.روز خوش
    من به یک آرایشگاه به اسم الی مراجعه کردم.در جنت آباد شمالی مبعث روبروی دبستان مبعث مجوز نداره موی منو فویل دار آورد واقعا خراب کرد وسوزوند و ناخنم ناخن کارشون خراب کرد و کلی پول گرفتن خیلی بد رفتار کردن لطفا رسیدگی کنید.مجوز نداره یه مغازه اجاره کردن نبش کوچه.

  36. سلام. خسته نباشید.. من تو روز عروسیم قول عکسهای اینستاشونو خوردم و خیلی زشت شدم.. میتونم شکایت کنم؟

  37. سلام سرکار خانم عابدی
    از سالن زیبایی خانم سمیه افتخاری در اندرزگو شکایت دارم بسیار بی ادب وبی شخصیت با مشتری برخورد میکند قیمتها بی حساب وکتاب وکیفیت افتًضاح !!!!

    1. باسلام من از مدیریت و پرسنل بیمسئولیت و بی کفایت سالن نقره نگار در تهرانپارس شکایت دارم .برای جمعه ۲۰ آبان۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح وقت میکاپ شنیون عروس داشتم (مراسم سالگرد ازدواج داشتم ) و از یک ماه پیش با بیعانه رزرو کرده بودم و یک روز قبلش با من تماس گرفته شد که حتما راس ساعت اونجا باشم صبح رفتم میکاپ کار مصی خانی نیومده بود بعد از ۱۰ دیقه معطلی گفتن مریضه نمیاد یکی دیگه رو انتخاب کن زنگ بزنیم بیاد سبکشون یکیه (اگه واسه من کار میکاپ کار مهم نبود که نمیومدم نقره نگار ).من با مدیریت و خود مصی میکاپ کار بارها تماس گرفتم و پیام دادم اصلا پاسخگو نبودند من اون روز فشار عصبی و ناراحتی بسیار زیادی رو تجربه کردم و از ۹ تا ۱۰ صبح از فشار عصبی زیاد فقط گریه میکردم و وقتی کسی پاسخگو نبود با پلیس تماس گرفتم و ساعت ۱۰ صبح صورت جلسه کردند تا برای شکایت به اتحادیه برم .من اون روز با کلی سالن تماس گرفتم و از اونجایی که جمعه بود و بیشتر سالن ها بسته بودن هیچ سالنی جز گیوا قبولم نکرد.و بخاطر بیکفایتی و بی مسئولیتی نقره نگار تو بهترین روز زندگیم حجم بالایی از ناراحتی و فشار عصبی به من و همسرم تحمیل شد .

  38. سلام .من از سالن رازهنر واقع در منطقه ۲ خ خرم روی شکایت دارم .خیلی نامرد بودن همش ب ادم‌مهربونی کردن دختر ۶ سالم رو بردم سالن برای کوتاهی چشمتون روز بد نبینه ۲۰۰ تومان ازم پول گرفت. ی سجالن معمولی بود بخدا ۱ ساعت فقط طول کشید موهای دخترمو کوتاه کنه الآنم یادم می افته می سپرم لطف پیگیز
    کنینین

  39. سلام و عرض ادب من ابروهامو پیش خانم مریم قلندری با هزینه خیلی بالا میکرو کردم ولی متاسفانه افتضاح بود از کار یه آماتور هم پایین تر اگه به بچه روی ابروی من خط خطی میکرد بهتر بود

  40. سالنی به اسم چیچک به این آدرس
    کوهک بلوار نسیم ۱۶ غربی روبروی طوبی نبش ترگل دوم برج مسکونی هواپیمایی کشوری بلوک c موهای من رو با کراتین سوزاند و رفتار بسیار نا مناسبی دارن، سالن بسیاربسیار کثیف و غیر بهداشتی دارن لطفا رسیدگی کنید

  41. سلام من توسالن خانم ژاله رضایی موهام کرامنت کردم یک روز هم صاف نبود اصلا راضی نبودم لطفا گول تبلیغات این خانم رو نخورید.دانشجو14 پلاک64

    1. سلام من در سالن زیبایی ونوس واقع درسیدی مشهد پیش خانم رجب پور موهامو دکلره و کراتین کردم بعد چند روز کل موهام تیکه تیکه ریخت اصلا داخل سالنشون بهداشت و رعایت نمیکنن و گران فروشی میکنن لطفا پیگیری کنید

  42. یه سالن در اندیشه بدون مجوز ۵ماهه بازه .هیچ کدوم از پرسنلش مدرک برای کارشون و کارت سلامت ندارن .اصلا بهداشت رعایت نمیشه .ماسک نمیزنن چرا کسی پیگیری نمیکنه واقعا

  43. سلام خدمت شما
    کراتین موی مروارید که توی پیروزی مقابل مترو نیروهوایی مجتمع تجاری نسیم‌هستن افتضاح ترین کارکنان و کارکرد رو دارن و تمامی انتقادات و نظرات راجب کارهای بی تجربشون رو حذف کرده و شمارو میکشونن به سالن،وقتی رفتید قیمت رو افزایش میدن و موادشون فوق العاده بی کیفیت هست.اگر ممکنه خواهشا پیگیری کنید.

  44. سلام خدمت خانم عابدی عزیزم
    من سالن بانو پرواز واقع در خیابان شریعتی نرسیده به بهار شیراز کنار تالار ضیافت شکایت دارم برای این سالن کار کردم نزدیک ۳۵۰۰ از حقوق من رو ندادن و اموزش تتو بدن و انجام خدمات تتو بدن دارن و حجامت داخل سالن لطفا هم این موارد رو پیگیری کنید هم حقوق من رو

    1. یک سالن هست واقع در تهران ستاری شمال و نبش خجسته پور کنکور پلاک ۴۳ ساختمان محمد طبقه ۲ واحد ۵ نه تابلو داره نه جواز کسب و کار کادر داقوون کار هم بلد نیستن بهداشت هم رعایت نمیکنن دوبرابر همه جا هم گرون میگیرن به مدیریت خانوم نیکی رحیمی

    2. سلام وعرض ادب من حدود 8 ماه پیش به سالن زیبایی آسا در ورامین با مدیریت ریحانه علی اکبری مراجعه کردم برای میکاپ عروسی برادرم واقعا میکاپی که برام انجام دادن افتضاح بود توی خود سالن تمام پشت پلکم سیاه شد بعدش هم کلا ماسید پلکم خود ارایشگر فقط گفت نمیدونم چرا اینطوری شدحتی معذرت خواهی هم نکرد چند بار همونجا تمدید کرد میکاپ رو ولی بد تر از بد میشد تایمم کم بود نمیشد که اعتراضی کنم رفتم تالار با اینکه گرون ترین میکاپ رو انتخاب کرده بودم واز من هزینه های بالایی برای یک شب گرفتن میکاپ افتضاح شده بود داخل سالن همه بهم میگفتن این چه وضعشه حتی عکس ها هم موجود هست براشون توی اینستا فرستادم وگله کردم ولی جوابی از سمت ایشون دریافت نکردم تا اصلا جایی شکایت نکرده بودم ازشون خیلی اتفاقی اینجا پیام دادم خواهش میکنم اگر ممکنه به مشکل من هم رسیدگی کنید لطفا

  45. سلام خدمت خانم عابدی
    لطفا وخواهشا نظارت بیشتر داشته باشید رو اخلاق و کارهای سالنهای زیبایی که دورازچشم شما همه فعالیتی دارید
    از سالنی درگیشا شکایت داریم جهت انجام کارهای غیر قانونی و کثیف تاتو ناخن و قیمتهای بسیار بالا و حتی کارکه خراب میشه کسی جوابگو نیست حتی توهین و فحاشی هم میکنن تا قضیه رو تموم کنن

    1. سلام خدمت خانم عابدی
      سالنی در گیشا به اسم شیمابهمنش از نظر کیفیت و قیمت بسیار بد هست درصورتیکه که مبالغ هنگفتی گرفته میشه پوست مواد بیکیفیت و تاریخ گذشته استفاده میشه همه شکایت دارن و ناخن و تاتو هم چنین موادی بیکیفیت و حتی وقتی تو سالن بودیم شکایت کردیم مدیریتی که نبود پاسخگو باشه منشی با بی ادبی تمام گفت به ما ربطی نداره خودتون میدونید وبا همکاراش میخندیدن وخیلی طبیعی بود براشون بچه ها بسیار وسیله های کثیف دارن و بیکیفیت واصلا پاسخگو نیستن

    2. با عرض سلام و وقت بخیر
      سالن مریم حمزه ای در تهرانپارس من با مامانم کار میکرو ابرو و بن مژه انجام دادیم اصلا راضی نیستیم فقط با دروغ کارشون پیش میره ابرو گفتم رنگ قهوه ای باشه به سلیقه خودشون مشکی زدن که افتضاح شد اصلا قصد زدن بن مژه نداشتم اصرار کردن که خیلی خوب میشه چندبار پرسیدم باعث ریزش مژه نمیشه گفتن نه باعث تقویتش هم میشه مژه های من پر و بلند بود همش ریخت ۱۰میلیون هم ریختم سطل آشغال خدا ازشون نگذره که با مردم اینکارو میکنن چون با چند نفر دیگه هم صحبت کردم همینطور ناراضی بودن

      1. سلام
        دقیقا همین مشکل برای خانم بنده رخ داده و اصلا پاسخگو نیستن که هیچ، پررو و گستاخ هم هستن که همینی که هست، ما پییگیر این موضوع هستیم و تا آخرش دنبال میکنیم تا این واحد صنفی کلاهبردار پلمپ بشه

      2. سلام.برای کاربلدینگ ابروبه سالنی درشرق تهران رفتیم.باتفاق ندیدیم که سوزن یاسرتیغ روعوض کنه برای مشتریها.چطورمیشه پیگیری کنیم.میشه بازرس فرستادتاچک کنن

      3. سلام.خانم در مورد کار خانم سمیرا حمزه ای که آموزش رنگ و مش و..مو میدم اطلاعی دارید؟ می‌خوام از کرمانشاه بیام واسه آموزش..توی اینستا پیحشون رو دیدم.. خواهشاً اگر کسی از کار ایشون اطلاع داره بمن بگه

    3. سلام و خسته نباشید خدمت خانم عابدی عزیز.من ۳ماه بود ک تو ارایشگاه در اسلامشهر باغفیض داخل پاساژ مرکزی بی پروا سالن پانیذ (زهرا باشی همتیان)میزاجاره کرده بودم و قرارداد نوشتع بودم وقبلا هنرجوی این خانم هم بودم اما تازه فهمیدم شاکی خصوصی داره و مدرک های جعلی ب هنرجوها میدن و پول مدرک اصل رو میگیرن و مدرک منم چاپ بوده جعلی داده و اینکه خودشونم هیچ مدرک مربیگری و فنی حرفه ای ندارن واسه همین خاطراز من کلید سالن رو گرفتن و وسایلامو کفتن جمع کنم.خواهش میکنم رسیدگی کنید

      1. سلام و عرض ادب
        من ابروهامو توی سالن خانم مریم قلندری با هزینه خیلی بالا (چهار میلیون تومان) میکرو کردم ولی متاسفانه کسی که ابرومو درست کرد به اسم ماریا بسیار بداخلاق و مغرور، بدون طرحی قبلی و پرسش درمورد رنگ مورد نظر من برای ابرو بسیار خشن، آماتوری و بی حوصله کار کرده و براشون فقط مهم بود که عکس و فیلم بگیرند برای اینستاگرام. زخمش بعد از یک هفته هنوز درد میکنه و کاملا کم رنگ و باریک و بدون فرم شده. این همه هزینه کردم یه فرچه بدون حتی یه کیسه گذاشتند دستم و گفتند برو. و کرم برای نگهداری رنگ ابرو در ۳ روز اول مجبور شدم لزشون بخرم که یک ماده که انگار ویتامین ا بود ولی بدبو.
        بسیار بسیار ناراضی ام از اخلاق و متیجه کارشون و حیف پولی که باباتش دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا